×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Невозможно перевыпустить карту Приватбанка
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу, пов'язаного з нами. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси. Більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення. У банку доступний дистанційний функціонал по більшості функцій — це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Наразі відкрито можливість перевипуску карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Комментарии (5)
трудові відносини з Приватбанком.
Прошу Приватбанк висвітлити дане питання, а саме правові відносини Приватбанку з зареестрованими Агентами, та на яких підставах записи на прийом та звільнення у трудову книжку не вносяться. Дякую Вам.
Банк сплачує страхові внески на підставі ст.7 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», який визначає, що єдиний внесок нараховується на суму нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України «Про оплату праці», та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами, таким чином оплата послуг визначена як об'єкт для нарахування. Отже, Банком було сплачено відповідні внески до Пенсійного фонду. Також, Закон України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» не порівнює між собою застраховану та працюючих осіб, що виключає автоматичне віднесення застрахованої особи до працюючої.
Отже, пенсіонери, які отримують дохід від будь-якої діяльності окрім роботи за трудовим договором, який передбачає надання трудової функції, мають вважатися непрацюючими, що випливає зі змісту пенсійного законодавства.
Банк завжди готовий до співпраці на основі взаємної відповідності чинному законодавству України.
Написать комментарий
Шахрай- 5167 8032 7945 1061 Тарасов Володимир Леонтійович
Наведена картка видана не в ПриватБанку.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій, для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати, за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом, всю необхідну інформацію.
Дякуємо за розуміння.
Написать комментарий
Шахраї - 4314 1402 0726 7037 Получатель Тарасов Володимир Леонтійович
Наведена картка видана не в ПриватБанку.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій, для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати, за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом, всю необхідну інформацію.
Дякуємо за розуміння.
Написать комментарий
Термінал з'їдає кошти
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написать комментарий
Байдужість і цинізм
Оскільки я ніколи не користувався кредитними коштами із зазначеної картки, то викрадення коштів помітив лише 05.04.2023, а вже наступного дня звернувся із заявою до Сумського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Сумській області. За моєю заявою інформацію було внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12023200480001060 від 06.04.2023 за ознаками злочину, передбаченого п. 4 статті 185 КК України (крадіжка у великих розмірах).
За весь час, поки тривали слідчо-розшукові дії до мене неодноразово телефонували з різних номерів стільникового зв’язку невідомі особи і, представляючись працівниками АТ КБ «ПриватБанк», нав’язливо, а іноді у погрозливій формі вимагали негайно погасити борг на кредитному рахунку. Не зважаючи на те, що мною неодноразово працівникам банку повідомлялося про те, що я жодним чином не причетний до використання кредитних коштів, а значить не є позичальником, мене постійно примушували до сплати заборгованості. Крім того, починаючи з квітня, мені почали нараховувати і утримувати (шляхом додавання від'ємного балансу на карті) відсотки за буцім-то використання кредитних коштів, також не зважаючи на те, що за моєю заявою про незаконне зняття коштів, картка була заблокована.
Дякуючи належній роботі правоохоронних органів зловмисників було встановлено і вже 31 серпня 2023 року на мої карткові рахунки, у якості відшкодування збитків банку, почали надходити кошти. Частина коштів надійшла на розрахункову (не кредитну) картку, які я одразу перерахував на кредитну картку. Всього для повернення «Повернення коштів за заявкою 2575712. Оригінальна картка 4149**2514» було зараховано коштів на суму 49357 грн. 65 коп. Разом з тим за «Автоматичне погашення заборгованості 51**94» було утримано коштів на суму 13857 грн. 44 коп. Таким чином залишилося 8243 грн. 48 коп. удаваної заборгованості перед банком за використання кредитних коштів, якими я не користувався, так як не вступав з банком у кредитні зобов’язання легальним, законним чином і жодним чином не можу бути позичальником.
Свою позицію я намагався донести до працівників АТ КБ «ПриватБанк», але жодні мої аргументи не були прийняті, працівники банку в черговий раз нав’язували мені «добровільно» погасити заборгованість. Навіть не був узятий до уваги лист слідчої Сумського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Сумській області у справі про викрадення коштів. Цинізм і байдужість працівників Сумських філій «АТ КБ «ПриватБанк» просто вражає.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написать комментарий
Какие еще новые клиенты? Они нам не нужны
Ну, хорошо. Утром иду в банк. Работает один оператор. У него сидит клиент. Передо мной еще 4 человека в очереди. Клиента обслуживают час. Он уходит. Начинается обслуживание следующего клиента. Зависает программа. Все нервничают. У людей здают нервы. Сидеть часами без результата — это про приват. Такое чувство, что ты не в банке, а каком-то пенетенциарном заведении. Сотрудники абсолютно не заинтересованы в том, чтобы помочь клиентам и смотрят на них, как на (зачеркнуто) пустое место. Ухожу — какой смысл ждать чуда.
Пытаюсь как-то решить вопрос через приложении. При звонке на 3700 обещают перезвонить через 2 минуты и никто вообще не перезванивает. Пишешь в бот — какие-то глупые повторяющиеся подсказки. Фух — наконец-то достучался до оператора, не прошло и 30 минут.
Оператор Анастасия. Видеозвонок. Идентификация. Показываю паспорт рядом с лицом, переворачиваю страницы. Типа, все ОК. Но, нет. Присылает мне SMS. Фотоидентификация. У меня 2 высших технических образования, догадываюсь, что по тем подчеркнутым буковкам в SMS нужно кликнуть, чтобы перейти по ссылке. Большинство людей не поймет что делать и почему нужно переключаться между окном чата, SMS и окном идентификации. Окно фотоидентификации. Таких приложений не делают уже лет 15, как будто попал в прошлое. Написано, что нужно сделать фото как на образце. На каком еще образце — в окне нет образца фото. Надо догадаться, что образец есть в чате и туда нужно вернуться. На образце в чате веселый жизнерадостный чувак держит загранпаспорт рядом с лицом. Но проблема в том, что у меня обычный паспорт-книжка. Мне что, поворачивать его надписями перпендикулярно горизонту, чтобы было как на образце? Ничего, что в загране и в обычном паспорте по-разному расположены данные? Приложение настолько допотопное, что в кадр влазит только лицо. Пытаюсь максимально далеко держать руку с телефоном, чтобы в кадр влез еще и паспорт. Делаю фото. Фото отклонено. Пишу в чат Анастасии. Она присылает ссылку на фотоидентификацию еще раз. Пытаюсь повернуть телефон в альбомное положение, чтобы все влезло в кадр. Понимаю, что для того, чтобы сделать такое фото как на образце нужно чтобы кто-то фотографировал тебя, длинны рук не хватает. Делаю фото — опять отказ. Пишу Анастасии. Она говорит — все, твой лимит исчерпан, следующая попытка идентификации через 24 часа. Ну, спасибо, помогла.
Еще 2 похода в отделение. 16.30. Программа так и не заработала с утра. Семья погибшего воина, пенсионеры, просто люди отпросившиеся с работы — все ушли ни с чем. Банк тупо не работал весь день.
Глубокое разочарование и отторжение. Как можно так плевать на своих клиентов? Люди, что Вы делаете в этом банке? Отношение к клиентам — как к скоту. Хорошо, что не удалось открыть карту. Будет прививка от желания стать клиентом приватбанка
Приносимо вибачення за отримані незручності. Всю інформацію передали відповідальним фахівцям для перевірки коректності надання послуг під час вашого звернення у відділення та у чат підтримки Банку. За результатами перевірки додатково з вами зв'яжемось.
Комментарии (1)
Нова схема шахрайства
Комментарии (3)
Не могу снять валютный депозит
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
У відділеннях проводиться видача як купюр, прийнятих й перевірених касиром при проведенні операцій, так і купюр, наданих інкасацією в банк, які також пройшли перевірку. Зауважимо, що під час видачі пропонуються платіжні купюри і усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Комментарии (6)
Найжахливіше відношення
Розірвання договору в односторонньому порядку недовіра до клієнта банку? Ви бачили що гроші поступають за вбитого на війні…
Про яке фінансування тероризму ви маєте право підіймати це питання якщо не влаштовують пояснення то це привід розірвати відносини?
Якщо не влаштовують пояснення то пишіть що не влаштовують будемо детальніше розгортати ваші підозри
Чому я повинна все кинути і приїхати туди де не безпечно щоб вам щось пояснити???
Вибачаємось за незручності. Вже перевіряємо інформацію стосовно вашої ситуації. Додатково з вами зв'яжемось.
Написать комментарий
Як отримати реквізити одержувача моїх коштів?
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. У випадку, якщо операція по картці була проведена на сторонньому сервісі, у якості підтвердження оплати ви можете отримати довідку по картці, у Приват24, в меню: ' ⠶ — Послуги — Довідки — Довідка про видачу готівкових коштів', котра містить у собі всю доступну інформацію про сервіс, на котрому проводився вказаний платіж.
Комментарии (4)
Чому я маю платити за шахраїв
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Бажані товари з подвійною вигодою
Официальные правила:
4.1.1. Кешбек не нараховується на перші та наступні платежі за послугою «Оплата частинами», «Миттєва розстрочка» та інші платежі, що не відповідають пункту 3.1.2.1.
Где пункт 3.1.2.1?
специально сделал скриншот https://i.ibb.co/djm43CH/image.png
Дякуємо, що звернули увагу, предали колегам для виправлення.
Написать комментарий
Як я хотів забрати долари в приваті і не забрав.
У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати, зробити повторне замовлення.
Комментарии (4)
Автоплатіж — все для «зручності»
1) Навіщо робити списання коштів о 04:04 ранку, якщо проведення цієї операції відбудеться не раніше 18:00?
2) Чому додаток відображає різний статус однієї і тієї ж операції: «успіх» та «на опрацюванні»?
3) Чому коли я просила оператора відключити подальші автоплатежі він скасував мені і поточний/не повідомив, що той платіж теж буде скасований/надав неправдиву інформацію, що через «деякий час» платіж буде проведено та я зможу завантажити квитанцію?
4) Чому оператор надав неправдиву інформацію про те, що кошти буде повернено в день стягнення автоплатежу, після 18:00, а не протягом доби?
5) В чому полягає «зручність» послуги автоплатіж, якщо я витратила весь день у спробах пробитись до оператора через віртуального помічника Яну, залишилась у подвійному мінусі (бо кошти ще не повернулись), зате нарешті з інтернетом?
Перепрошуємо за незручності. Обов'язково перевіримо консультації операторів, що були вам надані, та зв'яжемось додатково.
Написать комментарий
Банкомат ПриватБанку не видав гроші
Сума не мала — 16000 гивень.
Банкомат довго відщитував гроші і видав помилку.
Гроші списалися з монобанку.
Відразу зателефонували в підтримку приватбанку, сказали, що гроші повернуться через 10−20 хв. Гроші так і не повернули. Зателефонували знову в ПриватБанк (з'єднали з менеджером з 4 спроби)сказали, що вони не можуть вирішити цю проблему так як карта іншого банку, сказали звертатись в монобанк.
Зателефонувала у монобанк сказали що заявку створили, чекати 10 днів якщо не повернуть (пройшло 10 днів нічого не повернули) сказали, що подалт документи в платіжну систему для оскарження, цей процес займає біля 60 днів. Знову чекаю. Надії мало!
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Написать комментарий
LiqPay — жахлива шарага
Вирішив підключити до інтернет-магазину.
Була створена компанія на Liqpay, заповнені усі дані, надані усі документи, що просили. Була заповнена та підписана анкета.
Відхиляють.
Причина що вказана оператором-перевіряючим: не вказані всі дані, що потірбні, а саме посилання на магазин, посилання на оферту, посилання на контакти магазину (яке взагалі навіть не передбачено в розділі інформації про компанію, немає такого поля/графи). А коментар оператра взагалі супер, до кожної проблеми мега-мозок прописав: «Нобхідно надати фото всіх товарів». ВСІХ товарів! ВСІХ!
21 тисяча товарів на сайті…
Написав у чат. Порішали. Виявляється, що фото уже не потрібно. Але потрібний договір оферти. І не просто такий, який вже є на сайті, а такий як хочеться цій конторі, за прикладом…
Ок. Зробили за прикладом. Відправляю на перевірку.
Відхиляють…
Причина: Оператор- *** не в силах здужати відкрити посилання на оферту.
Перевіряю — все працює.
Відправляю на перевірку.
Відхиляють… Станом на 31.08.23
Причина: Треба підписати Анкету про приєднання до Умов та Правил надання послуг в системі LiqPay.
Але… Анкета заповнена, підписана та прийнята вже 28-го числа…
Ще вказують на причину: Треба документи на поставку товарів на сумму від 5 тис грн…
Вони були завантажені ще декілька днів тому…
Шарага просить накладні та документи, з відносинами магазину та постачальників, до який сама шарага не має жодного відношення…
Оператори технічно не розвинуті, якщо вже не в силах посилання відкрити…
Кожного разу вигадують нові причини та придирки…
Написать комментарий
Зникли гроші з картки
Приносимо вибачення за отримані незручності. Всю інформацію стосовно цієї ситуації передано відповідальним фахівцям. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (1)
Неочікуваний борг
Комментарии (3)
Блокування від Приватбанку
Вашим питанням вже займаються відповідальні фахівці. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Написать комментарий