Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Як зникає довіра і чому заощаджувати гроші треба не в ПУМБ.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
AnnaSadova 20 февраля 2020, 22:26
Співпраця з банком почалася на зорі 2019 року, незважаючи на чисельні зауваження моїх знайомих, котрі мали нагоду вже бути обібраними цією установою, я все ж таки довіряла банку, але дарма. Не пройшло й року з початку нашої співпраці, як я виявила, що з моєї банківської карти ПУМБ зникла істотна кількість грошей.
Я заблокувала карту, подала в поліцію заяву про кримінальне провадження. У відділенні Банку написала заяву в довільній формі, описала ситуацію, і доклала талон-повідомлення про прийняття заяви Поліцією.
По закінченню трьох робочих днів Банк відмовив мені в повернені моїх коштів, виправдовуючи це тим, що хтось пройшов ідентифікацію (тобто назвав якісь мої дані) і просто направив кудись усі кошти.

#ПУМБ, мені хочется звернутися до Вас, і зазначити, що у 21 сторіччі неможливо нехтувати зверненнями громадян, тому що або Ви маєте жахливі проблеми з внутрішніми засобами безпеки й Ваші співробітники цим користуються, або ще більші проблеми з захистом персональних даних (#GDPR), але у будь-якому випадку, таким чином знищується репутація. #ПУМБ напевно не знає, що коштує вона дуже дорого, бо навіть не став розбиратися і швидко надав відмову.

#ПУМБ не може гарантувати надійність і збереження коштів своїх клієнтів.
Будьте уважні й не потрапляйте у таку халепу.
ПУМБ
Ответ банка
21 февраля 2020, 10:14
Анна, перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Ми вже зафіксували звернення по даній ситуації.
Минфин
Ответ администратора
21 февраля 2020, 13:08
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 21.02.2020).
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Комментарии - 5

+
0
Італій .
Італій .
21 февраля 2020, 0:20
#
Тупо скопировано из ФБ?

А GDPR для весомости и красоты упомянут?
+
0
AnnaSadova
AnnaSadova
21 февраля 2020, 13:25
#
Так, мій відгук я також розмістила у ФБ. Дані хтось дізнався (в тому числі кодове слово), а це значить, що безпека персональних даних під питанням і саме з боку співробітників банку.
+
0
Італій .
Італій .
21 февраля 2020, 14:22
#
Есть основания полагать что утечка произошла именно в банке, а не у вас? Кодовое слово было девичья фамилия матери?

К слову GDPR не регулирует вопрос охраны паролей и кодовых слов. Банковская тайна — это тоже не GDPR.
+
0
AnnaSadova
AnnaSadova
21 февраля 2020, 19:31
#
Прецеденти, які сталися зі мною і моїми колегами, дають право так думати.
+
0
kovalchuk86
kovalchuk86
29 февраля 2020, 6:50
#
Я с вами согласна, плохо работает безопасность. Им это только на руку.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.3 42.9
PLN 9.4 9.9
USD 39.4 39.9
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.3 42.9
PLN 9.4 9.9
USD 39.4 39.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Як зникає довіра і чому заощаджувати гроші треба не в ПУМБ.