Дурять. Масовано. Обіцянка-цяцянка, а дурневі радість ©
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
- +
- 0
- Motoroleks
- 10 июля 2023, 14:06
- #
Прикро, що представник банка неуважно читав мій відгук. Можливо, треба було читати вголос)
Навіщо телефони УСІХ запрошених осіб, якщо зрозумілою мовою написано, що у перших трьох випадках винагорода була нарахована, хоч і не завжди швидко та АВТОМАТИЧНО, а у останніх двох випадках нові клієнти банку тільки оформили договори, але в зв’язку з відсутністю у відділеннях карток під час звернення, — мають отримати їх пізніше.
Надіслав номер телефону четвертого запрошеного- у приватні повідомлення. Також номер був повідомлений оператору ПУМБ (096−2907290) при моєму зверненні, вчора, 09.06.2023 о 11:01. (До речі, мій номер телефону разом з персональними даними, напевно, був Вам надісланий разом з відгуком? Тобто запис розмови та подробиці звернення Ви могли з’ясувати майже одразу? Чи усе працює набагато складніше? Сумно сумно сумно)
Сидят за столом 2 людей с многотысячными зарплатами. Один спрашивает другого:
— У тебя есть модная черная карта от М?
— Нет, нету.
— О раз нет, так давай оформим!
— Давай оформим, еще и кэшбек получим по 50 грн (примерно это 0.04%) от их зарплат
Что-то у них не получалось, оказалось то ли старый паспорт то ли что-то не пошло, какое же разочарование их настигло по недополученному кэшбеку
— У тебя есть модная черная карта от М?
— Нет, нету.
— О раз нет, так давай оформим!
— Давай оформим, еще и кэшбек получим по 50 грн (примерно это 0.04%) от их зарплат
Что-то у них не получалось, оказалось то ли старый паспорт то ли что-то не пошло, какое же разочарование их настигло по недополученному кэшбеку
- +
- 0
- Motoroleks
- 10 июля 2023, 23:09
- #
Работает банкир и напевает: *** простит, *** простит, *** простит…
- +
- 0
- Motoroleks
- 13 июля 2023, 13:39
- #
Вже більше трьох діб представника банку не чути. Якщо він помер від сорому, — я цього не бажав :)
- +
- 0
- Motoroleks
- 17 июля 2023, 12:11
- #
Вже минув тиждень. Тиша. Потенційним клієнтам раджу тричі подумати перед тим як починати користування послугами банку.
Вітаємо! Перепрошуємо за затримку!
Ми провели перевірку за номером телефону, який був наданий Вами у приватних повідомленнях, та дізналися, що винагорода за участь у акції «Запроси друга» не була нарахована за технічних причин. Перепрошуємо за дану ситуацію та раді сповістити, що виплата була проведена 17.07.2023р.
Приносимо вибачення за дані незручності та сподіваємося, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції від користування нашими послугами. Бажаємо Вам гарного вечора!
Ми провели перевірку за номером телефону, який був наданий Вами у приватних повідомленнях, та дізналися, що винагорода за участь у акції «Запроси друга» не була нарахована за технічних причин. Перепрошуємо за дану ситуацію та раді сповістити, що виплата була проведена 17.07.2023р.
Приносимо вибачення за дані незручності та сподіваємося, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції від користування нашими послугами. Бажаємо Вам гарного вечора!
- +
- 0
- Motoroleks
- 14 августа 2023, 3:33
- #
Так, дійсно, виплата таки була зроблена. Але вважати, що проблема вирішена я не можу. І ось чому. По-перше. Вище написано: застосунок надає некоректні дані: кількість завантажень за посиланням, кількість оформлень карток, кількість активацій. Як була неправдива інформація, так і залишилися. (Цікаво, хоч один якийсь блогер рекламує ПУМБ через посилання, чи ЖОДЕН не йме віри обіцянкам банку?)
По-друге. Вже пройшло більше як тридцять робочих днів, відколи мій знайомий оформив картку (першого липня), поклав на рахунок кошти, а згодом, після отримання картки неодноразово виконав умови акції, а обіцянки-цяцянки знову немає! І не треба вигадувати про технічні збої, коли я ВЧЕТВЕРТЕ поспіль бачу одне й те саме. Банк без нагадувань- свої обіцянки не виконує! P. S. чомусь виникає бажання передивитись Вайбер хоча-б за рік, та перепитати кожного з тих, кому радив та надсилав посилання, а хтось із них завантажив застосунок, та отримав обіцяне? Раніше чомусь не цікавився, не запитував.
Вітаємо!
Ми зареєстрували запит до відділу технічної підтримки банку щодо некоректного відображення. В цьому діалозі ми надамо зворотній зв’язок після отримання остаточних результатів перевірки.
Щодо не зарахування винагороди Вашому другові, просимо надіслати в особисті повідомлення дані(ПІБ та фінансовий номер телефону) аби ми могли перевірити причини чому нагорода була не нарахована.
Ми зареєстрували запит до відділу технічної підтримки банку щодо некоректного відображення. В цьому діалозі ми надамо зворотній зв’язок після отримання остаточних результатів перевірки.
Щодо не зарахування винагороди Вашому другові, просимо надіслати в особисті повідомлення дані(ПІБ та фінансовий номер телефону) аби ми могли перевірити причини чому нагорода була не нарахована.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Пролог.
За пару років за моїм посиланням завантажили мобільний додаток ПУМБ 6(мінімум) людей. У додатку показує 4. Оформили картки банку 6. У додатку показує 1.
Активували картку банка 4(вже користуються від двох місяців до майже двох років), ще 2 картки у відділеннях знайомі не отримали одразу через їх відсутність під час звернення (миттеві ВсеКарта, Одеса, відділення 11, Ізмаїл, відділення 1). Мають отримати згодом. У додатку показує 1.
Тепер щодо обіцянок-цяцянок)
Перша картка. Знайомий (паспорт старого зразка) перейшов за моїм посиланням, ввів потрібні данні, майже одразу йому зателефонували з банку, відповів на кілька питань, у той-же день: був у відділенні, отримав картку, зробив першу оплату покупки. Минув тиждень і нарахували нам обом обіцяні подарунки. Дякую.
Друга картка. Знайомий завантажив, оформив, отримав, користувався, — якось так. Мабуть зробив усе як треба, бо винагороди нарахували. Через майже півтора місяця. (Після дзвінка у банк через місяць з’ясувалося, що винагороду нарахують через 30 РОБОЧИХ днів після…)
Третя картка. Знайомий (паспорт старого зразка, через ДІЮ оформити карту неможливо) перейшов за моїм посиланням, завантажив мобільний додаток. Згодом у відділенні банку пройшов веріфікацію, оформив документи. Карток у відділенні не було, він отримав згодом. Розраховувався за покупки за допомогою смартфона з NFC майже з першого дня, згодом і карткою. Коли пройшло майже два місяці, а винагороду по акції не було нараховано, — довелось телефонувати у банк. Пояснив, що зроблено все як треба: перехід за посиланням, встановлення додатку, «відвідини» банку, — все відбувалося у моїй присутності, ТАКІ ДА :) Прийняли заявку на розгляд. Термін- до п’яти діб. Майже одразу мені зателефонували, та запитали номер телефону нового клієнта. Я назвав.
(ПАЛКЕ ПРИВІТАННЯ блогерам, рекламующим усе й усюди. Ви завжди можете розраховувати на ЧИЮСЬ «чесність та порядність»)
У той-же день мені зателефонували ще раз і знову уточнювали номер телефону нового клієнта. Після цього майже одразу нарахували винагороду. Швидко розібрались. Дякую
Четверта картка. Алгоритм звичайний. Сестра завантажила додаток за моїм посиланням, у відділенні отримала картку, вже більше двох місяців користується. Обіцяних винагород не було. Зателефонував у банк. Розповів алгоритм дій (був поруч та допомагав, тому впевнений що зроблено як сказано), та відсутність обіцяного. Спочатку оператор пояснила, що винагороди немає, тому-що не через Дію оформлено, потім — я почув якусь маячню, що обов’язково треба було відкрити у додатку Віртуальну Картку. Цирк. Сказав їй до побачення, щоб не почути ще якусь вигадку.
Щодо п’ятої та шостої карток писати зарано, але вже є впевненість, що зможу порадити знайомим інші картки під їх потреби. Без обіцянок-цяцянок від ПУМБ
Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження. Ми бажаємо розібратися у ситуації та просимо надіслати у приватні повідомлення номери телефонів запрошених осіб, щоб ми могли розібратися в дотриманні ними правил акції. Ми надамо зворотній зв'язок після отримання остаточних результатів перевірки.
Ми провели перевірку за номером телефону, який був наданий Вами у приватних повідомленнях, та дізналися, що винагорода за участь у акції «Запроси друга» не була нарахована за технічних причин. Перепрошуємо за дану ситуацію та раді сповістити, що виплата була проведена 17.07.2023р.
Приносимо вибачення за дані незручності та сподіваємося, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні емоції від користування нашими послугами. Бажаємо Вам гарного вечора!