Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

ПУМБ горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
michael1953
Michael Kozhemiachenko
2 марта 2025, 17:45
Michael
Я би хотіла отримати офіційну відповідь на такі питання:
1. Чи можу я по пошті отримати банківську картку та пін-код до неї.
2. Чи можу я онлайн оформити в банку електронний підпис.
Дякую за відповідь.
ПУМБ
Ответ банка
3 марта 2025, 17:16
Вітаємо!1. Так, у застосунку Ви можете здійснити замовлення пластикової картки з доставкою Новою Поштою. Для цього на «Головній» зробіть свайп вправо (проведіть пальцем), оберіть потрібний рахунок — «Нова картка до рахунку» — «Пластикова», натисніть на країну доставки, ознайомтесь з умовами натиснувши «Продовжити» для успішного здійснення замовлення.2. На жаль, ні. Оформлення КЕП відбувається у відділенні.
Sifi
Sifi
26 февраля 2025, 19:25
Здравствуйте.
Не могу зайти в апликацию.присылают код на укр.симку, а я не помню где она
ПУМБ
Ответ банка
27 февраля 2025, 9:24
Вітаємо!Отримати тимчасовий код-пароль для входу у застосунок можливо лише на фінансовий номер телефону. Якщо доступ до нього відсутній — рекомендуємо Вам звернутися у будь-яке відділення нашого банку для зміни номера на актуальний. Якщо Ви перебуваєте за кордоном та не можете особисто звернутися у відділення, то це може зробити Ваша довірена особа з наявною довіреністю, в якій така можливість буде зазначена.
Vadya666
Vadya666
10 февраля 2025, 9:13
Вадим, Жт
Допоможіть змінити фінансовий номер телефону
ПУМБ
Ответ банка
10 февраля 2025, 11:09
Вітаємо! Якщо Ви зареєстровані через застосунок «Дія» і з моменту реєстрації минуло 30 днів, змінити фінансовий номер телефону можливо у застосунку «ПУМБ», на «Головній» натисніть на свій профіль, оберіть «Особисті дані», далі «Телефон» та введіть новий номер. В іншому випадку Вам необхідно звернутися до відділення банку для зміни номера.
zstanislavaf
zstanislavaf
9 февраля 2025, 20:18
Доброго вечора. Прошу заблокувати карточку номер 5355 2800 4024 0507. Це шахраї. Вони обманним шляхом витягнули кошти. І зв'язок з ними обірвався. Прошу надати відомості про них. В разі відмови буду звертатися в управління банку, та кіберполіцію, щоб повернути кошти.
ПУМБ
Ответ банка
10 февраля 2025, 11:06
Вітаємо! Дякуємо, що проінформували про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку.Рекомендуємо Вам зателефонувати за номерами на гарячу лінію, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.+38 044 290 7 290+38 096 290 7 290+38 050 290 7 290+38 093 290 7 290Надавати персональну інформацію, що є банківською таємницею заборонено. Радимо Вам звертатися до кіберполіції для написання відповідної заяви, щодо факту шахрайства.
Mariupol2025
Mariupol2025
9 февраля 2025, 7:46
Олексій
Не могу войти в Пумб онлайн на телефоне, после обновления, нахожусь за границей… Регистрація через Дію непроходит. Но банк не подтверждает

ПУМБ
Ответ банка
9 февраля 2025, 11:58
Вітаємо!Написали Вам у приватні повідомленні для уточнення інформації.
avizba44
Людмила Авизба
19 января 2025, 20:43
Вітаю.17.02.25 відправила кошти між своїми рахунками з Привату на Пумб.
В ту ж хвилину перевірити не змогла.
Акаунт і всі чатботи заблоковані. За день до того все працювало.
Впевнена, дії шахраїв.
При вході в застосунок написали що логін (N телефону) і пароль не підходять. З'ясувалося, все скрізь заблоковано. Без пояснень
Я за кордоном і з'явитися у відділення банку, а також подзвонити не можу
Як мені розблокувати акаунт?
ПУМБ
Ответ банка
19 января 2025, 22:24
Вітаємо! Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
dd15
dd15 dd1511
2 января 2025, 12:06
dd15, Днепр (Днепропетровск)
Ще хочу поділитися враженням! Після того як зарахували із затримкою на декілька годин платіж та списали відсотк 5 тис. Ще виставили просрочку на ПБКІ списав все з мене. Тепер в іншому банку мені лімім онулювали. Я якось це переживу. Але банк все роби із затриманням або спеціально це робе щоб після цієї жалоби напакастить. Ніякої просрочкі взагалі не було, а вони в ПБКІ дані вілправили. В НБУ буду жалобу писати!
ПУМБ
Ответ банка
2 января 2025, 15:30
Вітаємо! Ми діємо згідно чинних законів та правил НБУ. Ваш платіж зарахувався 31.12.24. Відповідно, відсотки нарахувались згідно ДКБО, з яким Ви ознайомлювались на момент відкриття кредитного продукту. За нормами кредитної діяльності банк зобов'язаний вносити історію користування кредитним продуктом до УБКІ. Це не навмисна дія, а повністю автоматизована схема в разі не своєчасного внесення платежу клієнтом. Тому просимо заздалегідь робити зарахування до пільгової дати, аби уникнути подібної ситуації, адже не завжди переказ з іншого банку чи сервісу надходить в той же день. Будемо вдячні за розуміння!
dd15
dd15 dd1511
31 декабря 2024, 17:25
dd15, Днепр (Днепропетровск)
В моєму випадку затримали на де-кілька годин щоб з мене списати відсотки величезні. Не рекомендую ПУМБ!
Перевірили, що дійсно у 8 ранку зарахували 31.12 замість 30.12 та виставили комісію 5 тис тому що пільговий період закінчився 30.12, а зарахування на де-кілька годин пізніше пройшло. Не з вини кліжнта так точно! Лояльності 0 грн. Аби прибуток був!
ПУМБ
Ответ банка
31 декабря 2024, 17:36
Вітаємо! Ми вже перевірили зарахування та бачимо, що до банку кошти надійшли саме 31.12.24. Нагадуємо про терміни міжбанківських переказів згідно з законом — до 3-х робочих днів. Радимо вносити завчасно платіж, якщо операція буде здійснена з іншого банку. Вплинути на швидкість зарахування ми не можемо.
dd15
dd15 dd1511
31 декабря 2024, 11:39
dd15, Днепр (Днепропетровск)
Доброго дня. Я оплатила платіж за кредит 30, а ПУМБ зарахував 31 у 8 ранку та нарахув процентів на 5 тис. На горячій лініі відповіли, що мають право зараховувати 4 дні.
ПУМБ
Ответ банка
31 декабря 2024, 12:50
Вітаємо! Ми написали в приватні повідомлення для уточнення даних, щоб перевірити дану ситуацію. Після розгляду надамо Вам зворотний зв'язок.
Kolia387
Kolia387
23 декабря 2024, 12:05
Kolia
На мою дівчину взяли кредит, але вона зараз за кордоном і під час взяття кредиту також була за кордоном, сума кредиту нам не відома, але маємо деякі докази що це не вона його брала, як вирішити цю проблему?
ПУМБ
Ответ банка
23 декабря 2024, 12:58
Вітаємо! Для отримання деталей за рахунками та блокування облікового запису рекомендуємо власнику звернутися на гарячу лінію банку за номерами: 044 290 7 290050 290 7 290096 290 7 290093 290 7 290 Надіслати листа на пошту info@fuib.com або звернутися в чат-підтримку — в застосунку ПУМБ на «Головній» в правому верхньому куті натискаєте на зображення профілю — «Написати в чат».Також Ви можете зателефонувати із сайту банку, прогорніть до низу та натисніть Зателефонувати online: https://www.pumb.ua/Додатково рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
ivantegin
ivantegin
12 декабря 2024, 13:33
Иван Тегин, Лозовая
Добрый день! Нахожусь за границей пол года, по началу картой пользовался все было хорошо. Но спустя пару месяцев карту заблокировали, причина в приложении банка не пишется. Говорят обратится в отделение, но в данный момент я нахожусь за границей, переводил деньги с Чехии на карту, так же продавал крипто валюту, помогите пожалуйста
ПУМБ
Ответ банка
12 декабря 2024, 19:36
Вітаємо! Ми детально перевіримо причину блокування та надамо Вам відповідь щодо вирішення ситуації.
Caha
Caha
11 декабря 2024, 19:57
Олександр, Запорізька область , м. Бердянськ
Я знаходжусь на ТОТ, при вході в застосунок мені запропонували ідентифікацію, я з допомогою дії пройшоа, але підписати договір не можу оскільки звязку не має і вайбер не встановлениий на фінансовий номер, що робити?
ПУМБ
Ответ банка
11 декабря 2024, 21:26
Вітаємо! Нам дуже прикро, що в Вас склалась така ситуація, проте, отримати тимчасовий код для підтвердження будь-якої транзакції, можливо лише на фінансовий номер телефону. Також процедуру ідентифікації можливо пройти у відділенні.
Fr1ska
Fr1ska
10 декабря 2024, 10:52
Пришли транзакция в гривнах, но написано что конвертация запрещена, денег на счету прибавилось естественно, куда ушли деньги?
ПУМБ
Ответ банка
10 декабря 2024, 12:42
Вітаємо!Помилка «Конвертація заборонена» виникає в разі, коли валюта рахунку відрізняється від валюти переказу та операція неуспішна. Кошти залишаються на рахунку відправника. Для уточнення інформації Ви можете звернутися на гарячу лінію за номерами:044 290 7 290050 290 7 290096 290 7 290093 290 7 290 Або звернутися в чат-підтримку — в застосунку ПУМБ на «Головній» в правому верхньому куті натискаєте на зображення профілю — «Написати в чат».Або Ви можете зателефонувати із сайту банку, прогорніть до низу та натисніть Зателефонувати online: https://www.pumb.ua/
Efestereva
Efestereva
1 декабря 2024, 15:36
Доброго дня
Скажіть будь ласка як це в вашому застосунку нема служби підтримки?
Я наприклад знаходжусь за кордоном і хотіла вирішити свої питання через застосунок як це роблять в 21 столітті, не через телефон
ПУМБ
Ответ банка
1 декабря 2024, 21:57
Вітаємо! В застосунку на головній сторінці натисніть зверху на власні налаштування і потім «Написати у чат». Таким чином Ви зможете написати у підтримку банку. Очікуємо на Ваше звернення.
sertf
sertf
21 ноября 2024, 14:40
А це нормально що ваші співробітники дзвонять і розпитують про ідентифікаційний код, нібито він не був представлений? А яким чином тоді пройшла реєстрація рахунку? У вас у самих на сайті написано не повідомляти ніяку конфіденційну інформацію по телефону. І ще й хамовитим тоном
ПУМБ
Ответ банка
21 ноября 2024, 15:48
Вітаємо!При зверненні на гарячу лінію банку оператор виконує планову ідентифікацію, як клієнта банку, одним з питань може бути повний ІПН. Стосовно «хамовитого тону», бажаємо перевірити дзвінок на компетентність оператора, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
victor473
victor473
21 ноября 2024, 11:04
victor473
Добридень. Підкажіть, будь ласка, якщо знаходишся в такому місці, де відсутній мобільний зв’язок для того оператора, до якого відноситься фінансовий номер. Як бути в такому випадку? Можливо пройти відеоверифікацію без коду підтвердження? Інтернет є
ПУМБ
Ответ банка
21 ноября 2024, 11:49
Вітаємо! Для таких випадків радимо увімкнути сповіщення через Viber-бот. Тоді при відсутності мережі сповіщення автоматично будуть надходити на Viber.
victor473
victor473
20 ноября 2024, 16:37
victor473
Добридень. Підкажіть, будь ласка, як пройти верифікацію даних, якщо немає вайбера?
ПУМБ
Ответ банка
20 ноября 2024, 16:58
Вітаємо! Відеоверифікація проводиться безпосередньо у застосунку ПУМБ.
ByuiLop784
ByuiLop784
10 ноября 2024, 12:25
Яка комісія за відправку та отримання SWIFT платежів онлайн?
ПУМБ
Ответ банка
10 ноября 2024, 12:43
Вітаємо!Комісія за відправлення SWIFT платежів онлайн становить 10 доларів в еквіваленті за курсом НБУ на дату здійснення операції.Комісія банку-кореспондента у гривні становить(списується з гривневого дебетового рахунку):USD 150 грнPLN 200 грнEUR 450 грнGBP 800 грнСума, що зараховується на рахунок отримувача залежить від типу комісії, що обрав відправник. При типі комісії «Оплата комісії відправником», на рахунок отримувача зараховується вся сума, що йому надіслали, якщо ж інший тип («Оплата комісії отримувачем» або «Спільна оплата комісії»), то сума переказу буде зменшена на суму комісії банку.Також додамо, що ми не нараховуємо комісію на зарахування.
Sedcv
Владислав Цуцулов
9 ноября 2024, 14:38
Здравствуйте хотел узнать как я могу восстановить свою карту ибо потерял сим карту по которой заходил и не могу теперь войти на свою карту?
ПУМБ
Ответ банка
9 ноября 2024, 16:31
Вітаємо!В такому випадку Вам необхідно звернутися у відділення для зміни фінансового номера на актуальний.
karinag1538as
karinag1538as
6 ноября 2024, 21:31
Як мені зайти в мобільний застосунок єслі немає карточки
ПУМБ
Ответ банка
7 ноября 2024, 14:44
Вітаємо! Оновити пароль від особистого кабінету ПУМБ, Ви можете зателефонувавши на Гарячу лінію банку за номерами:+38 044 290 7 290+38 096 290 7 290+38 050 290 7 290+38 093 290 7 290

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.6
PLN 11.45 11.75
USD 42.1 42.7
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.6
PLN 11.45 11.75
USD 42.1 42.7
Все курсы банка