×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.64 | 42.24 |
| Все курсы банка | ||
Найгірший банк України
Шахраї, знімають кошти з карт клієнтів приватбанку БЕЗ ПРОБЛЕМ!!! В той час коли сам власник карти, мусить підтвердити КОЖНИЙ свій платіж.
Можу сказати лиш одне, я знаю два НАЙГІРШИХ банка України, це ПРИВАТБАНК і А-БАНК.
І я чомусь не здивований що вони партнери…
Нам шкода, якщо наше піклування про безпеку Ваших коштів завдало незручності. Сподіваємося на Ваше розуміння в необхідності забезпечення зберження коштів наших клієнтів та проведення ряду операцій, що допомогають це зробити.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням системи безпеки, що дозволяє нам говорити про високий рівень захищеності персональних даних та коштів наших клієнтів. ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших персональних даних, однак ви також повинні дбати про їхню безпеку. Ми склали декілька простих правил, дотримуючись яких, ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
Якщо у Вас є невирішені питання, будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
СКАРГА
Безпека коштів та персональних даних клієнтів є одним із наших приорітетів. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист Ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших персональних даних, однак ви також повинні дбати про їхню безпеку. Ми склали декілька простих правил, дотримуючись яких, ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (10)
Который раз прошу прекратить безобразие!
Вы что там совсем обнаглели?
Як Ви вірно зазначили, переведення певної операції в розстрочку є лише пропозицією банку, від якої можна легко відмовитись.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (47)
Не пришли деньги на карту (пополнение через терминал ПБ) уже более 3-ёх суток!!!!
Как можно получить свои 7000????? Сколько можно праздновать, ребята!? Все уже работают с 2.01.2020, вы не можете соизволить человеку деньги перевести!!!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити успішність відправки платежу.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Накануне моего юбилея неожиданно сняли остаток с кредитки
Что же, господа, доживите до моего юбилея, может тогда поймете, как воспринимаются ваши подобные действия?
Вывод для себя я уже сделала, для Вас он тоже может быть неожиданным!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів на картку ПриватБанку також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдиний фактор, на підставі якого банк приймає остаточне рішення про суму ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (17)
Банкомат не зачислил деньги на счёт. Воровство денег ПриватБанк
В разі, якщо від клієнта надходить сигнал, про технічну складність при операції, то банком ініціюється перевірка для подальшого вирішення ситуації. Ми не можемо надати Вам інформацію по даній операції, так як бачимо, що мова йде про картку іншого клієнта. Будемо раді допомогти, якщо клієнт власник картки звернеться до нас в особистому повідомленні або в підтримку на нашому сайті pb.ua, де ми з задоволенням зможемо надати йому відповідь та допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (21)
Обман колл центра
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (15)
Клієнт - банк
Хочемо звернути Вашу увагу, що про перехід на реквізити в форматі IBAN НБУ попередив влітку 2019р. Разом з тим, ПриватБанк також попередив клієнтів про це, опублікувавши новину на нашому сайті — https://privatbank.ua/news/2019/7/30/990
Рекомендуємо слідкувати за новинами на сайті банку, щоб бути в курсі новин та в подальшому уникнути незручних ситуацій в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Великолепная работы сервиса поддержки.
1. Поменять номер на заграничный для доступа.
2. Получить доступ к аккаунту.
3. Закрыть карты.
4. Открыть новую.
Терпеливо, последовательно, аккуратно и эффективно.
Приват банк — преобразился!
Просто восхищен качеством работы!
Дякуємо за хорошу оцінку нашої роботи. Ми робимо все, щоб ставати краще та допомогти подолати будь-які перепони, котрі можуть виникнути у Вас на шляху в банківському обслуговуванні.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Гос. банк, всем на все плевать
3700 — бесполезный сервис
онлайн — чат — просто ужас. Сидишь ждешь по пол часа — час, что бы не получить никакого вразумительного ответа
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та детальніше розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Плохая поддержка
Я все таки дозвонилась в колл центр банка, вопрос, где и как забрать деньги с депозита, мне сказали, вы можете забрать деньги в кассе 2,3,4 января в любом отделении, но при этом не предупреждают, что денег в кассе нет и при условии, что вы можете не заказывать наличку до определенной суммы, приходится звонить и заказывать, а это снова ожидание. И если у тебя критическая ситуация, никого не волнует, заберёшь ты деньги или нет.
Больше никогда не буду и не хочу пользоваться услугами Приват Банка, ситуация не приятная, обслуживание =0! И не нужно писать о ваших извинениях, они мне ничем не помогу.
Для зручності наших клієнтів ми розмістили на сайті банку мапу з відділеннями (https://privatbank.ua/map), де також вказаний графік їх роботи та можна переглянути наявність каси або спеціаліста з обслуговування клієнтів натиснувши на «розширений пошук». Це дозволить Вам в майбутньому не витрачити час на звернення в підтримку для отримання інформації по таким питанням.
Ми звернулись до Вас у особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити коректність наданої Вам інформації при зверненні в підтримку та за необхідності провести роботу в цьому напрямі.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
ПриватБанк не возвращает средства
03.12.2019 ПриватБанк заблокировал счета нашей компании — юр.лица. Официальное письмо пришло дней через 10, причина — «неприйнятно високий ризик». Причин, понятно, никаких не указано.
11.12.19 наш директор пришла в отделение по адресу г.Киев, ул.Маршала Тимошенко, 13-А и написала заявление на перевод остатков на наш счет в др.банке. Проходит неделя — ничего (((
18.12.19 я еду в отделение, чтобы взять копию нашего заявления с отметкой банка о его регистрации. Копию дают, дают номер, проходит еще неделя — ничего (((
23.12.19 я списываюсь в он-лайн чате с Приватом и мне отвечают, что заявка зарегистрирована почему-то 18.12!!! Выясняю причину — оказалось, что заявку нач.отделения забыла отдать в работу. Я заявляю жалобу на эти действия (скорее бездействия). Вечером мне отзванивается ПриватБанк, извиняется за сложившуюся ситуацию, говорят, что провели внутр.расследование и обещают ускорить перевод денег, с надеждой, что мы их получим до конца недели (т.е., до 29.12), хотя по их каким-то внутр. положениям на это у них 30 раб.дней!!!
Проходит 29.12, нов.год, сегодня 02.01.2020 и я списываюсь в он-лайн чате снова с Приватом, чтобы узнать ситуацию.
И что Вы думаете мне отвечают?!!! Вот цитата:
«у зв'язку з тим, що співробітником банку було прикріплено заяву неправильно, Вам необхідно знову звернутись до відділення банку»!!!
Уточняю, действительно — нужно снова прийти, написать новую заяву и снова ждать 30 раб. дней!!! Как это называется?
При чём здесь наша компания, если сотрудник Привата ошибся???
Код нашей компании 35093607
Счет открывался в отд.Приватбанка по адресу: г. Киев, ул.Марш.Тимошенко, 13-А, нач. отделения Спориш М.И.
Перепрошуємо за завдані незручності. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
ПриватБанк
Дякуємо за Ваш відгук та розуміння! Високий рівень захищеності коштів клієнтів є одним із наших приоритетів. Ми постійно вдосконалюємось, щоб Ваше обслуговування в банку було максимально комфортним.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
без предупреждения оставляют без денег на кредитке
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений, для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Дізнатися баланс картки Ви можете завжди у Вашому особистому кабінеті Приват24 в меню «Мої рахунки»
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Задерживает деньги
Но вот 2 последних Новых года — это капец. Средства по платежам прошедшим с 30 декабря по 2 января- заходят на счет 3 января.
С какой радости, банк упадет мои деньги на 3-5 дней, оставляя меня без МОИХ денег на Новый год?? Ссылаются на внутренний распорядок банка!!! Без предупреждения!!! Я бы не принимала платежи через терминал, зная такой «распорядок». Начинают выдумывать, что в эти дни НацБанк не работает!!! Так он и на Пасху не работает, и на День Нещависимости тоже. Но в эти дни деньги заходят!!! Вытирают о клиентов ноги!!! От терминала отказалась, счет у них тоже закрываю.
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Бачимо, що Ви вже зверталися в нашу службу підтримки. Дозвольте повідомити, що наші спеціалісти Вам надали коректну консультацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Прикольно продлили льготный период по кредиту, Приват банк как всегда ужасен
Консьерж не меняется и также отвратительный, ужасный, не компетентный, хамский
Комментарии (2)
Що за дві гривні?
Інформація про тарифи карт є публічною і доступна на офіційному сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty
З картки для виплат:
-зняття готівки без присутності картки — 2 грн (окрім зняття через QR-код);
-зняття готівки з присутністю картки — без комісії.
З картки Універсальної:
-комісія за зняття власних грошових коштів — 1%;
-комісія за зняття кредитних коштів:
• 1–100 грн – 7 грн;
• 100,01–200 грн – 12 грн;
• 200,01–300 грн – 18 грн;
• 300,01–400 грн – 24 грн;
• 400,01–500 грн – 30 грн;
• 500,01 — 1 000 грн – 47 грн;
• бiльше 1000 грн – 4% вiд суми операцiї.
При знятті готівки без присутності картки також додатково утримується комісія 2 грн (окрім зняття через QR-код).
У разі, якщо Ви не згодні з утриманою комісією, уточніть, будь ласка, деталі в особистому повідомленні, ми допоможемо розібратися та вирішити питання.
Комментарии (5)
Відгуки на мінфіні
Тому. Приват, ДЯКУЮ що ти є, твої зручні послуги… з Наступаючим вас всіх!)
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Комментарии (4)
Год крысы
С наступающим форумчан…счастья для всех, даром, и пусть никто не уйдёт обиженный!
Комментарии (1)
Змінили інтерфейс і дурять людей
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. На жаль, відмінити дану операцію немає можливості. Дозвольте відмітити, що інформація стосовно валюти картки відображається у Вашому персональному акаунті Приват24. Перед здійсненням платежу рекомендуємо уважно звертати увагу на деталі проведення операції та при необхідності встановити валюту за замовчуванням.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)