×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Все курсы банка | ||
Лайфхай,як втратити свої гроші на рівному місці !
Відразу подзвонила в ПРИВАТ БАНК з проханням заморозити кошти, на що мені відповіли, що заявку прийнято і вона буде розглядатися від 2 до 5 днів, а заморозити кошти вони не мають права. І це тільки в тому випадку, якщо отримувач -клієнт Приват Банку. Якщо ні — забудьте взагалі, шановні читачі, що у вас були гроші.
Після чого я запитала:« Які в мене гарантії, що кошти мені повернуться?» Отримала відповідь :« ми подзвонимо до отримувача і запитаємо, якщо він не очікував кошти, то вам їх буде повернуто, якщо скаже, що очікував, то ми не маємо права їх заморозити і повернути»!
ВИ СЕРЙОЗНО?????!!!
— « Добре, а як ви перевірите, що людина каже правду і що кошти дійсно повинні були надійти на рахунок? Адже отримувавч може сказати і неправду»
— « Ніяк. Ваше слово проти його. Якщо скаже «так», ми не повернемо кошти».
Після чого я зв*язалася з отримувачем ( оскільки замовляла товар, вже його оплатила і забрала !!!!!!( до речі, в ПРИВАТ БАНКУ пояснили, що часто трапляється так, що відправник може сказати неправду і гроші він перекинув за якийсь замовлений товар чи позику, а тепер намагається повернути!), пояснила причину, він погодився повернути, але, оскільки то кредитна карта, і на ній мінус, то при переказі в нього зніметься 4% в нього( точніше, з моїх грошей )+ 1 % моя комісія.
Загалом, біля 1000 грн ПРИВАТ БАНК, НЕ ВНИКНУВШИ В ПРОБЛЕМУ, НЕ ВДАРИВШИ ПАЛЬЦЕМ ОБ ПАЛЕЦЬ, ЗАРОБИЛИ НА РІВНОМУ МІСЦІ!
Після того, я подзвонила в банк і запитала про комісію, чи мені повернуть %.
На що я отримала відповідь:«Альвіна Вододимирівна, Ви ж розібралится з проблемою самі?! От якби Ви почекали, щоб менеджер банку зв*язався з отримувачем і підтвертив, що кошти було переведено помилково, то ми б повернули всі кошти на карту.!»
Я попросила надіслати мені анкету для оцінки роботи працівника банку. Анкета прийшла, відмітила НЕГАТИВНИЙ відгук. Дзвінок.
-«Альвіна Володимирівна, доброго дня! Ви залишили негативний відгук. Не могли б обгрунтувати свою позицію?
— Пояснила всю ситуацію 3 раз, задала одне питання.
» Як ви мені, як клієнту свого банку, допомогли у вирішенні даної ситуації?"
— Довга пауза, оскільки не було чого сказати...«Так, ситуація не з приємних, я записала Ваше звернення, від імені банку приношу вибачення!»
ВСЕ! НА ЦЬОМУ ВСЕ!
Як можна діяти в користь отримувача, якщо кошти пішли від відправника?
Як можна, не перевіряючи, не звіряючи переписок, де згадувалося про відповідні суми, закрити на все очі?
Як можна бути скільки років на ринку і так халатно відноситися до вирішення питань?
Я впевнена, що таких ситуацій, Як в мене, тисячі, а людей совісних, які повернуть гроші, одиниці…
Жаль, дуже жаль, що в нашій країні працюють такі структури.
Шановні працівники ПРИВАТ БАНКУ, бажаю, щоб ваші проблеми так само
справедливо вирішувалися, як ви вирішуєте питання вашого клієнта!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Комментарии (6)
запитання
Ви можете сформувати виписку за карткою, в якій буде вказано суму надходжень за обраний період, за допомогою Приват24, пройшовши до меню: «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок».
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Банк который нужен всем.
Дякуємо за Ваш відгук.
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
Кидает на пред оплате
За доставку гртвен 60, я вычту их с наложенного а остальное оплатите на почте
Вот моя карточка 5174 7499 0068 5505 Светлана Жукова, как оплатите сообщите и напишите данные для отправки
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв'язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Обманывают инвалидов
Комментарии (3)
Списали личные средства
1 на основании чего банка сначала отказал в оплате Но через 5минут провел оплату другого заказа
2 почему банк будет держать мои деньги 10 дней. Если я не воспользовалась услугой такси и заказ НЕ БЫЛ подтвержден.
3 когда будут возвращены деньги которые вы, банк, незаконно списали с моей карты
До банку надійшов повторний запит з Uber на списання суми. Ви можете звернутися в підтримку служби таксі для уточнення причин запиту цієї суми.
Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на картку протягом 11 днів.
Комментарии (1)
Оплата «теплого кредита»
Так этого им было мало… мы 27.10. перевели на погашения тела кредита 61 614, а банк сам взял и распределил сняв непонятные проценты и т.д.
С банком 3700 ведём переговоры уже месяц. Кормят обещаниями но от этого меньше % мы платить не стали.
Так что кто надумает связываться с ними в Полтавской области да и вообще задумайтесь. Мы больше ни ногой
Комментарии (6)
Приват
Обращаюсь к руководству Приват Банка: «пересмотрите отношения к своему клиенту».С Вашим подходом от Вас уйдет немало клиентов, которые найдут себе лучшие Банки.
Більш детально з тарифами карток Ви можете ознайомитися на офіційному сайті https://privatbank.ua/platezhnie-karty
Якщо не виходить розібратись в тарифах, уточніть, будь ласка, деталі в особистому повідомленні, ми допоможемо вирішити питання.
Комментарии (2)
Депозит
Процедура автоматичного продовження зручна як для вкладника, так і для банку. Вам не треба звертатися в банк для переукладення договору, перед Вами не стоїть дилема, як вигідніше розмістити кошти по закінчилося депозиту. Для банку значно знижуються операційні витрати з переоформлення договорів з вичерпаним терміном.
При достроковому розірванні відсотки виплачуються за ставкою 'До запитання' на всьому терміні 'Стандарту безподаткового'.
Протягом кількох місяців дії вкладу Вам на картку зараховувались відсотки по депозиту.
Але, згідно з умовами дострокового розірвання, відсотки мають бути перераховані з розрахунку 0,01% річних.
Після перерахунку виплачених раніше відсотків, сума була утримана з тіла вкладу при поверненні.
І з урахуванням попередніх виплат, сума вкладу повернута в повному обсязі.
Написать комментарий
Новые чипованные карты без ввода пин кода..
Це мінімум рухів и максимум зручності. Сплачено покупки одним рухом руки, просто піднісши картку до терміналу з символом безконтактної оплати.
Безконтактним платежем по картках з такою властивістю можна сплатити на суму:
500 грн по картці Mastercard, до 1000 грн по картці Visa.
Ми склали 10 простих правил, дотримуючись яких Ви можете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (2)
Переводят деньги без ведома клиента
Написать комментарий
За справку 100 грн.
Комментарии (25)
Приватбанк найгірший банк
Відкрила карти інших банків, клієнти теж не можуть переказати кошти через приват24, банк відхиляє і навіть блокує карти клієнтів у цілях безпеки.
Комментарии (1)
Приват списал деньги 3 раза за 1 покупку на Али
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Дозвольте пояснити, що правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час Ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на Ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Искусственный интелект банка тупит
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що зображення, самостійно завантажені Клієнтом при замовленні картки з індивідуальним дизайном, проходять обов'язкову валідацію — перевірку відповідності зображення на картці вимогам платіжної системи та законодавства.
На картці не можуть бути присутніми:
логотипи платіжних систем;
політичні гасла, символи, державні символи;
рекламні матеріали, логотипи, емблеми;
товари із зазначенням або зображенням торгової марки;
товари, захищені авторським правом;
відомі особистості (актори, музиканти, державні, герої мультфільмів, герої комп'ютерних ігор і т.д.);
телефонні номери і адреси електронної пошти;
провокаційні або сексуальні матеріали, зображення порнографічного характеру;
матеріали, що ображають культурні або релігійні цінності;
а також зображення, які пропагують насильство, нацизм, наркоманію, алкоголізм та інші шкідливі звички.
Більш детально про вимоги до зображень можна дізнатися при замовленні карти на сайтеhttps: //carddesign.privatbank.ua/
Дозвольте нам детально розглянути Ваш випадок. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях.
Комментарии (4)
Не повертають кошти після помилкових списань 11.11 на AliExpress
«Надайте, будь ласка, у банк один із документів, що підтверджують скасування купівлі або ненадання послуги/товару:
— копію чека, що підтверджує скасування в торговій точці, де вказана дата і сума операції;
— будь-які інші документи, що підтверджують скасування оплати послуги/товару;
— листування з торговою точкою, де зазначено, що послугу/товар не буде надано;
— скриншот сторінки сайта, на якому Ви здійснювали купівлю, з інформацією про скасування купівлі.»
Ви взагалі там думаєте що відправляєте? Які чеки від Aliexpress? Ви робите скріншоти всіх своїх оплат ще й коли робите іх з мобільного? Aliexpress не отримав нічого від вас крім помилки, яку Ви самі визнали що не справлялися з потоком транзакцій. Всі замовлення не оплачені в статусі на Aliexpress були ось вся інформація. Я Ali теж залишала заявку але вони не відповідають і Ви думаю б не відповідали якщо б продали на 38млрд$. У мене таких помилкових транзакцій за день було 15-20 і Ви самі знаєте що це Ваша проблема. Що ще я маю надати Вам щоб повернути свої кошти? Я відправила всі скріншоти які мала і з оплати того ж замовлення на слідующий день і що я отримала?
«На жаль, наданий Вами документ не підтверджує факт скасування замовлення. Рекомендуємо Вам звернутися до продавця та запитати підтверджувальний документ (переписку з магазином), де буде зазначено, що послугу Ви не отримали.»
А може б Ви спробували звернутися до Aliexpress по всім транзакціям? Щоб самим вирішити проблеми всіх Ваших клієнтів яку Ви самі створили нам, і думаю нас тут пару сотень мінімум набереться тих у кого так списало кошти. Тому тепер буду думати чи користуватися картою Привата.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер телефону.
Комментарии (4)
Отзыв о привате в целом
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Не возвращают списанные при сбое по расчету картой деньги
Дома связалась со службой поддержки и выяснилось, что мою карту в добавок ко всему еще и заблокировали. После долгих и мучительных переговоров в течение нескольких дней 3 списанных суммы на сегодняшний день вернули. Одна висит невозвратом до сих пор.
Сегодня получила письмо:
Надайте, будь ласка, у банк один із документів, що підтверджують скасування купівлі або ненадання послуги/товару:
— копію чека, що підтверджує скасування в торговій точці, де вказана дата і сума операції;
— будь-які інші документи, що підтверджують скасування оплати послуги/товару;
— листування з торговою точкою, де зазначено, що послугу/товар не буде надано;
Естественно, никаких копий чека быть не могло, ведь во всех случаях выдавалось сообщение об отклонении платежа. Никаких других бумаг тоже не существует, подтверждающих «скасування оплати послуги/товару», как и того, что бесплатно мне в магазине никто товар забрать не позволил бы, это и так понятно.
Сегодня созвонилась со службой поддержки и мне после долгих разбирательств ответили, что магазин подтвердил (!!!!!!!) списание денег по одному из платежей! Почему же на терминалах магазина все время светила надпись об отклонении платежа? И как я теперь докажу, что товара из магазина не забирала?
Кто гарантирует, что это все будет принято к сведению и деньги возвращены? Тем более, сумма не такая, что можно плюнуть и забыть.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер телефону.
Комментарии (2)
Попытка создать просрочку платежа
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. Не варто забувати і те, що банк звертає увагу, як часто клієнт використовує картку, тобто чим частіше Ви проводите оплати, тим більша ймовірність схвалення ліміту. Ще може допомогти довідка про доходи, документи на майно, закордонний паспорт, при наявності віз за останній рік або декларація про доходи ФОП, якщо вона у Вас є.
Ці документи є не обов'язковими, проте вони збільшать Ваші шанси на установку бажаного ліміту на картці.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Як з реквізитами на отримання на зарплатну карту соціальної допомоги можно отримати миттєву розтрочку
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий