Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Алина ШАУЛЬСКАЯ 30 сентября 2023, 14:50
Я клієнт привату вже 10 років, ніколи не брала в них кредит понад 2800 грн, щоб просто був на карті для історії. Завжди користувалася послугами іншого банку. На УБКі 0 прострочок за всі 10 років. Виплачено близько 20 покупок частинами ВЧАСНО. Тут у березні 23 року я вирішила оновити інформацію в Приваті і мені дали кредит 50к на купівлю частинами. Я взяла телефон у ПЧ за 9499 грн, на сьогодні залишалося погасити ще 3900 грн до повного погашення. Я хотіла взяти ноутбук сьогодні в ПЧ, знайшла товар і від Привату було вигідніше мені взяти к-сть платежів саме. АЛЕ тут сюрприз ПЧ у мене повністю забрали. У підтримці я отримала відповідь що кожні 5 днів перераховують ліміт. Я додала тех. паспорт на своє авто, заповнила місце роботи, Досрочно погасила ПЧ але у відповідь я отримала чекайте 5 днів, і може бути підвищать. Знаєте з таким ставленням до клієнтів, у вас їх уже й так немає, але не буде ще більше. В інших банках все вирішується за добу, тут 5 днів. За 5 днів акційна пропозиція мого товару вже закінчиться. І знову ж таки хочу звернути увагу на те, що НІКОЛИ і не в якому банку у мене не було прострочення, я навіть жодної копійки відсотків не сплатила так як завжди в пільзі.
Приватбанк
Ответ банка
30 сентября 2023, 16:05
Вітаємо.
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою 'Оплата частинами' стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
На жаль, за результатами чергового перерахунку моделі, було прийнято рішення знизити ліміт. Рекомендуємо продовжувати активно користуватися продуктами банку, це може вплинути на рішення банку про підвищення ліміту в майбутньому.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що ліміт збільшений, і ви зможете ним скористатися.
Проблема решена
Natalia1712 29 сентября 2023, 17:08
Намагаюсь повернути депозитні кошти, але при замовленні валюти у банку лише описані та брудні купюри. Працівник банку каже, що їй при замовленні валюти привозять таки брудні кошти. Я вислухала лекцію про те, що купюра в Україні дійсна якщо до 50 відсотків купюри брудні. Так, сьогодні я змогла зняти замість замовлених 1300$ лише 100$ і ті старого зразка 1996 року. Це неподобство у Запоріжжі, відділення по вулиці Новокузнецькій 27. І це вже декілька днів
Приватбанк
Ответ банка
29 сентября 2023, 17:50
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Игорь Осипов 29 сентября 2023, 13:59
Являюсь членом голд клуба банка. Вот хочу задать простой вопрос, как другому человеку снять валюту с моей карты в кассе банка вместо меня? Что бы узнать это я 5 минут общался с придурошным голосовым ассистетом который не может помочь ни чем, только раздражает. Теперь 25 минут слушаю музыку в трубке телефона в ожидании оператора. Это треш. Эффективные менеджеры и оптимизаторы довели банк до ручки. Такого гнусного обслуживание нужно еще поискать. Я бы с радостью ушел от вас, жаль только у компания заставляет пользоватся этими вашими в кавычках «услугами». Я думаю 90% клиентов точно так же, а в другом случае просто ушли бы от вас. Дно
Приватбанк
Ответ банка
29 сентября 2023, 14:38
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів. Сподіваємося, надалі ми зможемо змінити вашу думку. Власні картки передавати в користування третім особам заборонено. Інша людина разом з вами може відкрити собі додаткову картку до вашого рахунку, або це можна зробити за нотаріальним дорученням.
Проблема решена
Walllter 28 сентября 2023, 22:24
Приватом пользуюсь больше 12 лет, никаких нареканий не было. Были стандартные проверки на происхождение средств — без проблем проходил. Уже как 4 дня карта заблокирована, обращение в поддержку онлайн ни к чему не приводит — кормят завтраками о том что «перезвонят». Никакой конкретики и действий кроме удержания моих личных средств на счету.
Приватбанк
Ответ банка
29 сентября 2023, 12:00
Вітаємо.
Банк неодноразово телефонував вам для вирішення питання. Повідомте, будь ласка, в приватних повідомленнях, коли буде змога прийняти дзвінок.
Полезный комментарий
Walllter 29 сентября 2023, 15:54
Вопрос решен. Была просто ошибочная транзакция от стороннего человека.
IrynaShelest 28 сентября 2023, 19:56
Банкомат принял деньги, но не зачислил на карту
23.09.2023 мною была внесена наличка 6 000грн в банкомат. Банкомат не зачислить эти деньги на карту, я обращалась на горячую линию пприват, приняли жалобу, рассмотрели и дали ответ, что деньги не обнаружены. В ответе указали что если я не согласна, то нужно обратиться с повторной жалобой.
Операторы привата повторно жалобу не принимают
Завтра пойду писать жалобу в отделение, а потом в полицию, такое отношение к клиентам наталкивает на мысль о коррупционных схемах. Сколько у меня должно пропасть денег чтоб банк бфл заинтересован в расследовании причин пропажи денег привлёк службу безопасности.
Приватбанк
Ответ банка
30 сентября 2023, 20:07
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема решена
Natalia2009 28 сентября 2023, 17:03
Замовила готівку (закінчився депозит в доларах), касир пропонувала лише купюри старого зразку, дуже поношені, навіть обрисовані і запевняє, що інших немає!!! При першій можливості заберу всі свої гроші та депозити і ніколи більше не користуватимусь послугами цього банку! Будьте обережні!!! Не зв’язуйтесь!!!
Приватбанк
Ответ банка
28 сентября 2023, 18:04
Вітаємо. У відділенні для видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати та зробити повторне замовлення.
AnatolPogor 28 сентября 2023, 16:47
Протягом 5-ти місяців Megogo знімала гроші з моєї карти без замовлення послуги і мого відома. Як таке могло статися? Коли звернувся у банк, мені замінили карту, але хто поверне вкрадені гроші?
Приватбанк
Ответ банка
28 сентября 2023, 19:29
Вітаємо. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дійсно, на подібних сервісах так буває, коли надаючи акційні пропозиції на сайті не пишуть, що такі списання будуть регулярні та вже не за акційною ціною. В описаній ситуації, можна або звернутись самостійно до сайту, який списав ці кошти, або до підтримки Банку, для подання заявки на оскарження операцій. У випадку, якщо ви не підтверджуєте проведення даних платежів та підключення підписки, рекомендуємо звертатись до правоохоронних органів.
Parenels 27 сентября 2023, 22:01
Сьогодні (27.09.2023)

Місто Полонне (Хмельницька обл.) вулиця Лесі Українки, 93а

Я замовляв готівку зі своєї карточки (2500$) — мені видали 2500$ на руки (касир минути 2 шукав, нормальну, валюту серед тієї пачки, яка в неї була — даби видати хочаб шось більш менш хороше і шо приняв би її термінал)

З 2500 в іншому банку (ощадбанк) в мене прийняли 2400 (я міняв $ на гривні і поповнив краточку ощадбанка гривнями). 100$ — в мене не прийняли. Я пішов зі 100$ в відділеня приватбанку обратно: (Місто Полонне (Хмельницька обл.) вулиця Лесі Українки, 93а)

Ні два термінали, ні касир не захотіли принімати в мене 100$ — які самі же мені і видали минут 40−1 час назад. Касир сказал — що ніяк не могла видати мені цю копюру (ну да, ну да), так як вона даже на дотик не така як обичні 100$… Залізний аргумент

В Приваті я чи то з 2010 чи то з 2011 року. Я оставлю скаргу тут, і на всіх можливих сайтах яких зможу найти вплоть до жалоби в НБУ про Захист прав споживачів фінпослуг.

Ви втратили клієнта із-за підсунутої чи то фальшифої, чи то потертої 100, чи то просто касир вирішила мене обманути. Я не знаю в чому діло там, і чого її назад не приняв ні касир, ні термінал

Касир: Дермановська Марія Вікторівна

Я не знаю, чи то касир спеціально, чи случайно дала мені цю 100$. Но факт в тому, що мені видали валюту, а назад її принімати не захотіли (ссилаючись на те, що це не та валюта, яку мені видали на руки)

Більше я з приватом сотруднічати не собираюсь.
Приватбанк
Ответ банка
28 сентября 2023, 10:12
Вітаємо.
Всі купюри проходять перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. В той же час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші, не відходячи від каси;
— перевіряти стан виданих купюр, не відходячи від каси.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
agsmith15 27 сентября 2023, 15:19
Замовив через додаток 1300 доларів. Видали сміттям, купюрами, що старше за мене, та ще й не всю суму. Розберіться, будь ласка, як працює ваш сервіс чи так і має бути?
Приватбанк
Ответ банка
27 сентября 2023, 16:26
Вітаємо. У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати та зробити повторне замовлення.
Проблема решена
Dmytro72 27 сентября 2023, 14:07
Знімав готівку в банкоматі Приватбанку, використовуючи карту Ощадбанку. Сума була списана з карти, готівку банкомат не видав. Написав заяву, мені повідомили, що час розгляду заяви 45 робочих днів!!! Карл, 45 робочих днів, 2 місяці!!! Що можна робити два місяці??? Ця проблема виникає у багатьох людей, чому б НБУ не звернути увагу на такі ситуації і примусити банки розглядати заяви у більш короткі терміни у вік цифрових технологій
Приватбанк
Ответ банка
27 сентября 2023, 16:18
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
antonchehov 27 сентября 2023, 13:04
у меня карта Голд клуб, вдумайтесь Голд в целом клубе! Очень долго был клиентом

необходимо было срочно отменить транзакцию по карте, двойное списани

по 3700, четвертые сутки нет обратной связи, голосовой помощник, менрзким голосом, не может помочь в элементарных вопросах (тупые алгоритмы, такого же разработчика).

Персональный менеджер, трубку не снимает, в отделении — медленного не качественного обслуживания, как результат — очереди
Приватбанк
Ответ банка
27 сентября 2023, 15:49
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
Eldarr 26 сентября 2023, 17:28
В 2020 году банк отказал мне в обслуживании, без объяснения причин. Сама причина была в том, что я совершал операции на кпитобирже, но это нельзя было назвать официальным источником дохода. С этим никаких вопросов нет.
Но сейчас я хочу открыть свое заведение и для этого мне нужно получить от банка pos-терминал, чтобы люди могли оплачивать картой. Соответственно, хочу открыть в банке счет на ФОП, где будут идти исключительно официальные доходы и расходы. При таком сотрудничестве банк будет получать от меня более 30.000грн. в год, за счет оплаты комиссии за использование терминала и вывода средств. Когда заведение начнет масштабироваться, суммы от процентов будут также расти.

Далее в сентябре 2023 года я сходил в отделение банка и написал там письмо на рассмотрение моего случая и возможного сотрудничества. (Номер обращения № 574-ВБ) Далее получил ответ, в котором ничего не говорится о рассмотрении возможности восстановления меня как клиента банка и открытия счета для ФОП. В письме лишь повторили, что 04.10.2020 мне было отказано в обслуживании.

На данный момент я хотел, чтобы мою ситуацию рассмотрели индивидуально, так как могу являться хорошим клиентом банка с исключительно официальным источником дохода. Но банк никак не отреагировал и просто ответил шаблоном.
Приватбанк
Ответ банка
26 сентября 2023, 17:59
Вітаємо.
Внаслідок прийнятого рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в
обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальше обслуговування в банку неможливе.
Проблема решена
Zavim 26 сентября 2023, 9:33
Отделение по адресу: Сумы, ул. Ильинская, 12
Через термінал вніс кошти для поповнення картки. Гроши не були зараховані на рахунок. Звернувся до банку заявка 122270, повинні були опрацювати її за три дні, нажаль ні відповіді ні коштів я не отримав.
Приватбанк
Ответ банка
26 сентября 2023, 10:09
Вітаємо.
Відповідь на ваше звернення 122270 було надано того ж дня за залишеними контактами. Перевірте, будь ласка, вашу пошту.
Проблема решена
sans106 25 сентября 2023, 16:23
Приват банк без-підставно заблокував мої карткові рахунки. Двічі надавав документи для ідентифікації, але без попередження заблоковані рахунки. Звернувся до відділення та підтримку 3700 ніхто не може розблокувати. У відділенні запевнили що перетелефонують з головного офіса, але дзвінка так і не було.
Приватбанк
Ответ банка
25 сентября 2023, 17:32
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Jassmminne 25 сентября 2023, 15:42
Отделение по адресу: Киев, ул. Николая Голего, 7
Замовла валюту, ходжу вже 2 день, не можу зняти. Так як стан копюр страшний, всі в печатках, плямах. Скільки мені ще до Вас ходити як на роботу? Я не говорю про долари нового зразка, нехай будуть білі, але в гарному стані. Після кожного походу буду писати тепер сюди.
Приватбанк
Ответ банка
25 сентября 2023, 16:32
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Natella Гринникова 24 сентября 2023, 20:10
Заказали в Привате валюту. Пришли забирать. Нам выдали купюрами старого образца. Ну ок! Но при обмене купюр старого образца (как выяснилось) мы теряем 20%. 20%, Карл!!! На 300$- 60$. Это как? Ну ладно. Решили не терять деньги и вернуть на счёт. Пришли в отделение где получали, а они ОТКАЗЫВАЮТСЯ их брать! Мол, купюры старого образца и мы их взять не можем. Выдать можете, взять нет?! Когда начали возмущаться и требовать поднять видеозапись выдачи- взяли. Скривили личики, но взяли. Ок, подумали мы и заказали эту же сумму в другом отделении банка. Но и там нам пытались выдать деньги старого образца.
Поясните пожалуйста, это распоряжение такое или самоуправство банка, что бы не было оттока валюты? Но не думаю что из-за 300$ банк обанкротится. И уверена что не у всех лежит там валюта, что бы бояться. И не предлагайте по гривневым счетам, платить валютой. Если бы мы хотели, давно перевели в валюту. Почему, положив на счёт свои деньги, мы не можем их забрать? или вынуждены терять 20%?
Приватбанк
Ответ банка
25 сентября 2023, 8:45
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Helene2017 23 сентября 2023, 16:52
Отделение по адресу: Киев, ул. Борщаговская, 128
Еще 26.08.23 делала заявку 69320, что несколько раз приходили с дочкой и оформляли карточку джуниор, но безуспешно. После заявки мне позвонили и сказали, что проблема решена и снова позвали оформлять эту карточку. И где она решена, если вы никак не можете удалить всё предыдущее неправильно оформленное???
Сегодня, 23.09.23 уже в который раз заново оформляем эту карточку джуниор и снова безуспешно, потому что в системе не убирается предыдущая ошибочная привязка и в итоге новая анкета как и сама карточка снова не привязываются, после чего снова уходишь ни с чем и заново твоя анкета блокируется. Честно, уже надоело к вам ходить и тратить своё время на оформление с нуля той карточки, которую никак не могут оформить. Просто жаль, что заработная карточка у меня от приватбанка и удобнее было сбрасывать с нее на карточку ребенка. Но приватбанк упорно не хочет в который раз оформить эту карточку джуниора и никак не удалит ту неправильную привязку, которая и не даёт оформить. Уже и дочь говорит, что надоело уже к ним ходить и как будто специально у них там приказ не оформлять. Будем искать другой банк, а не ждать 18-летия.
Приватбанк
Ответ банка
25 сентября 2023, 10:55
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Сергій Коваленко 22 сентября 2023, 16:04
при оформленні олх доставки на сайті olx була вказана певна сума, при підтвердженні платежу сума співпадала, АЛЕ як виявилось, банк списав комісію бо виявилось що це не оплата в інтернеті, а просто переказ на карту. ніяких повідомлень про можливу комісію та її розмір у застосунку не було. тож перед оплатою олх доставки перевіряйте дуже уважно що коштів вистачає, щоб не платити прихованих комісії які вам банк не поверне.
Приватбанк
Ответ банка
22 сентября 2023, 17:41
Вітаємо.
Комісія за переказ утримується відповідно до тарифів:
https://privatbank.ua/perekaz-na-kartku-rahunok-v-inshomu-banku
Інформація зазначена на сайті ОЛХ:
Чи є додаткова комісія за переказ коштів з кредитної картки?
Так, якщо використовувати кредитні кошти для покупки товару. Тому спершу краще уточніть всі умови оплати даною картою в банку-емітенті, адже не залежно від завершення угоди — ця комісія не повернеться.
https://help.olx.ua/olxuahelp/s/article/%D1%85%D1%82%D0%BE-%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%87%D1%83%D1%94-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D1%83-%D1%83%D0%BF%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D1%83-%D0%B7%D0%B1%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%96%D1%8E-V9
Проблема решена
Валерій Антюхов 22 сентября 2023, 15:41
Дізнався, що ПриватБанк запроваджує акції за виконання яких надається можливість отримувати кешбек за покупками по деяким категоріям. Для мене це була приємна новина, але якщо чесно ставився я до неї скептично, з недовірою. Серед переліку акцій була й «Бажані товари з подвійною вигодою». Умовою акції було необхідно купити товар в «Оплату частинами» в одному з магазинів партнерів і за це отримати можливість повертати кешбек 3% за будь-які покупки в межах трьох місяців. Я зареєструвався в даній акції і отримав про це сповіщення в додатку. Потім був діалог з оператором в чаті підтримки, який завірив мене, що дійсно на будь-які покупки в межах 3 місяців після купівлі товару в «Оплату частинами» буде нараховуватися кешбек в розмірі 3% одразу після оформлення такої покупки.
Сьогодні о 10 годині я здійснив покупку в магазині Фокстрот в оплату частинами та після цього отримав ще одне повідомлення від банку, що тепер за будь-які оплати кредитними коштами в будь-якому магазині я отримуватиму кешбек в розмірі 3% терміном 3 місяці. В 11.55 задля перевірки дієвості даної акції було здійснено купівлю в інтернет-магазині Аптека Доброго Дня і на моє здивування в виписці про платіж не було ніякої інформації про кешбек. Мене це обурило тому, що здійсни я цю покупку в іншому банку, то гарантовано отримав би і кешбек і повну інформацію про нарахування та кількість наявного кешбеку на цей час. Звернення до підтримки не дало відповіді на проблему окрім стандартної фрази, що ваше звернення зареєстроване та передане для ознайомлення у відповідний підрозділ. Ось такий негативний досвід з кешбеком від ПриватБанку. З жодним іншим банком ніколи не виникало подібних проблем, а тут таке. В принципі сам винен, захотілося проекспериментувати. Давно не користувався їхніми послугами та після цього ще більше не буду цього робити.
Приватбанк
Ответ банка
23 сентября 2023, 10:40
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності.
Бачимо, що наразі ваше питання вже розглядають профільні фахівці. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Полезный комментарий
Валерій Антюхов 25 сентября 2023, 15:35
Проблема вирішена — кешбек нараховано. Річ у тому, що під час онлайн оплати спочатку відбувається блокування певної суми, а вже потім фактичне списання необхідної суми. З цієї причини й не відбулося нарахування одразу, а тільки під час фактичного списання коштів. Співробітник ПриватБанку під час розмови з приводу цього питання дуже ввічливо та грамотно роз’яснила про механізм нарахування кешбеку і після деяких покупок в різних магазинах можу з впевненістю заявити, що дійсно все працює і кешбек нараховується. При цьому, якщо у вас окрім акції «Бажані товари з подвійною вигодою» підключені ще й «Кешбек 5% на одяг і взуття для родини та дитячі товари» чи «5% кешбеку на товари для дому та ремонту», то при покупках в цих магазинах нараховується підвищений кешбек 5%. На сьогодні це найбільший відсоток кешбеку по вищеперерахованим категоріям тому на час дії цих акцій користуватимуся тільки картою Приватбанку.
Проблема решена
universe 22 сентября 2023, 8:58
30.08 я радісно зареєструвалася в акції 5% кешбеку на товари для дому та ремонту, та ще окремо на одяг та взуття, була однією з перших реєстрантів. Сповіщення про реєстрацію є у приват24. Після цього здійснила покупку онлайн карткою Універсальна у Епіцентрі 17 вересня і чекала, коли ж вперше у цьому банку я нарешті отримаю кешбек. Проте у той же ж день я вирішила перевірити чи зареєстрована в акції. Спочатку інтуїція підказала відхилити повторну реєстрацію, але все ж таки цікавість побачити що там далі перемогла, і я підтвердила ще раз реєстрацію. Ок, у підсумку — на сьогодні кешбеку нема, у підтримці мене завірили, що я зареєстрована 17 вересня, бо інакше б не дало реєструватися двічі. Але тільки що я знов перевірила — знов, втретє просить підтвердити реєстрацію. Тобто ніяка реєстрація не відбувається. Прикро… Сумно, а могла б скористатися 100% надійним кешбеком від іншого банку без маніпулювань реєстраціями та введень у оману клієнтів.
Приватбанк
Ответ банка
22 сентября 2023, 10:49
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.55 44.55
USD 42.38 42.98
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.55 44.55
USD 42.38 42.98
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝