Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Вячеслав Климович 18 июня 2025, 9:47
Отделение по адресу: Полтава, ул. Соборности, 70-А
Банк з цікавою маніпуляцією. Був ліміт на розстрочку хутко зник. Написано нестабільна ситуація в країні. А раніше була стабільна. Про весь ідіотизм банка писати та про всі хитрощі та маніпуляції не хватає місця. Ні в одному банку з якими працюю таких лозунгів та хитрощів нема. Весь час щось вигадують та одні хитрощі. Ще й самий голодний банк. В усіх вже давно є оплати без комісій але воно приватовське за копійку вдавиться. Як люди сидять в оцьому брехливому омуті.
Денис Шевченко 18 июня 2025, 8:45
Здравствуйте столкнулся с такой проблемой. Загрузил все фото паспорта месяц назад и почти месяц висело сообщение, что «документы проверяются» и только в последний момент 18 июня показало такое сообщение «Будь, ласка, надайте документи повторно
Документ „„Паспорт громадянина України““ має ознаки фальсіфікації, корегування даних тощо. Документ з коригуванням не приймається для актуалізації. Будь ласка, зверніться в міграційну службу для заміни документа.» Что это вообще за бред? Я на этот паспорт регестрировал карты много лет назад там фотографии его делали, на каком основании и с чего вообще взяли, что паспорт не действительный? Это мой актуальный паспорт. Я не могу повторно документы загрузить потому что пишет эту ошибку!!!

— Онлайн помощь не работает совсем, только бот с оператором связаться не реально.
Как обновить данные, я не могу новые фотографии загрузить пишет то сообщение выше. И самое главное у меня кредит в привате взят, если заблокируют счета я теперь не буду его платить?
c0r1s 17 июня 2025, 19:32
Звертався до підтримки ПриватБанку з проханням зняти ліміт на отримання переказів — ситуація критична, мова йшла про терміновий збір коштів на авто для військових. Збір закривається, кожна хвилина важлива. Всі пояснення, емоції, прохання, навіть погрози — були проігноровані. У відповідь — шаблонні фрази, нуль співпереживання і стандартне «до 24 годин».

На війні немає 24 годин. Є або зараз, або ніколи.
Пояснення, що йдеться про життя наших воїнів, теж нічого не дали. Банку просто байдуже. Технічно «немає можливості», людяності — теж.

Замість підтримки — сухі смайлики в чаті. Невже це рівень обслуговування в Україні, що воює?
Я більше не хочу бути клієнтом ПриватБанку. І точно не рекомендую тим, хто зараз на фронті чи займається волонтерською діяльністю.
Зеновій Зенітка 13 июня 2025, 14:25
Отделение по адресу: Львов, ул. Городоцкая, 98
Вперше я чисто випадково завітав у відділення Приватбанку по вул Городоцька .98 у Львові! Здебільшого обслуговуюсь в центрі міста та по місцю проживання! Звернувся я (до речі інвалід війни) до оператора цього відділення п Рінати Гацько! прізвище може бути помилкове! Отже звернувся з проханням отримати дублікат втраченою мною картки Мастекарт! Моїм дивуванням не було меж! Жіночка в ввічливій формі прийняла мене, компетентно надала необхідну інформацію та фахово проінформувала як цю картку відобразити в гаджеті які продукти надає банк та як змінити пароль! Отже через декілька хвилин усі питання які я намагався вирішити були мені надані! Оператор з усмішкою зустрічає відвідувачів і з усмішкою проваджає! і це не тільки моя думка, а також думка наступних клієнтів! З їх слів Ріната завжди надає посильну професійну допомогу в найкоротший час! Прошу керівництво банку в позитиві відрегаувати на мою подяку по факту! Дякую!
У 2 роки є договір про захист банківських карток від шахрайській дій.Але служба безпеки до сіх пір не взмозі захистити мої картки в банку.У мену двічі шахраї незаконо зняли мої кошти. А банк ще з мене зтягнув відсотки.Так як ці кошти були зняти з кредитної картки банку.В друге зняли кошти в цьому році з зарплатної картки.Але я плачу банку по договору кожний місяць за захист від шахраїв. Постає питання за що, я плачу кошти? Раджу з приватом не звізуватись.При Коломойському в банку такого не було -бардака.
Дякую співробітникам головного відділеня, а саме, Коцюбинській Анастасії за професіоналізм, ввічливе та завжди своєчасне реагування на всі питання.
1. Максимально складна процедура реєстрації бізнесу
2. Відсутність підтримки в телефонному режимі?
3. Відсутність чітких пояснень від консультантів
4. Завертали магазин понад 10 разів, останні рази відправляли на доопрацювання по пунктах, які пропустив попередній консультант
Ігор Нестеров 12 июня 2025, 10:36
Отделение по адресу: Сумы, ул. Британская, 5-А
Я живу в Сумах, зараз ситуація не добра тому вирішив заощадження що зберігались готівкою покласти на рахунок в ПБ. Але не тут то було… Створивши заявку на поповнення депозиту, мені видало в терміналі попередження, що є ліміт на поповнення, згідно вимог НБУ, та треба надати документи які підтверджують мої статки. Ну думаю, жодних проблем, працюю офіційно, Дія та товідки ОК5, ОК7 мені в допомогу… Звертаюсь до чат онлайн (хочу додати, що відділення ПБ в тривогу не працюють, а в ті коротеньки періоди, коли її немає, то черга не дає шансів попасти ні до каси, ні до співробітників) пишу щодо ліміту поповнення ну і думаю одразу ж на зняття вирішу. А мені відповідають, зверніться то відділення. Пишу, сорр, я в Сумах, відділення не працюють + довідка в ел.вигляді і ви ж Приват, а не … банк! Але не допомогло, йдіть у відділення самого «технологічного» банку в Україні і не тільки
andriidiachenko 11 июня 2025, 12:20
Якщо ви преміум клієнт Приватбанк і хочете відмовитися від преміум обслуговування то вас очікує процедура в 5−7 робочих днів для того щоб з вами зв’язалися та потім можливо закриють ваш преміум рахунок. Намагаюся закрити самостійно, отримую у відповідь «Спробуйте пізніше подати заявку повторно». Ніяких пояснень в чому причина, підтримка також не знає і зробити це не може. Виникає запитання, в чому сутність такої підтримки, як вона допомагає клієнту? Не раджу відкривати, якщо не хочете потім закривати це все марнуючи купу свого часу на вирішення цього питання.
Masha1988 11 июня 2025, 11:18
31.05.2025 знімала готівку у банкоматі ПриватБанку (номер CAK25273), підтверджена сума — 18 000 грн. На жаль, банкомат видав тільки 16 400 грн. Через те, що була з маленькою дитиною, приїхали додому на вихідні з лікарні, не мала
змоги одразу перерахувати кошти, але звернулася до банку наступного дня.
Банк відмовив у поверненні, повідомивши стандартну відповідь:
«збоїв не зафіксовано, надлишку
готівки немає». Водночас — жодних доказів, як-от відео з камери чи підтвердження фактичної видачі кожної купюри, надано не було.
Це неприпустимо. Замість реального розслідування — формальна відписка. А я залишилась без частини грошей у дуже складній життєвій ситуації.
Хочу попередити інших клієнтів — завжди рахуйте кошти одразу, фіксуйте на відео, бо довести щось після — майже неможливо.
Сподіваюся, банк перегляне своє
ставлення до таких випадків, а державні органи — візьмуть це під контроль.

Додатково хочу додати, що то була соціальна карта, туди приходять гроші на дітей. Знімала всю суму, так як потрібно зробити нічну енцефалограму дитині з епілепсією.
OleksiyV 9 июня 2025, 10:22
Наприкінці 2021 року взяв у лізинг Приватбанка вживаний автомобіль. Якщо хто не знає, автомобіль з майданчика цього банку береш «як є», під свій ризик, тому що за його технічний стан ніхто не відповідає, але це я розумів. На момент повномасштабного вторгнення рф автомобіль знаходився в Маріуполі, я звідти його вивіз і весь цей час регулярно робив виплати. Після останнього платежу, виконав умови договору зі своєї сторони, я звернувся до свого персонального банкіра щодо моїх подальших дій. Вона загадково повідомила мені, що я матиму проблеми з переоформленням, не повідомив подробиць. При цьому пакет документів для переоформлення автомобіля на моє ім'я згодом я отримав. Звернувшись в сервісний центр МВС, я дізнався, що автомобіль мені не переоформлять, тому що через певні судові боргові обтяження відчуження майна банку заборонене. Наразі маю автомобіль з незрозумілим статусом, який я не можу продати, виїхати за кордон (банк не дає дозвіл тому що договір зі мною завершено!) і є ризик, що його «мобілізують» чи заберуть за банківські борги. Висновок такий, що банк прекрасно знає про проблеми з переоформленням лізингових автомобілів, але не докладає жодних зусиль для вирішення цієї ситуації. Не рекомендую робити жодних значних фінансових операцій через Приватбанк поки вони не наведуть лад зі своїми боргами.
Минфин
Ответ администратора
24 июля 2025, 13:18
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/07/23/155197298/
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Aksutairis 6 июня 2025, 18:14
Дуже компетентний, ввічливий оператор! Відразу вникла у ситуацію і допомогла, до цього кілька операторів до неї не змогли допомогти, а навпаки, посилили ситуацію! Дякую Вам за допомогу Анастасія!
RobinBobin2 1 июня 2025, 7:04
С некоторых пор в приложении появилось настойчивое требование подписать договор о простой электронной подписи. По нему подписью считается практически любое взаимодействие с приложением и биометрия. Вот только смущает, что вся ответственность банка за любой ущерб (включая ущерб по вине самого банка) ограничена суммой в 100 грн. Учитывая глючность их интерфейсов можно ожидать чего угодно. Упоминается также голосовой отпечаток как способ подписания. Неужели специалисты по безопасности банка не в курсе, что сейчас нейросети по нескольким секундам делают точную копию голоса, а значит этот способ должен быть убран? Упоминается, что банк сам решает какие способы использовать и может вводить новые. Также смущает, что подпись может использоваться и в договорах страхования, где банк выступает посредником. Возможность отказаться от подписания или изменить какие-то пункты банком не предлагается. Всё это наводит на мысли о квалификации специалистов по безопасности и законности навязывания подобных договоров.
lookllllike 31 мая 2025, 20:22
Хочу залишити негативний досвід користування ПриватБанком.
Я тривалий час не користувалася картою, хоча на ній залишалися кошти і сьогодні увійшовши до свого акаунту побачила 2 списання «Комісія за обслуговування неактивних рахунків».
Без жодного попередження банк вирішив списати кошти бо я не користуюся картою. Дуже клієнтоерієнтовано…
Я була дуже здивована даною ситуацією і звичайно звернулася до підтримки, де мені повідомили «вас інфорували повідомленням в приват 24, яке тимчасове і може зникнути через певний час, через що ви могли не побачити його». Я звичайно перевірила повідомлення і нічого не було, хоча «вигідні» пропозиції чомусь не видаляються… Протягом останніх місяців я отримувала смс повідомлення на номер телефону де мені пропонували зайти до застосунку «Ми багато покращили для вас"(зараз це звучить як знущання), але Приват вирішив, що повідомити про списання не є обовʼязковим. Звичайно, кошти на картці ще були, списувати є з чого.
Тому хто не користується Приватом закривайте рахунок або не залишайте кошти, бо вони будуть списані без будь яких попереджень і пояснень.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OlenaKyivska 30 мая 2025, 11:59
ПриватБанк навʼязує клієнтам співпрацю зі страховою компанією, яка не виплачує страховку.
Fixoil 30 мая 2025, 1:42
В терміналі Приватбанку за поповнення своєї карти Приватбанку знімається комісія. Зовсім з глузду з'їхали.
Сьогодні у мене банкомат, в м. Києві вкрав 10 000 гривень.Це відбулося коли я мав намір покласти на свій картковий рахунок 10 000 гривень за допомогою банкомату це відбулося в м. Києві.
. Однак, ці кошти на його рахунок не надійшли. Я отримав квитанцю в якому банкомат повідомив його, що кошти надійдуть на його рахунок протягом 30 хвилин, якщо ні то пропонується телефонувати на гарячу лінію банку.
Однак кошти з банку так і не надійшли.
В телефонному режимі ним була подано відповідне звернення з проханням бути присутнім під час інкасації і перевірки залишків банкомату, оскільки такий випадок у мене не вперше і вже був колись інцендент з цього приводу і банк коштів не повернув.
Однак співробіники банку відмовила мені в моєму проханні провести перевірку його скарги в його присутності.
Після цього, за словами українця, він «терміново звернувся на гарячу лінію банку», проте там йому запропонували «чекати 5 діб». Чекаємо інкасації.
Вона відбувається банально просто
Інкасатор кладе гроші у кишеню чи якусь торбу і їде в невідомому напрямку.
Таким чином, термінал АТ ПриватБанку вкрав у чоловіка 10 тисяч гривень і жодних гарантій на повернення коштів йому банк не дав.
Будьте пильними і не користуйтеся послугами банку, який не бажає повертати кошти вкрадені його банкоматами і не відповідає за їх технічний стан. Щодо прохання бути присутнім під час інкасації і перевірки залишків коштів в банкоматі мені було відмовлено і запрпоновано звернутися до банку письмого. На моє твердження, що поки я буду писати звенення пройде декілька днів і перевірка відбудеться без моєї участі. Оператор Сергій повідомив, що нічим допомогти він не може.
vesnaletom 28 мая 2025, 17:45
Державный банк без чести и совести со странным названием — ПРИВАТбанк.
«Хто ти: тварюка тремтяча або правА маєш?»
Народна творчість.
Своїм Волевиявленням (заявою) я зобов’язала ПРИВАТБАНК перерахувати залишки моїх грошових коштів в інший банк та закрити всі мої рахунки, але, свої зобов’язання по договору — повернути мої кошти за моєю першою вимогою ПРИВАТБАНК невиконав — всі мої рахунки були закрити — але мої кошти, в інший банк, перераховані не були без підстав та проти моєї Доброї Волі, та я була повністю лишена доступу до всіх своїх коштів на картках, а також до Приват24, для з’ясування чи залишились кошти на картках та скільки їх там.
Неодноразові скарги та переговори з відповідачем — ні до чого не призвели — ПРИВАТБАНК відмовлявся повертати, мені, мої грошові кошти, тому я звернулась до суду. Суд:
• продовжувався 1.5 року — ПРИВАТБАНК постійно по надуманим причинам переносив судові засідання,
• за це оштрафовав ПРИВАТБАНК на 800грн)) — ПРИВАТБАНК намагався оскаржити штраф, тому додатково сплатив судовий збір 2500грн,
• ухвалив рішення на мою користь і зобов’язав ПРИВАТБАНК повернути мої кошти.
ПРИВАТБАНК:
• рішення суду не виконав та отримав 2 штрафи від виконавчої служби на суму 15`300 грн з погрозами відкриття кримінальної справи,
• сплатив 32`000 грн приватному виконавцю,
• 69,00 грн. —  за користування АСВП депозитний,
• 200,00грн. — витрати виконавчого провадження
• через 5 місяців ПРИВАТБАНК повернув мої 31`800грн,
Таким чином, за своє небажання ДОБРОВІЛЬНО виконати рішення суду
приватбанком додатково сплачено 50 869 грн. наших, з вами коштів з бюджету
країни.
При цьому Державний банк ПРИВАТБАНК:
• сплачує керівнику, наглядовій раді, замам та іншим заробітну плату щомісяця в сумі від 900 000 грн до 2 000 000 грн (так-так 2 мільйона грн щомісячно),
• має керівника НЕ українця — спочатку австрійця БЬОШ ГЕРХАРД без українського громадянства з зарплатою 2 мільйона грн під час війни… а з 2025 року — шведа БЬОРКНЕРТ МІКАЕЛЬ також не громадянин України… Ряд членів правління отримали винагороду від 4 до 5 млн гривень.
Українці, з пенсією 3000 грн і зарплатою 7000−20000грн мінус податки невідомо за що — презренний нищіброд.
• у злочині не розкаявся,
• не визнав себе виним,
• не вибачився
• небажає ДОБРОВІЛЬНО відшкодувати нанесені збитки та шкоду, —
а тому, на цей час — позов знову в суді (і судові засідання ПРИВАТБАНК й надалі переносить з надуманих підстав).
ПРИЄДНУЙТЕСЬ ДО ТИХ, ХТО ЗАХИЩАЄ СВОЇ ПРАВА — ПРАВА ЧЕЛОВЕКА, якщо ти — человек (людина), звісно.
П.С. Фіз особа немає прав, у неї є лише обов’язки.
Так хто ти: фіз особа або людина — спитай себе і дай, собі, відповідь.
KozhemaM 28 мая 2025, 12:09
Отделение по адресу: Киев, ул. Симиренко, 14/9
В один момент без попередженнь та пояснень причини, вирішили розірвати відносини зі мною. Залишки коштів з рахунків переказали на рахунок в іншому банку. Все б нічого, але був у мене рахунок «пакунок малюка» на якому була певна сумма. Звісно так як це особливий рахунок з якого не можна знімати або переказувати гроші, вони повернулись державі. Таким чином приват банк залишив мою дитину без грошій які її по праву. Ні гаряча лінія ні працівники відділення не допомогли. Ніхто нічого не може зробити. Можна ж було не закривати цей рахунок на якийсь час, щоб ми використали ці кошти, або хочаб попередити про розірвання завчасно. Відношення жахливе.
Dragovoz 27 мая 2025, 16:20
Були зняті кошти третьої особою. Зателефонував на 3700, співробітник допоміг вирішити питання, також допоміг з заявкою на повернення коштів! Цім і вирішила моє питання, цілком задоволений! Спасибі приват банку за вашу роботу. Дівчині співробітнику дякую за якісну обслуговування і вирішення мого питання! Гроші повернули 🫶

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.7 42.3
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.7 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝