Як зникає довіра і чому заощаджувати гроші треба не в ПУМБ.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Тупо скопировано из ФБ?
А GDPR для весомости и красоты упомянут?
А GDPR для весомости и красоты упомянут?
- +
- 0
- AnnaSadova
- 21 февраля 2020, 13:25
- #
Так, мій відгук я також розмістила у ФБ.
Дані хтось дізнався (в тому числі кодове слово), а це значить, що безпека персональних даних під питанням і саме з боку співробітників банку.
Есть основания полагать что утечка произошла именно в банке, а не у вас? Кодовое слово было девичья фамилия матери?
К слову GDPR не регулирует вопрос охраны паролей и кодовых слов. Банковская тайна — это тоже не GDPR.
К слову GDPR не регулирует вопрос охраны паролей и кодовых слов. Банковская тайна — это тоже не GDPR.
- +
- 0
- AnnaSadova
- 21 февраля 2020, 19:31
- #
Прецеденти, які сталися зі мною і моїми колегами, дають право так думати.
- +
- 0
- kovalchuk86
- 29 февраля 2020, 6:50
- #
Я с вами согласна, плохо работает безопасность. Им это только на руку.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Я заблокувала карту, подала в поліцію заяву про кримінальне провадження. У відділенні Банку написала заяву в довільній формі, описала ситуацію, і доклала талон-повідомлення про прийняття заяви Поліцією.
По закінченню трьох робочих днів Банк відмовив мені в повернені моїх коштів, виправдовуючи це тим, що хтось пройшов ідентифікацію (тобто назвав якісь мої дані) і просто направив кудись усі кошти.
#ПУМБ, мені хочется звернутися до Вас, і зазначити, що у 21 сторіччі неможливо нехтувати зверненнями громадян, тому що або Ви маєте жахливі проблеми з внутрішніми засобами безпеки й Ваші співробітники цим користуються, або ще більші проблеми з захистом персональних даних (#GDPR), але у будь-якому випадку, таким чином знищується репутація. #ПУМБ напевно не знає, що коштує вона дуже дорого, бо навіть не став розбиратися і швидко надав відмову.
#ПУМБ не може гарантувати надійність і збереження коштів своїх клієнтів.
Будьте уважні й не потрапляйте у таку халепу.
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.