Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение ПУМБ: Хмельницкий, ул. Каменецкая, 67
Адрес:
Хмельницкий, ул. Каменецкая, 67
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерыва (касса: 08:30-17:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ольга Дубинина
4 марта 2024, 12:38
Доброго дня. Скажіть будь ласка, чому у годину пік у відділені 1, що у м. Хмельницькому приймає тільки 2 менеджери, а відвідувачів у черзі 9 людей. Чи можна збільшити кількість менеджерів у годи пік з 12.00 до 14.00? Дякую.
Написать комментарий
Ответ банка
4 марта 2024, 13:15
Вітаємо!
Дякуємо за Ваш відгук, ми неодмінно врахуємо Вашу пропозицію щодо збільшення кількості співробітників у відділенні. Вдячні за довіру та розуміння!
Дякуємо за Ваш відгук, ми неодмінно врахуємо Вашу пропозицію щодо збільшення кількості співробітників у відділенні. Вдячні за довіру та розуміння!
Обслуговування не можна назвати поганим, тому що воно просто відсутнє. З минулого тижня мені не можуть просто прив’язати електронну пошту. Підтримка на гарячій лінії відправляє заповнити бланк у відділенні банку, у відділенні вже 2 рази відмовляються, кажучи, що такої функції взагалі немає. До речі, питання так і не вирішилося з набутого за час співпраці з банком ПУМБ: затримки на роботі, проблеми в сім'ї, мої перші штраф і неустойка, нервовий тик і ненависть до всього, що має корінь «банк». З втраченого: час, сили, фінанси та 3 причепи нервів. Раджу лише екстремалам, чи збоченцям
Написать комментарий
Ответ банка
7 октября 2022, 9:04
Вітаємо!
Напишіть будь ласка нам в особиті повідомлення Ваше ПІБ, контактний номер телефону та відділення куди ви звертались.
Напишіть будь ласка нам в особиті повідомлення Ваше ПІБ, контактний номер телефону та відділення куди ви звертались.
17.08.2020 15:14 На мой счёт було успешно отправлено 4524.55$
Они должны быть зачислены в течении 3х часов, как зачислялись на все другие банки ранее
Прошло время, я начал волноваться и позвонил в банк, мне ответили что платёж будет 3-5 дней. Прошла уже неделя и ни слуху ни духу, аферисты и я всех прошу НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ С ЭТИМ БАНКОМ, не зря они придумали схему с 0% картой!!! Воруют и не краснеют!
Комментарии (16)
Они должны быть зачислены в течении 3х часов, как зачислялись на все другие банки ранее
Прошло время, я начал волноваться и позвонил в банк, мне ответили что платёж будет 3-5 дней. Прошла уже неделя и ни слуху ни духу, аферисты и я всех прошу НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ С ЭТИМ БАНКОМ, не зря они придумали схему с 0% картой!!! Воруют и не краснеют!
Ответ банка
26 августа 2020, 10:03
Здравствуйте! Для проверки информации уточните, пожалуйста, в личные сообщения ваше ФИО и идентификационный код.
Спасибо.
Спасибо.
Де можна в інтернеті увидіти гафік роботи на новий рік відділень у місті Хмельницькому.
Написать комментарий
Ответ банка
2 января 2020, 13:59
В травні вирішив змінити Приват банк на Пумб. Як фіз особа, так і юридична. При цьому все пройшло без проблем, працівники все пояснювали і були привітними. Жодних зайвих запитань та зайвої інформації. Пояснили все по суті, розказали як користуватись послугами. Я в захваті.
Конвертація валюти лише після підтвердження збоку клієнту (а не так як банк забажає її продати), зручний мобільний додаток, поки єдиний мінус — відсутність мобільного додатку для корпоративних клієнтів, але я користуюсь цим рідко, лише продаж валюти та пересилка на фіз рахунок, тому для мене це не критично. % за пересилання коштів на власні рахунки немає, при цьому гроші можна зняти в найближчому банкоматі також без комісії з картки фіз особи. Дуже легко відкрити депозит і слідкувати за його станом через моібльний додаток.
Гаряча лінія все пояснює якщо виникають складнощі, ніяких дорікань до працівників немає.
Написать комментарий
Конвертація валюти лише після підтвердження збоку клієнту (а не так як банк забажає її продати), зручний мобільний додаток, поки єдиний мінус — відсутність мобільного додатку для корпоративних клієнтів, але я користуюсь цим рідко, лише продаж валюти та пересилка на фіз рахунок, тому для мене це не критично. % за пересилання коштів на власні рахунки немає, при цьому гроші можна зняти в найближчому банкоматі також без комісії з картки фіз особи. Дуже легко відкрити депозит і слідкувати за його станом через моібльний додаток.
Гаряча лінія все пояснює якщо виникають складнощі, ніяких дорікань до працівників немає.
Ответ банка
2 июля 2019, 10:14
Діма Витвицький, доброго дня!
Ми дуже раді, що Вам все сподобалось! :)
Ми дуже раді, що Вам все сподобалось! :)
Вьістояв в очереди, кассир отказался принимать деньги для оплатьі за товар, отсортированньіе лицом вверх, сложенньіе по 50 купюр.
Кассир сказал вьійти из очереди, возле столика где ждет много людей, разложить все деньги по 100 купюр.
Плохой банк, ужасное отношение. Не рекомендую пользоваться их услугами.
Зато теперь немного легче определиться с банком для обслуживания юр.лиц))) одним вариантом стало меньше)))
Отделение Пумб: г. Хмельницкий, ул. Каменецкая 67
17.10.2017 12:05
Комментарии (4)
Кассир сказал вьійти из очереди, возле столика где ждет много людей, разложить все деньги по 100 купюр.
Плохой банк, ужасное отношение. Не рекомендую пользоваться их услугами.
Зато теперь немного легче определиться с банком для обслуживания юр.лиц))) одним вариантом стало меньше)))
Отделение Пумб: г. Хмельницкий, ул. Каменецкая 67
17.10.2017 12:05
Ответ банка
17 октября 2017, 17:45
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. Обязательно разберемся.
Почали приходити СМС що я винен кошти, хоча я ніколи в цьому банку не був і не знаю де їх віділення.Коли смс прийшла в другий раз я вирішив зателефонувати і вияснити в чому справа.Спитали мої паспортні дані так код щоб моб би перевірити по мобільному номеру.Я всі дані їм надав.В відповідь я почув що це помилково вбили мій мобільний номер і більше мене не будуть торбувати.Через два дні до мене почали телефонувати і я відразу в грубій формі відповів що я не маю бажання з ними спілкуватись.Будьте обережні і не давайте їм свої дані як це зробив я, можуть ще кредит на вас повішати.
Комментарии (1)
Ответ банка
7 декабря 2016, 11:18
Добрий день! Вдячні за ваш відгук і закликаємо клієнтів банку бути обачними та не розголошувати свої персональні дані, оскільки ними можуть скористатися зловмисники. Також звертаємо увагу: у банка ПУМБ єдиний номер для дзвінків з мобільних і стаціонарних телефонів по Україні та з-за кордону: +38 044 290 7 290.