Минфин - Курсы валют Украины

Установить

проблеми з корпоративним клієнтбанком

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
22220521 14 ноября 2023, 10:33
Останнім часом зачастили проблеми з корпоративним клієнтбанком. Постійні збої призводять до того, що наші підприємства (клієнти банку) не можуть своєчасно опрацювати платежі (вхідні та вихідні). Через це ми постійно несемо матеріальні та репутаційні збитки. Технічна служба банку уникає від дачі будь яких коментарів
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 14 ноября 2023, 16:23
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про користування нашими сервісами. Для перевірки просимо надіслати нам в особисті повідомлення назву та ЄДРПОУ юридичної особи, а також дату виникнення збоїв та їхню суть
Полезный комментарий
PUMB 16 ноября 2023, 15:18
Вітаємо!

Хочемо зазначити, що дійсно, вересень та жовтень був складним з точку зору кількості масових інцидентів, які мали різну причину виникнення (збої у зовнішніх системах — оператори, вендори, проведення drp-тестування, яке банк проводив свідомо з розумінням потенційних ризиків нестабільної роботи систем, інших внутрішніх збоїв). На разі команда банку має чіткий стабілізаційний беклог та вжила вже деяких заходів щодо мінімазації кількості таких інцидентів.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.

Комментарии - 8

+
0
22220521
22220521
15 ноября 2023, 11:54
#
Написав у особисті
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
16 ноября 2023, 15:18
#
Полезный комментарий
Вітаємо!

Хочемо зазначити, що дійсно, вересень та жовтень був складним з точку зору кількості масових інцидентів, які мали різну причину виникнення (збої у зовнішніх системах — оператори, вендори, проведення drp-тестування, яке банк проводив свідомо з розумінням потенційних ризиків нестабільної роботи систем, інших внутрішніх збоїв). На разі команда банку має чіткий стабілізаційний беклог та вжила вже деяких заходів щодо мінімазації кількості таких інцидентів.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
+
0
22220521
22220521
20 ноября 2023, 11:37
#
Ви пишете про вересень і жовтень, проте хочу закцентувати увагу на тому, що дана проблема повторилася у мене уже й 13 листопада

і зараз Ви просто лишаєте банальні відписки, як і по телефону відмовки, і навіть ніяким чином не пропонуєте вирішення питання!!!

мабудь, потрібно задуматися над роботою з іншим банку для нашого корпоративного бізнесу
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
22 ноября 2023, 12:10
#
Вітаємо!

Так, дійсно 13.11.2023 був зафіксований збій у провайдера при відправленні СМС клієнтам (в тому числі СМС з ОТП-паролем). З свого боку ми максимально оперативно виконали переключення на резервний канал та поновили відправку СМС повідомлень. На жаль, ми не можемо прямо впливати на стабільність роботи операторів мобільного зв’язку та провайдерів таких послуг, проте вже працюємо над зниженням такої залежності - в дистанційних каналах для корпоративних клієнтів будуть додані нові (альтернативні) канали для отримання ОТП-паролю, а саме — пуш повідомлення в мобільний застосунок, відправка ОТП-паролю в Viber. Орієнтовний строк виконання цих робіт — кінець грудня — січень 2024 року. Ці доробки допоможуть уникнути подібних інцидентів в майбутньому.

Ми ще раз перепрошуємо за незручності та сподіваємося на Ваше розуміння!
+
0
22220521
22220521
30 ноября 2023, 11:52
#
Проблема абсолюно не в провайдері!!! оскільки не працює навіть і відправка у вайбері кодів підтвердження, і тим більше в той самий час, коли система не присилає повідомлення з кодом підтвердження платежу, але повідомлення від мобільного оператора про зарахування коштів на рахунок приходить, тому не уводьте в сторону користувачів від особистої проблеми клієнт-банку!!!
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
30 ноября 2023, 15:42
#
Вітаємо! На Ваше запитання додатково хочемо зазначити, що для відправки повідомлень в Viber банк так само використовує провайдерів для такого типу комунікацій (як і для SMS). Причини та типи збоїв бувають різні, інколи є проблема у конкретного оператора мобільного зв’язку, інколи — у провайдера, який відправляє ці SMS на різних операторів, інколи — проблема в конкретному каналі (відправка повідомлення в Viber). Дистанційні канали обслуговування (Інтернет-банкінг, мобільний застосунок) є користувачами таких сервісів, а не власниками. При реалізації таких збоїв або інцидентів банк завжди вживає всіх необхідних заходів для мінімізації наслідків збою для наших клієнтів, а саме:

1) Переключення на резервний канал відправки повідомлень
2) Оперативний зв’язок з зовнішніми компаніями (провайдери послуг)
3) Інформування ліній підтримки (контакт-центр банку, мережа відділень і т.д.)

Додатково наші дистанційні канали обслуговування мають опцію зміни каналу для відправки OTP-паролей, а саме:

1) Є можливість отримувати паролі в форматі SMS
2) Є можливість отримувати паролі в форматі повідомлення у Viber
3) Є можливість переключення між цими каналами, що можна зробити в будь який момент
(Продовження у наступному коментарі)
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
30 ноября 2023, 15:43
#
(Продовження)
Для того, щоб мінімізувати залежності від зовнішніх систем в процесі відправки клієнтам OTP-паролей команда розробки дистанційних каналів обслуговування проводить ряд заходів:

1) Реалізація підписання більшої частині операцій взагалі без OTP-паролей (заміна на більш сучасні механізми визначення ризикованості операції на підставі аналізу накопичених або наявних даних під час її проведення)
2) Реалізація методу відправки OTP-паролей через Push-повідомлення в мобільний застосунок

Впевнені, що всі ці заходи допоможуть покращити взаємодію наших клієнтів з дистанційними каналами обслуговування та дадуть можливість здійснювати операційну діяльність без впливу зовнішніх негативних факторів.

Дякуємо за зворотній зв’язок!
+
0
22220521
22220521
1 декабря 2023, 10:32
#
Чим мені Ваші коментарі допоможуть в оперативності проведення та отримання платежів? Я сподіваюся, що Ви не думаєте, що я цілий день сиджу за КБ, щоб відправити чи перевірити платіж? У мене на це відведений певний час, і, якщо за цей час я не встигаю зробити певні дії, то несу фінансові та репутаційні втрати, саме це і відбувалося протягом усіх попередніх збоїв Вашої системи. А Ви мені все відписики пишете…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.4 45
PLN 10 10.5
USD 40.8 41.3
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.4 45
PLN 10 10.5
USD 40.8 41.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / проблеми з корпоративним клієнтбанком