Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
ZemlianovaL 12 декабря 2022, 18:13
Отделение по адресу: Днепр, ул. Европейская, 17
Поповнювала власну карту у терміналі, вимкнуло світло.планувала закинути 10 тисяч. 4500 внесла, купюру в 500 грн термінал забрав, чорний єкран — до побачення! По збірній транзакції повернули тільки сумму яка була зафіксована на єкрані. Help desk й NPS розказують що надлишку в 500 грн не було, випаровувалися. (Може я теж можу такі інкасації вам робити?)
Вже багато років з моно й нікому не раджу обслуговуватись у приваті.
При тому, що я колишній співробітник банку й віддала цій установі 6 років.
Рівень обслуговування повне дно.
Приватбанк
Ответ банка
12 декабря 2022, 19:45
Вітаємо.
За вашим зверненням банком була проведена ретельна перевірка, за результатом якої надана відповідь в телефонному режимі.
Budulasha 12 декабря 2022, 16:44
больше 20 лет пользовался приватом, а теперь буду искать другой банк приват теперь засрался плюс постояно подымают проценты
Приватбанк
Ответ банка
12 декабря 2022, 18:22
Вітаємо.
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення комісій зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Проблема решена
04630203 12 декабря 2022, 11:35
Уважаемый приват банк, раньше можно было переслать деньги с приложения с помощью приглашаемого пинкода теперь только звонок и смс, но вот задача в роуминге они не приходят!!! В онлайн чате эту проблему решить бесполезно.
Приватбанк
Ответ банка
12 декабря 2022, 12:56
Вітаємо.
На жаль, за залишеними даними не бачимо ваших звернень до чату.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Проблема решена
vanavano 11 декабря 2022, 18:03
Доброго дня! Я зняв кошти зі своєї картки приват, так як при частому вимкнені світла,
бажано мати готівку, при тому що була хвора донька і могли знадобитись раптово ліки. Через два дні (приблизно), ситуація зі світлом трохи вирівнялась і я вирішив назад через термінал приватбанку закинути 12000грн на свій рахунок. Робив поповнення і терміналі, який розміщений по середині торгового центру, де є безліч камер відеоспостереження. Після снесення всієї суми, раптово вимкнулось світло і знову ввімкнулось. Операція була розірвана і я не встиг натиснути кнопку зарахування, після внесення банкнот в термінал. Досить довго я намагався зв’язатись з приватбанком, де на очікуванні розмови, після початку діалогу, мене постійно вимикав робот. На протязі 1.5 години я все-таки оформив заявку на сайті приватбанку в особистому кабенеті, за допомогою чату з співробітником приватбанку. Цікаво, що адресу терміналу, його номер, де це сталось — нічого цього не потрібно, сказав працівник банку. Мені прийшло повідомлення, що термін вирішення проблеми 1день (в крайніх випадках до 3-х днів). Вже минуло три дні, і вже була створена нова заявка, по якій потрібно чекати безкінечність. Нефаховий підхід до роботи всіх працівників банку. Якщо є лишня сума, яка була внесена в термінал, то це має бути 100% впевненість в позитивному результаті повернення коштів, бо для чого тоді українцям такі банки, що кидають людей. При тому державні. При моїй пропозиції звертатись у поліцію, працівник банку запевнив, що поки цього робити не потрібно — напевно спеціально затягують строки, щоб потім не було можливості, або цілковито ускладнити процедуру повернення. Якщо стоїть ваша залізяка і забирає гроші в людей, то це справжній лохотрон. Розумію, про вимкнення світла, але має бути зчитування кількості банкнот та їх номіналу і напевно відразу потрібно офіційно заспокоїти свого клієнта, що так, суму внесення ми обов’язково бачимо, і якщо у вас щосб там не получається, то нехай банк списує свої зберігання, а не заробляє на клієнтах. Ніхто нікого не заспокоює, ніхто завчасно не скаже, що все «ок» з цими грошами, які для когось важко зароблені. Сервіс, що попало, одні роботи, дозвонитись важко, довго спілкуватись і занотувати повну інформацію ніхто не бачить сенсу. Одна халатність, при тому, що це банківська установа, монополіст. Буду звертатить в НБУ (вже консультувався) зі скаргою. Скільки можна ці гроші рахувати. Потрібно було визвати наряд поліції, зафіксувати вилучення коштів, а ще краще при клієнтові. А то клієнт має сам ще доказати, що він туди вносив гроші. Для чого давати ліцензію, при такому контролі зарахування коштів.
Приватбанк
Ответ банка
12 декабря 2022, 10:26
Вітаємо.
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
abcd13 11 декабря 2022, 14:46
Доповнюю свій відгук по темі «Поповнення карти в терміналі SMART PLAZA (пр. Перемоги, 24) 07.12.2022»
09.12.22 кошти у розмірі 10 000 грн (D заяви 25936658) було поверненно, але це ще не кінець історії.
Далі буде.
Також, на другу мою карту (для виплат), якою я зовісм не користуюсь 09.12.22 надійшли кошти у розмірі 6000 грн і теж після перевріки цього терміналу по заявці, яку я не надавала.
Про це у той же день я розповіла оператору, що це помилка і я заявки на поверення такої суми не подавала.
Мені відповіли, що ця заява сформована автоматично (!!!)
І «вішенка на торті "
Сьогодні мені у додаток приходить повідомлення про те, що з моєї картки Універсальніʼа, на яку було повернуто 10 000 здійснена трансакція по списанню на суму 4000 грн і мені на ровному місті банк робить мінус.
Усе це ми виясняли з оператором банку, тому що ще на вчора в мене ніякого мінусу не булу і на карті бул залишок грошей зі знаком +!!!
Оператор перевірила і знайшла 07.12 .12 трансакцію «інші операції» на суму списання 4000 грн з поміткою про невдале проведення операції у терміналі SMART PLAZA (пр. Перемоги, 24) і сказала, що дійсно до проведення цієї операції у мене було мінусу на карті.
З оператором ми знову погодинно буквально відновлювали події по внесенню коштів в банкомат 07.12.2022
Що я повинна була внести 14 000 грн, але внесліа тільки 10 000 і погасле світло.
4000 грн залишились. в мене на руках і внесені не були!
Якщо ця операція пройшла технічно в банку як списання 14000 -це проблема багів ваших терміналів і некомпетентності вашого технічного відділу!
Тим більше, що це було поповнення карти не Привату, а Моно і ніяким чином банк не має права зписувати ніякі суми!

Ваш банк займається шахрайством.
Спочатку ви надсилаєте гроші по заяві, яку я навіть не формувала, (6 000 грн), потім -ви таки повертаєте мені мої гроші по моїй зяві (10 000 грн), а на прикінці ви заднім числом списуєте в мене з карти 4000 грн заднім числом.
Висновок- ви шахраї, ваш технічний відділ шахраї, котрі з карт списуюсть або зараховують гроші і тобі, клієнту, ще доказують, що це ти іх потратив і просто це не відобразилося одразу.
Усе описане можна відслідкувати по всім моїм дзвінкам на 3700 з 7.12 .22 по 11.12.22
Сьогодні оператором сформовано ще одну заявку № 17602642 і передано в технічний відділ.
Якщо у понеділок на мою карту не повернуться ці списані неправомірно 4000 грн, я буду вимушена зняти іх з цієї суми 6000 грн, тому шо ви забрали МОЇ гроші!
Також, якщо ваш банк 12.12.22 не вирішить цю проблему з неправомріним списанням, я піду, як і писала раніше у поліцію фіксувати заяву з вилученням відеспостереження з терміналу та буду подавати заяву до суду і вимагати компенсації за завдання мені моральної шкоди.
Усі витрати на правничу допомогу та судовий збір покладу на банк, щоб суд зобов‘язав банк відшколувати мені ці витрати!
Приватбанк
Ответ банка
11 декабря 2022, 16:16
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
Viach75 10 декабря 2022, 9:09
В последнее время банк ведёт непредсказуемый действия.
То он обзванивает клиентов, лишая их «бонусных» карт с завтрашнего дня, после чего через день возвращает все назад.
То не понятно из-за чего уменьшает кредитный лимит, причём от сейчас с 16.15 вгоняя счёт в минус. Добиться почему-не представляется возможным. Просрочек по платежу небыло, все договорённости соблюдаются… Вот просто так решила машина и я так подозреваю, что поход в отделение, где огромные очереди даст такой же результат.
Приватбанк
Ответ банка
10 декабря 2022, 10:35
Доброго ранку!
Справа у тому, що кредитний ліміт по кожній картці переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Продовжуйте активно користуватись послугами ПриватБанку та зберігайте гарну кредитну історію вашої картки. Це врахує алгоритм в подальшому.
Проблема решена
Zmeya 9 декабря 2022, 21:09
С кожним днем цей банк все частіше радує в кавичках. Ви якщо без попереджень зняли кошти з картки, ви хоть дайте її закрити то зняли по заборгованості але закрити її не даєте хоч би мали повагу у такий час. Аби знав що таке краще б відав на армію.
Приватбанк
Ответ банка
10 декабря 2022, 10:33
Доброго ранку!
Списання проведене відповідно до умов договору. Щоб уникнути подібних списань ми радимо клієнтам своєчасно вносити платежі на картку і погашати кредит. Закриття картки і рахунку можливе за умови відсутності заборгованості.
Noname1 9 декабря 2022, 16:01
Знімала кошти в закордоном. Кошти були списані з карти, але не видані. Після очікування відповіді продовж майже 2х місяців, сьогодні була повідомлена що кошти не можуть бути поверненні. В день звернення, оператор запевняла що бачить що кошти були не видані, а сьогодні говорили зовсім інше. При запитанні як вирішити цю ситуацію оператор сказала що вони більше нічим не можуть допомогти, порекомендувала звертатись в банк в якому знімала кошти. Дуже цікаво як я не будучи громадянинкою Словачинни маю звертатись та проводити з ними переговори. Приватбанк шахраї, спочатку запевняли що бачуть помилку, а сьогодні запевняли в іншому. Нікому не рекомендую цей банк!
Приватбанк
Ответ банка
9 декабря 2022, 17:14
Вітаємо. Ми звернулись до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації, яка виникла.
merzkobot 9 декабря 2022, 15:13
відмовлявся від страхування
за номером 3700 перемикався по меню і скористався сабжем
це дуже круто, навіть вражає: сабж мене зрозумів і легко в дві відповіді відключив цю опцію
воно працює і працює добре
Приватбанк
Ответ банка
9 декабря 2022, 15:52
Вітаємо. Дякуємо, що знайшли час та залишили відгук! :)
Проживаю в м. Старокостянтинові, у нас одне відділення привату на наше місто і тут твориться жах, завідувачка відділення веде себе як хабалка, людей виганяють з відділення щоб не створювалась черга (люди змушені стояти на вулиці і мерзнути чекаючи на свою чергу, відношення до людей дуже погане. Але останньою краплею стали слухи про те які у клієнтів відкриті вклади і на які суми в даному відділенні… всі знайомі перемістили свої гроші в Ощад банк там таких проблем нема. Прошу застосуйте важелі впливу на дану особу, я зараз про завідувачку відділенням, тому що людина мабуть не зовсім розуміє що все що вона робить має свої наслідки, і репутаційні і кримінальні.
Приватбанк
Ответ банка
9 декабря 2022, 15:30
Вітаємо. Звернулись до вас у приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та допомогти у вирішенні питання.
abcd13 9 декабря 2022, 14:07
07.12.22 були проведени три трансакції в терміналі за адресою пр. Перемоги, 24 (ТРЦ SMART PLAZA)
2 трансакці було виконано успішно та решту коштів після залишку було перераховано на мою картку Приватбанку, а при проведенні 3- ї операції (поповнення кредитної карти Монобанку) вимкнули світло.
Мені треба було повповнити карту на 14 тис. грн і це повинно відображатися в операції, тим більш я вказувала дані отримувача, тобто мої.
Коли світло вимкнули і термінал виключився було внесено 10 т. грн.
Кошти було внесено купюрами по 500 грн
Я терміново здійснила дзвінок на 3700, пояснила оператору всю сітуацію і в якому я стрессі знаходжуся, тому що сума немаленька. і що гроші мені потрібні до 09.12.22 Заяву прийняли і пообіцяли впродовж дня усе вирішити, якщо не в середу, то в четверг 08.12.22 точно, бо я ж наголосила на тому, що в мене дедлайн.
Оператор відповіла, що все розуміє і банк буде якнайшвидше вирішувати це питання и поверне мені гроші на мою карту Привата якомога швидше.
На сьогодні гроші на карту не зараховані і статус заяви так і не мінявся з 07.12.22 о 15:18
ID заяви 25936658
Сьогодні я вже дзвонила декілька раз знову на 3700 і ще раз наголосила, що мені терміново потрібні гроші і що статус ніяк не змінюється (вказано, що чекають інкасації з 07.12.22) і що сьогодні вже п‘ятниця і будуть вихідні дні.
Банк ніяк не поспішає вирішувати моє питання.
От якби це була заборгованість хоча б на копійку з моєї сторони, то усе б працювало дуже швидко-і нарахування пені, і нарахування штрафів і т.д.
Якщо сьогодні мені до кінця дня не повернуть МОЇ гроші я піду у поліцію фіксувати заяву з вилученням відеспостереження з терміналу та буду подавати заяву до суду і вимагати компенсації за завдання мені моральної шкоди.
Усі витрати на правничу допомогу та судовий збір покладу на банк, щоб суд зобов‘язав їх відшколувати мені ці витрати!
Приватбанк
Ответ банка
9 декабря 2022, 15:34
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам визначити суму внесених коштів. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sergiy987 9 декабря 2022, 14:07
5375411503484516 це номер картки шахрая якому я скинув гроші з аваль картки, а він їх вкрав не виконавши замовлення, тобто обдуривши мене! Як можно його покарати?
Приватбанк
Ответ банка
9 декабря 2022, 14:46
Вітаємо. В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію. Також варто зазначити, що вказана вами картка видана не ПриватБанком.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sr20det 8 декабря 2022, 15:22
Банкомат готівку не видав, але списав кошти з картки.
Через місяць заявку розглянули та відмовили в поверненні коштів. Відео з камер не надали!
Приватбанк
Ответ банка
8 декабря 2022, 19:41
Вітаємо. На жаль, не отримали від вас зворотнього зв'язку з моменту попереднього звернення. Радимо перевірити повідомлення від нас у приватних, та надати дані для більш детальної перевірки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олександр Пішта 8 декабря 2022, 14:57
У зв’язку з війною я втратив домівку, та роботу та все ж із введенням кредитних канікул справно сплачував кредит. Коли кредитні канікули закінчились я відповідно до умов договору з банком, повідомив що не можу виконувати умови договору у зв’язку з форсмажорними обставинами (засвідчене торгівельно-промисловою палатою) та просив про реструктуризацію. В реструктуризації мені було відмовлення, а в телефонному режимі повідомили, що війни не визнають, а тому і відсутні форсмажорів обставини. Тому просив їх чекати краших часів, бо між померти від голоду та сплатою кредиту вибрав перше.
Сьогодні щ моєї картки на яку отримую кошти для переселенців від держави та міжнародних організацій, в мене були списані кошти. Невже ці кошти дають людям щоб банк їх за кредити забирав?
Ні стида ні совісті у банку
Приватбанк
Ответ банка
8 декабря 2022, 16:51
Вітаємо.
Бачимо, що за вашим запитом реструктуризації було проведено розгляд та надана відповідь.
Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг списання коштів пройшло у зв´язку з тим, що на вашій кредитній картці є прострочена заборгованість.
У такому випадку, кожен раз, коли на вашу картку будуть надходити кошти, з неї буде списуватися 50% від суми простроченої заборгованості по вашій кредитній картці, в рахунок погашення заборгованості. У разі наявності у банку пропозиції реструктуризації для вас, ми додатково з вами зв`яжемось.
Найкращий Курс 8 декабря 2022, 9:54
В Приват банку проходить акція де можна отримати 1 000 грн за перші платежі від Payoneer у Приват24
з 10 серпня 2022 до 10 лютого 2023.
Я виконав всі умови які були зазначені, але кошти так і не надійшли…
Звернувшись в підтримку мені сказали що вони забули мене включити в список переможців і що на наступний етап кошти надійдуть, я чекав наступний етап теж буз змін нічого не надійшло свернувся в друге з даною ситуацією сказали чекати до 30.11.22року
Сьогодні вже 8.12.22року відповіді немає обіцяних коштів немає…Висновок лише один Приват банк недотримується своїх обіцянок за переказ з Payoner на карту бере
високу комісію за переказ і просто обманює людей які взяли в ції акції участь…
Приватбанк
Ответ банка
8 декабря 2022, 10:28
Вітаємо. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення даних та допомоги у вирішенні питання.
Проблема решена
Margarita999 8 декабря 2022, 0:32
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Юрия Гагарина, 43/1
Якщо не клієнт банку — неможливо отримати міжнародний валютний переказ, треба тільки оформлювати картку. Чому після цього оформлення все одно треба якось десь реєструвати свій телефон, бо без цього з нами не розмовляють (дзвонили на 3700 щоб дізнатися умови та забронювати). У дідуся телефон старий кнопковий чорно-білий, де неможливо навіть підключити інтернет. А з мого телефона я не маю права за нього дзвонити? Це дуже незручно. Після оформлення броні треба чекати аж 2 SMS-повідомлення, а співробітниця банку не звернула уваги дідуся, що саме 2 повідомлення — він прийшов після отримання першого, і чекав майже 2 години. І нарешті — видали старі долари, з яких 2-і банкноти виявилися пошкодженими. Я вважаю, що в установах банку неприпустимо видавати клієнтам пошкоджені купюри, які потім проблематично обміняти. І останнє — на питання, чи є чергове відділення, куди можна звернутися на випадок відключення електроенергії — відповіли, що такого не існує. Інформація на сайті про роботу відділень не завжди відповідає дійсності.
Приватбанк
Ответ банка
8 декабря 2022, 10:19
Вітаємо. Для отримання переказу необхідно бути ідентифікованим в банку. Для цього не обов'язково мати картку.
Отримати готівку в касі можливо при умові, що необхідна сума буде в обігу каси. Всі купюри проходять додаткову перевірку.
Також, відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, при здійсненні касових операцій у відділеннях Банку клієнт зобов'язаний рахувати гроші та перевіряти стан банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів, не відходячи від каси.
Додатково для задоволення потреб як найбільшої кількості клієнтів, в Приват24 була реалізована можливість попереднього замовлення готівки під перекази, а також під наявні на рахунках кошти, на зручне відділення.
Перелік чергових відділень, що працюють, коли нема світла: https://privatbank.ua/help
Проблема решена
mats 7 декабря 2022, 17:09
14 ноября мы с продавцом на prom.ua договорились об отмене заказа (товар мне не подошел), который я оплатил по пром-оплате со своей карты. Продавец сообщил мне, что деньги будут возвращены автоматически (по правилам prom.ua, возврат должен был сделан в течение 5−7 рабочих дней). Не получив возврата автоматически, по прошествии 10 дней я написал в техподдержку prom.ua, там ответили, что деньги мне, оказывается, вернули еще 16 ноября. Тогда я написал в чат Привата, и получил такой ответ: «У зв’язку з тим, що фактично ми не отримали відшкодування, кошти на даний момент теж не зараховані на баланс Вашої карти. Рекомендуємо очікувати оновлення інформації, орієнтовно протягом 2−5 днів». Написал в их чат я 1 декабря. После этого написал еще и продавцу, попросив его подтвердить факт возврата денег 16 ноября. Он подтвердил, и связался с EvoPay, компанией, через которую, я так понимаю, проходят все платежи по пром-оплате. Там ему ответили: «З нашої сторони було успішне повернення 16.11.2022 12:16:58 на суму 8998 грн.». Т. е. EvoPay сделала возврат 16.11, а Приват до сих пор не получил его, так получается? За 20 дней деньги не дошли до Привата? Не верю! Верни мне мои деньги, Приват, которые EvoPay перевела еще 16 ноября.
Приватбанк
Ответ банка
7 декабря 2022, 19:11
Вітаємо.
Мерчант працює з поверненнями за рахунок нових успішних платежів. Нові платежі резервуються і збираються для проведення повернення.
Коли буде накопичена вся сума, тоді повернення буде проведено.
AnastasiyaBuht 7 декабря 2022, 13:44
Было пополнение карточки в терминале. Деньги взяли, потом выбило ошибку и вернуло на главный экран. Ни чека, ничего, деньги вернуть могут только на личную карту приват банка отправителя. Я не хочу оформлять карту приват банка. В терминале авторизация прошла через не финансовый номер телефона. Я не хочу этот номер телефона делать финансовым. По другому деньги не вернут.
Это нормально? То есть я, из-за ошибки банка должна создать себе карточку которая мне не нужна, сделать номер телефона финансовым хоть мне это тоже не нужно для того чтобы получить свои деньги? опять же из-за ошибки банка!!! Почему нельзя зачислить деньги сразу получателю на карту ???
Приватбанк
Ответ банка
7 декабря 2022, 14:15
Вітаємо.
Для здійснення повернення нам необхідно переконатись, що кошти перераховуються саме відправнику, тому повернення можливе на вашу картку в банку. Оформлення безкоштовне, та не займає більше 15 хвилин. Після повернення коштів ви можете закрити картку.
Кіра Непевна 7 декабря 2022, 1:10
Банк списывает сумму овердрафт с украденой и заблокированой карты после расторжения договора

23.11 у меня совершена кража личных вещей среди, которых карты приват банк, инцидент произошёл в ЕС.

На месте сразу же вызвали полицию и составили протокол по факту кражи.

23.11 вывела все средства с карты и заблокоровала ее через Приват24

02.12 пришли списание все ЗАДНИМ числом не известного мне сервиса: Оплата дорог в ЕС, на сумму 4.15 евро каждый
Списания пришли за 24.11−30.11 и я их увидела только 02.12 после чего сразу обратилась в поддержку.

В поддержке заблокировали карту по мошенничеству и сказали что списаний после блокировки карты больше быть не может.

После чего мне каждый день приходили списания с задержкой 3 суток по дате на сумму 4.15 евро, а в банке уверяли, что карту привязали к некому сайту до блокировки и сумма списывается, которая была зарезервирована до блокировки.

В банк я обращалась 7 раз и на горячую линию и в чат. По всем списаниям оформлены заявки и они на рассмотрении по заявлению банка 40−120 дней.
Но списания не останавливаются и приходят ежедневно!

Сотрудник банка в поддержке мне порекомендовал закрыть счёт по этой карте, но чтоб его закрыть нужно погасить списаный овердрафт (то есть по сути кредит)

05.12 приняла решение закрыть счёт и погасить кредит несанкционированно списанный банком, мне пришла справка о закрытии счёта и карты с печатью банка на которой написано, что мой долг перед банком составляет 0,00 грн.

Банковская система не пропускает закрытие счёта и карты, если есть задолженность (овердрафт).

Моя карты закрытая исчезает из приложения, но на этом все не закончилось. В тот же день карта появилась и по ней появился новый минус и новые списания на сумму -322 грн.!
После расторжения договора с банком.

Написала в онлайн поддержку, мне сказали что этот платёж якобы завис и отобразился спустя время. Сотрудник Приватбанка меня уверила, что никаких списаний по закрытой карте не может быть, но чтоб закрыть ее и счёт нужно погасить ещё -322 грн.
В поддержке меня уверили, что это будет разовое списание и сделать перевод можно через чат онлайн.

Я несколько раз уточнила у сотрудника не будет ли таким образом мой счёт с другой карты подвязан к закрытой украденой карте.

На что сотрудник сказала, что это только разовая оплата для закрытия счёта и карты. Мы сделали списание. Утром заблокированная карта исчезла — что означает что счёт закрыт.

Но и на этом не все, теперь на ту карту с которой я погасила незаконное списание списываются средства в овердрафт!
После всех моих заявлений о мошенничестве и что я не совершала эти оплата банк присылает ответ, что все мои заявки будут рассмотрены в течении 40−120 дней, когда будет пеня по овердрафт и не известно какая сумма оплат совершенных против моего согласия.
Банк никак не помогает решить не смотря на то, что я сразу заблокировала карту и как только увидела списания сообщила банк о мошеннических списаниях. При каждом незаконном списании средств писала в поддержку и уведомляла. Но это не останавливается и средства списывают в овердрафт с моего другого счёта.

Так как у меня открыт ФОП в Приватбанке по любезности банка установлена сумма 200 000 грн. овердрафт по умолчанию и пока вся сумма не будет израсходована с моего счёта мошеники могут проводить оплаты.

Сотрудником банка в онлайн поддержке было выяснено место проведения списаний им оказалась организация по сбору оплаты дорог, обратившись в эту организацию с целью отвязать карту от платёжной системы, выяснилось что транзакция на суму 4.15евро возможна только путём физического прикладывания карты на терминале проезда, а для привязки карты онлайн к сервису минимальный припейд составляет 20 евро, то есть списания производятся ежедневно с физической карты, после её блокировки и закрытия счёта банком!

В договоре Приватбанка по карте нет ни одного пункта о том что овердрафт может начисляться после закрытия карты.
Приватбанк
Ответ банка
7 декабря 2022, 11:26
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
lukso1990 6 декабря 2022, 21:08
Змінився дохід сім'ї через війну, неодноразово звертався в ПриватБанк, вказувавши причину та з проханням змінити умови кредитування, мені запропонували реструктуризацію але умови так і не змінили. Я завжди сплачував кредити маю гарну кредитну історію, проте коли сталися зміни в доходах сім'ї через війну, банк не реагує.
Приватбанк
Ответ банка
7 декабря 2022, 9:18
Вітаємо.
Банк розглядає можливість реструктуризації для вас. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝