Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
082s 21 октября 2024, 16:31
Ось і настала моя черга доказувати, що мій ФОП чесний…невдало…і зі мною Приват розірвав ділові відносини…перевела рахунки в інший банк…ідіоти, викинули клієнта з річним обігом у 8 млн…таке враження, що їм там доплачують за викинутого клієнта…ось, Вам, і Державний банк… Україні не потрібні українці, а Привату клієнти… ідіоти.
Приватбанк
Ответ банка
21 октября 2024, 18:02
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ElenaP86 20 октября 2024, 12:30
Пишу за ситуацию мужа. Летом приват банк разорвал отношения, так как карта мужа попала под ФинМониторинг и за 20 тыс грн ± поступлений в месяц, банк разорвал отношения, ну бог с ним с тем приватом, деньги забрали и забыли за него.
В сентябре муж открыл ФОП, счёт открыли в Моно, работал спокойно в течении месяца, и тут, прикол, клиенты мужа не могут перевести ему деньги за товар с своих карт и расчетных счетов с Приват банка! И только с привата, с остальных банков никаких проблем! Подумали, глюк, ну бывает… Ан неееет, не глюк, и через два дня тоже самое! Приват банк пишет своим клиентам цитирую дословно: На жаль здійснити прийом платежів на адресу даної компанії у нашому Банку не можливо! Змушені Вам відмовити у даному платежі!,
Всё, занавес, наработались… При обращении в поддержку привата, никаких пояснений не дают! А клиентов у которых только один банк, и тот приват, очень много (и как оказалось такая же проблема не только у мужа, а у многих кого, отшил, приват, а теперь вставляет палки в колеса для предпринимателей!
Повышаем экономику страны!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 20 октября 2024, 14:22
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, обслуговування вашого чоловіка обмежене.
Для зарахування коштів від інших користувачів на інший рахунок, рекомендуємо використовувати канали поповнення банку, в якому він відкритий.
gravezzz337 19 октября 2024, 19:17
Отделение по адресу: Киев, Харьковское шоссе, 2
Був клієнтом Привату з 2015 по 2023 рік, витрати і доходи не були захмарними, звичайні побутові цифри. В 2023 році мені влітку обмежили рахунки по незрозумілій мені причині, і попросили пояснити рух коштів. Писав пояснювального листа, де вказував, що не здійснював ФОП діяльності, також отримую офіційний дохід. Мені декілька днів морочили голову, а потім прислали листа з повідомленням про розрив ділових відносин. Через декілька місяців після цього звʼязувався з підтримкою, одна агент мені сказала що я можу на відділенні написати листа на поновлення, і пройти актуалізацію даних. Інший агент повністю заперечував цю інформацію і сказав що ніколи такого не було. А я не вважаю що мені закрили рахунки заслужено, і хочу розібратися з цим питанням.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 20 октября 2024, 9:32
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
ukrx 18 октября 2024, 12:59
Банк выносит мозг не дает нормально купить ОВГЗ. Пишет что придет SMS, ничего не приходит, а приходит в чат. В чате специалист подключается 15 минут. Потом 15 минут пишет ответ в чат, удобно ли включить видео. Потом 15 минут никто не подключается к видео.
Короче, операцию отменил, приложение закрыл.
Приватбанк
Ответ банка
18 октября 2024, 13:28
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Viktoria00 18 октября 2024, 10:11
При выдачи средтв с банкомата не додал сумму. Обратились в тот же день в чат поддержу подали неправильную заявку. По заявки пришел отказ. Подали повторную заявку тоже неправильно. Операторы не понимают что такое полная не выдача средст и частичная не выдача средст. Принимать заявку повторно отказали. Подали жалобу. Ответ — по заявке Надо пересчитывать сумму! Очень гениальный ответ (Сумму так и сделали пересчитали. НО вопрос в том, что операты не верно подают обращение и по нему не верные сумма возврата вот и так. Выяснили в чате 3 часа, никакого толку от оператора нет. Жалобу подать отказались — оператор Михайл. Этот оператор не отвечал после запросила скрины правильной суммы в заявке. Услуги по обслуживанию просто нет. Подали на сайте 2 жалобы — никакой реации. Вывод — пользоваться таким сервисом без ослуживания нет смысла. Никаких реакций. Закрывать счета и уходить из банка полность. Сейча коментарий напишет банк — разобрались с ситуацией и все такое. Бред это никто ничего не разбирал. Если снимать средства с такого банкомата то по их это делать видеозапись и сразу на видео пересчитываать сумму. Вот на эти суммы, которые не додали клиентам они поднимают ЗП своим сотрудникам, которые не умеют отличить разницу в заявке и подать ее правильно.
Приватбанк
Ответ банка
18 октября 2024, 11:21
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Andriy34 17 октября 2024, 17:19
Сьогодні позвонили з Приват і сказали що перевірка стала вже 90 днів.А те що там приходять соц.виплати і я їхній клієнт з 2008 року їх не цікавить.Я вважаю що банк просто став всіх без розбору блокувати бо йому так вигідно.З таким ставленням до клієнтів він може їх втратити з часом.І поясніть нарешті мені деталі блокування і докази надайте бо я досі незнаю детальних подробиць.
Приватбанк
Ответ банка
17 октября 2024, 18:25
Вітаємо.
Банк змушений обмежити співпрацю з Вами. Нами було виявлено факти пов'язані з шахрайськими операціями. Наразі встановлено обмеження на час проведення службової перевірки, термін якої складає — 90 днів.
Olbell 17 октября 2024, 12:28
Сформировал счет на оплату услуг и выбрал «Оплата через терминал».
В терминале авторизировался по номеру телефону, так как не являюсь (слава Богу) клиентом этого банка. Внес средства и получил квитанцию об успешной оплате. Однако получатель (провайдер) оплату не получил. С момента оплаты (02.10.2024) прошло уже две недели, а мне так до сих пор и не вернули средства. Я неоднократно общался со службой поддержки и всегда они давали противоречивую информацию. Теперь, наконец-то, средства нашлись, они, как выяснилось, по какой-то причине не были отправлены получателю (провайдеру). И теперь, видите ли, они не могут, ни отправить их получателю, ни вернуть их мне, еcли я не стану клиентом их банка!!!
На мое предложение вернуть средства на мою карту другого банка или на номер телефона, который использовался для авторизации в терминале этого, так называемого банка, я получил отказ!
В итоге, деньги мне отказываются возвращать, навязывая мне ненужные мне услуги и условия.
Приватбанк
Ответ банка
17 октября 2024, 13:33
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vapnoukr 16 октября 2024, 20:01
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Сагайдачного, 2
Подяка персональному банкіру. Пісня Катерина м. Тернопіль. За приділений час і вирішення питання в неробочий час. Ви Супер!!!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 16 октября 2024, 20:24
Вітаємо.
Наша колега Катерина буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами.
Проблема решена
SPM 16 октября 2024, 16:18
Отделение по адресу: Киев, ул. Васильковская, 1
Отримати кошти з валютної карти (долари) у відділенні Приватбанку за адресою вул. Васильківська, 1 (м. Київ) відразу неможливо… Протягом тривалого часу ситуація повторюється. Суть проста. Замовляються кошти, сума яких дозволена на добу. Сума розбита на дві частини. Зроблено було замовлено операціоністом на 11.10 та 14.10. Виявилося, що зі слів касира (каса № 2), протягом 14.10 і 15.10 були лише вживанні купюри у стані, який закордоном можна реалізувати лише з комісією. Нова заявка була на 15 .10 і 16.10. 15.10 мені видали 75% суми і сказано у касі, що більше не має. Сьогодні, 16.10 в 15.00 взагалі було сказано у касі, що моїх замовлених коштів вже не має, незважаючи на те, що згідно повідомлення Приватбанку я мав їх отримати протягом робочого дня. Питання просте. Якщо за чотири дні замовлену суму взяти за 100%, то мені видали 57,7 % від моєї суми, що складає всього 18,75% від загально замовленої протягом 4 днів. Питання! Куди саме сплавили через касу більше 80% від замовлених валютних коштів. Факт корупції. Мабуть касир та її керівник граються з валютними операціями…
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 16 октября 2024, 17:33
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
dimitrio 16 октября 2024, 11:26
Добрий день, шановна спільнота.
Хочу всіх застерегти від того, щоб користуватися картками ПриватБанк, адже з них зникають гроші. Гроші крадуть шахраї професіонали, а ПриватБанк розводить руками, або з ним діляться шахраї.
Ось моя ситуація в межах доби:
1. Ставлю ліміт на оплату в інтернеті 6700 грн
2. Оплачую купівлю в інтернет магазині 5374 грн 69 коп
Тобто інтернет ліміт вже буде 6700−5374 грн 69 коп = 1325 грн 31 коп.
3. За декілька годин, у ту саму добу з моєї карти зникає 6502 грн 49 коп як оплата в інтернеті. Було шість платежів загальною сумою 6502 грн 49 коп.
4. Так, а що з інтернет лімітом? Був ліміт на добу 6700 грн, а з картки пішло на оплату через сайти 11877 грн 18 коп.
5. Телефоную до банку, розповідаю все, робимо заявку, но повернення (ну ви розумієте що шансів нуль) і я запитую, а як так що є ліміт 6700 грн на добу, а в мене за добу оплат в інтернеті 11877 грн 18 коп, а банк відповідає, що цей ліміт не стосується оплати яку зробили шахарї. Адже можна якось платити у інтернеті оминаючи інтернет ліміт.

Ну ви зрозуміли, ліміт це для вас, а шахраї можуть вашу карту обчистити поза лімітом.

Тож моя порада: не тримати гроші в банку який дає можливість красти ваші гроші, в банку де ліміт на оплату в інтернеті не працює.

По мотивах цієї історії буде знято ще не один тікток та youtube, адже цей досвіт треба щоб почули люди поки їх не ошукали як мене.

Банку «щиро дякую», таку підлість я не міг собі уявити.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 16 октября 2024, 12:05
Вітаємо.
Ліміт на оплату в інтернеті використовується в разі оплати на ризикових сайтах. У випадку, якщо оплата проходить не на ризиковому сайті даний ліміт не буде задіяний.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). За зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема решена
maxgum 16 октября 2024, 0:34
Прежде всего хочу сказать что я доверял данному банку и переодически хранил большинство своих сбережений на нем.В пятницу 11.10 я вывел свою зарплату (работаю в Германии удаленно) на карту приват банка.Через пол часа (было около 13:00) банк ЗАБЛОКИРОВАЛ ВСЕ мои карты.Я пошел в отделение, где мне заявили что причина им неизвестна и чтоб я обращался в чат онлайн.В чате несколько часов пытался выяснить что случилось, пока мне не попался оператор, который заявил что им поступила информация от миграцционной службы о том что мой паспорт утерян и я обращался в миграционную службу (видимо когда сотрудники этого недобанка не знают что сказать им разрешено придумывать любые отговорки лишь бы клиент отстал)На что я ответил что это ошибка и скинул фото своего паспорта, который был при мне.Через пол часа я начал новый чат, где мне сказали что мой счет попал под финмониторинг.(отделения были уже закрыты вечером пятницы, эти лицинзированные нбу люди просто тянули время чтоб я не попал в отделение до понедельника).Еще через день на 10-ой попытке я выпросил в чате список документов для подтверждения мониторинга.Через пару часов я их предоставил, на что мне сказали «спасибо, документы подходят и их взяли в работу».
Я, забыв что имею дело с максимально морально пустыми людьми им поверил и стал ждать.Через сутки я выяснил (опять по собственной инициативе) что мои документы не подходят потому что они на немецком языке и потребовали сделать перевод+апостиль (напомню что банк заблокировал все мои сбережения).После этого я принял решения что не хочу быть клиентом этого банка и пошел писать заявление на разрыв отношений.В отделение мне естественно сказали что не могут мне помочь.Пришлось опять общаться с людьми из чата, которые каждые 5 минут меняют свое мнение.Кое-как я отправил заявку на разрыв отношений ну или меня в очередной нагло обманули сотрудники.Результата никакого нет.В итоге я уже неделю без средств существования живу по друзьям.Меня выгоняют из моей квартиры.С работой тоже начинаются проблемы, так как я целыми днями пытаюсь спасти свои деньги из лап этого банка.Спасибо приват банку за сломанную судьбу.ПРИВАТ БАНК БЕРЕМО І РОБИМО.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 16 октября 2024, 9:24
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Zmejuchka 88 15 октября 2024, 18:07
Сьогодні о 6:00 ранку, 23-ма платежами було знято 20000 грн. компанією аналогом нової пошти в Україні. Після цього, о 8:30 ранку було знято трьома транзакціями кошти у мого чоловіка. Свої транзакції я фізично не могла відслідкувати. Карти було зміненої написане звернення про шахрайство. Питання до банку, чому було допущено аж стільки транзакцій, тим паче кредитних коштів? Обіцяють розгляд ситуації в термін до 120 днів, які прогнози по такому випадку? Рахунок на які списалися кошти — ups*internetshipwaybil, 55
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 октября 2024, 19:09
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). За зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness

Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
User223 15 октября 2024, 14:00
Розірвали ділові відносини, перед цим ніякого не листа не дзвінка з вимогою надати походження коштів не було. Питання чому і як- пишіть листа до банку, не у відділенні не на гарячій лінії надати відповіді не можуть. Таке відчуття що зараз 20 століття і всі пишуть один одному листи та пересилають поштою. Ви ще можете запропонувати скористатися телеграфом або голубиною поштою надіслати листа. Внаслідок цього розриву ділових відносин блокується карта, зарплата на карті, зарплату зняти не можливо, хоча це є «цільові кошти», заяву один раз написав, потім додумався після вихідних подзвонити і уточнити статус- мені відповідають «заявка відхилена, уточнюйте у відділенні», прийшов у відділення- виявляється співробітник не зробив ідентифікацію… Але це пів біди, хоча ви маєте їм надсилати інструкції як і що робити у різних операціях, але це півбіди, ніхто ж не дзвонить і не говорить що відхилена, так само ніхто не дзвонив з банку що рахунок заблоковано, вияви випадково коли не зміг зайти в Пріват 24. Питання, а якщо хтось знаходиться на війні, відрядженні в іншій країні, інших місцях де немає відділення, то їм що робити? Що робити тим яким треба оплатити кредит? Оренду? Як їм виходити з положення? Як видно з усього- відношення банку це з їх сторони якщо вони що винні- тяганина, бюрократії, якщо їм треба щось з клієнту- миттєво.
І да оператори не знають що відділення в місці відкрито, ви взагалі смішні?
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 октября 2024, 15:27
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Pavel221 14 октября 2024, 17:37
Після втрати телефону разом з e-sim, було прийнято рішення поміняти номер авторизації в приват 24. Вся процедура зайняла не більше 15 хвилин.
Приватбанк
Ответ банка
14 октября 2024, 18:21
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
Катерина Кравцова 12 октября 2024, 17:48
Отделение по адресу: Одесса, ул. Пастера, 19
Доброго дня!
Хочу залишити відгук з відмінною оцінкою обслуговування у відділенні Приватбанку Одеси по вул.Пастера, 10.10.2024 приблизно о 16.45. Багато років є клієнтом банку.
Нажаль, не знаю імені та прізвища співробітниці, але, звертаючись вже вдруге саме до неї, приємно здивована не тільки компетенцією, а й приязним ставленням, і бажанням допомогти.
Дякую і бажаю успіхів і здоров’я, професійного зростання!
Кравцова Катерина.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 октября 2024, 18:16
Вітаємо.
Задоволений клієнт — найкраща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Oleh290 11 октября 2024, 19:53
Доброго дня,

Хочу одразу зазначити, що відмова мене не ображає. Проте змушений звернути увагу на певні моменти, що виникли під час спілкування. Це не перший раз, коли я отримав дзвінок від вашого банку щодо роботи, і мушу відзначити, що зіткнувся з неприпустимою поведінкою з боку вашого працівника.

По-перше, дзвінок був здійснений о 18:35, у позаробочий час, і мене не запитали, чи зручно мені говорити. Пані Зінаїда, одразу попередила вас иурбує приват банк, а чи я хочу щоб мене турбували в такі годині, може мені не зручно розмовляти, байдуже я тебе турбую. Розмова почалася з допиту, без належного представлення посади. Питання ставилися в категоричному тоні: чому пішов з попередньої роботи, що саме не влаштовувало, яка зарплата є прийнятною, а потім, без обговорення кваліфікацій, розмова була швидко завершена. Ні ні я шукаю з іншими скілами.

По-друге, повідомлення на Work.ua надійшло раніше, ніж мені зателефонували, що створює враження недостатньої координації та поваги до кандидатів.

Таке ставлення створює негативне враження про ваш банк. Рекомендую розглянути можливість додаткового навчання для працівників відділу кадрів, оскільки подібна поведінка може серйозно вплинути на репутацію компанії. Не хочу нікого образити, просто висловлю суто свої думки, це суто моя думка, яка немає наміру завести когось в оману, чи скласти негативне враження

З повагою,
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 12 октября 2024, 8:30
Вітаємо.
Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
r01 11 октября 2024, 15:18
Банк заблокував картку пенсіонерки з грошима, які ми відкладали на поховання, у неділю, 06.10.2024.

Наша мама невиліковно хвора, і ми з братом по черзі її доглядаємо. Коли це стало відомо, вирішили відкрити для неї пенсійну картку в ПриватБанку для отримання пенсії, щоб вона не ходила до банку, оскільки їй дуже важко. Я, її син, перевів на інтернет-картку суму (два перекази), яку ми відкладали на поховання, ліки або інші потреби, кілька місяців тому, щоб не тримати такі гроші вдома і щоб вони надійно зберігалися в банку. Той з нас, хто на той час доглядатиме за нею, міг би зняти ці кошти.

Минулого тижня її стан значно погіршився, і вона попросила священника. Вона майже не встає з ліжка, тож ми почали готуватися до найгіршого. Я вирішив перевести ці кошти з її інтернет-картки на картку для виплат, але натрапив на перевірку по телефону 3700. Перша перевірка з першим оператором не була успішною, і картки заблокували. Друга перевірка пройшла вдало, картки розблокували, але переказ не відбувся. Другий оператор сказав, що все добре, і сума має пройти, лише потрібно повторити переказ.

Ми повторили переказ суми між власними картками і втретє натрапили на перевірку. Третю перевірку вона не пройшла, внаслідок чого третій оператор заблокував картки та телефон. Лише в середу ми зрозуміли, що, можливо, неправильно відповіли на таке питання: «Ви отримували кошти від третіх осіб?» Ми відповіли «ні». Як на таке неконкретне питання відповісти в стресі по телефону? Що мається на увазі? Переказ від члена сім'ї, сина, кілька місяців тому на картку мами — це переказ від третьої особи чи ні? Ми вважали, що йдеться про нещодавні перекази, а не кілька місяців тому. Як можна було здогадатися, що йдеться про квартал?

Таким чином, маємо ситуацію, що майже лежачій пенсіонерці, яка не виходить з дому, заблокували картку і телефон, і тепер вимагають, щоб вона особисто з’явилася у відділення. Заблокували:

за переказ між її власними картками;
суму, яку їй переказав син (член сім'ї) кілька місяців тому (прізвища співпадають);
від жодних третіх осіб ніяких переказів на її картки не було.

У мене немає логічного пояснення діям ПриватБанку щодо блокування карток згідно з умовами. У найкритичніший момент для нашої сім'ї ПриватБанк нас підвів.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 октября 2024, 15:59
Вітаємо.
Вибачте за незручності. Будь-яка операція, який проводиться з карткою ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення або ні. Операцію розцінили, як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки — не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Для вирішення свого питання, ваша матір може звернутися в чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Фахівці працюють 24/7 та з радістю допоможуть вирішити питання.
Інформація по картках/рахунках може бути надана тільки їх власнику. ПриватБанк піклується про дані наших клієнтів: ми не розголошуємо конфіденційну інформацію третім особам (це будь-яка особа, окрім власника рахунку), в іншому випадку наші ж клієнти не матимуть до нас довіри.
Якщо матір не може проводити операцію підтвердження у зв'язку зі станом здоров'я, рекомендуємо близькій людині оформити доручення, за яким буде можливо оформити додаткову картку або отримувати кошти з рахунку власника.
Проблема решена
Julia345 11 октября 2024, 11:38
Шановний банк,
Вже майже рік, як Приватбанк заблокував мої гроші в розмірі 2000 грн. Протягом багатьох років я здійснювала оплату послуг за утримання будинків на поточний рахунок ЖБК в Приватбанку. Але, зненацька, за період грудень 2023-березень 2024, (Отримувач ЖБК Оболонь-4), Приватбанк ці гроші не зарахував і заблокував. Це чотири платежі за чотири місяці (Три квитанції сплачені через банк Ощад і одна через банк ПУМБ).
1. Після намагань вирішити цю ситуацію в комунікаціях я зареєструвала письмове звернення за номером 714- ВБ від 18 липня 2024 р., надала всі квитанції (три по Ощаду і одну по ПУМБ). Мені зателефонував фахівець банку, сказав проблеми нема просто треба надати додаткову інформацію по учаснику фінансової операції а саме прізвище ім'я по батькові та дату народження тієї персони яка фігурує в квитанції на оплату.
2. Тоді я 01.08.24 за номером 744 -ВБ до мого попереднього запиту надала додаткову інформацію. по учаснику фінансової операції а саме прізвище ім'я по батькові та дату народження.
І протягом півтора місяця повна тиша.
3. Тоді я зробила Третє!!! звернення: 19.09.24 за номером 904 — ВБ, знов надала додаткову інформацію, з копією паспорту, ІПН учасника фіноперації, безпосередньо менеджеру відділення банку. І навіть особа учасник фінперації зробив завірення копії власноруч при менеджері.

І знову тиша…
відповіді немає…
повернення грошей немає…
сплати квитанції немає…

Коли ви припините ці знущання над інвалідом ПЕРШОЇ групи?

Чому за два з половиною місяці від першого звернення питання не вирішено?
Я надала неодноразово ВСЮ затребуівну інформацію!

Може для банку 2000 грн нічого не значить, а мені як інваліду їх дуже не вистачає.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 октября 2024, 12:25
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
ViktoriiaP 10 октября 2024, 20:35
Добрий вечір! Я просто хочу сказати, Дякую за сервіс команді Приват24. На даний момент банківську установу Я не відвідувала вже більше трьох років, всі питання вирішую Онлайн і це круто. Я зараз лежу у себе в ліжку, хвилин 10 тому треба було дізнатися з приводу одного платежу. Написала в онлайн чат, вирішили питання за пару хвилин. І це неодноразово.
Я задоволена.
Якщо все робити уважно в додатку, то ніяких проблем не виникає. Якщо ж десь не зрозуміло, написала в чат, допомогають оперативно і відповідають ввічливо.
Бажаю вам розвитку!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 октября 2024, 9:16
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Alona5080 10 октября 2024, 14:11
Вітаю! Допоможіть вирішити питання. Сьогодні здійснила онлайн покупку в інтернет магазині Comfy, де розрахунок провела через Privat, кошти з можї карти були зняті, але через короткий час зателефонував представник магазину і повідомив, що у них оплата не пройшла і щоб я зателефону вала до Приват банку для підтвердження платежу, але до оператора я так і не змогла додзвонитися, а оператор робот не змогла зрозуміти моє питання, нажаль
Приватбанк
Ответ банка
10 октября 2024, 15:25
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.25 44.25
USD 41.55 42.15
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.25 44.25
USD 41.55 42.15
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝