×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Все курсы банка |
Отказ в обслуживании за границей!!!
Нам шкода, що Ви відчули незручності та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад. Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити Ваш і контактні дані.
Написать комментарий
Приват Банк не видит перевод при наличии квитанции
Кассир приняла деньги на два платежа по 45000 грн, выпала чеки, с подписью, один платёж пришёл сразу, другой до сегодняшнего дня не могут найти, опираясь сначала на Тех службу, затем на три рабочих дня, в итоге говорят, что такого платежа нет в системе, денег нет, поверяли не нашли, квитанции есть
Вопрос: может был у кого нибудь такой опыт, пожалуйста подскажите, что делать в таких случаях?
В ході розгляду Вашого звернення було проведено ряд дій, спрямованих на вивчення та аналіз ситуації, що склалася. За результатами розгляду з Вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації.
Наш співробітник повідомив Вам інформацію про квитанцію, що була надана Вам.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Обслуговуння карткою GOLD дуже жахливе.
я оплачував через PayPal і в мене оплата була в розмірі 80 USD, і ці оплати були кожен місяць протягом паро років, але коли зросла сума до 12 000 в мене не зняло однаразову плачу 80 USD а її знято було ще раз тільки вже через 1 хв.
звуртаючись в підтримку PayPal сказали оплата була 1 раз, звернувся до одержувача оплата була 1 раз, звурнувся в банк оплата дійсно була 2 рази, ЩО ЗА ШАХРАЙСЬКІ МАНІПУЛЯЦІЇ.
Попросив вернути сказали буде повернено протягом 45-120 днів. ЯКОГО ЧОРТ ПОБЕРИ БІСА Я МАЮ СТРАДПТИ ВІД ЦЬОГО, ЯКОГО БІСА МІЙ ПЕРСОНАЛЬНИЙ БАНКІ МЕНІ НЕ ВІДПОВІДАЄ.
Я протягом цих 45 днів не щитаючи інших перетворивбе ті 80 USD в 500 USD без перебільшення, хто буде відповідати за такі збої, я мать вашу плачу 20 грн за обслуговування банку а в мене його нема.
БАНК ВЗАГАЛІ БІЛЬШ НІКОМ НЕ ПОРЕКОМЕНДУЮ.
ТАКІ ТЕХНІЧНІ ЗБОЇ НЕ ДОПУСТИМІ.
Я БУДУ ПИСАТИ СКРІЗЬ ДЕ МОНА І НЕ МОНА, ВСІ МАЮТЬ ЗНАТИ ЩО ВАРТО МІНЯТИ БАНК ЯК І Я ЦЕ ЗРОБЛЮ…
Дозвольте відмітити, що кошти списуються саме торговою точкою, однак сума може бути зарезервована і очікувати підтвердження запиту від одержувача. У разі, якщо він не буде підтверджувати платіж, є можливість повернути кошти, скасувати резерв.
Окремо просимо звернути Вашу увагу на те, що процедура регламентована не банком, а Міжнародною Платіжною Системою. В даному випадку такий термін надається сторонам для можливості підготовки документації та надсилання претензії, а також відповіді на неї.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити Ваш випадок та розібратись в питанні детальніше.
Комментарии (5)
Из лучего банка в худшие
И вот сегодня просто супер ответ на 3700 — все таки попробуйте получить в отделение выписку по своей карте, и… отдайте ее в отделение чтоб ее отсканировали и прикрепили. Переспросили еще раз — да, именно распечатать у оператора в отделении выписку и отдать ему же чтобы он отсканировал и прикрепил!
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Кредитный лимит
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Блокировка карт
Заблокировали все счета без причины. Теперь нужно идти в отделение. А если я сейчас в пути или в городе где нет отделений банка. И у меня нет возможности прийти в банк в ближайшее время. И деньги на картах только мои, кредитов нет.
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк через те, що ми піклуємось про безпеку Ваших фінансових операцій. Щодо питання розблокування карток ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для надання інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Супер Сервис!
Оксана неоднократно помогла мне разобраться со сложными и простыми ситуациями, подошла ко всем вопросам с пониманием и терпением (даже если мой вопрос был очень глупым :-) ).
Честно, после того как первый раз обслужилась у Оксаны Баклаженко, в другие отделения идти не хочу, не смотря на то, что живу совершенно в другом районе.
Еще раз спасибо большое Оксане за личную помощь, вежливость, понимание и терпение!
Я не знаю, как вы награждаете сотрудников за хорошие отзывы, но Оксана заслуживает самой лучшей награды! :-) :-) :-)
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Потеряли деньги
На вопрос, как такое соотносится с законодательством Украины, регламентирующим 3 дня на проведение платежа, сообщили, что это касается только успешных платежей и вообще, все ситуация — внутреннее дело Банка. Скрины сделал, при необходимости — покажу. Подскажите, что можно сделать для ускорения решения «внуренних проблем» ПБ, которые касаются моих денег. Заранее благодарен.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Пропали деньги
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Перепрошуємо за завдані незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Банкомат изъял карту
Я получил от Приватбанка проблемы на ровном месте. Никогда не думал, что это случится со мной.
Перепрошуємо за завдані незручності.
З міркувань безпеки, картка іншого банку, що була залишена або вилучена банкоматом не видається, так як ідентифікувати власника картки може лише банк емітент. Для вирішення питання рекомендуємо Вам звернутись в банк, що випустив картку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
В очікуванні повернення самовільно знятих приватом коштів
Десь через пів години я звернулась в онлайн чат з оператором з свого кабінету приват 24.Вже від цього оператора дізналася що термін опрацювання від 1 до 5 днів. Тут же, на моє прохання, оператор сформував заявку 1025544 на повернення коштів. О 18.56 год того ж дня 2455 грн було мені повернуто на карту.В той же вечір я здійснила цей платіж через інший онлайн банк. Сьогодні зайшовши у приват 24 я помічаю, що ті 2455 грн щезли з мого рахунку. Відразу звернулася на 3700 де і почула, що той іноземний банк дав згоду прийняти мій платіж. І в мене самовільно, без мого відома та будь яких підтверджень з мого боку було знято ці кошти.Зараз мені повідомили на 3700 що повернення коштів вірогідно буде на протязі 15 днів. А як не буде, то приват буде звертатися до того іноземного банку з проханням про повернення мені коштів. І чекати тоді треба від 45 до 120 днів.
Як таке взагалі відбулося? Я знала, що ці кошти в мене є і розраховувала на них. Тепер завдяки вам змушена брати продукти у борг. Хто відповість за це свавілля?
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Нами буде перевірено інформацію за Вашим питанням та зверненням до підтримки банку.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
На этот банк полагаться нельзя!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов'язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Комментарии (4)
Безнаказанность и беззаконие сотрудников ПБ
Полную историю сюда написать не получается поэтому напишу кратко.
Почти 10лет тянулась история с возвратом моего долга банку, который я не возвращал по причине его необоснованного завышения в несколько десятков раз. В итоге я добился своего и оплатил сумму, которую действительно был должен банку 1228.6грн вместо 30000грн, это очень обидело сотрудника СБ и он пообещал мне, что внесёт меня в черный список…
На сегодняшний день с момента последней просрочки и полного погашения долга прошло уже больше 4х лет, а я по прежнему в черном списке!!! И никто из ПриватБанка не собирается меня оттуда убирать!!! Любая попытка открыть кредитный лимит заканчивается 2х секундным отказом. При том, что я не однократно пользовался кредитами других банков и успешно их закрывал, активно пользуюсь личными средствами с годовым оборотом более 500000грн, открывал депозиты и даже получал зарплату по зарплатному проекту на карту ПриватБанка… Сейчас я являюсь ФОП с открытым счётом в ПриватБанке и вы видите мои доходы!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Лимит по карте
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов'язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (6)
Заборона та обтяження по іпотeці
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Черный список ПриватБанка
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послуги кредитування. Звертаємо Вашу увагу, що рішення банку може бути переглянуте і на це впливаєте саме Ви. Щоб допомогти нам в прийнятті рішення і збільшити свої шанси, ми склали кілька простих рекомендацій:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Беспредел ПриватБанка
Я сразу же одеваюсь и иду в отделение за объяснениями и информацией к консультанту, благо что я снимаю квартиру, а банк находится рядом в соседнем доме.
Она ответила, что ситуация неординарная и я первый и СКОРЕЙ ВСЕГО НЕ ПОСЛЕДНИЙ.
Почему меня заблокировали она тоже не знает.Даже с ее планшета рабочего, она как сотрудница банка не смогла зайти ко мне на счёт и посмотреть мои транзакции.
Единственное что, это она обновила и актуализировала информацию обо мне, а именно заново меня сфотографировала, обновила данные. Далее в переписке с чатом было прислано сообщение с таким содержанием- согласно ст.64 Украины отмывание денег, финансирование терроризма и изготовление оружие массового поражения. Всё.И разводит руками.Другая сотрудница говорит, идите в главный офис, мы не знаем, что это, пусть они и занимаются. Разве что распечатали какой то лист-заявление с переводом в другой банк, сумма на счету у меня немаленькая, почти 63000грн.
Я рассказывал сотрудницам в отделении,, а теперь рассказываю и здесь чем я
зарабатываю на жизнь и готов отчитаться
за каждую транзакцию.Я являюсь клиентом этого банка примерно 4 года.
С 18 лет я занимаюсь игровым бизнесом, а именно делаю ставки на спорт. Последние несколько лет я ещё начал заниматься криптовалютой и криптотрейдингом, я закупаю биткойны, эфириум и другую криптовалютой и это ЧЕТКО видно в транзакциях в примечании(покупка электронных денег или покупка криптовалюты)
Так же в транзакциях видно, что я пополняю букмекерские конторы(Развлечения Kiyv, развлечения Dnipro итд). Соответственно я на свою же карту вывожу и выигрыши со ставок.
На моей эл.почте приходят письма от букмекерских контор, что я пополняю там счёт и снимаю выигрыш.
Также у меня есть криптокошелек, где видны все мои транзакции покупок и продажи криптовалюты.
Я НЕ ДЕЛАЮ ЯДЕРНЫЕ БОМБЫ, НЕ ШТАМПУЮ ПАТРОНЫ, НЕ ВОРУЮ И НЕ УБИВАЮ, Я ПРОСТО ДЕЛАЮ СТАВКИ НА ФУТБОЛ, БАСКЕТБОЛ, ХОККЕЙ, И ДРУГИЕ ВИДЫ СПОРТА, ВПЛОТЬ ДО ВЫБОРОВ ПРЕЗИДЕНТА!
А теперь у меня вопросы к представителям и вышестоящим должностям ПриватБанка:
-Вы считаете это в порядке вещей без суда и следствия обвинять в терроризме итд итп???
-Вы считаете в порядке вещей оставлять клиента без копейки наличных в другом городе в пятницу вечером???(сам я прописан в Луганске, но в больше года снимаю жильё и постоянно живу на подконтрольной Украине территории)
-на одной букмекерской конторе у меня зависла сумма 477$, соответственно смогу ли я вывести на свою карту, т.к я с нее же и пополнял игровой счёт???
-на бонусном счету у меня 2180 гривен, куда пойдут эти деньги???
-сотрудница прочитала, что ответ с разъяснениями мне придет на почту по месту регистрации.Куда письмо придет?? в Луганск?? там отделений Укрпочты нет это раз, во-вторых де-факто я там не проживаю.
В понедельник с утра иду в главное отделение в моем городе, жду там разъяснений от сотрудников, начальства или службы безопасности банка, которые я надеюсь более компетентны в данной ситуации.
О ходе ситауции буду писать сюда, чтоб все знали, как «данный банк» относится к своим клиентам.
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, Ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково Вам буде направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Комментарии (32)
Приват банк не отдает депози
Считаю действия банка по отношению ко мне неправомерным. Клиенткой Приват банка быть больше не хочу.
Інформація про термін депозиту, період одержання, договір доступні в особистому кабінеті Приват24.
Розірвати депозит за терміном можна протягом 5-ти днів після закінчення терміну вкладу.
Всі депозитні договори містять пункт про те, що якщо після закінчення терміну дії вкладу жодна зі сторін не побажає його розірвати, договір вважається автоматично продовженим на наступний термін без явки вкладника в банк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Как государственный Приватбанк плюет на законы
Некоторым даже приедут обклеить двери раз в месяц, и пофигу, что вы там не живете и не прописаны. Договора на кредитку нет, только ссылки на анкету-заявку, которую Верховный суд признал никчемной. На уступки не идут, реструктуризации нет. Короче более неадекватного банка и более незаконных методов в Украине нет.
Позор такому государственному банку. Відповідно до ст. 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» встановлено, що банківською таємницею, зокрема, є відомості про банківські рахунки клієнтів, фінансово-економічний стан клієнтів та ін. Приватні особи та організації, які при виконанні своїх функцій або наданні послуг банку безпосередньо чи опосередковано отримали конфіденційну інформацію, зобов’язані не розголошувати цю інформацію і не використовувати її на свою користь чи на користь третіх осіб. Тобто банком у порушення вище зазначеної статті розголошується третій особі інформація, яка містить банківську таємницю.
Привату на это плевать.
Відповідно до ст. 32 Конституції України визначено, що ні хто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України. Отже, збирання, зберігання, використання та поширення особистої інформації про особу без її згоди є прямим порушенням чинного законодавства.
И на это плевать.
Відповідно до ст. 355 Кримінального кодексу України передбачається відповідальність за примушування до виконання чи невиконання цивільно-правових зобов'язань. Тобто вимога виконати чи не виконати договір, угоду чи інше цивільно-правове зобов'язання з погрозою насильства над потерпілим або його близькими родичами, пошкодження чи знищення їх майна.
И на это *** .
Відповідно до ст. 189 Кримінального кодексу України передбачається відповідальність за вимогу передачі чужого майна чи права на майно або вчинення будь-яких дій майнового характеру з погрозою насильства над потерпілим чи його близькими родичами, обмеження прав, свобод або законних інтересів цих осіб, пошкодження чи знищення їхнього майна або майна, що перебуває в їхньому віданні чи під охороною, або розголошення відомостей, які потерпілий чи його близькі родичі бажають зберегти в таємниці, тобто за вимагання, дії Банку можна кваліфікувати за ч. 2 ст. 189 КК України «Вимагання, вчинене за попередньою змовою групою осіб» та ст. 182 КК України «Порушення недоторканості приватного життя»
В общем, никогда не ведитесь на Приватбанк!!!
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні Вам нових кредитів.
Ви завжди можете зв'язатися з нашою підтримкою і обговорити можливість реструктуризації боргу, що утворився. Поясніть причини, за якими Ви не в змозі платити за поточним графіком, а також запропонуйте Ваш варіант виходу з ситуації, що склалася.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (8)
Приватбанк жулики !!!!
Ви завжди можете зв'язатися з нашою підтримкою і обговорити можливість реструктуризації боргу, що утворився. Поясніть причини, за якими Ви не в змозі платити за поточним графіком, а також запропонуйте Ваш варіант виходу з ситуації, що склалася.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
Комментарии (1)