×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Все курсы банка | ||
Сепаратизм та заклики руського міра уже в онлайн-підтримці
Моя вічна проблема із кривою транслітерацією набирає нових обертів.
На жаль в онлайн-працівників є певні блокери.
Пощастило мені натрапити на помічника із прізвищем майже Горобець.
Сперичались ми і дійшли до висновку, що будь-якою мовою буде Горобець.
Горобець на стане Воробей в Росії чи Sparrow в США.
Зійшлись ми і на тому, що Микола буде Mykola в США, і що Микола не стане Клаусом чи Ніком в іншій країні.
Але щось у людини власна назва «Микола» принципово стає «Николай».
https://picua.org/images/2019/10/14/8db6844108d879840c227a9eabd8bda1.png
https://picua.org/images/2019/10/14/ab06a2c358c9aa6a3cd7a5718fd371a7.png
А тут онлайн-чоловік відверто дивується, що власні назви не перекладаються. Напевно для нього і Київ стає Кієв.
https://picua.org/images/2019/10/14/b539ff5e780e6e9155b02eaaa27c20c8.png
Відверто кажу, що Іван Воробйов більше всіх намагався тримати себе в руках та хоч трошки поглинутись у проблему. На жаль йому не вистачило комплексності знань, щоб вирішити проблему.
Після майже двох годин спілкування, Іван Воробйов передає мене своєму колезі.
І тут бац, ми натикаємось на того самого помічника, через якого ця проблема і почалась.
В кінці вересня, онлайн-помічник Олександр, самостійно заліз в мої персональні дані і зіпсував їх.
Акцентую увагу, що його інформація не вірна. Він практично кидає розмову, бо впевнений, що правий.
https://picua.org/images/2019/10/14/0c1057ee39420f73434d94d070782d11.png
Питаю я цього 292173 як його ім«я буде в світі писатись. Хамить. Про своє прізвище посилається на Конституції. Мужності Горобця йому явно не вистачає:
https://picua.org/images/2019/10/14/049598d72eb654d43691b065d4b97671.png
Ще декілька разів питаю, де він взяв „Николай“. Шле мене до філологів.
https://picua.org/images/2019/10/14/50fe9387a5518b65abe8d660401f8e9f.png
Дайвить авторитетом, включив мужика, закликає до сепаратизму, рекомендує мені в український паспорт вписати щось російське, відчуваю, що він так і чекає російської весни:
https://picua.org/images/2019/10/14/965b6ea52a51e5d89212a5aa0c0afa76.png
Цей розбійник так і хотів вийти звідси.
Отже що я хочу сказати.
Проблема не в імені. Для батьків я син. Для дружини — чоловік. Для друзів — друг. Іноземці кличуть Нік.
Я не проти, щоб мене називали Олегом або Николаєм.
Це немає жодного значення.
Найбільша проблема, що валідація в системі працює по так званому російському імені, що транслітерує його згідно російських правил. Як результат перекази отримати не можливо.
Порушують партнерські стосунки із такими системами як MoneyGram, Tyme, WesternUnion, які вимагають повне ім»я згідно документів. Англійскою.
Ця проблема заморожена вже під 2 роки. Я поважаю себе, своє ім«я, своє прізвище (ім»я мого роду).
Прошу у офіційних документах, які впливають на якість послуг, використовувати тільки офіційні дані.
https://picua.org/images/2019/10/14/d0feb931e0ed802964aca193568e5499.png
Не ЕРШОВ МИКОЛА-ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Не ERSHOV MIKOLA-OLEG VOLODIMIRIVICH
Не YeRShOV MYKOLA-OLEH VOLODYMYROVYCH
НЕ ERSHOV NIKOLAY-OLEG VLADIMIROVICH
Щоб закрити питання зі мною вам доведеться вписати повністю моє ім«я англійськими буквами в поле „Російською мовою“.
YERSHOV
MYKOLA-OLEG
VOLODYMYROVYCH
Бо інакше, я закрию питання з вами.
Давайте разом розберемося в ситуації, що склалася.
Щодо виплати термінових переказів, варто розуміти, що транслітерація проводиться з державної мови і при корректному написанні Вашого ім'я (Mykola) не буде жодної складності з його виплатою. Ви зможете це перевірити та переконатися самостійно при виплаті терміновго переказу, в разі, якщо у Вас буде така необходність.
Щодо написання Вашого ім'я, то дані оновлено згідно останнього наданого документа, за яким Ви проходили ідентифікацію в банку.
Комментарии (33)
Раньше лучше.
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей.
З метою забезпечення безпеки Ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково Ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
деньги не поступили на счёт через приват24
переводилась сумма на подарок ко дню рождения ребёнка, через приват 24. обычно деньги поступали в течении нескольких минут. сейчас уже прошло полдня — денег нет.
обидно.
Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію та вирішити питання.
Комментарии (2)
Невозможность увеличения кредитного лимита больше 2000 грн.
взяв на работе справку о доходах, загран с визами пришел в банк и получил очередной отказ. и рекомендации сотрудника относительно депозита. Разместил депозит который в 10 раз больше чем сумма которая мне нужна на кредитке… И снова отказ. Спустя пару месяцев, взял карту голд, думал что это хоть как-то поменяет ситуацию, но нет сегодня снова отказ. Думаю при первой же возможности забрать депозит и открыть счет в другом банке, так как это просто издевательство со стороны банка. Плюс, абсолютно никто не может подсказать почему происходит такая ситуация, ведь я не допускал ни одной просрочки по платежам.
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей.
Ви можете значно збільшити шанси на позитивне рішення. Для цього буде достатньо надати деякі документи. Якщо у Вас є в наявності щось із згаданого, то рекомендуємо додати їх до заявки.
Документи, які допоможуть банку розглянути Вашу заявку і збільшать можливість прийняття рішення на Вашу користь:
1. Довідка з місця роботи або виписка по зарплатній картці іншого банку за останні 3 місяці, дата видачі яких не більше 30 днів тому.
2. Техпаспорт на авто.
3. Закордонний паспорт, при наявності віз за останній рік.
4. Декларація про доходи ФОП.
Це можна зробити при подачі заявки на збільшення ліміту на сайті http://limit.pb.ua за запитом системи або у відділенні банку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Выкачка бабок, просто ужас.
У меня в приват банке был открыт счёт ключ на фирму, как юр лицо и карточки как физ лицо, в скором времени по непонятным мне причинам мои счета заблокировали, я обратилась в службу поддержки 3700, где мне сообщили, что счета замороженные и я не могу пользыватся ими, и для того, чтоб перевести все деньги которые есть нужно написать заявления и предоставить счёт активный 5а моё имя в другом банке, я так и сделала, но деньги не перевели мне на новый счёт, после чего в течении недели мне перезвонил банк и говорят с вашего ключ счёт мы вам на обычный счёт не можем перевести деньги, это деньги фирмы, я говорю о том что её закрыла и нет больше у меня фирмы и я хочу забрать свои деньги, на что оператор мне говорит это не возможно, я спрошиваю то есть я дарю эти деньги банку? Ответ получается что да!
Я просто в шоке с какого фига я должна дарить банку деньги и почему раз ключ счёт на меня, а фирмы больше нет, я не могу перевести деньги. Куда обращаться кого терроризирывать по этому вопросу не известно, ведь вечно в приват банке друг к другу гоняют…
Комментарии (2)
САМОПРОИЗВОЛ,УЖАС ПРОСТО!!!!!!
Комментарии (4)
набридають дзвінками,хоча я не клієнт
Агов, ви там що, до баз чужих банків влізаєте?!
Трубку я, звісно ж, не беру, але сам факт надзвонювання дуже і дуже заважає.
Написать комментарий
Тихие воришки
Комментарии (1)
Вирішення питання заборгованості.
Для погашення використаного ліміту кредитної картки Вам достатньо вносити щомісячний платіж в розмірі 5% від всієї витраченої суми, але не менше 100 грн, до 25 числа кожного місяця, поки Ви повністю його не погасите.
Детальна інформація за посиланням:
https://pb.ua/karta
Комментарии (1)
Если вы покупаете что-то на алиекспресс -- приватбанк не для вас
Косяки были всегда, но удавалось смотреть сквозь пальцы.
Пару раз оплачивал покупки на алиекспрессе — всё ок было.
Решил купить очередной товар — телефон с алиекспресс. Оплатил заказ, около 15800 рублей.
В тот же день передумал, и отменил заказ.
Все, кто пользовался aliexpress знают, что они ВСЕГДА возвращают полную сумму в той же валюте в которой оплачивал.
Итак приходят мне деньги, но приходит на 1 тыс рублей меньше, подумал может двойная конвертация или прочая муть, нет, всё выключено.
Пишу алиекспрессу в техподдержку, они утверждают, что отправили именно в рублях на ту же карту, ту же сумму.
Беру подробную выписку на сайте приватбанка — там есть две графы, валюта транзакции и валюта, приложу скриншот даже: https://i.imgur.com/1gO5FwG.png
Согласно их выписке, алиекспресс вернул ТУ ЖЕ СУММУ в рублях, но зачислено на тысячу меньше, при том, что двойная конвертация выключена)
Ну думаю, может ошибка, написал им в чате как обычно, сотрудник ответил, что конвертация с долларов, и да, в смс писались доллары, когда деньги пришли. Ещё раз написал aliexpress, скинул выписку, они говорят что отправляли в рублях и в выписке рубли.
Через чат открыли заявку, сказали разберуть в течении 1-2 дней, сегодня написал узнать как там заявка, сказали: «Вам деньги отправили в ФУНТАХ, вы же видите там британия написано» :DDDDDDDD
И тут я выпал, за один день валюта транзакции поменялась в долларов в фунты.
Думаю ладно, эти чаты это несерьёзно, позвоню-ка я парсональному банкиру, звоню, полчаса объясняю-ожидаю, показываю выписку, объясняю разницу между «валютой транзакции» и «валютой карты» и как-бы намекаю, что по их выписке там валюта транзакции рубли, она говорит это всё валюта карты и валюту транзакции не знает НИКТО :DDDDDDDD
После этого предложила взять платную выписку за 100 грн, где это будет видно.
И опять сказала, деньги в фунтах были отправлены.
Я тогда сказал, что мне пришло смс, в котором пишет, что пришли USD, она говорит, ну да, наверное сначала с фунтов в доллары, потом в долларов в рубли и могу ли я вам помочь чем-то ещё :D
Я поставил трубку)
В общем, для алиекспресса банк врядли подойдёт, если за каждый возврат будет сниматься 7% суммы это не дело)
Некомпетентность сотрудников абсолютная 3-4 сотрудника, включая по телефону не могли объяснить в какой валюте транзакция пришла, и почему я потерял деньги.
На следующей неделе пойду закрывать свои 5 карт и счёт в целом.
Надеюсь ничего из кармана не вытащат :D
Комментарии (8)
Задержка зарплаты
Комментарии (1)
Закрита зарплатка в мінусі....
Спочатку про кредитну картку…
Ліміт був встановлений 27000 грн. Я ним користувалася декілька років. Брала швидку готівку. Погашено 10 кредитів миттєвоі розсрочки. Сплачувала обовязковий платіж вчасно. Ліміт одного дня в мене забрали + були на той час миттєві які додалися да рахунку і мене вийшов мінус 45000. Я далі вчасно сплачувпла але тільки обовязковий платіж. Це все одно що нічого. Сума стояла майже на місці за декілька місяців сплати на рахунку -43000. Тоді я позичила певну суму горошей + 1000 дол. Обміняла там же у приватбанку в касі покрила кредитну картку повністу. Звернулася до представників банку відновити кредитний ліміт, подали разом заявку та все марно — відмова. Так як я 3.09.19 погасила кредитку. 10.09.19 я іі закрила. Мала підтвердження про обмін валюти і довідку про закриття. Все добре.
Тепер про зарплатну картку.
Я ж винна купу грошей що брала в займ і маю повернути накнайшвидше через відсотки. Тоді я взяла від батьків 13.09.19 — 1700дол. Обміняла в обміннику бо курс значно впав. Прийшла у відділення приват банку поставила на зарплатну картку 42 000 грн. 211грн сплатила комісію. Чек додається… Ще на зарплатній картці було 4000 нрн. Всього баланс становив 46 000грн. Я прийшовши додому знійснювала платежі що повернути довги в межах свого балансу. І вирішила закрити картку і нічого не мати більше з приват банком. Не получилося так як на карті було 10грн. Я іх перекинула на віртуальну картку. Це ж зарплатна картка немає ніякого ліміту чи кредиту. Після чого я подала заявку на закриття зарплатноі картки знову. Картку закрито. Я зітхнула з полегшенням хоча родичам винна багато грошей. На ел пошту я зразу ж отримала довідку про закриття. Все добре я користуюся зарплатною карткою ощад…
Далі після закриття карток я не видалила з телефону додаток приват 24 щоб бачити комунальні платежі отже зайшла подивитися 19 вересня.
Моя зарплатна картка все ще в переліку але не діюча і на ній -23991 (списання купу грошей 891, 3000, 15000, 5100) 19.09.19 Я подумала якась помилка адже це суми які я оплачувала 13 вересня. Почекала до кінця місяця думала щось з системою. Але на 1 число мені дорахували 477.37 за овердрафт. Виписки немає карта не діюча.
Як це так можливо. Це жах. Я ж всі гроші сплатила в приват. Ви просто знищуєте людей. Допоможіть благаю.
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити Ваші контактні дані та допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (13)
Відсутність спеціалістів та неповага
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями та окремо приносимо вибачення за те, що після спілкування з нашими спеціалістами у Вас залишився неприємний осад.
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити Ваші контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (7)
Оце так називаємо типу державним банком...
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Звертаємо Вашу увагу на те, що у своїй діяльності ПриватБанк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
У разі порушення позичальником умов договору, банк має право призупинити здійснення розрахунків за карткою, тобто заблокувати картку або визнати картку недійсною до моменту усунення зазначених порушень.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні Вам нових кредитів.
Ви завжди можете зв'язатися з нашою підтримкою і обговорити можливість реструктуризації боргу, що утворився. Поясніть причини, за якими Ви не в змозі платити за поточним графіком, а також запропонуйте Ваш варіант виходу з ситуації, що склалася.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банку.
Комментарии (17)
Термінали не зараховують гроші
В той же день подзвонив на 3700, де заяву прийняли, сказали щоб не хвилювалися, збій в системі, протягом доби все вирішать та на карту повернуть.
Грошей не дочекався. Подзвонив, сказали заявку розглядатимуть три дні.
Через три дні — розглядатимуть тиждень.
Потім — чекайте інкасацію.
Потім — заяву розглядатимуть два тижні.
Потім відмова, лишніх коштів не було.
Потім — «у вас неправильно взяли заявку, ви не вказали, скільки і яких купюр було». А хто рахував всі купюри? Рахували суму, причому двічі.
Потім сказали що вам вже тричі відмовлено, звертайтеся в поліцію або в суд.
Звернулися на гарячу лінію НБУ, поки що чекаємо. Так не можемо повернути власні кошти — 4350 грн.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Без причин и предупреждения уменьшают кредитный лимит.
Ми б не хотіли щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте пояснити, що при встановленні та при зміні суми кредитного ліміту банк застосовує складний математичний алгоритм, що включає в себе сотні факторів. Але при цьому рішення приймається для кожного клієнта індивідуально. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись картками ПриватБанку і в тому числі, картою «Універсальною». Це може вплинути на рішення банку в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Заблокировали карту
Дозвольте зауважити, що в своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Беспредел
Ми б не хотіли щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте пояснити, що при встановленні та при зміні суми кредитного ліміту банк застосовує складний математичний алгоритм, що включає в себе сотні факторів. Але при цьому рішення приймається для кожного клієнта індивідуально. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись картами ПриватБанку і в тому числі, картою Універсальна. Це може вплинути на рішення банку в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
для Приватбанка есть управа???
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Списание средств
Кстати, комментарии к переводу тоже радуют ( ПОКУПКА MOSKOW / країна — Російська федерація ) Видать Москву купил, буду ждать когда ключи от города вышлют.
http://joxi.ru/52aEkVDcEM9wq2
А главный вопрос звучит так, Почему когда я оплачиваю картой в популярном инет магазине с меня просят пароль, уведомляют. А если шарашкина контора переводит за рубеж, то к чему там уже пароли всякие правда ???
Дозвольте пояснити, що у випадку, якщо картка була прив'язана клієнтом до сайту/сервісу, в тому числі, це стосується оплати щомісячних підписок або інших послуг на сторонніх сайтах, додаткове підтвердження платежу з картки при надходженні запиту від даного сайту не відправляється. Якщо дані картки були введені та збережені на сайті, тим самим Ви даєте згоду на проведення подібних оплат. Для відключення регулярного платежу з даного сайту можна звернутись в підтримку сайту. В даній ситуації, якщо Ви не підтверджуєте операції по картці або не маєте змогу звернутись в підтримку даного сайту, рекомендуємо заблокувати картку та перевипустити її на нову в будь-якому відділенні.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)