×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Заблокували всі картки без попередження!
Пошту перевіряв три рази на день, кожного дня. Відповіді так і не надали! Інших документів не запитували! Всі рахунки заблокували! На гарячій лінії тільки прийняли заявку, так ніхто не відповідає не на пошту, ні дзвінків від банка немає!
В онлайн підтримку теж звертався, теж тільки прийняли заявку, теж знов чекайте 5−10 або 30 днів!
Телефонів цього відділу немає, тільки електронна пошта
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася. Надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати перевірки.
Комментарии (3)
Не віддають гроші вже місяць часу
Підкажіть будь-ласка куди можна звернутися аби написати заяву на шахраїв
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Бажаємо детальніше розібратися в даній ситуації. Хочемо зазначити, що при поверненні кошти блокуються на певний час. Ми детально перевіримо причину та терміни блокування. Після отримання результатів перевірки, ми обов'язково повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Комментарии (2)
Шахрай із картою 5355 2802 1430 5425
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (1)
Заблокували переказ коштів на Revolut
Те що Revolut не дає українським податковим резидентам купляти криптовалюту вони напевно не знають.
Шкода, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону. Після отримання результатів перевірки, ми обов'язково повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком
З 21 квітня 2022 року НБУ запровадив фінансові обмеження для квазі-кеш операцій та міжнародних P2P-переказів фізосіб. Заборонено купувати з гривневих банківських рахунків криптовалюту, поповнювати брокерські рахунки та робити перекази на електронні гаманці.
Вдячні за розуміння!
Комментарии (4)
Не рекомендую бути клієнтом ПУМБ
Нам дуже шкода, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. На жаль за даними, що Ви надали нам до відгуку, ми не знайшли клієнта нашого банку, але хочемо розібратись в даній ситуації. Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації та обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь після проведення перевірки.
Комментарии (4)
Забрали средства и не хотят возвращать
Месяц назад пумб заблокировал мою карту, на карте отображается -777 сразу же на следующий день после блокировки, я обратилась в банк, на что мне сотрудники банка ответили то что увы мы не знаем причину блокировки придите завтра, на следующий день сотрудник банка мне заявляет то что мне нужно предъявить квитанцию или какую-либо информацию о платежи на сумму 9000 грн. Я предоставила все имеющиеся у меня информация. (диалог с отправителям средств pdf)
Через день, сотрудники сказали данный информация не подходит и мы хотим разорвать с вами деловые отношения, для того чтобы забрать свои деньги придите пожалуйста в понедельник. В понедельник мне в Viber приходит сообщение о том что пумб прекращает со мной Деловые отношения. Но самое интересное началось не тут, а началось тогда когда через день приходит сообщение о том что мои документы прошли проверку и банк разблокировал мою карту. Я сразу же зашла в приложение и попыталась перевести свои средства, у меня не получилось, но зато снять на другую карту банк у меня получилось ну не всю сумму, а именно 19999 грн. после этого мою карту заблокировали с суммой 11800 грн. и выбило уже ошибка 999. Хотелось бы отметить То что в данном банке сотрудники ничего не знают, технической поддержки онлайн нормальный нет так как если у тебя заблокированный доступ до личного кабинета ты не можешь обратиться напрямую в техническую поддержку, ну, а на горячей линии ничего не могут сказать, так как они ничего не знают. Сейчас такое время, в стране война, и лишний раз из дома выходить бывает порой опасно.
Но Пумбу видимо на это всё равно, у них такое отношение клиентам.)
Нам прикро, що в Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону. Після отримання результатів перевірки, ми обов'язково повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком
Комментарии (3)
Каменный век!
Smarty.Sale — это сервис позволяющий экономить на интернет-покупках. Получать скидки и возвращать часть денег за совершенные покупки. В данный момент с нами сотрудничает более 2200 магазинов абсолютно разной тематики, с доставкой и охватом практически всех регионов в масштабах планеты.»« »
Как вы себе представляете их вернуть обратно??? Это МОИ 500 ГРН И Я НЕ СОБИРАЮСЬ ИХ ТЕРЯТЬ!!! Мы можем иначе решить вопрос. Там на карте минус 1500 грн, кабинет заблокирован. Я чтобы не терять мои 500 грн оставляю всё как есть и выбрасываю в мусор ваши карты. У меня нет имущества, нет других счетов украинских банков, нет автомобиля, нет жилья. Вас устраивает такой вариант???
Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (3)
Банк заблокировал деньги и не собирается возвращать
Банк заблокировал мой счет и все деньги на нем.
Мы с моим мужем продали криптовалюту в интернете. За нее получили деньги на карту. После чего карту заблокировали и сказали идти в банк.
В банке сказали, что отправитель пожаловался на то, что платеж мошеннический и поэтому заблокировали карту и деньги на ней.
Ну думаю «ладно, такое бывает. Люди разные бывают и сейчас в такое время живем»
Банк попросил предоставить все доказательства того, что платеж был настоящим и я действительно продала криптовалюту.
Я предоставила банку скриншоты переписки, скриншоты транзакций, скриншоты биржи.
И через пару дней банк сказал, что он мне не вернет мои деньги, потому что аккаунт биржи был не мой, а моего мужа.
Банк попросил свидетельство о браке, но увы. Мы в гражданском браке. В доказательство гражданского брака я предоставила свои соц сети с давней историей фото, семейные мед страховки, которые он оплачивал, мои счета, которые он оплатил.
И что вы думаете???
«Банк отказал без рассмотра дополнительных аргументов от клиента»
ДА ЭТО КАКОЕ-ТО БЕЗУМИЕ!!!
И ладно бы вопрос был 1000грн.
НЕТ!!!
Вопрос 38000грн
38 тысяч банк заблокировал и хочет украсть у меня
Консультант сказал попробовать написать заявление в киберполицию. Я написала. Но и это не дало результатов. Банк сказал «либо вы соглашаетесь с тем что Вы мошенница и мы отправляем заявителю деньги и Ваш счет будет разблокирован, либо Вы отказываетесь возвращать и тогда мы заблокируем Ваш счет и вернем сами человеку деньги»
Это меня просто вводит в ступор. Где справедливость?
Заявление в полицию написали, в банк его тоже отправили. Никто не идет на контакт. В отделении говорят «обратитесь еще на горячую линию вот на эту почту» на почте отвечают «обратитесь в отделение банка»
Я не знаю, что мне делать. Обращаются с клиентами, как со скотами, у которых нет прав совсем!!!
Не рекомендую сотрудничать с этим банком. Любой человек может Вас обмануть и банк будет ему содействовать!
ЭТО ПРОСТО УЖАС!!!
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про роботу нашого банку. Ми хочемо детальніше розібратися у даній ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (7)
Поповнення коштів через термінал
Термінал для поповнення коштів розміщено таким чином, що вся черга в касу банку, всі, хто знаходиться у відділенні, бачить всі ваші персональні дані — телефон, повний номер картки, ПІБ, суму. Половина персональних даних продовжує знаходитися на великому екрані поки ви не поповните всю суму. Всі будуть знати ваші ПІБ, номер телефону, всі ваші дані хто стоїть в черзі в касу.
Знайома вже зверталась на гарячу лінію з цього приводу ще місяць тому. Результату нема. Розвернути його так, щоб захистити персональні дані клієнтів у відділенні і не думають. Хоча це дуже просто — розвернути хоча б боком до черги. Отак банк ПУМБ захищає персональні дані клієнтів і піклується про їх безпеку. Мабуть, треба звертатися далі з приводу захисту ПД в цьому банку.
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Це дозволить нам провести відповідну перевірку та надати Вам зворотній зв'язок після з'ясування необхідної інформації.
Ми детально перевірили Ваш відгук щодо розташування терміналу та бажаємо прислухатись до порад задля безпеки та комфорту наших клієнтів. Було пропрацьовано зміни в плануванні відділення, тому найближчим часом термінал перенесемо для більшого захисту персональних даних.
Комментарии (18)
Фото з паспортом при актуалізації анкетних даних
На мою думку, така додаткова форма ідентифікації клієнта, яка може Банком аргументуватись, мовляв для безпеки, для клієнта несе високі безпекові ризики.
В разі відмови від фото з паспортом, чи припиняє Банк співробітництво, закриває рахунки, припиняє надавати послуги і т.п.
Чи існує альтернатива фото с паспортом?
Ми бажаємо розібратись у ситуації детальніше, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації. Після проведення нашої перевірки ми обов'язково повернемось до Вас з вичерпною відповіддю.
Комментарии (3)
Некомпетентные работники
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. На жаль, інформації у відгуку недостатньо для проведення детальної перевірки, тому ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення всіх деталей.
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Комментарии (1)
5168745140787018 — шахраї в соц мережах
Номер карти який Ви вказали в зверненні, не є картою нашого банку. Ми рекомендуємо Вам звернутись до банку-емітента карти, аби фахівці мали змогу оперативно вжити необхідних заходів. Також, радимо звернутись до Кіберполіції України для подання заяви про шахрайство.
Комментарии (2)
Техпідтримки не існує
Таке враження що для пумба клієнтів не існує.
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Комментарии (1)
5355 2802 1791 5410 — Шахрайство
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (3)
списались деньги
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно розберемось у ситуації детальніше та повернемось зі зворотнім зв'язком, як тільки отримаємо результати перевірки.
Комментарии (4)
Відділення 37 супер!
Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Вам подобається наше обслуговування! Вдячні, що так високо оцінили нашу роботу, це надзвичайно важливо для нас!
Написать комментарий
Не компетента робота банку
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Це дозволить нам провести відповідну перевірку та надати Вам зворотній зв'язок після з'ясування необхідної інформації.
Комментарии (7)
Отказ от разблокировки счета
Я совершал сделки на p2p в криптоботе, в какойто момент мне блокируют счет и я немогу зайти в приложение банка, также мне отправили уже на закрытый счет деньги со сделки на p2p проверить отправили ли мне средства так же не представлялось возможным, и закрыть сделку я не мог т.к. Она была открыта до блокировки счета. После выходных я явился в отделение банка где мне предьявили обвинения в якобы мошенических операциях по 4 транзакциям, позже их оказалось 3 т.к. Одна из транзакций была по ошибке продублирована. От меня потребовали для разблокировки счета либо вернуть деньги либо предоставить информацию о происхождении транзакций, разумееться на возврат денег я не мог согласиться так как уже отправил оплату в виде криптовалюты по условиям сделки. Я собрал всю известную мне информацию об ордере на продажу включая квитанции, банки, дата время транзакции, и фио отправителя. Вернувшись после разпечатки необходимых документов оператор мне сообщил что выяснилось что мои действия не являлись мошеническими, а мошеником оказался тот кто отправил мне деньги, при этом никто не собирался разблокировать мне счет даже при доказательстве моей невиновности и требовали возврат денег мошеннику (вы только вдумайтесь) либо предоставить информацию об документах регистрации на криптобирже и ордер на покупку крипты, и той информации которую я собрал оказалось недостаточно и мне отказали в разблокировке, я торговал криптой в криптоботе, какие вы хотите документы о регистрации в криптобирже? Пароль и логин от телеграмма? Какая вам нужна информация в ордере? Дата и время транзакции? Или может быть карта с которой мне отправили деньги? Так я это предоставил в квитанции.
Я пользуюсь Пумбом около 4 лет, и периодически использовал его для покупки и продажы криптовалюты, это отличный банк в котором нет комисси на переводы, но клиентская поддержка 0/10 зато требование вернуть деньги мошеннику 10/10 требовать непонятную и несуществующюю информацию 10/10 даже операторы в отделении понятия не имели чем мне помочь. День застрявшие на счету разумееться тоже никто не вернул. Нерекомендую пользоватбся данным банком
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно розберемось у ситуації детальніше та повернемось зі зворотнім зв'язком, як тільки отримаємо результати перевірки.
Комментарии (5)
Неможливість оплати валютною карткою на Revolut
MCC 4829, 6012, 6050, 6051, 6540, 7800, 7801, 7802, 7995, 8999
Тобто відтепер неможливо поповнити валютою картку Револют своїм рідним за кордоном. Інші банки не мають таких заборон і можна вільно розпоряджатися своїми коштами у валюті. Чому немає цієї інформації на сайті? Про яку прозорість може йти мова? Готівкову валюту спеціально поклали на картку, щоб переказати родичам за кордон, зараз вона зависла на картці. Так і до заборони оплати на АЗС, або супермаркетах недовго.
Нам дуже шкода, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше у ситуації та неодмінно повернемось до Вас з вичерпною відповіддю.
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Комментарии (3)
Обманщики
Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (3)