Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Arrow186 26 декабря 2022, 23:46
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Мазепы, 7
Доволі давно користуюсь даним банком, ще з часів навчання в університеті отримував стипендію через даний банк.
Після навчання мав активні договори страхування на цьому моє співробітництво з банком завершувалась, раз в місяць скинув кошти і все.
А тут вирішив придбати деякі речі і подумав чому би не скористатись послугою оплата частинами, відкрив універсальну карту подав заявку але отримав відмову, ну думаю логічно банк не бачить моїх надходжень, спробував подати заявку від імені мами яка є давно клієнтом банку, отримує тут з/п і без проблем надали ліміт який вказували, потрібний товар був куплений без жодних проблем, умови зрозумілі кожному вніс кошти вони списалась або вніс більше і подав заявку на дострокове списання/закриття угоди.
Пройшов час зайшов я в додаток і бачу карту універсальну яку я відкрив при поданні заявки на ліміт думав потрібно її закрити, але спробую ще раз подати заявку на ліміт, в цей раз попросили вказати місце роботи, розмір з/п, вказав і ліміт встановили на тому рівні що вказував + оплата частинами, що впринципі і хотів, ліміт по КК не цікавить.
Багато пишуть що банк відмовляє або зменшує ліміт. В даній ситуації це є логічно, все залежить від кредитної історії, робота, а також в якій зоні ти проживаєш (мається на увазі на скільки далеко від зони бойових дії).
Приватбанк
Ответ банка
27 декабря 2022, 10:11
Дякуємо за позитивний відгук про наш банк! Упевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде також мати лише позитивний досвід.
ksuha23dlfn 26 декабря 2022, 13:39
В такий скрутний час Приват банк просто добиває! 2 роки тому склалися складні життєві умови і прийшлося скористатися кредитними коштами. 2 роки сплачувала всі відсотки та обов’язкові платежі. За місяць до війни майже закрила борг. Проживаю в Херсонській області. Ми перші потрапили в окупацію. Були вимушені зняти ці кошти, щоб хоч якось виживати! Банк зробив канікули тільки на 2 чи 3 місяці. Роботу виратила з першого дня війни. Доходів не маю. Держава сплачувала допомогу по безробіттю і я ці гроші не брала собі, а як могла скидувала на картку. З цього місяця і ці гроші вже платити не будуть. Банк пропонував программу із прощення частини боргу. В перший раз не було в кого попросити допомоги, тому я відмовилась. Наступного місяця зателефонувала, запропонували вдруге (був дуже прижмний співробітник). Я скащала, що не маю змоги прям зараз сплатити необхідну сумму, але пошукаю. Ми в окупації, без зв’язку, внтернет зовсім не стабільний. Я знайшла людину, яка може мені допомогти погасити необхідну сумму за програмою лояльності. Але інтернета не було декілька днів. І тепер, коли я знову зателефонувала, банк «передумав'!!! Як так??? Мало того, що ми сидимо в окупації, без будь-якої допомоги, гуманітарки, виплат, можливості не тільки працювати, а й просто вийти на вулицю, бо та *** розстрвлює людей…а банк ПЕРЕДУМАВ! Що це за задурення людей??? Тепер тілтки всю сумму треба сплатити…а її не має! І це в воєнний час! Бачте, треба було тільки в ці 2 дні встигнути це зробити. І нікого не цікавить те, що наявність інтернету від нас не залежить! Навіщо ви-ті, хто стоять на верхівці цього позорного банку дурите людей???
Я не маю змоги платити вам!!! І я, якщо виживу (бо ми зараз в зоні бойових дій! Хоча, що ви в цьому розумієте!!! Сидите десь на Мальдівах і витягуєте з людей останнє) я обов’язково звернусь до суду і я його виграю! Бо зараз -форс-мажорна ситуація!!! І ви не маєте жодного морального права забирати у людей останню можливість вижити! Я вас засужу!
Ви гірші за рашиків!
Приватбанк
Ответ банка
26 декабря 2022, 20:24
Добрий вечір!
Ми перевіряємо інформацію по вашій картці та уточнюємо деталі. Додатково зв'яжемось з вами в приватному повідомленні.
Проблема решена
Володимир Федоричак 26 декабря 2022, 10:00
Отделение по адресу: Львов, ул. Героев УПА, 73
У четвер, 22.12.2022 р. при спробі зняти кошти з банкомату, на етапі відрахування коштів, він почав перезавантажуватися, після чого не видав ні грошей, ні картки (частину процесу я зняв на відео). Я одразу ж зайшов спитати в чому проблема у менеджерів, у відповідь отримав «ідіть пишіть заяву, ви у нас не один такий».

Ок, через декілька годин з дружиною (кошти знімав з її картки) подали заявку на повернення коштів, і почули, що все повернеться на картку до 1 дня. Потім у статусі обробки заявки раптом стало «від 1 до 3 днів», а зараз, коли пішов вже 4-й день, пише що чекати треба до 14 днів.

Наскільки розумію, свої гроші ми навряд чи отримаємо. Картку теж прийшлося перевипустити.

Враховуючи суму і неадекватну реакцію зі сторони банку, на жаль, прийдеться вирішувати проблему через суд.
Приватбанк
Ответ банка
26 декабря 2022, 15:29
Добрий день!
Ми можемо надати інформацію по стану заявки на повернення коштів лише за зверненням власника картки. Якщо заявка вже подана і в роботі то за її результатом ми проінформуємо клієнта. У разі виникнення додаткових питань власник картки може звернутись в чат на нашому сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Володимир Федоричак 26 декабря 2022, 9:58
Отделение по адресу: Львов, ул. Героев УПА, 73
22.12.2022 р. при спробі зняти кошти з банкомату, на етапі відрахування коштів, він почав перезавантажуватися, після чого не видав ні грошей, ні картки (частину процесу я зняв на відео). Я одразу ж зайшов спитати в чому проблема у менеджерів, у відповідь отримав «ідіть пишіть заяву, ви у нас не один такий».

Ок, через декілька годин з дружиною (кошти знімав з її картки) подали заявку на повернення коштів, і почули, що все повернеться на картку до 1 дня. Потім у статусі обробки заявки раптом стало «від 1 до 3 днів», а зараз, коли пішов вже 4-й день, пише що чекати треба до 14 днів.

Наскільки розумію, свої гроші ми не отримаємо. Картку теж прийшлося перевипустити.
Враховуючи суму (20 тис. грн.) і неадекватну реакцію зі сторони банку, на жаль, прийдеться вирішувати проблему через суд.
Приватбанк
Ответ банка
26 декабря 2022, 11:19
Добрий день!
Ми не прагнемо створювати незручності клієнтам та перепрошуємо за некоректну роботу банкомату.
В ситуації, коли банкомат не видав готівку, а кошти були списані, за зверненням власника картки подається заявка на повернення коштів. При обробці такої заявки враховуються дані, які фіксує банкомат при проведенні кожної операції та додатково можуть знадобитись результати інкасації. За результатом розгляду заявки ми інформуємо клієнта.
Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію по картці чи стану заявки на повернення за зверненням третіх осіб, таку інформацію може отримати власник картки.
Проблема решена
Tana1407 25 декабря 2022, 14:00
При внесені коштів в термінал вимкнули світло і сума не була зарахована на рахунок. При подачі заявки бот двічі фіксував суму 2500 замість втрачених 8500 грн. Неодноразово були подані заявки на повернення коштів (з 8500 грн було повернено 2500 грн і 500 грн). Банк відповідає, що підстав на повернення немає, при цьому спирається не на результати інкасації, а на систему. Тут варіанти такі: або касири на касі перерахунки чи інкасатори не чисті на руку, або сам банк не гребує під час війни грабувати внаглу людей.
Приватбанк
Ответ банка
25 декабря 2022, 15:28
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. Ми перевіряємо інформацію за вашим зверненням та за необхідністю зв'яжемось з вами додатково.
finansist7 24 декабря 2022, 18:19
Новые банкоматы, которые работают на прием и на выдачу — УЖАСНЫ!
3 раза пришлось столкнуться (снятие средств) и все три раза — проблема!
Первые два раза — операцию обрабатывает по 5 минут!!!
3й раз — 5 минут думал и вообще не выдал деньги!!!
Приватбанк
Ответ банка
25 декабря 2022, 9:30
Вітаємо. Вже звертаємось до вас у приватні повідомлення для уточнення ваших даних та інформації, щодо роботи банкомату.
alexander359xyz 24 декабря 2022, 17:37
Отделение по адресу: Одесса, ул. Бунина, 30
Три дні підряд замовляю готівку (валюту) до видачі. Три дні підряд приїжджаю у відділення у другій половині дня, як написано у повідомленні. Три дні підряд в цей час у відділенні немає світла, і клієнтів не обслуговують. Три дні підряд перезамовляю готівку. Біля відділення натовп знервованих людей. Не можна ні перенести на інший день, ні приїхати отримати пізніше — ваші співробітники відсижують у темряві до 6ї години і з відчуттям виконаного обов’язку замикають відділення і ідуть додому. Кол-центр раніше міг перенести замовлення на наступний день, тепер не може. Поряд з вами вже останній кіоск із шаурмою має генератор. Інші банки теж мають генератори. Ви для чого взагалі існуєте — для платити зарплату своїм працівникам чи все-таки для обслуговування клієнтів? Я вже тиждень не можу отримати свої гроші.
Приватбанк
Ответ банка
24 декабря 2022, 18:11
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою відділення. Наразі працюємо над тим, щоб забезпечити безперервну роботу якомога більшій кількості наших відділень. На даний момент в автономному режимі працює майже 100 наших відділень в усіх регіонах, адреси яких можна знайти за посиланням: https://static.privatbank.ua/files/dutyDepartments.pdf.
alians72 23 декабря 2022, 20:15
Сегодня решил закрыть досрочно кредит по карте универсальной сумма кредита 10444.1 грн.Авторизовался в терминале самообслуживания по номеру финансового телефона и стал вносить наличные после внесения наличных в сумме 10500 грн терминал списал комиссию 20.89 грн при этом до начала операции на табло светилось 0 % комиссии при пополнении.Далее остаток 35 грн пополнил опять карту Универсальная уже без комиссии. Суть обращения в том что перед операцией терминал пишет 0% комиссии, а после пополнения самовольно снимает 0.2 % тоесть скрытый платёж без уведомления далее второй платёж на карту проводит без комиссии.Позвонил на 3700 оставил заявку. Пополнение собственной универсальной карты0% комиссии хотя с меня взяли даже не уведомив
Приватбанк
Ответ банка
24 декабря 2022, 9:49
Вітаємо.
Комісії за поповнення картки у терміналі самообслуговування (зокрема й зарахування решти від 50 грн): з наявністю картки — не тарифікується; без картки — для клієнтів ПриватБанку 0,2% від суми (мінімум 2 грн). Детальніше з тарифами картки «Універсальна» можна ознайомитись за посиланням https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Здравствуйте, я являюсь частным предпринимателем работаю на окупированной территории, являюсь налогоплательщиком 3й группы, плачу 2% от оборота, ПриватБанк в декабре отказал мне в обслуживании без объяснения причин, как я могу оплатить налоги за ноябрь до конца года и сформировать отчёт за декабрь в январе? Если доступ в приложении мне заблокировал ПриватБанк! Что ПриватБанк мне посоветует делать?!
Приватбанк
Ответ банка
23 декабря 2022, 16:08
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Fantomas2020 23 декабря 2022, 11:21
t.me/ukrainetrafikbot
✅Переказ: 6.370,31 ₴ на 4149************
Операція: Успішна.
Відправник: разова виплата від організації ООН.
❗️УВАГА: щоб гроші були остаточно відправлені вам, треба ПІДТВЕРДИТИ ваш вік👇
Скорее всего мошенники
Приватбанк
Ответ банка
23 декабря 2022, 12:23
Вітаємо.
Так, то шахраї. Користуйтесь офіційними джерелами.
Ось тут є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема решена
romanalex 22 декабря 2022, 18:00
Добрый день, 20.12.2022 купил ОВГЗ UA4000204150 через форму на сайте. 245 штук. Ни ответа, ни привета. Заявка принята, но деньги со счёта не списались, и на момент вечера 22.12.2022 в личном кабинете не вижу никаких действий по моей заявке. Сумма меньше 400 тыс. — подтверждать происхождение средств ненужно. В чём заминка, как с вами связаться?
Приватбанк
Ответ банка
23 декабря 2022, 13:27
Вітаємо.
Необхідно надати джерело походження коштів на рахунках, з яких було утворено депозит, та переподати заявку.
Василий Лукиянчук 22 декабря 2022, 7:45
21.12.2022р. банк списав із карти 2000Грн за зняття всього 1000Грн. Чистий грабіж 100 процентів. І списано за 10 годин до самого зняття. Повернути гроші практично не можливо. Мною було доказано незаконність списання. Ні в чаті ні оператор не дали відповіді коли і чи взагалі мені повернуть вкрадені гроші. Українці Вас всіх грабує держава під час війни. Спочатку загнали в цифровізацію обіцяли золоті гори, а зараз залазять всі банки особливо державні у Ваші кармани нагло і безсовісно. ООН допомагає всім українцям, а рідненькі банки тихенько грабують Вас.
Приватбанк
Ответ банка
22 декабря 2022, 9:02
Доброго ранку!
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших даних.
Минфин
Ответ администратора
23 декабря 2022, 9:14
Відгук зарахований (на 23.12.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема решена
Олександр Пархоменко 21 декабря 2022, 17:20
Отделение по адресу: Винница, ул. Келецкая, 78-В
Всіма дуже «шанований» банк приват продовжує займатись махінаціями і шулерством з реалізацією ювілейних монет НАЦБАНКУ. Перші місяці початку їхніх махінацій з реалізації монет, працівники банку приват на гарячій лінії 3700 — давали хоть якусь приблизну інформацію про початок реалізації нових монет в тому чи іншому місті України. Зараз такої інформації вони надати не можуть- вона їм не надходить!
Пропонують звертатись у відділення. А у відділеннях, як не прийдеш — нічого немає на продаж звичайним людям. Один день не зайшов — і трапляється чудо, касир з опущеними очима в підлогу розказує, що вчора вже все продали!!!

Пропозиція для махінаторів з Приват банку: на цій сторінці
https://privatbank.ua/premium-banking/coins
добавьте інформацію що простим людям не продаєте.
А розділі детальніше добавте послання на OLX хто продає!!!
Приватбанк
Ответ банка
21 декабря 2022, 20:27
Добрий вечір!
Враховуючи невелику кількість монет відсутня можливість здійснювати продаж у всіх відділеннях. Виходячи з низки параметрів було визначено перелік відділень для продажу нумізматичної продукції. Банк розподіляє отримані монети між відділеннями, список яких ми розмістили на нашому сайті: https://privatbank.ua/premium-banking/coins
Також на сайті зазначено орієнтовний місяць запуску продажу монет, які ще не стали доступними для покупки.
Продаж монет здійснюється при зверненні клієнта в касу відділення. Ми передали інформацію колегам, щоб розглянути можливі варіанти для покращення інформування на сайті про старт продажу монет.
mytrip59 21 декабря 2022, 13:54
На сайті Приват-бана хотів виконати комунальні платежі. Але картою іншого банку. Частину платежів було заблоковано. Коли я звернувся до іншого банку. Протягом 5 хвилин мені пояснили, що проблема на боці Привату. Я звернувся до Привату о 12:17. Минуло півтори години спілкування з операційним приватом банку. Я скинув копії паспорта, копію картки Привату, копію картки іншого банку. На моє запитання, яка ПІБ операціоніста, відповіді не було. Питання із блокуванням не вирішене. Ось скрини нашого сьогоднішнього листування. Листування ще триває. Вгорі скрін проблемного платежу. Як можна допомогати клієнтам так довго? І можливо, без результатів. Сумно.
Оператор написав свій номер 283540. Зараз 13:53
Скрини нашого листування

https://drive.google.com/file/d/1Rf5FKpWMVGxGXap67GxMq9FdMFa1SObT/view?usp=share_link
Приватбанк
Ответ банка
21 декабря 2022, 16:14
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію та перевірити ваше звернення в підтримку.
Проблема решена
Калениченко Олександр Васильович 21 декабря 2022, 12:31
На початку війни я виїхав з України. Мені 84 роки. Мій рахунок в Приват Банку був доступний, я оплачував квитки і навіть зміг переказати гроші на рахунок ЗСУ, що тільки відкрився в Нацбанку.
Війна тривала, я довго не заходив в Приват 24, а коли спробував — потрібна повторна авторизація! Після довгих розмов, переписки і теж «авторизації» 3моб таки ввімкнув роумінг мого банківського тел. 091****. А Приват Банк його заблокував і робить вигляд, що турбується про безпеку моїх грошей.
У мене є вагомі підстави думати, що ПБ просто хоче посидіти на них, як той Кощей.
Вимагаю негайно розблокувати мій +38091***… Мій телефон для зв’язку +9725475578285
Моїми грошами буде користуватись ЗСУ, а не ПБ.
Приватбанк
Ответ банка
21 декабря 2022, 15:13
Добрий день!
Доступ в акаунт надається за логіном, який є фінансовим номером та паролем від акаунту клієнта. У вашому випадку отримати доступ до акаунту можна з використанням фінансового номеру. Якщо при самостійному вході в акаунт виникають труднощі, за вашим зверненням в онлайн чат на нашому сайті pb.ua фахівці можуть ідентифікувати вас в безпечній сесії та допомогти з відновленням доступу чи зміною фінансового номеру за необхідності.
Проблема решена
Андрей Грамматик 21 декабря 2022, 12:23
З якої причини, незрозуміло. В додатку Приват24 і по номеру 3700 пояснень отримати не вдолося — і там, і там лише робот)) Коротше кажучи, хочеш перетоврити щось на *** — зроби його державним.
Приватбанк
Ответ банка
21 декабря 2022, 13:30
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Наразі по картці тимчасово обмежене користування кредитними коштами для зняття готівки та переказів з картки. При цьому покупки в магазинах, оплата комунальних платежів та поповнення мобільного можуть проводитись за рахунок кредитного ліміту. Дане обмеження встановлюється та знімається банком автоматично беручи до уваги велику кількість факторів. З власними коштами можна проводити всі типи операцій, як і раніше.
При зверненні в підтримку в голосовому меню треба описати своє питання голосовому помічнику, а в онлайн підтримці на сайті банку можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
sergic 21 декабря 2022, 12:17
все как обычно. банк самовольно без объяснений давно отказал в обслуживании. сейчас мне по доверености не дает родителям создать карту и отправить им. в стране война, а они занимаются бюрократией. и кстати не дали ответ, на основе какого закона они мне не могут выдать карту. карта выдается не на мое имя, а на имя родителей.
не пользуйтесь и не создавайте счета в приватбанке, после того, как его национализировали — стал убогим.
да и постоянные очереди в кассах и к специалистам это просто ужас.
банк постоянно звонит роботом и спамит мой номер телефона, даже когда меня заблокировали, я не давал разрешение на звонки.
Приватбанк
Ответ банка
21 декабря 2022, 13:23
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші дані та перевірити інформацію.
Parti 20 декабря 2022, 18:09
Большинство здесь негативных отзывов, но я сегодня получил доларовый депозит в отделении, заказал предварительно выдачу в приват24. Выключают свет периодически в отделении, не по вине банка, все мы знаем, что по вине русских фашистов. Приват на сегодня выполняет свои обязательства по выдаче валютных депозитов!
Приватбанк
Ответ банка
20 декабря 2022, 18:50
Стараємось для вас!
Проблема решена
lelfhxer 20 декабря 2022, 16:10
я просила допомоги, мені потрібно було перевести гроші із кредитної карточки на номер приватного підприємця.Попросила щоб простежили правильність моїх дій, бо я це роблю вперше, відчула себе приниженою, а також футбольним мячем.Обслуговувала мене Софія.
Приватбанк
Ответ банка
20 декабря 2022, 18:46
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що звернення у відділення залишило у вас неприємний осад. Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими. Проведемо відповідну роботу, щоб уникнути повторення подібної ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема решена
anabelle 20 декабря 2022, 12:06
Я оплачивала заказ на сайте rozetka на сумму 10871 грн. Сумма была снята с моей карты, заказ был оплачен онлайн. На следующий день я получила push-уведомление, что с моей карты произведен платеж на сумму 10871, деньги снова ушли с моей карты, а на карте оказался минус 3101 грн. Техподдержка уверяла меня, что на моей карте была задолженность, но это наглое враньё, поскольку я не имею ни кредитов, ни долгов, ни рассрочек. На моей карте согласно выписке по счету должно сейчас находиться 7600, но второй платеж даже не отображается в списке транзакций, и своих денег у меня сейчас нет. Вот так ПриватБанк обирает своих клиентов, в тяжёлые времена. Я эти деньги не краду. Почему я должна их вот так терять?
Приватбанк
Ответ банка
20 декабря 2022, 14:14
Вітаємо.
Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝