всекарта, дубль два
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 20
К слову, если кому-то важно: Visa Platinum бьется как кредитная.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 18 февраля 2020, 20:53
- #
Чому перша спроба была провальною, до знадобилася друга?
Після зміни мобільного оператора зі збереженням номера ПУМБ.онлайн повністю перестав працювати.
Я не знаю чи це був збіг, чи насправді проблема була в тому що номер на 096 більше не КС, а лайф, але я не міг увійти в інтернет-версію ПУМБ.онлайн і не міг провести жодної операції в мобільному додатку. Справа в тому що ПУМБ активно використовує СМС, он вони або не приходили, або приходили, але після введеня кодів з СМС програма казала що код помилковий. Воював з проблемою десь тиждень, включно з демонстрацією проблеми у відділені. Нажаль проблема так і не була вирішена. Тож вирішив повністю закрити рахунок з метою видалення будь яких згадок про той номер в базі банку.
До слова процес цей тривав довго: окремо закривається акаунт в ПУМБ.онлайн (45 днів), окремо сам картковий рахунок, бо закрити все відразу не було можливо через гроші яки застрягли на депозиті який неможна було відкликати через те що ПУМБ.онлайн не дозволяв це зробити.
Я не знаю чи це був збіг, чи насправді проблема була в тому що номер на 096 більше не КС, а лайф, але я не міг увійти в інтернет-версію ПУМБ.онлайн і не міг провести жодної операції в мобільному додатку. Справа в тому що ПУМБ активно використовує СМС, он вони або не приходили, або приходили, але після введеня кодів з СМС програма казала що код помилковий. Воював з проблемою десь тиждень, включно з демонстрацією проблеми у відділені. Нажаль проблема так і не була вирішена. Тож вирішив повністю закрити рахунок з метою видалення будь яких згадок про той номер в базі банку.
До слова процес цей тривав довго: окремо закривається акаунт в ПУМБ.онлайн (45 днів), окремо сам картковий рахунок, бо закрити все відразу не було можливо через гроші яки застрягли на депозиті який неможна було відкликати через те що ПУМБ.онлайн не дозволяв це зробити.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 18 февраля 2020, 23:14
- #
У більшості банків з самого спочатку були проблеми з доступом до интернет-банкінгу з фінансових номерів, які були портовані через послугу MNP.
Приват та Моно проблему смс-інформування на намери MNP вирішили за декілька днів.
Деякі банки до сих пір не впоралися з цією халепою.
Приват та Моно проблему смс-інформування на намери MNP вирішили за декілька днів.
Деякі банки до сих пір не впоралися з цією халепою.
Ну і ще треба перевірити одну версію по валюних картках, це трохи згодом.
Перевірив, хотів в блог написати - Мінфін не дає, щось в нього зламалось.
Якщо кратко то з валютних карток Монобанка та ПУМБа божно цілком безплатно поповнювати закордонні карти. Це не щось нове, але з української сторони такий переказ неможливий. І було цікаво чи не будуть банки брати комісію за те що з їх карток витягують гроші за допомогою застосунку закордонного банку. Виявилось що комісії немаю ні в чорного, ні в красного.
Якщо кратко то з валютних карток Монобанка та ПУМБа божно цілком безплатно поповнювати закордонні карти. Це не щось нове, але з української сторони такий переказ неможливий. І було цікаво чи не будуть банки брати комісію за те що з їх карток витягують гроші за допомогою застосунку закордонного банку. Виявилось що комісії немаю ні в чорного, ні в красного.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 19 февраля 2020, 20:41
- #
Гарна новина для тих, кому це цікаво.
Плюсую…
Плюсую…
Доповню, щоб бути точним та чесним.
В тарифах є такий пункт: «Виконання операцій за розрахунками з використанням ЕПЗ - переказ з використанням платіжних карток Visa (технологія VISA Direct) / MasterCard (технологія MoneySend) банків України за допомогою сторонніх сервісів, відмінних від Card-to-Card 0,5%»
Було побоювання що при спробі витягти з картки гроші за допомогою стороннього сервісу ПУМБ візьме цю комісію.
Банк комісію не взяв, але все одно вийшло якось дивно. Тестовий переказ був на 10 фунтів.
Відразу після переказу ПУМБ.онлайн показас що було списано 9,99, а на рахунку залишився зайвий пенні. Але наступного дня картина стала іншою: ПУМБ.онлайн показував що вчора було списано 10,02, звонок до банку розуміння ситуації не дав - оператор констатувала що закордоний банк запросив саме цю суму.
2 пенні від 10 фунтів це не 0,5%, меньше. Закордонний банк ніби не бере комісію за поповнення. Тож що це за 2 пенні - поки загадка.
В тарифах є такий пункт: «Виконання операцій за розрахунками з використанням ЕПЗ - переказ з використанням платіжних карток Visa (технологія VISA Direct) / MasterCard (технологія MoneySend) банків України за допомогою сторонніх сервісів, відмінних від Card-to-Card 0,5%»
Було побоювання що при спробі витягти з картки гроші за допомогою стороннього сервісу ПУМБ візьме цю комісію.
Банк комісію не взяв, але все одно вийшло якось дивно. Тестовий переказ був на 10 фунтів.
Відразу після переказу ПУМБ.онлайн показас що було списано 9,99, а на рахунку залишився зайвий пенні. Але наступного дня картина стала іншою: ПУМБ.онлайн показував що вчора було списано 10,02, звонок до банку розуміння ситуації не дав - оператор констатувала що закордоний банк запросив саме цю суму.
2 пенні від 10 фунтів це не 0,5%, меньше. Закордонний банк ніби не бере комісію за поповнення. Тож що це за 2 пенні - поки загадка.
Об одной детали забыл.
В прошлый раз меня сильно раздражало количество СМС на каждую операцию.
Теперь приложение показывает пуш-сообщения.
В прошлый раз меня сильно раздражало количество СМС на каждую операцию.
Теперь приложение показывает пуш-сообщения.
Карту у фунтах вони відкрили без проблем ? Мені вони говорили, що карти у фунтах не випускають.
Так, без проблем. Я вже і протестував її трохи.
Мабуть це нова карта, про неї на сайті навіть не написано ще ніде. Пам'ятаю що коли вони запускали карту в злотих то писали про це всюди.
Мабуть це нова карта, про неї на сайті навіть не написано ще ніде. Пам'ятаю що коли вони запускали карту в злотих то писали про це всюди.
Спробую теж відкрити, можливо на наступному тижні, відпишусь.
Подзвонив сьогодні на гарячу лінію - підтвердили, що карту у фунтах можна відкрити. Спробую на днях це зробити, відпишусь.
Карту у фунтах відкрили без проблем, сьогодні отримав. Процедура стандартна, термін виготовлення теж - через тиждень після подання заявки карта була на відділенні. Правда на ній відображається залишок «-5 GBP». Пояснили, що по ній є незнижуваний залишок - 5 фунтів, це для запобігання технічним овердрафтам, коли я їх внесу. вони відобразяться вже у плюсі. У тебе теж таке було ?
Я відразу вніс 5 фунтів, ще в день коли подавав заявку. Через тиждень отримав карти, активував - всюди були нулі.
Ну а внесені 5 фунтів десь відображаються ? Мені сказали, що після внесення залишок стане 0, а потім 5 фт.
Ні, їх якби і немає. Пообіцяли що якщо буду закривати карту то мені їх віддадуть.
Це так би мовити незнижувальний залишок на карті — раніше дуже розповсюджене явище було по картах класік та вище.
Це так би мовити незнижувальний залишок на карті — раніше дуже розповсюджене явище було по картах класік та вище.
Та мені те саме говорили — і про незнижуваний залишок і про віддадуть. Тільки цікаво, яким чином їх віддадуть, якщо їх не буде видно на залишку? Заженуть карту в мінус і закриють?
До речі, ніде в тарифах про цей незнижуваний залишок нічого не сказано.
До речі, ніде в тарифах про цей незнижуваний залишок нічого не сказано.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Перша була влітку
https://minfin.com.ua/company/pumb/review/128342/
Але довелось закрити всі рахунки через помилки в работі ПУМБ.онлайн. На щастя інших це дуже екзотичні проблеми і наврядчи з ними зіткнеться більше кількох людей.
Цього разу теж відкривав всекарту, тільки цього разу ще відкрив і валютні варіанти.
ПУМБ один з небагатьох банків де можна відкрити картки в злотих і фунтах. Відразу скажу що для пересічного туриста це сенсу немає тож якщо ви читаєте цей відгук тому що обмірковуєте чи треба вам для поїздок карту в іншій валюті відповім — не треба. ПУМБ (звісно не тільки він) не має комісії за конвертацію валюти при покупках за кордоном, курси валюти не дуже відрізняються від курсів в обмінках. Тож нащо обтяжувати собі життя тагаючи купу карток, забуваючи від них пін-коди та бігаючи до обмінників,
а потім до відділень щоб з'економити доллар або два? Я відкрив картки з іншою метою, як тільки полові іспити пройдуть — напишу в коментарях вдалося чи не вдалося.
Про саму процедуру відкриття рахунків та отримання карток писати особливо нічого. Персонал був ввічливий, процесс зайняв може з пів-години: трохи більше ніж минулого разу бо для кожної картки були окремі процедури.
Застосунок працює без нарікань, в ньому вже з'явилась оплата комуналки, але в порівнянні з чорним конкурентом вона не така зручна. Головний недолік: перелік постачальників послуг один на всю країну, немає відокремлення за теріторіальною ознакою, хоча ж адреса вказана.