×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.55 | 44.55 |
USD | 42.15 | 42.75 |
Все курсы банка |
Держите при себе отвёртку и молоток, если пользуетесь терминалом самообслуживания
В итоге с момента инцидента до крайнего отказа прошло 4 месяца, из которых большую часть времени заявка была у службы безопасности банка, и по итогу получен тот же ответ, что и за пару дней после.
Поэтому, при пользовании терминалом самообслуживания советую «бороться» за купюру до конца.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
Комментарии (4)
Великі комісії
Комментарии (1)
Подяка оператору ПриватБанку
Звати оператора Микола, дуже швидко вирішив моє питання щодо токену карти, без зайвих формувань додаткових заявок чи незрозумілих запитань. Надав все доступною, але професійною мовою, справжній профі своєї справи😎
Написать комментарий
Шахрайство в Приватбанку
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проведення розслідування за фактом шахрайства займаються правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (6)
Відмовили в обслуговуванні і відмовляються повертати кошти
Підтримка сказала що відмовлено в обслуговуванні, прийдіть у відділення, вам перерахують кошти на інший банк.
А я знаходжуся закордоном, відповідно прийти у відділення не можу. На це відповіли що може прийти довірена особа (якої немає), або ж прийдіть пізніше, коли будете в Україні…
Можна якось отримати кошти не будучи в Україні?
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (3)
Мошенничество по блокировке счетов набирает катастрофических оборотов и банки этому способствуют в том числе и Приват банк.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Комментарии (27)
Не правомірно обмежили мої дії.
Перепрошуємо за можливі незручності. У разі, якщо вам відмовлено в проведенні платежу системою безпеки, радимо скористатись альтернативними способами.
Комментарии (3)
Як я відвідав відділення
Нам дуже шкода, що при зверненні до відділення ви отримали неприємний досвід. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Написать комментарий
Приватбанк не відповідає
24 жовтня 2023 року я відвідала відділення Приватбанку і написала заяву про переведення коштів на рахунок в іншому банку.
20 листопада і 24 листопада 2023 року я направила електроні листи до Приватбанку із проханням надати виписку або платіжне доручення про факт переведення моїх коштів.
Сьогодні вже 29 листопада 2023 року, ані відповіді, ані коштів я так і не отримала!!!
Допоможіть мені повернуи кошти
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Написать комментарий
Возврат средств
Тут же обратилась на горячую линию, оставила заявку. Результат — отказ в возврате средств. Без пояснения причины, без каких-либо доводов!!!
Работники банка или инкассаторы просто разводят на деньги!
Оператор колл-центра посоветовала обращаться в полицию…только есть ли смысл
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (2)
Шановний Приват! Дякую за ваш час в розгляді моєї заявки 15832314
Повірте в наш нелегкий час кожен дотик з фінансами важливий, а ви робите його доступним
Приємно мати справу з професіоналами свого діла
Щиро ваш клієнт вже не перший десяток років)
Комментарии (1)
Шахрайство
Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки та надана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними й слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію по транзакції.
За вашим зверненням був сформований запит на оскарження операції до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання.
Комментарии (2)
Дуже важко стати клієнтом приватбанку
Прийшли до того, що сказали зачекати 2 тижнi i пробувати знову — ок. Зачекав. Нiчого не змiнилось.
Але що найгiрше так це пiдтримка. Якщо ти не клієнт є лише бот. Тобто гуляй лiсом) Переписка з ботом виглядає так:
— Щоб з'єднатись з оператором авторизуйтесь.
Авторизуюсь.
— Дякуємо за авторизацiю.
— Щоб з'єднатись з оператором — авторизуйтесь.
I так по колу.
Загалом просто жах
Написать комментарий
жадность или глупость?
Заявки купівлі-продажу безготівкової валюти клієнтів банку проводяться за курсом встановленим банком на день операції та курс валют може оновлюватися у різний час доби згідно з постановою НБУ «Положення про здійснення операцій з валютними цінностями».
Також згідно постанови НБУ №121 банку дозволено самостійно встановлювати курс купівлі/продажу безготівкової валюти.
З відпусканням НБУ курсу на міжбанкіському ринку наявна достатньо висока волатильність зокрема по євро, через коливання пари EUR/USD.
Комментарии (11)
Приватбанк МОШЕННИКИ! Не рекомендую!
Комментарии (13)
Приватбанк не возвращает деньги с отменённой транзакции
Сотрудники обеих компаний не компетентные, каждый оператор как Приватбанка, так и «UPG» называл разные даты, разное время и разные причины, по которой возник этот сбой. Подождите 5 минут, 15 минут, 45 минут, 3 часа, 3 дня, до 11 дней, а в итоге сказали, что возврат моих же денег может длиться более 120 дней, и это в период войны, когда каждая гривна на счету! Топливо не получил, деньги забрали, а возвращать не хотят, сервис.
Повторюсь, пришло уведомление в Приват24 со ссылкой на заявку в которой сказано, что средства должны вернуть в течении 11 дней с момента подачи заявки.
Данные о заявке поданной в Приватбанк
ID заявки: 2762403
Дата и время подачи заявки: 15.11.2023 22:46
Коли Ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
Комментарии (2)
Банк заблокав мої картки з усіма коштами на рахунку та доступ до системи Приват24
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Комментарии (1)
Приват банк угрожает мне испортить кредитную историю
Банк може переглянути нараховані відсотки у разі позитивного рішення за заявкою на оскарження операції. До цього рахунок обслуговується на стандартних умовах.
Комментарии (2)
Проблеми із виведенням коштів. БЕЗПІДСТАВНЕ блокування карти
Ваше питання було детально розглянуто банком, та надані рекомендації для врегулювання питання.
Комментарии (1)
ПриватБанк блокує мою карту за зняття готівки за кордоном
Після успішної перевірки фото, вам буде відправлено повідомлення від банку, щодо результату перевірки та можливості користуватись карткою. Дякуємо за розуміння.
Комментарии (4)