Жахливе ставлення до клієнтів та шахрайство з блокуванням коштів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Хто там казав що фінмон є лише в Моно?
Знову суцільна брехня! Вже місяць у себе утримують кошти. Жодного зворотнього зв’язку ні по зверненням, ні з вказаної пошти. Абсолютно всі документи та пояснення було надано у відділення банку та на вказану вище пошту, однак співробітники банку або некомпетентні, або їм не хочеться розбиратися у суті створеної ними проблеми. В результаті через місяць дебатів банк вирішив потримати у себе гроші ще пару місяців, взяти кошти за свіфт і в подальшому відмовити у співпраці. Наголошую, що при цьому всьому, жодної комунікації, окрім як сам дзвониш керівнику відділення.
Якщо ви заробляють гроші в сфері ІТ або отримуєте дохід від авторського права в жодному разі не заходьте свої гроші в цей шарлатанський банк!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Наразі Ваші документи знаходяться на розгляді у відповідному підрозділі Банку.
Зараз розблокування рахунків у роботі.
Якщо Вам необхідно надіслати додаткові документи або надіслати запит про стан вирішення питання — Ви можете зробити це дистанційно, на пошту Банку info@fuib.com.
Дякуємо за розуміння