Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vipslord 15 октября 2019, 0:17
Вітання!
Моя вічна проблема із кривою транслітерацією набирає нових обертів.
На жаль в онлайн-працівників є певні блокери.

Пощастило мені натрапити на помічника із прізвищем майже Горобець.
Сперичались ми і дійшли до висновку, що будь-якою мовою буде Горобець.
Горобець на стане Воробей в Росії чи Sparrow в США.

Зійшлись ми і на тому, що Микола буде Mykola в США, і що Микола не стане Клаусом чи Ніком в іншій країні.
Але щось у людини власна назва «Микола» принципово стає «Николай».
https://picua.org/images/2019/10/14/8db6844108d879840c227a9eabd8bda1.png
https://picua.org/images/2019/10/14/ab06a2c358c9aa6a3cd7a5718fd371a7.png

А тут онлайн-чоловік відверто дивується, що власні назви не перекладаються. Напевно для нього і Київ стає Кієв.
https://picua.org/images/2019/10/14/b539ff5e780e6e9155b02eaaa27c20c8.png

Відверто кажу, що Іван Воробйов більше всіх намагався тримати себе в руках та хоч трошки поглинутись у проблему. На жаль йому не вистачило комплексності знань, щоб вирішити проблему.

Після майже двох годин спілкування, Іван Воробйов передає мене своєму колезі.
І тут бац, ми натикаємось на того самого помічника, через якого ця проблема і почалась.
В кінці вересня, онлайн-помічник Олександр, самостійно заліз в мої персональні дані і зіпсував їх.

Акцентую увагу, що його інформація не вірна. Він практично кидає розмову, бо впевнений, що правий.
https://picua.org/images/2019/10/14/0c1057ee39420f73434d94d070782d11.png

Питаю я цього 292173 як його ім«я буде в світі писатись. Хамить. Про своє прізвище посилається на Конституції. Мужності Горобця йому явно не вистачає:
https://picua.org/images/2019/10/14/049598d72eb654d43691b065d4b97671.png

Ще декілька разів питаю, де він взяв „Николай“. Шле мене до філологів.
https://picua.org/images/2019/10/14/50fe9387a5518b65abe8d660401f8e9f.png

Дайвить авторитетом, включив мужика, закликає до сепаратизму, рекомендує мені в український паспорт вписати щось російське, відчуваю, що він так і чекає російської весни:
https://picua.org/images/2019/10/14/965b6ea52a51e5d89212a5aa0c0afa76.png

Цей розбійник так і хотів вийти звідси.

Отже що я хочу сказати.
Проблема не в імені. Для батьків я син. Для дружини — чоловік. Для друзів — друг. Іноземці кличуть Нік.
Я не проти, щоб мене називали Олегом або Николаєм.
Це немає жодного значення.
Найбільша проблема, що валідація в системі працює по так званому російському імені, що транслітерує його згідно російських правил. Як результат перекази отримати не можливо.
Порушують партнерські стосунки із такими системами як MoneyGram, Tyme, WesternUnion, які вимагають повне ім»я згідно документів. Англійскою.

Ця проблема заморожена вже під 2 роки. Я поважаю себе, своє ім«я, своє прізвище (ім»я мого роду).

Прошу у офіційних документах, які впливають на якість послуг, використовувати тільки офіційні дані.
https://picua.org/images/2019/10/14/d0feb931e0ed802964aca193568e5499.png

Не ЕРШОВ МИКОЛА-ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Не ERSHOV MIKOLA-OLEG VOLODIMIRIVICH
Не YeRShOV MYKOLA-OLEH VOLODYMYROVYCH
НЕ ERSHOV NIKOLAY-OLEG VLADIMIROVICH

Щоб закрити питання зі мною вам доведеться вписати повністю моє ім«я англійськими буквами в поле „Російською мовою“.
YERSHOV
MYKOLA-OLEG
VOLODYMYROVYCH

Бо інакше, я закрию питання з вами.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 15 октября 2019, 13:52
Дякуємо, що висловили свою думку, щодо ситуації, яка склалась. Перевіривши ділоги, ми не можемо погодитися з вказаним твердженням у назві відгуку.
Давайте разом розберемося в ситуації, що склалася.
Щодо виплати термінових переказів, варто розуміти, що транслітерація проводиться з державної мови і при корректному написанні Вашого ім'я (Mykola) не буде жодної складності з його виплатою. Ви зможете це перевірити та переконатися самостійно при виплаті терміновго переказу, в разі, якщо у Вас буде така необходність.
Щодо написання Вашого ім'я, то дані оновлено згідно останнього наданого документа, за яким Ви проходили ідентифікацію в банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sergei Shmelev 14 октября 2019, 18:50
Переводил со своей карты на свою карту, попросили позвонить на 3700 начали задавать идиотские вопросы каким телефоном я пользуюсь и другие не менее идиотские вопросы.Такое за много лет в первые, в результате карту заблокировали.Если деньги пропадут с карты не чего не кому не докажешь а только ответишь неправильно на вопрос сразу блокируют.Приват ты помойная яма.
Приватбанк
Ответ банка
14 октября 2019, 20:18
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей.
З метою забезпечення безпеки Ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково Ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
З повагою, ПриватБанк.
Минфин
Ответ администратора
18 октября 2019, 15:44
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 18.10.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема решена
asiaa 14 октября 2019, 16:08
сегодня приват неприятно удивил.
переводилась сумма на подарок ко дню рождения ребёнка, через приват 24. обычно деньги поступали в течении нескольких минут. сейчас уже прошло полдня — денег нет.
обидно.
Приватбанк
Ответ банка
14 октября 2019, 19:08
Доброго вечора!
Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію та вирішити питання.
mrZink 14 октября 2019, 13:44
В свое время будучи студентом, получил карту «Универсальная», активно ей пользовался, предложили лимит в 5000 грн, больше года им пользовался. Год назад устроился на официальную работу, решил уменьшить лимит до 2000, так и проходил несколько месяцев. Но где-то в начале лета, необходимо срочно было посетить стоматолога, решил увеличить лимит до 5000грн как и было, получил отказ в увеличении и полностью аннулированный лимит на оплату частями, +стандартные рекомендации о предоставлении справок о доходе и тд. Хорошо, имея надежду что рекомендации хоть как-то помогут, да и «оплатой частями» удобно было пользоваться,
взяв на работе справку о доходах, загран с визами пришел в банк и получил очередной отказ. и рекомендации сотрудника относительно депозита. Разместил депозит который в 10 раз больше чем сумма которая мне нужна на кредитке… И снова отказ. Спустя пару месяцев, взял карту голд, думал что это хоть как-то поменяет ситуацию, но нет сегодня снова отказ. Думаю при первой же возможности забрать депозит и открыть счет в другом банке, так как это просто издевательство со стороны банка. Плюс, абсолютно никто не может подсказать почему происходит такая ситуация, ведь я не допускал ни одной просрочки по платежам.
Приватбанк
Ответ банка
14 октября 2019, 14:40
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей.
Ви можете значно збільшити шанси на позитивне рішення. Для цього буде достатньо надати деякі документи. Якщо у Вас є в наявності щось із згаданого, то рекомендуємо додати їх до заявки.

Документи, які допоможуть банку розглянути Вашу заявку і збільшать можливість прийняття рішення на Вашу користь:
1. Довідка з місця роботи або виписка по зарплатній картці іншого банку за останні 3 місяці, дата видачі яких не більше 30 днів тому.
2. Техпаспорт на авто.
3. Закордонний паспорт, при наявності віз за останній рік.
4. Декларація про доходи ФОП.

Це можна зробити при подачі заявки на збільшення ліміту на сайті http://limit.pb.ua за запитом системи або у відділенні банку.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lub4ik2905 13 октября 2019, 16:11
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ивана Фунтового, 68/1
В приват банке воруюьт деньги уже говоря тебе об этом в лицо!
У меня в приват банке был открыт счёт ключ на фирму, как юр лицо и карточки как физ лицо, в скором времени по непонятным мне причинам мои счета заблокировали, я обратилась в службу поддержки 3700, где мне сообщили, что счета замороженные и я не могу пользыватся ими, и для того, чтоб перевести все деньги которые есть нужно написать заявления и предоставить счёт активный 5а моё имя в другом банке, я так и сделала, но деньги не перевели мне на новый счёт, после чего в течении недели мне перезвонил банк и говорят с вашего ключ счёт мы вам на обычный счёт не можем перевести деньги, это деньги фирмы, я говорю о том что её закрыла и нет больше у меня фирмы и я хочу забрать свои деньги, на что оператор мне говорит это не возможно, я спрошиваю то есть я дарю эти деньги банку? Ответ получается что да!
Я просто в шоке с какого фига я должна дарить банку деньги и почему раз ключ счёт на меня, а фирмы больше нет, я не могу перевести деньги. Куда обращаться кого терроризирывать по этому вопросу не известно, ведь вечно в приват банке друг к другу гоняют…
Приватбанк
Ответ банка
13 октября 2019, 18:08
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Богдан Харченко 13 октября 2019, 13:53
Наше предприятие обслуживалось в Привате начиная с 2003 года. В связи с ростом и развитием финансового сектора а также более конкурентоспособными предложениями других банков, в части покупки/продажи валюты, зарплатных проектов, банковских гарантий и прочих финансовых услуг. Собственниками компании было принято решение о закрытии всех расчетных счетов предприятия и окончания обслуживания в Привате в далеком 2009 году.Все хорошо, но вот не задача, бухгалтер в очередной раз проверяя в электронном кабинете плательщика (ДПС) обнаруживает следующее: Что АТ КБ «ПРИВАТБАНК» в одностороннем порядке открыл предприятию расчетные счета и передал данные в налоговую о взятии на учет данных счетов.Все хорошо, но одно но само предприятие не обращалось в банк с письмом, заявлением об открытии расчетных счетов, никто не подписывал никаких документов, нет не заявлений, ни писем, ни договор с подписями и печатями самого предприятия (юридического лица).Внимание вопрос на каком основании и согласно норма какого законодательства банк это делает в одностороннем порядке. Прошу предоставить нам копии договоров, заявлений, писем с подписями ответственных лиц и печатями нашего предприятия, на основании которых банк открыл расчетные счета.Будем вынуждены обратится в правоохранительные органы для установления справедливости и правды в этом вопросе.Такого непрофессионального обращения надо поискать, что говорить если банк ведет себя так с юридическими лицами (предприятиями), что говорить тогда за качество и сервис простых физических лиц.Банк превратился в коррумпированный орган, который постоянно грязнет то в аферах, то в непонятных схемах, и не имеет права называться государственным, это позор просто. Куда смотрят наши правоохранительные органы и органы по надзору за банковской деятельностью.Может только придавая огласке такие события и факты удастся, хоть как-то это побороть.
Приватбанк
Ответ банка
13 октября 2019, 15:21
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні ЄДРПОУ Вашого підприємства.
zephyr04ka 13 октября 2019, 10:58
На щастя, я вже більше 2 місяців не є клієнткою цієї контори, закрила останню картку в серпні.Але.З тих пір, як раз з моменту закриття картки, вони періодично мені дзвонять, навіть на той номер, який зазначено фінансовим в ІНШОМУ банку.
Агов, ви там що, до баз чужих банків влізаєте?!
Трубку я, звісно ж, не беру, але сам факт надзвонювання дуже і дуже заважає.
Приватбанк
Ответ банка
13 октября 2019, 11:31
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб відключити всі непотрібні дзвінки і більше Вас не турбувати.
Проблема решена
Dnotea 13 октября 2019, 9:39
Дважды за этот месяц списало сумму за оплату частями загнав карту в минус. Вы там последнее время совсем о***ли судя по последним отзывам людей.
Приватбанк
Ответ банка
13 октября 2019, 10:30
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Vovavegas 13 октября 2019, 9:17
Являють клієнтом привата не перший десяток років,і були різні моменти.Відповідно часто використовую кредитну лінію, як на карті універсальна, так і сервіс оплата частинами. Кілька днів тому взнав що маю серйозні проблеми зі здоров'ям, і паралельно маю -20тис по кредитці.Спершу тихенько зняли ліміт по оплаті частинами (ще 2 товари лишись оформлені), але решта суми показує 0 з близько 15 доступниз. Дзвонив на 3700, писав через сайт привата — дайте реструктуризацію кредиту, я хочу повернути борг поки ще в стані це зробити. А відповідь ні, бо краще тягнути з клієнта відсоток+за використання кредитного ліміту.І де цей діалог, з кожним клієнтом, який вам «важливий»? Яка така чарівна кредитна комісія яка це має вирішити? В 2015 році, коли я був на сході — банк сам позвонив і запропонував реструктуризацію кредиту. А тепер що? Ви ж, не шановний банк розумієте що коли я відкину ноги, ви не побачите ні копія, бо нікому буде платити. А я нажаль не є з категорії «борги віддають тільки лохи», а хочу повернути те що взяв.
Приватбанк
Ответ банка
13 октября 2019, 9:58
Банк в індивідуальному порядку приймає рішення про можливість надання та суму кредитного ліміту та ліміту по сервісу «Оплата частинами». При цьому враховуються сотні факторів, котрі впливають на прийняття рішення. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись послугами та продуктами банку, так як це може вплинути на суму ліміту в майбутньому.
Для погашення використаного ліміту кредитної картки Вам достатньо вносити щомісячний платіж в розмірі 5% від всієї витраченої суми, але не менше 100 грн, до 25 числа кожного місяця, поки Ви повністю його не погасите.
Детальна інформація за посиланням:
https://pb.ua/karta
Проблема решена
trade24 12 октября 2019, 20:54
Клиент приватбанка давно, пользовался изредка, когда это было удобно, например валютные счета, особенно, рубли.
Косяки были всегда, но удавалось смотреть сквозь пальцы.
Пару раз оплачивал покупки на алиекспрессе — всё ок было.
Решил купить очередной товар — телефон с алиекспресс. Оплатил заказ, около 15800 рублей.
В тот же день передумал, и отменил заказ.
Все, кто пользовался aliexpress знают, что они ВСЕГДА возвращают полную сумму в той же валюте в которой оплачивал.
Итак приходят мне деньги, но приходит на 1 тыс рублей меньше, подумал может двойная конвертация или прочая муть, нет, всё выключено.
Пишу алиекспрессу в техподдержку, они утверждают, что отправили именно в рублях на ту же карту, ту же сумму.
Беру подробную выписку на сайте приватбанка — там есть две графы, валюта транзакции и валюта, приложу скриншот даже: https://i.imgur.com/1gO5FwG.png
Согласно их выписке, алиекспресс вернул ТУ ЖЕ СУММУ в рублях, но зачислено на тысячу меньше, при том, что двойная конвертация выключена)
Ну думаю, может ошибка, написал им в чате как обычно, сотрудник ответил, что конвертация с долларов, и да, в смс писались доллары, когда деньги пришли. Ещё раз написал aliexpress, скинул выписку, они говорят что отправляли в рублях и в выписке рубли.
Через чат открыли заявку, сказали разберуть в течении 1-2 дней, сегодня написал узнать как там заявка, сказали: «Вам деньги отправили в ФУНТАХ, вы же видите там британия написано» :DDDDDDDD
И тут я выпал, за один день валюта транзакции поменялась в долларов в фунты.
Думаю ладно, эти чаты это несерьёзно, позвоню-ка я парсональному банкиру, звоню, полчаса объясняю-ожидаю, показываю выписку, объясняю разницу между «валютой транзакции» и «валютой карты» и как-бы намекаю, что по их выписке там валюта транзакции рубли, она говорит это всё валюта карты и валюту транзакции не знает НИКТО :DDDDDDDD
После этого предложила взять платную выписку за 100 грн, где это будет видно.
И опять сказала, деньги в фунтах были отправлены.
Я тогда сказал, что мне пришло смс, в котором пишет, что пришли USD, она говорит, ну да, наверное сначала с фунтов в доллары, потом в долларов в рубли и могу ли я вам помочь чем-то ещё :D
Я поставил трубку)
В общем, для алиекспресса банк врядли подойдёт, если за каждый возврат будет сниматься 7% суммы это не дело)
Некомпетентность сотрудников абсолютная 3-4 сотрудника, включая по телефону не могли объяснить в какой валюте транзакция пришла, и почему я потерял деньги.
На следующей неделе пойду закрывать свои 5 карт и счёт в целом.
Надеюсь ничего из кармана не вытащат :D
Приватбанк
Ответ банка
13 октября 2019, 9:52
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MaxPasko 12 октября 2019, 19:14
Отделение по адресу: Полтава, улица Ивана Мазепы, 37
Задерживают выплаты. В субботу многим с завода зп начислили. И то не всем. Должны были в пятницу. КАК В СУББОТУ ВООБЩЕ МОГУТ НАЧИСЛИТЬ ЗП?) Персонал вообще полные д***ны. И работать на банк или быть там владельцем карты какой либо это вообще надо быть избранным богом с народа))))
Приватбанк
Ответ банка
13 октября 2019, 9:43
Ми б не хотіли, щоб у Вас складалося неправильне враження про Банк. При виплаті зарплат і соціальних виплат Банк є одержувачем коштів від бухгалтерії підприємства (ВНЗ, Фонду по соц. виплатах), тому одразу як кошти надійдуть в ПриватБанк, вони в той же день будуть зараховані Вам на картку.
Zozulyak2412 12 октября 2019, 15:58
Доброго дня. Допоможіть будь ласка у мене виникла складна ситуація. Я мала в Приват банку відкриті карткові рахунки зарплатний та кредитка універсальна обидві голд.
Спочатку про кредитну картку…
Ліміт був встановлений 27000 грн. Я ним користувалася декілька років. Брала швидку готівку. Погашено 10 кредитів миттєвоі розсрочки. Сплачувала обовязковий платіж вчасно. Ліміт одного дня в мене забрали + були на той час миттєві які додалися да рахунку і мене вийшов мінус 45000. Я далі вчасно сплачувпла але тільки обовязковий платіж. Це все одно що нічого. Сума стояла майже на місці за декілька місяців сплати на рахунку -43000. Тоді я позичила певну суму горошей + 1000 дол. Обміняла там же у приватбанку в касі покрила кредитну картку повністу. Звернулася до представників банку відновити кредитний ліміт, подали разом заявку та все марно — відмова. Так як я 3.09.19 погасила кредитку. 10.09.19 я іі закрила. Мала підтвердження про обмін валюти і довідку про закриття. Все добре.
Тепер про зарплатну картку.
Я ж винна купу грошей що брала в займ і маю повернути накнайшвидше через відсотки. Тоді я взяла від батьків 13.09.19 — 1700дол. Обміняла в обміннику бо курс значно впав. Прийшла у відділення приват банку поставила на зарплатну картку 42 000 грн. 211грн сплатила комісію. Чек додається… Ще на зарплатній картці було 4000 нрн. Всього баланс становив 46 000грн. Я прийшовши додому знійснювала платежі що повернути довги в межах свого балансу. І вирішила закрити картку і нічого не мати більше з приват банком. Не получилося так як на карті було 10грн. Я іх перекинула на віртуальну картку. Це ж зарплатна картка немає ніякого ліміту чи кредиту. Після чого я подала заявку на закриття зарплатноі картки знову. Картку закрито. Я зітхнула з полегшенням хоча родичам винна багато грошей. На ел пошту я зразу ж отримала довідку про закриття. Все добре я користуюся зарплатною карткою ощад…
Далі після закриття карток я не видалила з телефону додаток приват 24 щоб бачити комунальні платежі отже зайшла подивитися 19 вересня.
Моя зарплатна картка все ще в переліку але не діюча і на ній -23991 (списання купу грошей 891, 3000, 15000, 5100) 19.09.19 Я подумала якась помилка адже це суми які я оплачувала 13 вересня. Почекала до кінця місяця думала щось з системою. Але на 1 число мені дорахували 477.37 за овердрафт. Виписки немає карта не діюча.
Як це так можливо. Це жах. Я ж всі гроші сплатила в приват. Ви просто знищуєте людей. Допоможіть благаю.
Приватбанк
Ответ банка
12 октября 2019, 17:39
Добрий день!
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити Ваші контактні дані та допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
VKA91 12 октября 2019, 11:34
Я студент, і приват блокує карту вже 3-ій тиждень, бо я маю звітуватись за свої доходи через родичів. Надав інформацію про те що працював і пообіцяли зробити за 5 днів. Пройшов авторизацію я аж через 10 робочих днів фінмоніторингом, але банк особисто тепер перевіряє і вже загало 3 тиждень, заходив до 2-х відділень і менеджери дуже здивовані таким терміном, сказали звертатись до підтримки. Але підтримка окрім шаблонів нічого не відповідає, і це просто жах з ними спілкуватись, просиш одне, відповідають інше, коли попросити інформацію щодо правомірності, то в них взагалі ступор і вони знають лише одну статтю. Нехай менеджери і підтримка розберуться хто з них спеціалісти, бо в результаті окрім оформити карту ніхто нічого не знає. Бо знімати кошти за обслуговування карти вони вміють вчасно, а от послуги надати в останню чергу. Свинське відношення, не маю бажання більше тримати карту цього банку на майбутнє. Сподіваюсь отримати свої кошти все ж, а не просто подарувати «національному». Дуже гідна підтримка молоді.
Приватбанк
Ответ банка
12 октября 2019, 13:10
Добрий день!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями та окремо приносимо вибачення за те, що після спілкування з нашими спеціалістами у Вас залишився неприємний осад.
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити Ваші контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Horosh 4elovek 11 октября 2019, 23:16
Оце так називаємо типу державним банком, працює з чорними нотаріусами та підкупними приватними виконавцями узговорі та та блокують рахунки щоб вибити з людей енну суму коштів, думайте, докази приставлю пізніше, люди дивіться щоб ваші рахунки любі чи то зарплата, чи то соціальні виплати, навіть дитячі кошти, є чийсь кредит через чорного нотаріуса виносять рішення стосовно любої людини і все у вас або забрали, або заблокували рахунки.
Приватбанк
Ответ банка
12 октября 2019, 11:06
Добрий день!
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Звертаємо Вашу увагу на те, що у своїй діяльності ПриватБанк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
У разі порушення позичальником умов договору, банк має право призупинити здійснення розрахунків за карткою, тобто заблокувати картку або визнати картку недійсною до моменту усунення зазначених порушень.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні Вам нових кредитів.
Ви завжди можете зв'язатися з нашою підтримкою і обговорити можливість реструктуризації боргу, що утворився. Поясніть причини, за якими Ви не в змозі платити за поточним графіком, а також запропонуйте Ваш варіант виходу з ситуації, що склалася.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
З повагою, ПриватБанк.
Минфин
Ответ администратора
18 октября 2019, 9:14
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 18.10.2019).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банку.
Сергей Онищук 11 октября 2019, 21:28
Отделение по адресу: Киев, бул. Перова, 54
17.09 клав гроші на карту через термінал, що приймає гроші не по одній купюрі, а пачкою, за адресою бульвар Перова, 36, ТРЦ квадрат. Переводив 21000, а зарахували тільки 16750. Термінал «не побачив» 4350грн.
В той же день подзвонив на 3700, де заяву прийняли, сказали щоб не хвилювалися, збій в системі, протягом доби все вирішать та на карту повернуть.
Грошей не дочекався. Подзвонив, сказали заявку розглядатимуть три дні.
Через три дні — розглядатимуть тиждень.
Потім — чекайте інкасацію.
Потім — заяву розглядатимуть два тижні.
Потім відмова, лишніх коштів не було.
Потім — «у вас неправильно взяли заявку, ви не вказали, скільки і яких купюр було». А хто рахував всі купюри? Рахували суму, причому двічі.
Потім сказали що вам вже тричі відмовлено, звертайтеся в поліцію або в суд.
Звернулися на гарячу лінію НБУ, поки що чекаємо. Так не можемо повернути власні кошти — 4350 грн.
Приватбанк
Ответ банка
12 октября 2019, 11:11
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Atols 11 октября 2019, 20:58
Пользуюсь несколько лет кредитной картой Gold, имею хороший кредитный лимит, за всё время пользования картой не было никаких просрочек по платежам, пользовался активно картой, поступали туда и заработанные деньги и ложил свободные средства, но три недели подряд, раз в неделю начали уменьшать кредитный лимит, причём уменьшать начали тогда, когда мне на карту перечислили заработанные мной деньги, и именно на ту сумму которую мне перечислили, фактически забрав в счёт долга эти деньги без предупреждения, хотя я выполнял все условия банка в течении нескольких лет. В итоге на карте ноль, осталась только задолженность. Картой пользоваться перестал, так как понимаю, что только мне перечислят туда деньги их сразу заберут. Слышал, что сейчас у многих такие проблемы с приватбанком. Поэтому для себя сделал вывод — буду вносить раз в месяц минимальный платёж, так как поступившие средства могут в любой момент у вас забрать в счёт долга без предупреждения, объяснив это уменьшением кредитного лимита, а пользоваться буду кредитной картой другого банка.
Приватбанк
Ответ банка
12 октября 2019, 8:45
Добрий ранок!
Ми б не хотіли щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте пояснити, що при встановленні та при зміні суми кредитного ліміту банк застосовує складний математичний алгоритм, що включає в себе сотні факторів. Але при цьому рішення приймається для кожного клієнта індивідуально. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись картками ПриватБанку і в тому числі, картою «Універсальною». Це може вплинути на рішення банку в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Nina58 11 октября 2019, 19:07
Я получала пенсию на карту приват-банка для выплат, без звонка и сообщения заблокировали карту из-за большого оборота денег проходящих через этот счёт, мои дети торгуют в интернете разной продукцией и выводят деньги через мою карту, любой банк мира обрадовался бы большому обороту денег у пенсионера не связанных с криминалом, ведь процент за сделку идёт банку, но только не ваш теперь вашим банком пользоваться не будем и о этой ситуации через соцсети узнает вся Украина!!!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 октября 2019, 19:49
Добрий вечір!
Дозвольте зауважити, що в своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
elenandar 11 октября 2019, 18:17
Очень долго звонили, присылали смс предложением оформить голд карту (неизвестно где вообще номера взяли). В итоге оформил (еще и снимают 20 грн в месяц за непонятное какое обслуживание карты), дали лимит в 2000 грн. Я им начал пользоваться понемного и сразу погашал, настал момент, когда мне понадобилось снять весь лимит. Получилось так, что была просрочка выплаты на дня 4, так как не было возможности погасить. Уведомили, что будет начислена пеня за просрочку. Окей, согласен на счет пени, так как моя вина. Позже пришло уведомление, что мой кредитный лимит понижен до 1850 грн, что тоже не особо проблема.Спустя два дня карта была полностью закрыта. На следующее утро приходит сообщение, что ваш кредитный лимит установлен в размере 0 грн, тут я подумал фиг с ним и забил на карту привата. Все бы закончилось хорошо, но спустя 2 недели я узнаю, что родственникам обнулили весь кредитный лимит( +- 25 тыс.) на картах с идеальной кредитной историей, так как один адрес прописки. В заключении: рекомендую 10 раз подумать, перед тем как пользоваться данным банком.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 октября 2019, 19:03
Добрий вечір!
Ми б не хотіли щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте пояснити, що при встановленні та при зміні суми кредитного ліміту банк застосовує складний математичний алгоритм, що включає в себе сотні факторів. Але при цьому рішення приймається для кожного клієнта індивідуально. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись картами ПриватБанку і в тому числі, картою Універсальна. Це може вплинути на рішення банку в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
inessa246 11 октября 2019, 18:00
Отделение по адресу: Днепр, Набережная Победы, 30
В 2016 году Приватбанк без уведомления списывает депозиты с моих счетов. Суд первой инстанции вынес решение о неправомерном списании. Дальше аппеляция банка-решение осталось тем же. Эпилог: суды — 2 года, дальше заплатила налог в государственную ИСПОЛНИТЕЛЬНУЮ СЛУЖБУ, и… прошло еще почти два года и никаких денег, причем Приватбанк требует отдельное решение суда о признании поручительсва недействительным ( опять нужны деньги на суды… им мало решения аппеляционного суда????) Причем мне звонят и предлагают без стеснения за 30% отката вернуть деньги!!! Сколько будет продолжаться этот беспредел и когда у нас появится ПРАВОВОЕ ГОСУДАРСТВО?!!!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 октября 2019, 18:56
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Hottabich 11 октября 2019, 17:10
В общем, на протяжении 4 месяцев. У меня, без моего ведома списывались деньги, два / три раза в месяц на сумму 130 грн. При этом разные числа месяца и все суммы отличаются незначительно. Их около 10 ти. Обычно при оплате картой мне проходило смс с подтверждением платежа, в этих же случаях — ничего.
Кстати, комментарии к переводу тоже радуют ( ПОКУПКА MOSKOW / країна — Російська федерація ) Видать Москву купил, буду ждать когда ключи от города вышлют.
http://joxi.ru/52aEkVDcEM9wq2
А главный вопрос звучит так, Почему когда я оплачиваю картой в популярном инет магазине с меня просят пароль, уведомляют. А если шарашкина контора переводит за рубеж, то к чему там уже пароли всякие правда ???
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 октября 2019, 18:24
Добрий вечір!
Дозвольте пояснити, що у випадку, якщо картка була прив'язана клієнтом до сайту/сервісу, в тому числі, це стосується оплати щомісячних підписок або інших послуг на сторонніх сайтах, додаткове підтвердження платежу з картки при надходженні запиту від даного сайту не відправляється. Якщо дані картки були введені та збережені на сайті, тим самим Ви даєте згоду на проведення подібних оплат. Для відключення регулярного платежу з даного сайту можна звернутись в підтримку сайту. В даній ситуації, якщо Ви не підтверджуєте операції по картці або не маєте змогу звернутись в підтримку даного сайту, рекомендуємо заблокувати картку та перевипустити її на нову в будь-якому відділенні.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝