Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Банк працює до 17:00.
Я теж працюю з 8:00 до 17:00. Пішовши трішки раніше з роботи, зайшовши до банку о 16:45 мене звідти вигнали і сказали, що вже не робочий час)))
Операція обміну валюти займає 2 хв. До 17:00 можна, наприклад прийняти ще 5-ро людей.
Приватбанк
Ответ банка
1 июня 2023, 18:44
Вітаємо.
Звернулись до вас у особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись ситуації.
mikhaj2008 1 июня 2023, 9:46
Зробив замовлення в інтернет-магазині, передоплата — через liqpay. Гроші з картки зняли, в магазин — не надійшли. Звернення на гарячу лінію — тривале сплікування з роботом (розмова «сліпого з глухим»). Після вдалої спроби з'єднання з оператором та тривалого очікування на лінії повідомили, що інтернет магазин не пройшов якусь перевірку, яка може тривати до 180 днів і весь цей час мої кошти будуть «висіти» (В інтернет магазині перший раз чують про якусь перевірку). На моє запитання — чому знімали мої кошти з картки, якщо магазин у вас під підозрою, зрозумілою відповіді не отримав (посилаються на внутрішні регламенти). Порадили відкликати операцію. Після заявки про відкликання прийшло повідомлення, що сторк розгляду 45−120 днів, пояснення: «Банк, в якому проходила операція, зобов’язаний буде відповісти на наш запит. Зазвичай це відбувається за 42−120 днів». Тобто Приватбанк буде відповідати сам собі на свій же запит протягом півтора — три місяці. І весь цей час мої кошти будуть мені недоступні. Дуже яскрава ілюстрація тези на сайті системи — «Система LiqPay — це платіжний сервіс Банку, призначений для спрощення проведення розрахунків між фізичними особами, юридичними особами та/або фізичними особами-підприємцями в мережі Інтернет». Спростили, далі нікуди. Багато років користувався послугами Приват, особливих проблем не було. Ця ситуація заставляє задуматись.
Приватбанк
Ответ банка
1 июня 2023, 10:35
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Yark12 31 мая 2023, 21:27
Після зняття готівки банкомат не повернув картку, картка іноземного банку, оператори говорять що повернути картку неможливо!!! Виходить що це крадіжка
Приватбанк
Ответ банка
1 июня 2023, 8:30
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності.
В даній ситуації радимо звернутись до банку, що видав картку для її блокування та подальшого перевипуску. З міркувань безпеки картка вилучена банкоматом не повертається, адже ідентифікувати вас, як власника даної картки може лише банк, що її видав.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Борис Сват 31 мая 2023, 18:56
Среда 31 мая, 18.00 не возможно зайти в Приват24.
Приватбанк
Ответ банка
31 мая 2023, 20:23
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності, дійсно існували труднощі з авторизацією у застосунок Приват24. Наразі можливість користування додатком відновлено. У випадку, якщо у вас і досі виникають труднощі, радимо звернутись в наш чат підтримки за посиланням pb.ua/chat
SergeyBu 31 мая 2023, 17:25
Отделение по адресу: Одесса, ул. Тираспольская, 19
За более чем 15 лет в Приват Банке изменилось все и изменилось исключительно в худшую сторону.
Все видят как обслуживают обычных клиентов и это уже никого не удивляет давно.
Вот дошла очередь и до клиентов, состоящих в Голд Клубе. Нет, никто не просит и не надеется на какое то эксклюзивное ВИП обслуживание, не подумайте!!! Отечественному сервису до этого еще далеко как до Киева рачки. Речь о том что один раз за 5−10 лет решить проблему постоянного и лояльного клиента при его обращении можно уж как-то постараться на хоть каком то сносном профессиональном уровне.
Обратился с проблемой не куда-нибудь, а к «персональному менеджеру банка для участников программы Голд Клуб» — специально приехал с другого конца города. А в итоге попал в обычное отделение к обычному менеджеру, которая не смогла внятно ответить на элементарные вопросы и все свела к «обращайтесь по номеру 3700».
Так как уже находился в отделении попросил дать выписку по счету с печатью, на что ответили — с вас 100 грн. Мда… хитросделанные «банкиры» придумали новый вид сверхдоходного бизнеса — 2,5 доллара за шлепок печатью. Эдак за день работы можно 25.000+ долларов нашлепать и без каких либо затрат…
В общем, от былого мало-мальски сервиса и клиентоориентированности не осталось даже намека.
Зря потраченное мое личное время и деньги.
Приватбанк
Ответ банка
31 мая 2023, 20:24
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Замовили термінал, привезли не з тим мерчантом, подали заяву на заміну. Старий забрали, новий привезти не можуть. Для заміни потрібно підписати заяву в приват-24, але заява не відображається для підпису. Для вирішення проблеми декларували 24 години, пройшло 6 днів. За можливості обирайте послуги інших банків.
Приватбанк
Ответ банка
31 мая 2023, 16:17
Вітаємо. Перепрошуємо за тривале очікування. Вашим питанням займаються профільні спеціалісти, за результатами обробки заявки з вами зв'яжуться.
Проблема решена
Olunka19862402 30 мая 2023, 21:31
Приватбанком була отримана Постанова Державної виконавчої служби про арешт коштів боржника (ВП 71332774).
У п. 1 вищезгаданої Постанови зазначено:
«1. Накласти арешт на грошові кошти, що містяться на відкритих рахунках,… крім коштів, що містяться на рахунках накладення арешту та/або звернення
стягнення на які заборонено законом…»
Проте, на підставі цієї Постанови (всупереч зазначеного у Постанові виключення та нехтуючи нормами Закону України «Про виконавче провадження») Приватбанком було накладено арешт на банківский рахунок-картку єПідтримка, на який зараховується ВИКЛЮЧНО соціальна допомога, а саме виплата ВПО (Виписка додається).
Діючими нормативно-законодавчими актами України рахунок, відкритий за програмою єПідтримка, чітко визначений, як рахунок із спеціальним режимом використання, на який надходить ВИКЛЮЧНО соціальна допомога (про що ПриватБанку не може бути невідомо).
Згідно 3 ст. 52 Закону України «Про виконавче провадження» не підлягають арешту… кошти, що перебувають на рахунках із спеціальним режимом використання, спеціальних та інших рахунках, звернення стягнення на які заборонено Законом.
А отже, картковий рахунок єПідтримка, як і кошти, що надходять на нього за Державною цільовою програмою виплат ВПО — не підлягають арешту.
Таким чином, Приватбанк неправомірно наклав арешт на соціальний картковий рахунок, всупереч ЗУ та ігноруючи формулювання п. 1 Постанови ДВС щодо виключення рахунків, передбачених Законодавством.
При зверненні до ДВС від державного виконавця була отримана відповідь, що саме Банк проігнорував формулювання п. 1 Постанови та неправомірно арештував рахунок єПідтримка, а Постановою арешт такого рахунку НЕ ПЕРЕДБАЧЕНИЙ
Приватбанк
Ответ банка
31 мая 2023, 18:14
Вітаємо. Банк діє відповідно до чинного законодавства, тому, варто зауважити, що жодним законом поточний рахунок із спеціальним режимом використання, на який зараховуватиметься одноразова допомога в рамках програми «єПідтримка», не віднесено до рахунків, по котрим заборонено накладення арешту або звернення стягнення на кошти.
Згідно нового закону від 06.05.23, якщо на картки накладено арешт, їх власник має змогу протягом одного календарного місяця здійснювати видаткові операції з певного рахунку на суму в межах двох розмірів мін. заробітної плати, а також сплачувати податки, збори. Для цього необхідно звернутись до органу, який наклав арешт, і написати заяву для визначення такого рахунку.
Проблема решена
Allaru11 30 мая 2023, 20:51
З карти «Універсальна» з кредитного ліміту були здійсненні шахраями списання, відбулися транзакції на суму 42559 грн.Безпека ПриватБанку мене не захистила! Карта у мене на руках, третім особам не передавала ні карти, ні персональних даних, катру не втрачала, купівлі- продажі через сайти не здійснювала.(я за фахом банківський працівник правила безпеки при користуванні банківськими картами мені відомі) Транзакції відбулися 29.04,30.04,01.05, у валюті та вночі.Шахраї вводили невірний cvv код,і банк не прийняв жодних дій, щоб запобігти шахрайству, також не було підтверджуючого дзвінка, не сповіщення про пітвердження даних списань, взагалі жодних сповіщень не було! Я відразу заблокувала карту у додатку та зателефонувала на 3700 Зрозуміло, що схема однакова! без будь-якого підтвердження операції списання грошових коштів (телефонний дзвінок, СМС повідомлення з кодом, повідомлення в додаток)
Питання до Банку:
1. Чому мені не надійшов 3dSC для проведення транзакцій (не потрібно відповідати про безпечні та сумнівні сайти, це тут ні до чого, кошти з банку випускаєте ви і ваша система безпеки).

2.Чому шахраї вводять три рази не вірний CVV код банк не блокує карти, а дає купу спроб, щоб шахраї підібрали той код!
Приватбанк
Ответ банка
31 мая 2023, 9:37
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація.
Для проведення оплати в інтернеті або прив'язки картки для здійснення операцій без додаткового підтвердження в подальшому необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику. При цьому недостатньо знати лише CVV-код, також треба ввести строк дії та номер картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Також повідомляємо, що заявки на повернення коштів знаходяться в обробці (крім тих, по котрим списання було відсутнє, що можна перевірити у виписці по картці), та у випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (СМС на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів.
HoHN21 30 мая 2023, 15:15
Виникла проблема, потрібні квитанції за оплату мого навчання, платежі були через картку мого батька, який нажаль помер. Я подав запит до підтримки, де наче почали розбиратися з моїм питанням, але в один момент мене попросили документи про смерть, я надав, і мені просто заблокували батькову сесію та сказали щоб я йшов лісом, тому що в них не видають квитанції або довідки третім особам. Я його рідний син, єдиний, а кому ви можете видати квитанцію, людині що померла ?! Що за п… в вашому банку, це квитанції за оплату мого навчання, там моє ї'мя вказано, але видати мені ж не можуть. Я дуже здивований, жалію що взагалі мав справу з цим банком, буду надалі користуватися Монобанком, ніж приватом. Це жах
Приватбанк
Ответ банка
30 мая 2023, 17:48
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення деталей ситуації та вашого контактного номеру телефону.
Проблема решена
MariaShelenko 30 мая 2023, 15:14
Доброго дня! На даний час я знаходжуся за кордоном. 22 травня 2023 року моя подруга Кукудяк Н. П. о 15:54 перерахувала через касу відділення банку за адресною: м.Івано-франківськ вул.Вовченецька 225 А — суму 6336.16 грн. Згодом в додатку приват 24 я помітила що на мій рахунок будо зараховано суму 6300 грн о 15:56. О 18:12 з мого рахунку будо здійснено операцію по зняттю готівки на суму 6400 грн. — я і моя картка фізично знаходилися за кордоном і я не проводила операції зі зняття готівки. Згодом, а саме 26. 05 моїй подрузі зателефонували з відділення банку з приводу повернення «помилково зарахованих коштів» — на що була відповідь зо кошти я не знімала. Працівник пообіцяла розібратися, а згоди вже почала погрожувати блокуваннями рахунку і «негативною характеристикою в банку». Сьогодні 29.05 до мене телефонував інший «працівник банку» який представився співробітником служби безпеки банку (його номер телефону +380 (97) 808 44 75) — даний працівник теж погрожував блокуванням усіх рахунків і «негативною репутацією в банку» після чого відправив мені заяву написану ним від руки для мене як зразок щоб я написала ідентичну для «повернення помилково зарахованих коштів». Прошу вас допомогти мені повернути кошти які було не незаконно перераховано злочинним шляхом з мого рахунку і провести службове розслідування з цього приводу адже це грубе порушення Закону «Про Банки і Банківьську діяльність» і норм банківської справи. Маю усі скрін школи операцій, а також зразок заяви — я і моя подруга можемо надати усю необхідну інформацію
Приватбанк
Ответ банка
30 мая 2023, 17:11
Вітаємо. Всю інформацію стосовно описаної вами ситуації передано відповідальним співробітникам на розгляд. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
AndreyAO 30 мая 2023, 11:06
Хочу поделится историей закрытия кредита в Приват банке.
Значит с момента начала еще карантина я стал не способным платить по кредиту. Тогда Банк в марте 2021 получил Судебный Наказ на сумму 21619,90 грн.(остаток по кредиту), и было открыто Исполнительное производство. Но Исполнитель его по итогу закрыл 06.2021 года. Вроде бы как все, но с августа 2022 года Банк сам начал снимать деньги с карт в счет погашения по кредиту и заблокировал карты. В январе 2023 года карты были уже активные, но поступавшие на них деньги списывались в счет погашения кредита. На начало 2023 года остаток долга составлял 3900 грн. Дальше интересней, в феврале 2023 года в «Дий «приходит мне уведомление об открытий исполнительного производства на сумму 22126,12 грн.+301 грн.+2353 грн Всего получилось к оплате 25262,78 грн. Я обращаюсь в Банк мне четкого ответа не дали как это так, только сказали что долг в банке 3900 грн.В марте поступили деньги на карту и автоматически погасился кредит. На данный момент Исполнительное производство открыто, все счета заблокированы. Исполнитель требует от банка письмо либо чтоб банк забрал документы на стягнення.А Банк говорит ни чего ни знаю, долга нет, берите выписку через прива24 или в отделении за 100 грн. Ладно, но с меня исполнитель требует свое вознаграждение с 22126.12 грн это 10% и комиссию об открытии производства. Хотя долг на момент открытия производства был 3900 грн. И как решить вопрос не понятно.Банк посылает в исполнительную службу, а Служба в Банк.
Приватбанк
Ответ банка
30 мая 2023, 12:40
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Законом скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року. Ми можемо зняти встановлене обмеження лише коли отримаємо документ від виконавчої служби про зняття арешту. Радимо звернутись до органу, який встановив обмеження з довідкою, що підтверджує відсутність заборгованості.
Проблема решена
JhonSnow 29 мая 2023, 22:38
Зайдя на карту и обнаружив не маленькую сумму, которой у меня не было до этого на карте, первым делом позвонивши в техподдержку, уточнив чьи это деньги, возможно отправил мне случайно человек, или это деньги банка, тд и т. п.
Услышав от сотрудника что это мои деньги и они у меня уже давно находятся на балансе, но по каким то причинам плохой работы банка, эта сумма не отображалась. В последствии сняв деньги с карты, на следующий день обнаружил эту же сумму, но уже в минусе на своей карте, банк просто грамотным путем небольших манипуляций вгоняет людей в кредит, при чем, мой кредитный лимит составляет 0 грн, и всегда так было, я никогда не пользовался кредитными деньгами, мне даже в приложении пишет что я превысил кредитный лимит, с учетом того что с технической точки зрения я не могу этого сделать. Последующий звонок в техподдержку, я услышал лишь то что такое часто бывает, ни кто и ни чем помочь не может, при аргументировании того что есть даже запись звонка в самом банке, где сотрудник говорит что это мои деньги, для приватбанка это не аргумент, там действуют совсем другие правила и свои законы. Итог прост, небольшими спекуляциями вгоняют людей в овердрафт (микрозайм), в итоге человек должен выплачивать деньги с % приватбанку. Мой совет — не пользуйтесь приватбанком24, лучше перейти в другой банк.
Приватбанк
Ответ банка
30 мая 2023, 9:32
Вітаємо.
На картці може виникнути мінусовий баланс у випадку, якщо раніше проводилась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було достатньо для оплати, але сайт одразу не підтвердив списання зарезервованої суми, а зробив це пізніше, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог міжнародної платіжної системи.
Інформація по овердрафту також зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
ARAFF 29 мая 2023, 21:13
Сплата проїзду проведена з помилкою. І вікно сплати пропало, повернулося на головний якран вибору карт. Була зроблена спроба сплатит вдруге. З«яволося віконце сплати, та кнопка — закомпостувати. Пізніше було виявлено, що перший раз банк зняв кошти за проїзд за некомпостований білет. Тобто неправомірно, та в результаті того, що плата не залежить від того — закомпостований білет чи ні, все одно плату знімуть та не повернуть!
Банком повинна списуватися реальна плата за проїзд. Не дивлячись на те, що закомпостовано не було зроблено — банк незаконно проводить списання. Повернення коштів неможливе! Не рекомендую користуватися цим банком- при сплаті проїзду.
Банку взагалі не важно — проїхав ти, отримав послугу чи ні. Але сплату з тебе завжди знімуть. Обман про час дії квитка — спочатку один спеціаліст сказав що білет діє 15 діб. А коли виявилося що вже не діє — сказали, що дія його 60 хвилин. Скажіть охламони, якщо шлях займає 1 годину 30 хвилин, а білет діє 60 хвилин, це по вашому теж нормально?
Не користуйтеся цим банком, або робіть це лише за крайньою необхідністю.
Приватбанк
Ответ банка
30 мая 2023, 11:25
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити контактний номер телефону та деталі ситуації.
Elena301 29 мая 2023, 15:27
28.05.2023 проводила поповнення своєї картки у банкоматі ПРИВАТБАНКУ. Внесла чималу сумму, але стався збій і я отримала чек, що неможливо здійснити операцію. Я подзвонила 3700 і оператор Юлія прийняла заявку, ввічливо заспокоїла мене, що після перевірки банкомату сума повернеться в термін від 1 до 14 днів. Я, звісно дуже нервувала в очікуванні. Але вже 29.05.2023 вся чимала сума надійшла мені на карту!!!
Щиро дякую Спеціалістам Приватбанку за професійну роботу та швидкість вирішення питання! Мирного неба над головою вам і вашим близьким!
Приватбанк
Ответ банка
29 мая 2023, 18:05
Вітаємо.
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Абсолютно некомпетентний персонал. Крадуть гроші ФОП та вклади фіз осіб посилаючись на бандитські постанови НБУ та власні рішення, котрі прямо суперечать Конституції України. Попросили надати підтвердження походження коштів. Після надсилання такого підтвердження в строгій відповідності до законодавства та уточнюючого запитання через чат працівникам Примат24 та додатково по телефону відмороженої лінії 3700 — некомпетентні працівники банку підтвердили, що вказаних документів достатньо та джерело коштів підтверджене. Підтвердили ПИСЬМОВО. Відповідне нагадування в особистому кабінеті Примат24 також зникло. Через 1 місяць після цього вони просто розривають ділові відносини та блокують рахунки з коштами — і особистими і ФОП. І це при тому, що у війну діяльність бізнесу має бути критично важливою для держави, яка по факту просто виганяє тих хто хоче працювати і створювати робочі місця — за кордон. При чому немає ні обгунтування таких дій ні рішення суду — нічого. Просто рішення банку, яке звучить — «банк вважає, що може мати місце відмивання коштів», «може мати місце» — це не рішення суду і не доказ — це суб'єктивна думка банківського працівника-самодура. При чому я навіть не чиновник. Я підприємець. Щоб забрати кошти — запрошують до відділення і просять написати заяву встановленого цим недо-банком зразку. В заяві передбачено, що Ваші кошти банк може видати готівкою. Працівники підтверджують це і перевіряють заяву. Потім її приймають. І нічого… При зверненні до банку — виявляється, що отримати кошти готівкою неможливо — тільки перерахунком на інший Ваш рахунок (якого може і не бути).
Після цього Вас знову запрошують у банк…де Ви пишете заяву і вказуєте свої нові рахунки. Працівник перевіряє і запевняє, що все ок. І знову відмова. Цього разу Вам треба було своє прізвище та ім'я написати англійською (в анкеті де все написано Українською).
Діяльність бізнесу заблокована. Загалом мені прийшло 5 відмов від неадекватного злочинного недо-банку в який перетворилася колись одна з найпередовіших фін. установ Европи. Всі копії цих документів я зберіг. Проте подавати позов до суду — не буду, як і пробувати працювати в державі де панує законодавче свавілля та не цінують тих, хто працює та платить податки не дивлячись ні на що Чи не охоплюються ці злочинні дії положеннями Кримінального Кодексу України про заволодіння чужим майном…важко сказати, коли суди також державні, а не служать її громадянам — як це повинно бути у правовій державі…мабуть ні — оскільки служителям феміди дозволяється давити солдат на пішохідних переходах.

Такі випадки з боку цього банку на жаль набули масовий та хаотичний і не обгрунтований характер. Бережіться цієї установи та краще оберіть якийсь банк з іноземними інвестиціями.
Приватбанк
Ответ банка
29 мая 2023, 15:08
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переведення власних коштів.
Проблема решена
KsanaR 28 мая 2023, 23:19
є клієнтом Привату вже багато років, але з кожним зверненням до банку моє відношення до нього погіршується.
Ситуація в якій опинилася сьогодні:
Мій чоловік, який теж є клієнтом Привату і в даний момент знаходиться в ЗСУ попросив перекинути йому гроші. Я, маючи картки також інших українських банків, вирішила переказати з них. Але дуже здивувалася, коли не змогла переказати ні з однієї з них. Кошти списувалися та повертались без виконання. Звернулась в банки, які відповіли, що проблеми з банком-отримувачем коштів. Тоді, маючи невеликий залишок в Приваті, вирішила переказати з приватовської картки і, о чудо, платіж пройшов. Але суми було не достатньо, тому вирішила подзвонити на гарячу лінію Привату, щоб дізнатись чому не приймають перекази з карток інших українських банків. Після нудної і безрезультатної розмови з ботом, мене зʼєднали з оператором. Відповідь мене вбила: причина може бути в перевищенні транзакцій в місяць, а саме в кількості 200 транзакцій!!! Та нехай дзвонить отримувач та дізнається чому йому на карту не зараховуються кошти.!!!
Розумію, третя особа і все таке, але ж я не питаю його залишок, особисту інформацію, я запитувала ПРИЧИНУ незарахування!!! Тим паче, його особисті дані я й так знаю, бо це мій чоловік.
Але оператор раз за разом повторювала про нерозголошення інформації, про те, що нехай дзвонить отримувач, та що це може бути обмеження на переліміт 200 транзакцій в місяць з 20 травня 2023р. На запитання на якій підставі обмеження 200 транзакцій, оператор повідомила, що це Постанова Національного банку України. Я запросила номер та дату Постанови, оператор шукала, відключалася ненадовго, а потім сказала, що помилилась і що це внутрішня політика банку.
В мене питання: в чому полягає внутрішня політика ДЕРЖАВНОГО банку щодо неможливості зарахування переказу з іншої картки укр банку?
P. s. Сума переказу була всього 4тисячі грн. 4!!! Не 400тис, а 4!!! Це що така величезна сума? По фінмону поріг 400тис, а тут всього 4!!!
І так, мені прийшлось перекинути з картки іншого укр банку на СВОЮ картку Привату, а вже потім з неї на картку чоловіка. І аж тоді переказ пройшов.
Це не важко, але це додатковий час та зайві операції.
І щодо дзвінків одержувача коштів- а банк розуміє, що не завжди можна подзвонити, а коли можна то може вже буде пізно. Та й отримувач коштів може не знати про наміри йому переказати.
З усього всього:
Це ганьба!!! Державний банк повинен робити все, щоб клієнти були задоволені, щоб якщо виникає якась проблема чи питання, вирішувати швидко та допомагати. Це банк який представляє державу. Тому все повинно бути на висоті!!!
А так це викликає тільки впевненість в тому, що потрібно закривати рахунки та картки та переходити на обслуговування до інших банків (не державного).
Приватбанк
Ответ банка
29 мая 2023, 8:48
Вітаємо.
Інформація по картках/рахунках може бути надана тільки їх власнику.
ПриватБанк піклується про дані наших клієнтів: ми не розголошуємо конфіденційну інформацію третім особам, в іншому випадку наші ж клієнти не матимуть до нас довіри.
Ми переконані, що ви так само хотіли б бути впевненими в тому, що ніхто крім вас не зможе дізнатися нічого по ваших картках (навіть близькі нам люди не завжди переслідують добрі наміри).
Власник картки може самостійно звернутися до нас і уточнити інформацію, яка їх цікавить. Ми доступні цілодобово в чаті, за номером 3700, й завжди раді допомогти вам.
Проблема решена
Dmitry2023 28 мая 2023, 11:57
Проживаю на тимчасово окупованій території України (м.Енергодар Запорізька область) Приватбанк відповідно до виконавчого провадження всі кошти з зарплатної картки, всупереч Законів України 2129-ІХ та 8064-ІХ (забороняється відкриття виконавчих проваджень та вжиття заходів примусового виконання рішень на території адміністративно-територіальних одиниць, які тимчасово окуповані, внаслідок військової агресії рф, у період такої окупації)
Приватбанк
Ответ банка
28 мая 2023, 15:51
Вітаємо.
Розуміємо ваше невдоволення, та в той же час, 8 травня набрав чинності закон згідно якого скасовані обмеження (що було впроваджено на початку війни), таким чином всі арешти на будь-яку суму банк повинен встановити. Для того, щоб ці арешти зняти, якшо виконавче провадження закрито, вам потрібно звернутись до суду чи виконавця. Ці дані передаються в банк від виконавця, тільки після чого банк знімає арешт.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
DmytroK70 27 мая 2023, 10:10
ФОП яка є ВПО з Луганської до Івано-Франківської області, має довідку ВПО, підприємництво зареєстровано у Івано-Франківській області, там же і платить податки, звернулася до відділення Приватбанку у м. Івано-Франківськ для можливого отримання кредиту для розвитку бізнесу по програмі «5−7-9». У відділенні їй було відмовлено дажу у розгляді можливості отримання кредиту, із посиланням на те, що місцем реєстрації фізичної особи є Луганська область, не зважаючи на наявність ВПО та реєстрацію підприємництва у Івано-Франківській області. Виникає питання, чому державний банк обмежує право громадянина України у доступі до державних програм? Блокує можливості розвитку підприємництва, створення нових робочих місць?
Приватбанк
Ответ банка
27 мая 2023, 12:39
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення ваших контактних даних та деталей ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сергій Лунін 27 мая 2023, 9:27
Мирного неба над головою вам і вашим близьким Шановний Мінфін і Читачі відгуку.
Річ піде про Спеціалістів по наданню Інформації чи то в письмовому вигляді чи в телефонному, «Відгук не про роботу банку «бо саме їм доводиться читати негативні коментарі і відповідати на них, Люди рідко заходять подякувати, Я нижче також писав негатив, але я розумію що потрібно і дякувати за іх працю в цей нелегкий для України і Українців час, і треба давати їм зрозуміти що вони роблять добру справу, а у нас у всіх нерви на …
Так як це був мій перший бак і їм дісталося від мене багато запитань і проведення мене цим не зрозумілим на той час Фінансовим банківським Лісом.
З приводу роботи Спеціалістів банку ПриватБанк, Дуже щиро задоволений іх роботою, Перші перекази із закордонну допомогли отримати і роз’яснити як саме заповнювати форми в той час здійснював перекази XOOM, роз’яснили як це робиться в кабінеті без відвідування відділення і отримувати кошти з конвенцією відразу на свою картку, І багато іншого важливого у взаємодії з банківською сферою, ввічливі і професійні, за що їм щиро дякую…
Негативна галочка то для вищого керівництва, в Україні діє закон і є Конституція.
5 Зірочок для співробітників, 0 для вищого керівництва…
Приватбанк
Ответ банка
27 мая 2023, 10:54
Вітаємо. Дуже вдячні вам за відгук та теплі слова. Водночас, розуміємо ваше обурення та все ж Банк працює відповідно до чинного законодавства, з чого також слідує виконання всіх зобов'язань перед державою, а також норм та актів Національного Банку України.
Проблема решена
Наталия Клочко 26 мая 2023, 20:22
25.05.2023 року в 17:12 в банкоматі в Новусі (м. Вишневе, Бучанського району, вул, Святошинська 28) знімала батьківські кошти за зошити для другого класу, 10 000,00 грн. Банкомат видав куп’юри номіналон по 500,00 грн, та 200,00 грн. Усього видав 6000 грн. куп’юрами по 500 грн. та 3400 грн. куп’юрами по 200 грн., не до давши при видачі 600,00 грн. При звернені до операторів на номер 3700 в них не було здивування, прийняли заяву під номером 26882090 і відповіли, що протягом доби кошти будуть повернуті. Сьогодні об 11:50 прийшло повідомлення в Приват 24, що на поверненя 600,00 грн не виявлено збою та змушені відмовити в поверненні, Сьогодні знову телефонувала до Приват Банку на що мені сказали, що заяву повторили під номером 46725351 і буде розгляд ко кінця дня. Я голова батьківського комітету і ці кошти терміново потрібні щоб розрахувтись за дитячі зошити.
Приватбанк
Ответ банка
29 мая 2023, 13:35
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝