×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.7 | 41.3 |
Все курсы банка |
Все проблемы можно решить!
Дякуємо, за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
ПриватБанк украл мои 500 грн.
Хочу чтобы банк предоставил мне видео, моего пополнения.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Незаконно нарахований кредитний борг
Зі слів в телефонному режимі консультантів банку, ця сума була списана з мого рахунку помилково по вині банку. Цей факт є безспірним.
По факту помилки банку мені чомусь нараховуються відсотки по кредиту. Це при тому що вина в даній ситуації несанкціонованого списання коштів є виключно банку.
Якщо банком виявлена допущена ними помилка то чи виконав банк вимоги підпункту 32.3.1 статті 35 Закону № 2346, а також пункту 2.36, і 2.37 Інструкції № 22 по виправленні помилки. Чому мені не було офіційно направлено повідомлення про помилковий переказ згідно п. 1.12 глави 1 Інструкції № 22, додатку 21 до Інструкції?
А також чому мене не поінформували у встановленому банком порядку про зміну кредитного ліміту банком в односторонньому порядку?
Банком порушено правила розрахункових операцій і він несе за це відповідальність за ч.3 ст.1092 Цивільного Кодексу України, та інших діючих нормативних актів.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб детальніше розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Да и вдогонку...
От я как клиент желаю получать доходы ежедневно по депозитам в гривне. И валюта «бесхозая» имеется. Хотя, % по валютнм депозитам у Вас «ниже плинтуса», но все-таки! :)
Як альтернатива, замість відкриття десятків вкладів, ми пропонуємо клієнтам зручність в обслуговуванні. Можна відкрити, наприклад, десять депозитів на більші суми та не плутатись в них. В цьому допоможе онлайн банкінг Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Ребята, вы реально уже достали
Бывает очень много транзакций. Но по входу…
То весь день нормально (логин и пароль), то звонки или СМС после полуночи…
И не надо мне втюхивать, что это для моей же безопасности. Иттить, ну с одного и того-же ИПа захожу на протяжении 10! лет.
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк через те, що ми піклуємось про безпеку Ваших фінансових операцій. Додаткове підтвердження входу в Приват24 може створити секундну незручність, але ця процедура є одним із заходів безпеки, котрі використувує банк, щоб недопустити можливість заволодіння Вашими коштами третіми особами.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Бюрократия и отфутболивание
Моя главная пластиковая карта на данный момент — от одного из банков США (я жил там много лет). Она замечательно работает во всех магазинах Киева, где POS-терминал от других банков (Альфа или Аваль или Герц например). А вот если POS терминал от Приватбанка — отказ, код 12, и все тут. Я пробовал звонить на номер, что на чеке с отказом (0800-500-030), но каждый раз упирался в стену. Эта служба прячется за одну из следующих отговорок: 1) «мы поддерживаем владельцев POS-терминалов, а не владельцев платежных карт» 2) «отказ пришел от вашего банка, звоните им» — и игнорируют мои слова о том, что я звонил в свой банк, они не видят этих отказов, эти транзакции не доходят до моего банка совсем.
В общем, такое ощущение, что система Приватбанка останавливает эти транзакции сама, не отправляет их дальше в международную платежную систему. Проблема только с картой этого (небольшого) банка — Synchrony Bank (BIN 521853), карты других американских банков работают.
С удовольствием предоставлю любые детали, если найдется сотрудник банка, который захочет разобраться и помочь.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення додаткової інформації, що допоможе нам детальніше розібратись в даному питанні.
З повагою, ПриватБанк.
Хорошо бы все подразделения банка - включая кол-центр - работали так же эффективно...
Комментарии (1)
Произвол Привата.
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Розблокування картки та входу в приват 24
Дякуємо за Ваш відгук, завдяки йому ми розуміємо, що рухаємося в правильному напрямку і докладемо максимум зусиль, щоб ставати ще краще.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Где мои деньги
Дозвольте пояснити, що при проведенні описаної Вами операції ПриватБанк не отримав фінансового підтвердження від банка екваєра, це означає, що фактично кошти не були перераховані на рахунки ПриватБанку для завершення проведення даного переказу. Кошти були повернені відправнику.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Персональный банкир - это фикция.
Прошло 24 часа, а мой персональный банкир — Снежана Коломиец продолжает работать с другим клиентом. Вероятно, у него иной статус «супер персональный» или он член «супер голд клуба». (Сарказм).
См. заголовок.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дану ситуацію вже розглядають профільні спеціалісти. Про результати Вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (23)
спасибо
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Задоволений
Написать комментарий
Чудо смс
Комментарии (28)
Приват мошенники,без причины заблокировали мои деньги,сказали что якобы была жалоба какая-то, которой нету как оказалось,придумали новую отговорку платёж небыл подтверждён
Написать комментарий
Отправили деньги в некуда
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
Написать комментарий
Постійні перебої в роботі приватбанку!!!!
Написать комментарий
А мне добавили на Пенсионную карту 10 грн.
Комментарии (3)
Приватбанк- УЖАС ПРОДОЛЖАЕТСЯ с 13.09.19 ! Это уже становится не смешно.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Оплата комунальних послуг в онлайн режимі
Дякуємо за теплі слова на адресу Микити. Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банку.
Комментарии (7)
Приватбанк- УЖАС ПРОДОЛЖАЕТСЯ!!! Это уже не смешно.
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Для того, щоб ми змогли детальніше розглянути описаний Вами випадок — рекомендуємо звернутися в нашу службу підтримки Вашій дружині. Ми будемо дуже раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)