Хочете закрити рахунок? То давайте ми відкриємо новий!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
====Моя єдина претензія до ПУМБ — некваліфікований і невихований персонал.
Как по мне то это массовая проблема украинских банков. И дело тут не только в воспитанности персонала, а и в том что нет персонала просто тупо никто не учит, что в ПУМБ-е что в других банках. Особо заметно когда банк запускает новый продукт, приходишь в отделение, а операционист от тебя узнает что у них в банке есть такая штука.
Как по мне то это массовая проблема украинских банков. И дело тут не только в воспитанности персонала, а и в том что нет персонала просто тупо никто не учит, что в ПУМБ-е что в других банках. Особо заметно когда банк запускает новый продукт, приходишь в отделение, а операционист от тебя узнает что у них в банке есть такая штука.
07/05/21 проблему було вирішено. Зателефонувала працівник відділення, і запросила отримати надлишок в касі.
Видали 60 гривень 50 копійок. У додатку баланс рахунку став нульовим, «рахунок в процесі закриття». Сподіваюсь, це закриття вже відбудеться.
Не приємно, що це все відбулось після публікації відгуку, а не з першого звернення. Оцінку автоматично змінило з 1 на 3, я б поставив 4*. Все ж, стільки років користувався без проблем.
Видали 60 гривень 50 копійок. У додатку баланс рахунку став нульовим, «рахунок в процесі закриття». Сподіваюсь, це закриття вже відбудеться.
Не приємно, що це все відбулось після публікації відгуку, а не з першого звернення. Оцінку автоматично змінило з 1 на 3, я б поставив 4*. Все ж, стільки років користувався без проблем.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
05/05/21 близько 11 години ранку, працівник у віділенні сказала, що не може цього зробити. Переказати на рахунок у іншому банку теж не можуть. Взяла мій телефон потикати у додатку, почала відкривати з мого додатку віртуальну картку, на яку, ймовірно (увага, переказ на картку/рахунок/номер телефону закінчувались нічим), вийшло б перекинути гроші, щоб закрити кредитний рахунок. Коли я це побачив, і сказав, що не хочу новий рахунок — ШВИРНУЛА по столу мій смартфон. Я розчарований пішов, і знову звернувся до колл-центру, де мені повторили — у віділенні повинні видати залишок через касу, і тоді рахунок остаточно закриється. Мій повторний візит у віділення близько 12 години був ще сумнішим і довшим, окремі фрази: «керівника йому, то керівника», «навіщо ускладнюєте» х 10. В результаті — зараз у мене заява якась нікому незрозуміла (навіть працівнику, яка допомагала мені її скласти) на ім'я керівника віділення, щоб видати мені ці 60 гривень 45 копійок через касу, розгляду чекати кілька днів.
Моя єдина претензія до ПУМБ — некваліфікований і невихований персонал.
Інших проблем з ПУМБ за 6 років користування — не було.
Підкажіть, будь ласка, ім’я спеціалістів які з Вами працювали. Ми обов’язково розберемося в описаній ситуації та проведемо розмову з колегами.