×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Тримають клієнтів за ІД**ТІВ
І замість адекватної відповіді та на надання пояснень, проігнорувавши поставлені запитання просто відповів що треба створити нову заяву!
Найгірший банк в УКРАЇНІ ПО КЛІЄНТООРІЄНТОВНОСТІ!
Максимальна неповага!!!
Додаю сам лист
23.08.2022 р. бухгалтер нашого підприємства зателефонувала валютному менеджеру, щоб уточнити що необхідно зробити для передачі валютної виручки до іншого банку, післячого менеджер повідомила про те що не обхідно скористатися шаблоном в ПРИВАТ 24 для бізнесу та додати цей документ у розділ довідки, якщо щось не зрозуміло то зателефонувати на 3700.
Бухгалтер скористалася чітким шаблоном та створивши документ зателефонувала на 3700 щоб уточнити куди саме додати докумен. В кінці дня менеджер зателефонувала і сказала шо документ не туди доданий і взагалі не правильно складений і потрібно переробити змінити слово «просимо» на слово «надаємо дозвіл» та слово «перевести», а не «передати». Наше підприємство співпрацює з іншими банками України де також використовується схожий шаблон у якому також вказується інформація про те що ми простимо один банк перевести валютну виручку до іншого банку на валютний нагляд. Озвучити підставу та надати пояснення по який причині є необхідність коригування даного листа валютний менеджер не зміг.
Директор нашого підприємства з наступного дня був увідпустці. Тому відкликати деректора з відпустки чере якісь не зрозумілі та без підставні вимоги працівника Приват Банку, можливості не має.
Просимо розглянути наш лист про певедення валютної виручки до іншого банку який додаємо до цього листа. Або надати обґрунтування якими нормативними документами так конкретними пунктами цих документів регулюється написання даних заяв, та на якій підставі банк відмовляє у прийнятті нашої заяви та по якій причиті ми маємо здійснювати редагування заявий яка була зроблена згідно шаблону.
Профільними фахівцями було детально розглянуто вашу скаргу та надано зворотній зв'язок. При контакті з вами валютний менеджер озвучив інформацію про варіанти вирішення вашого питання і так, як ви відмовились від одного з них була запропонована альтернатива і одразу надана інформація про необхідність змінити певні поля в завантаженому шаблоні.
Комментарии (5)
неполный возврат срудств по несовершенной сделке
Повернення коштів за заявкою відбувається за правилами міжнародної платіжної системи. При поверненні за заявкою зарахування коштів відбувається з конвертацією по курсу на день оплати. Якщо б повернення було ініційовано і проведено сайтом/магазином то конвертація йде по курсу на день зарахування коштів на картку.
Комментарии (5)
Так і не вдалося зробити переказ
ПРИВАТ БАНК ЛЮБИТЬ ВІШАТИ ВАМ НА ВУХО ЛАПШУ
Вони тільки вигляд роблять що працюють!
Жах
Як бачимо, під час останнього контакту від профільних фахівців зазначено, що ви повідомили, що питання втратило актуальність.
Ми успішно відправляємо платежі та банк отримувач відхиляє їх на своїй стороні. Всі необхідні дії для відправки платежу виконуються, однак, успішність операції також залежить від банка отримувача, який має зарахувати кошти на картку отримувача, чого у вашому випадку не відбувається.
На жаль, ми не можемо вплинути на рішення банка отримувача не зараховувати кошти за платежами, тому вам потрібно звернутись в банк отримувача для вирішення питання з їх представниками.
Комментарии (2)
Не банк — жах
Так, колись був сервіс, а зараз…
Оформив карту рівня vip.
Віртуальна (Digital)
Два тижні поки виготовили і доставили пластик — користувався.
Коли на відділенні отримав пластик — на наступний день «банк відмовив Вам у vip обслуговуванні»
Звичайні шахраї!
НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ЗВ’ЯЗУЙТЕСЬ З ЦИМ БАНКОМ!!!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Комментарии (1)
Спасите мою семью
На валютной картке Приватбанка находятся валютные средства, которые не могу снять в валюте. 2 сентября 2022 заказывал деньги на 5, 6, 7 сентября в отделении Приватбанка Синельниковского района в пгт Васильковка. Получал СМС о том что заявка отменена, (Вашу заявку на замовлення готівки в сумі ______ USD було скасовано. Ви можете створити нове замовлення на іншу дату або на інше відділення у Приват24). Подал заявку на 8,9, 12 сентября в отделениях г. Днепр. Заявка отменена. Подал заявку на 14, 15, 16 и так до бесконечности. Спасите мою семью.
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
Разом з тим просимо клієнтів не дублювати заявки на замовлення валюти та слідкувати щоб сума заявки відповідала наявній сумі валюти на рахунку клієнта доступній до зняття. У іншому випадку заявка може бути відхилена банком як така, що не може бути задоволена.
Окремо зазначимо, що з валютних карток доступне зняття в гривні в касі і банкоматах ПриватБанку та інших банків.
Комментарии (35)
Проблема отримати валюту .
Від імені банку приносимо вибачення за спричинені незручності. По даній ситуації ми проведемо перевірку, за результатами якої вам зателефонуємо.
Комментарии (4)
Мошенница на олх
Получила деньги, товар не выслала Будьте осторожны 5169 1551 2658 4315 Юрченко Юлія Романівна, телефон после оплаты не отвечает, с другого номера — отвечает. Продает газовую печь Бош, из Сумской области. В гетконтакте указана как Юля Козлова, архитектор. Дрянь.
Вказана вами картка у відгуці належить іншому банку.
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства, є обов'язком правоохоронних органів. Радимо звернутися до них.
Комментарии (4)
не позволяют снять пенсию за пол года.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (13)
Не выдают валюту
Нам сумно, що ви зіткнулися з такими незручностями. Дійсно, заявка на замовлення готівки може бути скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності. В такому випадку, радимо подати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
Комментарии (1)
Это не баг, а фича
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (12)
Одною рукою даю, іншою забираю | Оплата частинами
Як тільки ліміт зміниться, вам надійде повідомлення.» (08/09/2022 17:07). І друга: «Річ у тому, що кредитний ліміт — змінна величина. Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне. Ми б хотіли попереджати про таке клієнтів, але система працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників."(08/09/2022 17:13). Зрозумівши, що толку нуль — закрив чат. На пряме питання: як так, що за цирк — отримав два шаблони. Так тримати! Беремо і робимо ©
У вас використана вся сума ліміту за сервісом «Оплата частинами», яку для вас розрахував банк на даний момент. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому. У разі дострокового погашення однієї з угод доступність послуги буде переглянута протягом 3х днів.
Інформацію про зменшення доступного ліміту за сервісом «Оплата частинами» було одразу відправлено вам сповіщенням в Приват24. Відповідно до умов договору банк може змінювати суму ліміту, який може надати клієнту в користування. Розрахунок ліміту відбувається автоматично з урахуванням великої кількості факторів.
Ми проведемо роботу з фахівцем підтримки, щоб в подальшому не виникало непорозумінь та якість консультації була на вищому рівні.
Комментарии (1)
Зникли грошові кошти з кредитної картки
Дуже дякую.
Відверто був розчарований спочатку, але зараз вдячний.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Комментарии (2)
не можу зробити переказ на зарубіжну картку
За півтора місяці не вирішити питання по переказу з карти на карту, про що розмовляти !?
Зі своєї сторони ми успішно відправляємо кошти на рахунки банка отримувача за створеними вами платежами, однак банк отримувача відхиляє платіж і тому гроші повертаються назад на вашу картку. Така операція проходить в кілька етапів.
Списання коштів з картки (відправка платежу), якщо на цьому етапі є обмеження або ліміти від нас, то платіж відразу буде забраковано без списання. Якщо ж операція (списання) проходить, то на нас чекає наступний етап — запит на зарахування до банку отримувача.
Якщо отримувач підтверджує це і проводить зарахування на свою картку — то кошти отримано на кратку адресату.
В іншому ж разі, коли банк не приймає оплату, то кошти повертаються на картку відправнику.
Я даній же ситуації, банк отримувач по своїм причинам не приймає оплату та повертає її до банку відправника.
На жаль, ми не можемо вплинути на це рішення і вам потрібно звернутись в банк отримувача для вирішення питання з їх представниками.
Також цю інформацію ви можете бачити в своєму Приват24 зайшовши в архів платежів.
Щодо ситуації, яка склалась при ваших зверненнях до підтримки, ми обов'язково розглянемо та приймемо необхідні заходи.
Комментарии (4)
Банк далекий от понятия диджитализация.
Мы с дочерью переселенцы, сейчас находимся далеко от города, в небольшом селе. Сейчас в цифровое время, когда ты можешь стать клиентом банка и получить виртуальную карту не выходя из дома это упрощает жизнь, но данный банк считает иначе, он не настроен на упрощение жизни клиента, бюрократия и наплевательское отношение банка к своим клиентам у них в приоритете.
При всем этом у банка есть возможность проводить эту процедуру без посещения отделения, но лучше чтобы клиент отстоял в огромной очереди, не дай Бог попасть под Сирену и чтобы РЕБЕНОК в незнакомом ему городе бежал в поисках укрытия. Наверное, так клиенты более покорные получаются.
Мы с дочерью эвакуировались из города, который находится по сегодня под обстрелами, недалеко от нас прилетали грады, ребенок сейчас на нервах, а банк заставляет её лишний раз подвергаться нервным напряжениям. Ужасный банк, который не думает за безопасность своих клиентов.
Наразі можливість віддалено стати клієнтом ПриватБанку зареєструвавшись в Приват24 і пройшовши відеоверифікацію існує для осіб, яким вже виповнилося 18 років. Можливість оформлення картки у відділенні для неповнолітніх доступна, як і раніше. На сайті https://privatbank.ua/map ви можете знайти найближче до себе відділення, переглянути його графік роботи та найменш завантажені години, щоб спланувати свій візит.
Комментарии (22)
Отменил заказ на иностранном сайте
Зачем отправлять сообщение о поступлении средств если вы их замараживаете, помогите решить мою проблему?!
Радимо перевірити поточний баланс картки в Приват24. Інформація у виписці по картці буде оновлена з часом.
Написать комментарий
Приват умышленно убивают.
Наразі не бачимо повідомлень від банку з подібним змістом. За наявності активної картки Універсальна ви можете подати заявку на збільшення кредитного ліміту через Приват24.
Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання та суми ліміту. Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу.
Наші колеги перевірять коректність наданої вам консультації та зв'яжуться за результатом.
Комментарии (8)
Як залитись без коштів, з заблокованими картками і участником Gold-клуб
Підтримка то щось неймовірне, на звязок виходять дууууже рідко, пройшла всі круги верифікації, декілька годин відправллая фото (то якість фото не така, то документи не так тримаю). Дивом пройшла ту верифікацію (а вона була не одна!)
Так як картки заблоковано, розблокувати можу іх тільки у відділенні, але біда… я за кордоном!
Оператор порадив відкрити нову картку і закрити інші картки, при закритті карток кошти будуть зараховані на нову, але знову щось пішло не так, після закриття картки мені прийшло повідомлення, що ліміт перевищено. Цікаво який ліміт? знову пів дня очікування на відповідь оператора, який пообіцяв що кошти прийдуть на протязі 48 годин (добре, ще почекаю! але опинитись без коштів, без фізичної картки — не сама приємна ситуація!)
Що ж йдемо далі, заблокована картка була привязана до зарплатного проекту, нову привязати не можу, в повідомленні мене посилає на 3700, даний запит залишився невирішеним!
Але це ще не кінець, була в мене картка, якою рік не користувалась, залишок на ній був мінімальний, але в історії по цій карті знайшла дивний платіж — 20, зроблений три тижні тому (ні призначення платежу, ні коментраря). Виявилось, що цю карту дивним чином підключили до Гол-клубу і то був членський внесок. ЦЕ ЯК ВЗАГАЛІ?! відповіді як і чому це було зроблено так і не отримала.
За номером +38−073−716−11−31 що вказаний як для звінків з-за кордону теж біда, номер не відповідає, короткі гудки…
Це просто знущання над своїми клієнтами!
Банк формує та відправляє смс з кодом одразу, як і було у вашому випадку. Як бачимо, деякі повідомлення були відправлені та не доставлені. Ви можете звернутись до мобільного оператора для уточнення інформації щодо доставки смс на ваш номер.
Додаткове підтвердження може знадобитись у випадках, коли операцію, яку проводить клієнт, система визначає ризиковою чи нетиповою. Коли ми просимо підтвердити операцію звернувшись в підтримку, таким чином ми намагаємось вберегти кошти клієнта від можливих шахрайських дій і впевнитись, що саме власник картки розпоряджається грошима.
При підтвердженні через фотоідентифікацію є певні вимоги до фотографії, які обумовлені правилами безпеки. Документ або картку в руках слід тримати так, щоб текст на них був читабельним і пальці не затуляли його. Фото має бути чітке.
Картка сама по собі не змінює рівень зі звичайної на gold, тому, якщо у вас була раніше оформлена gold картка, вона такою залишається допоки її не закрити. Відповідно клієнт є учасником gold клубу допоки у нього залишаються картки gold рівня і списується членський внесок 20грн/міс. за участь у gold клубі.
Наразі не зафіксовано труднощів з дозвоном на лінію підтримки, в тому числі, за номером для дзвінків із-за кордону. Радимо перевірити чи увімкнений у вас роумінг та чи є на рахунку достатній баланс для здійснення дзвінка. Окрім того, наші колеги в онлайн чаті на сайті банку 24/7 на зв'язку та готові прийти на допомогу.
Ми передали інформацію колегам для проведення перевірки за ситуацією та наданою вам консультацією. За результатом перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (3)
Зняття валютної готівки
Інформування про відміну замовлення через відсутність готівки на потрібному відділенні було відправлено в Приват24.
Ваша заявка на замовлення готівки була скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот із-за кордону. Через тимчасові труднощі з логістикою доставляння валюти та для задоволення потреб як найбільшої кількості клієнтів — максимальна сума замовлення наразі становить 1000 USD / 1000 EUR на день. Ми приносимо вибачення за завдані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — Ви отримаєте про це повідомлення.
Комментарии (4)
Приватбанк наживається на війні
Мої дорегенькі, це стаття! «Привласнення чи розтрата чужого майна, яке було ввірене особі чи перебувало в її віданні, -»
і якщо ви думаєте. що я як і всі потисну плечима і буду «чекати», то ви помиляєтесь!!! Я зберігаю абсолютно всі матеріали по моїм зверненням, замовленням і вашим відхиленням, поки ви КОРИСТУЄТЕСЯ і ЗАРОБЛЯЄТЕ на моїх коштах!!!
ВИ просто ДНО цієї країни, МАРОДЕРИ і ХАПАЧІ!!! Просто так нічого не зійде з ваших брудних рук!!! зустрінемось найближчим часом! ;)
З початку повномасштабного вторгнення банк відмінив частину комісій для своїх клієнтів та деякі з них наразі повернулись, через що у вас могло скластись враження про додавання нових комісій. Комісія при зарахуванні swift переказу на картку для виплат була і раніше та не є нововведенням. З 01.04.2022 і до цього часу скасовано комісію за SWIFT-перекази за призначеннями «Допомога Армії» та «Оплата лікування».
Зазначене вами відділення не працює у зв'язку з пошкодженням комунікацій в приміщенні. Ремонтні роботи вже проводяться, щоб відкрити відділення на наступному тижні.
Банком не привласнені ваші кошти, ви все ще можете користуватись ними здійснюючи оплати з картки, знімаючи готівку в банкоматах. Що ж до отримання готівкової валюти така опція залишається. Ваша заявка на замовлення готівки була скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот із-за кордону. Ми приносимо вибачення за завдані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — Ви отримаєте про це повідомлення.
Комментарии (3)
Переказ коштів
На жаль, банк не має правових підстав для примусового повернення платежу, який був створений вами самостійно і проведений на картку вказану вами. В подібній ситуації банк мав змогу повернути кошти лише за згодою отримувача.
Комментарии (1)