Звернення у відділенні Банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
До цього дня Банк ігнорує мне, не надаючи мені письмової відповіді, що є прямим порушенням моїх прав як споживача, та ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян».
Тому будемо звертатися до Національного банку України для вирішення даного питання
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.