Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Лариса Мамоян 17 августа 2023, 9:11
Виникла дуже прикра ситуація. Я оформила своїй дитині картку Юніора, на яку постійно надходили кошти. Нещодавно надійшла велика сума на терміново потреби. Але, на жаль, зняти ці кошти я не змогла. Зателефонував и на гарячу лінію дізналася, що, виявляється, на картці Юніора є обмеження на видаткові операції на місяць в 50 тисяч. При оформленні картки мене не попередили про це. На сайті також не знайшла цієї інформації, тільки на обмеження по кредитним коштами, а про власні — нічого. Тепер я опинилася в дуже складній ситуації, оскільки не можу ні зняти кошти, ні перевести їх на свою картку. Чекати до 1 числа не маю можливості. Навіть не знаю, що робити. Як би я знала про обмеження, звісно б, користувалася б своєю картою. Це ж не кредитні кошти, а власні. Працівники банку відповіли, що допомогти нічим не можуть…​
Приватбанк
Ответ банка
17 августа 2023, 10:31
Вітаємо.
Ліміт видаткових операцій по картці Юніора — 50 000 грн в місяць.
Якщо є потреба у використанні більших сум, з 14 років юніор може отримати картку для виплат.
Rkbtynrf 17 августа 2023, 8:31
Банк устраивает на все 100%. В этом месяце возникли трудности с погашением кредита, просто не могу оплатить последний платеж. Проблема именно со стороны банка, при пополнении карты нужно вводить код и смс, телефона нет заблокирован. До этого можно платить в терминале любого банка, теперь везде смс. Последний платеж 800 — 900 грн? Зачем банк усложнил пополнение своей же карты?
Приватбанк
Ответ банка
17 августа 2023, 9:54
Вітаємо.
Авторизація в терміналі можлива зручним для вас способом:
— карткою ПриватБанку з вводом ПІН;
— по номеру мобільного телефону та паролю (останні 3 цифри номеру, з якого надійшов дзвінок на мобільний);
— скануванням QR-коду з екрану терміналу самообслуговування за допомогою мобільного додатку Приват24.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
asnalminf 16 августа 2023, 11:13
Отделение по адресу: Одесса, ул. Варненская, 7-Г
Суцільні труднощі.
Privat24 зажадав ідентифікацію особистості і не дав її пройти — «Помилка», «Помилка», «Помилка», «Помилка», «Помилка»… Чия помилка і в чому саме вона є — не пояснює. Недоробка програміста.
При проходжененні ідентифікації особисто з паспортом у банку використовується безпаперова технологія. Нібито добре.
Я поставив шість підписів пальцем на екрані (чому так багато?). Співробітник банку не демонструвала попередньо текст документа, який вона пропонувала підписати.
На моє зауваження з цього приводу («Що я підписую?») реагувала бурхливо, демонструвала своє незадоволення.
Слід зауважити, що тільки один документ, який я підписав пальцем на екрані, можна було дивитися на екрані разом з підписом, тобто був забезпечений фізичний і візуальний зв’язок між текстом і підписом, і таким чином, їх нерозривність. При підписанні інших документів, текст демонструвався окремо, а місце для підпису було на окремому екрані, на якому не було навіть зазначено, який саме документ підписується клієнтом.
Цілком зрозуміло, що в таких випадках можливо демонструвати один документ, а підпис підсунути, при бажанні, зовсім з іншого. Наприклад, з кредитної угоди…
На мою думку, такі програми повинні бути негайно зняті з експлуатації.
Мої зауваження співробітниця слухати не хотіла, мовляв, це не до мене.
Як у відомій гуморесці Аркадія Райкіна: «Я пришивав гудзики. До гудзиків зауваження є?»
Відповідаю — є і до костюму, і до гудзиків.
Приватбанк
Ответ банка
16 августа 2023, 12:38
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
leska 16 августа 2023, 9:39
такого жахливого обслуговування в Приват Банку ще не було! 10.08 звернулися в відділення в м.Києві пр.Червоної Калини 26 для відкриття рахунку ФОП. А далі просто жах!!! П’ятниця-рахунок не відкрили, ок. Ще не пройшла доба. Понеділок, теж, обробляють! Вівторок-теж немає. Середа 16.08! рахунок не відкрит. Гаряча лінія- вибачте! Менеджер по роботі з ФОПАМИ повний ігнор нас. За цей час ми відмовилися від 2замовлень, так як банально немає куди перевести гроші! Питання: навіщо ви взагалі існуєте як банк, в вас постійно проблеми. Інші банки 15хвилин дають на відкриття рахунку! ЦЕ НЕ БАНК-ЦЕ ПРОСТО ГАНЬБА! ваші співробітники взагалі некомпетентні в будь-яких питаннях!
Приватбанк
Ответ банка
16 августа 2023, 10:32
Вітаємо.
Ваше звернення було детально розглянуто банком та надано зворотний зв'язок.
Для більш детальної перевірки рекомендуйте, будь ласка, власнику рахунку звернутись до підтримки банку.
asnalminf 16 августа 2023, 0:00
Отделение по адресу: Одесса, ул. Варненская, 7-Г
Два визита на протяжении трех дней в отделение Приватбанка не помогли мне получить перевод Western Union.
Это при том, что я — клиент банка скоро 25 лет.
В другом банке получил за десять минут новыми купюрами.
Приватбанк
Ответ банка
16 августа 2023, 8:49
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації та допомогти розібратись.
Проблема решена
Kirill2007 15 августа 2023, 16:58
Я ФОП 2 групи, користуючь додатком термінал від приват банку і приват сам мені запропонував додаток, щоб не платити за користування терміналом).
Клієнти розраховуються зі мною за товар через термінал, і раніше гроші надходили на наступний ранок, але в цей раз цього не трапилось. Оператори приват банку спочатку не могли знайти відповідь чому гроші не найдійшли і дали мені єлектронну адресу fraud@privatbank.ua, щоб написати туди лист в довільній формі, на який мені ніхто не відповів.

А якщо питання не вирішиться, вони можуть утримувати кошти 180 днів. В мене питання, чому я повинен від цього страждати??? Було заморожено 32 000 грн, підкажить, як розрахуватись з псточальником???
Чек, накладну я надав по почті, выдповіді нема. і в загалі, не розумію, чого блокувати (рахунок ФОП, податки сплачую, у налоговой усі данні э) ???
Приватбанк
Ответ банка
15 августа 2023, 17:43
Добрий день! Передали інформацію відповідальним колегам щодо вашої ситуації для скорішого її вирішення. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Проблема решена
alians72 14 августа 2023, 21:25
Пополнял счёт в фодафон 336.75 грн. Итог деньги списались счёт не пополнился.Бул длительное время клиентом банка будем прощаться. Во время войны банк ворует деньги.
Приватбанк
Ответ банка
15 августа 2023, 9:52
Вітаємо. Наразі бачимо, що зі сторони Банку вказану операцію успішно проведено, у разі, якщо отримувач не підтвердив зарахування коштів рекомендуємо звернутись до нього для уточнення. Також доступна можливість подання заявки на повернення коштів, за необхідності.
Проблема решена
olgalkto04 14 августа 2023, 14:23
За даними трекінгу Укрпошти 02.08.2023 до Приватбанку було доставлено лист державного виконавця щодо визначання поточного рахунку. Протягом майже 2-х тижнів (11.08.2023 включно) на «гарячій» лінії та в онлай-чаті Приват24 співробітники повідомляли, що ніяких листів не надходило. 14.08 було нарешті підтверджено про надходження листа, але повідомлено про його відмову через «фізичне пошкодження». При чому було вказано 2 різні! причини — на 3700 повідомили, що неможливо прочитати IBAN (неякісний друк саме! в цьому місці), а в онлайн-чаті — написали що «документ поганої якості» та надіслали скрін геть порожнього документа. Ви гадаєте, що виконавець відправив порожнім або поганої якості рекомендований лист Укрпоштою?!
Приватбанк
Ответ банка
14 августа 2023, 15:34
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. У випадку надходження постанови про зняття арешту до Банку поганої якості її виконання неможливе. При цьому, Банком буде надано повідомлення виконавцю, щодо причин відмови виконання вказаного документу. Рекомендуємо звернутись до виконавчої служби для уточнення можливості повторного надсилання відповідної постанови належної якості.
havrylo1924 13 августа 2023, 14:27
03.08.2023р. були зняті кошти з карток для виплат і універсальної третіми особами за три спроби на загальну суму 21433.33грн.
За 10 хвилин по тому мною були поблоковані карти і подані заявки на повернення коштів. Банк пояснив, що кошти з карти списуються миттєво, але адресату зараховуються на протязі двох днів.
То чому я маю чекати 45−120 днів на повернення коштів, які не має гарантії, що повернуть. При тому, що банк вже через 10 хвилин володів інформацією, що я не здійснювала жодних переказів.
Також маю сплатити кошти зняті з кредитної карти. Бажано за 30 днів, щоб не були нараховані проценти.
Приватбанк
Ответ банка
13 августа 2023, 18:01
Вітаємо.
Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Mira5210 12 августа 2023, 2:59
Перебуваю за кордоном. Приват 24 користувалася на регулярній основі, але одного дня просто не змогла туди зайти. Спробувала через браузер. Банк запросив актуалізацію даних. Все пофоткала, відповіла на всі питання. Пройшло кілька днів, нічого не змінилося, до онлайн-банкінгу доступ не з’явився. Ок, поповнила український номер телефону, щоб додзвонитися до служби підтримки, бо онлайн зв’язатися неможливо. Дзвоню, чую робота, який каже, що банк розірвав зі мною всі стосунки, та ок. Але, щоб повернути свої гроші я маю надати у ВІДДІЛЕННЯ банку пакет документів, який начебто має надійти на адресу реєстрації. Це ж смішно, де місце реєстрації, де я, а де відділення банку. Загальна сума на рахунках близько 20000 грн плюс на рахунок привату я отримувала аліменти на дитину і пенсію з інвалідності. З-за кордону рахунки змінити не можу для виплат, скористатися своїми грошима не можу і телепортуватися у відділення банку теж не можу. Нікому не рекомендую взагалі зв’язуватися з цим банком. При тому, що банку була надана інформація, що я перебуваю не в Україні, я залишилася без грошей.
Приватбанк
Ответ банка
12 августа 2023, 9:58
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як клієнта Банку.
Звернулись до вас у особистому повідомлення для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
kanzler1980 12 августа 2023, 0:50
При спробі відправити з Привата-24 переказ на 350 грн (на іншу картку) — вимагають дзвонити на 3700 і щось там пояснювати. Для чого я маю фінансовий номер, пароль, двухфакторну авторизацію? Я не хочу нікуди дзовнити і повідомляти свох персональні дані невідомо кому. Тут вже люди скаржились, що втратили гроші зі своїх рахунків, дзвонячи на 3700. Взгагалі не хочу мати з вашим банком жодної справи! До так званої «націоналізації» банк був зручним, зараз це просто вимотування нервів кожного разу. Сплачуєш комуналку — то смс-ка, то дзвінок робота, то код введи…Тепер копійчаний переказ не даєте зробити! Як ви вже задовбали!
Приватбанк
Ответ банка
12 августа 2023, 9:53
Вітаємо. Процедура направлена на протидію шахрайства.
На жаль, інколи бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного телефону шляхом перевипуску сім-картки і в такому випадку СМС не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності проведення операцій верифікації.
MarynaHub 11 августа 2023, 21:49
На яких підставах Приват банк, перевіряє законність виплат ПФУ? Вчора незаконно банк заблокував соціальний платіж, а саме виплату декретних, які доречі були погоджені і виплачені на рахунок ТОВ. Коли банк забракував платіж, він зіслався на ЗУ 2464 ст. 8 п. 14−1, проте цей закон стосується резидентів дія сіті, до якого ТОВ не має ніякого відношення! Зателефонувавши на гарячу лінію Приват банку, я отримала відповідь, що маю їм надати підтвердження, що компанія платила ЄСВ, або заплатити ЄСВ раніше передбаченого законодавством терміну, тобто спочатку ЄСВ, а потім вже перерахуємо соціальну виплату. По перше, законом чітко передбачений термін, не пізніше 20 числа наступного місяця після виплати! По друге, кошти надійшли від ПФУ, тобто від держави, і саме держава мені перерахувала декретні. Яке Приват банк має право, контролювати рішення ПФУ? І яке право має Приват банк, блокувати соціальні виплати? Це вже просто перебір, наче знущаються! Працівник банку, запропонував звернутися до суду! Ну дуже дякую!!!
Приватбанк
Ответ банка
14 августа 2023, 9:50
Вітаємо. При проведенні платежу на виплату лікарняного по вагітності та пологах Банк контролює сплату ЕСВ в установленому порядку, тобто в розмірі 22% від суми виплати декретної, зазначеної в платіжному дорученні. Також Банком приймається сплата ЄСВ за період виплати декретної виплати, в сумі не менше 22% від суми платежу. Якщо податки сплачені не день в день — потрібно прикріпити оригінал платіжного доручення про сплату податків.
OlgaIshch 11 августа 2023, 11:17
Отделение по адресу: Киев, ул. Генерала Алмазова, 2
Сьгодні,10.08.23 не смогла сдати доллари не порвані, нічим не залиті, кассир Олена Черепова сказала мені, що вони не належної якості. На питаня:«Що з ними не так?", відповіді не було. Просто їй так здалось.
Приватбанк
Ответ банка
11 августа 2023, 12:47
Добрий день.
Нам дуже прикро, що ви залишились незадоволеними візитом у відділення Банку.
На жаль, по вказаним вами даним у відгуку неможливо ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та провести детальнішу перевірку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
TEV1108 10 августа 2023, 11:22
Добрий день, людина, яка проживає у зоні бойових дій та має статус «людина, яка не має права на пенсію», отримала другий транш від ВПП ООН, але Приватбанк не придумав нічого найкращого, як перевести ці кошти на погашення кредиту, не зволікаючи на те, що це ГУМАНІТАРНА грошова допомога та офіційний доход людини складає 1700 грн., тобто нижче майже прожиткового мінімуму!
Приватбанк
Ответ банка
10 августа 2023, 12:37
Добрий день! Звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Проблема решена
Kovshikov 10 августа 2023, 7:17
Звертался до Приват банку з питання видалення моїх персональних даних але Приват банк не реагує
Приватбанк
Ответ банка
10 августа 2023, 10:05
Вітаємо. Банк на виконання вимог чинного законодавства України, а саме п. 18 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та договірних відносин, зобов’язаний здійснювати зберігання та обробку персональних даних клієнтів. Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства, ми не змогли задовольнити ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Проблема решена
romanivska 9 августа 2023, 23:54
Отделение по адресу: Днепр, ул. Квитки Цисык, 1-А
Сьогодні прийшла забрати свіфт переказ, замовила завчасно певну суму в доларах вистояла в черзі і в результаті мені видали не ліквідні доларові купюри з дисками і заключні скочем я попросила касира мені їх замінити, но мені касир відмовила, видавши чек і гроші. Після мого звернення до керівника відділення мені сказали піти в касі і їх замінять, но в результаті мені більше 20 хв. касир відбирала купюри і кожен раз вони нічим не відрізнялись я постійно повертала якісь купюри оскільки вони були з дирками, з плямами з якимись надписами і печатками. Кожен раз касир забирала ці гроші перераховувала до тих пір поки клієнти які очікували в черзі вже не витримали і показали чомусь мене з дитиною ображати. Це просто жах в дитини стрес, мені все одно касир підсунули під час останньго перерахунку ці диряві купюри за які треба при обміні в обмінному пункті сплатити від 10 до 30 % комісії. Я взагалі таке може бути чому я повинна замість 100 доларів отримати 70, комісію в банку за відправку я вже оплатила. Після звернення на гарячу лінію мені сказали, що ці гроші можна потім покласти на рахунок і заплатити ще раз комісію і потратити кучу часу простояли в черзі. Такі махінації проводить банк, чому ж ви ці купюри тримаєте в обороті відправити тв*рі їх на інкасацію, а не втуляйте бідним людям.
Приватбанк
Ответ банка
10 августа 2023, 9:57
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані зі зверненням до відділення Банку. Всю інформацію передали відповідальним співробітникам, які проаналізують роботу спеціалістів вказаного відділення під час вашого візиту. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Проблема решена
Edrard 9 августа 2023, 16:06
Отделение по адресу: Киев, пр-т Леся Курбаса, 7-А
Доброго дня

Вже другу неділю не можу забрати свої кошти з валютної картки. Замовляю 2000 євро, привозять в банк 4 купюри по 500, на жаль мені це не підходить, відмовляюся.
Друге замовлення, в інше відділення, привозять купюри в такому стані, що касирка сама змогла відібрати тільки 450 євро, жовті, пописані, пом’яті, просто жах, потім самі не захочуть брати такі гроші, або будуть відсотки при обміні.
Замовляю в третє, 4 рази, по 400 євро, мабуть, не просто так я це роблю, і звістно, привозять 3×500 + 100. Забираю тільки 100

Дзвоню на гарячу лінію, і мені кажуть, що купюри, які були в жахливому стані — платіжні, і вибрати номінал не можна, і все це ще й на підвищених тонах. Я це все розумію, але я хочу розв’язання питання, а не взнати, що вони платіжні. Я вже витратив купу часу, щоб забрати свої гроші.

Спробував подзвонити «персональному банкіру», так та взагалі трубку не взяла, ось такий голд клуб, і персональний банкір.

Виходить, що мені треба або замовляти в 4 різні відділення, або на 4 різні дні?
Приватбанк
Ответ банка
9 августа 2023, 17:19
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри.
Окремо замовити купюри певного року, або номіналу немає можливості.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
golovachm 8 августа 2023, 15:24
Зареєстрував звернення на повернення коштів, надав усі необхідні документи, співробітник підрозділу по роботі з пертензійною роботою вирішив в односторонньому порядку закрити звернення, не надавши жодних причин. Що саме сталося — придбав товар в інтернет магазині, він надійшов неналежної якості, відкрив диспут на PayPal, там заблокували аккаунт, потім звернувся до банку, зареєстрували звернення, надав усі необхідні документи та чек з Укрпошти про повернення товару, товар надійшов на поштове відділення відправника у відділ доставки. Від приватбанку надійшов лист — надати документу про отримання товару продавцем, я відповів, що продавець отримав кошти за товар і, можливо, він і не буде його зовсім отримувати, на що я отримав смс із приватбанку, що провести претензійну роботу неможливо. Якась нісенітниця виходить, хто такий розумний працює в підрозділі і прийняв таке рішення залишається здогадкою, але я дуже прошу розібратися в цьому і якнайшвидше звільнити цього бездаря!
Приватбанк
Ответ банка
9 августа 2023, 9:36
Вітаємо.
Для подальшої можливості оскарження необхідно надати підтвердження отримання товару продавцем.
Taya4590 8 августа 2023, 14:16
Мені за телефонував невідомий номер нібито кошти з кредитної карти заморожені. Так як Я недовіряю незнайомим номерам, відключити телефон, але вирішила перевірити інформацію через 3700. Мені через 20 секунд передзвонили з офіційного номеру, перевіреного через Приват24, підписаний в контактах, тож в мене була довіра до працівників, тобто представників банку. Оператор підтвердив, що кошти заморожені, надавши мені недостовірну інформацію про фінансові послуги банку, ввівши в оману, вивів кошти та ще й без мого відома переадресував на невідомий номер підтверджено оператором моб.звязк.)Коли зрозуміла, що кошти зникли, звернулась на 3700 з заявою про шахрайські дії, все той же банківський номер.Десятки скарг (в письмовому та електронному вигляді) одні відмови. Цікаво, що на запит НБУ надали завідомо недостовірну інформацію. Відповіді банку суперечать одна одній.Банк не контролює своїх працівників та немає безпечної банківської системи, але це прямі обовязки ПриватБанку. Система банку не зацікавлена навести лад, а навпаки прикриває шахрайські дії. З таким відношенням до клієнтів довіра та репутація падає!!!
Приватбанк
Ответ банка
8 августа 2023, 15:33
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Проблема решена
lana2018 8 августа 2023, 12:49
Я ФОП 2 групи, користуючь додатком термінал від приват банку (до цього в мене був фізичний термінал, і приват сам мені запропонував додаток, щоб не платити за користування терміналом).
Клієнти розраховуються зі мною за послуги через термінал, і раніше гроші надходили на наступний ранок, але в цей раз цього не трапилось. Оператори приват банку спочатку не могли знайти відповідь чому гроші не найдійшли і дали мені єлектронну адресу fraud@privatbank.ua, щоб написати туди лист в довільній формі, на який мені ніхто не відповів.
Я сьогодні зранку пішла в приват, де мені повідомили що мені відповіли. Ми перевірили адрессу моєї електронної пошти, на пошті перевірили листи і папку спам, але ніякого листа там немає. Мені оператор каже в додатку, ми з нею разом перевірили приват 24 і бізнес приват, і ніякого повідомлення чи листа не знайшли. На що мені відповіли — дивно, стоїть помітка що лист вам надіслали. Єдине чим я можу вам домогти, це роздрукувати відповідь яку я бачу на єкрані.
Там написано що вони надіслали мені лист, де написали що я маю їм надати, які документи, бо вони чомусь вирішили, що операція підозріла і заморозили мої кошти. І що тривалість вирішення мого питання, залежить від швидкості надання їм данних які вони просять. А якщо питання не вирішиться, вони можуть утримувати кошти 180 днів. В мене питання, чому я повинна від цього страждати??? І орегдодавцю мого робочого приміщення мені теж за оренду цією бумажкою розраховуватись???
Приватбанк
Ответ банка
8 августа 2023, 15:27
Вітаємо.
В зазначеній ситуації для розблокування платежу торговцю необхідно направити на пошту fraud@privatbank.ua документи за проведеними транзакціями — касові та копії термінальних чеків (якщо вони є), товарні накладні, для готелів — картку гостя, його документи і т.п. Розблокування платежу буде залежати від швидкості і правильності надання необхідних документів з боку клієнта. Дана процедура передбачена УіП з Еквайрингу п. 3.6.1.3.1.8. — Банк має право затримати оплату будь Транзакції понад терміну відшкодування, але не більше ніж на 180 днів, з метою перевірки достовірності Платіжного Засобу, по якій проведена Транзакція і дотримання Клієнтом умов цього Договору еквайрингу. Всі додаткові питання (щодо розблокування відшкодування, повідомлення торгової точки, щодо надання документів по транзакції і т.д) вирішуються поштою fraud@privatbank.ua

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝