×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Все курсы банка | ||
розголошують банківську таємницю
28.04.2019 р. я звернувся через систему Приват-24 до персонального банкіра з офіційною скаргою на розголошення банківської таємниці і додав скріншоти з безперечними доказами розголошення від третіх осіб.
Моє звернення було зареєстровано 28.04.2019 р. під № 13780747.
Служба безпеки Приватбанку багато разів телефонувала мені, розпитувала про подробиці, повідомила що співробітник банку, котрий розголосив банківську таємницю, виявлений і покараний, про що мені надішлють офіційну відповідь.
07.06.2019 р. мені з Приватбанку на електронну адресу надійшов лист від спеціаліста з забезпечення бізнес-процесів Департаменту, котрий за своєю суттю був лише відпискою.
18.06.2019 р. я знову через систему Приват-24 до персонального банкіра зі скаргою на моє попереднє звернення про розголошення банківської таємниці під № 13780747 і просив надати конкретну відповідь чи звільнено їх співробітника, що здійснив цей злочин. Мені знов написали, що такого співробітника банку вже виявлено і покарано, але як саме покарано відмовились повідомляти через «конфіденційність». Знову пообіцяли надіслати листа на мою поштову адресу, але знов обманули і до цього часу нічого не надіслали.
Все це підтверджує мої звинувачення в покриванні службою безпеки Приватбанку своїх співробітників, котрі вчиняють злочини (ст.ст.231-232, 1486-1487 КК) і продають третім особам банківську таємницю з рахунків своїх клієнтів. Вони користуються власною безкарністю і навіть виявлені клієнтами злочини не передають до поліції, а умисно покривають і плюють як на закони так і на своїх вкладників. Таким чином державний АТКБ «ПРИВАТБАНК» порушує як свої ліцензійні умови, так і міжнародне право.
Згідно Вашого питання банком надано офіційну відповідь в письмовому вигляді.
Комментарии (4)
Загнали в минус карту с нулевым кредитным лимитом
Рекомендуйте, будь ласка, чоловіку звернутись до підтримки банку задля перевірки інформації.
Варто звернути увагу, що карткою повинен користуватися її власник. Якщо дані по картці знають треті особи, то за збереження коштів відповідає її власник.
Списання без підтвердження можливе лише в тому випадку, якщо раніше дані картки були вказані на сайті.
Наскільки ми розуміємо, то карта відкрита на Вашого чоловіка і перевірити інформацію, а також надати її можемо саме йому.
Комментарии (3)
Не могу дозвониться на 3700
Мне никто не ответил «Всі оператори зайняті» и стандартная отмазка Приват Банка про «пікові навантаження» не работает, это было в вс в 10 часов вечера.
И это постоянная ситуация, не первый раз не выходит связаться с кол-центром.
Ув. Приват банк, вы все таки банк и иногда могут возникать срочные ситуации, которые требуют быстрого решения, можно немного больше ответственности проявлять?
Якщо у Вас залишилися невирішені питання, уточніть, будь ласка, деталі в особистому повідомленні, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися.
Комментарии (5)
Приват банк в паре с liqpay наглым образом воруют деньги у предпринимателей!!!
В начале февраля 2020 года, когда мы проводили ежемесячный баланс, обнаружили что недостаточно на счету денег за отправленные товары! Начали проверять все более детально и обнаружили, что деньги на счет мерчанта поступали, но на карту не перечислялись! Начали разбираться с службой поддержки банка- ответ « Мы тут не причем, разбирайтесь с системой liqpay в чате!» Представьте себе, даже не дали номер телефона, мол, общение только в чате!
Так что собственно произошло? Покупатели на сайте делали покупку и оплачивали сразу через Приват 24. Банк нам сообщал, что платеж получен, и мы отправляли покупателю товар! Но система liqpay, неизвестно по каким причинам, перевела мерчанта в тестовый режим, хоть до этого полтора года с ними работали, и было все в порядке. При чем о переведении в тестовый режим нас никто и не уведомил! На вопрос « Где наши деньги? « Ответ « Они вернулись покупателям!!!» Мы начали обзванивать покупателей ( хоть прошло уже две недели после совершения покупки) и все в один голос утверждали, что с их счетов деньги списаны! Мы об этом сообщили в чат liqpay, а они нам – дайте доказательства, что деньги списаны! ЭТО МЫ МОЛ ДОЛЖНЫ ПРОВОДИТЬ РАССледования! Мы им отписали, если Вам нужно сами связывайтесь с покупателями.
Но если деньги и вернулись покупателям ( хоть это вранье) нам от этого не легче! Деньги телепортировались в неизвестном направлении! Банк ведь дал подтверждение, что деньги зачислены! Мы свои обязательства перед покупателем выполнили и товар отправили. Потом банк себе решил, что продавцу деньги не нужны и отправил их назад покупателю ( при этом магазин не уведомил никаким образом)! Теперь пусть банк попробует их взыскать с покупателя! В любом случае банк с liqpay накосячили, а страдают предприниматели!!! Мы прекрасно понимаем, что деньги они есть и никуда не делись, просто сейчас они у кого то другого!
Уважаемые коллеги! Если у кого были похожие проблемы с этими мошенниками – отзовитесь!!! Мы пока планируем произвести ряд мероприятий в СМИ с привлечением телевидения. Страна должна знать своих «героев в лицо».Судя по отзывам мы понимаем, что мы не первые и к сожалению не последние! Тем более, что исходя из отзывов, деньги воруют не только в магазинов! Также будем обращаться в правоохранительные органы!
Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити Ваші контактні дані.
Написать комментарий
Не выдают кредитный лимит и очереди в отделении ПБ.
2)Когда вы уже сделаете больше касс в банке? Когда люди перестанут стоять в очередях по 2 часа, чтобы заплатить за 1 квитанцию, что через терминал, что через кассу. Ужаснейший банк.
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Хочемо пояснити, що Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Стосовно черги у відділенні дозвольте зазначити, що більшість питань з банківського обслуговування Ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн. Банк щодня працює над тим щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за Ваше звернення, воно прийнято до уваги.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Банк угрожает
Ми написали Вам в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Комментарии (3)
Банк Украл деньги
16.08.2019 снимала 7000 грн. в банкомате приватбанка.
На следующий день при входе в приват24, я увидела, что такая же сумма была снята еще раз 17.08.2019.
После этого я связалась с колл центром привата, где мне сказали, что проверят данную операцию.
Спустя какое-то время мне сообщили, что проблем выявлено не было.
После этого я пошла в отделение приватбанка, где мне посоветовали в данном случае обратиться в полицию своего района.
Спустя 5 месяцев, на запрос полиции, приватбанк ответил, что камеры банкомата не работали именно в то время, когда производились операции по карте, и посоветовали обратиться в суд.
Внимание вопрос: сколько данный беспредел будет продолжаться ???
Дозвольте нам розібратися в ситуації та детальніше розглянути Ваш випадок. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити Ваші контактні дані.
Комментарии (3)
Арест счета для Социальных выплат на ребенка
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Арест счета для Социальных выплат на ребенка
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Liqpay - подключить нельзя отказаться
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Приват 24 зникло більш ніж 7000 грн. з рахунку.
Зв'язався з онлайн оператором, він заблокував карту, але так і не зміг мені пояснити що сталося.
Пояснив тільки те що були списання з такого сервісу і вони пройшли успішно. Далі краще…
Я йому пояснив що тримаю цю карту для оплати ком. послуг в їхньому сервісу приват 24 і все, він відповів що скоріш за все хтось дізнався(вкрав) данні моеї карти і списали усі грощі. Я ще раз пояснив що це неможливо так як ця картка знаходиться у мене вдома в столі. І можливо єдине місце де я міг передати ці данні це є приват 24, тому що я змінював номер телефону і переписувався в онлайн чаті з представником банку. На що оператор відповів що мою справу передали до служби безпеки банку і вони будуть перевіряти цю інформацію.
Але я не розумію де захист банку, як таке можливо!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (41)
Главный лозунг «НЕТ клиентоориентированности»
Перепрошуємо за завдані незручності.
Описана Вами ситуація не є стандартом обслуговування. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації та провести перевірку відносно дій співробітника.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Сняли деньги без подтверждения
Хочемо зазначити, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. По питанню повернення коштів, вже створена заявка, котра буде передана в міжнародну платіжну систему. Зі своєї сторони, ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта та якомога швидше, та строки обробки даного запиту залежать від платіжної системи. При отриманні інформації про результати опротестування ми Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (7)
Навязывание услуги страхования
Перепрошуємо за завдані незручності.
Щоб розібратись в описаній Вами ситуації, нами буде проведена детальна перевірка, за результатами якої з Вами зв'яжеться профільний співробітник.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Пропали гроші з картки
Ваше питання передано в роботу профільним фахівцям. За результатом його розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Чарджбек Приватбанк
Ми б не хотіли, щоб у Вас виникло неправильне враження про банк через дану ситуацію.
За Вашим зверненням, Банк, діючи в рамках правил міжнародних платіжних систем сформував запит на опротестування операції по картці. Зі своєї сторони ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта. В даній ситуації, на жаль, нам не вдалося отримати позитивне рішення та оскаржити дану операцію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Сняли 4 раза одну и ту же сумму
Позвонила на гарячую линию, прождала 10 минут оператора, который посоветовал попробовать еще разными способами: также через компьютер и по телефону на линии. На вопрос о задвоении, сказал все будет хорошо, задвоений не будет, и он также не видет предыдущие операции. Всего попыток было 4 по 125 грн. + 3 грн. комиссия за каждый платеж. Спустя некоторое время все платежи начали списоваться с карты. Звонок оператору, еще 10 мин. ожидания. И ответ: мы поставили на возврат 1 один платеж, ждите теперь 21 день!!! А остальные 2 еще в работе, вернуть их пока не можем, вы позвоните, когда они уже спишутся и еще 21 день подождите пока вернутся!!!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (17)
Мошенники
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Ваше питання було детально розглянуто профільними фахівцями та за його результатом зв'язувався співробітник банку для надання інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Теряю 10-12грн в день и чувствую себя идиотом который связался с Приватом
Более того — обнуляет кредитный лимит (на тот момент ~52k) и максимально препятствует его погашению деньгами, которые уже ему подконтрольны — КДВ, приват-вклад, «скарбничка».
Настройки депозитов где изначально мною была указана выплата процентов на КДВ магическим образом были изменены на капитализацию.
8-Января-2020 — заканчивается срок депозита на ~78к. Я неодократно пытался отказаться от автопродления этого депозита через П24, но ввиду слижком уж вольной трактовки приватом понятия «арест счета» — естественно безрезультатно. В итоге данный депозит без моего согласия и вопреки моим требованиям был продлен под совсем смешные 12.25% (даже в привате я сейчас способен разместить большую часть данной суммы под 17%, а в приличных банках — под 18.5-19%).
6-Февраля-2020 — у меня нашлось время пообщаться с налоговой и ДВС, арест был снят практически мгновенно — большой привет сотруднику поддержки привата, который мне рассказывал сказки про 6-10 дней доставки заказного письма Укрпочтой и интересовался трэком…
6-Февраля-2020, после 18:00 — Убедившись в снятии ареста — часа полтора в чате общался с поддержкой по поводу вышеупомянутого депозита, но безрезультатно — живые боты тупо цитировали пункты договора, которые мне и так известны. И были неспособны понять, что депозит в одностороннем порядке продлил именно приват, а вмешательство регулятора в наши взаимоотношения являются форс-мажором…
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Для зняття обмеження банк має отримати відповідний лист із виконавчої служби. До надходження листа, банк не може знімати обмеження. Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. Щодо депозитного вкладу, то для зручності клієнтів, за 30 днів до закінчення строку стає доступна можливість відмовитись від автоматичного продовження депозиту на новий строк. Ми детально проаналізували Ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Приват банк сливает иформацию о своих клиентах 3 лицам
Щоб уточнити деталі ситуації та розібратись в питанні ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (4)