×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Все курсы банка | ||
Не зарахована сума
Z-звіт точка може знімати кілька разів на день або один раз в декілька днів. Сам Z-звіт не є фінансовим документом і його не можна брати в розрахунок при звірці суми відшкодування.
Основним документом, за яким допускається відшкодування — це термінальний чек по кожній окремо взятій транзакції. Ви можете звірити інформацію по чеках і виписці з еквайрингу.
При перегляді виписки рекомендуємо звернути увагу на дні оплати і їх суми.
Комментарии (3)
Транзакция прошла а деньги не зачислились
Комментарии (4)
Имела дело с недобросовестным работником банка
Комментарии (6)
Главное верить и доверять и все решится положительно
Впевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде мати лише позитивний досвід.
Комментарии (2)
Відгук і питання
Питання: якщо у мене є два мобільних номера, і на одному із них я є зареєстрований в Приват24 (маю там карту для виплат), чи можу я прийти у відділення і на тіж самі паспортні дані відкрити собі нову карту, але на інший номер телефону? Тобто, по-суті, отримати два аккаунти у Приват24?
Нічого протизаконного ;) Просто номером на якому є аккаунт в Приват24 я не користуюсь, а карта мені потрібна ще максимум до березня 2020 року (якраз стане недійсною). Ось і я хочу зараз отримати на новий номер нову карту з IBAN і PayPass :)))
У разі, якщо Ви не користуєтесь старим номером, достатньо підтвердити Ваш новий номер телефону в банкоматі або терміналі самообслуговування ПриватБанку.
Вставте карту в банкомат, введіть PIN-код карти
Ви знайдете меню «Мої налаштування» — «вказати основний (фінансовий) телефон».
Введіть Ваш номер телефону, який бажаєте зробити фінансовим, на Ваш номер надійде смс (одноразовий пароль).
Після внесення номера в базу, його можна буде використовувати в Банку.
Комментарии (6)
Пополнил свою карту, деньги пропали
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Вечные обдираловки привата
Больше нет никакого желания с вами иметь дело
Дозвольте зауважити, що при знятті коштів зі скарбнички Ви маєте змогу бачити дату початку та останній день дії договору. В останній день також відбувається нарахування відсотків, тому договір продовжується на новий строк саме на наступний день. Після автоматичного продовження скарбнички на новий строк можна зняти з неї кошти без втрати відсотків, що були нараховані за минулий рік дії договору. Також, для зручності клієнтів та щоб уникнути небажаної втрати відсотків перед підтвердженням зняття коштів на картку, відображається інформація, про суму яку знімаєте, на яку картку, суму нарахованих відсотків та суму відсотків, які будуть втрачені, через дострокове зняття. Таким чином Ви можете бачити, що при операції, яку збираєтесь провести, будуть втрачені відсотки за минулий період та своєчасно відмінити дану операцію.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
При запросе номера счёта в отделении получил в его качестве номер карточки
Ви можете отримати реквізити не звертаючись до відділення. В меню Приват24 «Всі послуги» — «Інфо» — «Мої реквізити» — «Готівкою в інших українських банках».
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (37)
Обворовали на 15000 грн.
По Вашому зверненням було направлено інформаціяю на перевірку, за результатами якої з Вами зв`язувався співробітник банку та отримав від Вас коментар про те, що Ви підтверджуєте проведені операції та не бажаєте, щоб банк подав запит в міжнародну платіжну систему на опротестування даних транзакцій. Також Вам була надана інформація, щодо питання списання платежу в мінус по картці.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (10)
Приват Банк заблокировал счета и занимается вымогательством
На текущий момент мои счета в приватбанка как физ лица так и чп счета заблокированы без внятного обьяснения причин. Связан мой отзыв напрямую с происходящей на момент написания ситуацией:
11.09. Я получил звонок от человека, который представился сотрудником приватбанка. Мне сообщили что 22го августа я снимал деньги в кассе отделения на ул. Университетской 31.
По его словам мне выдали на кассе 60000 грн, в то время как со счета у меня списано 50000 грн. Мне сказали что меня подозревают в мошенничестве, предложили прийти в данное отделение,
посмотреть видео с камер видеонаблюдения и «решить» этот вопрос, пока это дело не передали в полицию. Я сказал что не помню чтобы я снимал вообще когда-либо 60000 в приватбанке и точно не помню чтобы мне давали лишние деньги.
Ближе к вечеру того же дня я вспомнил что деньги, которые я снимал 22го августа, я сразу же отнес в кассу банка ПУМБ (по адресу площадь Конституции 21/2), где положил снятые деньги себе на счет.
Я проверил выписку ПУМБа и удостоверился что 22го августа мне была зачислено на счет ровно 50000грн. Что говорит мне о том что даже по ошибке не мог не заметить лишних денег.
12.09 Я получил звонок от руководителя отделения приватбанка Анастасии (тел: 066 198 19 13), насколько я понял — она руководитель другого отделения (не того где я снимал деньги).
Она сообщила мне что 22 агуста в отделении где я снимал деньги была на замене девушка из другого отделения (вероятно отделения, которым руководит Анастасия). По ее словам:
«Она (кассир) совершила ошибку, у нее болеют мама и сестра. Сама она не сможет покрыть эту недостачу». Попросила меня прийти посмотреть видео в отделение и вернуть деньги.
Я согласился прийти посмотреть видео, формулировку «вернуть деньги» я назвал как минимум некорректной, так как денег лишних не получал.
13.09. В 11:00 я вместе с юристом пришел в отделение по ул.Университетской 31 посмотреть видео. Видео нам показал руководитель этого отделения.
Мы наблюдали видео с 2 камер: 1-я камера показала как я получаю деньги (видео не позволяет сказать сколько именно, видно что это пачка купюр), кладу их в рюкзак и ухожу.
2-я камера показывает кассу изнутри: девушка достает пачку купюр, кладет их в счетчик банктон, потом добирает из кассы еще денег, кладет и их в счетчик банкнот, затем передает все деньги мне.
На видео не видно сам счетчик купюр, качество видео не позволяет сказать сколько денег всего девушка посчитала. На наш с юристом вопрос каким образом из видео следует что мне дали лишние деньги — руководитель отделения ответил что первая пачка (купюры номиналом по 500грн) была перевязана резинкой, а стало быть там было 100 купюр. На наш вопрос каким образом из видео следует что конкретно в той пачке было 100 купюр нам ответили что «иначе не бывает, поверьте». После чего мы покинули отделение.
После 17:00 того же дня: я получил звонок от сотрудника службы безопасности, который представился Владимиром Анатольевичем (тел: 096 255 72 02). Он предложил мне прийти в главное отделение в г. Харькове в службу безопасноти и посмотреть видео. Я сказал что видел уже видел, смысла приходить снова не вижу. На что мне ответили «переспите с этой мыслью, в понедельник созвонимся».
После 18:00 я проверил свои чп счета и увидел что доступный остаток стал равен 0 грн. Мои счета были заблокированы без предупреждений и сообщения причин.
16.09. Снова получил звонок от Владимира Анатольевича). Владимир Анатольевич снова предложил мне прийти в отделение. Я сказал что подумаю и перезвоню. Я обсудил с юристом данную ситуацию и мы пришли к мысли что идти снова смотреть видео бессмысленно.
В районе 14-15 дня я обнаружил что мой доступ к счетам физ лица также ограничен и фактически я не имею к ним доступа.
Вечером того же дня я позвонил Владимиру Анатольевичу и повторил что смысла приходить не вижу. На что получил «в таком случае всего доброго».
17 или 18.09 пошел в отделение приватбанка по ул. Полтавский шлях 8. Оставил жалобу/заявление на получение ответа о причинах блокировки счета руководилю отделения (номер жалобы БОК № 14407809)
20.09 Снова пошел в отделение по ул. Полтавский шлях 8 и оставил жалобу о рассмотрении неправомерного ограничения моего доступа к счетам. В деталях описал всю ситуацию менеджеру (номер жалобы/входящий номер 114-ВБ)
25.09 Очередной раз звонил в приватбанк жаловаться и узнать статус моих жалоб. Оператор мне сказал что согласно их записям на меня должны были подать заявление в суд, если я не верну деньги до 23.09. О подаче заявления в суд меня никто не уведомлял.
На мой вопрос почему я являюсь отвественным за недостачу в кассе — получил предложение написать письмо в головное отделение привата и получить письменный ответ на мой запрос.
— Итого:
Примерно каждый день звоню по горячей линии узнать какой прогрес по моим жалобам.
Никаких причин более внятных чем «ваш доступ ограничен на основании записки службы безопасности» не получал.
Никакого прогреса по моей жалобе о неправомерном блокировании доступа не наблюдаю.
На мои вопросы каким образом я вообще являюсь ответственным лицом за недостачу на кассе не получил никакого внятного ответа.
Всю ситуацию я расцениваю как вымогательство с последующим шантажом с помощью блокировки моих счетов.
Очень недоволен приватбанком, его сотрудниками, кол центром и службой безопасности.
Мои многочисленные звонки с жалобами на горячую линию не дали никаких результатов.
Описана Вами ситуація була направлена на розгляд до відповідальних співробітників. За результатом перевірки всієї необхідної інформації з Вами проводився зв`язок профільним спеціалістом та було направлено відповідь в листі на Вашу юридичну адресу.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (8)
Зняли овердрафтом з закритої карти 14000грн. А вирішувати проблему нема кому...
Цього року 26.03.2019 в даному банку я оформив дебетову карту. Під час користування брав на неї кредит в МФО, який прострочив. Після чого почались неконтрольовані списання моїх грошей з карти на погашення всяких незаконних відсотків і пені. Робили це в МФО легко, бо мали реквізити моєї карти. 3.06.2019 я звернувся в відділення Приватбанку №25 у м. Івано-Франківськ з проханням закрити мою карту для уникнення небажаного списання коштів посторонніми сервісами, які володіють її реквізитами. Працівник Приватбанку провів процедуру закриття карти, в закінченні якої перерізав карту ножницями на моїх очах. В той же день, я оформив іншу дебетову карту у тому ж відділенні.
Через 10 календарних днів ( 13.06.2019) з мого рахунку, на якому було 1143 гривні 18 копійок, овердрафтом були списані кошти на суму 14350 гривень. При зверненні на «гарячу лінію» банку мене запевнили, що це всього лиш технічний збій, який вирішиться протягом 10 календарних днів. Та по завершенню цього терміну кошти не повернулись. В ході подальшого розслідування виявилось, що кошти були списані інтернет-сервісом WayForPay (що функціонує за електронною адресою wayforpay.com на користь МФО CreditPlus, які встигли нарахувати 200% від тіла кредиту. Сервісу це вдалось зробити володіючи реквізитами дебетової карти, яку я закрив у відділенні банку за 10 днів до проведення цієї операції.
Всі мої спроби вирішити дане питання з банком пройшли марно:
— У відділенні банку допомогти не можуть. Пам'ятають, що карту я закривав, не розуміють як пройшло зняття та кажуть, що вирішити щось це не в їхніх силах.
— При телефонній розмові з «технічним відділом» банку, який мав би пояснити ситуацію, на питання «як сталось, що мені списали кошти з закритої карти» я отримав відповідь «ну так случилось».
— На мою письмову заяву подану керівнику відділення прийшла письмова відповідь, яка абсолютно не відповіла на жодне моє запитання і не пояснила ситуацію. А тільки роз'яснила що таке «овердрафт».
— При спробі взяти довідку про закриття карти у відділенні, банк мені відмовив у видачі такої довідки по причині не сплати мною боргу по даній карті (маю запис розмови).
— Всі мої дзвінки в банк переадресовуються в «відділ безпеки» банку, де я отримую тільки нагадування про заборгованість і відмову передавати питання в якісь інші відділи банку.
— При звернені безпосередньо в офіс «департаменту безпеки» банку, працівники бачать проблему, розуміють, але не бачать змоги вирішити її власними силами.
Банк надав виписки по обом картам, де:
— По першій карті, яку я закривав 3.06.2019, видно списання коштів на суму 14350 гривень 13.06.2019.
— По другій карті, яку я відкрив 3.06.2019 не зазначається списання 14350 гривень 13.06.2019, але кінцевий баланс все таки включає в себе це списання.
А за цей весь час, поки я намагаюсь вирішити проблему, колектори успішно надзвонюють мені і рідним. Я вот не дуже проти поговорити, але стає вже не цікаво, бо потрохи вивчаю на пам'ять їхній скрипт розмови з клієнтами. Ну і звичайно штрафи та відсотки помаленьку нараховуються.
Щодо Вашого питання було ініційовано проведення детальної перевірки. За її результатами з Вами зв`яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Хамство и неуважительное отношение...
Описана Вами ситуаціє не відповідає діючим стандартам обслуговування клієнтів. Ми звернулись до Вас в особистому питанні, щоб уточнити контактні дані та провести детальну перевірку.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Все проблемы можно решить!
Дякуємо, за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
ПриватБанк украл мои 500 грн.
Хочу чтобы банк предоставил мне видео, моего пополнения.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Незаконно нарахований кредитний борг
Зі слів в телефонному режимі консультантів банку, ця сума була списана з мого рахунку помилково по вині банку. Цей факт є безспірним.
По факту помилки банку мені чомусь нараховуються відсотки по кредиту. Це при тому що вина в даній ситуації несанкціонованого списання коштів є виключно банку.
Якщо банком виявлена допущена ними помилка то чи виконав банк вимоги підпункту 32.3.1 статті 35 Закону № 2346, а також пункту 2.36, і 2.37 Інструкції № 22 по виправленні помилки. Чому мені не було офіційно направлено повідомлення про помилковий переказ згідно п. 1.12 глави 1 Інструкції № 22, додатку 21 до Інструкції?
А також чому мене не поінформували у встановленому банком порядку про зміну кредитного ліміту банком в односторонньому порядку?
Банком порушено правила розрахункових операцій і він несе за це відповідальність за ч.3 ст.1092 Цивільного Кодексу України, та інших діючих нормативних актів.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб детальніше розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Да и вдогонку...
От я как клиент желаю получать доходы ежедневно по депозитам в гривне. И валюта «бесхозая» имеется. Хотя, % по валютнм депозитам у Вас «ниже плинтуса», но все-таки! :)
Як альтернатива, замість відкриття десятків вкладів, ми пропонуємо клієнтам зручність в обслуговуванні. Можна відкрити, наприклад, десять депозитів на більші суми та не плутатись в них. В цьому допоможе онлайн банкінг Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Ребята, вы реально уже достали
Бывает очень много транзакций. Но по входу…
То весь день нормально (логин и пароль), то звонки или СМС после полуночи…
И не надо мне втюхивать, что это для моей же безопасности. Иттить, ну с одного и того-же ИПа захожу на протяжении 10! лет.
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк через те, що ми піклуємось про безпеку Ваших фінансових операцій. Додаткове підтвердження входу в Приват24 може створити секундну незручність, але ця процедура є одним із заходів безпеки, котрі використувує банк, щоб недопустити можливість заволодіння Вашими коштами третіми особами.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Бюрократия и отфутболивание
Моя главная пластиковая карта на данный момент — от одного из банков США (я жил там много лет). Она замечательно работает во всех магазинах Киева, где POS-терминал от других банков (Альфа или Аваль или Герц например). А вот если POS терминал от Приватбанка — отказ, код 12, и все тут. Я пробовал звонить на номер, что на чеке с отказом (0800-500-030), но каждый раз упирался в стену. Эта служба прячется за одну из следующих отговорок: 1) «мы поддерживаем владельцев POS-терминалов, а не владельцев платежных карт» 2) «отказ пришел от вашего банка, звоните им» — и игнорируют мои слова о том, что я звонил в свой банк, они не видят этих отказов, эти транзакции не доходят до моего банка совсем.
В общем, такое ощущение, что система Приватбанка останавливает эти транзакции сама, не отправляет их дальше в международную платежную систему. Проблема только с картой этого (небольшого) банка — Synchrony Bank (BIN 521853), карты других американских банков работают.
С удовольствием предоставлю любые детали, если найдется сотрудник банка, который захочет разобраться и помочь.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення додаткової інформації, що допоможе нам детальніше розібратись в даному питанні.
З повагою, ПриватБанк.
Хорошо бы все подразделения банка - включая кол-центр - работали так же эффективно...
Комментарии (1)
Произвол Привата.
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Розблокування картки та входу в приват 24
Дякуємо за Ваш відгук, завдяки йому ми розуміємо, що рухаємося в правильному напрямку і докладемо максимум зусиль, щоб ставати ще краще.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий