×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Заблокировали счёт, и банк не может прекратить моё обслуживание
Ми бажаємо детальніше розібратися в описаній ситуації. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону або ІПН. Це дозволить нам з'ясувати причини та надати Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (7)
Оплата частями
Нам дуже шкода, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку. Хочемо зазначити, що оформлення послуги «Сплачуйте частинами» можливе при наявності ID-паспорту або закордонного паспорту нового зразку та застосунку Дія. Таким чином, у нас є можливість безпечно ідентифікувати клієнта та здійснити актуалізацію даних для розрахунку кредитного ліміту.
Просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону аби ми мали змогу зареєструвати Вашу пропозицію щодо спрощення процедури оформлення продукту.
Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Ми розглянули Вашу пропозицію та хочемо повідомити, що на даний момент, оформлення послуги «Сплачуйте частинами» можливо лише за наявності документів в Дія (ID-паспорт або закордонний паспорт нового зразку). Проте, у найближчих оновленнях застосунку ПУМБ Online буде доступна можливість оформлення за допомогою паперових документів. Бажаємо Вам гарного вечора!
Комментарии (4)
Кошти
Комментарии (2)
Неправдива інформація
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та проведемо перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (5)
Банк відмовляється виправити неактуальну інформацію про кредит у базі УБКІ
Добрий день. Наразі Ви звертаєтесь у відділ простроченої заборгованості. На 03.10.23 у Вас відсутня прострочена заборгованість.
Рекомендуємо Вам звернутися на офіційну електронну адресу Банку info@fuib.com
Жодної адекватної реакції та бажання допомогти клієнту виправити помилку, яку припустився банк немає
Це, якщо я правильно зрозумів, номер, під яким зареєстровано звернення #823904
Прошу допомогти вирішити проблему, дати в УБКІ актуальну інформацію, що кредит закритий, а не списаний
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно розберемося у ситуації та після отримання результатів перевірки надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (6)
Требует 2 номера поручителей для Всеможу
Ответил на обычный опросник в отделении для кредитки — квартира, машина, жена, дети, работа, доход и дошло, что от меня потребовали назвать 2 номера телефона кого-то из знакомых, чтоб их записали поручителями. Естественно банк был отшит, т.к. у меня есть кредитки привата с лимитом 100к и абанка 80к и никто там не требовал номера родственников. Нигде в рекламных листовках всеможу это не указано.
В общем по всекарте у пумба получилось хорошо. Кр. рейтинг в УБКИ 506.
всеможу — провальный бесполезный продукт
Шкодуємо, що процедура оформлення кредиту залишила у Вас негативні враження про наш банк.
Власники ID-картки можуть оформити продукт дистанційно з використанням додатку «Дія», тоді як власники паперового паспорта мають надати оригінал паспорта та ІПН у точці оформлення кредиту.
Ми бажаємо врахувати Ваш досвід для того, щоб зробити наші процедури комфортнішими для кожного з наших клієнтів. Для цього просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону, аби ми мали змогу зареєструвати Вашу пропозицію.
Комментарии (1)
Заблокировали счет
Писала в техподдержку, звонила на горячую линию, писала на info@fuib.com. Никакого результата и НИКАКОЙ информации за две недели. Операторы вежливы, но помощи никакой — все из серии «ждите подключения, ваша заявка наверно рассматривается, ответ наверно вот-вот будет.»
За что заблокировали — неизвестно.
Когда я получу доступ к своим деньгам — тоже неизвестно. В отделение приехать не могу — мои часы работы и выходные полностью совпадают с графиком работы отделений. Да и по словам операторов чатов и горячей линии смысл минимален — те же «напишите заявления, ответ через 30 дней»
Это зарплатная карта! Мне кушать хочется!
Ми шкодуємо, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Саме тому, ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Після отримання вичерпної інформації щодо рахунку ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (1)
ПУМБ інвестує свої ресурси проти клієнтів
Співробітники з квітня 2023 реєструють скарги і ігнорують вирішення проблем. У Моно і Сенс офомлення оплати частинами відбувається без «дії», а ПУМБ навмисно потратив свій час, матеріальні і людські ресурси, доробив застосунок для того, щоб клієнти користувалися такими послугами в інших банках. В усьому світі до цього часу усі топ-менеджери створюють умови, щоб їх послугами могли скористатися якомога більше клієнтів, у ПУМБ навпаки. Крім того, ПУМБ навіть інвестує свої ресурси проти своїх клієнтів.
Нам дуже прикро, що в Вас склалось негативна думка про наш банк.
Проте, маємо зауважити, що згідно умов продукту «Сплачуйте частинами» ми використовуємо застосунок «Дія» для ідентифікації клієнта і актуалізації даних для розгляду кредитного ліміту клієнту.
Також, просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону, аби ми мали змогу зареєструвати Вашу пропозицію щодо спрощення процедури оформлення продукту.
Сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Комментарии (1)
Пумб припиняє ділові відносини
До цього я не користувався картою 2 тижні
Ми бажаємо детальніше розібратися в описаній ситуації. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону або ІПН. Це дозволить нам з'ясувати причини та надати Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (3)
Удар в спину!
Деньги — это всего лишь бумага или цифровой код.
Ми шкодуємо, що у Вас залишилися негативні враження про спрівпрацю з нами. Надішліть, будь ласка, нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону для перевірки. Ми розберемося в ситуації детальніше та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (10)
Мошенники/Шахраї. Развод в ОЛХ.
Олександр, номер телефону +380997424197 (0997424197)
5355086024583451/ 5355 0860 2458 3451
і
5355177040876597 / 5355 1770 4087 6597
Хочемо зазначити, що дані картки не були видані нашим банком ПУМБ. Просимо звернутися до банку-відправника для фіксації випадку шахрайства.
Написать комментарий
Розорвали договор
Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Після отримання вичерпної інформації щодо рахунку ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (2)
Не розумію існування цього банку у 2023
На ПУМБ я вийшов через рекламу у різних рітейлерів що можна вигідно оформити розстрочку на техніку Apple. Було не складно оформити анкету через додаток Дія, у інтерфейсі було трохи навʼязливо зроблено оформлення карток, хотів одну, а дозволяло відкрити лише одразу дві (дебетна та кредитна). Маючи один з найкращих та розкручених кредитних рейтингів у країні банк мені видав лише 25000грн ліміту))) Нажаль як є, можливо акція лише для постійних клієнтів банку, з таким лімітом особливо нічого купити і не можливо з техніки Apple))
Ну картка вже є, банк до речі любить доволі агресивно спамити рекламою та усякими пропозиціями (мінімум 2 небажаних повідомлення на день), то я вирішив почати її використовувати, думаю може банк подивиться на мої покупки та трохи додасть кредитного ліміту))) Закинув на картку додаткових грошей, пішов додавати картку у PayPal щоб почати купляти закордоном, і що ви думаєте))) ЦЕ ЗАБОРОНЕНО БАНКОМ)) додаю я картку у PayPal, він намагається списати $1.95 щоб верфікувати картку, а мені приходить пуш що перевищено ліміт НБУ на сплату закордоном (а це був моя перша спроба щось зробити у закордонному мерчанті), думаю ну всяке буває, напишу у підтримку))
Відповідь підтримки просто вбила)) Дана операція проходить під забороненим МСС кодом, тому не може бути успішною, зверніться до отримувача щоб він змінив MCC))) Тобто у світі є такий банк що не знає про існування платіжної системи PayPal та блокує додавання своїх карток туди)) Надаю вам назву банку: Перший Український Міжнародний Банк
Звичайно розумію що на цьому пора закінчувати свою співпрацю з банком, якщо є проблеми на такому рівні, то уявіть які таракани банку прийдеться бачити при подальшому користуванням послугами банку. Само собою закриття карток лише через відділення банку, Дія тут лише на вхід але не на вихід)
Само собою вивів гроші назад до іншого банку (комісія до речі десь 30 грн+ за 1000грн переказу)
Ось такий мій досвід користування банком) Та і ось причина такого заголовку) На мій власний погляд за більш менш адекватним застосунком, залишається старий легасі банк що залишається у своєму 2004 році))
Нам прикро, що у Вас залишилося негативна враження про наші сервіси. Ми зафіксували Ваше звернення та передали його на розгляд відповідальних фахівців. Після перевірки інформацію ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Сума кредитного ліміту розраховується статистичною моделлю та враховує безліч факторів. Звертаємо Вашу увагу, що при активному користуванні кредитною карткою Банк може підняти Вам суму з часом. Про підвищення кредитного ліміту Ви будете обов’язково проінформовані.
Ми провели перевірку та дізналися, що в даному випадку спрацювали обмеження, згідно з якими заборонено здійснення з усіх рахунків фізичної особи — клієнта банку, розрахунків з використанням електронних платіжних засобів, для оплати операцій з активами, які безпосередньо конвертуються (обмінюються) на грошові кошти та відповідно до правил та/або інших внутрішніх документів міжнародних платіжних систем належать до операцій «квазікеш». МСС 8999 в якому Ви намагалися здійснити оплату, віднесено до сервісів, що займаються операціями «квазікеш».
Хочемо зазначити, що відповідно до пп. 4.1.5 п. 4.1 Розділу ІІ ДКБО, Ініціювати закриття Карткового рахунку та/ або інших рахунків, відкритих відповідно до цього Договору, шляхом звернення до відділення Банку та подання письмової заяви про закриття рахунку за встановленою Банком формою. В день подання заяви про закриття рахунку Клієнт повертає у Банк усі Картки/додаткові картки, емітовані до Карткового рахунку, а також сплачує Заборгованість за Договором (за наявності).
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Комментарии (23)
Ваш акаунт заблоковано. Зверніться, будь ласка, до Вашого персонального менеджера
у продовж 5 місяців я знівам кошти з ФОПу та не отримував надходжень.
у п’ятницю отримую перше надходження за 6 місяців на ФОП.
у вечері о 17:40 намагаюсь зайти до ФОП аккаунту (https://www.digital.pumb.ua/login)
отримую відповідь «Ваш акаунт заблоковано. Зверніться, будь ласка, до Вашого персонального менеджера»
телефоную до підтримки (0 800 501 275)
мені кажуть ми працюємо до 18:00 спробуємо щось зробити, як що не встигнемо то у понеділок
А мені тепер доведеться займати грощі та вглядати дурнем через «юзер френдлі» ставлення до клієнтів у Пумб. Я навіть не знаю чому мій ак заблокували. Та я не знаю чи перевели мені всю суму за мою працю.
Переваги:
* новий дизайн сайту та додатку значно краще
* служба підтримки працює та відповіда майже одразу у робочі години
Недоліки
* служба підтримки працює та відповіда майже одразу у робочі години
* немає сповіщення про блокування аккаунту ФОП
* інколи можно натрапити на старі ресурси (сайта) які ще й з багами
* знімання коштів з ФОПу може тривати 2 год, а у віхідні ця функція не працює
Нам дійсно прикро, що у Вас склалася негативна думка про спрівпрацю з нами. Надішліть, будь ласка, нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону для перевірки. Ми розберемося в ситуації детальніше та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Просто так припиняють ділові відносини
Ми шкодуємо, що ця ситуація вплинула на Ваше враження від нашої співпраці. Ми неодмінно розберемося у причинах блокування, перевіримо всі деталі та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком пізніше
Комментарии (1)
Лишил пенсии
получаю пенсию в Пумб и у меня заблокировали сначала пумб онлайн около года назад, а теперь и карту пенсионную.
Нахожусь в г. Мариуполь, выехать на территорию подконтрольной Украине не могу. Пенсию мог снимать только через банкинг, а после его блокировки только обменник по терминалу.
Теперь мне ещё и заблокировали карту, банк Пумб, которому я доверял лишил меня последнего.
Во всех банках есть онлайн верификации, и помощь своим клиентам при звонках на горячую линию. Мне же Пумб предлагает приехать, за что я приеду и как.
Прошу помощь в доступе хотя-бы к моей карте, или отдать деньги на расчётный счёт в банке Приват.
Помогите, мы пенсионеры, нам больше некому помочь. Почему так поступает банк, которому я доверял.
Нам дійсно прикро, що у Вас склалася негативна думка про роботу нашого банку. Будь ласка, надішліть нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону. Після перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (2)
Блокировка счета
Нам шкода, що сталася така ситуація. Ми неодмінно розберемося у причинах блокування, перевіримо всі деталі та надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (2)
надокучання в рекламі сервісів банку
Як тільки відкрив картку, мені зателефонували з банку та кріпко присіли на вуха: у нас є таке, є таке, а тут так. І здається, нічого поганого в цьому нема, скажете ви. Певним чином, так. Але не в тому випадку, коли клієнт каже прямо відкритим текстом: мені це не цікаво, я не хочу. У відповідь оператор колцентру лише каже «а чому?».
Виглядало це так:
— мені не цікавий цей продукт.
— а чому?
— я маю всі необхідні карти та рахунки для моїх потреб.
— а тут вигідна ставка, яку зараз можна зафіксувати (брехня, банк маже змінювати умови договору в одностороньому порядку — від автора), може давайте відкриємо?
— ні.
— а чому?
І так вони будуть вас ганяти по алгоритму продажів, поки ви не скинете дзвінок або не погодитесь на ЇХ умови. Третього не дано. І це сумно. Як я зробив? скористався скидом дзвінка та додав номер у чорний список. Але сьогодні моїй дружині, яка також стала клієнтом ПУМБу так само подзвонили і почалося… Після 7 хвилин нецікавої, відриваючої, дратуючої бесіди, прийшлося взяти телефон та сказати оператору той тезис, що я викладаю тут — цініть клієнта і не докучайте. Є певна межа, дотримання якої є балансом між бажанням продати послугу і не роздратувати клієнта — і ПУМБ цю межу ставить не правильно. Тож, менеджери, маркетологи та інші причасні — зверніть увагу на мій допис, він дійсно вартий того, щоб виправити ситуацію. В перспективі ви заробите на задоволеному клієнті більше, ніж на роздратованому сьогодні.
Без цього негативного досвіду оцінка банку була би на рівні 4 з 5, а так лише 2.
Нам дійсно прикро, що у Вас склалася негативна думка про роботу нашого банку. Надішліть, будь ласка, нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, а також дату і час дзвінку нашого оператора. Ми бажаємо перевірити коректність консультації та після перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми додатково прослухали телефонний дзвінок нашого оператора та хочемо зазначити, що консультація була некоректною, з порушенням внутрішніх інструкцій нашого банку ПУМБ. З спеціалістом була проведена пояснювальна бесіда щодо запобігання таких ситуацій у майбутньому.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Бажаємо Вам гарного вечора!
Комментарии (9)
НЕ ВОЗВРАЩАЮТ СРЕДСТВА
Месяц назад пумб заблокировал мою карту, на карте отображается -777 сразу же на следующий день после блокировки, я обратилась в банк, на что мне сотрудники банка ответили то что увы мы не знаем причину блокировки придите завтра, на следующий день сотрудник банка мне заявляет то что мне нужно предъявить квитанцию или какую-либо информацию о платежи на сумму 9000 грн. Я предоставила все имеющиеся у меня информация. (диалог с отправителям средств pdf)
Через день, сотрудники сказали данный информация не подходит и мы хотим разорвать с вами деловые отношения, для того чтобы забрать свои деньги придите пожалуйста в понедельник. В понедельник мне в Viber приходит сообщение о том что пумб прекращает со мной Деловые отношения. Но самое интересное началось не тут, а началось тогда когда через день приходит сообщение о том что мои документы прошли проверку и банк разблокировал мою карту. Я сразу же зашла в приложение и попыталась перевести свои средства, у меня не получилось, но зато снять на другую карту банк у меня получилось ну не всю сумму, а именно 19999 грн. после этого мою карту заблокировали с суммой 11800 грн. и выбило уже ошибка 999. Хотелось бы отметить То что в данном банке сотрудники ничего не знают, технической поддержки онлайн нормальный нет так как если у тебя заблокированный доступ до личного кабинета ты не можешь обратиться напрямую в техническую поддержку, ну, а на горячей линии ничего не могут сказать, так как они ничего не знают. Сейчас такое время, в стране война, и лишний раз из дома выходить бывает порой опасно.
Но Пумбу видимо на это всё равно, у них такое отношение клиентам.)
Ми бажаємо розібратися детальніше у причинах блокування та коректності наданої консультації. Для цього просимо Вас надіслати у приватні повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, а також дату та час звернення на гарячу лінію. Після проведення перевірки ми обов'язково повернемося та надамо Вам зворотній зв'язок щодо правомірності рішення.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (8)
Блокування аккаунта
Розписувати всі «прелисти» роботи цього банку, я думаю, тут не має жодного сенсу.
Як НБУ не помічає цих порушень?
Але це риторичне питання.
У мене питання щодо блокування акаунту в ПУМБ-онлайн.
Якщо навіть банк побачив проблеми з карткою (введено неправильний пін або помилковий код зі смс і т.д.), чому блокують весь аккаунт, а не конкретну карту.
А тому, припустимо, що обліковий запис має розрахунковий рахунок на який приходить пенсія, причому приходить своєчасно, щомісяця, як по годинах.
Але її можна не віддавати пенсіонеру, бо він перебуває на ТОТ і природно для ідентифікації сам у відділення банку, яке знаходиться на території України, не зможе приїхати.
Легкі гроші, друзі.
Нам прикро, що у Вас склалася негативна думка про роботу нашого банку. Хочемо зазначити, що ми дотримуємося законодавства України та виконуємо всі постанови НБУ.
Зауважимо, що при введенні декілька разів неправильного коду-паролю або коду-підтвердження система безпеки блокує вхід до застосунку ПУМБ Online задля протидії шахрайським діям. При цьому, блокується лише вхід до застосунку, а не усі рахунки клієнта, тому Ви зможете розрахуватися карткою у магазинах чи зняти готівку у банкоматі. Розблокувати обліковий запис можливо самостійно за допомогою даних Вашої картки, при дзвінку на гарячу лінію нашого банку або у найближчому відділенні.
Ми бажаємо розібратися детальніше у причинах блокування Вашого облікового запису, тому просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення. Після проведення перевірки ми залюбки підкажемо спосіб розблокування.
Комментарии (9)