Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
PrivatOPG 20 февраля 2020, 8:15
Вже майже два місяці банк обіцяє віддати депозит, але на даний момент так і не віддав, вигадуючи різні причини. Людина, якій потрібні ці гроші зараз знаходиться в реанімації в критичному стані, виплату депозиту, в черговий раз, перенесли на п'ятницю на 21.02.2020р. Прошу посприяти видачі депозиту у встановлений термін, це останній шанс для людини придбати ліки, інакше вона просто помре і ви будете справжніми вбивцями, які тримають у заручниках чужі гроші.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 20 февраля 2020, 9:47
Доброго ранку!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Leeryvalery 20 февраля 2020, 6:37
Я живу за границей на постоянной основе. почему вы поменяли способ подтверждения платежа? я не могу заплатить 2500 грн за свою же квартиру (квартплатуя). зачем подтверждать подобные платежи через звонок? отмените немедленно. специалисты(сложно их назвать так) морочили мне голову и я потратила 4 дня на общение и ожидание ответов ( проверьте историю моих запросов). сказали что вернут пуш-подтверждение через приложение, как было и раньше. но ничего не поменялось. я делаю транзакции на счет абез проблем, а некоторые платежи (как раз маленькие за мою же квартиру в ГИОЦ не проходят).это неуважение к вашим клиентам. у меня депозиты лежат по 5000долларов, оборот средств 10 000 долларов, ваш банк на мне зарабатывает! и не может сделать удобно для своего клиента? любое видео подтверждение, новые документы. что хотите предоставлю, но возращайте способ подтверждения оплаты через приложение. свзяаться со мной можно по номеру +66916888729 или по имейлу lganina93@gmail.com.или лучше через приложение
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 20 февраля 2020, 9:43
Доброго ранку!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк через те, що ми піклуємось про безпеку Ваших фінансових операцій. Додаткове підтвердження певних операцій є одним із заходів безпеки, котрі використувує банк, щоб недопустити можливість заволодіння Вашими коштами третіми особами. Ми постійно працюємо над покращенням системи попередження шахрайства, котра завдяки спеціальним алгоритмам дозволяє виявити та тим самим запобігти великій кількості шахрайських операцій з картками наших клієнтів. При проведенні платежу Ви можете звернутись в підтримку на нашому сайті, щоб ми могли допомогти з його підтвердженням.
З повагою, ПриватБанк.
Полезный комментарий
Qwerty1999 20 февраля 2020, 8:44
Ну вы и придумали проблему на ровном месте...

Переведите свои коммунальные платежи в разряд регулярных платежей
и они будут проводиться ежемесячно и  без подтверждения.
olenagur 19 февраля 2020, 21:37
Не з першої спроби комунікації з підтримкою через чат (з шостої), але врешті знайшовся консультант Володимир, який справді був професійним, націленим на результат. Він допоміг ідентифікувати мою особу з-за кордону, що було неймовірно зручно для мене. Попри багаторівневу і складну процедуру ідентифікації, він приділив стільки часу, скільки потрібно, пропонував альтернативи рішень. Неймовірно вдячна. У банку є проблеми з взаємодією з клієнтом, але поки є такі професійні працівники, як Володимир (шкода, прізвище було мені недоступне), я — клієнт Привата.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 20 февраля 2020, 9:22
Доброго ранку!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
motolife 19 февраля 2020, 19:45
Сами по своему усмотрению отправили SWIFT платеж на 2000$ с моего счёта. После моего обращения, банк принял заявку — срок рассмотрения 45дней. «Нормальный» бизнес подход.
Приватбанк
Ответ банка
19 февраля 2020, 20:08
Доброго вечора!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Проблема решена
Светлана Ищенко 18 февраля 2020, 23:06
Делала оплату через Приват24 в 22:30, платёж потребовали подтвердить звонком на 3700, задавали вопросы по идентификации-в итоге в грубой форме: «вы частично дали правильные ответы» ваши счета заблокированы, обратитесь в отделение банка!!! WTF??? Хотя несколько дней назад была в отделении банка и предоставляла все данные для идентификации!!! Платёж совершить так и не смогла, хотя надо было сделать его срочно, в итоге моя бронь сгорела! Спасибо Приват банк, что так «заботитесь» о своих клиентах!!!
Приватбанк
Ответ банка
19 февраля 2020, 9:55
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
kateryna80 18 февраля 2020, 22:40
Сьогодні відкривала розрахунковий рахунок онлайн як ФОП. Швидко, зручно, доступно. Усі питання, що виникали (бо робила це вперше), вирішувалися миттєво. І при зверненні по телефону 3700, й онлайн в чаті Приват-24. Дякую за зекономлений час, кошти, за те, що все можна робити, не виходячи з дому, за доступність подібних маніпуляцій людині без економічної освіти.
Приватбанк
Ответ банка
19 февраля 2020, 9:43
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Проблема решена
mihailkuz 18 февраля 2020, 20:52
При пополнении платёжного терминала 14го февраля, по адресу Киев Вербицкого д. 1, платёжный терминал очень глючил, и выплюнул карточку, после второй попытке удалось пополнить свою карточку на 1000 грн. Деньги так и не пришли на карту. При обращении на горячую линию пришло сообщение что не было выявлено сбоя в работе платёжного терминала. Где деньги? Это уже мошенничество…
Приватбанк
Ответ банка
19 февраля 2020, 8:26
Доброго ранку!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Inna0227 18 февраля 2020, 16:32
Ещё до нового года оформила в этом банке кредитную карту «Универсальная»… Кредитный лимит 0 по этот день!!! То есть он не установлен, сколько не подавала заявку, ответ один и тот же « к сожалению сейчас невозможно установить лимит… попробуйте через месяц!!!», советы операторов те же что и в письменной форме… Это издевательство!!! Обращалась в отделение, подала справку о доходах… толку ноль… Все для клиентов!!! Ужасный сервис и ужасный банк!!!
[Карту пожалуй закрою]
Приватбанк
Ответ банка
18 февраля 2020, 17:59
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Рекомендуємо відкрити зарплатну / пенсійну картку в ПриватБанку, відкрити депозит від 2000 гривень.Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AnnaPolitaeva 18 февраля 2020, 13:40
Чи можливо потрапити на консультацію до оператора??? Ні. Так як їх додаток не включає можливості зміни прізвища, хоча у відділенні вже було оновлено дані, прийшовши у віділення ви сидітиме як мінімум 4 години поки вас приймуть, при цьому з чергою у 25 чоловік і одним оператором, щей депозити і голд картки без черги… Шановний банк, зробіть нормальну систему обслуговування, щоб працювало хоча б 3 оператори, людей проживає багато, а можливість всіх обслуговувати дуже мала та неефективна!!!
Приватбанк
Ответ банка
18 февраля 2020, 15:09
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Якісне обслуговування клієнтів є одним з наших пріоритетних завдань. Ми активно розвиваємо наші сервіси і відкриваємо нові відділення, щоб наші клієнти могли обслуговуватися в найкоротші терміни і комфортно почували себе за будь-якої ситуації, ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за Ваше звернення, воно прийнято до уваги.
Для зміни прізвища в Приват24, якщо у відділенні вже було оновлено дані, Ви завжди можете звернутись до нашої підтримки.
Минфин
Ответ администратора
20 февраля 2020, 15:09
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 20.02.2020).
Користувач не надала документів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що вона є клієнтом або користувалась послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Stakh 18 февраля 2020, 11:54
На днях попался на мошенническом сайте blago-kovel.shop
Выдают себя за комиссионный магазин ломбарда Благо.
Трофимчук Владимир Павлович 5169360008083572 есть мошенник. Не вздумайте переводить ему деньги.
Приватбанк
Ответ банка
18 февраля 2020, 12:46
Наполегливо рекомендуємо з відповідною заявою звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
lytvyn2929 18 февраля 2020, 10:14
4 роки тому мала необережність відкрити у цьому дебільному банку рахунок! Вже років 2, як рахунок закрила, але постійно надходять дзвінки з різних номерів: пропонують картку «Голод», зверталася неодноразово з проханням відключити рекламу і не діставати- результату немає. Нещодавно зателефонували і повідомили, що я намагаюся зайти у «Приват24», якого у мене ніколи і не було. Коли зателефонувала на 3700, пояснили, що хтось помилково ввів мій номер телефону. Телефонують в будь-який день і в будь-який час. Втомилася блокувати їхні номери. Я вже не є клієнтом банку! Відчепіться! Ніяких карток від Вашого конченого банку мені не потрібно!
Приватбанк
Ответ банка
18 февраля 2020, 11:37
Вибачте, якщо ми Вам набридли. Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб відключити всі непотрібні дзвінки і більше Вас не турбувати.
freelans67 17 февраля 2020, 22:37
Подключал сайт к оплате. С горем пополам, но подключили, менеджеры жестко тупили, у них было совершенное разное мнение, но в итоге да, свершилось чудо.

И казалось бы всё было бы великолепно, оплата работает, клиенты довольны, но решил сделать новый сайт и подать заявку на подключение к оплате и его.
Внимание, изначально мне сказал менеджер, что данный сайт 100% пройдет модерацию, после 3-х недель дикого задолбалова со стороны менеджеров — я всё сделал и прописал правильно, а именно условия соглашения, политика и так далее.

Мне в итоге говорят, что данный сайт модерацию не пройдет! Я конечно впаль в печаль, из-за того потерял столько времени, но маленькой беды не бывает.
Приватбанк решил заблокировать мне все карты и сайт, который уже был активирован и спокойно принимал оплату.

После чего я жад кучу времени звонка менеджера, который конечно же без проблем разблокировал мне карты, ведь я ничего нарушал!

Но вот интернет-магазин (тот самый, который уже был активирован заранее) повторно мне активировать теперь отказываются. Причина? А похоже потому что я им просто не нравлюсь.

Скриншоты переписали с менеджером Екатериной.

https://prnt.sc/r3qe40
https://prnt.sc/r3qebb
https://prnt.sc/r3qegy

Я очень сильно поменял мнение о банке.
Приватбанк
Ответ банка
18 февраля 2020, 10:13
У нас є ряд зобов'язань перед регуляторами (МПС, НБУ і т.д.) при анддерайтингу Мерчанту, моніторингу Мерчанту і процесування транзакцій.
На жаль, при роботі з вашим сервісом \ сайтом ми не бачимо можливість повного дотримання цих зобов'язань на належному рівні.
Щоб уникнути потенційних санкцій з боку регуляторів за недотримання правил роботи в інтернет-еквайринг змушені відмовити в активації.
Obmanutii 17 февраля 2020, 21:15
Не возвращают из банка деньги по депозиту с 2013 года. Ничего слушать не хотят, кормят завтраками, обманывают. Посылают в якобы центральное отделение банка, а по факту это просто отделение для сип клиентов. Беспредел. Много позволено этому банку. Это и не удивительно.
Качество обслуживания и отношения к клиентам и вкладчикам отвратительное.
Приватбанк
Ответ банка
18 февраля 2020, 11:33
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Пользуюсь услугой Приват24, относительно моего опыта, сервисов аналогичных, приват24, наиболее адаптирован для клиентов. Мне нравится структура подачи информации о передвижении средств, наличия остатков и т.д. Недостатком, на мой взгляд, является наличие очередей в отделении, благо, что теперь не очень часто приходится туда обращаться.
Приватбанк
Ответ банка
17 февраля 2020, 17:43
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Стосовно черг, дозвольте зазначити, що ми щодня працюємо над тим, щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за Ваше звернення, воно прийнято до уваги.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
G380661894366 17 февраля 2020, 16:33
Платіж № P24A731173298A73672
Статус: Проведено
Кошти надійдуть отримувачу в термін до 3 банківських днів (в окремих випадках до 5 банківських днів).
Картка для виплат Голд
4731 **** **** 6417
GOVORETS LYUBOV V
МФО 305299
ПРИВАТБАНК
560.00 ГРН
з урахуванням комісії 5.00 ГРН
Perevod lichnyh sredstv HOVORETS L V
Соколова Надежда Петровна
5174 **** **** 9056
555.00 ГРН
ПРОШОШУ БАНК предоставить информацию о мошеннице которая обманывает через интернет — магазин SHAFA
Приватбанк
Ответ банка
17 февраля 2020, 17:25
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
Також, ми підготували ряд простих правил про те, як не стати жертвою шахрайства. Ознайомитися з ними Ви можете на сайті: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Anrost1974 17 февраля 2020, 15:11
Здравствуйте. По решению суда, через исполнительную службу был полностью погашен долг перед банком, полностью оплачена сумма по постановлению суда со всеми судебными оплатами. Оплатил через исполнительную службу! По прошествии полугода, банк начал звонить с требованием оплатить «штраф» по кредитке. На просьбу дать основание для оплаты, ссылаются на пункт в анкете… На просьбу оплатить через другой банк отказ. Так что, существуют «свои» штрафы, которые оплатить можно только исключительно в отделении приват? Это законно? Судебное решение ставит точку в отношениях с банком?
Приватбанк
Ответ банка
17 февраля 2020, 17:18
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Лёва Милошевич 17 февраля 2020, 14:16
Дает рекламу якобы продвижение в инстаграм. После получение оплаты на карту 4149 6293 9784 7286 Зайцева Ольга Сергеевна человек пропадает, на номер 066-731-92-17 дозвонится нельзя, постоянно занято.
Приватбанк
Ответ банка
17 февраля 2020, 15:16
Добрий день!
Нам шкода, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Змушені констатувати, що оскільки Вами особисто було перераховано кошти третій особі, ці відносини класифікуються як цивільно-правові, і тому знаходяться поза зоною відповідальності банку. Наполегливо рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів із відповідною заявою. У разі необхідності банк готовий надати всі необхідні дані для проведення розслідування.
З повагою, ПриватБанк.
Сидит один консультант в центре города, и ждут когда дедушки прийдет смс 30 минут, а смс не приходит так давайте по удаляем ещё 40 минут дедушки смски, это ж вообще издевательство над клиентами.в 9:40 утра центр города, сидит один консультант, где должно сидеть минимум 3 обслуживающих консультанта.Причем у меня карта как они говорят что должны обслуживать без очереди))))сами себя обманывают )))Ужас
Приватбанк
Ответ банка
17 февраля 2020, 11:31
Добрий день!
Нам шкода, що після відвідування нашого відділення у Вас залишилися неприємні враження. Дозвольте звернути Вашу увагу на те, що більшість питань з банківського обслуговування Ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн.
Банк щодня працює над тим, щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за Ваше звернення, воно прийнято до уваги.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
LeksD 16 февраля 2020, 22:42
Спасибо ребятам из службы поддержки ПриватБанка. Онлайн-консультанты всегда компетентны, быстро отвечают, работают 24/7. Приятные ребята.
Приватбанк
Ответ банка
17 февраля 2020, 9:48
Добрий ранок!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Минфин
Ответ администратора
20 февраля 2020, 10:37
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 20.02.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Liudmila Mostova 16 февраля 2020, 21:58
Дуже подобається професійна консультація, он-лайн спеціалісти працюють цілодобово і у вихідні.
Приватбанк
Ответ банка
17 февраля 2020, 9:45
Добрий ранок!
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Минфин
Ответ администратора
20 февраля 2020, 10:38
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 20.02.2020).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝