×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Циничное воровство денег с карт для выплат, и финансовый БЕЗПРЕДЕЛ ПРИВАТ БАНКА
На кредитной, висит кредитный долг в 8900гр, сумма не очень большая, но на текущий момент, для меня неподъёмная. Я как мог, выплачивал им за кредит, отрывая средства от питания, и лекарств средства. В один из месяцев, вроде Апрель, у меня не было средств, им выплатить, и начался терроризм от привата.
Мало того что приват банк постоянно терроризирует звонками, в которых зная мое положение (каждому представителю объяснял, и повторял свою историю), и каждый раз говоря и повторяя что сейчас война, работы нет, я выплачиваю вам как могу, они мне, ставят постоянно условия заведомо невыполнимые, что бы я им вносил деньги, то половину долга, то 3−4 тысячи, мол одолжи, найди, укради, нам пофиг, сроку тебе 3−5 дней, ну прям коллекторы, или бандюки из 90-х.
Вершина на тортике, эти ***, (извините за французский, но уже просто нет слов) в наглую с карты для выплат, воруют деньги (их не много, всего 23гр) и ставят автоматическое списание денег. Таким образом, меня приват банк, поставил в ситуацию голодной смерти! Ибо это у меня единственный способ получить, финансовую помощь, от куда угодно.
Ситуація, в якій опинилася країна є дуже складною. При цьому банк має обов’язки перед вкладниками, а також має підтримувати економіку держави. Тому було прийнято рішення повернути стандартні умови щодо платежів для погашення заборгованості за кредитними картками.
При цьому наш банк один з небагатьох, який пропонував влітку нашим клієнтам додаткові умови по сплаті щомісячних платежів.
Ми проводимо списання коштів з інших карток лише з однієї причини — якщо мінімальний платіж або не внесено або внесено частково.
При вчасному поповненні картки нам не буде необхідності списувати кошти щоб внести мінімальний платіж
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ru
2.1.1.3.1.… При цьому, якщо до 25 числа (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, у якому було здійснено трати за рахунок кредитного ліміту, Клієнт самостійно не здійснить платіж в готівковій або безготівковій формі у розмірі Мінімального платежу на поточний рахунок, для якого відкрито кредитну картку, Клієнт доручає Банку при настанні термінів платежів здійснювати списання грошей у валюті кредитного ліміту з усіх рахунків Клієнта, відкритих в Банку, та рахунків, що будуть відкриті Клієнтом Банку в майбутньому, в розмірі заборгованості, яка підлягає сплаті Банку за цим Договором (здійснювати договірне списання).
Комментарии (18)
чат «Допомога Онлайн»
НЕВОЗМОЖНО СВЯЗАТЬСЯ С ОПЕРАТОРОМ ИЗ-ЗА ГРАНИЦЫ.
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Комментарии (1)
Пропали кошти
Для ідентифікації та перевірки інформації з платежу ваша дружина може звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
Комментарии (1)
Служба підтримки просто кладе слухавку.
Дзвониш по питанню, зв’язок відмінний розмовляєш тобі відповідають на питання, задаєш наступне питання ,-ой вибачте я вас не чую, передзвоніть,. Перетелефоновуєшь через дибільного робота, який тобі спочатку розповідає чого на його думку ти дзвониш, а потім тільки з'єднує з оператором. Задаєш питання і все повторюється один в один при цьому зв’язок чудовий, навіть чути як на тому боці дихають в слухавку, а мій телефон новий і не дешевий, тому проблема явно не в поганому зв’язку чи телефоні.
Взагалі коли стикаєшся з Приватом то варіанту нормального сервісу просто не існує. Питання лише в тому нервуєш ти трохи чи сильно.
Нам дуже шкода, що звернення до підтримки залишило неприємне враження, та за результатом перевірки порушень з боку операторів не виявлено.
Ви також завжди можете звернутись в наш чат в мобільному застосунку, або на сайті банку, ми поруч 24/7.
Якщо у вас залишились невирішені питання, будемо раді допомогти в приватних повідомленнях.
Написать комментарий
Керівник відділу сама робить проплати.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та провести перевірку відносно описаної вами ситуації. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Написать комментарий
Банк жах
Ми активно працюємо над тим, щоб клієнти могли провести всі необхідні операції не витрачаючи час на звернення до віділення та активно розвиваємо дистанційні канали обслуговування. Що ж до перевипуску карток, в Умовах та Правилах надання банківського обслуговування зазначено, що банк в праві відмовити в безкоштовному оформленні картки, у разі, якщо за останні 30 днів Клієнтом вже було оформлено шість або більше Карток для виплат, Карток для виплат рівня GOLD, Карток «Універсальна», Карток «Універсальна» рівня GOLD. Період дії обмеження — 1 рік (365 днів).
Наші колеги провели перевірку відносно ваших звернень в підтримку для покращення якості обслуговування в підтримці.
Комментарии (9)
Нав’язування послуг
На всі мої відмови від кредитки менеджер не реагувала!
Для економії свого часу, вирішив погодитися на Кредитну Картку. Но мені оформили ще й страхування, питання навіщо?! Менеджер мені про нього не сказав жодного слова, побачив випадково в Приват24.
Через півгодини закрив нав’язану мені кредитну карту.
Описана вами ситуація вимагає проведення перевірки. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за даними з відгуку, тому ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Не дают кредитный лимит
Відповідно до Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» банк не нараховує військовослужбовцям відсотки, штрафи і пені за карткою «Універсальна». Повернення до стандартних умов обслуговування з нарахуванням відсотків та збільшенням кредитного ліміту можливе після закінчення проходження військової служби.
Комментарии (4)
Банкомат не видав готівку, через вимкнення світла
Прямо під час співпраці з банкоматом вимкнули світло у ТЦ.
Картка з якої знімали кошти належала monobank, картка на чоловіка Асадченков Павло Валерійович.
Сума зняття 10 000 грн + комісія 90 грн.
Гроші в рахунку були списані, проте банкомат видати їх не встиг.
Приват банк із запитом на повернення коштів по цій транзакції «відфутболив» до monobank — у.
Monobank заявку прийняв, сказали чекати до 07.02. В разі, якщо до цієї дати кошти не повернуть, будуть подавати на «оскарження транзакції».
Сьогодні 06.02 21:26, зрозуміло, що гроші не повернуться.
Час який дається на розглядання заявки приватбанком — сплив. За цей час інкасація у банкоматі була як мінімум двічі.
Маю величезне питання до ПРИВАТ БАНКУ!
Чому дана ситуація має розглядатися через міжнародну платіжну систему?!
Приват Банк — банк шахрай.
Або такі заявки просто не розглядаються в індивідуальному порядку.
Я вагітна жінка, на 8-ому місяці вагітності.
Гроші знімали для покупки візочка.
Наразі ми без візочка і без грошей.
Мене просто дуже цікавить питання, на яких підставах ми маємо чекати наші ВЛАСНІ кошти 2 тижні потім ще 60 днів, а потім може ще 60?
Може ще рік почекаємо?
Якби я була власницею картки, вже звернулась би у суд, із відповідною заявою.
Регламент встановлений міжнародною платіжною системою (МПС) на опрацювання подібної заявки складає до 120-ти днів. Якщо у підтримці банку емітента чекали 10 днів з дати проведення операції перед подачею запиту в платіжну систему це не означає, що за ці 10 днів заявка вже була у нас і термін її опрацювання сплив, а скоріше навпаки, заявка в цей час ще не була передана в платіжну систему. За зверненням власника картки ми можемо перевірити чи надійшла вже нам заявка та прискорити її розгляд.
Комментарии (3)
Банкомат не видав гроші
Намагався зняти гроші з картки Mono (2023−01−26 17:43:14) в банкоматі за адресою м. Бориспіль, вул. Київский шлях, 2/6, ТРЦ Аеромол. В момент нарахування вимкнули світло, банкомат відключився, але списання коштів відбулося (10 090грн).
В той же вечір залишив заявку на повернення через підтримку Монобанку і ось яку відповідь я отримав:
«Заявка по транзакції від 26.01.2023, знаходиться в роботі.
На зараз ми очікуємо, що Банк зробить повернення в термін до 07.02.2023.
Якщо Банк не зробить повернення на вашу карту в зазначений термін — ми подамо документи в платіжну систему для оскарження цих транзакції (середній термін вирішення питання — близько 60 днів, якщо відповідь від платіжної системи надійде раніше зазначеного терміну — вас обов’язково повідомлять).
Якщо у нас будуть новини для вас за цією операцією — ми обов’язково з вами зв’яжемося. Ми робимо все для захисту ваших інтересів.»
Сьогодні вже 6 число, отримав таку відповідь від підтримки Mono:
«Павло, доброго дня! Мене звуть Тетяна.
Ми сформували документи на повернення коштів за заявкою, яку ви подали і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Термін очікування першої відповіді — до 60 днів, якщо відповідь надійде раніше зазначеного терміну, ми обов’язково з вами зв’яжемося.
Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше.
Як тільки у нас з’явиться нова інформація по вашій справі ми обов’язково з вами зв’яжемося.
Дякуємо за співпрацю!»
Тобто ПриватБанк за весь цей час, з 26 січня, заявку не розглянув. Питання, чи є такою великою проблемою перевірити запис з камери, накладні по інкасації та повернути кошти? Моя сім'я розраховуває на ці гроші, а нам пишуть чекати ще до 60 днів…
Шкодуємо, що ви зіткнулись з такою ситуацією при користуванні нашим банкоматом.
Регламент та правила оскарження операцій проведених в мережі іншого банку встановлені міжнародною платіжною системою, яка і визначає терміни протягом яких розглядається заявка. Виходячи з коментаря підтримки вашого банку, наведеного вами ж, заявка тільки 6.02 була відправлена в платіжну систему, відповідно, ми не мали змогу її розглядати 26.01, адже вона ще до нас не надійшла. Зі своєї сторони ми завжди опрацьовуємо заявки якомога швидше та можемо перевірити чи надійшла вже до нас ваша заявка, якщо ви напишете нам в приватні повідомлення.
Комментарии (2)
Відкрити валютний депозит можна на 2600, а зняти за раз тільки 2400
А якщо серйозно чому ви робите життя клієнта некомфортним?
Зняття валюти доступне, але на зняття коштів діють деякі обмеження:
— У гривні – 100 тис. грн на день.
— У валюті рахунку – 100 тис. грн (в екв.) на день.
Як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану:
https://privatbank.ua/help
Комментарии (3)
Банк не видає валюту
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
Комментарии (5)
Чому за 2 тижні не сформований пакет документів по Chargeback?
По перше, повиннен бути запис наступного змісту: «За вашою заявкою сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45−120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS.«Але такого запису немає. Нагадаю, що мною переданий пакет документів ще 25.01.2023 і через 10 днів нічого не змінилося. Тобто мої документи навіть не розглядалися і не передані в платіжну систему.
По друге — якби документи були передані в платіжну систему, то Аліекспресс тут же б заморозив моє замовлення (ордер), оскільки зі свого досвіду я знаю, що якщо ПриватБанк по справжньому формує пакет документів і передає їх в арбітраж по Chargeback, то Аліекспресс відразу заморожує замовлення (ордер), але станом на 04.02.2023 замовлення (ордер) не заморожений, а значить ПриватБанк нічого і не передавав.
І це все при тому, що я вже був запис по даній заявці в цьому відгуку — https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/314297 але з тих пір нічого не змінилося. Бардак як був — так і залишився.
Банк вже опрацював зазначену вами заявку. Ви можете бачити інформацію по статусу повернення коштів за посиланням, яке ви навели вище у самому відгуці або в особистому кабінеті Приват24 в меню «Налаштування» -«Комунікації» — «Заявки». Радимо переглянути виписку по картці на наявність повернення від торгової точки за операцією по якій формувалась дана заявка. У разі виникнення додаткових питань ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті або написати тут в приватному повідомленні.
Комментарии (4)
Ледач і брехуни
Комментарии (5)
Банкомат списал деньги, но наличку не выдал
Была создана заявка на возврат средств со сроком исполнения от 1 до 14 дней с инкассацией банкомата и пересчетом в нем средств.
Надеюсь банк не только вернет средства, но и возместит ущерб! Так как люди говорили, проходящие мимо меня (заполняющей заявку на возврат), что банкомат уже давно выделывается. Как списывать комиссии за каждый шаг, так молниеносно, а возврат ждите непонятное кол-во времени. Мы живем в непростое военное время и деньги сейчас нужны каждому, ожидание может стоить жизни! Надеюсь вопрос будет решен в кратчайшие сроки!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення вашого контактного номеру телефону та перевірки інформації, стосовно заявки на повернення коштів.
Комментарии (1)
Скарга на банк ПРИВАТБАНК
Проведення платежів в інтернеті та їх оскарження регламентовано правилами міжнародної платіжної системи. Платіжна системи встановила чіткі критерії до операцій, які банки можуть оскаржувати, як шахрайські. Оплати підтверджені 3D-secure за правилами платіжної системи, на жаль, не можуть бути нами оскаржені, як шахрайські. Окремо зазначимо, що проведення подібних платежів можливе за умови введення даних картки, що відомі лише її власнику та підтвердження їх за допомогою коду, який відправляється в SMS на фінансовий номер клієнта або в мобільний додаток, доступ до яких також має сам клієнт. Виходячи з інформації в кінці відгуку можемо припустити, що ви, як автор відгуку не є власником картки, про яку йде мова. В такій ситуації радимо власнику картки самостійно звертатись в підтримку на нашому сайті для отримання консультації.
Комментарии (2)
незрощзміле зняття коштів
-8.00(пів батона), являюсь інвалідом і користуюсь карткою киянина, з якого дива — невідомо, вже по 8грн.здирають з пенсіонерів
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (2)
Утримання заблокованних коштів
Коли проводиться оплата карткою, за кадром відбувається багато операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані по операції, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, коректність введених даних за карткою). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
Іноді виникають такі ситуації, коли при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів. Радимо очікувати оновлення балансу по картці у вказаний термін.
Написать комментарий
Незаконне списання коштів
Оплати у інтернеті могли бути проведені тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду таких заявок становить до 120 днів з моменту їх реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Комментарии (1)
Хочу повернення коштів
Комментарии (1)