×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Термінал відмовив в проведенні оплати
Раніше спостерігались складнощі із зарахуванням платежів, наразі сервіси Банку працюють стабільно. Перепрошуємо за тимчасові незручності!
Вдячні вам за такі теплі слова і обов'язково передамо їх нашому співробітнику. Юлія дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
Комментарии (1)
Не міняють купюри, які самі видають
Після того з чим регулярно доводиться стикатись у Приваті, я вважаю цей банк шахраєм, який спеціально робить усе, щоб робити з людей дурнів.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Комментарии (2)
Работа банка отлична но
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написать комментарий
Актуализация даних
Актуалізація даних – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
При проходженні актуалізації, важливо надавати документи в повному обсязі та чіткої якості.
1.1.7.6. У разі необхідності здійснення процедур планової актуалізації / уточнення даних про Клієнта, Банк здійснює належне інформування Клієнта одним із доступних для Банку каналів зв´язку, погоджених Сторонами відповідно до пункту 1.1.3.2.1. цього Договору
Сторони узгодили, що Банк має право, до отримання необхідних для актуалізації даних, призупинити/обмежити обслуговування Клієнта, якщо Клієнтом протягом 60 днів з моменту належного його інформування про необхідність актуалізації не здійснено актуалізацію даних.
Банк має право за власною ініціативою розірвати цей Договір та закрити рахунки, якщо Клієнтом протягом 240 календарних днів з моменту належного його інформування про необхідність актуалізації не здійснено актуалізацію даних та/або Клієнт відмовляється завершувати актуалізацію.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-500/?lang=uk
Рекомендуємо оновити адресу реєстрації для комфортного обслуговування.
Написать комментарий
Дякую за повернення коштів вкрадених шахраями
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Шахрайство з продажем квитків
З цікавості вирішила перевірити, чи такий самий треш на іншому популярному сайті з продажу автобусних квитків, але ні, там ніяких «приблизних умов» по тому самому рейсу, лише актуальна інформація від перевізника. А шо, так можна було?
З 1600 за два квитки завдяки Привату втрачено 1000. Гарний сервіс, дуже сподобалось, нікому не рекомендую 👍
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (1)
Заблокували але не надають документи чому саме
Претензія до Приватбанку у тому, що вони не надають підстави (документа), чому вони це зробили. Тільки одні пусті слова. Посилаються на регламент, 30 діб. Розумієте — зруйнувати бізнес та лишити людину без засобів існування вони можуть моментально. А надати обгрунтоване пояснення і документи — через 30 діб (може бути). Як цей час має жити людина — їм пофіґ.
Без цього документа я не можу навіть захистити себе. Бо рахунки заблоковані, а підстава (деталі) незрозуміли і немає доказів з чим йти у поліцію крім моїх нічим не підтверджених слів «заблокували, поможіть люди добрі».
Тому моє враження, що Приват — дуже безвідповідальний банк, дуже небезпечний для ведення бізнесу і відкриття особистих рахунків. Заблокувати ваше життя вони можуть швидко по скарзі шахраїв яки вимагають гроші за розблокування. Допомогти вирішити проблему — в Приватбанку не поспішають.
Банк змушений обмежити співпрацю з Вами. На жаль, при аналізі операцій були виявлені надходження на картку, які платник не підтвердив. З боку банку була проведена робота і запропоновані варіанти врегулювання питання.
На жаль, наразі між Вами і банком обмежена співпраця в зв´язку з рухом коштів на картці, що мали шахрайський характер.
Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.
Комментарии (7)
Банк — шахрай
Перепрошуємо за незручності. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас. На жаль, Банк не може прискорювати розгляд відповідних заявок зі свого боку.
Написать комментарий
Підсунули заляпану фарбою купюру в 100 доларів
На моє прохання (ввічливе прохання) замінити купюру на більш притомну, касир відповів що згідно постанови НБУ вона є платіжним засобом, і нічого він міняти не буде. Потім сказав що банк не надає послуги з обміну однієї купюри на іншу…
На жаль, ніякі прохання на цю істоту не вплинули!
Тобто виходить, що будь-хто з касирів може підсунути купюру невідомого походження, а потім відмовитися міняти її?
Я вже мовчу про те що свого часу в Приват приносилися «нові та гарні долари», а тепер видають будь що або в поганому або в жахливому стані.
І банки (не тільки Приват) хочуть щоб після такого їм щось несли на депозити?
p. s. В цілому до відділення на Васильківська-1 претензій не було й немає. Дівчатка ввічливі, привітні, завжди підкажуть та допоможуть.
«Гусь"-касир Нікіта Саєнко прийшов з якогось відділення на підміну дівчини що на лікарняному. Хоча, дивлячись на його манеру спілкування і як він обслуговує інших — його максимум — це в певному місці кричати «зайнято»)
р.p.s. Дуже не заздрю тому, в кого авто в лізингу в Приват-банку. Ми свій сплатили завчасно, але перереєструвати у власність — шансів нуль. СЦ киває на Приват, бо банк в реєстрі боржників, а банк киває на пакет документів, який він надав для перереєстрації. Готуємо документи до суду, але перспективи такі собі… Навіть з гарними юристами…
Порада бажаючим на майбутнє — обходити десятою дорогою!
(жаль, що немає оцінки «нуль» — мегажахливо)
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (2)
Услуга банка «Допомога Online» и звонок на 3700
Віртуальний помічник на 3700 допомагає з'єднатись з потрібним оператором і це дозволяє максимально скоротити час очікування. У разі виникнення непорозумінь, для з'єднання з оператором достатньо перефразувати питання.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні до підтримки чат-онлайн, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Комментарии (3)
Мешают работать
Современные банки давно должны научиться решать подобные проблемы онлайн, но это не про вас!
Вместо работы, необходимо ходить по отделениям и заниматься ерундой и это не первый раз уже.
Рекомендую 10 раз подумать перед тем как начинать сотрудничество с этим учереждением и темболее связывать свой бизнес, если вы не хотите нести убытки и попадать в неприятные ситуации уже перед своими клиентами, перед которыми у вас есть платежные обязательства.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (1)
Заблокували кредитний ліміт
Однако після авторизації за допомогою BankID, через 10 хвилин мені закрили кредитній ліміт. Та у додатку пише про якусь прострочену заборгованість.
Я перевірив себе через ресурс — запитав свою кредитну історію — жодного порушення!
На всі моя дзвінки у Прівату, та техпідтримки я чую тільки одне — це вирішуємо не ми, а автоматично система. Жодних пояснень.
На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження. При прийнятті банком рішення про його скасування Ви будете додатково сповіщені по смс. При цьому Ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості.
Комментарии (1)
Попытка зайти в личный кабинет
Рекомендуємо нікому не передавати паролі, які надходять в смс та не підтверджувати будь-які операції які Ви не здійснювали. З метою безпеки також змінити пароль від Приват24. Цього достатньо для збереження Ваших коштів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними та слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Комментарии (1)
Лучшая клиентская поддержка!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Раді були допомогти!
Написать комментарий
Шахраї чи Приватбанк
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (1)
Картка шахраїв 4149499087538078
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написать комментарий
Приват банк без підставно заблокував рахунок ФОП та фіз особи
Ви закрили мій рахунок без будь-якого попередження. Я дуже розчарована таким ставленням до своїх клієнтів. 10.09.24р я не змогла зайти в Приват24, телефоную в підтримку і мені відповідає робот що розірвані відносини в одностороньому порядку. Так, це ваше право. А моє не терпіти цього мовчки. Приват банк це державна структура, а не чійсь особистий банк де є свої забаганки.
Вам ніколи не потрібно було додаткових документів, і ваші співробітники завжди стверджували, що мої операції не становлять ризику для банку. Ви розповідали мені одне, але робили зовсім інше. Замість того, щоб бути прозорими та попередити про будь-які потенційні проблеми з моїм рахунком, ви просто вирішили розірвати договір без будь-якого пояснення чи можливості виправлення ситуації.
Сьогодні день народженя мого чоловіка та я спланувала свято для нього та в момент коли мала його оплатити була пригнічена та збентежена тим що ви зробили. На найближчих пару днів мені потрібно знайти банк куди та як перерахувати мої кошти які ви заморозили у мене. Там були всі мої заощадження, та я навіть не знаю як приготувати вечерю собі, бо коштів не має, не кажучи про те що маю замовляти матеріали для подальшої роботи нашого з чоловіком бізнесу. Тож зараз ми маємо брати кредит бо ви заблокували мій рахунок як фоп та і фіз особи.
Ви забрали моє право на власні гроші без будь-якого попередження чи обґрунтування в країні якій іде війна, гроші які чесно зароблені мною, тим самим поставивши мене у складну ситуацію. Ваше відношення до мене, як відданого клієнта, є жахливим та несправедливим. Я завжди була лояльним та відповідальним клієнтом вашого банку на протязі багатьох років. І не розумію чому банк не може попросити надати інформацію по платежам що його бентежать чи хвилюють!!!
Ваше ставлення до мене у цій ситуації порушує мої права як споживача, а також підриває довіру громадян до фінансових установ. Тому я збираюся звернутися до інших відповідних органів та правових інстанцій для захисту своїх прав. Я не бажю, щоб дійшло до таких заходів, але ваша бездіяльність та нечесні дії вимагають рішучості.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (2)
Шахрайство
Конечно, в том, что произошло похищение, банк несет прямую ответственность, так как трансакции производились без
моего подтверждения и не учитывалось ограничение лимита. Я пенсионерка и это были мои накопления.
Я очень хотела, но с трудом верила, что получу свои деньги, так как у меня не было страховки. Еще раз хочу выразить свою благодарность
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (1)
Не повертають помилково перераховані кошти, які й досі на рахунку в банку, без адекватних пояснень
Але, вибачте, сьогодні вже 10.09.24р., а кошти так і не повернули. Навіть не отримали ніякої відповіді. Причина неповернення не відома. Таке враження, що Приват просто присвоює собі кошти, навіть кошти військових, завдяки яким досі мають змогу працювати. Ще додам, що зарплатний проєкт у нас відкритий і з іншими банками, а такі проблеми тільки з Приватбанком! Жах!
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (1)
РСЦ відмовляє у перереєстрації авто після закриття договору фінансового лізингу
Та ще одне. Нав’язують КАСКО від страхової компанії Unica. В коли мені в'їхали в крило (пошкодили фару, бампер та крило) — відмовили в компенсації, бо нарахували пошкоджень на суму без 40-ка тисяч ціна автомобіля та признали авто тотально знищенним. Хоч на СТО відновлення обійшлось у 54 тисячі. Потім дзвонили та казали, що у них є покупець на моє авто. І вони можуть мені «допомогти» його позбутися. Звичайно ж з продажу мали забрати непогашену суму.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані.
Комментарии (2)