Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
ARAFF 29 мая 2023, 21:13
Сплата проїзду проведена з помилкою. І вікно сплати пропало, повернулося на головний якран вибору карт. Була зроблена спроба сплатит вдруге. З«яволося віконце сплати, та кнопка — закомпостувати. Пізніше було виявлено, що перший раз банк зняв кошти за проїзд за некомпостований білет. Тобто неправомірно, та в результаті того, що плата не залежить від того — закомпостований білет чи ні, все одно плату знімуть та не повернуть!
Банком повинна списуватися реальна плата за проїзд. Не дивлячись на те, що закомпостовано не було зроблено — банк незаконно проводить списання. Повернення коштів неможливе! Не рекомендую користуватися цим банком- при сплаті проїзду.
Банку взагалі не важно — проїхав ти, отримав послугу чи ні. Але сплату з тебе завжди знімуть. Обман про час дії квитка — спочатку один спеціаліст сказав що білет діє 15 діб. А коли виявилося що вже не діє — сказали, що дія його 60 хвилин. Скажіть охламони, якщо шлях займає 1 годину 30 хвилин, а білет діє 60 хвилин, це по вашому теж нормально?
Не користуйтеся цим банком, або робіть це лише за крайньою необхідністю.
Приватбанк
Ответ банка
30 мая 2023, 11:25
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити контактний номер телефону та деталі ситуації.
Elena301 29 мая 2023, 15:27
28.05.2023 проводила поповнення своєї картки у банкоматі ПРИВАТБАНКУ. Внесла чималу сумму, але стався збій і я отримала чек, що неможливо здійснити операцію. Я подзвонила 3700 і оператор Юлія прийняла заявку, ввічливо заспокоїла мене, що після перевірки банкомату сума повернеться в термін від 1 до 14 днів. Я, звісно дуже нервувала в очікуванні. Але вже 29.05.2023 вся чимала сума надійшла мені на карту!!!
Щиро дякую Спеціалістам Приватбанку за професійну роботу та швидкість вирішення питання! Мирного неба над головою вам і вашим близьким!
Приватбанк
Ответ банка
29 мая 2023, 18:05
Вітаємо.
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Абсолютно некомпетентний персонал. Крадуть гроші ФОП та вклади фіз осіб посилаючись на бандитські постанови НБУ та власні рішення, котрі прямо суперечать Конституції України. Попросили надати підтвердження походження коштів. Після надсилання такого підтвердження в строгій відповідності до законодавства та уточнюючого запитання через чат працівникам Примат24 та додатково по телефону відмороженої лінії 3700 — некомпетентні працівники банку підтвердили, що вказаних документів достатньо та джерело коштів підтверджене. Підтвердили ПИСЬМОВО. Відповідне нагадування в особистому кабінеті Примат24 також зникло. Через 1 місяць після цього вони просто розривають ділові відносини та блокують рахунки з коштами — і особистими і ФОП. І це при тому, що у війну діяльність бізнесу має бути критично важливою для держави, яка по факту просто виганяє тих хто хоче працювати і створювати робочі місця — за кордон. При чому немає ні обгунтування таких дій ні рішення суду — нічого. Просто рішення банку, яке звучить — «банк вважає, що може мати місце відмивання коштів», «може мати місце» — це не рішення суду і не доказ — це суб'єктивна думка банківського працівника-самодура. При чому я навіть не чиновник. Я підприємець. Щоб забрати кошти — запрошують до відділення і просять написати заяву встановленого цим недо-банком зразку. В заяві передбачено, що Ваші кошти банк може видати готівкою. Працівники підтверджують це і перевіряють заяву. Потім її приймають. І нічого… При зверненні до банку — виявляється, що отримати кошти готівкою неможливо — тільки перерахунком на інший Ваш рахунок (якого може і не бути).
Після цього Вас знову запрошують у банк…де Ви пишете заяву і вказуєте свої нові рахунки. Працівник перевіряє і запевняє, що все ок. І знову відмова. Цього разу Вам треба було своє прізвище та ім'я написати англійською (в анкеті де все написано Українською).
Діяльність бізнесу заблокована. Загалом мені прийшло 5 відмов від неадекватного злочинного недо-банку в який перетворилася колись одна з найпередовіших фін. установ Европи. Всі копії цих документів я зберіг. Проте подавати позов до суду — не буду, як і пробувати працювати в державі де панує законодавче свавілля та не цінують тих, хто працює та платить податки не дивлячись ні на що Чи не охоплюються ці злочинні дії положеннями Кримінального Кодексу України про заволодіння чужим майном…важко сказати, коли суди також державні, а не служать її громадянам — як це повинно бути у правовій державі…мабуть ні — оскільки служителям феміди дозволяється давити солдат на пішохідних переходах.

Такі випадки з боку цього банку на жаль набули масовий та хаотичний і не обгрунтований характер. Бережіться цієї установи та краще оберіть якийсь банк з іноземними інвестиціями.
Приватбанк
Ответ банка
29 мая 2023, 15:08
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переведення власних коштів.
Проблема решена
KsanaR 28 мая 2023, 23:19
є клієнтом Привату вже багато років, але з кожним зверненням до банку моє відношення до нього погіршується.
Ситуація в якій опинилася сьогодні:
Мій чоловік, який теж є клієнтом Привату і в даний момент знаходиться в ЗСУ попросив перекинути йому гроші. Я, маючи картки також інших українських банків, вирішила переказати з них. Але дуже здивувалася, коли не змогла переказати ні з однієї з них. Кошти списувалися та повертались без виконання. Звернулась в банки, які відповіли, що проблеми з банком-отримувачем коштів. Тоді, маючи невеликий залишок в Приваті, вирішила переказати з приватовської картки і, о чудо, платіж пройшов. Але суми було не достатньо, тому вирішила подзвонити на гарячу лінію Привату, щоб дізнатись чому не приймають перекази з карток інших українських банків. Після нудної і безрезультатної розмови з ботом, мене зʼєднали з оператором. Відповідь мене вбила: причина може бути в перевищенні транзакцій в місяць, а саме в кількості 200 транзакцій!!! Та нехай дзвонить отримувач та дізнається чому йому на карту не зараховуються кошти.!!!
Розумію, третя особа і все таке, але ж я не питаю його залишок, особисту інформацію, я запитувала ПРИЧИНУ незарахування!!! Тим паче, його особисті дані я й так знаю, бо це мій чоловік.
Але оператор раз за разом повторювала про нерозголошення інформації, про те, що нехай дзвонить отримувач, та що це може бути обмеження на переліміт 200 транзакцій в місяць з 20 травня 2023р. На запитання на якій підставі обмеження 200 транзакцій, оператор повідомила, що це Постанова Національного банку України. Я запросила номер та дату Постанови, оператор шукала, відключалася ненадовго, а потім сказала, що помилилась і що це внутрішня політика банку.
В мене питання: в чому полягає внутрішня політика ДЕРЖАВНОГО банку щодо неможливості зарахування переказу з іншої картки укр банку?
P. s. Сума переказу була всього 4тисячі грн. 4!!! Не 400тис, а 4!!! Це що така величезна сума? По фінмону поріг 400тис, а тут всього 4!!!
І так, мені прийшлось перекинути з картки іншого укр банку на СВОЮ картку Привату, а вже потім з неї на картку чоловіка. І аж тоді переказ пройшов.
Це не важко, але це додатковий час та зайві операції.
І щодо дзвінків одержувача коштів- а банк розуміє, що не завжди можна подзвонити, а коли можна то може вже буде пізно. Та й отримувач коштів може не знати про наміри йому переказати.
З усього всього:
Це ганьба!!! Державний банк повинен робити все, щоб клієнти були задоволені, щоб якщо виникає якась проблема чи питання, вирішувати швидко та допомагати. Це банк який представляє державу. Тому все повинно бути на висоті!!!
А так це викликає тільки впевненість в тому, що потрібно закривати рахунки та картки та переходити на обслуговування до інших банків (не державного).
Приватбанк
Ответ банка
29 мая 2023, 8:48
Вітаємо.
Інформація по картках/рахунках може бути надана тільки їх власнику.
ПриватБанк піклується про дані наших клієнтів: ми не розголошуємо конфіденційну інформацію третім особам, в іншому випадку наші ж клієнти не матимуть до нас довіри.
Ми переконані, що ви так само хотіли б бути впевненими в тому, що ніхто крім вас не зможе дізнатися нічого по ваших картках (навіть близькі нам люди не завжди переслідують добрі наміри).
Власник картки може самостійно звернутися до нас і уточнити інформацію, яка їх цікавить. Ми доступні цілодобово в чаті, за номером 3700, й завжди раді допомогти вам.
Проблема решена
Dmitry2023 28 мая 2023, 11:57
Проживаю на тимчасово окупованій території України (м.Енергодар Запорізька область) Приватбанк відповідно до виконавчого провадження всі кошти з зарплатної картки, всупереч Законів України 2129-ІХ та 8064-ІХ (забороняється відкриття виконавчих проваджень та вжиття заходів примусового виконання рішень на території адміністративно-територіальних одиниць, які тимчасово окуповані, внаслідок військової агресії рф, у період такої окупації)
Приватбанк
Ответ банка
28 мая 2023, 15:51
Вітаємо.
Розуміємо ваше невдоволення, та в той же час, 8 травня набрав чинності закон згідно якого скасовані обмеження (що було впроваджено на початку війни), таким чином всі арешти на будь-яку суму банк повинен встановити. Для того, щоб ці арешти зняти, якшо виконавче провадження закрито, вам потрібно звернутись до суду чи виконавця. Ці дані передаються в банк від виконавця, тільки після чого банк знімає арешт.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
DmytroK70 27 мая 2023, 10:10
ФОП яка є ВПО з Луганської до Івано-Франківської області, має довідку ВПО, підприємництво зареєстровано у Івано-Франківській області, там же і платить податки, звернулася до відділення Приватбанку у м. Івано-Франківськ для можливого отримання кредиту для розвитку бізнесу по програмі «5−7-9». У відділенні їй було відмовлено дажу у розгляді можливості отримання кредиту, із посиланням на те, що місцем реєстрації фізичної особи є Луганська область, не зважаючи на наявність ВПО та реєстрацію підприємництва у Івано-Франківській області. Виникає питання, чому державний банк обмежує право громадянина України у доступі до державних програм? Блокує можливості розвитку підприємництва, створення нових робочих місць?
Приватбанк
Ответ банка
27 мая 2023, 12:39
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення ваших контактних даних та деталей ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сергій Лунін 27 мая 2023, 9:27
Мирного неба над головою вам і вашим близьким Шановний Мінфін і Читачі відгуку.
Річ піде про Спеціалістів по наданню Інформації чи то в письмовому вигляді чи в телефонному, «Відгук не про роботу банку «бо саме їм доводиться читати негативні коментарі і відповідати на них, Люди рідко заходять подякувати, Я нижче також писав негатив, але я розумію що потрібно і дякувати за іх працю в цей нелегкий для України і Українців час, і треба давати їм зрозуміти що вони роблять добру справу, а у нас у всіх нерви на …
Так як це був мій перший бак і їм дісталося від мене багато запитань і проведення мене цим не зрозумілим на той час Фінансовим банківським Лісом.
З приводу роботи Спеціалістів банку ПриватБанк, Дуже щиро задоволений іх роботою, Перші перекази із закордонну допомогли отримати і роз’яснити як саме заповнювати форми в той час здійснював перекази XOOM, роз’яснили як це робиться в кабінеті без відвідування відділення і отримувати кошти з конвенцією відразу на свою картку, І багато іншого важливого у взаємодії з банківською сферою, ввічливі і професійні, за що їм щиро дякую…
Негативна галочка то для вищого керівництва, в Україні діє закон і є Конституція.
5 Зірочок для співробітників, 0 для вищого керівництва…
Приватбанк
Ответ банка
27 мая 2023, 10:54
Вітаємо. Дуже вдячні вам за відгук та теплі слова. Водночас, розуміємо ваше обурення та все ж Банк працює відповідно до чинного законодавства, з чого також слідує виконання всіх зобов'язань перед державою, а також норм та актів Національного Банку України.
Проблема решена
Наталия Клочко 26 мая 2023, 20:22
25.05.2023 року в 17:12 в банкоматі в Новусі (м. Вишневе, Бучанського району, вул, Святошинська 28) знімала батьківські кошти за зошити для другого класу, 10 000,00 грн. Банкомат видав куп’юри номіналон по 500,00 грн, та 200,00 грн. Усього видав 6000 грн. куп’юрами по 500 грн. та 3400 грн. куп’юрами по 200 грн., не до давши при видачі 600,00 грн. При звернені до операторів на номер 3700 в них не було здивування, прийняли заяву під номером 26882090 і відповіли, що протягом доби кошти будуть повернуті. Сьогодні об 11:50 прийшло повідомлення в Приват 24, що на поверненя 600,00 грн не виявлено збою та змушені відмовити в поверненні, Сьогодні знову телефонувала до Приват Банку на що мені сказали, що заяву повторили під номером 46725351 і буде розгляд ко кінця дня. Я голова батьківського комітету і ці кошти терміново потрібні щоб розрахувтись за дитячі зошити.
Приватбанк
Ответ банка
29 мая 2023, 13:35
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
lexxgorch 26 мая 2023, 11:45
Являюсь клиентом банка около 17 лет, последние 3 года премиальным клиентом. Вчера после видео идентификации пришло сообщение от банка что со мной разрывают отношения в одностороннем порядке по статье 10. «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення «??? Если честно ШОК, в банке открыт фоп и кредитка, за все время не одной просрочки по платежам, всегда с банком было полное взаимопонимание и все что от меня требовалось как клиент всегда выполнял. На счетах остались деньги из которых я должен платить алименты, от которых зависит жизнь моей жены с дочерью, и не говорю уже о родителях и моих обязательствах по кредитам.
Банк отказывается всячески комментировать! Как это назвать? Не геноцид ли. У меня получается нет прав даже узнать причину в государственном банке!
На карту мне иногда скидывали деньги без комментариев к платежу, возможно связанно этим, но это не астрономические суммы!
По роду деятельности больше 10 лет занимаюсь региональным СМИ с охватом около 1000 000 человек в месяц, никогда не пользовался служебным положением в личных целях, но в этом случае к сожалению вынужден выходить в информационное поле и написать честный и развернутый материал!
Приватбанк
Ответ банка
26 мая 2023, 13:01
Вітаємо. В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством, банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів
Проблема решена
VladimirBur 25 мая 2023, 9:41
Чем дальше в лес тем больше дров, сначала 3 раза понизили кредитный лимит, потом его вообще убрали с началом войны. Услугу оплата частями я и в глаза не видел, а хотелось бы. Последний случай выбил из колеи меня напрочь. Пошел пополнить карту Привата, нашел Универсальный Приватовский терминал, на пр Ивасюка (там такой который и принимает и бывает нал), закинул туда пять тысяч, терминал захлопнул дверь, и что вы думаете, заглючил напрочь, идёт обработка и все, больше ничего не показывает, звонок оператору не помог вообще, кроме составления заявки на возврат средств и совета ждите ничего не добился. Весь денежный аванс лежит с 19 го мая, а по заявке ноль прогресса вообще, а до зарплаты ещё нужно дожить. Очень долго с этим банком из- за удобного личного кабинета, но это последняя капля.
Приватбанк
Ответ банка
25 мая 2023, 11:05
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Maksym Solomko 24 мая 2023, 18:10
Виникла необхідність відкоректувати свою адресу проживання і реєстрації. Звернувся до підтримки й активували можливість зробити актуалізацію даних. Актуалізацію проходив за паспортом громадянина України для виїзду за кордон. Надав банку всю запрошену інформацію. Після актуалізації зникло моє ім'я по батькові й були скасовані електронні підписи. При цьому в базі банку я раніше надавав свій паспорт громадянина України (зразку 1994 р.) та довідку про наявність РНОКПП…
Повторну актуалізацію можна пройти через добу. Тупість фахівця, який займається актуалізацією даних.
Приватбанк
Ответ банка
24 мая 2023, 19:46
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб детальніше розібратись в ситуації.
Проблема решена
ElviraMriasova 24 мая 2023, 10:37
Поставила б нцуль зірочок, якби можна було. Такого маразму давненько не зустрічала. По реорганізаціїї одного ОСББ шяхом приєднання до іншого ви затягнули ситуацію так, що далі нікуди. Окрім того, я вважаю, що ви УМИСНО шкодите, перешкоджаєте роботі ліквідаційній комісії та процесу злиття двох юридичних осіб. Я промовчу про вічний квест із довідками, які підписує податкова для отримання з/п працівникам із інвалідністю.
І після цього ви хочете аби із вами співпрацювали???

Так ось, я як голова комісії із припинення подала заяву із усіма підтвеоржуючими документами щодо закриття усіх рахунків даного ОСББ, переводом коштів на рахунок правонаступника за рішенням загальних зборів та наданням банківських виписок з грудня місяця по день закриття, так як голова правління даного ОСББ тупо не йде на контакт ні з ким із комісії та співвласників, не робить жодних необхідних дій та не передає документи з грудня (по даному ми вже вжили неодхідні кроки). Ви написали відписку, що може таку ззаяву подати виключно правонаступник та виключно на вашому якомусь внутрішньому бланку. Ваш спеціаліст дзвонила мені по кілька разів надень, я все уточнила, думаю, та добре, навіть сперечатись не буду аби вирішилось питання.

Те, що дзвонили, просила, заходили по кілька разів у відділення, додавали повторно купу документів, про це я просто промовчу.

Але ж далі… Ви присилаєте відписку, що мол один рахунок закритий, а інший може закрити офіційний представник даного ОСББ. ВИ СЕРЬЙОЗНО!!! Я ВЖЕ НЕ ЗНАЮ ЯК ПОЯСНЮВАТИ, хто іще має до вас звернутись, які іще потрібні документи, коли я навіть вже внесена в реєстр, які іще та від кого потрібні заяви, на яких іще ваших внутрішніх, незатвреджених, бланках.
Ні відповіді про те, чи є залишок, ні виписок, навіть не закрили рахунки! Коли до вас звертається комісія з припинення, глова комісії, рішення загальних зборів, ви посилаєте до правонаступника та відмовляєте, бо не на якомусь вашому внутрішньому папірці написана заява. Тягнете час. Коли до вас звертається на ВШАУ Ж ВИМОГУ, правонастуник, все повторює та надає усі необхідні документи, ви відмовляєте знову ж, бо тепер повинен звернутись представник даного ОСББ.

АЛЕ!!! відповідно до законодавства України, якщо ви іще дієте відповідно до законодавству саме України, якраз ліквідатор і є офіційним представником юридичної особи, яка припиняє діяльність. ВИ В КУРСІ цього чи НІ? То так і напишіть — ми не знаємо як це зробити, ми не хочемо це робити, йдіть відразу в суд, бо ми не будемо нічого робити. Тоді це буде хоча б чесно!

«Друзі», от СКІЛЬКИ іще та настільки можна бути такими шкідниками???
Приватбанк
Ответ банка
24 мая 2023, 14:38
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
jadefall 23 мая 2023, 12:27
— Я клієнт іншого банку, так як термінала мого банка не має поряд, користувався приватівським для поповнення свого карткового рахунку, до вчорашнього дня поки не стався збій у терміналі і я став заручником цього банку.

— Гроші термінал забрав і все, далі дзвонить автомат і каже — у нас там збій ми можемо повернути вам гроші поповнивши мобільний (ви там що всраті? навіщо мені мобільний на 1500 грн поповнювати) або можемо перевести вам на карту приват банку. Як я вище зазначив, я не клієнт приват банку і у мене не має карти. Я згадав що у товариша є приват карта і тут виникла проблема — а як знову зробити щоб цей автомат вам подзвонив? Проблема була в тому що якщо ви не клієнт банку — ви не можете нікуди дозвонитись :)))) Я вже 2 рази в житті попадав на збої в терміналах не банківських при поповненні рахунку, але там вирішувалось все швидко я називав номер терміналу, дзвонив з того номера що поповнював, а далі просто просили БУДЬ-ЯКУ!!! картку на яку вам переводили гроші. Ну ок, поряд є відділення цих терористів, але і тут виявилась проблема про яку я не знав, вони не можуть мені повернути мої гроші перекинувши їх моєму товаришу, мені треба його брати особисто і тащити у відділення… шо за брєд. Я ж не прошу заберіть гроші у товариша з карти, я прошу поверніть мої гроші на картку приват банка товариша який у курсі що йому прийдуть ці гроші …

— І все, на цьому все, Приват банк заставив мене проти моєї волі стати їх клієнтом щоб я міг отримати свої 1500 грн, які мені досі не повернули, хоча вже доба пройшла. І як я зрозумів я такий там не один був в той день, а може у них там кожен день так…

— А і забув сказати, одна з персоналу Приват терористів, ще й каже — та це вам ще повезло бо ми повертаємо гроші а у інших банках чи компаніях взагалі пропадають. ВИ ТАМ ЩО ЗОВСІМ БЕРЕГИ ПОПЛУТАЛИ ???
Приватбанк
Ответ банка
23 мая 2023, 13:33
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою термінала.
Повернення коштів саме на картку ПриватБанку здійснюється, щоб впевнитись, що гроші будуть повернені саме тому, хто вносив їх в термінал. Оформлення безкоштовної миттєвої картки для повернення коштів не зобов'язує вас до її подальшого використання. Якщо заявка на повернення вже створена, вона буде опрацьована після перевірки даних по терміналу та результатів інкасації. За результатом опрацювання заявки ми додатково інформуємо клієнта.
Tsimbal19871 22 мая 2023, 12:33
В мене з карти знімало постійно кошти/коли побачила заблокувала карти
: перевипустила нові.на ранок зняло 39.99 доллара.з одної карти та 385грн з другої карти.

увага мої рахунки застраховані.
за страховку приват не забуває знімати.

Короче то був якийсь закордонний сайт.
наразі знімає м.Дніпро Амусемент Ю А, Днiпро, Наб. Перемоги, 30

приват тобі НЕМАЄ ВІРИ.

поверніть кошти.
Приватбанк
Ответ банка
22 мая 2023, 14:01
Добрий день!
Шкодуємо, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією. Оплата з картки через сторонній сайт можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки, що вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. Радимо перевірити чи не була картка раніше прив'язана на даному сайті для оплати підписки або послуг сайту.
За вашим зверненням в онлайн чат на сайті pb.ua наші колеги матимуть змогу подати заявки на повернення коштів для оскарження платежів.
Проблема решена
Youly767 22 мая 2023, 10:01
Банк наклав арешт на рахунок, не розібравшись у справі! В 2021 році в мене були арештовані рахунки, я подала на компанію в суд, суд визнав рішення на мою користь! Рішення суду датовано 2022 роком, також постанова від виконавця також датована 2022 роком! В реєстрах стосовно цієї справи провадження закрито) Але банк накладає арешт на рахунок і присилає мені постанову, по які провадження закрито згідно з рішенням суду! Подзвонила виконавцю, він стверджує, що відповідний лист він надав в банк, я його попросила, щоб він продублював його, також виконавець надіслав лист з постаною про зняття арешту з мого рахунку так, як є відповідне рішення суду, надіслав додатково в електронному вигляді з електронним підписом! Але для ПриваБанк до сраки, що у вас є рішення суду, вони не підпорядковуються даному органну, як мені відповіли в онлайн-чаті! Виходить, що банку пофігу на вищий виконавчий орган і на офіційні документи, вони вимагають, щоб їм виконавець надіслав лист, якій він їм вже 100 разів надіслав і підтвердив це доказом, що лист був їм надісланий, але банк стверджує інше не маючи докозу
Приватбанк
Ответ банка
22 мая 2023, 11:53
Добрий день!
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією.
Банк діє виключно в рамках чинного законодавства. На законодавчому рівні було скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року.
В ситуації, коли по клієнту банк має виконавче провадження про накладення арешту ми маємо обмежити рахунки. Якщо арешт було знято, але до банку не надійшов відповідний документ про це — ми не маємо змоги зняти арешт без відповідної постанови надісланої виконавцем. Після отримання постанови обмеження знімається. Ви можете переглянути стан ваших карток і наявність обмеження в своєму Приват24.
Проблема решена
Юлія Журавель 21 мая 2023, 10:25
Доброго ранку, хочу написати отзив про роботу приват, на мій погляд, це просто саботаж у воений час, абсольтно безпорадна підтримка для біженців які закордоном, три дня билася, щоб оновити фінансовий номер на польскій, ОНОВИЛИ, так тепер 3 ді не можу зайти в приват 24, мене не баче программма, хоча смс приходить, ВИТАТИЛА КУПИ ЧАСУ НА ПЕПРЕПИСКУ ТА ПЕРЕМОВИ ПО ТЕЛЕФОНУ!!! толку НОЛЬ, на все одна відповідь-приезжайте в Україну ,і самі все робіть-А ви тоді там нашо -ПЕРСОНАЛЬНІ БАНКІРИ і ПРОЧІ КОНСУЛЬТАНТИ-КАМЕННІЙ ВЕК!!!
Приватбанк
Ответ банка
21 мая 2023, 14:24
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що така проста процедура змусила вас прикласти стільки зусиль. Написали вам в приватні повідомлення, щоб допомогти розібратись в ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
monscher 20 мая 2023, 14:40
Моя донька має у приватбанку рахунки на який приходить зарплата, на який приходять аліменти, на який приходить допомога дитині з інвалідністю. До банку прийшов виконавчий лист на стягнення 670 гривень. Банк поблокував усі рахунки. Тобто заблоковано гроші, які не належать боржникові (аліменти і соцдопомога). заблокував їх у суботу (у ДВС неробочий день). Внучка попала в ДТП (16 травня Дрогобич-Стрий). Лакарі без грошей палець об палець не вдарять (струс третього степеня, прелом щелепи, перелом черепної кістки, розрив ясен і губи, потрощені зубки). Хіба судвиконавець вказує номери рахунків які треба блокувати? Ні. Він вказую тільки суму, яку треба заблокувати.
Приватбанк
Ответ банка
20 мая 2023, 16:18
Вітаємо.
8 травня набрав чинності закон згідно якого скасовані обмеження (що було впроваджено на початку війни), таким чином всі арешти на будь-яку суму банк повинен втсановити.
Якщо у клієнта достатньо коштів на картці та в постанові арешт суми (не рахунків) — банк блокує суму арешту. Клієнту необхідно звернуться до виконавця для оплати суми арешту. Банк розблокує суму після отримання постанови про зняття арешту від виконавця. За коштами понад суми арешту клієнт може проводити транзакції.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
olehvs 20 мая 2023, 14:21
Отделение по адресу: Сумы, ул. Казацкий Вал, 1
Моя мама звернулась у відділення банку, щоб по строкам замінити свою пенсійну картку. При собі мала паспорт, ін. код. Перед початком розмови повідомила працівнику банку, що заздалегідь відмовляється від кредитних, «Універсальної» та інших карток. Працівник банку повідомила, що в таких випадках, коли відмовляються від Універсальної картки, замовлення картики для виплат (пенсійної) відбувається клієнтом у відділенні банку САМОСТІЙНО із свого гаджета через Приват24, консультант тільки підказувала що і куди натискати. Після замовлення картки в Приват24, мамі видали нову картку (без пред«явлення паспорта) та зробили фото разом з карткою і повідомили, що картка самостійно активується протягом 2-х годин і нею буде можливість користуватися. Зразу ж на Вайбер і прийшло повідомлення: «Ви здійснюєте операцію, яка вимагає додаткового підтвердження. Для завершення операції зверніться в будь-яке відділення або чат онлайн». Звісно, мама на це не звернула особливої уваги, так як ще знаходилась у відділенні банку та спілкувалась з працівником.
Здивуванню не було меж, коли наступного дня при спробі зайти в Приват24 побачила повідомлення «З метою безпеки послуга недоступна. Зверніться до чату-онлайн». Виявляється, що замовлена картка не була активована, тому був заблокований доступ до Приват24. Оператори 3700 не мають можливості активувати картку, для її активації треба використовувати чат-онлайн (найближче відділення банку від місця проживання за 25 км в зоні бойових дій!), а в чаті треба було відправити скрін «помилки» сайту, відповісти на купу питань, вийти на відеозв»язок з оператором (а якби не було інтернету?) та багато хвилин очікування поки оператор «намагається зробити все можливе». Загалом спілкування в чаті забрало трохи більше 1,5 години! та додало пенсіонеру кілька сивих волосин.
Працівники банку мають можливість видати нову картку без попереднього замовлення її клієнтом в Приват24. Але якщо не хочеш отримувати Універсальну картку чи додаткові якісь послуги — готуйся пройти сім кругів аду, отримати неправдиву, неповну, неточну інформацію та хамське відношення.
Приватбанк
Ответ банка
20 мая 2023, 16:20
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти мами, та детальніше розглянути сутиацію.
Проблема решена
Anastasiia K. 19 мая 2023, 18:50
Я користуюсь ПБ уже близько 5 років і донедавна була ним досить задоволена. Але нещодавно моє враження про нього змінилося не в кращу сторону. Історія така: кілька років тому, ще коли я була студенткою без практично ніякого доходу, банк вирішив без мого відома підвищити мені кредитний ліміт по карті «Універсальна» до 3000 грн. Звісно, на той момент кредитні кошти були мені непотрібні, тому я прибирала кредитний ліміт і на кілька років забула про цю ситуацію. Сьогодні я вже не студентка, стабільно отримую дохід на картку (більше того, я в Приваті маю відкритий ФОП і і там же сплачую податки), і вирішила що вже настав час будувати свою кредитну історію. Спробувала самостійно збільшити кредитний ліміт через приват24 — прилетіла відмова. Думаю, ну окей, зателефоную на гарячу лінію. Там мені хлопчина пояснив, що потрібно прийти в банк з закордонним паспортом або іншими документами. Так я і вчинила — дівчинка у відділенні дійсно намагалася допомогти мені, оновила всі мої дані, і дала кілька порад для того аби уникнути подібного в майбутньому. Врешті навіть після цих всіх маніпуляцій банк кредитний ліміт мені не збільшив.

В мене є логічне питання до ПБ — чому банк надає кредитний ліміт безробітньому студенту, якому на карту приходить 1000 грн щомісячно (і то в кращому випадку), але не хоче піднімати кредитний ліміт до 5000 грн людині, яка кожного місяця отримує 25000+ грн? Як взагалі працюють ваші алгоритми?
Приватбанк
Ответ банка
20 мая 2023, 8:53
Вітаємо.
Рішення про надання кредитного ліміту ми приймаємо аналізуючи дуже дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись карткою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення якщо ліміт буде збільшено.
Проблема решена
Катерина Крисанова 19 мая 2023, 15:25
Приват блокує рахунки клієнтів по виконавчим провадженням 17 року, які вже давно закриті, но банк натягнув очечі і не баче.Прийшлось зв’язатися з виконавцем, щоб повторно переслав…Можете на 10 сутки протруть свої очі.
Приватбанк
Ответ банка
19 мая 2023, 16:27
Добрий день!
Законом скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року. Ми можемо зняти встановлене обмеження лише коли отримаємо документ від виконавчої служби про зняття арешту. Будь ласка, зверніться до органу, який встановив обмеження для направлення в Банк відповідного документу — тоді ми одразу зможемо відновити роботу рахунку.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝