Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
nvv1 13 января 2023, 16:14
Попытался в офисе приватбанка г Гадяч с.з терминал пополнить свою карточку. Во время операции произошло отключение электричества. Сказали оставить заявление и ждать 24 часа, или максимум 3 суток. Оператор помогла составить заявление и …жду. Сегодня (13.01.23) уже прошло трое суток, но они ничего не знают, деньги не возвращены. Просят еще подождать. Но регламент, 3 суток они сами предоставили, и сами не соблюдают. Что-то, где-то не так. Сколько ждать не уточняют. Если инкасация терминала это ч.п., но как-то должно быть не так. Ведь если я кредит просрочу, с меня процент…а тут просто ждите. С уважением, неизвестно к кому.
Приватбанк
Ответ банка
13 января 2023, 18:20
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
Проблема решена
Евгений Сотник 13 января 2023, 13:13
Отделение по адресу: Одесса, пл. Греческая, 3/4
31.08.2022 у м.Одеса, приватовський банкомат видав пошкоджену купюру 500грн., одразу звернувся в підтримку і надав фото купюры. Сказали нести купюру в найближче відділення та здавати на експертизу. Так і зробив.
Минуло 6 місяців, перевірив транзакції, данна сума так і не поверталася. Знову звернувся у підтримку, виявляється що НБУ визнав купюру підробною і ніхто мені повертати кошти і не збирається!!!

Тобто що ми маємо? ПриватБанк навмисно видає пошкоджені/фальшиві купюри, потім просто вішає це на своїх клієнтів!
Приватбанк
Ответ банка
13 января 2023, 14:36
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
Maxunic 13 января 2023, 12:30
Отделение по адресу: Киев, ул. Александры Экстер, 13
Замовив готівку (долари) на 11.01.2023 на відділення в м. Київ, вул Марини Цвєтаєвої 13. Коли прийшов — не працював Інтернет (хоча світло було), тому каса не працювала теж. Ходив також 12-го числа, але каса знову мала якісь проблеми, чекав майже годину і гроші не отримав. Прийшов сьогодні, каса працювала, але гроші мені не дали, бо їх вже не було. Це взагалі нормально? Чому мої гроші віддали комусь іншому, а мені тепер знову чекати і ходити в інший день. При цьому, моя заявка в Приват24 на замовлення готовки досі висить, і коли я пробував замовити гроші знову — прийшла відмова. Але в касі їх нема. Банк має як мінімум зробити догану касиру за такі дії і пояснити, що якщо не з вини клієнта він не зміг забрати гроші — вони мають бути зарезервовані на кілька днів
Приватбанк
Ответ банка
13 января 2023, 14:36
Вітаємо.
Нам дуже прикро через незручності, з якими вам довелося зіткнутися при відвідуванні відділення.
Дійсно, замовлення дійсне лише у визначений день, та бачимо, що ви успішно створили нову заявку. Без попереднього замовлення отримання готівки можливе за її наявності в обігу каси.
Александр Агафонов 13 января 2023, 1:30
Отделение по адресу: Киев, ул. Шота Руставелли, 24
После Рождества я на этом сайте спросил у поддержки «Где можно открыть карту UnionPay»? и получил список отделений.
Добавил их в личный список Гуглокарт, прикидывал, как за один день обойти максимум точек… И вот вчера (в четверг) поехал.
Пошёл на Шота Руставели и вот там мне за 10 минут сотрудник Сергей всё чётко сделал, прям идеально. Я получил ответы на все свои вопросы.
При этом не было навязывания каких-либо услуг.
Просил Универсальную UnionPay — её и дали.
Даже с выбором: GOLD или обычная.
Я более чем доволен.
Приватбанк
Ответ банка
13 января 2023, 9:36
Вітаємо.
Дякуємо за позитивну оцінку роботи банку! Нам дуже приємно, що наша стандартна робота викликає у вас тільки позитивні емоції.
Illja 12 января 2023, 19:07
Отримав сьогодні зранку наступне повідомлення: ВІДМОВА. Операцію відхилено. Довідка за тел. 3700 або в чаті. pb.ua/2272 SOFTI, +917311144423 Iнтернет-сплата 50.00INR 5*77 08:34
Це мене насторожило, оскільки ніяких оплат я не проводив. Потім побачив, що пишуть останні цифри карти, яка вже рік закрита. Суть в тому, що раніше мені так само приходили повідомлення такого типу:
Oct 9, 2022, 8:35 PM ВІДМОВА. Неправильно введено реквізити картки. Спробуйте, будь ласка, ще раз. pb.ua/2265 EASELLY INFOGRAPHICS, +12532561969 Iнтернет-сплата 24.00USD 5*77 21:35
Oct 13, 2022, 3:21 PM ВІДМОВА. Неправильно введено реквізити картки. Спробуйте, будь ласка, ще раз. pb.ua/2265 EASELLY INFOGRAPHICS, +12532561969 Iнтернет-сплата 24.00USD 5*77 16:20
Але на ці повідомлення я не звернув уваги, оскільки оплата не пройшла. Не пройшла — то не пройшла.
Історія заключається в тому, що в грудні 2021 я продавав на olx товар, але натрапив на шахраїв, ввів на їхньому сайті дані своєї карти, і з рахунку було знято 1382,50грн. Карта була закблокована, через деякий час закрита. І шахраї бачу не запиняються, їм хочеться більше і більше. Тепер розумію, чому люди пишуть, що в них зняли гроші з рахунку, і звинувачуть через це банк. Виходить люди самі викривають ці дані шахраям, як було у мому випадку, і виявляють, що вони попрощалися з коштами. А потім отримують постійно ВІДМОВА.
Повернемося до мого випадку, після того, як з мого рахунку зняли кошти, я звернувся до поліції і написав заяву, а в відділенні банку сказали, що вони цим питанням не займаються — звертайтесь тільки до поліції. Так як там цю справу розглядають більше року, а той рахунок я вже закрив, то чи можливо звернутись до банку і подати заяву в відділенні для оскарження операцій, чи це вже пізно?
Наперед дякую за відповідь.
Приватбанк
Ответ банка
12 января 2023, 20:24
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти та детальніше розібратись в ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ирина Сорокина 12 января 2023, 11:08
Отделение по адресу: Днепр, ул. Набережная Победы, 30
В 2012 году у Приватбанка купили ТЗ Vlkswagen LT 35 за наличные. Сейчас хотим продать, не можем. Приватбанк беспричинно арестовал винкод. Уже почти год не можем от них добиться снять арест.
Приватбанк
Ответ банка
12 января 2023, 13:05
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Минфин
Ответ администратора
13 января 2023, 18:26
Отзыв не засчитан (на 13.01.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Герман Фредерих 11 января 2023, 23:40
Отделение по адресу: Днепр, ул. Мечникова, 10-Б
Карта Union Pay 1 банк в стране который их выпускает, но сделать картой почти ничего нельзя, даже нельзя привязать не к эпл пею не гугл пею. Теперь вопрос банку, если вы внедреди эту ПС то почему ее не развиваете??? Очень мало отделений обслужующих и выпускающих карты Union Pay
Приватбанк
Ответ банка
12 января 2023, 10:16
Вітаємо.
Ми рекомендуємо розплачуватися карткою UnionPay в першу чергу за кордоном (особливо в країнах Південно-Східної Азії, в яких інші платіжні системи менш поширені).
ПриватБанк став першим українським банком, який почав приймати картки UnionPay для оплати в магазинах і зняття готівки в банкоматах. Інші банки України підключаються до нової платіжної системи, тому, на жаль, поки ще не всі українські банки приймають картки UnionPay.
Проблема решена
Валентина Соловйова 11 января 2023, 21:30
Летом ходила в отделение банка, чтобы мне поменяли финансовый номер, так как к старому номеру больше нет доступа. И вроде бы все хоршо, поменяли и я спокойно использовала новый номер.
2 дня назад захожу в приват24, а мне пишет, что номер незарегестрирован. Ввожу старый номер, а он вообще заблокирован.
В поддержку дописаться невозможно. Дозвониться тоже непросто.
Замечательный подарок в период подачи деклараций по ФОПу.
Приватбанк
Ответ банка
12 января 2023, 11:15
Вітаємо.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Бачимо, що за зверненням до підтримки ваше питання було успішно вирішено.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Idtifyfi 11 января 2023, 20:37
Накипіло!!!
Я кліент банку з 2007 року! Ні разу не прострочив кредит, багато покупок було оплатою частинами. Кредитний ліміт 50000грн. Оплата частинами Була 27000грн. Оберти грошей є, і в гривні і в валюті. Мав депозити в приваті, з горем пополам потім забрав їх.
В принципі я кліент з котрим у привата не було і не було б ніяких проблем!
Але в мене сьогодні була дуже тяжка життєва ситуація коли потрібно було купити товар з оплатою частинами. Але як виявилось приват заблокував мені оплату частинами! Приват хоча б надіслав повідомлення що заблокував цю можливість! Але ж ні, приват як бридкий *** заховався, нічого не сказавши вкрав у мене цю можливість без ніяких пояснень! Приват плюнув на мене, і на своїх старих клієнтів! Я читав відгуки, я не один кого приват кинув!
Ще згадав як приват мені козні строїв коли долар піднявся з 8 до 22грн десь в 2012 році, тоді я цей банк проклинав, але погане забувається! І тоді не було ще нормального вибору між банками.
На сьогодні якщо приват банк така гниль, то нащо ним користуватися? Смисл?
Зареєструвався в моно і ізі банк, моно відразу мені кредитний ліміт 17000 дав і оплату частинами без питань! А ізі банк дав кредит 40000.
Чим ці банки гірші за цей скупий і гнилий приват? Який кидає відданих клієнтів! Нічим!
не буду користуватися цим кривим банком!!!
Приватбанк
Ответ банка
12 января 2023, 10:16
Вітаємо.
Банк приймає рішення про розмір ліміту за послугою і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу.
Як тільки буде прийнято рішення про збільшення ліміту, ми відправимо повідомлення.
Peaceofworld 11 января 2023, 16:16
Отделение по адресу: Киев, ул. Андрея Малышко, 5
11.01 в 16.00 пришла в отделение на Малышка, большая очередь.
Пришли знакомы ребята менеджера и хотели пройти без очереди, менеджер говорит, что смотрите много людей, не могу принять. Но ребята подмигивали менеджеру и Линге выдержал и взял их без очереди.
Везде коррупция.
Приватбанк
Ответ банка
11 января 2023, 17:09
Вітаємо!
Описана вами ситуація вимагає проведення перевірки. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації.
Kolunya 11 января 2023, 12:47
Привет банк пишет что комиссия с кредитных средств за оплату коммунальных услуг составляет 0 грн и тут же снимает комиссию в размере 1 грн за каждую квитанцию при оплате личными средствами!
Приватбанк
Ответ банка
11 января 2023, 13:21
Вітаємо!
Комунальні платежі на суму до 10 000 грн на календарний місяць проводяться без додаткової комісії при оплаті за рахунок кредитних коштів. При цьому діє стандартна комісія за проведення платежу, яка залежить від наявності договору з отримувачем та каналу проведення платежу. З комісіями за проведення платежів ви можете ознайомитись на сайті: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Окремо зазначимо, що при підтвердженні платежу вказана інформація про розмір стандартної комісії та наявність чи відсутність додаткової комісії при оплаті з кредитних коштів. Цю інформацію ви можете бачити до проведення платежу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mrt642mrt 9 января 2023, 23:03
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 38
Оформил страховку в приватбанке, когла обратился по случаю операции — удаление грижи на позвоночнике и установка металлоконструкции, стоимость металлоконструкции только 52 000 грн, предоставил все документи — страховая компания посчитала не страховим случаем! Страховка включала в себя военние риски, я — доброволец, ухудшение и грижу получил во время служби на войне.Не ведитесь на єти страховки — все лохотрон, причем узаконений! Приватбанк предлагает сирахование — деньги дерут, страховки не платят! Есть еще пару серьезних случаев — ничего не виплатили!
Приватбанк
Ответ банка
10 января 2023, 10:05
Вітаємо. Вже звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити контактні дані та розібратись у ситуації.
Проблема решена
Panova0110 9 января 2023, 14:02
Четыре дня я пытаюсь связаться с тех поддержкой, с оператором! 6 января 2023 года было снято 7 долларов 11 центов с пенсионной карты, из-за чего на карте образовался минус 209 грн, без какого либо объяснения, пришло оповещение в Вайбер от Privatbank и все! В Приват24 (в приложении) просто минус и даже не высвечивается сама транзакция. Что это за снятие, куда, за что? Негде не написано! Четыре дня я звоню по роумингу (я сейчас в Израиле), БОТ обещает перезвонить и никто не перезванивает, ну да ладно, пишу в ЧАТ- ответ шаблонными фразами и всё не по теме, что меня интересует! Сколько надо пройти кругов Ада что бы получить объяснение? Задолженностей нет на кредит карте, после погашения ее закрыли. Но даже если вдруг где-то что-то я упустила, Я имею право знать что это за снятие денег! Просто нервов не хватает. Я давно являюсь клиентом банка, но с таким отношением хочется закрыть все связи с Приватбанком, к сожалению
Приватбанк
Ответ банка
9 января 2023, 15:59
Вітаємо.
Нам прикро, що ви відчули незручності під час звернення у підтримку. У випадку, коли автоматичний бот чату не дає повної відповіді на ваше питання, радимо натиснути на кнопку «Питання немає у списку», та описати його вручну у полі «Введіть повідомлення», і незабаром, спеціаліст підтримки приєднається до чату з вами.
На картці може утворитись мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті(або у торговій точці) та на момент авторизації коштів було достатньо для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Valentina Kuznetsova 9 января 2023, 13:37
Я очень давно сотрудничаю с Приватбанком, в общем довольна работой банка, регулярно мне приходят сообщения на эл.почту. Пенсия мне как участнику боевыъх действий приходит четвертого числа ккаждого месяца, банк аккуратно мне сообщает. В этом месяце сообщение не пришл, не пришло и 5-го числа, я заволновалась, я захотела перевести со своей карты деньги внучке на ее карту. 5-го января у нее день рождения. Не удалось, до 8-го января делала попытки, дело дошло до нервного срыва. 5го января при попытке войти в банк я получила ихвещение из банка, что я «не типично вошла в банк», но в банк вошла и не смогла отправить деньги. Мне выраахили недоверие и я должна была на выбор сделат хвонок на 3700, на звонок из-за лубежа и сделать фото. Я живу у дочери в Египте, я в роуминге. Я обратилась в службу поддержки, мне предложили пройти верификацию, я прошла, мне ответили что я успешно прошла верификацию и даже попросили пин-код карты, я написала.Попробовала опять переслать деньги, увы! потребовали прислать фото, вчера дочка выслала фото, ей ответили что через 2 мин придет ответ. Ответа до сих пор нет. Я попробовала еще раз перевести деньги, увы! опять.в фпнише потребовали позвонить на 3700 или на звонок из-за рубежа. У меня начался нервный срыв. Разве можно так издеваться над пожилым человеком. И вот мошенница- воровка со слезпми на глазах сегодня обращается к вам за помощью. Помогите, пожалуйста, мне сделать доброе дело для внучки, она сейчас на Мальте, потеряла сезонную работу. На Мальту она уехала после того как у нее на глазах в Киеве в соседний дом влетела ракета. С подобной ситуацией я столкнулась 2 года назад, тогда я проходила верификацию с фото, в течение нескольких часов фото было было не правильным, довели меня до ужасного состояния, после обращения к вам стало нормальным
1/9/2023 Кузнецова
Приватбанк
Ответ банка
9 января 2023, 14:53
Вітаємо. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточних ваших контактних даних та деталей ситуації.
Проблема решена
Владислав Павлюк 8 января 2023, 19:32
При поповнення термінал «з'їв» кошти і не було зарахування на картку.
Сьогодні поповнював картку за адресою Тростянецька 1а у супермаркету Новус на суму 700грн, термінал кошти прийняв, але зарахування не було, додзвонитись до оператора не зміг (передзвонили з банку, з'єднання було лише з автовідповідачем, вирішення питання не знайшов) в особистому кабінеті також ніхто не відповів.
Павлюк Владислав
0957715288
Киів
Приватбанк
Ответ банка
9 января 2023, 9:37
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування.
За вказаною операцією заявка на повернення коштів створена та знаходиться в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою у роботі пристрою повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Lena Olena 8 января 2023, 9:43
Добрый день. В октябре 2021 года умер мой муж. У него была кредитная карточка Приватбанка. Остался долг. Я платила частями. Потом перестала. Сейчас у меня появилась возможность полностью погасить долг. Хочу утрчнить остаток долга и реквизиты. В отденелие банка подойти ни как не могу т.к. сейчас нахожусь в другой стране. Кто мне может помочь? Или забыть мне за этот долг?
Приватбанк
Ответ банка
8 января 2023, 11:53
Вітаємо.
Ви можете надати до підтримки банку свідоцтво про смерть / документи про право на спадщину.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олександр Липовець 8 января 2023, 7:25
6 января 2023 года я посетил отделение 26 города Николаева. Общался с руководителем отделения и попросил, чтобы мне дали бланк заявления о расторжении договора и закрытия счета в Приватбанк (на сайте банка указано что данный бланк можно получить в отделении). В указанной просьбе мне отказали и сказали что я могу написать заявление в произвольной форме. Какие реквизиты указывать в заявлении и на какого сотрудника банка писать заявление мне вообще отказались говорить, сказали пишите как вам надо. После того как я написал заявление в произвольной форме и попросил поставить на нем дату и отметку о том что оно получено банком, сотрудник сообщил что он не уполномочен этого делать.
Приватбанк
Ответ банка
8 января 2023, 11:37
Вітаємо.
Відповідно до статті 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність» відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком. Відповідно до чинного законодавства України Банк здійснює надання банківських послуг необмеженому колу осіб на підставі їх заяви про приєднання до Умов і правил надання банківських послуг (далі — Умови), які розміщуються на офіційному сайті https://privatbank.ua/terms у мережі Інтернет і є невід'ємною частиною договору банківського обслуговування.
Відповідно до п. 2.1.4.2.3. Умов у випадках порушення клієнтом вимог чинного законодавства України та/ або умов даного Договору та/або у разі виникнення Несанкціонованого овердрафту Банк має право зупинити здійснення розрахунків за карткою (заблокувати картку) та/або визнати картку недійсною до моменту усунення зазначених порушень, а також вимагати дострокового виконання боргових зобов'язань у цілому або у встановленій Банком частині у разі невиконання клієнтом своїх боргових зобов'язань та інших зобов'язань за цим Договором.
Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що наразі проведення видаткових операцій по Вашим рахункам неможливе. Для врегулювання ситуації яка виникла Вам необхідно звертатися до правоохоронних органів України.
Проблема решена
zxcvb98 6 января 2023, 14:30
Являюсь клиентом банка больше десяти лет. По карте была кредитная линия 42000гр
иногда пользовался кредитом, и всегда погашал долг во время. С 1.01.2023 банк в одностороннем порядке без объяснения причин заблокировал весь кредитный лимит без объяснения причины. Прошу дать адекватное разъяснения подобным действиям!
Приватбанк
Ответ банка
6 января 2023, 16:00
Вітаємо!
Справа у тому, що кредитний ліміт по кожній картці переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку суми доступного ліміту, кожен з яких має свою вагу та впливає на кінцеве рішення. Продовжуйте активно користуватись послугами ПриватБанку, це врахує алгоритм в подальшому.
Проблема решена
nitrogen8 6 января 2023, 12:27
Пользуюсь услугами данного банка уже около 6 лет. Время от времени были разные «шероховатости», но в целом все задачи решались удовлетворительно.
К сожалению, уровень обслуживания в конце 2022 года продолжил падать. До этого мне попадались различные негативные отзывы о работе Приватбанка… К сожалению, но сегодня мой отзыв пополнит их число.

06.01.2023 начал день со стандартных для себя транзакций. Нужно было забрать заказ с интернет-магазина, и снять немного наличных.
Первая тразакция на 1500 грн. (с обменом USD) с кредитной на кредитную карту была заблокирована. «Для подтверждения позвоните 3700 в течение часа». Причина блокировки не указана. На тот момент у меня не было возможности звонить 3700 (особенно, учитывая, что оператор начинает перепроверять персональные/анкетные данные, которые нужно «отчетливо» произносить в телефон — далеко не первый мой опыт этих верификаций).
Пробую перевести 500 грн (с обменом USD) на дебетовую карту. Получаю «позвоните 3700 в течение часа».
Ладно. Пробую заплатить 80 грн по комуналке. «Позвоните 3700 в течение часа». Это уже интереснее. Пробую закинуть 30 грн на мобильный счет с кредитной карты. Приходит код по Visa Secure. Все выгладит отлично. Вот только после… «У вас есть транзакции, требующие подтвердения, позвоните 3700 в течение 2-х часов».
Ставки растут. Теперь уже 2 часа.
Пишу в чат. В чем причина полной блокировки моих счетов? Еще вчера все транзакции проходили нормально. Что случилось за одну ночь?

Оператора в чате подключить не удалось. Чат постоянно выдает сообщение с возможностью проверки активности карт. По всем счетам пишет «Карта активна», лимиты стандартные.
Повторяю транзакции. «Позвоните 3700».

Видимо, придется звонить, когда появится возможность… А пока что Приватбанк успешно поломал часть моих планов на сегодня.

Такая вот история. Выводы делайте сами.
Приватбанк
Ответ банка
6 января 2023, 14:26
Вітаємо!
Всі операції аналізуються системою з метою попередження шахрайства. Операції про які йде мова випали на додаткову перевірку, що дозволила б нам впевнитись, що їх проводить саме власник картки, а не треті особи, які могли заволодіти даними картки. Окремо зазначимо, що додаткове підтвердження по тій чи іншій операції не означає блокування рахунків, як вами було зазначено вище.
У разі виникнення додаткових питань ви можете звертатись в онлайн чат на нашому сайті, написавши в стрічку для вводу тексту «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу. Також ви можете написати тут в приватному повідомленні, якщо у вас залишились інші питання.
Serhii Klymenko 6 января 2023, 10:50
Ситуация. Мелитополь, мать пенсионерка, 81 год. Хочет зарегистрироваться онлайн в Приватбанке, чтобы получать на виртуальную карту пенсию, но проверка документов не проходит. У нее только паспорт-книжка и водительских прав нет. Система проверки документов Приватбанка считает что с паспортом-книжкой права обязательны, иначе проверка не проходит. До видеозвонка даже не доходит. Пишет «идите в отделение».
Оператор в поддержке ничем помочь не может. Говорит что если паспорт книжка, то указывать водительские права нужно обязательно и никаких вариантов. Пока проверка документов не пройдет успешно, не будет и видеозвонка, а значит регистрация не получится. Только в отделение.
Предлагаю сделать видеозвонок, вот же мы, поговорите с ней — отказывается. Говорит что против системы ничего сделать не может.

Приватбанк, вы издеваетесь? У большинства пенсионеров остались старые паспорта, при этом нет водительских прав. И в отделение приехать они не могут, иначе не пытались бы оформляться онлайн.

Самое обидное, что мама — патриот. При своей пенсии 3776 грн, она принципиально не связывается с рашистами, и живет только на эту сумму (и мою помощь).

Теперь она остается без пенсии, потому что «система» хочет водительские права… И обращаться не к кому. Оператор сказал что никто не поможет.
Слов просто нет.

Я даже настроил перенаправление звонков, она может получать звонки и смс на финансовый номер, что на оккупированной территории — подвиг. Но это оказалось бесполезно, после входа пишет «документы не приняты, идите в отделение».
Приватбанк
Ответ банка
6 января 2023, 12:10
Вітаємо!
Для оформлення картки банк має ідентифікувати клієнта, як того вимагає чинне законодавство та норми НБУ. Наразі банк дає змогу стати клієнтом без звернення до відділення за умови надання ідентифікуючих документів та відеоверифікації після їх перевірки. Є й інші варіанти надання ідентифікуючих документів, окрім паспорта-книжечки з водійським посвідченням.
Відеоверифікацію можна пройти при наявності оригіналів документів:
➔ довідка РНОКПП (ІПН) або відмови від РНОКПП (ІПН);
➔ один з наступних ідентифікуючих документів:
— Біометричний закордонний паспорт громадянина України АБО
— Загальногромадянський паспорт-книжечка + водійське посвідчення АБО
— ID-картка + витяг з реєстру про реєстрацію місця проживання.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝