×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Все курсы банка |
Приват Банк полное дно
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (3)
Сотрудники банка не умеют работать
Итог — потерянное время, сорванная поездка, испорченное настроение.
Не пользуйтесь ПриватБанком, вас все равно обманут!!!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Liqpay офоромение на возмещение
update от 10.11.19
1. Список документов для активации возмещения:
Просимо надати наступні документи:
— Прямі договори з правовласниками на право продажу/поширення/відтворення ОІВ
Договір з агентством (посередником), який може здійснювати передачу прав продажу/поширення/відтворення ОІВ;
2. Просимо уточнити, чому тестова сума 1 грн при оплаті?
3.Вкажіть, будь-ласка, де на Вашому сайті:
— Спосіб прийому платежів через Liqpay. Просимо надати покрокові скріншоти по сплаті на сайті з переходом на Лікпей.
4. — Розташовані на сайті контактні дані адміністрації (український номер телефону і ел. пошта, по можливості юридична адреса компанії);
5. — Наявність на сайті користувальницької угоди/публічного договору, де вказані зобов'язання і права сторін, умови повернення коштів і т.д.
6. — Повний опис товару або послуги на сайті, інформація про постачальника послуг/товару (розділ “про нас“ “про компанію“);
7. — Товари та ціни (тарифи/вартість послуг), відсутність порожніх розділів на сайті;
8. — Інформація про способи доставки, оплати товару та умови повернення;
9. — Розташовані на сайті контактні дані адміністрації (український номер телефону і ел. пошта, по можливості юридична адреса компанії);
10. — Наявність на сайті користувальницької угоди/публічного договору, де вказані зобов`язання і права сторін, умови повернення коштів і т.д.
11. запросити документи (сертифікати) дозволяють продаж/надання такого роду послуг/товарів, повідомити додаткові вимоги залежно від специфіки Вашого товару/послуг.
12. Договора с подрядчиками.
13. Номер телефона учетной записи LiqPay, в которой зарегистрирована компания, должен быть финансовым номером клиента ПриватБанка (который используется для входа в Приват24 для физ. лиц).
14. Фотографии товаров соответствуют описанию товаров.
15. Полноценный веб сайт: Украинская или русская версия сайта.
С полными разделами без пустот.
О нас, О проекте, Лицензионное соглашение, Контакты
16. Документы по фирме.
17. Обазятельно разместить логотип Liqpay, visa&mastercard
И тогда, может быть они Активируют Возврат
Итог: Заблокирован! Не смог предоставить документы на авторское право, на то что я самостоятельно делаю и предоставляю интернет услуги, официальных документов было не достаточно!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Комментарии (1)
Блокировка счетов
Комментарии (1)
Зарахування коштів
Комментарии (6)
Переказ грошей
Для того, щоб ми змогли перевірити інформацію по даному платежу — рекомендуємо звернутися в нашу службу підтримки відправнику коштів.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Долго приходят деньги на карту
Дозвольте відмітити, що регламент проведення подібних платежів становить 1-3 банківських ( робочих ) днів. Для перевірки статусу проведеної операції рекомендуємо звернутися відправнику в банк, який обслуговує картку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (7)
Крадут деньги
Для погашення використаного ліміту кредитної картки Вам достатньо вносити щомісячний платіж в розмірі 5% від всієї витраченої суми, але не менше 100 грн, до 25 числа кожного місяця, поки Ви повністю його не погасите.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,6% * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,6% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Детальна інформація за посиланням:
https://pb.ua/karta
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (14)
Пренебрежительное отношение и обман клиентов банка
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про нас. Дозвольте відмітити, що Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений, для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що Банк не підключає послуги без згоди Клієнта та не озвучивши чіткі умови користування. Подібні дії являються строгим порушенням та несуть за собою відповідні наслідки. В даному випадку рекомендуємо Вашій мамі звернутися в нашу службу підтримки, щоб ми змогли проаналізувати даний випадок та надати відповідь по результату перевірки.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Мошеннические действия при покупке билетов в Приват 24
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Дозвольте відмітити, що детальні умови повернення зазначено в PDF-бланку квитка в Архіві квитків на автобус у Приват24/на сайті bilet pb.ua.
Окремо хочемо звернути Вашу увагу на те, що дані умови встановлені не банком, а постачальником послуги перевезення.
На жаль, перевізники не надають достовірні карти автобусних салонів. Система автоматично вибирає місця з доступних на даний момент. Якщо вільних місць два або більше, то, як правило, система бронює найближчі один до одного місця по черзі. У зв'язку з цим місця можуть відрізнятися від обраних на схемі.
Дізнатися, яке точно місце надано Вам, Ви зможете після оплати.У деяких випадках місце визначає водій під час посадки в автобус: в такому випадку в квитку буде вказано номер, що перевищує кількість місць, наприклад, «№ 84», або позначення «БМ».
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (18)
ПриватБанк затягивает с отправкой запроса нотариусу о наличии счетов для унаследования мной депозита отца
У меня в апреле скоропостижно скончался отец, а у него был депозит в двух банках ТАС и Приват. После того как нотариус дала запросы на руки я сразу обратилась в банки. Я работаю за границей и у меня нету возможности находится долго в Украине, так как виза на руках, и меня через месяц уже ждут на работе. Банк ТАС сразу дал ответ в течении недели, но приват же отговаривается тем, что у них регламент до 30 дней. Без ответа по этому запросу я не могу получить свидетельство на наследство так как уже заявила его. Получается, что если я не приеду вовремя, то могу потерять работу в за границей, так у нас график и на мое место могут взять другого человека. Я объяснила свою ситуацию при подаче запроса в отделении, но воз и ныне там. Каждый день ходила в отделение и уточняла статус ответа по запросу, так как время поджимает. Мне в отделении дали номер канцелярии или бухгалтерии точно не знаю как там у них оно называется, где формируются эти ответы. Звоню туда каждый день объясняю свою ситуацию, но работники банка отговариваются тем что-то у них регламент. Я не понимаю в чём загвоздка, ведь для обработки запроса не нужно перелопатить кучу архивов для этого есть электронная база, и я думаю можно войти в ситуацию человека мы все люди. Приватбанк и так хорошо зарабатывает на том, что блокирует счета после смерти вкладчика и не выплачивает процентов по вкладу пол года, а тут ещё и этот месяц на ответ им в плюс. Почитав отзывы недовольных наследников депозитов в этом банке понимаю что и месяцем может не обойтись. На данный момент прошло уже 17 дней и запрос всё ещё в обработке. Люди обходите этот банк стороной, так как потом забрать свои же деньги будет для Вас большой проблемой!!!
Ми ретельно проаналізували Ваш випадок і хочемо відмітити, що Ви отримали коректну відповідь стосовно даної ситуації від нашого оператора в чаті.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Регулярные звонки с предложением карты Gold
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення інформації та відключення подібних дзвінків.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Финансовые махинации
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
нема слів
З бази даних банку взяли дані мого неповнолітнього сина, внього була карта юніора, і наярюють за борги батька, я зверталася в відділ по заборгованості, начальник пообіцяла це питання вирішити, але… ніякого результату, колекторам я також дзвонила, вони сказали, що дзвонили і будуть дзвонити, що вони знають, що він неповнолітній… напевно вони думають, що закони для них не писані!!! стаття 182ККУ!!! і таки я напевно візьмусь вирішувати це питання через суд!!!
Хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до чинного договору між Вами і банком з боку банку були надані кредитні кошти для Вашого користування. У разі несвоєчасного погашення банк повідомляє Вас про необхідність внесення коштів для запобігання збільшення боргу і прострочення. Для врегулювання ситуації рекомендуємо своєчасно вносити платежі, що допоможе Вам поліпшити кредитну історію та скористатися послугою кредитування в подальшому.
Дозвольте Зазначити, что у випадку порушення умов договору, відносно погашення використаних кредитних коштів, банк нараховує відсотки за користування кредитним лімітом, списання яких і проводиться першого числа місяця. Нарахування відбувається на поточну суму заборгованості яка виникла в результаті використання Вами кредитного ліміту. Ви можете ознайомитись із сумою заборгованості та мінімального платежу в Приват24 меню «Мої рахунки». У випадку, якщо по карті немає заборгованості, то й відсотки банк нараховувати НЕ буде.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Беспредел,а не банк
Ми б не хотіли щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте пояснити, що при встановленні та при зміні суми кредитного ліміту банк застосовує складний математичний алгоритм, що включає в себе сотні факторів. Але при цьому рішення приймається для кожного клієнта індивідуально.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Обслуговування в банку
Нам дуже приємно, що Ви оцінили наші старання та всі прикладені зусилля. Ми намагаємось не тільки бути сучасним та зручним банком, а й відкривати нові горизонти в світі банківського обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Не указываается реальная ставка депозита с учетом бонуса в договоре.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Жертва мошеников
Нам прикро, що Вам довелося зтикнутись з такою ситуацією.
Банк завжди дбає про збереження коштів та персональних данних клієнтів, та для того, щоб допомогти клієнтам самим не стати жертвами шахраїв, ми склали декілька рекомендацій — https://privatbank.ua/informational-security
Також хочемо зазначити, що за необхідності, Ви можете отримувати довідки та виписки безкоштовно в Приват24.
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше, ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (26)
Коли повернуть гроші.
3 жовтня 2019 року я отримав від банку наступне повідомлення: « якщо Ви оплатили транзакцію на суму 426.0 UAH іншою картою, або готівкою необхідно на chargeback@privatbank.ua надіслати документи, що це підтверджують. В темі листа: заявка 991099».
Електронного листа з копією чека надіслав 03 жовтня 2019 року о 12 год. 03 хв. Після чого не отримав жодного повідомлення. Звертався на гарячу лінію Приватбанку мінімум тричі, питав чи надійшов електронний лист. Мені ввічливо відповідали, що якби не надійшов, то зі мною зв’язались би. На запитання, чому це ніяк не відображається на сторінці ПЕРЕВІРКА СТАТУСУ ЗАЯВКИ НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ, відповідали, що так і має бути… Лише останнього разу мені порадили надіслати, електронний лист з чеком ще раз. Що я і зробив 01 листопада 2019р. о 14 год. 49 хв… На сторінці ПЕРЕВІРКА СТАТУСУ ЗАЯВКИ НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ, приблизно через добу я прочитав про те що сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему.
Дії чи бездіяльність окремих співробітників банку, викликають велике здивування, мною було втрачено 29 днів часу і довіра до Приватбанку. А якби я не дзвонив? Ласкаво прошу Вас, допомогти мені повернути мої гроші на мій рахунок. Мені це нагадує знущання, пройшов майже місяць часу і аж тоді банк хоче подивитись додаткові документи, а якби я не зберіг чек? Потім ще 29 днів не можна зрозуміти чи надійшов лист і що буде далі. Надсилаю лист другий раз, надіслав би раніше, але мене так гарно запевнювали оператори гарячої лінії… У мене складається враження, що клієнт перестає бути цінністю для банка…
Нами буде проведена детальна перевірка, щодо коректності наданої консультації за Вашим зверненням в підтримку. За її результатом з Вами зв'яжеться співробітник банку.
По питанню повернення коштів, вже створена заявка, котра передана в міжнародну платіжну систему. Зі своєї сторони, ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта та якомога швидше, та строки обробки даного запиту залежать від платіжної системи. При отриманні інформації про результати опротестування ми Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Змістовна консультація
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий