×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Работа при отсутствии электроэнергии.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
Комментарии (1)
Банкомат видав пошкоджену купюру, прийняли на експертизу, визнали фальшивкою і відмовляються повертати кошти
Минуло 6 місяців, перевірив транзакції, данна сума так і не поверталася. Знову звернувся у підтримку, виявляється що НБУ визнав купюру підробною і ніхто мені повертати кошти і не збирається!!!
Тобто що ми маємо? ПриватБанк навмисно видає пошкоджені/фальшиві купюри, потім просто вішає це на своїх клієнтів!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (2)
Не можливо отримати готівку у відділенні
Нам дуже прикро через незручності, з якими вам довелося зіткнутися при відвідуванні відділення.
Дійсно, замовлення дійсне лише у визначений день, та бачимо, що ви успішно створили нову заявку. Без попереднього замовлення отримання готівки можливе за її наявності в обігу каси.
Комментарии (1)
Как я за картой Юнион Пэй ходил
Добавил их в личный список Гуглокарт, прикидывал, как за один день обойти максимум точек… И вот вчера (в четверг) поехал.
Пошёл на Шота Руставели и вот там мне за 10 минут сотрудник Сергей всё чётко сделал, прям идеально. Я получил ответы на все свои вопросы.
При этом не было навязывания каких-либо услуг.
Просил Универсальную UnionPay — её и дали.
Даже с выбором: GOLD или обычная.
Я более чем доволен.
Дякуємо за позитивну оцінку роботи банку! Нам дуже приємно, що наша стандартна робота викликає у вас тільки позитивні емоції.
Написать комментарий
Спроба зняти гроші з рахунку
Це мене насторожило, оскільки ніяких оплат я не проводив. Потім побачив, що пишуть останні цифри карти, яка вже рік закрита. Суть в тому, що раніше мені так само приходили повідомлення такого типу:
Oct 9, 2022, 8:35 PM ВІДМОВА. Неправильно введено реквізити картки. Спробуйте, будь ласка, ще раз. pb.ua/2265 EASELLY INFOGRAPHICS, +12532561969 Iнтернет-сплата 24.00USD 5*77 21:35
Oct 13, 2022, 3:21 PM ВІДМОВА. Неправильно введено реквізити картки. Спробуйте, будь ласка, ще раз. pb.ua/2265 EASELLY INFOGRAPHICS, +12532561969 Iнтернет-сплата 24.00USD 5*77 16:20
Але на ці повідомлення я не звернув уваги, оскільки оплата не пройшла. Не пройшла — то не пройшла.
Історія заключається в тому, що в грудні 2021 я продавав на olx товар, але натрапив на шахраїв, ввів на їхньому сайті дані своєї карти, і з рахунку було знято 1382,50грн. Карта була закблокована, через деякий час закрита. І шахраї бачу не запиняються, їм хочеться більше і більше. Тепер розумію, чому люди пишуть, що в них зняли гроші з рахунку, і звинувачуть через це банк. Виходить люди самі викривають ці дані шахраям, як було у мому випадку, і виявляють, що вони попрощалися з коштами. А потім отримують постійно ВІДМОВА.
Повернемося до мого випадку, після того, як з мого рахунку зняли кошти, я звернувся до поліції і написав заяву, а в відділенні банку сказали, що вони цим питанням не займаються — звертайтесь тільки до поліції. Так як там цю справу розглядають більше року, а той рахунок я вже закрив, то чи можливо звернутись до банку і подати заяву в відділенні для оскарження операцій, чи це вже пізно?
Наперед дякую за відповідь.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Махинации с продажей авто
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Написать комментарий
Отзыв о банке
Ми рекомендуємо розплачуватися карткою UnionPay в першу чергу за кордоном (особливо в країнах Південно-Східної Азії, в яких інші платіжні системи менш поширені).
ПриватБанк став першим українським банком, який почав приймати картки UnionPay для оплати в магазинах і зняття готівки в банкоматах. Інші банки України підключаються до нової платіжної системи, тому, на жаль, поки ще не всі українські банки приймають картки UnionPay.
Написать комментарий
Новогодний подарок
2 дня назад захожу в приват24, а мне пишет, что номер незарегестрирован. Ввожу старый номер, а он вообще заблокирован.
В поддержку дописаться невозможно. Дозвониться тоже непросто.
Замечательный подарок в период подачи деклараций по ФОПу.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Бачимо, що за зверненням до підтримки ваше питання було успішно вирішено.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Комментарии (1)
Приват банк кидалово
Я кліент банку з 2007 року! Ні разу не прострочив кредит, багато покупок було оплатою частинами. Кредитний ліміт 50000грн. Оплата частинами Була 27000грн. Оберти грошей є, і в гривні і в валюті. Мав депозити в приваті, з горем пополам потім забрав їх.
В принципі я кліент з котрим у привата не було і не було б ніяких проблем!
Але в мене сьогодні була дуже тяжка життєва ситуація коли потрібно було купити товар з оплатою частинами. Але як виявилось приват заблокував мені оплату частинами! Приват хоча б надіслав повідомлення що заблокував цю можливість! Але ж ні, приват як бридкий *** заховався, нічого не сказавши вкрав у мене цю можливість без ніяких пояснень! Приват плюнув на мене, і на своїх старих клієнтів! Я читав відгуки, я не один кого приват кинув!
Ще згадав як приват мені козні строїв коли долар піднявся з 8 до 22грн десь в 2012 році, тоді я цей банк проклинав, але погане забувається! І тоді не було ще нормального вибору між банками.
На сьогодні якщо приват банк така гниль, то нащо ним користуватися? Смисл?
Зареєструвався в моно і ізі банк, моно відразу мені кредитний ліміт 17000 дав і оплату частинами без питань! А ізі банк дав кредит 40000.
Чим ці банки гірші за цей скупий і гнилий приват? Який кидає відданих клієнтів! Нічим!
не буду користуватися цим кривим банком!!!
Банк приймає рішення про розмір ліміту за послугою і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу.
Як тільки буде прийнято рішення про збільшення ліміту, ми відправимо повідомлення.
Комментарии (2)
Отсутствие сервиса
Пришли знакомы ребята менеджера и хотели пройти без очереди, менеджер говорит, что смотрите много людей, не могу принять. Но ребята подмигивали менеджеру и Линге выдержал и взял их без очереди.
Везде коррупция.
Описана вами ситуація вимагає проведення перевірки. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації.
Написать комментарий
Комиссия
Комунальні платежі на суму до 10 000 грн на календарний місяць проводяться без додаткової комісії при оплаті за рахунок кредитних коштів. При цьому діє стандартна комісія за проведення платежу, яка залежить від наявності договору з отримувачем та каналу проведення платежу. З комісіями за проведення платежів ви можете ознайомитись на сайті: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Окремо зазначимо, що при підтвердженні платежу вказана інформація про розмір стандартної комісії та наявність чи відсутність додаткової комісії при оплаті з кредитних коштів. Цю інформацію ви можете бачити до проведення платежу.
Комментарии (3)
Страховка Універсальна в привате — развод!
Комментарии (5)
Невозможно связаться с техподдержкой
Нам прикро, що ви відчули незручності під час звернення у підтримку. У випадку, коли автоматичний бот чату не дає повної відповіді на ваше питання, радимо натиснути на кнопку «Питання немає у списку», та описати його вручну у полі «Введіть повідомлення», і незабаром, спеціаліст підтримки приєднається до чату з вами.
На картці може утворитись мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті(або у торговій точці) та на момент авторизації коштів було достатньо для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Написать комментарий
жалоба 82-летней пенсионерки
1/9/2023 Кузнецова
Комментарии (3)
При поповнення термінал «з'їв» кошти і не було зарахування на картку
Сьогодні поповнював картку за адресою Тростянецька 1а у супермаркету Новус на суму 700грн, термінал кошти прийняв, але зарахування не було, додзвонитись до оператора не зміг (передзвонили з банку, з'єднання було лише з автовідповідачем, вирішення питання не знайшов) в особистому кабінеті також ніхто не відповів.
Павлюк Владислав
0957715288
Киів
За вказаною операцією заявка на повернення коштів створена та знаходиться в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою у роботі пристрою повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Комментарии (1)
Погашение кредита
Ви можете надати до підтримки банку свідоцтво про смерть / документи про право на спадщину.
Комментарии (11)
Отказались принимать заявление о закрытии счета и переводе остатка средств в другой банк
Відповідно до статті 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність» відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком. Відповідно до чинного законодавства України Банк здійснює надання банківських послуг необмеженому колу осіб на підставі їх заяви про приєднання до Умов і правил надання банківських послуг (далі — Умови), які розміщуються на офіційному сайті https://privatbank.ua/terms у мережі Інтернет і є невід'ємною частиною договору банківського обслуговування.
Відповідно до п. 2.1.4.2.3. Умов у випадках порушення клієнтом вимог чинного законодавства України та/ або умов даного Договору та/або у разі виникнення Несанкціонованого овердрафту Банк має право зупинити здійснення розрахунків за карткою (заблокувати картку) та/або визнати картку недійсною до моменту усунення зазначених порушень, а також вимагати дострокового виконання боргових зобов'язань у цілому або у встановленій Банком частині у разі невиконання клієнтом своїх боргових зобов'язань та інших зобов'язань за цим Договором.
Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що наразі проведення видаткових операцій по Вашим рахункам неможливе. Для врегулювання ситуації яка виникла Вам необхідно звертатися до правоохоронних органів України.
Написать комментарий
Заблокировали кредитную линию по карте
иногда пользовался кредитом, и всегда погашал долг во время. С 1.01.2023 банк в одностороннем порядке без объяснения причин заблокировал весь кредитный лимит без объяснения причины. Прошу дать адекватное разъяснения подобным действиям!
Справа у тому, що кредитний ліміт по кожній картці переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку суми доступного ліміту, кожен з яких має свою вагу та впливає на кінцеве рішення. Продовжуйте активно користуватись послугами ПриватБанку, це врахує алгоритм в подальшому.
Комментарии (16)
Полная блокировка всех счетов
К сожалению, уровень обслуживания в конце 2022 года продолжил падать. До этого мне попадались различные негативные отзывы о работе Приватбанка… К сожалению, но сегодня мой отзыв пополнит их число.
06.01.2023 начал день со стандартных для себя транзакций. Нужно было забрать заказ с интернет-магазина, и снять немного наличных.
Первая тразакция на 1500 грн. (с обменом USD) с кредитной на кредитную карту была заблокирована. «Для подтверждения позвоните 3700 в течение часа». Причина блокировки не указана. На тот момент у меня не было возможности звонить 3700 (особенно, учитывая, что оператор начинает перепроверять персональные/анкетные данные, которые нужно «отчетливо» произносить в телефон — далеко не первый мой опыт этих верификаций).
Пробую перевести 500 грн (с обменом USD) на дебетовую карту. Получаю «позвоните 3700 в течение часа».
Ладно. Пробую заплатить 80 грн по комуналке. «Позвоните 3700 в течение часа». Это уже интереснее. Пробую закинуть 30 грн на мобильный счет с кредитной карты. Приходит код по Visa Secure. Все выгладит отлично. Вот только после… «У вас есть транзакции, требующие подтвердения, позвоните 3700 в течение 2-х часов».
Ставки растут. Теперь уже 2 часа.
Пишу в чат. В чем причина полной блокировки моих счетов? Еще вчера все транзакции проходили нормально. Что случилось за одну ночь?
Оператора в чате подключить не удалось. Чат постоянно выдает сообщение с возможностью проверки активности карт. По всем счетам пишет «Карта активна», лимиты стандартные.
Повторяю транзакции. «Позвоните 3700».
Видимо, придется звонить, когда появится возможность… А пока что Приватбанк успешно поломал часть моих планов на сегодня.
Такая вот история. Выводы делайте сами.
Всі операції аналізуються системою з метою попередження шахрайства. Операції про які йде мова випали на додаткову перевірку, що дозволила б нам впевнитись, що їх проводить саме власник картки, а не треті особи, які могли заволодіти даними картки. Окремо зазначимо, що додаткове підтвердження по тій чи іншій операції не означає блокування рахунків, як вами було зазначено вище.
У разі виникнення додаткових питань ви можете звертатись в онлайн чат на нашому сайті, написавши в стрічку для вводу тексту «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу. Також ви можете написати тут в приватному повідомленні, якщо у вас залишились інші питання.
Комментарии (10)
пенсионерка не может зарегистрироваться онлайн по паспорту-книжке, т.к. обязательно требует водительские права
Оператор в поддержке ничем помочь не может. Говорит что если паспорт книжка, то указывать водительские права нужно обязательно и никаких вариантов. Пока проверка документов не пройдет успешно, не будет и видеозвонка, а значит регистрация не получится. Только в отделение.
Предлагаю сделать видеозвонок, вот же мы, поговорите с ней — отказывается. Говорит что против системы ничего сделать не может.
Приватбанк, вы издеваетесь? У большинства пенсионеров остались старые паспорта, при этом нет водительских прав. И в отделение приехать они не могут, иначе не пытались бы оформляться онлайн.
Самое обидное, что мама — патриот. При своей пенсии 3776 грн, она принципиально не связывается с рашистами, и живет только на эту сумму (и мою помощь).
Теперь она остается без пенсии, потому что «система» хочет водительские права… И обращаться не к кому. Оператор сказал что никто не поможет.
Слов просто нет.
Я даже настроил перенаправление звонков, она может получать звонки и смс на финансовый номер, что на оккупированной территории — подвиг. Но это оказалось бесполезно, после входа пишет «документы не приняты, идите в отделение».
Для оформлення картки банк має ідентифікувати клієнта, як того вимагає чинне законодавство та норми НБУ. Наразі банк дає змогу стати клієнтом без звернення до відділення за умови надання ідентифікуючих документів та відеоверифікації після їх перевірки. Є й інші варіанти надання ідентифікуючих документів, окрім паспорта-книжечки з водійським посвідченням.
Відеоверифікацію можна пройти при наявності оригіналів документів:
➔ довідка РНОКПП (ІПН) або відмови від РНОКПП (ІПН);
➔ один з наступних ідентифікуючих документів:
— Біометричний закордонний паспорт громадянина України АБО
— Загальногромадянський паспорт-книжечка + водійське посвідчення АБО
— ID-картка + витяг з реєстру про реєстрацію місця проживання.
Комментарии (33)