Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
olgaolenka59 9 сентября 2023, 16:05
Бажаю вам доброго дня!
Я, Щербак Ольга Іванівна, від щирого серця хочу сказати велике ДЯКУЮ працівникам-операторам Приватбанку.
У будь який час, зателефонувавши до Приватбанку, ваші оператори допоможуть у вирішенні проблем. Ось і вчора, 08.09.2023 року о 2110 я телефонувала до банку. Оператор (на жаль не пам’ятаю її ім'я) допомагала мені зробить електронний підпис в Приват24. Дякую їй за це. На жаль я пошкодила його. Тому сьогодні 09.09.2023р. я тричі дзвонила у Приватбанк. Тричі мені допомагали ввічливо і зі знанням своєї справи. Я дуже вдячна усім операторам за їх знання і допомогу.
Окремо хочу подякувати оператору Анастасії з якою я спілкувалась 09.09.23 у 11−22. Дуже ввічливо, грамотно, витримано вона пояснила мені, як зробить, що за чим, як ввести файл і пароль електронного підпису до пенсійного фонду України. Велике дякую Вам, Анастасіє, за Вашу витримку, за Вашу людяність, бажання допомогти. Зробила з першого разу.
Велике дякую оператору Катерині, яка сьогодні 09.09.23р о 1555 дуже допомогла мені зайти на сайт Мінфіну. Вдячна Вам, Катерина, дай Боже Вам всього, чого хоче Ваше серце!
ДЯКУЮ! ДЯКУЮ! ДЯКУЮ!
Дякую усім вашім операторам. Нехай ваш банк процвітає! Миру вам, злагоди і Перемоги Україні! Завжди з вами.
09.09.2023р Щербак Ольга Іванівна., м. Одеса (ВПО).
Приватбанк
Ответ банка
9 сентября 2023, 16:53
Вітаємо.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kindman 9 сентября 2023, 11:08
08.09.2023 до мене телефонувала Інна з метою відповіді на мою заяву. Некомпетентність — це ще м’яко сказано. Співробітниця відмовлялась надати інформацію за моєю заявою, посилаючись на те, що я не подавав заяву з цього приводу. Спілкування було відверто без поваги до клієнта. Співробітниця на власний розсуд трактувала все, що я подавав у заяві доки я не вмовив пані Інну просто вголос прочитати мою заяву — виявилось, що у заяві все ж є всі пункти, яких на думку цієї спеціалістки не було у заяві. Таким чином є очевидним факт, що ця робітниця навіть не намагалася ознайомитися із заявою до телефонування мені. Вважаю, що цей факт може бути приводом для звільнення співробітника, як некомпетентного. Мною з цього приводу подана скарга за номером 66465972. Дії співробітників банку прямо говорять про неповагу до клієнтів та нехтування їх матеріальними інтересами. Наносять як матеріальну, так і моральну шкоду клієнтам. Чи вважає ці дії нормальними банк — зовсім скоро з’ясуємо.
Приватбанк
Ответ банка
9 сентября 2023, 12:32
Вітаємо.
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв'язок. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Вікторія Алпатова 9 сентября 2023, 5:04
Хочу відзначити неперевершену людину, яка дійсно має жагу допомагати людям!
Чудова дівчина Анастасія (№ 295246) — оператор Допомоги online — о 2 годині ночі за Київським часом може запросто підключитися з відео (!!!)б відповісти на всі питання, допомогти змінити фінансовий телефон та розблокувати Приват24, навіть якщо ти забув усі на світі паролі! Вона зробила неможливе! Я вже двічі зверталася раніше з цими питаннями до банку, але, нажаль, потрапляла на не дуже компетентних співробітниців. Анастасія — майстер своєї справи, кваліфікована, швидка і привітна. Такі співробітники, як Анастасія, мають бути прикладом обличчя банку. Анастасіє — ще раз дякую!
Приватбанк
Ответ банка
9 сентября 2023, 9:50
Вітаємо.
Анастасія буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами 🙂
Oleh1991 8 сентября 2023, 16:15
Мав борг по кредитній картці в 200 грн, який через блок рахунку випадково просрочив на кілька тижнів, знизили кредитний ліміт до нуля. До цього не мав жодної порушення умов. Яке право мають банки блокувати рахунки під час воєнного стану? Більше жодного разу не скористаюсь їхніми кредитними послугами, нехай жруть свої гроші!
Приватбанк
Ответ банка
8 сентября 2023, 20:06
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Тому вже звертаємось до вас у особистому повідомленні для того, аби допомогти розібратись у ситуації.
ss 20142022 8 сентября 2023, 14:53
Відгук буде довгим, тому включу спойлер: погане ставлення до клієнтів, банк діє як бандити з 90-х, але має більше можливостей.
А тепер докладно. Я була клієнтом ПриватБанку з 2018 року, членом Голд Клубу. Послугами банку була задоволена до того моменту, коли раптово почали відбуватися дивні речі: 31.07. 2023 року я не змогла увійти до свого особистого кабінету, спроби зв’язатися зі службою підтримки ні до чого не призвели. Так сталося, що майже всі наявні в мене на той момент гроші були на карті Приватбанку, і я раптово опинилася без грошей, на які ніби могла розраховувати. 1 серпня на мою електронну пошту від Приватбанку надійшов лист, м’яко кажучи, дивного змісту. У листі банк повідомляв мене про розрив ділових відносин зі мною без пояснення причин, лише в одному з пунктів листа був наведений широкий перелік дій клієнта, які гіпотетично могли стати підставою для прийняття банком такого рішення, починаючи від фінансування тероризму і закінчуючи підозрілими операціями, а ось що саме я порушила, там вказано не було. Зі свого боку можу заявити, що жодних підстав для голослівних звинувачень мене незрозуміло у чому я банку не давала. У листі не було передбачено будь-яких способів вирішення проблеми для усунення сумнівів, що виникли у банку (підкреслю — абсолютно безпідставно), банк лише повідомляв, що мої рахунки будуть закриті, послугами банку я більше користуватися не зможу, для отримання залишку коштів мені необхідно звернутися у відділення банку з документами та платіжними реквізитами рахунку, відкритого на моє ім'я в іншому банку. Я спробувала з’ясувати причину такої поведінки банку, відвідавши відділення банку особисто, але і це ні до чого не призвело, якщо не враховувати витрачений час і нерви: до консультантів у приватбанку традиційно великі черги в яких можна провести від 1-ї години до кількох, а самі консультанти абсолютно не в змозі вирішити жодну проблему, якщо вона вже виникла — всі відповіді на питання зводяться до «не знаю» і «ніяк». І це не вина консультантів — дівчатка здебільшого там цілком адекватні, просто вони не мають доступу до інформації та відповідних повноважень.Отже, приїхавши з села до міста (нагадаю — без грошей і можливості доступу до них), витративши час, нерви і знову таки гроші, я ні на йоту не наблизилася до вирішення проблеми, створеної мені банком. До речі, зовсім незрозуміло, а що ж заважає банку при розірванні ним договору з клієнтом, повернути людині гроші в касі банку, а не вимагати якихось нових рахунків у якихось інших банках. Відповідь напрошується сама собою — нічого, якби банк дійсно мав намір гроші повернути. Проте видати гроші мені у відділенні банку відмовили. Але на цьому історія тільки починається… Так сталося, що саме в цей час мені необхідно було вчинити низку дій для отримання адміністративних послуг та сплати платежів до бюджету України. Яким же було моє здивування, коли я зіткнулася з тим, що через банкомати ПриватБанку я цього зробити ніяк не можу, тому що номер мого телефону та код платника податків внесено до чорного списку банку. Слід зазначити, що у невеликих населених пунктах функцію прийому соціальних платежів та платежів до бюджету здійснює саме цей банк- відділень та терміналів інших банків там просто немає від слова зовсім. Оператори в касі теж не можуть ухвалити платіж до бюджету України від людини, обмеженої банком в обслуговуванні. Тобто фактично банк блокує надходження коштів до бюджету держави. Це схоже на шкідництво по відношенню до держави та на знущання по відношенню до клієнта. А тепер — вишенька на торті. Мої гроші на моєму рахунку в Приватбанку були заблоковані приватбанком 1 серпня. Сьогодні 8 вересня, а гроші мені так і не повернуто, незважаючи на те, що я виконала всі вимоги банку для отримання своїх грошей із заблокованого ними рахунку. Заява про повернення коштів (з усіма необхідними даними, реквізитами тощо) була подана мною у відділення банку тиждень тому.Консультант банку сказав, що банк переведе залишок коштів із мого рахунку у приваті на мій новий рахунок в іншому банку протягом трьох робочих днів, але минув уже тиждень, а грошей так і немає. Свої емоції (а їх багато) з приводу дій банку залишу за дужками. Скажу лише, що вважаю дії банку незаконними і такими, що завдають шкоди як клієнтам і репутації банку, так і державі загалом. У зв’язку з неможливістю врегулювання моїх претензій приватбанком, змушена звернутися до НБУ.
Приватбанк
Ответ банка
8 сентября 2023, 16:03
Вітаємо. Вже звертаємось для вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти у описаній ситуації.
volody55 8 сентября 2023, 11:05
У м. Малин Житомирської обл. неможливо оплатити послуги за ел.енергію — змінилася назва однієї з вулиць, а в переліку вулиць у приватбанку не існує. Конкретно це заміна назви вулиці з Гагаріна на Івана Мазепи
Приватбанк
Ответ банка
8 сентября 2023, 12:33
Вітаємо. Наразі офіційної інформації стосовно зміни назви вказаної вулиці не надходило до Банку. У випадку підтвердження факту перейменування вулиці Банком буде вжито заходів щодо редагування відповідних даних у системі проведення платежів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
streamy 8 сентября 2023, 10:55
ПриватБанк закликає людей віддавати конфеденційні данні карток третім особам. А люди не мають можливості витратити кошти за програмою ЄВідновлення які надійшли на рахунки ПриватБанку.

Наразі в місті Балаклія Харківської області, сотні людей похилого віку з навколишніх громад намагаються з’ясувати яким чином вони можуть витратити отримані кошти за програмою ЄВідновлення для ремонту зруйнованих осель.
Проблема полягає в тому що ПриватБанк не може надати належних інструментів для витрачання коштів ЄВідновлення. А саме пропонує лише дві опції — прив’язати віртуальну карту до систем ApplePay або GooglePay що вимагає наявності модуля NFC в смартфоні, або сплатити інтеренет покупку онлайн в інтернет магазині. Нагадаю що технологія NFC модулів в смартфонах набула поширення в Україні не так давно, і багато пенсіонерів не мають змоги наразі купляти собі дорогі нові пристрої заради можливості отримати можливість скористатися коштами ЄВідновлення. Переважна більшість продавців будівельних матеріалів приймає виключно картки банків і не надає послуг інтернет оплати замовлень.
Сотні людей штурмують філії ПриватБанку в місті Балаклія з одним й тим самим питанням «Як можна витратити кошти Євідновлення без наявності смартфона з NFC модулем». На що менеджери ПриватБанку дають відповідь «Прив'яжіть свою віртуальну картку ЄВідновлення до телефону третьої особи яка має той модуль NFC в смартфоні і нехай та людина сплачує ваш товар». Саме цікаве те що таку саму відповідь я отримав від персонального банкіра в Приват24. Некомпетентність співробітників зашкалює! Бо в усіх угодах банків чорним по білому написано що в жодному разі не можна передавати конфеденційні дані ваших карток третім особам!
Приватбанк
Ответ банка
8 сентября 2023, 11:43
Добрий день! ПриватБанк одним із перших банків долучився до послуги єВідновлення. Ми діємо задля допомоги, швидкого та зручного оформлення рахунку для виплати коштів. Дійсно, найшвидший варіант — випуск віртуальної digital-картки, але ми розуміємо потреби громадян, тому за кілька днів почнемо видавати пластикові картки єВідновлення у відділеннях. Їх можуть отримати всі клієнти, яким це необхідно. Дякуємо вам за сигнал, та що звернули увагу на складність, додаткова робота зі спеціалістами обов'язково буде проведена!
Проблема решена
Антон Бец 8 сентября 2023, 10:17
вже декілька разів при заздалегіть замовлені валюті (долар) у відділенні по факту повідомляють, що валюта лише стара 96 рік, або взагалі зношена, в плямах та ще і номіналом по 20 доларів. На зауваження, в тому числі на горячій лінії, що замовляю заздалегідь та такі купюри ніде не будуть прийняті — відповідь, що це не іх проблеми, дають що є.
Враховуйте, що тут точно немає сенсу купувати валюту та взагалі банк став повністю не клієнтоорієнтованим.
Приватбанк
Ответ банка
8 сентября 2023, 11:08
Вітаємо.
У відділенні видаються купюри, які попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Наразі всі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Bogdan12121979 7 сентября 2023, 22:19
Моє підприємство, яке є провідним виробником поліграфічної продукції у Західній Україні, є зареєстрованим учасником загальноєвропейської платформи аукціонів Troostwijk auctions (https://www.troostwijkauctions.com) і неодноразово брало участь в закупівлі поліграфічного обладнання на аукціонах, організованих даною електронною платформою. Відзначу, що ця платформа діє згідно діючого законодавства Європейського Союзу — всі операції купівлі-продажу є прозорими і швидкими. Але Приватбанк (оскільки посадові особи банківської установи діють від імені Банку) вирішив, що ця загальноєвропейська платформа чомусь!!! може брати участь у відмиванні злочинних коштів!!! Відзначу, що дії працівників валютного контролю Приватбанку були непрофесійні, некоректні, дивні та суперечливі. А тепер до нашого конкретного випадку. 05.09.2023 р. ми перемогли у двох лотах № 18 та № 81 номер аукціону 47504, який проводився в Нідерландах (посилання https://www.troostwijkauctions.com/uk/auction/01−47504/). Після визначення нашого підприємства як переможця даних лотів, нам було надіслано інвойс на оплату обладнання та матеріалів, який був сформований автоматично Системою аукціонної платформи, а також нас повідомили, що ми можемо завантажити наші лоти на визначену дату — 13 вересня 2023 року з 9−00 год по 13−00 год обов’язково тільки після оплати протягом 48 годин з дати формування рахунку. В іншому випадку, нас повідомили, що ми будемо нести всю відповідальність згідно Правил аукціону, до яких ми долучились під час реєстрації і які є Договором, укладеним з електронним майданчиком. Моє підприємство зранку до 9−30 06.09.2023 р. завантажило всі необхідні документи для погодження щодо купівлі валюти і оплати інвойсу. Заявка нашого підприємства висіла в системі у статусі «На узгодженні» до 17−30 вечора 6 вересня, після чого її статус змінився на статус «Повернений», а в листі нас повідомили, що нам необхідно надати коди УКЗЕТ, які ми наступного дня надали, а також Договір щодо купівлі товарів. Я замовив дзвінок відразу з Приватбанком і почав розмову з валютним відділом щодо мого питання. Я пояснив ситуацію, що електронний майданчик формує автоматично всі інвойси відразу після закінчення аукціону. А договір, який від мене чомусь вимагає Банк, не існує як поняття для кожного лоту! Під час реєстрації на аукціоні на сайті є галочка «I agree with rules», що і є фактично Договором. Працівниця банку мене вислухала і порадила мені для позитивного вирішення описати це все в офіційному листі Підприємства і проблему буде вирішено, оскільки, за її словами «працівники банку бояться брати на себе відповідальність» (круто, я так розумію, їм байдуже, — просто щоб не надоїдали). Наступного дня о 8−30 7 вересня ми вже завантажили всі необхідні документи і наша заявка отримала статус «На узгодженні». Або працівники Приватбанку взагалі були відсутні сьогодні на робочому місці, або просто вирішили проігнорувати наші звернення або просто халатно віднеслись до своїх посадових обовязків. Але факт є той, що ми побачили, що заявка змінила статус з «На узгоженні» на статус «Повернений» аж о 18−30 ввечері! І знову надумані причини у листі Приватбанку за вих № Г-31.0.0.0/1−82705 від 07.09.2023! ЦЕ просто якісь знущання над клієнтом! Я одразу ж замовив зворотній звязок з Приватбанком, щоб поскаржитись на таке неподобство і непрофесійні дії, проте не отримав дзвінка! Не можу зрозуміти таких непрофесійних дій працівників Приватбанку, які цілий день не розглядали мою заявку, а потім в кінці робочого дня просто написали бюрократичну банальну відписку. Ось як банк піклується про національного виробника!
Приватбанк
Ответ банка
11 сентября 2023, 19:49
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Наразі бачимо, що за вашим питанням було проведено зворотній зв'язок, стосовно причин виникнення цієї ситуації та необхідних документів для її вирішення.
Kindman 7 сентября 2023, 13:59
Схоже приватбанк не тільки пробив ще одне дно, але також напрацював нову шахрайську схему привласнення грошей клієнтів інших банків — це коротко.
Що саме сталося: 05.09.2023р. я знімав гроші у банкоматі приватбанк. Однак, банкомат гроші мені не видав. На екрані банкомату після довгого очікування з’явилось повідомлення, що «Сталась помилка. Гроші не будуть видані. Очікуйте автоматичного повернення на ваш картковий рахунок». Я відразу зателефонував на гарячу лінію банку. Там мені повідомили, що оскільки я знімав гроші з карти іншого банку — треба зв’язатися з іншим банком. Але оператор запевнила, що бачить, що операція зняття була з помилкою — то ж гроші повернуться в будь-якому разі найближчим часом.
Я відразу залишаю заявку на перевірку цього банкомату. Мені повідомили, що заявку прийнято та банкомат перевірять.
Далі я зателефонував до банку, з карти якого я хотів зняти кошти — там мені повідомили, що вони теж бачать, що сума заблокована банкоматом. Запевнили, що кошти буде повернено протягом максимум 3х днів.
На третій день я про всяк випадок зв’язався з плюватьбанком та запитав — який статус цього питання — чи перевірили банкомат, коли очікувати повернення коштів, бо за 3 дні нічого мені не повернули на рахунок.
Мені у чаті повідомили, що операція має статус «успішна» — тобто кошти з банкомату я отримав на думку фахівця приватбанку. На запитання чи перевірили банкомат за моєю заявою — відмовилися надавати будь-яку інформацію.
Таким чином, операція, яка 05.09.2023 мала статус «помилка» та кошти не були видані — вже 07.09.2023 отримала статус «успішна». Банк привласнив собі мої гроші. Перевіряти банкомат та надавати іншу інформацію у чаті підтримки мені відмовились. Також вперто відмовлялись прийняти заяву стосовно цієї ситуації, надсилаючи мене у банк, який випустив картку.
Таким чином, фактично, не надавши послугу «видача готівки» приватбанк вперто відмовлявся будь-яким чином це перевіряти, хоча саме цей банк надавав послугу та надав її неякісно. Саме цей банк залишив у своєму банкоматі мої гроші, тобто заволодів моїми грошима. Саме цей банк відмовився інформувати мене по статусу цієї операції, змінивши статус «помилка» на статус «успішна» та відмовився повідомляти чи була зроблена перевірка банкомату. приватбанк робить все, щоб заволодіти вашими грошима, та відмовляється повідомляти вам інформацію, якщо у вас виникає бажання все ж отримати власні кошти — ось така схема.
Мною була подана відповідна заява до банку за номером 66144468.
Грошей я так і не отримав станом на зараз.
Тож підходячи до банкомату — дивіться чий він. Якщо приватбанк — то цей банк може привласнити ваші гроші. Не користуйтесь банкоматами цього банку.
Приватбанк
Ответ банка
7 сентября 2023, 14:49
Добрий день.
Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Наразі ваше питання передано відповідальним фахівцям, котрі проведуть додаткову перевірку стану операції, а також проаналізують ваше спілкування з підтримкою Банку. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Irina02 7 сентября 2023, 11:35
Юр особа в межах банку зроблено переказ з корпоративної карти повернено на поточний рахунок. Вже дві доби кошти заблоковано, відповіді чому і коли будуть розблоковано немає. Спочатку говорили що не коректно відображаються залишки, інформація оновиться. Але на наступний день кошти так і не з’явилися. Знову переписка в чаті, і знову чекайте. Чому кошти заблоковано не кажуть. Спеціаліст займається! Чим спеціаліст займається?! Одна операція він другу дому не може прочитати, він другу дому не може побачити шлях коштів?! Він другу добу в носі ковиряється?! Що це за неподобство? Банк не має права блокувати кошти! Кошти не є його власністю, компанія на свій розсуд розпоряджається своїми коштами, розміщеними на рахунках в банку. Був здійснений технічний платіж з корпоративної карти.
Приватбанк
Ответ банка
7 сентября 2023, 13:18
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Тому вже звертаємось до вас у особистому повідомленні для того, аби допомогти розібратись у ситуації.
Проблема решена
katechaika 6 сентября 2023, 23:41
29,08 был сделан Swift перевод из Польши. Приват банк говорит, что деньги к ним не пришли, польский банк отправитель говорит, что деньги они отправили и деньги ушли, предоставили квитанцию, в которой это указано, реквизиты так же указаны правильно. Скажите, дорогие представители Привата, я долго буду ждать свой перевод или вы так и будете меня футболить к отправителю?
Приватбанк
Ответ банка
7 сентября 2023, 9:45
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація, водночас зауважимо, що у разі введення реквізитів рахунку, що не належить ПриватБанку, переказ не може бути зараховано отримувачу на картку нашого Банку. В такій ситуації рекомендуємо відправнику провести повернення вказаного SWIFT-переказу, та, за необхідності, повторити платіж за коректно вказаними реквізитами.
klientprivata23 6 сентября 2023, 17:04
Моєму обуренню не було меж.
За 25 років праці головним бухгалтером вперше зіткнулася з такою поведінкою банка. І це при тому що я завжди всім радила відкривати рахунок в Приваті бо це зручно, швидко, зрозуміло. Тепер ніколи і нікому на пораджу.
Моя ситаація: ТОВ без діяльності, руху коштів не має, але висить залишок грошей на рахунку. Гроші заблокували і користуватися ними ми не могли, ну поки і не треба було. В червні відбулася зміна власника і у липні я подала анкету про зміни з додавання річного звіту. Остання операція була зроблена 01.08.2023. Ми чекали на рішення про розблокування коштів та актуалізацію данних. І ось 04.09.2023 я заходжу взяти виписку і не бачу грошей взагалі ніде. По результату всі рахунки ТОВ виявилися закритими і навіть в електронному кабінеті ДФС рахунки вже видалені. (тобто банк вже повідомив ДФС у встановленному порядку, а нас чомусь забув попередити).
Працівник саппорту написав:
Наразі бачу, що встановлено відмову від ділових відносин
Потрібно відвідати відділення для уточнення інформації та написання заяви на вивід залишку коштів.

Це просто жах. Без будь якого попередження банк закрив всі рахунки, повністю заблокував гроші. Контактів зазначено було достатньо, це і номер телефону, і електрона пошта, і сам додаток. Я в шоці від такої поведінки банку. Звісно ми більше не будемо співпрацювати з цим банком ніколи. І тепер нікому цього не раджу, бо це може призвести до втрати ділової репутації перед контрагентами, це додатковий стрес особисто для нас.
Приватбанк
Ответ банка
7 сентября 2023, 10:17
Вітаємо.
У випадку порушення клієнтом своїх зобов’язань за договором, у тому числі щодо актуалізації даних, а також у випадку, якщо було з‘ясовано, що дія договору суперечить законодавству України або може призвести до фінансових збитків Банк ініціює розірвання Договору та закриває рахунок/рахунки.
Окремо зауважимо, що у разі проведення актуалізації даних у відділенні, Банком може бути розглянуте відкриття нового рахунку та відновлення ділових відносин.
Garikgarisson 6 сентября 2023, 14:55
Добрий день, сьогодні відкривав валютні картки, щобь батько міг перевести гроші.
Працівник замість валютної відкрив гривнєву картку, був разряджений телефон, в додатку не перевірив. Скив батько гроші. Прийшли в гривні, із-за різниці курсу суттєво втратив. Дуже неприємно, навіть не вибачились, просто розвели руками.
Я і сам винен, що не перевірив, але дуже неприємно.
Приватбанк
Ответ банка
6 сентября 2023, 16:46
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що виникла така ситуація. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
Samsonov 5 сентября 2023, 21:05
Всім Мирного Неба! Мені прийшло повідомлення, що з 1.09.23 року я буду переведений на загальні умови кредитування (я військовослужбовець). Я «заходжу» в приват 24, так, дійсно мене перевели, щоб продовжити пільгове кредитування, треба подати відповідні документи. А оплату частинами та миттєву розстрочку не відкрили — тому, що Я Військовослужбовець (так сказала дівчина, коли я зателефонував до банку)!!! Самі собі заперечують! Я не користуюся їхніми умовами, а є люди котрі користуються та не мають можливості подати відповідні документи! Бажаю, щоб ці керівники, які це придумали, доводили, що вони люди, але це не так!!! СЛАВА УКРАЇНІ!!!
Приватбанк
Ответ банка
6 сентября 2023, 10:03
Вітаємо.
З 01 лютого 2022 по 31 серпня 2023 в банку діяла програма «Кредитних канікул», завдяки якій було призупинено нарахування відсотків за вашою кредитною карткою. З 1 вересня 2023 року по всім договорам кредитних карток встановлюються стандартні умови обслуговування, а саме стандартна процентна ставка за користування кредитними коштами та обов'язковий щомісячний платіж у розмірі 5% від суми заборгованості, але не менше 100 гривень.
Згідно чинного законодавства, якщо ви є учасником бойових дій, або призвані на військову службу під час мобілізації, ви можете надати Банку підтверджуючі документи, і після проведення перевірки банк призупинить нарахування процентів за вашою кредитною карткою.
Подати документи ви можете звернувшись до будь-якого відділення ПриватБанку, або зробити це самостійно через Приват24 або чат-онлайн.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vadgush 5 сентября 2023, 18:46
Доброго дня! Бажаю висловити свою щиру вдячність оператору колл-центра пані Наталії (робочий номер № 200525) за надану увечорі 03.09.2023 року вичерпну, якісну кваліфіковану та фахову консультацію з приводу користування опцією «Автоплатежі» у мобільному додатку «Приват 24». Переконливо прошу керівництво банка відзначити саме цю співробітниця шляхом її заохочення як в моральному так й в матеріальному плані.
Разом з тим, як клієнт Приватбанку, який розглядає свої власні інтереси та інтереси Приватбанку як спільні, вважаю за необхідне звернути увагу керівництва Приватбанку на деякі проблеми ВЗАЄМОДІЇ клієнтів та банку, що мають, на мій особистий погляд, СИСТЕМНИЙ ХАРАКТЕР та жодним чином не сприяють зростанню авторітета Приватбанку як учасника ринку з надання фінансових послуг. Роблю ОСОБЛИВИЙ НАГОЛОС на тому, що мої зауваження жодним чином не стосуються мого звернення до колл-центру увечорі 03.09.2023 року.
1) Визнаючи об'єктивну необхідність використання електронного помічника «Яна» та неодноразово користуючись її порадами та пропозиціями, на мою думку в певних випадках у разі виникнення питань поза сферою «компетенції» автовідповідача, клієнтам банка потрібно марно гаяти час та сили вкотре безглуздо слухаючи автовідповідача замість спілкування з «живим» оператором колл-центру. Тому вважаю за необхідне скоригувати роботу автовідповідача таким чином, щоб прохання до автовідповідача стосовно з'єднання з «живим» оператором відбувалося якомога швидше.
2) Наприкінці червня місяця 2023 року я завітав до найближчого відділення Приватбанку у м. Харків з метою усунення проблем доступу до електронного аккаунту моєї матусі, які раптово виникли за нез' ясованими обставинами. У присутності та за допомогою працівника банку шляхом введення відповідного PIN-коду на терміналі я пройшов 1-ий етап аутентифікації. При спробі увійти до зазначеного аккаунту виявилося, що необхідно проходження 2-ого етапу аутентифікації, при цьому система пропонувала ввести PIN-код по іншій карті, а можливість переходу на банківську карту з відомим мені PIN-кодом була відсутня. Таким чином, оскільки ця спроба виявилася невдалою (відповідно доступ до аккаунту не було відновлено) співробітники банку запропонували мені 2 варіанти вирішення проблеми: а) або завітати до відділення банку разом із моєю 93-річною матусею; б) або зателефонувати до колл-центру з фінансового номеру моєї матусі та особисто через її відповіді оператору колл-центру відновити доступ до її аккаунту.
Звісно, обидва варіанти були для мене неприйнятними.
Таким чином, врешті-решт надати іншу допомогу співробітники відмовились, посилаючись на відповідні внутрішні нормативні документи банку, що не дозволяють їм вчинити інші дії.
При цьому мою аргументацію щодо наявної діючої генеральної довіреності на право вчиняти будь-які дії від імені моєї матусі, наявності декількох дублікатів карток моєї матусі, видані на моє особисте ім'я враховано не було, оскільки формально моє право доступу до електронного аккаунту моєї матусі прописано у довіреності не було.
Ретельно вивчивши Закон України «Про банки та банківську діяльність» я дійшов висновку про існування безлічі можливостей, спрямованих на вирішення даної конфліктної ситуації, про що склав відповідне звернення, спрямоване на ім'я керівника відділення Приватбанку. Наступного дня мені зателефонувала співробітниця колл-центру та питання відновлення доступу до аккаунту було вирішено впродовж 15 хвилин шляхом проходження мною особистої аутентифікації та надання відповідей по персональним даним моєї матусі. За наявності доступу до електронного аккаунту моєї матусі з’ясувалося, що єдина картка за якою система «Приват 24» запропонувала мені проходження 2-ого етапу аутентифікації не є дійсною у зв’язку із закінченням терміну її дії. Проте, інші діючі картки для введення відповідних PIN-кодів система не запропонувала. Саме тому я вважаю: 1) Загальноюридичну освіту працівників банку та колл-центру вкрай низькою, оскільки відмова у наданні доступу до аккаунту ґрунтувалася цілком на підставі наявності внутрішніх нормативних документів банку, які мають статус підзаконних актів та суперечать Закону України «Про банки та банківську діяльність»;
2) Незадовільна робота інтернет-банкінгу у зв’язку з вищевикладеною аргументацією; 3) Моє прохання до співробітників банківського відділення щодо з’ясування причин блокування аккаунту було фактично проігноровано — у відповідь працівники банку виказали ПРИПУЩЕННЯ, що блокування аккаунту відбулося МОЖЛИВО за причини неправильного вводу мною особистого пароля доступу к аккаунту або невірного PIN-коду до відповідної банківської карти.
Вважаю, що будь-які ПРИПУЩЕННЯ з боку співробітників банку замість з’ясування ТОЧНИХ та БЕЗЗАПЕРЕЧНИХ обставин блокування аккаунту за допомогою служби технічної підтримки порталу є неприпустимими, бо дії співробітників банку у вищезгаданому випадку мали б бодай яку законну підставу ЛИШЕ САМЕ у тому випадку, якби мені були надані БЕЗЗАПЕРЕЧНІ ДОКАЗИ моїх особистих помилок, припущених мною при конкретному вході до аккаунту моєї матусі.
А саме факт наявності у аккаунті САМЕ ОДНІЄЇ та до того ж НЕДІЮЧОЇ картки, термін дії якої сплинув ще у 2020 році, як раз непрямим чином свідчить, що блокування аккаунту відбулося з причин технічного характеру у системі «Приват 24».
4) При наданні допомоги моєму сусідові щодо здійснення автоплатежу з’ясувалося, що в певний момент часу кошти з картки знялися проте до отримувача вони не надійшли до певного моменту.
При зверненні до спеціалістів колл-центру ми отримали суперечливі роз’яснення про те, що автоплатіж:
1) проходить на протязі банківського дня (тобто до 18.00) — 1-ий співробітник колл-центру;
2) проходить на протязі 3-х банківських днів, як і будь-який конкретний платіж на довільні реквізити — 2-ий співробітник колл-центру.
Тобто інформація з одного й того ж питання отримана від двох різних працівників колл-центру є суперечливою.
Як нам із сусідом було роз’яснено автоплатіж проводить не людина, тому здійснити його миттєво неможливо, що теж є вкрай незрозумілим, оскільки, якщо б автоплатіж проводила людина, то саме в цьому випадку затримку автоплатежу можливо було хоча б якимось чином зрозуміти. Проте, нам відомо, що саме в цьому випадку банк не порушує діючого законодавства України, оскільки згідно Закону України «Про платіжні послуги» термін здійснення платежу впродовж операційного дня (операційний час) визначається регламентом банку, тобто його внутрішніми нормативними документами.
Як клієнт банку вважаю за необхідне висловити свою особисту думку: враховуючи, що автоплатежі банку здійснює не людина, технічні служби мали б докласти зусиль, спрямованих на пришвидшення таких операцій, що, безумовно, сприяло би зростанню авторітета банку, як гравця на ринку надання фінансових послуг.
5) Незрозумілою для мене не тільки, як для клієнта Приватбанку, а й як для громадянина України така форма комунікації, коли звернення клієнта банку реєструється фахівцями колл-центру та може залишитися без відповіді, оскільки такі дії суперечать Закону України «Про звернення громадян».
Сподіваюся, мої зауваження та пропозиції хоча б частково будуть враховані.
З повагою, громадянин України та клієнт Приватбанку
Гушанський Вадим Веніамінович.
Приватбанк
Ответ банка
5 сентября 2023, 19:57
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Дякуємо за ваші зауваження. Ми з радістю розглянемо їх і сподіваємося, що вони допоможуть нам покращити наш сервіс.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MarselKN 5 сентября 2023, 18:16
Был приятно удивлен, что в приват24 бот быстро помог найти нужную инфо по перевыпуску карты.
И через 5 минут новая карта (виртуалка) уже была активна.
Приватбанк
Ответ банка
5 сентября 2023, 18:27
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Проблема решена
bliznecu80 5 сентября 2023, 16:56
Відділення, Київ вул, Кібальчіча 11в. Заздалегідь через застосунок замовив валюту.В касу черга, просидів 30 хвилин.Валюта в касі 2003 року жовта в плямах, купюри посередні заламані та зачухані.Просто жах. Я в жодному банку не бачив доларів в такому жахливому стані.Касир відповіла в мене інших немає.Я замовляв заздалегідь, вона що, не бачить в я кому стані гроші? Даремно витрачений мій час та зіпсований настрій!
Приватбанк
Ответ банка
5 сентября 2023, 18:25
Вітаємо.
У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати, зробити повторне замовлення.
36486058 5 сентября 2023, 15:21
На протяжении 3 х месяцев не возможно снять с карты нормальные чистые доллары. Десятки раз заказывал наличку на разные отделения г. Днепр и все время приходят потертые, надорванные с пятнами и печатями банкноты. Приватбанк, а куда же резко подевались новые банкноты? Почему-то у других банков таких проблем нет.
Приватбанк
Ответ банка
5 сентября 2023, 16:32
Вітаємо.
У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати, зробити повторне замовлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
avdeeva86 5 сентября 2023, 14:21
Сегодня пыталась войти в приложение приват 24. Система заблокировала мне вход. Банк потребовал позвонить на 3700 якобы в целях безопасности. Я нахожусь в Польше. Позвонить на этот номер не могу. Ибо нахожусь не в Украине. Позвонила с другого номера. Пришлось ждать кучу бессмысленных переадресаций. В итоге толи робот ьоли оператор сказал что нужно звонить исключительно с финансового номера. То есть мне нужно активировать новый тариф или платить не известно сколько за звонок в роуминге чтобы узнать причину блокировки доступа. При этом до оператора дозвониться почти нереально. Поэтому я попробовала связаться ещё через чат. Тут оказалось все так запущено, что я потеряла надежду на такой способ связи. Банк позорно занимает одну из низких позиций в плане коммуникации. Проще связаться с посольством в новой Гвинее, чем с поддержкой приват банка. Позорище. Позорище. А как отчёты о прибыли писать так мастаки. В то время как коммуникация ниже плинтуса
Приватбанк
Ответ банка
5 сентября 2023, 15:26
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝