Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
AlvinaDiduk 18 ноября 2019, 23:27
Сьогодні, 18.11.19, через термінал хотіла поповнити свою карту. Вставила карту- ввела пароль- поповнити карту… і тут підвис термінал, натиснула ще раз поповнити карту( як виявилося, в цей час виконалося 2 дії одночасно, і підтягнулася карта, на яку я останній раз здійснювала платіж). Не підозрюючи, я поповнила її на 19 000 грн. Після отримання чеку помітила, що кошти переведені не на моя карту.
Відразу подзвонила в ПРИВАТ БАНК з проханням заморозити кошти, на що мені відповіли, що заявку прийнято і вона буде розглядатися від 2 до 5 днів, а заморозити кошти вони не мають права. І це тільки в тому випадку, якщо отримувач -клієнт Приват Банку. Якщо ні — забудьте взагалі, шановні читачі, що у вас були гроші.
Після чого я запитала:« Які в мене гарантії, що кошти мені повернуться?» Отримала відповідь :« ми подзвонимо до отримувача і запитаємо, якщо він не очікував кошти, то вам їх буде повернуто, якщо скаже, що очікував, то ми не маємо права їх заморозити і повернути»!
ВИ СЕРЙОЗНО?????!!!
— « Добре, а як ви перевірите, що людина каже правду і що кошти дійсно повинні були надійти на рахунок? Адже отримувавч може сказати і неправду»
— « Ніяк. Ваше слово проти його. Якщо скаже «так», ми не повернемо кошти».

Після чого я зв*язалася з отримувачем ( оскільки замовляла товар, вже його оплатила і забрала !!!!!!( до речі, в ПРИВАТ БАНКУ пояснили, що часто трапляється так, що відправник може сказати неправду і гроші він перекинув за якийсь замовлений товар чи позику, а тепер намагається повернути!), пояснила причину, він погодився повернути, але, оскільки то кредитна карта, і на ній мінус, то при переказі в нього зніметься 4% в нього( точніше, з моїх грошей )+ 1 % моя комісія.
Загалом, біля 1000 грн ПРИВАТ БАНК, НЕ ВНИКНУВШИ В ПРОБЛЕМУ, НЕ ВДАРИВШИ ПАЛЬЦЕМ ОБ ПАЛЕЦЬ, ЗАРОБИЛИ НА РІВНОМУ МІСЦІ!

Після того, я подзвонила в банк і запитала про комісію, чи мені повернуть %.
На що я отримала відповідь:«Альвіна Вододимирівна, Ви ж розібралится з проблемою самі?! От якби Ви почекали, щоб менеджер банку зв*язався з отримувачем і підтвертив, що кошти було переведено помилково, то ми б повернули всі кошти на карту.!»
Я попросила надіслати мені анкету для оцінки роботи працівника банку. Анкета прийшла, відмітила НЕГАТИВНИЙ відгук. Дзвінок.
-«Альвіна Володимирівна, доброго дня! Ви залишили негативний відгук. Не могли б обгрунтувати свою позицію?

— Пояснила всю ситуацію 3 раз, задала одне питання.
» Як ви мені, як клієнту свого банку, допомогли у вирішенні даної ситуації?"
— Довга пауза, оскільки не було чого сказати...«Так, ситуація не з приємних, я записала Ваше звернення, від імені банку приношу вибачення!»
ВСЕ! НА ЦЬОМУ ВСЕ!
Як можна діяти в користь отримувача, якщо кошти пішли від відправника?
Як можна, не перевіряючи, не звіряючи переписок, де згадувалося про відповідні суми, закрити на все очі?
Як можна бути скільки років на ринку і так халатно відноситися до вирішення питань?
Я впевнена, що таких ситуацій, Як в мене, тисячі, а людей совісних, які повернуть гроші, одиниці…
Жаль, дуже жаль, що в нашій країні працюють такі структури.

Шановні працівники ПРИВАТ БАНКУ, бажаю, щоб ваші проблеми так само

справедливо вирішувалися, як ви вирішуєте питання вашого клієнта!
Приватбанк
Ответ банка
19 ноября 2019, 12:31
Добрий день.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Полезный комментарий
R Юрий 19 ноября 2019, 16:58
На будущее, небольшой лайфхак. Чтобы пополнить свою карту, достаточно на экране терминала выбрать пополнить карту, потом вставляете свою карту, терминал её считывает и выдаёт сразу данные ФИО владельца. И сразу можете пополнять. Никаких пин кодов или других операций выполнять не нужно. Что обезопасит вас от неправильных действий. Если пополняете на большие суммы, то разделите платёж на несколько частей. Например по 3-5 тыс. Это обезопасит вас в случае сбоя терминала потерять всю сумму сразу. Пишу вам из личного опыта. В этом банке надо быть подкованным к любым ситуациям.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Вова Бик 18 ноября 2019, 23:17
добрий вечір як взнати загальну суму коштів які надійшли за цілий рік на мій рахунок?
Приватбанк
Ответ банка
19 ноября 2019, 8:41
Доброго ранку!
Ви можете сформувати виписку за карткою, в якій буде вказано суму надходжень за обраний період, за допомогою Приват24, пройшовши до меню: «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок».
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Bumer32 18 ноября 2019, 22:58
Являюсь клиентом Приватбанка уже 15 лет. За все эти годы ни разу не было никаких недоразумений. Все понятно и прозрачно. Хочу выразить благодарность этому банку за все годы сотрудничества. И да, я всегда с вами.
Приватбанк
Ответ банка
19 ноября 2019, 8:30
Доброго ранку!
Дякуємо за Ваш відгук.
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
Минфин
Ответ администратора
21 ноября 2019, 17:31
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 21.11.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Stillnois 18 ноября 2019, 20:37
Берет мин предоплату на этом и живет.
За доставку гртвен 60, я вычту их с наложенного а остальное оплатите на почте
Вот моя карточка 5174 7499 0068 5505 Светлана Жукова, как оплатите сообщите и напишите данные для отправки
Приватбанк
Ответ банка
19 ноября 2019, 8:23
Доброго ранку!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв'язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Мария Халицкая 18 ноября 2019, 18:14
Что же вы так плохо относитесь к инвалидам и обманываете их!? Заказала у вас карточку 02/11 /2019 с доставкой домой по телефону. В службе поддержки мне сказали, что могут доставить только карту «Универсальная», домой, что другие типы карт не доставляют. Карту привёз курьер, сфотографировали с этой картой, документы все ему передала, что требовались, договор подписала. И всё. Картой невозможно пользоватся. Нет ни пин кода и карточка не активирована, хотя обещали, что вышлют всё по СМС. Сегодня звонила, говорят, что надо явится лично. Это как же так, зачем же вы высылали карточку тогда? Я инвалид, мне очень тяжело двигаться, нужно привлекать родственников, чтобы я могла приехать в банк. И не все отделения оборудованы для инвалидов. Почему вы так поступаете и обманываете? Карту, что мне привезли 4149 4390 1158 9375. Надеюсь, что это всё таки свинство и некомпетентность отдельных сотрудников, а не политика Приватбанка… И вы всё таки активируете мне карточку и сообщите пин код по смс. Жду ответа…
Приватбанк
Ответ банка
18 ноября 2019, 19:22
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
OldMerri 18 ноября 2019, 16:34
17,11,19 заказывала такси UBER в г.Киеве, машину отменили т.к. банк отказал--сообщили что нет лимита на оплату, хотя деньги на счету были. Через 5минут я заказываю другую машину такси UBER, провожу оплату в сумме 55грн через телефон. Но самое интересное что сегодня 18,11,19 с меня списали 58грн, за первый заказ, который был отклонен банком. В банк звонили 9раз, ДЕВЯТЬ… НО так нткто и не перезвонил. Написала на сайте в онлайн поддержку---загадочный консультант Ярослав ответил что деньги зарезервированы и ждут списания фирмой UBER. Если не такси не подтвердит списание то они мне вернутся через 10дней. Во первых ответа от такого консультанта я ожидала 20минут. Хочется услышать ответ банка
1 на основании чего банка сначала отказал в оплате Но через 5минут провел оплату другого заказа
2 почему банк будет держать мои деньги 10 дней. Если я не воспользовалась услугой такси и заказ НЕ БЫЛ подтвержден.
3 когда будут возвращены деньги которые вы, банк, незаконно списали с моей карты
Приватбанк
Ответ банка
18 ноября 2019, 18:18
Повідомлення про причини відхилення платежу було направлено на Ваш e-mail.
До банку надійшов повторний запит з Uber на списання суми. Ви можете звернутися в підтримку служби таксі для уточнення причин запиту цієї суми.
Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на картку протягом 11 днів.
Проблема решена
Serik80 18 ноября 2019, 15:07
ОСББ согласно городской программы решением сессии выделили сумму для погашения тела кредита в 61 613 грн. Перечислили на банк 03.10. и пока я не начал узнавать где же деньги то как выяснилось банк их держал у себя в течении 23 дней. И перечислил на счёт ОСББ 25.10.

Так этого им было мало… мы 27.10. перевели на погашения тела кредита 61 614, а банк сам взял и распределил сняв непонятные проценты и т.д.

С банком 3700 ведём переговоры уже месяц. Кормят обещаниями но от этого меньше % мы платить не стали.

Так что кто надумает связываться с ними в Полтавской области да и вообще задумайтесь. Мы больше ни ногой
Приватбанк
Ответ банка
18 ноября 2019, 17:27
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Юлия Черная 18 ноября 2019, 15:02
Я открыла в Приват Банке универсальную карточку.Уточняю:«не кредитную и не зарплатную», а обычную карточку, чтобы отлачивать комуналку.Ложу на карточку сВои деньги, свои.Почему я должна платить комиссию в своем же банке? Когда перевожу деньги с Привата на Приват, оплачую мобильную связь, снимая *** … наличку.Прихожу к терминалу ОщадБанка и снимаю(минуточку!)снимаю деньги в другом банке без комиссии.
Обращаюсь к руководству Приват Банка: «пересмотрите отношения к своему клиенту».С Вашим подходом от Вас уйдет немало клиентов, которые найдут себе лучшие Банки.
Приватбанк
Ответ банка
18 ноября 2019, 16:22
Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання даної послуги та відсотка прибутку. На вибір клієнта банком пропонуються різні варіанти карток, з яких кожен може вибрати більш зручний для себе.
Більш детально з тарифами карток Ви можете ознайомитися на офіційному сайті https://privatbank.ua/platezhnie-karty
Якщо не виходить розібратись в тарифах, уточніть, будь ласка, деталі в особистому повідомленні, ми допоможемо вирішити питання.
Проблема решена
elena1504 18 ноября 2019, 13:02
В июле 2019г оператор приватбанка позвонила и предложила мне оформить депозит 1000 грн на 3 мес.из полученой пенсии и сказала, что расторгнуть могу в любой день. После 3 -х мес. без сообщений автоматически продлили., увидела позже. Сегодня через оператора хотела рассторгнуть, ответили.что в телефонном режиме не могут.надо на приват 24 в кабинете и убедила, что моя 1000 полностью вернется., на самом деле через кабинет вычли 26,71 грн. т.е вернули 973,29грн. опять обманули. разочарована банком. К оператору не дозвониться, ждала 45 мин впустую. со второй попытки через время ответили. 3-я попытка насчет обмана, что вернется 1000 опять не дозвонилась.
Приватбанк
Ответ банка
18 ноября 2019, 14:55
Всі депозитні договори містять пункт про те, що якщо після закінчення терміну дії вкладу жодна зі сторін не побажає його розірвати, договір вважається автоматично продовженим на наступний термін без явки вкладника в банк.
Процедура автоматичного продовження зручна як для вкладника, так і для банку. Вам не треба звертатися в банк для переукладення договору, перед Вами не стоїть дилема, як вигідніше розмістити кошти по закінчилося депозиту. Для банку значно знижуються операційні витрати з переоформлення договорів з вичерпаним терміном.
При достроковому розірванні відсотки виплачуються за ставкою 'До запитання' на всьому терміні 'Стандарту безподаткового'.
Протягом кількох місяців дії вкладу Вам на картку зараховувались відсотки по депозиту.
Але, згідно з умовами дострокового розірвання, відсотки мають бути перераховані з розрахунку 0,01% річних.
Після перерахунку виплачених раніше відсотків, сума була утримана з тіла вкладу при поверненні.
І з урахуванням попередніх виплат, сума вкладу повернута в повному обсязі.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
alla1969 18 ноября 2019, 12:19
Здравствуйте! Какой *** придумал чипованную карту, при покупки с которой не нужно вводить пин код?!!!.. Что это за карта, которой могут пользоваться все?)). Да завтра вор вырвет сумку в которой будет ваша карта и телефон, либо потеряется кошелек в котором чипованная карта без пин кода… а сразу не обратишь на это внимание, у меня уже был такой случай… И что? Получается любой этой картой может пользоваться!!!… Это тупость не виданная, если мне не заменят карту с пин кодом, то с таким банком надо срочно прощаться…
Приватбанк
Ответ банка
18 ноября 2019, 13:03
Технологія безконтактних платежів Visa PayWave / MasterCard PayPass дозволяє здійснювати транзакції, не випускаючий картку з рук.
Це мінімум рухів и максимум зручності. Сплачено покупки одним рухом руки, просто піднісши картку до терміналу з символом безконтактної оплати.
Безконтактним платежем по картках з такою властивістю можна сплатити на суму:
500 грн по картці Mastercard, до 1000 грн по картці Visa.
Ми склали 10 простих правил, дотримуючись яких Ви можете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Проблема решена
grenka0202 18 ноября 2019, 10:05
Я такого еще не видела! Одно время все настойчиво названивали, просили воспользоваться карточкой Универсальная, которую открыли против моей воли: сказали, что не могут дать карту для выплат, не дав в нагрузку универсальную. А потом, когда я так и не стала ей пользоваться, сами сделали перевод между счетами, пополнив Универсальную с копилки — при этом, помимо всего прочего, я лишилась процентов с копилки. Но главное сам факт, что моими счетами кто-то управляет без моего ведома!!!
Приватбанк
Ответ банка
18 ноября 2019, 11:35
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Являюсь клиентом банка более 10 лет. Много раз была несогласна с некоторыми действиями, но как говорится, то дело прошлое. Недавно мне понадобилась справка с платежными реквизитами для разовой выплаты. В банке с меня запросили 100 грн. за бумажку А4 с печатью и подписью. На выписывание ее оператор потратила не более 3-х минут. За сто грн. я работаю полдня. За 3 минуты работы оператора я отдала 100 грн. Мало того, чек не выдали, принтер не печатает. Предложили распечатать потом квитанцию через Приват24. Я думаю, что справки такого рода должны выдаваться бесплатно.
Приватбанк
Ответ банка
18 ноября 2019, 10:14
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Дозвольте зазначити, що для отримання довідки не обов'язково відвідувати відділення. Ми постійно працюємо над розширенням і вдосконаленням віддалених сервісів — Приват24, мобільні додатки під різні послуги. Ви можете сформувати довідку самостійно і абсолютно безкоштовно в особистому кабінеті Приват24, меню: «Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку».
Galja2 17 ноября 2019, 22:01
Продавала деякий товар через інтернет, хтось з недобросовісних клієнтів пожалівся на мене в банк, хоча жодного разу проблеми не було з доставкою товару. вже близько року приват банк не хоче пропускати платежі на мою карту, потребує підтвердження по телефону, коли клієнт робить підтвердження, оператор платіж відхиляє, аргументуючи тим, що на мене є скарги, що товар не приходив людям, і я є шахрайкою( маю навіть аудіозапис розмови). Я в свою чергу зверталась у головне відділення та на гарячу лінію, де стверджують, що скарг немає я картки активні. А платежі вибірково відхиляються у цілях безпеки, що є брехнею.
Відкрила карти інших банків, клієнти теж не можуть переказати кошти через приват24, банк відхиляє і навіть блокує карти клієнтів у цілях безпеки.
Приватбанк
Ответ банка
18 ноября 2019, 10:11
З метою безпеки платежів і захисту коштів на рахунках, ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі онлайн. Дійсно, вибірково платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками Відділу Моніторингу. Обмеження на карту відправника могло бути встановлено у разі, якщо відправник не підтвердив платіж. У разі, якщо у відправника виникають будь-які труднощі, він завжди може звернутися в підтримку банку для надання допомоги.
Проблема решена
Danila Saumov 17 ноября 2019, 17:41
Как и многие 11.11 делал покупку на Али экспресс, расчитывался картой Приват Банка, После покупки через минуту пришел отказ и деньги вернулись обратно на карту, продавец через время закрыл заказ, попробовал еще раз оплатить снова отказ и возврат денег обратно на счет! Продавец снова закрыл заказ! После третей попытки все получилось!!! Покупки делал утром! Вечером того же дня приходит списание 4000 грн, потом через минуту еще 4000! Звоню в 3700 объясняю что произошло через час возвращают средства на счет! НО через 2 дня списывают 4000 обратно а еще через день еще 4000!!! Звоню говорят ждите от 45 до 120 дней, средства списал другой банк!!! Я так понимаю я не один такой!!! Просто жесть!!! Слов нет ругаться без полезно!!!
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2019, 18:45
Добрий вечір!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Дозвольте пояснити, що правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час Ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на Ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.

Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Яков Тулинков 17 ноября 2019, 17:14
Разрекламировал банк карточки с индивидуальных дизайном. Решил и я заказать себе такую. Выбрал картинку с фотографией здания. Система выдала ошибку, что на картинке присутствуют известные личности (актеры, музыканты, государственные деятели, герои мультфильмов, герои компьютерных игор и т.д.). Только там вообще нет никаких личностей, там здание. И всё, никак не возможно пропустить картинку. Услугу разрекламировали, но она не работает.
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2019, 18:30
Добрий вечір!
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що зображення, самостійно завантажені Клієнтом при замовленні картки з індивідуальним дизайном, проходять обов'язкову валідацію — перевірку відповідності зображення на картці вимогам платіжної системи та законодавства.
На картці не можуть бути присутніми:
логотипи платіжних систем;
політичні гасла, символи, державні символи;
рекламні матеріали, логотипи, емблеми;
товари із зазначенням або зображенням торгової марки;
товари, захищені авторським правом;
відомі особистості (актори, музиканти, державні, герої мультфільмів, герої комп'ютерних ігор і т.д.);
телефонні номери і адреси електронної пошти;
провокаційні або сексуальні матеріали, зображення порнографічного характеру;
матеріали, що ображають культурні або релігійні цінності;
а також зображення, які пропагують насильство, нацизм, наркоманію, алкоголізм та інші шкідливі звички.
Більш детально про вимоги до зображень можна дізнатися при замовленні карти на сайтеhttps: //carddesign.privatbank.ua/
Дозвольте нам детально розглянути Ваш випадок. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях.
Полезный комментарий
Яков Тулинков 18 ноября 2019, 18:30
Благодарю сотрудников банка за решение проблемы) Всё сработало, карточка оформилась. Жаль только, что 3 обращения в чат не принесли таких результатов, как негативный отзыв.
Алёна Д 17 ноября 2019, 16:42
Ніколи не було проблем з Приватом до 11.11 я оплачувала замовлення на  AliExpress, пробувала 4 рази по одному заказу и ще раз 10 по іншим всі рази оплата не проходила і звичайно AliExpress видавав помилку, як думаю у більшості хто пробував щось оплатити, а замовлення залишалося не оплачене. Кожний раз чомусь списувалася сумма і поверталася хоча я не вводила навіть підтверджуючий код. Я роблю покупки дуже часто на AliExpress ніколи без коду підтвердження раніше гроші не списували. В цей раз списували, але повертали на протязі 5-10 хвилин. І один з таких платежів на 32.55$ не повернувся на карту. Я звернулася до оператора це окрема історія скільки часу потрачено на те щоб щось дізнатися, але сказали що транзакція є, гроші не списані, а заблоковані на користь AliExpress і на протязі аж 10 днів мають повернутися. Так як мені потрібно отримати це замовлення то мені прийшлося цей самий заказ оплатити знову і на слідующий день коли проблеми у Приват Банку були вирішені, а я впевнилась що статус оплати на Aliexpress не змінився я провела оплату за цей заказ знову із своїх коштів. Тому Aliexpress на ті кошти вже не може ні як претендувати у них цей заказ оплачений іншою транзакцією. Я оформила всі потрібні заявки на повернення у оператора і чекаю повернення, але сьогодні на 6 день замість коштів отримую лист що я маю підтвердити документально скасування платежу!

«Надайте, будь ласка, у банк один із документів, що підтверджують скасування купівлі або ненадання послуги/товару:

— копію чека, що підтверджує скасування в торговій точці, де вказана дата і сума операції;
— будь-які інші документи, що підтверджують скасування оплати послуги/товару;
— листування з торговою точкою, де зазначено, що послугу/товар не буде надано;
— скриншот сторінки сайта, на якому Ви здійснювали купівлю, з інформацією про скасування купівлі.»

Ви взагалі там думаєте що відправляєте? Які чеки від Aliexpress? Ви робите скріншоти всіх своїх оплат ще й коли робите іх з мобільного? Aliexpress не отримав нічого від вас крім помилки, яку Ви самі визнали що не справлялися з потоком транзакцій. Всі замовлення не оплачені в статусі на Aliexpress були ось вся інформація. Я Ali теж залишала заявку але вони не відповідають і Ви думаю б не відповідали якщо б продали на 38млрд$. У мене таких помилкових транзакцій за день було 15-20 і Ви самі знаєте що це Ваша проблема. Що ще я маю надати Вам щоб повернути свої кошти? Я відправила всі скріншоти які мала і з оплати того ж замовлення на слідующий день і що я отримала?

«На жаль, наданий Вами документ не підтверджує факт скасування замовлення. Рекомендуємо Вам звернутися до продавця та запитати підтверджувальний документ (переписку з магазином), де буде зазначено, що послугу Ви не отримали.»

А може б Ви спробували звернутися до Aliexpress по всім транзакціям? Щоб самим вирішити проблеми всіх Ваших клієнтів яку Ви самі створили нам, і думаю нас тут пару сотень мінімум набереться тих у кого так списало кошти. Тому тепер буду думати чи користуватися картою Привата.
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2019, 18:01
Добрий вечір!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер телефону.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SUPER1984 17 ноября 2019, 16:39
В целом приват не плохой банк, удобно пользоваться картой универсальной для оплаты коммунальных, оплаты в аптеке, магазине и т.д.
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2019, 17:58
Добрий день!
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
LikaS 17 ноября 2019, 14:40
5 ноября, когда был глобальный сбой при операциях с помощью карточек, я производила оплату универсальной картой в магазине. Было 3 попытки оплатить товар на одной кассе (все время выдавало «операция отклонена») и один раз на другой кассе. Результат тот же. Налички у меня с собой не было, пришлось оставить товар и уйти.
Дома связалась со службой поддержки и выяснилось, что мою карту в добавок ко всему еще и заблокировали. После долгих и мучительных переговоров в течение нескольких дней 3 списанных суммы на сегодняшний день вернули. Одна висит невозвратом до сих пор.
Сегодня получила письмо:
Надайте, будь ласка, у банк один із документів, що підтверджують скасування купівлі або ненадання послуги/товару:

— копію чека, що підтверджує скасування в торговій точці, де вказана дата і сума операції;
— будь-які інші документи, що підтверджують скасування оплати послуги/товару;
— листування з торговою точкою, де зазначено, що послугу/товар не буде надано;

Естественно, никаких копий чека быть не могло, ведь во всех случаях выдавалось сообщение об отклонении платежа. Никаких других бумаг тоже не существует, подтверждающих «скасування оплати послуги/товару», как и того, что бесплатно мне в магазине никто товар забрать не позволил бы, это и так понятно.
Сегодня созвонилась со службой поддержки и мне после долгих разбирательств ответили, что магазин подтвердил (!!!!!!!) списание денег по одному из платежей! Почему же на терминалах магазина все время светила надпись об отклонении платежа? И как я теперь докажу, что товара из магазина не забирала?

Кто гарантирует, что это все будет принято к сведению и деньги возвращены? Тем более, сумма не такая, что можно плюнуть и забыть.
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2019, 15:31
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер телефону.
ITProves 17 ноября 2019, 14:16
Пользуюсь услугами Приват не первый год, за это время использовались и депозиты, и кредитная карта с лимитом на 50К, и платежи в рассрочку, и сопутствующие сервисы такие как страхование, статус контроль — все было удобно и оперативно. Сегодня в одностороннем порядке банк понизил кредитный лимит на 4110 грн :), при этом за всю историю нету ни одной просрочки, более того всегда успевал закрывать в рамках льготного периода всю необходимую сумму и сейчас лимит также находится в рамках льготного периода. Ранее мною был приобретен товар в рассрочку, остался завершающий платеж, а «добрый» и «лояльный» к своим постоянным клиентам банк решил понизить кредитный лимит в аккурат чтоб этот платеж случайно не смогло списать из-за нехватки средств на карте. Некрасиво и гадко так поступать. Благо я не в ситуации когда мне могут навязать свои условия. Итог — я досрочно закрыл рассрочку, еще более понизил кредитный лимит до 30К, остановил подписку на статус контроль, выключил депозиты, закрыл интернет карты которые участвуют в подписках на разного рода сервисы, позвонил оператору поблагодарил банк за столь прозорливый подход и пообещал что закрою окончательно счета в декабре. Совет сообществу — не используйте кредитный лимит и рассрочку одновременно, т.к. видимо в банке появились умники которые не побрезгуют загнать Вас в кабалу, случайно понизив лимит в аккурат перед запланированным платежом. Отдельный привет моим многочисленным менеджерам Голд клуба которые никто от слова совсем не выходили на связь за эти годы, а потенциальный премиальный менеджер просто забыла дату встречи и спустя пару недель с обиженным голосом пыталась назначить новую дату т.к. платинум карта давно ожидает в отделении.
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2019, 15:23
Добрий день!
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. Не варто забувати і те, що банк звертає увагу, як часто клієнт використовує картку, тобто чим частіше Ви проводите оплати, тим більша ймовірність схвалення ліміту. Ще може допомогти довідка про доходи, документи на майно, закордонний паспорт, при наявності віз за останній рік або декларація про доходи ФОП, якщо вона у Вас є.
Ці документи є не обов'язковими, проте вони збільшать Ваші шанси на установку бажаного ліміту на картці.
З повагою, ПриватБанк.
Nikolai3 17 ноября 2019, 12:53
Я звернувся до Глухівського відділення Приватбанку №3 для отримання реквізитів на виплату соціальної допомоги на зарплатну карту. Співробітник банку поки оформляла мою заявку на реквізити, не говорячи жодного слова про кредит, оформила миттєву розстрочку, за рахунок якої погасила мій кредитний ліміт на картці універсальна, який я сплачував вчасно, змінювати нічого не просив. Мені на телефон прийшов код, співробітник попросила озвучити його, я озвучив. І через 3 дні зайшовши в свій кабінет на я дізнаюся, у що у мене оформлена миттєва розтрочка завдяки якій я повинен переплатити 3 тисячі процентів. Я не давав на це някої згоди. Ось так нас «взувають» в Приватбанку.
Приватбанк
Ответ банка
17 ноября 2019, 13:16
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝