×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Все курсы банка |
«Нелюди»
Нашей бесплатной медицине отдельное спасибо, они не уступают по выкачке банкам, но это в прошлом. Самое ужасное это даже не проценты начисленные за время лечения которые в два раза превышают сумму изначального лимита, было бы здоровье — погасится, а это нелюди по решению задолженности от Привата которые не дают жить мне и моим родственникам.В соцсетях родственников появляются картинки-аватарки: с фотографиями жены с вставленными порно-картинками, личной информацией (прописка, контактные телефоны) с надписями должники отработают, ценники секс-услуг и т.д А в последующем приходят смс мне мол шевелись с долгом ведь дальше будет так выставлена твоя сестра или мать.
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалася негативна думка про банк.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту без Вашої ініціативи неприємна і разом з тим хочемо зазначити, що в майбутньому банк може переглянути своє рішення. Кредитний ліміт розраховується за комплексною методикою, яка включає в себе велику кількість факторів, котрі впливають на кінцеве рішення про встановлення або зміну суми ліміту. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись продуктами банку та своєчасно вносити платежі, щоб уникнути простроченої заборгованості, це може вплинути на суму ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Не ведитесь на страховку в Приватбанке
Дозвольте звернути Вашу увагу, що рішення про виплату страхової компенсації приймає саме страхова компанія, а не банк. В описаній Вами ситуації важливо розуміти, що згідно умов договору страхування, необхідно щомісячно вносити страховий платіж. Для зручності наших клієнтів ми даємо змогу підключити регулярний платіж на страховку. Але даний платіж може бути не списаний через причини, що не залежать від банку, наприклад, недостатній баланс на картці, з якої встановлене списання. Рекомендуємо в подальшому перед датою списання регулярного платежу поповнювати картку, щоб на момент його проведення мати достатньо коштів для списання. Інформація по договору страхування та списанню платежів доступна в Вашому Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (17)
І знову проблеми. ЛАГОПРИВАТ
Не так давно він впав і я попав в цю ситуацію ( переводив кошти на іншу карту, платив за кредит ), але в 17:00 по Україні впав приват і кошти повернули аж через добу ( а хто ж цікаво пеню заплате?))
І знову ж сьогодні, підхожу до терміналу, ніяких повідомлень немає, закидаю суму на карту іншого банку, все ок, пройшла транзакція, жму на чек, а він не виліз, на думаю « буває»
Відкриваю тел, а коштів немає!!! Звоню на тех підтримку, а у вас тех роботи! А попереджувати? Так важко термінали на стоп поставити або хочаб вікно попередження викидати?! І знову, кошти не мої, треба повернути до ранку, а на лінії сказали 1-3 днів
Дякую, вам, за місяці два рази підставили.
Навіть тепер терміналом привата не буду користуватись!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Оплата частями
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте пояснити, що ліміт по сервісу «Оплата частинами» встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Звонки рекламного характера
Нам дуже шкода, що для вирішення питання Вам довелось звернутись до банку публічно.
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваш номер телефону, щоб відключити всі непотрібні дзвінки і більше Вас не турбувати.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
украл деньги
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Люди будьте внимательны МОШЕННИКИ!!!
ГРАЧЕВСКАЯ ВАЛЕНТИНА МИХАЙЛОВНА
собирает деньги на лечение своей дочери
ОКСАНА МИХЕЕВА
Заблокиройте пожалуйста этот номер
Так как эти деньги не идут на лечение
А тратятся на развлечения
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Никому не советую
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте пояснити, що розторгнення вкладу протягом 5 календарних днів з дати закінчення попереднього строку вважається закриттям за строком.
Також, хочемо зазначити, що після закінчення строку банк повідомляє клієнта про продовження депозиту на новий строк за одним з каналів комунікацій:
— E-mail;
— повідомлення у Приват24 (веб- чи мобільна версія);
— Viber;
— SMS-повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (10)
Почему нельзя решить вопрос в приват24? И зачем нам ваша электронеая подпись если даже у вас в банке она не действует?
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Якщо ми правильно розуміємо, мова йде про користування карткою «Універсальна» (http://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna/).
Згідно з умовами користування карткою, Ви маєте можливість вносити не всю суму за кредитом відразу, а розділити її – обмежуючись внесенням мінімальних платежів у розмірі 5% від залишку заборгованості, але не менше 100 грн.
Що ж стосується умов оформлення реструктуризації, дійсно, послуга може бути оформлена лише у відділенні банку на території України.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (43)
?
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (7)
ненадежный банк
регулярно первожу деньги жене в доларах, огромная проблема его получить в валюте превода иногда ждать надо по три четыре дня чем нарушают закон о денежных переводах!
просто ужасный банк!
Правила безпеки https://privatbank.ua/safeness
У разі виникнення труднощів із отриманням переказу, отримувач завжди може звернутись до підтримки банку за будь-яким зручним каналом, для уточнення інформації і вирішення питання.
Комментарии (7)
ШАХРАЙСТВО ОТ ПРІВАТБАНКА
Нижче відображено кнопку з тарифами на перекази між рахунками.
З картки «Універсальна» Кредитні кошти на Картку для виплат — 4,5% (з них 0,5% стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат).
Інформація також розміщена на офіційному сайті https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
Комментарии (27)
Приват банк задерживает выдачу депозита в наследство!!!
Сообщаю ПриватБанку, если они сегодня не решат эту проблему я намерена писать жалобу в Нацбанк Украины и Кабмин.
Комментарии (3)
Приват з незрозумілих причин заблокував платіж
Мною 21.11 через приват 24 було здійснено переказ коштів в сумі 8900,00грн. на ПК Аваль Банку для подальшого погашення кредиту, проте приват заблокував даній платіж і мій №телефону, як фінансовий, як результат -не можливо зайти у свій кабінет у Приват24.
22.11 була у відділенні привата по адресі м.Київ, вул. Митрополита Андрія Шептицького, 10 де було повідомлено, що ситуація вже вирішена і вже можливо зайти у Приват24, платіж розблоковано.
При перевірці, встановлено, що нічого не змінилось:
-телефон заблокований як фінансовий
-не можливо зайти в приват 24
-платіж на суму 8900грн. також блокований.
Прошу надати мені ТЕРМІНОВО письмове пояснення, з яких причин сталась така ситуація, що було здійснено працівниками Приватбанку, щоб уникнути в майбутньому подібних проблем і яким чином Приватбанк, буде відшкодовувати моральну шкоду, яку було мені завдано при вирішенні даних спірних питань.
м. Київ, Україна, 2002
Додатково пояснення було направлено вчора на Ваш e-mail. На поточний момент Ваш рахунок розблоковано. Вам необхідно підтвердити Ваш номер телефону в банкоматі або терміналі самообслуговування ПриватБанку, після чого його можна буде використовувати в Банку.
Комментарии (1)
ФОП. Требую наладить синхронизированую отображение транзакций
Примечание ждите 24 часа.
21.11 ФОП заходит в приват24(обычный) в выписк- транзакциии нет.
21.11 14:00 Фоп Пишет жалобу в службу. 30мин переписки и ожидания, ответ: пусть напишет Клиент.
22.11 10:00 ФОП захожу в заходит в приват24(обычный) в выписк- транзакциии нет.
22.11 10.00 Клиент пишет что приват-банк сказал что сума зачислилась на счет
22.11 10.05 ФОП захожу в заходит в приват24(обычный) в выписк- транзакциии нет.
22.11 10.20 Пишу в потдержку, потворяю все что ранее писал +10 мин. Ответ деньги на счету смотрите приват24(бизнес), транзакции на приват24(обычный) не отображаются.
ЧТО ???? Я в шарашкиной конторе, где деньги то отображаются то нет.
Как вести бизнес, бегать от приложения к приложению?
Вам как лицензию на продукт выдали?
Всі операції по бізнес рахунку / карті необхідно перевіряти в Приват24 для бізнесу, так як по карті бізнесу в Приват24 для фіз. осіб інформація (виписка / баланс ) може не відображатися.
Комментарии (7)
Даремно витратила час. Не ведіться на КАРТУ «ГОЛД»
Переваги для власників картки класу Gold зручно наведені на сторінці https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold
Комментарии (12)
11.11
«На жаль, 11 листопада 2019 року Ви могли зіткнутися з проблемою при використанні картки ПриватБанку.
Помилково списані в мережі ПриватБанку кошти будуть повернуті на Вашу картку протягом доби.
Повернення коштів, помилково списаних при розрахунках в мережах інших банків, може зайняти до 11 діб.
Вибачте за незручності.»
Вже пройшло майже 12 днів грошей так і не повернули
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на картку протягом 11 днів.
Кошти вже доступні на карті. Переглянути інформацію по рахунках Ви можете в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Якщо Ви не згодні з якимись операціями по виписці, уточніть, будь ласка, деталі в особистому повідомленні, щоб ми могли перевірити інформацію і вирішити питання, що виникли.
Комментарии (1)
Всё, лишь бы не отдать мне мои деньги...
Итак вывод. У нас с продавцом 16.11.19 был заключён договор о том, что мы вносим в залог 1000 долларов и указаны сроки проведения сделки, а точнее, до 02.12.19 мы должны ее совершить, иначе я теряю свой залог! Когда мы заключали этот договор с продавцом, компания заверила меня о перечислении средств на мой счет в понедельник 18.11.19 и я был уверен, что я просто их сниму и заплачу нужную сумму продавцу. А согласно лимиту, я смогу снять остаток 02.12.19, в последний день срока сделки! А сниму ли их я? Я не знаю точно каких новых сюрпризов мне ожидать теперь.
Я понял, что моя огромная ошибка была связаться с этим банком, ведь я мог указать реквизиты для поступления в любой другой банк. Я больше года пользуюсь услугами этого банка и никогда не подумал бы, что дойдет до такого абсурда. Конечно же, я планирую закрыть все счета здесь и перейти в Банк с профессиональным подходом. Так же дойти до суда, в случае, если я потеряю сумму своего залога 1000 долларов, из-за некомпетентности сотрудников финансового мониторинга.
Згідно з вимогами пункту 72 розділу V Положення № 417 банк, з урахуванням ризик — орієнтованих підходів, зобов'язаний здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.
У відповідність з пунктом 2 Постанови правління НБУ № 210 від 06.06.2013 «Про встановлення граничної суми розрахунків готівкою» фізичні особи мають право здійснювати розрахунки на суму понад 50 000 гривень, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку на поточний рахунок.
Таким чином для проведення розрахунків між продавцем і покупцем на суму понад 50 000 грн, необхідно кожному відкрити банківський рахунок.
Комментарии (22)
Воры!!
Правила єдині для всіх можливих банків-заявників і, на жаль, не можуть бути змінені. Рекомендуємо Вам звернутися к отримувачу коштів для врегулювання цього питання самостійно.
Комментарии (1)
отстой полный
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий