×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Все курсы банка |
Повернiть мени мои кошти, г.Раздельная,Одесская обл.ПРИВАТБАНК
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте зазначити, що в подібній ситуації банк рекомендує звернутись в поліцію для написання заяви про шахрайство. Так як проведення розслідування та виявлення факту злочину(шахрайства) знаходиться в рамках повноважень правоохоронних органів. При надходженні запиту в банк, надається вся необхідна інформацію для проведення розслідування.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Не вистачає фахівців
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми постійно працюємо над підвищенням якості обслуговування та намагаємось мінімізувати необхідність звернення до відділення. Для цього активно розвиваємо мережу терміналів та банкоматів і вдосконалюємо онлайн банкінг. За необхідності Ви завжди можете звернутись в онлайн підтримку, щоб отримати відповіді на питання.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Зачислило часть денег через терминал
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Кража банком
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
УЖАС,издевательство над людьми
И это только капля в море, у банка есть куча недостатков, которые не только помогут лешиться нервов и ума, ну и денег с карты…
Дозвольте зазначити, що автоматична зміна ПІН-коду може бути проведена банком з міркувань безпеки, якщо є підозра на використання Вашої картки третіми особами. Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Повний хаос в роботі системи, починаючи з 13.09
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Не має злагодженої роботи між відділами банку та рівня володіння інформацією між працівниками
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Помилково надіслані гроші
Щоб допомогти в даному питанні ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили додаткову інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (11)
Гроші не віддають, онлайн підтримка відсутня
Гроші з картки списані, на картку Приватбанку не потрапили і досі.
Онлайн підтримка в кабінеті Приватбанку не реагує з суботи!
В колл-центрі іншого банку повідомили, що гроші надійшли на сервіс Sendmoney і далі питання за Проватом.
В онлайн чаті приходить автоматична розсилка, що гроші будуть повернуті через 3 дні при оплаті в мережі Приватбанку і через 10 днів при оплаті через інші банки.
Я платила через ваш сервіс Sendmoney!
3 дні вже минуло!!! Де мої гроші?
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Зняло гроші з карточки gold
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Спасли от МФО
Увидел в ПриватБанке карту универсальная Gold. Это было мое спасение.
Кредитный лимит до 75000. По началу был на нуле, долго добивался повышения, но все же после общения с консультантом, после того как все объяснил она предложила мне вариант, который сыграл главную роль в этой ситуации.
Я очень благодарен этому банку, пользуюсь им уже несколько лет и готов пользоваться хоть до конца жизни!!!
Спасибо вам огромное!!!
Дякуємо за Ваш відгук, завдяки йому ми розуміємо, що рухаємося в правильному напрямку і докладемо максимум зусиль, щоб ставати ще краще.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Списание
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
По сегодняшний день денег нет.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін та прикладаємо для цього максимум зусиль.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Приватбанк самый худший банк МОШЕННИКИ
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваші контакні дані, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (3)
ПРИВАТ БАНК ВОРЫ!
Нам дуже шкода, що у Вас склалась негативна думка про банк.
Нами була надіслана відповідь щодо Вашого питання приватним повідомленням.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Дважды сняли деньги
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Неудачная оплата, потерянные деньги и отвратительный сервис онлайн-службы
Уважаемый ПриватБанк, не заставляйте своих клиентов огребать за ваши косяки. Сбой случился, бывает, и не впервые, но будьте добры вернуть деньги, которые куда-то исчезли не по вине клиента. А ещё большая просьба набирать более ответственных сотрудников, которые будут помогать, а не игнорировать.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
Також, нами буде проведено роботу зі співробітниками, щоб надалі ні Ви, ні інші наші клієнти не стикались з такою ситуацією.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Не возвращают деньги!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші спеціалісти прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.»
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми робимо все можливе для якомога швидшого вирішення питання.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Приватбанк
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей.
Хочемо зазначити, що при наданні даних картки кредитній організації, Ви дали згоду на списання коштів з картки, в зв'язку з чим, кошти могли бути списані у разі недотримання умов договору.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
кредит
Нам шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Хочемо зазначити, що згідно з діючим договором у разі використання кредитних коштів після виходу з пільгового періоду потрібно щомісячне внесення коштів. За необхідності Ви маєте можливість внести не всю суму кредиту відразу, а обмежуватися щомісячними мінімальним платежами в розмірі 5% від залишку заборгованості, але не менше 100 грн.
Якщо було порушено умови договору, рекомендуємо провести всі передбачені договором платежі й надалі дотримуватися правил погашення (https://pb.ua/platezhnie-karty/universalna/).
Комментарии (2)