Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Ilya11 16 января 2024, 18:52
Здравствуйте, открыли счета в ПУМБ несколько месяцев назад в Приложении онлайн, вследствие повреждения жилья и проблем со здоровьем выехали к родне зарубеж, а так как были проблемы с пользованием пенсионными средствами на картах др. Банка, заказали с доставкой Укрпочты именные карты ПУМБ. Пользование Приложением и картами очень удобное и быстрое, но пришло уведомление об актуализации данных. Через Дию документы подписали и отправили в банк, — ответ: явитесь в отделение с оригиналами. Сотрудник на это в вайбер-чате говорит, что мы авторизовывались в Дие через БанкИД, цифровые копии им якобы даёт другой банк, повторно авторизовались в Дие через НФС загранпаспорта, результат тот же, а что Дия копии документов уже из разных ИД учреждений берёт, а как вытяги из госреестров на актуальные даты плюс фото??? Когда счета онлайн открывали и карты заказывали ИД через Дию работало, а сейчас как нам да и многим другим в условиях сложного военного времени быть, «благодаря» которому НБУ и др. Учреждения и разрешил множество вопросов решать дистанционно. Вопросов к работе с Банком не было, кроме вот этого, не хотелось бы искать др. способы, когда этот устраивает полностью. Подскажите, есть ли способы актуализировать данные в цифровом веке через видеоконференцию или ещё как-то? Спасибо. (Не думаю, что отток и миграция клиентов выгодны обоим сторонам и государству как получателю налогов).
ПУМБ
Ответ банка
16 января 2024, 21:34
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Будь ласка, надішліть нам в приватні повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або фінансовий номер телефону. Це дозволить нам провести відповідну перевірку та надати Вам зворотній зв'язок після з'ясування необхідної інформації.
Сьогодні 15.01.2024, зачинили двері приміщення коли я був в середині, на прохання відкрити, я почув лише що у них інкасація і це ваші проблеми, і ти повинен 10−15 хвилин, незавжаючи ні на що сидіти замкненим у відділені, навіть без туалету для відвідувачів. Це вже не перший раз коли я попадаю на таке, працівники прямо порушують конституційні права людини, а саме статтю 33 Конституції України. До того ж у банку постійні зміни у процесі зняття готівки, то слід замовляти, то можна по наявності. Але після замовлення готівки у цьому відділенні на тому тижні, бо в наявності не було, приїхавши у встановлений час (після 11:00), і прочекавши чергу, нам відповіли що приходьте після 15:00, хоча каса працює до 16.30. Тобто грошей так і не вдалось зняти, оскільки це знов неповага до людей, тому що є багато варіантів як проінформувати людей, про затримку. Також у працівників немає поваги о клієнтів, а от коли один раз мені замість зняття зробили нарахування, я пішов на зустріч і приїхав в той же день для іншої операції, щоб у них зійшлася каса.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 15 января 2024, 17:32
Вітаємо!

Шкодуємо, що Ви не отримали належного обслуговування та залишилися з негативними враженнями про співпрацю. Ми неодмінно розберемося в ситуації детальніше та надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 16 января 2024, 14:23
Вітаємо! Відповідно до Вашого прохання, зворотній зв’язок був наданий електронною поштою.
Володимир Ткачук 15 января 2024, 14:06
Отделение по адресу: Винница, ул. Николая Оводова, 38
Після поповнення карти мені заблокували додаток по незрозумілій причині. Набрав у пілтримку на що отримав відповідь «Звертайтесь у відділення». Звернувся у відділення на що у віділленні мені відповідили «Ми не знаємо чому Ваш банкінг заблоковано, очікуйте дзвінка з банку» Минуло дві неділі і дзвінка досі не було. Я звернувся знову у банк і у банку мені відповіли ми нічого зробити не можемо. На прохання розірвати договор мені відповіли також що ми не можемо це зробити, потрібно очікувати підтвердження служби підтримки. І ось вже третю неділі я не можу отримати свої кошти які мені вкрай потрібні для життя, для оплати квартири, для купівлі їжі. НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ БАНК. Задається питання, для чого зроблені відділення?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 15 января 2024, 15:31
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 17 января 2024, 20:37
Вітаємо!

Зворотній зв’язок відправлено Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
mntk 15 января 2024, 13:21
В кінці року мені надійшли дивіденди в сумі, що перевищує встановлені ліміти фінмоніторингу, всі необхідні підтверджуючі дані я надав, отримав повідомлення, що все ок. Але як тільки мені виникла потреба у перерахуванні коштів на мою ж картку в іншому банку, ПУМБ перераховував кошти у межах їх лімітів рівно один день день. Надалі почались незрозумілі перекидання: 1. зверніться до банку, який обслуговує картку, на яку пересилаєте кошти 2. А у нас новий ліміт тут — на одну картку можна тільки тричі перерахувати по 29000, (незважаючи на те, що картка в іншому банку моя ж!!!) хоча їх підтримка в телеграмі заперечує таке обмеження 3.

Банк-отримувач коштів заперечує будь-які обмеження на зарахування коштів на мою картку, ПУМБ твердить, що кошти не пускає обмеження, встановлені на моїй карті банком-отримувачем коштів, хоча кошти з інших банків надходять на цю ж картку. І така чехарда триває вже третій день з 13.01.2024. Звернення не фіксують, 15 січня зареєстрували перше звернення. Спочатку казали мені в ПУМБІ — термін вирішення 3 дні, сьогодні вже сказали, що термін вирішення і відповіді мені 5 днів. Компенсацій ніяких не обіцяють, нічого не повідомляють, кошти на мою картку не відправляють ні з моєї картки, ні з карток моєї сім ї. Якийсь повний жах…
В результаті спілкування з банком я так і не знаю ні чітких лімітів переказів, ні чітких термінів. Невже існують в нацбанку якісь ліміти про перерахування коштів з карток клієнта в одному банку на карту того жклієнта в іншому? Навіщо це? Як це? Мало обмежень встановлено для людей, викликаних війною, то ще потрібно придумувати алогічні обмеження просто так?!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 15 января 2024, 14:11
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Viktorivna77 14 января 2024, 9:29
Чому після зняття готівки блокується вхід у ваш додаток? Постійно потрібно відновлювати пароль. Уже 2 раз це помічаю. У чому проблема? Користуюся всекартою.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 14 января 2024, 10:40
Вітаємо!

Шкодуємо, що Ви зіткнулися з незручностями в користуванні ПУМБ Online. Для з'ясування причин блокування просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону. Після перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Проблема решена
zemledel 12 января 2024, 20:20
Добрый день, столкнулся с такой проблемой в банке пумб, пришло уведомление что нужна актуализация данных, ну ок приложение предлагает пройти через дию, перехожу, захожу в дию там прохожу все верификации, фото лица, дия подпись и т. д. и т. п.
Далее с дии всё ок, передаётся в банк, после банк запрашивает сделать фото лица для сравнения с загран паспортом из дии, и документы не проходят проверку, как так?:D
И банк предлагает посетить отделение пумб, но я нахожусь на территории Украины откуда все отделения пумб выехали, кроме приват банка и ощад.
Позвонил оператору, поднял трубку парень, я спросил как пройти верификацию вашу если оно видя моё лицо на камеру, и получая документы из дии, посылает меня в отделение? Разве нет вариантов удалённо это сделать, он сказал нажаль нi, только в отделение банка. Ехать в другой город у меня нет времени, да и зачем когда мы в 21 веке, банк видя лицо клиента имея его паспорта (загран и паспорт старого образца), не может идентифицировать особу клиента?
Средства на счету пока не заблок, но мне сказали что они могут быть ограничены если данные не будут поданы в отделении.
Хотелось бы чтоб банк пумб разобрался в этой проблеме, по моему такой пустяк должен делаться в онлайн режиме, тем более в условиях войны.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 12 января 2024, 21:10
Вітаємо!

Будь ласка, надшліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону та дату і орієнтовний час розмови з оператором. Після перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
zemledel 13 января 2024, 8:40
Вопрос решён, утром сделал фото у окна в шапке и фото прошло, возможно дело было в освещении, но приложение ни как на это не отреагировало:)
Всем спасибо кто пытался помочь:)
Ответственно заявляю, что удалённая идентификация клиента в пумб — работает.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
рrofessor _ка 12 января 2024, 18:16
Добрий день. Я є діючим клієнтом вашого банку. В мене є іменна гривнева карта ВсеКарта. Виникла потреба у відкриті другої окремої карти, теж в гривні, з окремим рахунком. В колцентрі проконсультували, що відкрити можна, проте потрібно підійти на відділення, оскільки онлайн відкривається лише неіменна карта. Підійшла на відділення. Консультант відділення сказала, оскільки в мене вже є гривнева карта, то другу відкрити не може банк. Я розповіла, що сьогодні спілкувалась із колцентром і відповідь була, що можна, підходьте до відділення. Зателефонувала в колцентр і мені при співробітниці банку знов сказали, що можна. Я надала слухалку співробітнику. Вони розмовляли і в ітоге карту мені на відділенні так і не відкрили. Я попросила показати згідно якого нормативу діє співробітник, відповідь — такого нормативу немає, це внутрішнє положення банку. Підкажіть, будь ласка, хто дійсно володіє правильною інформацією? Чи дійсно банк немає можливості відкрити другу гривневу карту з іншим рахунком при наявності у клієнта діючої гривневої карти ВсеКарта?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 12 января 2024, 20:10
Вітаємо!

Клієнту надається можливість відкрити один рахунок всеКАРТА в одній валюті (окрім випадків, коли додаткові рахунки всеКАРТА потрібні для обслуговування зарплатного проекту або отримання соціальних виплат). Будь ласка, вкажіть в особистих повідомленнях Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону, щоб ми могли перевірити коректність наданої консультації. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 15 января 2024, 13:49
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема решена
Денис Тимчук 11 января 2024, 13:37
Слишком долго обрабатывают,
Все делать только через отделение,
Уже 2 день жду подтверждения от банка на разблокировку счетов, если хотите испортить себе все нервы то выбирайте этот банк
ПУМБ
Ответ банка
11 января 2024, 14:27
Вітаємо!

Нам шкода, що сталась дана ситуація. Ми перевіримо всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Проблема решена
orkan 11 января 2024, 12:16
Обслуговуюся у ПУМБ вже мабуть років з п’ять і власне був більш менш усим задоволений. Але ось така історія: Є така чудова послуга в моб. додатку.- замовити готівкову валюту. Коштує це все 100 грн незалежно від суми замовлення. В додатку написано, що курс орієнтовно складатиме 38.70 грн. Проте валюту я замовив на четвер і було наголошено, що курс буде саме той, який буде діяти на момент угоди у відділенні. Добре, не проблема. Згоден. Вже вдруге користуюся цією послугою і знаю, що в день угоди приходить додаткове повідомлення з актуальним курсом.
Сьогодні, в четвер зранку 11.01 о 8.30 дійсно надходить таке повідомлення: Валюта чекає у відділенні. Прихопіть готівкову гривню та паспорт. Сума валюти, як і сума в грн вказані в повідомленні. Приходжу у відділення о 10.30 і виявляється, що до вказаної в додатку суми мені доведеться доплатити ще 240 грн, оскільки зараз курс у відділенні становить 39 грн. і сума в додатку не актуальна.
Потрібно терміново віднайти 240 грн, бо інакше втратиш свої 100 грн та й взагалі без валюти залишишся. Касир звичайно розводить руками, інформація в додатку для нього також є дивною. Колл-центр прийняв проблему, подумав, перетелефонував через 10 хв і вирішив просто підставити під мій гнів співробітника, який розуміючи, що це дійсно дивна ситуація видав шикарну відповідь: «Сума, яка була вказана в повідомленні була актуальна на 8.30, і якщо б я прийшов о 8.30, то все було б чудово, а так курс змінився і я просто не встиг». Біда звичайно, не встиг… ще й відділення відкривається лише з 9-ої години ранку. Враховуючи, що валюта у відділенні зараз більш менш є, я просто подарував банку 100 грн і втратив довіру в повідомлення від банку. Нікому не подобається, коли банки не визнають своїх помилок, а просто намагаються виставити власних клієнтів за ідіотів. Невже так складно в додатку вказати вірну суму, тим більш відомо завчасно на яке відділення я прийду. В разі зміни курсу надіслати повторно повідомлення з актуальною інформацію. За 100 грн хочеться трішки більшого сервісу ніж просто відчути себе ще одним обманутим… Але схоже для банку це великі складнощі та й навіщо. адже 100 грн вже отримано (їх неможливо повернути в разі відмови від операції обміну валюти), а далі банку вже не цікаво — далі ви вже звичайний клієнт, який йшов повз банк і зайшов купити валюту… 100 грн — це власне аналогічна сума комісії, яку колись «справедливо» списав інший банк з мене, після чого я прийняв рішення йти з того банку. Історія повторюється…
ПУМБ
Ответ банка
11 января 2024, 13:36
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що сталась дана ситуація. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 16 января 2024, 10:44
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали!

Ми провели перевірку та дізналися, що консультація нашим фахівцем була коректною, адже в повідомленні вказується курс на момент замовлення, але є попередження про те, що на момент купівлі курс валют може змінитися і продаж проводиться за актуальним курсом у касі на момент покупки валюти. Хочемо звернути Вашу увагу, що робити замовлення валюти необов’язково. При наявності валюти у касі нашого банку її зможуть видати, проте без замовлення ми не можемо гарантувати її наявність.

На даний момент, для клієнтів, що купують валюту у відділенні, реалізована функція PUSH-повідомлень про зміну курсів. Якщо ж курс змінюється, в застосунку ПУМБ Online клієнтів буде додатково проінформовано.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
14938457 10 января 2024, 19:03
Я є клієнтом цього недобанку більше 7 років. Вирішив собі відкрити преміум пакет Блек, погодившись з умовами тарифів на умовах щомісячної оплати. Але недобанк мені відмовив мотивуючи тим що «нашою картою потрібно не тільки комуналку оплачувати».
Оскільки економіст у відділенні допустила неточності в своїх висловах — я звернувся до контакт центру, який мені надав остаточну відмову.
Недобанк вважає мою готовність сплачувати щомісячно 500 грн або виконувати умови розрахунків для безкоштовного обсулговуіання пакету недостатнім для відкриття, я маю ще станцювати навколо їхнього банку 3 рази з бубном.
Ну що ж, якщо банком треба не тільки комуналку оплачувати — не буду оплачувати ним більше нічого і закрию рахунки.

Цитую відповідь банку про відмову:
«Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації.
На момент звернення у відділення Вам було погоджено відкриття преміального пакету на тарифі річного обслуговування. Також, було повідомлено, що можливий перегляд рішення через 3 міс, якщо Ви будете використовувати дебетовий рахунок для витрат в торгівельній мережі за цей період. Спеціаліст діяв згідно діючих процедур, порушень не виявлено.»
ПУМБ
Ответ банка
11 января 2024, 9:24
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше з'ясувати деталі випадку, який Ви описали. Для цього просимо надати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення та його адресу, а також час звернення на Гарячу лінію. Це дозволить нам розібратися у ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 15 января 2024, 19:17
Вітаємо!

Зворотній зв’язок відправлено Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Доброго дня. Не рекомендую цей банк, взагалі! Клієнторієнтовності нуль. Поваги до клієнтів Нуль. Сам банк чомусь поповнює кредитні карти клієнтів, щоб зафіксувати факт нарахування % банку. Відмовляють військовослужбовцям у реструктуризації боргу.Звертаю увагу, що в Умовах Договору не має жодної інформації про це! Банк-просто наживається на військовослужбовцях, в цілому як і більшість зараз людей, підприємств і тд. Менеджер банку не надає письмової відповіді чому і зг. якого пункту вони відмовляють.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 января 2024, 18:23
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше і просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення нашого банку. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 14 января 2024, 16:38
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідної інформації для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.
Dnepropetrovsk1 10 января 2024, 10:52
Всем доброго времени суток Слава Украине. Хотел открыть виртуальные карты вы счёт в злотых по итогу произошёл какой-то сбой в системе три дня меня уже мурыжат говорят что всё решается говорили 3 дня потом начали говорить что 5 дней Так кому верить зачем вы людей в военное время заводите в заблуждение и обманывайте вы хоть отзывы читаете что вам люди пишут на мин фин. Или абсолютно плевать на на репутацию своего банка и то что люди вам говорят и то что у вас идёт много операций без комиссии — это обычная ваша банковская замануха чтобы заманивать людей и обманывать их на деньги слава богу со мной ещё не случилось и ничего насчёт блокировки денег и так далее, но случилось одно что не можете уже разобраться с открытием злотых она мне пишет в обработке и всё дальше оно не хочет открывать счёт злотых. Хотя банком ПУМБ пользуюсь недолго недавно и уже негативное мнение, Но это капец полный. № звернення: 202401−1750
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 января 2024, 11:15
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ваше звернення зараз знаходиться у роботі. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 10 января 2024, 18:44
Вітаємо!

У нашій системі стався збій, через що оформлення нового рахунку було недоступним. На даний момент, наша система працює у штатному режимі і Ви можете скористатися повним переліком наших послуг. Рекомендуємо Вам повторити спробу відкриття рахунку. Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося на Ваше розуміння!
Добрий день. Мала великий борг по двох кредитних договорах. Сплатила все по програмі прощення, які мені запропонували з колекторської компанії. Мені в цій компанії сказали, що маю отримати листа на поштову адресу за місцем реєстрації, в якому буде написано, що я нічого цьому банку більше не боргую. Листа я так і не отримала, хоча минуло вже 10 місяців з моменту погашення мною боргу. Зверталася неодноразово по телефону до банку, банк претензій до мене не має, але і довідки про погашення не видає. Це мене турбує.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 января 2024, 9:39
Вітаємо!

Будь ласка, надішліть нам в приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону. Це дозволить нам детальніше розібратися в ситуації та надати Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 14 января 2024, 16:40
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідної інформації. Просимо надіслати її у приватні повідомлення аби у нас була можливість ідентифікувати Вас та розібратися у ситуації.
julburgui 10 января 2024, 0:39
Прийшло пуш повідомлення у додаток що банк припиняє ділові відносини. До цього жодного запонку чи запиту стосовно операцій (які я звісно можу підтвердити навіть при попаданні під фінилнвторинг). В той же момент заблокувались кошти, картою не можна розрахуватись. Валюту за валютної карти також зняти не можна. Застрягло 2600$ і 39к грн. Гаряча лінія не знає причин. Працівники банку не знають причин. Фінмоніторинг нормальних банків спочатку дізнається у клієнта чи зв’язується з ним, якщо виникають якійсь питання. Пумб тупо розриває відносини та блокує ваші кошти. Це нездорово і так не має бути. Не рекомендую зв’язуватись з цим банком, якщо цінуєте свій час та гроші. Навіть у Привата фінмоніторнг адекватніший.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 января 2024, 9:38
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 12 января 2024, 11:00
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Проблема решена
Три літри 9 января 2024, 12:02
Справи в банка йдуть добре.

Настільки добре що вони витрачають їх на усіляки дурниці. Сьогодні в 11:50 отримав дзвінок з номера 0442372369 що судячи за багаточисельними відгуками належить ПУМБ.

Сказав «Ало» — у відповідь тиша. Вимкнув мікрофон і пішов шукати що то за номер (вже написав вище). Тиша в трубці тривала 2 хвилини після чого дзвінок було закінчено.

Чекаю коментаря банку: що це було? У відгуках зустрічається дуже багато коментарів в яких люди так само пишуть про мовчазні дзвінки.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 января 2024, 12:39
Вітаємо!

Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Полезный комментарий
PUMB 11 января 2024, 17:28
Вітаємо!

Після проведення перевірки, було виявленно, що 09.01.2024 р., було виконано два успішних вихідних дзвінків на вказаний Вами номер об 11:50 та 12:29 з метою інформування в рамках пропозиції відкриття нового депозиту.
Aa0979002626 9 января 2024, 9:50
Сьогодні в 9−10 годин к відділенні ПУМБ м.Харкова (Олексіївське відділення, пр. Л.Свободи) на прохання розміняти купюру 200 гривень на дрібні, співробітник Кирило, хотів зняти комісію за розмін на мілкі гроші, чим порушує не тільки Закон України «Про банки та банківську діяльність», але і директиви Національного банку України (розмін на дрібні, в тому числі на монету та зношені купюри здійснюється за будь-яких умов без комісії). Примітка: купюра 200 гривень була у гарному стані та не мала зауважень.
Взагалі данний факт є відображення політики банку ПУМБ у час війни, наживатися на громадянах будь-якими засобами, і не дивно, що відділення було пусте у ранковий час за таких умов.
Я зі свого боку прошу вибачення у співробітника Кирила, що відірвав його від чаю, більше не бажаю мати діло з цим банком, і іншим громадянам не рекомендую.
Відвідувать вказаний банк ПУМБ, а не тільки це відділення- не рекомендую.
P. S. Сусідній «ОЩАДБАНК» зробив розмін купюри без зауважень, щей запитали якими банкнотами бажаю!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 января 2024, 10:42
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 10 января 2024, 12:54
Вітаємо!

Ми закінчили перевірку та дізналися, що консультація нашим фахівцем була коректною, де Вас повідомили про здійснення даної операції з комісією. Відповідно до Наказу № 161-Н від 14.12.2023 р. пп. 3.1., встановлено тариф на обмін банкнот великого номіналу на банкноти дрібних номіналів. Виписка з Наказу розміщена біля кожної касової кабіни у вільному доступі для клієнтів.

Хочемо зазначити, що при використанні нецензурної лексики, співробітники можуть відмовити Вам у обслуговуванні.
Проблема решена
Santi0008 9 января 2024, 9:32
Пришли деньги, банк просто в субботу взял и заблокировал их, 67000 гр! Из-за того что был выходной и праздники оставили без денег и послали банк! Пришел в банк, попросили дать отчет ПО КАЖДОМУ ПРИХОДУ ДЕНЕГ НЕ КАРТУ, решил просто прекратить сотрудничество с банком и написал отказ и перевод денег на другой банк! Сегодня звонят и говорят мы ДЕНЬГИ НЕ ВЕРНЕМ, пишите по каждому переводу ФИО СУММУ И ЗА ЧТО, ПО КАЖДОМУ, не устраивает пишите отказ от денег и возврат тем людям что переводили Вам, просто вернуть другим людям на карту МОИ ДЕНЬГИ! ПРЯМО ГОВОРЯТ МЫ НЕ РАЗБЛОКИРУЕМ ВАМ СЧЕТ И НЕ ОТДАДИМ ВАШИ ДЕНЬГИ ВАм, ВСЕ СЧЕТА БЛОКИРУЕМ И НЕ ДАЕМ ДОСТУПА! Потом сотруднику начал высказывать и он просто кинул трубку, банку звоню там просто авто ответчик присылает опять в банк!!! ПРОСТО МОШЕННИКИ, а не банк! ПУМБ ЭТО НЕ БАНК, грабители людей в такое время!!! ЛИЧНЫЕ ДЕНЬГИ БЛОКИРОВАТЬ И НЕ ОТДАВАТЬ!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 января 2024, 10:38
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 14 января 2024, 16:42
Вітаємо! Ваш рахунок був закритий, а кошти перераховані на картковий рахунок в іншому банку, відповідно до Вашої заяви на закриття рахунків.
Недорого Отзывы 8 января 2024, 23:05
Проблемы при регистрации. Заказ пластика 150грн. Отделений больше чем у Акцента. Платежи по реквизитам (к примеру жкх) занимают время 1−3 рабочих дня. Поддержка вроде как даже не скриптами отвечает. Оформить оплату частями можно и без лимита, если конечно одобрят заявку. Можно выпустить дополнительную карту. Приложение вроде даже и удобное, но нужно запоминать где и что. Заказ валюты платный. Перевод и снятие гривны без комиссии. Не пихают кредитные карты всем подряд, то есть можно дебетовую открыть и без кредитной, но по кредитке кэшбек выше. Есть копилка с 5% доходом. Многие операции требуют одноразовый код
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 января 2024, 10:11
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми постійно працюємо над покращення роботи наших сервісів та додаємо нові функції і можливості. Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Xenia88 8 января 2024, 14:10
Мені потрібно звʼязатись з одним з менеджерів цього відділення.Моя картка загублена ,і в мене не має доступу що б подзвонити в банк, живу закордоном.Будь ласка звʼяжіться зі мною.Потрібно повернути кошти.Я не можу набрати ваше відділення, лише можу спілкуватись онлайн.Ваш офіційний онлайн менеджер банку нічим допомогти не може і не хоче!
ex3nalin@gmail.com
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 8 января 2024, 15:14
Вітаємо!

Відповіли Вам в особистих повідомленнях.
dannydd 8 января 2024, 12:53
Відстояв добрі півгодини у черзі, щоб зняти валюту зі своєї валютної ж картки.
Відстояв, щоб почути, що видача валюти тільки за попереднім замовленням. На питання де я можу попередньо ознайомитися з такими обмеженнями, щоб не йти у відділення і не стояти півгодини у черзі, відповіли, що це внутрішнє розпорядження.
Тобто я довірив банку зберігання моїх грошей, прийшов у відділення, коли мені знадобилася готівка, а мені готівку просто не дали!
Тобто я можу отримати власні ж грощі тільки коли банк вирішить, що він може це зробити.
Відмічу, що це не обмін валют, це зняття власних коштів, які вже були на картці!
Варіанти мені запропонували наступні: звернутися до адміністратора (щоб ще раз розповісти те саме), зняти у гривні (у гривні я можу зняти і в банкоматі без черги), подати заявку на валюту (щоб ще раз потім стояти у черзі).
Я обрав варіант вивести залишки грошей з бунку ПУМБ і більше ніколи не користуватися його послугами.
От і думайте, наче довіряєш грощі серйозному банку з довгою історією, а отримати їх при необхідності не можеш.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 8 января 2024, 15:13
Вітаємо!

Видача готівкової валюти на суму від 500 до 9000 USD/EUR відбувається за умови попереднього бронювання у додатку ПУМБ Online. Для замовлення готівкової валюти необхідно перейти в меню «Більше» — «Додаткові послуги», після чого обрати «Замовити готівкову валюту», зазначити потрібну суму та валюту для замовлення, обрати відділення та зручну дату для купівлі валюти і сплатити комісію. Валюту можна отримати після отримання від банку повідомлення щодо візиту у відділення.

Просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також адресу відділення і дату звернення до нього, щоб ми могли розібратися в ситуації та врахувати Ваш досвід для покращення сервісу.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝