Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
denchikphychkov 22 октября 2023, 9:53
Шахрай на картці приват банку!!! Бере кошти за товар в інстаграмі black__white_shop_ua__, та зникає і блокує коментарі!!! Люди не ведіться на цього шахрая
Россоха В. С.
Приватбанк
Ответ банка
22 октября 2023, 13:44
Вітаємо.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
VictorR 21 октября 2023, 19:45
Налаштував автосписання- не спрацювало. В додатку пише що активовано. Подзвонив в підтримку кажуть все пройшло! Як? Ну… або ні.
Прям сюр якийсь. Потім каже я уточню і перетелефоную. І все відморозилася. Дзвінок в підтримку був вчора приблизно 18:00.
Починаю жалкувати що зв’язався з приватом.
Приватбанк
Ответ банка
22 октября 2023, 10:48
Вітаємо. У разі налаштування автоплатежу, подібна ситуація могла виникнути, якщо під час спроби автосписання на картці були кредитні кошти, списання пройде частково або повністю за рахунок власних коштів
Ми також проаналізуємо дії співробітника під час вашого звернення на 3700. Про результати вас одразу повідомимо. Дякуємо за розуміння.
Vickey 20 октября 2023, 21:37
Отделение по адресу: Киев, ул. Межигорская, 17
13 жовтня 2023 року на протязі 20 хвилин з моменту втрати картки було заблоковано картку. Але на протязі з 14.10.2023 по 20.10.2023 кошти списувались невеликими коштами. Пояснення співробінтників банку: «Ви ж розмовляли з ботом!!!» Але бот неодноразово запитував чи заблокувати чи ні завжди відповідь була «Так!!!» Співробітники запропонували звертатися до поліцї. Але це є проблема самого Приватбанку Я К ПРАЦЮЄ ЙОГО СИСТЕМА.
Приватбанк
Ответ банка
21 октября 2023, 9:49
Вітаємо.
Шкодуємо, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/safeness
https://privatbank.ua/safeness/card-safeness
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію по операції.
Проблема решена
Andrrii 20 октября 2023, 18:38
Отделение по адресу: Киев, ул. Волынская, 37
При знятті валюти з валютного рахунку видали купюру в 500 євро. Спочатку не помітли, а вже вдома помітили, що край купюри був порваний та заклеєний клейкою стрічкою. На наступний день звернулись до банку з проханням дати нормальні купюри (впевнені що касир банка бачила, що купюра склеєна коли видавала її).
Звичайно, що отримали відповідь, що треба було перевіряти біля каси і т.д. — іншого чесно кажучи в приват і не очікували. На зауваження, що позаду черга, а у відділенні немає кімнати для перерахунку коштів — касир сказала «Треба було заховатися в куточок і там перерахувати».
Це такий новий сервіс Приват — заховайся в куточок???
Старшого менеджера у відділенні немає — касир сказала звільнився. Не здивовані— з такими «колегами»…
І взагалі наш банк купюри в 500 євро не використовує в обігу… Нормально? Коли впевнені, що на відеозапису скоріш за все видно як касир днем раніше дає купюру в 500 євро.

Якби була купюра в 50 євро, то здав би втрачаючи відсоток за пошкодження але 500 євро. Втрачати мінімум 10% за пошкодження — це 50 євро!!!
Вирішив для себе, що закрию всі депозитні, кредитні та поточні рахунки і не буду мати ніяких справ з приват банком
Приватбанк
Ответ банка
20 октября 2023, 19:10
Вітаємо.
Згідно з «Договором про касове обслуговування та надання інших платіжних послуг», який розміщений на сайті банку.
Пункт 19. Інші умови
19.1. Претензії щодо банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів приймаються виключно під час обслуговування Клієнта.
Якщо клієнт відійшов від касового вікна, будь-які претензії щодо стану банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів Банк НЕ приймає.
ViniW 20 октября 2023, 17:23
1. Я ФОП
2. Сплачую всі податки
3. Не веду забороненої діяльності
4. Приват в квітні 2023 розірвав самостійно зі мною відношення (хоч всі документи, декларації про дохід й сплату податків були надані)
А теперь почався треш — мій кліент якого я обслуговуваю й в якого рахунки в Приваті сьогодні мав перерахувати мені гроші за виконану роботу — й що ви думаєте Приват йому не дав здійснити платіж!!! Це просто треш, абсолютно безпідставно — платіж за обслуговування компьютерних мереж все вказано. Питання на якій підставі ви забороняєте здійснювати сплати моїм кліентам? В вас зовсім здорового глузду не зосталося? Мало того що закрили в себе мій рахунок (ще раз безпідставно), щей тепер не надаете змоги сплачувати моїм кліентам за мою виконану роботу? Ви держаний банк, я громадянин країни, закони не порушував — на кой лиха такий банк потрібен мені як громадянину!!! В свій час коли ви закривали мені рахунок, ви запросили в мене документи — я їх надав — так ваші робітники їх навіть не розглянули!!! Ви не працуєте с кліентом, вам легше заблокувати, чим займатись реальною роботою! Да забув сказати перед цим був кліентом банка навпротязі багатьох років.
Приватбанк
Ответ банка
20 октября 2023, 18:51
Вітаємо.
При розірванні ділових відношень подальша співпраця неможлива.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Letyk 20 октября 2023, 14:52
Отделение по адресу: Полтава, ул. Шевченко, 1
Третій день підряд не видають переказ. Не надходить смс повідомлення про доставку готівки на відділення. Приходиться перезамовляти. 300 доларів, а така проблема.
Приватбанк
Ответ банка
20 октября 2023, 16:28
Вітаємо.
Перепрошуємо за ці незручності. Ви також можете зарахувати переказ на картку у валюті переказу без додаткових комісій.
Vadim3852 20 октября 2023, 14:29
Мене потрібно було дуже швидко поповнити інтернет сума невелика 40 грн і воно вирішило собі кілька годин перевіряти мій платіж в *** 40 гривень, я написав в підтримку вони спитали в чому проблема коли я я їм відповів кинули в ігнор ідіоти перекинув на монобанк за пару секунд поповнив, і то не перший раз за скарбничку я мовчу там поки гроші з неї скинеш вмерти можна
Приватбанк
Ответ банка
20 октября 2023, 16:25
Вітаємо.
Йдемо в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Barsel 20 октября 2023, 10:58
Отделение по адресу: Львов, ул. Городоцкая, 41
В понеділок 16.10.23 року банком було викрадено.кошти з рахунків, а саме запущено.схему як не віддавати гроші через механізм розірвання відносин з клієнтом, на всі звернення дана установа бреше, завтра після завтра, перед тим як піти з банку заберіть кошти, потім це буде дуже важко зробити, ніколи ні за ніяких обставин не користуйтесь послугами Приватбанку!
Приватбанк
Ответ банка
20 октября 2023, 11:41
Вітаємо.
При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Semen2806 19 октября 2023, 22:13
17.10 Головним офісом Приват банку отримано рекомендований лист від виконавця, щодо розблокування картки. Як можна дізнатися на якому етапі розгляд даного питання. У відділенні кажуть звертайтеся на гарячу лінію. Гаряча лінія- це годинні прослуховування бота, який так і не вирішив питання. В чат боті на запитання шлють виписки по рахунки. Особистий консультант надав відповідь: розгляд листів від 3- х днів. Шановні від 3-х днів і до??? Місяць, рік, два? Як заблокувати без розгляду, так ви в один день робите. А як розблокувати так скільки треба чекати, як це можна зрозуміти, в кого дізнатися???
Приватбанк
Ответ банка
20 октября 2023, 9:35
Вітаємо.
Арешт з рахунків знімається протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання та реєстрації постанови про зняття арешту в Банку. Запити про розблокування суми до 10 днів.
Проблема решена
ffark 19 октября 2023, 19:24
Щиро кажучи, приват — це просто найогидніший сервіс) З любої сторони. Колись з номера 3700 передзвонювали, зараз — хрен. СМС — не приходить, ну «патаму што») Замовив готівку в касі з рахунку ФОП, бо потрібна була в «цей день». Кажуть — немає проблеми, оформлюйте, прийде СМС. День прочекав — нічого. Ввечері пишу в чат — «ваша заявка виконана, готівка чекає (чекала) у касі». Кажу — як так? А де СМС? «Нам шкода, але СМС не завжди доходить»)) Так на шо викоистовуєте канал, який не працює?) Гроші за обслуговування — будьте ласкаві, а сервіс — пошукайте в іншому банку))
2 рахунки ФОП і 1 рахунок ТОВ шукають інший банк)
Приватбанк
Ответ банка
19 октября 2023, 20:19
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу, пов'язаного з нами. Ми дуже вдячні за відгук. Він допоможе нам покращити наш сервіс. У разі виникнення питань, наші оператори 24/7 поруч і готові прийти на допомогу.
Проблема решена
orest73 18 октября 2023, 20:55
Я звернувся у відділення приватбанку у м.Червоноград, вул.Шашкевича, 9 по питанню оформлення спадкових прав на грошові вклади, що знаходяться в установі банку. Мною було надано свідоцтво про право на спадщину, однак працівник заявив, що треба ще надати оригінал свідоцтва про смерть, бо без нього вона не буде вчиняти ніяких дій. Хоча 5 місяців тому коли мною особисто приносився ПОВТОРНИЙ запит від нотаріуса, щодо надання відомостей, працівником банку вимагалось свідоцтво про смерть, яке мною було надано і працівником зроблено фотокопію на планшет (робочий). Тому виникає питання? Яким нормативним актом керуються Ваші працівники вимагаючи свідоцтво про смерть??? І скільки раз тим недопрацівникам треба його пред’явити?
Приватбанк
Ответ банка
19 октября 2023, 9:58
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Avdeenkoviki 18 октября 2023, 10:02
Я просто в в шоці з приват банку, і як з ним боротися. 29.09.2023 року виконавча служба відправила лист с постановою про розблокування заробітної картки чоловіка на суму 13.400грн, по штрих коду ми відслідкували лист він 09.10.2023 року о 12:44 був переданий особисто в приват банк м. Дніпро, зараз вже 18.10.2023 року ми дзвонимо на горячу лінію щоб дізнатися коли розблокують картку, а вони кажуть вашого листа ще не має, мабуть виконавча служба ще не відправила, йдіть виконавчу і пішіть знову заяву. Як так у нас 5 місячна дитина, заробітня плата заблокована як нам жити, чому моя дитина повинна страждати що хтось не робить свою роботу, і залишає людей без коштів на життя. Куди мені ще дзвонити, куди йти щоб це питання врегулювати?
Приватбанк
Ответ банка
18 октября 2023, 11:36
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за даними у відгуку.
Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити дані та допомогти.
viki8887 17 октября 2023, 22:35
Остался негативный опыт о Приват банке, это худший банк, япросто в ужасе. Я 14.10.23 в ТРЦ Smart Plaza Obolon осуществляла две транзакции на пополнение своей карты в банкомате приват 24. первая на 1000 грн, вторая на 2000 грн, по факту пришло уведомление о зачислении 2000 грн, а о 1000 нет. После транзакции на банкомате появилось окно об ошибке и о том что банкомат не работает. Я сразу же набрала горячую линию, где оператор создал заявку, через 3 дня мне пришел отказ (типу з банкоматом все ок) Я сразу же набираю снова и создаю еще заявку, проходит 20 мин заявки в приват 24 нет, набираю в третий раз мне создают ее снова после мин 10 снова приходит отказ. Далее я обратилась в сам банк приват 24 на м Минской, где девушка развела руками со словами, «я ничем не могу помочь», звоните снова на горячую линию, я набираю в 4 раз мне снова создают заявку, я проверяю у себя в приложении ее снова нет. на вопрос оператора написать заявку на проверку камер в банкомате мне отказали. Тоесть Банк Приват 24 мошенники, которые воруют деньги.
Приватбанк
Ответ банка
18 октября 2023, 11:30
Вітаємо. Вже йдемо в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
Проблема решена
Lisakin 17 октября 2023, 17:11
Викинуло із застосунка і не дає увійти, я перебуваю на окупованій території і не можу отримати смс, раніше міг увійти за допомогою пін коду, картки маю на руках, але все одно потребує дзвінок або смс. Написав у чат бот, пише змінено спосіб входу, можна увійти за пін кодом, намагаюсь увійти, знов дає можливість тільки за телефоном та смс. Знов пишу боту, на цей раз з компьютеру, просить 4 останні цифри, вводжу першу та другу картку, пише не має таких карток! 4 цифри 100% вірні. Зв’язатись з оператором у чаті не зміг, тому що не може ідентифікувати. І що робити?
Приватбанк
Ответ банка
17 октября 2023, 19:09
Вітаємо. Щоб переконатися, що саме ви проводите операцію входу до акаунту, і ваші дані не потрапили до рук шахраїв, напишіть, будь ласка, до чату через офіційний канал банку pb.ua/chat.
Для відновлення доступу до Приват24 та налаштування входу по пін-коду, потрібно здійснити декілька кроків:
— пройти відео верифікацію;
— уточнити інформацію щодо операції.
Дякуємо за розуміння!
Полезный комментарий
Lisakin 20 октября 2023, 1:04
Проблема решена, в приложение залогинился, со счетами всё в порядке
Алексей Кор 17 октября 2023, 17:08
Отделение по адресу: Киев, ул. Васильковская, 1
Приватбанк розірвал відносини зі мною без попередження чи запиту на будь яку інформацію. Просто в один момент. Без жодних пояснень. Вказують, що необхідно з’явитися у відділення банку, щоб перевести гроші на рахунок іншого банку. Криптою ніколи не займався, До цього 20 років обслуговувався в Приватбанк
Приватбанк
Ответ банка
17 октября 2023, 18:58
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за відгуком.
Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.
Проблема решена
Chenfq 17 октября 2023, 13:21
Переказую з за кордону валюту у доларах, гроші одержувач кладе на валютну картку і наче все добре, до поки не хочеш зняти гроші з картки. Треба зняти велику сумму, видають тільки старими доларами, 20 днів не змогли зняти навіть 2000$, виносять показують старі пошарпані купюри, або пропонуюсь отримати в гривні (курс звісно занижений). Як зняти велику суму своїх грошей я не знаю. Добре що зʼясувалось зараз, змінив Перевод на другий банк, без жодних проблем дають нормальні нові купюри. Знімати можна максимум по 2500$ за раз, тобто якщо мені знадобились гроші зараз, це стало великою проблемою яку не можу вирішити. Рік назад не було такої проблеми, на жаль політики банку змінилась (валютна точно). Наче переказ швидкий, але по факту ви не отримаєте валюту швидко на руки. Розчарований
Приватбанк
Ответ банка
17 октября 2023, 14:34
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема решена
tishchenko12 17 октября 2023, 12:30
Оформила картку у серпні місяці. Минуло два місяці банк заблокував картку та розірвав зі мною договір без пояснень. З мого боку все чисто та гаразд. Я перебуваю в Польщі, мала рахунок лише у Приватбанку. Мене залишили у безвихідному становищі, без грошей закордоном. Вказують, що необхідно з’явитися у відділення банку, щоб перевести гроші на рахунок іншого банку. Рахунок в інших банках я не маю! Фізично до України не можу повернутися. Своїх же людей кинули напризволяще. Що мені робити в даній ситуації?
Приватбанк
Ответ банка
17 октября 2023, 13:54
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відносин клієнту або довіреній особі, надається можливість переказу залишку коштів до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Проблема решена
AAAA2000 17 октября 2023, 11:17
Купівля валюти під контракт. Як тільки курс «на низах» — 100+1 причина не продати. Як тільки курс до гори — залітає на рахунок зі швидкістю звуку! Це вже не перший, не другий і навіть не третій раз.
Приватбанк
Ответ банка
17 октября 2023, 12:54
Вітаємо. Вже йдемо в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AnnaSk 16 октября 2023, 22:19
ОСТОРОЖНО МОШЕННИКИ! Перевела им деньги на карты ПриватБанка и ничего не вернули! Группа по заданиям «глобальна зайнятість» прошлое название «Kyiv International VIP». Кидают на деньги. Предлагают заработок, подписка на Ютуб каналы и также задания на инвестиции (вклад денег и возврат с %) но на крупных суммах не возвращают деньги!!! Постоянно меняют ники и название группы!!! По началу отдают деньги на мелких суммах (Втираются в доверие),
Мошенники дают карты ПриватБанка куда переводить деньги, также карты других банков. А те люди которым приходят ваши деньги переводятся потом другим людям на карту и так по цепочке! Другая группа у них как раз набирает людей на подработку по переводу денег на разные карты Приват банка и других банков. Короче целая пирамида! Обратилась в ПриватБанк чтобы отменить платежи, но сказали обращаться в кибер полицию.
Кто пострадал от них пишите отзывы на сайте!

Телеграм мошенников
Bibiana Victoria @mf84555
Kettering @xs37963
Приватбанк
Ответ банка
17 октября 2023, 10:34
Вітаємо.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Проблема решена
barke 16 октября 2023, 20:05
Замовив валюту і сподівався отримати купюри нового зразка, але запропонували старого. Як відомо такі купюри приймають з дисконтом, тому відмовився і доведеться ще приходити і сподіватись отримати нормальні витрачаючи свій час.
Приватбанк
Ответ банка
17 октября 2023, 10:05
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝