×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
303679 Анастасія
Написать комментарий
Навязывает подписание договора об электронной подписи
Написать комментарий
Списання банком
Я тривалий час не користувалася картою, хоча на ній залишалися кошти і сьогодні увійшовши до свого акаунту побачила 2 списання «Комісія за обслуговування неактивних рахунків».
Без жодного попередження банк вирішив списати кошти бо я не користуюся картою. Дуже клієнтоерієнтовано…
Я була дуже здивована даною ситуацією і звичайно звернулася до підтримки, де мені повідомили «вас інфорували повідомленням в приват 24, яке тимчасове і може зникнути через певний час, через що ви могли не побачити його». Я звичайно перевірила повідомлення і нічого не було, хоча «вигідні» пропозиції чомусь не видаляються… Протягом останніх місяців я отримувала смс повідомлення на номер телефону де мені пропонували зайти до застосунку «Ми багато покращили для вас"(зараз це звучить як знущання), але Приват вирішив, що повідомити про списання не є обовʼязковим. Звичайно, кошти на картці ще були, списувати є з чого.
Тому хто не користується Приватом закривайте рахунок або не залишайте кошти, бо вони будуть списані без будь яких попереджень і пояснень.
Написать комментарий
Співпрацює з страховою компанією, яка не виплачує компенсацію і навʼязує їх послуги.
Комментарии (1)
Треш, а не банк
Комментарии (3)
Банкомат вкрав кошти, м Київ
. Однак, ці кошти на його рахунок не надійшли. Я отримав квитанцю в якому банкомат повідомив його, що кошти надійдуть на його рахунок протягом 30 хвилин, якщо ні то пропонується телефонувати на гарячу лінію банку.
Однак кошти з банку так і не надійшли.
В телефонному режимі ним була подано відповідне звернення з проханням бути присутнім під час інкасації і перевірки залишків банкомату, оскільки такий випадок у мене не вперше і вже був колись інцендент з цього приводу і банк коштів не повернув.
Однак співробіники банку відмовила мені в моєму проханні провести перевірку його скарги в його присутності.
Після цього, за словами українця, він «терміново звернувся на гарячу лінію банку», проте там йому запропонували «чекати 5 діб». Чекаємо інкасації.
Вона відбувається банально просто
Інкасатор кладе гроші у кишеню чи якусь торбу і їде в невідомому напрямку.
Таким чином, термінал АТ ПриватБанку вкрав у чоловіка 10 тисяч гривень і жодних гарантій на повернення коштів йому банк не дав.
Будьте пильними і не користуйтеся послугами банку, який не бажає повертати кошти вкрадені його банкоматами і не відповідає за їх технічний стан. Щодо прохання бути присутнім під час інкасації і перевірки залишків коштів в банкоматі мені було відмовлено і запрпоновано звернутися до банку письмого. На моє твердження, що поки я буду писати звенення пройде декілька днів і перевірка відбудеться без моєї участі. Оператор Сергій повідомив, що нічим допомогти він не може.
Комментарии (2)
Державный банк без чести и совести со странным названием — ПРИВАТбанк
«Хто ти: тварюка тремтяча або правА маєш?»
Народна творчість.
Своїм Волевиявленням (заявою) я зобов’язала ПРИВАТБАНК перерахувати залишки моїх грошових коштів в інший банк та закрити всі мої рахунки, але, свої зобов’язання по договору — повернути мої кошти за моєю першою вимогою ПРИВАТБАНК невиконав — всі мої рахунки були закрити — але мої кошти, в інший банк, перераховані не були без підстав та проти моєї Доброї Волі, та я була повністю лишена доступу до всіх своїх коштів на картках, а також до Приват24, для з’ясування чи залишились кошти на картках та скільки їх там.
Неодноразові скарги та переговори з відповідачем — ні до чого не призвели — ПРИВАТБАНК відмовлявся повертати, мені, мої грошові кошти, тому я звернулась до суду. Суд:
• продовжувався 1.5 року — ПРИВАТБАНК постійно по надуманим причинам переносив судові засідання,
• за це оштрафовав ПРИВАТБАНК на 800грн)) — ПРИВАТБАНК намагався оскаржити штраф, тому додатково сплатив судовий збір 2500грн,
• ухвалив рішення на мою користь і зобов’язав ПРИВАТБАНК повернути мої кошти.
ПРИВАТБАНК:
• рішення суду не виконав та отримав 2 штрафи від виконавчої служби на суму 15`300 грн з погрозами відкриття кримінальної справи,
• сплатив 32`000 грн приватному виконавцю,
• 69,00 грн. — за користування АСВП депозитний,
• 200,00грн. — витрати виконавчого провадження
• через 5 місяців ПРИВАТБАНК повернув мої 31`800грн,
Таким чином, за своє небажання ДОБРОВІЛЬНО виконати рішення суду
приватбанком додатково сплачено 50 869 грн. наших, з вами коштів з бюджету
країни.
При цьому Державний банк ПРИВАТБАНК:
• сплачує керівнику, наглядовій раді, замам та іншим заробітну плату щомісяця в сумі від 900 000 грн до 2 000 000 грн (так-так 2 мільйона грн щомісячно),
• має керівника НЕ українця — спочатку австрійця БЬОШ ГЕРХАРД без українського громадянства з зарплатою 2 мільйона грн під час війни… а з 2025 року — шведа БЬОРКНЕРТ МІКАЕЛЬ також не громадянин України… Ряд членів правління отримали винагороду від 4 до 5 млн гривень.
Українці, з пенсією 3000 грн і зарплатою 7000−20000грн мінус податки невідомо за що — презренний нищіброд.
• у злочині не розкаявся,
• не визнав себе виним,
• не вибачився
• небажає ДОБРОВІЛЬНО відшкодувати нанесені збитки та шкоду, —
а тому, на цей час — позов знову в суді (і судові засідання ПРИВАТБАНК й надалі переносить з надуманих підстав).
ПРИЄДНУЙТЕСЬ ДО ТИХ, ХТО ЗАХИЩАЄ СВОЇ ПРАВА — ПРАВА ЧЕЛОВЕКА, якщо ти — человек (людина), звісно.
П.С. Фіз особа немає прав, у неї є лише обов’язки.
Так хто ти: фіз особа або людина — спитай себе і дай, собі, відповідь.
Комментарии (7)
Розірвання відносин. Забрали кошти в дитини
Комментарии (1)
Зняття коштів третіх осіб
Комментарии (1)
Не виконує рішення суду.
Написать комментарий
Списання коштів з рахунку та не видача готівки з банкомату ПриватБанку
Комментарии (1)
Проблема з отриманням готівки
Сьогодні 20.05.2025 року історія повторилась. Тепер уже з зарплатної картки. Поясніть може є обмеження на зняття готівкових коштів? Кожного разу сума зняття не перевищувала 5000 гривень. Я дуже незадоволений роботою банкоматів Приватбанку.
Що стосується колл центру за телефоном 3700 — голосовий помічник не вирішує багатьох питань. А навіщо потрібен персональний менеджер в голд клубі взагалі незрозуміло. Зв’язок з ним відсутній.
Комментарии (1)
«Допомога з людським обличчям — окрема подяка Ангеліні!
«Я втратила доступ до картки, яка була прив’язана до державної виплати. Моя ситуація здавалася безнадійною, поки не потрапила на прекрасну спеціалістку — Ангеліну.
Вона не лише терпляче вислухала, а й детально пояснила, що виплата буде переадресована на нову картку.
У світі, де тебе часто ігнорують або «відписуються», я відчула справжню підтримку.
Дякую за сервіс! Якщо таких як Ангеліна буде більше — ПриватБанк поверне довіру українців навіть у найтемніші часи.
Написать комментарий
Акімова Руслана Токсичність Хайлевел, бутафорна експертність, бардак, хаос, мобінг
Має необмежений доступ до систем банку, затирає діалоги, видаляє робочі файли зі спільного доступу
Підміняє робочі завдання, ставить нереалістичні дедлайни 10 хвилин, щоб показати Твою некомпетентність керівництву, піднести свою велич та вислужитись перед керівництвом.
Дресирує знеціненням.
ЇЇ Токсичність Хайлевел, бутафорна експертність, бардак, хаос, мобінг, подвійні стандарти, токсична культура, неетична комунікація, приниження, знецінення швидко зчитуються одразу.
Руслана Акімова — Недо-керівник, Проф.Непригодна посередність.
Виключний критерій її лояльності — абсолютна послужливість та Відсутність інтелектуальної чесності.
Робота має бути місцем розвитку, підтримки та зростання, а не боротьби за елементарну повагу.
Риба гниє з голови
То ж система контролю температури і мікроклімату все ж має бути, щоб вчасно очиститись, якщо щось раптом гниє
Комментарии (3)
Жертва шахрайства
Банки і платіжні сервіси повинні проводити якийсь фінансовий моніторинг операцій клієнтів, якщо той чи інший переказ є підозрілим або перевищує ліміт…має додатково підстрахувати своїх клієнтів…Мені дуже шкода, що клієнти Приватбанку не захищені від шахрайських, сумнівних дій і довіра падає…
Хочу застережити всіх клієнтів, закривайте картки з кредитними коштами----це є ПАСТКА!!!
Комментарии (6)
Складнощі в отриманні інформаціі
Всі ці місяці, з моменту розірвання угоди я сплачувала кредит за реквізитами з додвідкі, яку мені надали в банку (сплачував мій батько через застосунок, всі квитанції я маю).
АЛЕ! зараз цього місяця не вдається поповнити картку через застосунок: вона заблокована чи що. Мій тато звернувся до банку, але там йому відповіли, що я маю сама звернутися на номер 3700 (я знаю що для дзвінків з-за кордону інший номер) зі свого номеру привязаного до картки. Ок. Але! Я закордоном в Непалі, тарифи на дзвінки тут 150 грн хв до України. Я намагаюсь звʼязатися з агентом банку через чат на сайті — Privat24 не вдається, бо я не є клієнтом банку…я вже декилька разів робила селфі та відправляла фото, проходила авторизацію.
Мені потрібно вирішити мою проблему через інтернет, через сайт без дзвінків до України бо це для мене немаленькі гроші.
Я просто хочу отримати виписку-довідку скільки залишок кредиту та як його продовжувати сплачувати. Нажаль ПриватБанк дуже ускладнює цим життя: чи це такий сенс, що зараз я не можу сплатити кредит бо оплата не проходить, щоб потім нараховувати відсотки та мені платити штрафи? Мало того, що без попередження розірвали договір минулого року, було також складно отримати будь-яку інформацію від банку. Та навіть щоб отримати довідку минулого року мені знадобилось декілька днів, поки мене перенаправляли з одного фахівця до іншого, надсилали недійсні посилання. Це дуже ускладнює життя. Я незадоволена цим обслуговуванням, хоча до розирвання угоди я багато років була клієнтом банку.
Написать комментарий
Повернення платежу за реквізитами
Я подумав написати в підтримку і дійсно, одразу повернули.
Оператор зв’язався менше ніж за хвилину і ще через хвилину повернули гроші на рахунок. Хай клієнти знають що це можливо, якщо одразу звернутись.
Написать комментарий
Проблеми з банкоматами
Написать комментарий
Банкоматы
Написать комментарий
чому не можу зайти в приват банк в компютері ?
Написать комментарий