Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Світлана Климась 13 февраля 2023, 19:25
29 числа знімала готівку в банкоматі, ввела суму 6000 грн., але банкомат видав лише 2000грн.(10 купюр по 200грн), після того перезвонила на гар.лінію приват банку і подала заявку на повернення суми у розмірі 4000грн., після перевірки інкасації не виявлено готівки по касі по словам оператора, я знову подала повторну заявку, але приват банк мені знову відмовив.
Допоможіть з’ясувати дану ситуацію, адже з 6000грн.,.а я отримала лише 2000грн.
Приватбанк
Ответ банка
13 февраля 2023, 20:16
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас додатково повідомимо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mimopro 13 февраля 2023, 17:11
Отделение по адресу: Одесса, ул. Бунина, 30
Дані по Вашій заявці № 15750319 від 11.02.2023:
Шановний!!! Ваше звернення № 15750319 оброблено. За наданою Вами довіреністю недостатньо повноважень. Рекомендуємо щоб у новій довіреності вказали: право представлення довірителя в банківських установах, право отримання грошових коштів, право розпорядження грошовими коштами, право відкриття рахунків, право отримання картки, право подання заяв до Банку, право підпису документів від імені довірителя, право подачі та отримання документів, виписок, довідок та інформації. Дякуємо за Ваше звернення! З повагою, команда ПриватБанку!

Поперше, у першому параграфі є читкий текст:
кожен має право діяти самостійно, незалежно і один від одного, бути моїми представниками з усіма необхідними повноваженнями в державних, громадських, господарських та інших підприємствах, установах і організаціях незалежно від їх подпорядкування, форм власності та галузевої належності, в банківських установах, в тому числі в АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» (скорочена назва — АТ КБ «ПРИВАТБАНК»), в його філіях та відділеннях, з усіх без винятку питань, що будуть стосуватися розпорядження та користування від мого імені та у моїх інтересах відкритим на моє ім'я в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» рахунком за № UA… у валюті долар США.

«з усіх без винятку питань, що будуть стосуватися розпорядження та користування від мого імені та у моїх інтересах відкритим на моє ім'я рахунком»…

Далі у другому параграфі на всяк випадок ще доповнення:

Для цього надаю їм право: мати вільний доступ до рахунку та інформації щодо нього; подавати від мого імені заяви іа інші документи, які будуть необхідні для виконянная довіреності; одержувати довідки (виписки) або інші документи про наявність грошових сум, відсотків (нарахувань) по ньому чи руху зазначених сум; поповнювати рахунок будь-яким способом, передбаченим законодавством України, на свій розсуд;: одержувати через каси банків з мого банківською рахунку готівкові суми без обмежень їх розміру; здійснювати перерахування на мій рахунок, та у разі необхідності, з мого рахунку без обмеження сум у відомих їм банківських установах, в тому числі без використання платіжної картки; використовувати платіжну картку та отримувати у разі необхідності нову картку та пін-коди до неї; у разі необхідності, укладати додаткові договори та угоди до договору, укладеного між мною та АТ КБ «ПРИВАТБАНК» щодо банківського рахунку, заяви, тощо, у разі необхідності, закривати відкритий на моє ім'я рахунок, отримувати грошові кошти з мою рахунку; розписуватися за мене, а також вчиняти всі інші юридично-значимі дії, пов’язанні з виконанням цієї довіреності.

Отже поясніть ДЕ ЛОГІКА?

Ще раз наголошую, мої батьки є клієнтами банку, прийшли до відділеня де ми всією сім'єю постійно обслуговувалися, з довіренестю де передбачено УСІ дії без винятку за моїм рахунком. І навіть не з просьбою зробити ЩОСЬ НОВЕ. Я вже відкрив на них картки котрі прив’язані до мого рахунку. Їм потрібно тільки перевипустити ці картки.
Моя мати сьогодні відвідала юриста и він був у шоці з ваших дій і відповіді. Він дав відповідь що є два варіанти, подавади и оскаржувати ваші дії через юриста так как ваш відділ робить дива чи посто змінити банк, бо це повне безглузддя.

Я ще раз наголошую, що у довіреності є все що необхідно для ПЕРЕВИПУСКУ КАРТКИ котрі вже є.
Також ви не даєте можливості мені онлайн чи по телефону після повної верефікаціі зробити власну заяву щодо перевипуску карткок для батьків.

Чому таке просте питання вже скільки днів взриває всім мозок та також витрачає і ваш час та ваших співробітників. Навіщо ці перешкоди?

Вирішить це питання будь ласка.
Приватбанк
Ответ банка
14 февраля 2023, 9:34
Вітаємо.
На жаль, за вказаними контактами нам не вдалось зв'язатись з вами для вирішення питання. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити актуальні контакти та розібратись в ситуації.
Проблема решена
dnrs 11 февраля 2023, 21:38
Побачивши статтю https://minfin.com.ua/ua/currency/articles/narodnyy-reyting-bankov-v-yanvare/ зрозумів, що я не один потерпілий від хваленої секюрності привата. Як і у багатьох відбулося несанкціоноване списання 16000грн начеб-то на сайті dhgate.com 28 грудня близько 23.00. Операція пройшла повз встановлений інтернет ліміт у 50грн, без жодних запитів на підтвердження операції. А за пів години до цього ще й отримав нотифікацію що хтось намагався сплатити картою на 0 грн і ввів невірний cvv2 код. І навіть після цього банк дозволив списання, хоча завжди на кожен чих питає підтвердження. Списання відбулося з картки якою 2 роки не користуюсь (бо отримав преміум картку), ніде її не світив, бо сплачую тільки через apply pay, а онлайн сплачую тільки через інтернет картку.
Прийшовши розбиратись наступного дня до преміум відділення сказали чекайте 120 днів поки ми опрацюємо заявку на повернення коштів (і при цьому нема гарантії що кошти повернуть). Перебирав варіанти яким чином хтось міг отримати реквізити картки (окрім доступу до бази даних) і згадав яким чином видаються нові картки — менеджер у відділенні просто дістає з шухляди не запакований картонний конверт з карткою. На запитання, що забороняє записати кудись ці дані, нічого не змогли відповісти. Але запропонували оформити страховку від таких ситуацій. Це взагалі прозвучало як знущання. Добре що хоч після цього ще звернувся до персонального менеджера і мені порекомендували писати заяву в поліцію, бо без неї шанси на повернення мінімальні.
Пізніше персональний менеджер відповіла, що служба безпеки банку повідомила, що насправді оплата відбулась не на сайті, а через термінал іншого банку. Тобто на лице підробка картки, реквізити якої знає тільки банк, бо навіть я не знаю свій пін код, так як сплачую тільки через apple pay і картка весь час вдома на полиці. Мою заявку на повернення коштів разом з заявою в поліцію передали в mastercard і далі вони будуть вирішувати чи повертати кошти, а приват ні при чому і ні за що відповідати не буде. Це така лояльність до постійного клієнта з 2008 року, або до vip клієнта, тут вже на вибір.

І найголовніше що картки привату тепер можна просто викидати, або зберігати кошти тільки на один похід в магазин, бо як показав мій випадок і випадки інших (у відгуках таких списань чимало), списати можна або всі наявні на картці кошти або загнати кредитку в мінуси повз уявну систему секюріті банку, повз усі встановлені ліміти і клієнт нічого з цим зробити не може, а банк морозиться і каже що сам дурак, бо десь засвітив свою картку.
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2023, 10:48
Добрий день!
Наші колеги перевірять інформацію по описаній ситуації та зв'яжуться з вами за результатом.
Полезный комментарий
dnrs 7 марта 2023, 22:51
Історія завершилась умовним хеппі ендом і 2 дні тому кошти повернули у повному обсязі
Cricket2007 11 февраля 2023, 19:29
Сегодня обнаружил что на мою карту универсальная установлено ограничение на снятие наличных и перевода средств. Якобы из-за войны, но война уже почти год идет и все работало. Просрочек никогда не было кредитная история идеальная. Зачем делать такие неудобства? Когда снимут ограничение не понятно. Звонил на 3700 там этот дурной робот что-то «бу-бу-бу, а теперь повторите» я звоню в поддержку поговорить с живым человеком, а с не глухим и тупым роботом до которого если что и доходит то с 10-го раза. Наличие робота в техподдержке вообще как бы посылает всех обратившихся вслед за русским кораблем. Пора искать другой банк.
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2023, 10:44
Добрий день!
Виходячи з інформації у відгуці мова йде саме про кредитні кошти, які були тимчасово обмежені для використання саме на зняття готівки чи переказ коштів. При цому кредитні кошти при такому частковому обмеженні залишаються доступні для поповнення мобільного, покупок в магазинах та оплати комунальних платежів.
Банк постійно переглядає доступність лімітів та враховує при цьому сотні факторів. Кредитна історія також береться до уваги, однак це не єдиний та не головний фактор, адже кожен з показників має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. При знятті такого обмеження банк відправляє повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Leto152 11 февраля 2023, 18:32
Була шокована, що співробітник банку бере данні з бази інформацію про клієнта, у особистих цілях. Після скарги, почав погрожувати наклепом
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2023, 10:31
Добрий день!
Описана вами ситуація вимагає проведення перевірки. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Владимир Калюжный 11 февраля 2023, 18:06
Приватбанк решил, что военное положение закончилось, Харьков и область больше не подвергается ударам, люди не страдают, работы полно, деньги платят большие… И решил тупо списывать деньги за кредит автоматически… Вынимая из кармана семьи нищенские поступления… Просто Браво!
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2023, 10:28
Добрий день!
Автоматичний переказ коштів з іншої картки для погашення заборгованості відбувається, коли на картку з використаним кредитним лімітом не був внесений обов'язковий платіж, що передбачено умовами договору. Щоб уникнути подібної ситуації та прострочення по картці радимо своєчасно вносити мінімальні платежі. Сума до внесення доступна для перегляду в особистому кабінеті Приват24.
Проблема решена
VladZ 10 февраля 2023, 22:23
Випадково побачив списання коштів зі своєї карти «ключ до рахунку» ФОП в торгових точках через POS термінали… в США. Повідомлення по операцям надходили в додаток Приват24 яким я не користуюся, тому помітив лише на третій день. Щодя з карти знімали по 50−100 долларів.

Загальна сума вкрадених коштів з рахунку ФОП в ПриватБанк склала більше 10 тис грн. Карту я заблокував і подав заяви на повернення коштів.

Через два тижні після блокування надішло повідомлення про нову спробу оплати картою в американському супермаркеті побутової техніки. Я звернувся в банк для оперативного реагування але не отримав зрозумілої відповіді, чи банк якось реагує на шахрайство з моєю картою? Тільки стандартні механічні поради не передавати дані карти третім особам.

Через двадцять днів після подання заяви ПриватБанк прислав відписку про те, що гроші не можуть бути повернуті (?) також без пояснення причин.

Моя карта «ключ до рахунку» весь час знаходилася вдома і ніколи (з самого часу її відкриття в 2019 році) не використовувалася для операцій покупки чи зняття готівки. Дані картки ніколи не використовувались для інтернет покупок. Яким чином вони могли бути отримані і використані шахраями мені незрозуміло.

Я ніколи не просив банк про дозвіл використання карти за кордоном, як це декларується в кабінеті користувача (нав'язана послуга). По факту, банк самовільно дозволив ці операції і зараз відмовляється від відповідальності за крадіжку коштів.

Карта ФОП не є звичайним засобом платежу, вона прив’язана до рахунку ФОП з якого заборонене нецільове використання коштів. Для особистого користування кошти виводяться на звичайну карту. З карти ФОП можуть бути придбані ВИКЛЮЧНО товари для ведення підприємніцької діяності. Аж ніяк не оплата в ресторані KFC в США, в USD.

Мені взагалі непотрібна така карта для ведення діяльності ФОП, банк нав’язав мені її отримання адже без «ключа до рахунку» ніби неможливо було отримати пакет послуг для ФОП.

***

Також вчора мені стало відомо про аналогічний випадок з давно «сплячою» картою у знайомих. Відбулася несанкціонована оплата в POS терміналі в Люксембурзі.

Таким чином, припускаю, зараз є якась велика кількість карт, дані яких можуть бути використані шахраями в подібний спосіб.

Власник карти НЕ МАЄ МОЖЛИВОСТІ заборонити операції оплати товару за кордоном чи якось обмежити подібні операції в налаштуваннях карти.

Банк має вжити негайних заходів та додатково контролювати цю ситуацію. Ну і було б непогано, щоб винні в цьому співробітники банку повернули клієнтам втрачені кошти.

Дуже велике питання про довіру до фінустанови, яка
1) це все допустила,
2) намагається свої помилки повісити на клієнтів.

Після першого невдалого звернення до персонального менеджера ФОП (лист лишився без відповіді), змінилася особа менеджерки. Новий «персональний менеджер» на моє прохання забезпечити контакт з службою безпеки банку чи якось посприяти вирішенню проблеми відповіла, що вона не має контактів СБ та запропонувала звернутися до кол-центру. Таким чином персональний менеджерка також виявилася некомпетентною та нічим не допомогла.

Питання потребує негайного реагування (припускаю) за для безпеки збереження коштів великої кількості клієнтів ПриватБанка.
Приватбанк
Ответ банка
11 февраля 2023, 10:13
Вітаємо. Вже перевіряємо інформацію по даній ситуації та зв'яжемось в приватних повідомленнях за результатами.
Проблема решена
Володимир Ткаченко 10 февраля 2023, 21:50
Приватбанк без попередження заблокував рахунок ТОВ, де я є одним із засновників, мій рахунок ФОП та мої картки як фізичної особи. В один день, зупинивши діяльність цих субєктів господарювання.
Я не можу здійснити термінові проплати.
При цьому мій бізнес обслуговувався лише в Приватбанку понад 10 років, а картка фізособи була понад 20 років.
Про причини не повідомляють, в відділенні кажуть, щоб я телефонував на 3700, а в там кажуть, щоб з’ясовував в відділенні.

При цьому нещодавно від Приватбанку поступали пропозиції по співпраці, овердрафтах та зарплатних проектах.
Приватбанк
Ответ банка
11 февраля 2023, 9:58
Вітаємо. В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, котрі регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством, банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
mimopro 10 февраля 2023, 20:37
Отделение по адресу: Одесса, ул. Бунина, 30
Добридень.
Моїм батькам не дають можливість перевипустити картки, прив’язані до мого валютного рахунку. Довіреність при цьому є на кожного, де вказано великий перелік того, що можна робити з рахунком від мого імені, аж до укладання нових договорів. І звичайно ж про всяк випадок попросив юристів вказати у списку «можуть отримувати нову картку та пін код до неї».
У результаті батькам відмовили перевипустити.
Намагався онлайн зробити заявку від свого імені, щоб батьки прийшли до того ж відділення і отримали нові карти — «такої послуги не надаємо».
Куди мені надіслати фото доручення, щоб ви ознайомилися і вирішили питання? Після того, як ви побачите довіреність у вас так само виникне риторичне питання «в чому справа?»
Приватбанк
Ответ банка
11 февраля 2023, 10:16
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Питання передане відповідальним фахівцям, за результатами розгляду котрого з вами зв'яжуться.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Андрій Клим 10 февраля 2023, 18:20
також в мене є валютний рахунок в Приваті через який я закуповою товар в іноземних постачальників, надаючи при цьому інвойси та ВМД (вантажно-митна декларація) а пізніше цей товар реалізовую чи це не логічно??? Які ЩЕ ПІДТВЕРДЖУЮЧІ ДОКУМЕНТИ???
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2023, 19:44
Вітаємо. Бачимо, що у відповіді до раніше поданої заявки з приводу вашої ситуації було наведено перелік можливих документів. У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти в приватних повідомленнях.
ivladyslav 10 февраля 2023, 17:47
На сьогодні, щоб забрати свою валюту з цього банку, повинні зійтись зорі на небі, як то кажуть… Ось мій досвід «випрошування» своїх же коштів у банку:
Коли термін дії мого депозиту завершився, я зробив заявку на отримання готівки у відділенні на зручну мені дату. Заявку прийняли, в додаток прийшло повідомлення, щоб прийти в другій половині дня такого-то числа. Здавалося б, все досить просто. На жаль, ні. Коли я прийшов, мені сказали, що коштів немає, мені повинно було прийти повідомлення чи сповіщення від банку, коли саме кошти надійдуть в банк, а оскільки під час приїзду інкасації не було світла, то вони кошти не залишили і поїхали. Тоді я спробував зробити ще одне замовлення готівки на іншу дату, але мого відділення в списку доступних вже не було. Уточнивши в співробітників, мені повідомили, що причина в тому, що під час завершення робочого дня в банку не було електроенергії, тому не вдалось закрити касу, а тому доставки в наступні дні не можливі, поки касу не буде повноцінно закрито. Така ж проблема була наступні 3−4 дні, в четвер мені вдалось нарешті замовити валюту повторно, на п`ятницю. Взявши до уваги попередню інформацію про те, що мені має прийти повідомлення, я чекав, але нічого так і не прийшло. І тоді я вирішив зайти в додаток, глянути, чи є можливість там самостійно перевірити статус. Виявляється, це приходить не повідомлення чи бодай сповіщення на телефон, а просто внутрішнє сповіщення в самому додатку Приват24, про яке Ви навіть не дізнаєтесь, якщо не будете що кілька хвилин туди заходити і перевіряти, прийшли вже Ваші кошти у відділення, чи ще ні. Це сповіщення прийшло десь о 16:40, побачив я його приблизно о 16:55, а банк працює до 17:30, тому з надією нарешті побачити свої кошти я швидко вирушив до банку, тільки щоб о 17:02 побачити, що в банку немає електроенергії і мені очевидно і цього разу вже нічого не видадуть. Тоді я звернувся до співробітників з питанням, чи зможу я з самого ранку в понеділок (наступний робочий день) прийти по свої кошти, на що отримав відповідь, що на жаль, ні, оскільки інкасація їх забирає на вихідних, якщо я їх не отримав… Тільки вдумайтесь, банк по вихідних не працює, але інкасатори їдуть 120 км від найближчого обласного центру, щоб забрати кілька тисяч доларів замовлених клієнтами коштів, які, враховуючи поточні обставини в країні, їм не вдалось забрати на протязі кількагодинного вікна, яке їм надає банк, і які вони б точно забрали вже наступного дня за найпершої нагоди! Як можна адекватно сприймати такі умови і ставлення до часу своїх клієнтів, Привате? Більше того, купити валюту Вам дозволяють в еквіваленті 100 000грн на місяць по курсу приблизно 37.45 грн за долар США, тобто це орієнтовно $2670, а от по якому курсу Вам цей же еквівалент 100 000 грн рахують при спробі замовити цю валюту на видачу — загадка. Ні співробітники банку ні служба підтримки так і не спромоглись мені відповісти на це питання. В самому додатку при спробі замовити всю суму депозиту з`являється повідомлення про те, що максимум можна замовити $2400 доларів (і ця сума там вказана як еквівалент 100 000 грн), тому можна зробити висновок, що курс приблизно 41.66 грн за долар. Такого курсу в банку не вказано ніде, найвищий курс — у відділенні банку, і він на сьогодні коливається в межах 39.80 — 40.00 грн за долар. В жодному іншому банку в мене не виникало проблем отримати всю суму депозиту за один раз, а в ПриватБанку будьте готові пройти все вище описане мною як мінімум двічі, якщо з незнання відкриєте депозит на більше ніж $2400. Свою оцінку ставлю, виходячи з цих максимально безглуздих умов доставлення готівки та її отримання, за неналежне інформування клієнта, коли кошти прибувають у відділення та за тлумачення банком на свій розсуд постанови від НБУ про еквівалент в 100 000 грн на місяць.
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2023, 20:05
Вітаємо. Нам дуже прикро, що з вами трапилася подібна ситуація.
За умов відключення електрики клієнти можуть скористатися мережею «чергових» відділень ПриватБанку, які обладнані генераторами та інтернетом, щоб надавати послуги безперебійно, з переліком котрих можна ознайомитись за посиланням https://static.privatbank.ua/files/dutyDepartments.pdf.
Також зазначимо, що актуальні курси валют, по котрим проводяться операції у відділеннях позначено на офіційному сайті Банку privatbank.ua.
Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваші контактні дані та проаналізувати ваше звернення у підтримку.
Проблема решена
Андрій Клим 10 февраля 2023, 11:27
Проблема в Приваті, не дають можливості зняти готівку більш як 500тис на місяць.
Кошти були переведені з мого власного розрахункового рахунку ФОП на карту для виплат, після чого карту заблокували!
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2023, 12:37
Вітаємо.
Приносимо вибачення за отримані незручності.
Згідно з постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65 банк, з урахуванням ризик — орієнтованих підходів, зобов'язаний здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.
Бачимо, що вами було вичерпано ліміт видачі готівки. Для збільшення ліміту, вам необхідно надати документи, що підтверджують походження коштів, які ви бажаєте отримати. Це можна зробити у чаті підтримки на офіційній сторінці Банку за посиланням https://privatbank.ua/, або у Приват24. Також є можливість надати документи у будь-якому відділенні Банку.
Проблема решена
Mrija 9 февраля 2023, 19:46
Зарегистрировалась на Амазон мне пришел счёт как за премиальный аккаунт. Отвязала свою карту на Амазон и удалила свой аккаунт. Запросиэы на оплату продолжали приходить. Но поскольку на карте Привата всегда были суммы не большие решила в начале разобраться с поддержкой Амазон. Вчера приват без моего разрешения увеличил кредитный лимит на моей карте, а Амазон списал эти деньги. Теперь я должна банку 1800 грн которых у меня нет и я не собиралась их платить Амазон. Днём я изменила свой лимит на моей карте на 1800 и заблокировала свою карту. Но вечером мой кредитный лимит на карте снова был увеличен до 5000 грн хотя она уже заблокирована! Как такое может быть? У ПриватБанка может быть все что угодно. Смиритесь.
Приватбанк
Ответ банка
9 февраля 2023, 21:12
Вітаємо.
Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, п.п.
2.1.1.2.5.… протягом строку кредиту розмір кредитного ліміту може бути змінений банком в односторонньому порядку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності Клієнта
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk
Для платежів у мережі Інтернет може використовуватися практично будь-яка банківська картка. Проте для безпеки розрахунків пропонуємо користуватися спеціальною Інтернет-карткою. З Інтернет-карткою вам не потрібно вводити дані своєї основної картки та остерігатися.
Павел Платонов 9 февраля 2023, 14:14
Проживаю в Херсоне, клиентом приват банка являюсь более 10 лет. С началом войны, потерял работу, даже стоял в центре занятости как безработный 4 месяца, больше не выплачивают (, живу за счет гуманитарной международной помощи (разного рода выплаты). Для этого была создана карта для выплат, отдельно от кредитной.
На кредитной, висит кредитный долг в 8900гр, сумма не очень большая, но на текущий момент, для меня неподъёмная. Я как мог, выплачивал им за кредит, отрывая средства от питания, и лекарств средства. В один из месяцев, вроде Апрель, у меня не было средств, им выплатить, и начался терроризм от привата.
Мало того что приват банк постоянно терроризирует звонками, в которых зная мое положение (каждому представителю объяснял, и повторял свою историю), и каждый раз говоря и повторяя что сейчас война, работы нет, я выплачиваю вам как могу, они мне, ставят постоянно условия заведомо невыполнимые, что бы я им вносил деньги, то половину долга, то 3−4 тысячи, мол одолжи, найди, укради, нам пофиг, сроку тебе 3−5 дней, ну прям коллекторы, или бандюки из 90-х.
Вершина на тортике, эти ***, (извините за французский, но уже просто нет слов) в наглую с карты для выплат, воруют деньги (их не много, всего 23гр) и ставят автоматическое списание денег. Таким образом, меня приват банк, поставил в ситуацию голодной смерти! Ибо это у меня единственный способ получить, финансовую помощь, от куда угодно.
Приватбанк
Ответ банка
9 февраля 2023, 17:01
Вітаємо.
Ситуація, в якій опинилася країна є дуже складною. При цьому банк має обов’язки перед вкладниками, а також має підтримувати економіку держави. Тому було прийнято рішення повернути стандартні умови щодо платежів для погашення заборгованості за кредитними картками.
При цьому наш банк один з небагатьох, який пропонував влітку нашим клієнтам додаткові умови по сплаті щомісячних платежів.
Ми проводимо списання коштів з інших карток лише з однієї причини — якщо мінімальний платіж або не внесено або внесено частково.
При вчасному поповненні картки нам не буде необхідності списувати кошти щоб внести мінімальний платіж
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ru
2.1.1.3.1.… При цьому, якщо до 25 числа (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, у якому було здійснено трати за рахунок кредитного ліміту, Клієнт самостійно не здійснить платіж в готівковій або безготівковій формі у розмірі Мінімального платежу на поточний рахунок, для якого відкрито кредитну картку, Клієнт доручає Банку при настанні термінів платежів здійснювати списання грошей у валюті кредитного ліміту з усіх рахунків Клієнта, відкритих в Банку, та рахунків, що будуть відкриті Клієнтом Банку в майбутньому, в розмірі заборгованості, яка підлягає сплаті Банку за цим Договором (здійснювати договірне списання).
Проблема решена
AGK1967 9 февраля 2023, 10:57
чат «Допомога Онлайн» (з Приват24 або з сайта банку) — НЕ ОТВЕЧАЮТ.
НЕВОЗМОЖНО СВЯЗАТЬСЯ С ОПЕРАТОРОМ ИЗ-ЗА ГРАНИЦЫ.
Приватбанк
Ответ банка
9 февраля 2023, 13:37
Вітаємо!
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
IvanVolodymyrov 9 февраля 2023, 10:04
Три тижні назад дружина в касі ПриватБанку перерахувала кошти на картку своєї знайомої.Чек при оплаті отримала, але за три тижні вже його викинула (неодноразово їй закидала кошти і все було добре). Вчора знайома повідомила що кошти до неї так і не прийшли. Дружина хотіла перевірити платіж в архіві- його немає. Прийшла в банк з проханням перевірити по камерам спостереження (діапазон 20хв.(між 9:00 та 9:20) точна дата проплати відома). У відділені категорично відмовились перевірити відеозапис!!! Сказали що то дружина дурна і як в системі платежу немає то нічого вона не платила. Сума втрачених коштів 4000грн.
Приватбанк
Ответ банка
9 февраля 2023, 11:15
Вітаємо.
Для ідентифікації та перевірки інформації з платежу ваша дружина може звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
Проблема решена
VictorR 9 февраля 2023, 0:10
В службі підтримки Привату новий прикол як не працювати, а тупо морозитися від клієнтів.
Дзвониш по питанню, зв’язок відмінний розмовляєш тобі відповідають на питання, задаєш наступне питання ,-ой вибачте я вас не чую, передзвоніть,. Перетелефоновуєшь через дибільного робота, який тобі спочатку розповідає чого на його думку ти дзвониш, а потім тільки з'єднує з оператором. Задаєш питання і все повторюється один в один при цьому зв’язок чудовий, навіть чути як на тому боці дихають в слухавку, а мій телефон новий і не дешевий, тому проблема явно не в поганому зв’язку чи телефоні.
Взагалі коли стикаєшся з Приватом то варіанту нормального сервісу просто не існує. Питання лише в тому нервуєш ти трохи чи сильно.
Приватбанк
Ответ банка
9 февраля 2023, 10:28
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що звернення до підтримки залишило неприємне враження, та за результатом перевірки порушень з боку операторів не виявлено.
Ви також завжди можете звернутись в наш чат в мобільному застосунку, або на сайті банку, ми поруч 24/7.
Якщо у вас залишились невирішені питання, будемо раді допомогти в приватних повідомленнях.
Monro8778 8 февраля 2023, 8:44
Отделение по адресу: Хмельницкий, ул. Шевченко, 64
Керівник відділу сама робить проплати це зловживання службовм становищем.Шевченко Лариса працює в м. Хмельницькому по вул. Шевченка паралельно працює в компанії MetLife вноаорила мене в 19р. На страхування життя так як розумію пенсійна реформа в нас слабенька я погодилася але даремно так як я зрозуміла вже згодом. Платила я все як має бути приїжджала до мене на роботу робила проплати ну Ок. Людина хоче допомогти дякую. 22 рік війна я вагітна поліс не проплачений телефонують мені з метлайф кажуть проплатить поліс я Ок без проблем розбийте мені на 4 платежі я зараз при надії і немаю змоги все разом оплатити. Тут пару днів дзвоне Дана громадянка «ти, що не проплатила поліс (я пояснюю всю ситуацію) то давай. Проплачувати я з твоєї карти можу зробити проплату. І тут в мене шок шановна, то моя карта ви просто керівник відділу я як зможу я сама проплочувати буду мені допомога не потрібна! Шановне керівництво звертаюся до вас, як така людина може працювати керівником відділу? Вона зловживає своїм становищем це не припустимо добре, що я відмовилась, а то з мого рахунку 40000 лишився б 0. Про неї дуже погана слава ходить.Задумайтесь!
Приватбанк
Ответ банка
8 февраля 2023, 9:48
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та провести перевірку відносно описаної вами ситуації. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Проблема решена
untitleddd 7 февраля 2023, 19:56
Комісії, черги у відділенні величезні, також якщо ви використали ліміт (6 карток на рік) та виїхали за кордон, то картку зробити вже не вийде. Підтримка просто жах. Дуже довго відповідать і писати грамотно, навіть, не вміють.
Приватбанк
Ответ банка
7 февраля 2023, 20:30
Добрий вечір!
Ми активно працюємо над тим, щоб клієнти могли провести всі необхідні операції не витрачаючи час на звернення до віділення та активно розвиваємо дистанційні канали обслуговування. Що ж до перевипуску карток, в Умовах та Правилах надання банківського обслуговування зазначено, що банк в праві відмовити в безкоштовному оформленні картки, у разі, якщо за останні 30 днів Клієнтом вже було оформлено шість або більше Карток для виплат, Карток для виплат рівня GOLD, Карток «Універсальна», Карток «Універсальна» рівня GOLD. Період дії обмеження — 1 рік (365 днів).
Наші колеги провели перевірку відносно ваших звернень в підтримку для покращення якості обслуговування в підтримці.
ElisonQ 7 февраля 2023, 17:59
Звернувся в банк, щоб отримати дебетову карту, для нарахування заробітної плати. Мені начали розповідати що Карту для Виплат без оформлення Картки УНІВЕРСАЛЬНА не можливе!
На всі мої відмови від кредитки менеджер не реагувала!
Для економії свого часу, вирішив погодитися на Кредитну Картку. Но мені оформили ще й страхування, питання навіщо?! Менеджер мені про нього не сказав жодного слова, побачив випадково в Приват24.
Через півгодини закрив нав’язану мені кредитну карту.
Приватбанк
Ответ банка
7 февраля 2023, 18:30
Добрий вечір!
Описана вами ситуація вимагає проведення перевірки. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за даними з відгуку, тому ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝