Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Дуже дивна позиція банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
PB562 2 октября 2021, 21:31
Прочитав декілька відгуків клієнтів банку щодо «технічної проблеми», яка мала місце у банку 30 вересня.
Мова йде про неможливість клієнтами банку вчасно, до 18:00, погасити кредит, оскільки як і не працював сам додаток «ПУМБ Online», так і сама «технічна проблема» просто тупо відхиляла платежі, які в цей час клієнт старався відправити.
Цитую представника банку:
1.
…« Понимаем Ваше беспокойство и приносим свои извинение за временные неудобства. К сожалению, на данный момент наблюдается технический сбой. Наши IT-специалисты делают все возможное, чтобы устранить ошибку как можно скорее.»
Шановний банк!
Якщо ви визнаєте, що причина чи технічний збій — з вашого боку, а не з боку клієнта — тоді на ЯКІЙ ПІДСТАВІ і за ЩО банк нараховує штрафні санкції? Клієнт надсилає вам переказ, хоче погасити кредит, а ви — просто ВІДМОВЛЯЄТЕСЬ його прийняти. І ЧИЯ тут провина?
Я розумію, що програмне забезпечення в цьому випадку «відпрацювало» правильно: все, що до 18:00 — нормально, а все, що після — штрафні санкції.
Але саме тут з боку банку повинен спрацювати ЛЮДСЬКИЙ ФАКТОР.
І ваші кредитні спеціалісти та IT-спеціалісти повинні зробити «…все возможное, чтобы устранить ошибку как можно скорее…» та зняти помилково нараховані штрафні санкції.
Я сам працю у банку (по іронії — у відділ карткових систем) і подібні нештатні ситуації мені дуже добре знайомі.
Але завжди у таких випадках виконавці відповідних підрозділів проводками ПОВЕРТАЛИ клієнтам помилкові нарахування.

2.
«…В связи с подобными обстоятельствами мы всегда рекомендуем нашим клиентам вносить минимальные платежи заранее.»
Шановний банк.
Для прикладу: Monobank дозволяє погасити кредити до 23:59 останнього дня місяця — 30-го чи 31-го, якщо у місяці 30 днів чи 31 день відповідно.
Приватбанк — до 23:59 25 числа.
Можу навести ще ряд банків, кредитки яких у мене є.
Але у ЖОДНОМУ із них немає такого поняття, як «до 18:00 30 числа».
Та, навіть якщо і так, я, будучи вашим клієнтом майже рік, завжди погашав кредит саме 30 числа і майже завжди в інтервалі 17:00 — 18:00.
Але жодного разу тоді у банку в останній розрахунковий день не було «технічних збоїв» типу того, який стався у вас 30 вересня 2021 року.
«Стадіон — так стадіон»: до 18:00 — так до 18:00.
Якщо у банку все в порядку із програмними комплексами, а клієнт до 18:00 не погасив кредит — ЖОДНИХ ЗАПИТАНЬ НЕМАЄ.
Але якщо клієнт ХОЧЕ вам заплатити, а ви через власні технічні проблеми не можете прийняти його платіж — ВИНИ КЛІЄНТА ТУТ НЕ ПОВИННО БУТИ!
І це — принципова позиція, це — правило будь-якої фінансової установи, яка працює цивілізовано. А не тієї установи, яка самостійно створює «технічні проблеми» в останній розрахунковий день і тим самим перекладає власну проблему тепер вже на плечі клієнта.

На превеликий жаль у ЖОДНОМУ коментарі представника банку я не почув РОЗУМІННЯ банком проблеми, яка мала місце 30 вересня.
«…Понимаем Ваше беспокойство и приносим свои извинение за временные неудобства…» — це не одне і те саме і цього для клієнта, вибачайте, замало.
А головне — я не почув від представника банку, а, відповідно — і від самого банку — ЗАПЕВНЕННЯ, що проблема буде вирішена для клієнта і нараховані штрафні санкції будуть зняті.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 октября 2021, 9:27
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від користування нашими сервісами. Дійсно, для ненарахування відсотків по кредитній карті слід повністю погасити заборгованість на кінець пільгового періоду таким чином, щоб сума платежу була повністю зарахована станом на 18:00 30-го числа. Це можна зробити у нашому мобільному додатку, або у Viber-бот ПУМБ, касах та терміналах самообслуговуваннях, що встановені у відділеннях ПУМБ, а також — за допомогою терміналів наших партнерів IBOX, EasyPay, City24, Sistema, Приват24.

Ми цілком розуміємо Ваші емоції, пов'язані із технічними роботами у системі ПУМБ Online, що вплинули на можливість погашення картки до завершення пільгового періоду 30.09.21, і щиро бажаємо допомогти Вам. Будь ласка, відправте в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми детально розберемося у ситуації, про яку Ви повідомили, та надамо зворотній зв'язок.

Комментарии - 8

+
0
Три літри
Три літри
3 октября 2021, 9:30
#
Але у ЖОДНОМУ із них немає такого поняття, як «до 18:00 30 числа».

Какая разница гасить до 23:59 последнего дня месяца или до 18:30 30 дня месяца? Что радикально это меняет? Если у тебя доход поступает только в последний день месяца — ну так не бери кредит в ПУМБ-е. У большинства населения Украины доход поступает в районе 5−10 и в районе 20 числа. Потому гасить кредит 30 числа или в последний день месяца — совершенно без разницы.
+
0
PB562
PB562
3 октября 2021, 13:16
#
«…Какая разница гасить до 23:59 последнего дня месяца или до 18:30 30 дня месяца? Что радикально это меняет? .» Дійсно — радикально це АБСОЛЮТНО НІЧОГО НЕ ЗМІНЮЄ! Як говорив один: «Стадіон — так стадіон» — «до 18:00 30 числа» — так «до 18:00 30 числа» а навіть не 31 числа. Можна і 1 числа поточного місяця погасити обов’язковий платіж і весь кредит за поточний місяць і не чекати ще 30 днів. Це — право клієнта! Я у ПУМБі завжди погашав кредит саме 30 числа і як не дивно — у період, близький до 18:00. І НІКОЛИ не було проблем, тому що у банку було технічно все в порядку. Якщо б я не «вписався» до 18:00, і у банку не було в цей день «технічних збоїів» — ЖОДНИХ ПРЕТЕНЗІЙ ДО БАНКУ НЕМАЄ. Але якщо банк визнає наявність проблем із свого боку і клієнт переказує свої кошти на погашення кредиту, а банк їх відхиляє (все через ті ж технічні проблеми) — то, як кажуть «Хто кому Рабинович»? В такій ситуації банк бере на себе провину і відміняє нараховані штрафні санкції, які програмне забезпечення нарахувало цілком корректно. Тут ЛЮДСЬКИЙ, а не комп’ютерний, фактор повинен вже підключатись. І саме ТАК працює будь-який нормальний банк, якщо він поважає клієнта, а не слідує за принципом: «Все средства хороши» і старається будь-якими засобами заробити комісії. Я зовсім не хочу цим сказати, що 30 вересня банком свідомо було створено технічні проблеми для клієнтів. Але раз проблема сталась — банк повинен у такому випадку бути на боці клієнта, а не відстоювати свої «шкурні» інтереси.
+
+14
ingeniero
ingeniero
3 октября 2021, 16:09
#
===Я у ПУМБі завжди погашав кредит саме 30 числа і як не дивно — у період, близький до 18:00. І НІКОЛИ не було проблем, тому що у банку було технічно все в порядку.===
Я как бы понимаю, технические проблемы и всё такое, но при таком подходе и таком ограниченном понимании рисков и путей их устранения это должно было случиться рано или поздно. Если Вы откладываете погашение крупной суммы задолженности на последний час, а то и несколько десятков минут, Вы должны четко понимать, что Вы будете делать, если что-то не будет работать. Причем могло что-то не работать как со стороны банка-получателя, так и со стороны банка-отправителя.
+
0
PB562
PB562
3 октября 2021, 17:32
#
Шановний пане ingeniero Читаючи на форумі ваші коментарі на відгуки клієнтів, у яких ви так «ряно» відстоюєте позицію банку (в т.ч. на мої відгуки за останні 2 дні), у мене чомусь складається враження, що ви — або співробітник банку, або т.з. «ПУМБо-бот». Це — моя суб'єктивна думка і ви маєте право не із нею не погодитись. Процитую вас: «…Если Вы откладываете погашение крупной суммы задолженности на последний час, а то и несколько десятков минут, Вы должны четко понимать, что Вы будете делать, если что-то не будет работать. Причем могло что-то не работать как со стороны банка-получателя, так и со стороны банка-отправителя…» Вибачайте, але свої «поради» щодо того, ЩО я повинен «четко понимать» і «что … делать, если что-то не будет работать» - залиште при собі. Мені вони абсолютно не цікаві. Я сам здатен відповідати за свої дії та приймати відповідні рішення. Читайте УВАЖНО те, про що я писав: «Якщо б я не „вписався“ до 18:00, і у банку не було в цей день „технічних збоїів“ — ЖОДНИХ ПРЕТЕНЗІЙ ДО БАНКУ НЕМАЄ». Додатково та спеціально для вас: з боку банку-ВІДПРАВНИКА проблем в той день НЕ БУЛО, квитанції про ЧАС переказу — тобто ДО 18:00 — я банку показав. Проблеми були з боку банку-ОТРИМУВАЧА і банк через технічні причини не зміг прийняти мої перекази і це підтвердив. Ось так, як ви «…как бы понимаете, технические проблемы и всё такое …» ось так «как бы» при цій своїй думці і залишайтесь. Дискусію персонально із вами я завершую. Дякую за порозуміння.
+
0
ingeniero
ingeniero
3 октября 2021, 19:40
#
===у мене чомусь складається враження, що ви — або співробітник банку, або т.з. «ПУМБо-бот». Це — моя суб'єктивна думка і ви маєте право не із нею не погодитись. ===
И Вы сильно ошибаетесь. Никогда не работал в банковской сфере или близких к ней, но в качестве клиента я имел дело с достаточно большим количеством банков (более 20), чтобы более-менее понимать, чего можно от них ожидать.
===Вибачайте, але свої «поради» щодо того, ЩО я повинен «четко понимать» і «что … делать, если что-то не будет работать» — залиште при собі. ===
На основании имеющегося опыта я все-таки могу что-то полезное посоветовать другим. Вам, конечно, такие советы не нужны, поэтому Вы и влетели на 3500. Надеюсь, что хотя бы это случай Вас чему-то научит.
===Читайте УВАЖНО те, про що я писав===
Читайте внимательно. Вы даже не понимаете сути. В той части я не описываю конкретно данную ситуацию. Я говорю о рисках, которые Вы не рассматриваете, перенося погашение на последний час, как и не предусматриваете альтернативных методов погашения (а они были). А в этот час неожиданные проблемы могут возникнуть у любой cтороны, и тогда даже нечем будет апеллировать к банку, в котором нужно погасить задолженность. Из тех банков, приложениями которых я пользовался и пользуюсь, проблемы с разной частотой бывали у всех, и рано или поздно они могут случиться в не самый подходящий момент.
PS. Ваш случай даже вызвал определенный интерес на финансовом форуме :)
https://forum.finance.ua/viewtopic.php?p=5308162#p5308162
+
0
Три літри
Три літри
4 октября 2021, 9:28
#
Ты упорно игнорируешь тот факт что погашение кредита возможно не только в приложении ПУМБ-а, но и просто банальным переводом на карту или банальным банковским переводом. То что был недоступен один из способов погашения не означает что погасить кредит вообще никак нельзя было.
+
0
kuvasmih
kuvasmih
6 октября 2021, 10:44
#
Ну без этих «Трех литров» — ни один комментарий не обходится… Вот мне интересно, и чего совать свой нос туда, куда тебя не зовут и учить тут всех жить, когда что вносить и как это делать. Так и хочется задать классический вопрос — «А ты хто такой ваще»… Есть банк, который может на все вопросы ответить. Ты чего тут распинаешься?
+
0
kuvasmih
kuvasmih
6 октября 2021, 10:50
#
«В связи с подобными обстоятельствами мы всегда рекомендуем нашим клиентам вносить минимальные платежи заранее»… Так почему в каждой рекламе банк с неимоверной гордостью всем рассказывает о каких-то 62 днях? Если реально их нет, зачем дурите своих сограждан? Не честнее ли говорить о тех сроках, которых вы в состоянии придерживаться?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.2
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.2
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Дуже дивна позиція банку