Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Клієнт банка

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Клієнт Банку 6 февраля 2024, 14:19
Клієнт банку 76 років., сліпий, з хворим на хребет, інвалід, ледве ходить. Була заблокована карта та доступ до Приват24 через неправильний вход до привату 24. Після відвідин відділення банку картку розблокували, Приват24 залишився заблокованим. Передзвонили на 3700.
Ситуація. Людина похилого віку, вибачте, але вже через вік туго розуміє, провали в пам’яті, розмовляє російською, українською практично не розуміє. При розмові з оператором абияк його зрозумів і дав паспортні дані, після того як пенсіонер відповів, що народився в СРСР, як і більшість громадян України похилого віку, зокрема в одному з міст СРСР в м. Москва. Оператор відповів, що ваші дані неправильні йдіть із паспортом до банку.
Ходили повторно до ПриватБанку, виписали нову карту, доступ до Приват24 не розблокували.

Запитання до банку.
• Людині у 76 років йти на курси української мови, інваліду з хворим на хребет, сліпоту? Чи все-таки оператор мав розмовляти тією мовою, яку розуміє клієнт?
• Це вина людини, що вона народилася в СРСР? Чи може народитися заново, в іншій країні?
• Підказувати пенсіонеру під час розмови не можна. Ні, я, звичайно, розумію, що це можуть бути й сторонні особи. Але як тоді бути пенсіонеру, який навіть свій паспорт прочитати не може?
• Чому не можна було пройти ідентифікацію вдома через web-камеру, як ви це робили з іншими клієнтами?
• Чому ви дискримінуєте людей за національною ознакою, місцем народження?
• Як людині платити комуналку? Раніше допомагав чоловік оплачувати комуналку через Приват24. Тепер людині, власникові картки ходити за два-три кілометри, у відділення банку оплачувати комунальні послуги? Ви розумієте, що він ледве ходить? Або ви садисти?
• Скільки ще ганятимете хвору людину?

Ви розумієте, що що ви знущаєтеся з людей похилого віку? Ви гірші, ніж ті рошисти! Мені байдуже ваші вибачення, які ви тут напишете, тому що припускаю що нікого за це не покарайте, що нічого міняти в обслуговуванні ви не будете. Я всього лише хочу, щоб про такі ситуації в ПриватБанк (і) знало як багато більше населення нашої країни!
Приватбанк
Ответ банка
6 февраля 2024, 16:28
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у вас склалось негативне враження про нас. Банк ставиться з повагою і завжди дбає про збереження коштів кожного клієнта. Для цього в нас працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших грошей. Нами постійно проводиться їх оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. В подібних випадках, ми повинні розуміти, що операцію проводить саме власник картки, тому і проводимо ретельну перевірку.
Для розблокування картки не обов'язково відвідувати відділення. Достатньо звернутися в чат pb.ua/chat, де наші колеги працюють для вас 24/7 і з радістю допоможуть вирішити питання.
Здійснити платежі Ви можете дистанційно в особистому кабінеті Приват24 через мобільний застосунок або через веб-версію https://next.privat24.ua/. Для оплати пройдіть в меню Сервіси — Платежі — Комунальні платежі.
Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників.
Обов'язково перевіримо дії оператора, і проведемо серйозну роботу, щоб в подальшому ви й усі наші клієнти не стикалися з подібними випадками.
Описана Вами ситуація не залишиться поза увагою наших фахівців, за результатами розгляду якої з вами буде проведено зворотній зв'язок.

Комментарии - 3

+
0
Клієнт Банку
Клієнт Банку
6 февраля 2024, 22:52
#
1. Для розблокування картки не обов’язково відвідувати відділення.
Ми дзвонили в 3700, тому що написано у повідомленні про бокування картки. У відділення нас надіслав оператор із 3700.

2. Здійснити платежі Ви можете дистанційно в особистому кабінеті Приват24 через мобільну програму або через веб-версію https://next.privat24.ua/
Поясніть, яким чином? Перше кабінет Приват24 заблоковано. Друге двічі відвідування відділення банку, власником картки, не дало результату, тільки замінили картку. Двічі попереджали працівників відділення банку, що приват24 заблоковано. Працівники відділення Приват 24 не розблокували! Чому оператор на 3700 не запропонував зайти у чат? Як сліпа людина з деменцією писатиме в чаті, також як спілкувалася по телефону з оператором? Так як спілкуватися має лише клієнт банку, заборонено підказувати, як сказав оператор 3700.
У ваших совах немає логііки.
«У подібних випадках, ми повинні розуміти, що операцію проводити саме власник картки, і не треба приходити до відділення», але оператор із 3700 посилає до відділення та не пропонує альтернатив.

На жаль, бути клієнтом вашого банку це вимушена необхідність.
Проблема не вирішена.
+
0
Pumbovik
Pumbovik
7 февраля 2024, 9:18
#
Процедура идентификации и безопасности одинакова для всех клиентов вне зависимости от их физических особенностей, бывают случаи, когда счетами таких людей пользуются родственники не в самых лучших целях. Вам лучше оформить доверенность на управление всеми счетами в отделении. Заходить в п24 родственника это неправильно с точки зрения банка. Оператор поддержки работает строго по инструкциям, он не может менять ответы в зависимости от состояния здоровья клиента
+
0
SergeyNina
SergeyNina
8 февраля 2024, 0:00
#
Оформите доверенность. Банк боится что карту такого человека использует не он. По поводу языка. Банку запрещено общаться с клиентом не на украинском и все доки тоже на украинском.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.45 43.45
USD 39.3 39.9
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.45 43.45
USD 39.3 39.9
Все курсы банка