×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.55 | 45.55 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Проблемній банк который не возвращает деньги!! Будьте осторожны про оплатах картой данного банка!
«сотрудники горячей линии» называют это разбалансом, в тоге на карте минусовой баланс, а возвращать деньги никто не собирается.
Оформляешь заявки — все в одно место! Постоянно какие то отговорки!!!
Не рекомендую банк, будьте осторожны если будете делать оплаты на более крупные суммы!!!
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на картку протягом 11 днів.
Комментарии (2)
Не повернули кошти які відправив магазин в Німеччині
У разі, якщо гроші у повній сумі були надіслані назад на Ваш рахунок у банку, має бути протокол про відправку.
Щоб ми могли перевірити інформацію більш детально, надішліть його, будь ласка, в особистому повідомленні.
Комментарии (12)
Нагло убрали лимит по оплате частями!!!
За последние 4 года, 13 закрытых кредитов и есть досрочно, их не мало. Начинал с лимита по оплате частями 2-3 тысячи гривен. Потом 10-16 и так далее. За один год, по моему 2016, сразу подняли до 24.000 и все!!! Нужно было 35000 гр, писал, подкреплял документы через кабинет, ничего, как об стенку.
Сколько не платил картой, не брал кредитов — ноль, кредит не может быть повышен. Постоянный ответ.
А совсем недавно, уехал за границу, месяц был лимит- сентябрь-октябрь, в ноябре заглянул, снял лимит.
Притом подчастую! По приезду в Украину, взял и заблокировал карту и подал на закрытие! Минус один клиент!
Вот и все. Нашел другой банк, где сразу дали лимит 50.000 гривен, сегодня сделал первую покупку по сервису оплата частями!
Никому не советую этот банк- ненадежный на все100%
Комментарии (14)
Заблокували без усяких причин усі мої рахунки
Комментарии (6)
Банк змушений призупинити операції за Вашими рахунками згідно з постановою про накладення арешту.
Уведомлений никаких не было. Просто блокировка счета. Самое забавное что 3700 нет свободных операторов а так как являюсь ихним «ЧЛЕНОМ» голд клуба то еще смешнее, телефон менеджера больше не обслуживается.
Оперативно выяснить что и как не получается. Надеюсь завтра в отделении или по телефону получить информацию и дополню эту историю.
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного рода процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби. Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що на Вашу пошту надійшов відповідний лист з даною інформацією.
Комментарии (4)
Це крадіжка чи недбалість?
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Дожилися, крадуть гроші з карток пенсіонерів
Нам шкода, що Ваша мама отримала негативний досвід. Шахрайство зараз дуже розповсюджене явище. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що без введення пін-коду зняти кошти в банкоматі немає можливості. Ймовірно, недобросовісним особам були відомі дані картки і в результаті, на жаль, були здійснені шахрайські дії. Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк
Комментарии (14)
Не повертають помилково сплачені кошти
20.11.2019 постачальник звернувся на гарячу лінію, і оператор сказав, що це я маю звернутися з заявою у будь-яке відділення Привату з проханням повернути мої кошти на мій поточний рахунок.
Сьогодні 25.11.2019 на гарячій лінії відповіли, що заявка відхилена і… постачальник має ЗНОВУ звертатися з заявкою в банк!
Все виглядає так наче ті кошти просто щезли!
Сьогодні знову подали 2 заявки, цікаво що буде далі? Танці з бубном?
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Ваше питання було ретельно розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату був здійснений зворотній зв'язок з наданням рекомендацій для подальшого врегулювання ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
плохое обслуживание
читайте!»А просто сразу сказать нельзя???? Я понимаю, что за каждую втюханную кредитку сотрудники получают бонусы, НО НЕ ЗА СЧЁТ КЛИЕТНОВ!!!
2) Пришла в 30 отделение (г.Харьков) в кассу с просьбой поменять мелочь (сдачу), которая собралась в машинах у нас с мужем. Кассир Левыкина посмотрела на меня так, будто-бы я пришла к ней домой просить милостыню и с недовольным видом сказала мне, чтобы я рассортировала всю мелочь по достоинствам, (монеты разным достоинством в отдельные пакеты), я спросила: Зачем? Вы же всё равно будете пересчитывать, на что она мне ответила, что такие правила Банка, на мой вопрос, где эти правила прописаны?, она ответила, что в правилах пользования терминалом!!!!!??????? Каким терминалом??? Я принесла деньги в кассу. Ок, я рассортировала всю мелочь, снова пришла к кассиру Левыкиной, она всё пересчитала и сказала, что мелочь они принимают только в счёт оплаты или на карточку ( наверное в надежде, что я всё-таки уйду), но карточка у меня была.
Вот даже не знаю, как это всё подитожить?.. Нельзя сказать, что во всех отделениях банка так относятся к клиентам, но в большинстве случаях, сотрудники встречают клиентов с очень недовольным видом.
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити Ваші контактні дані.
Комментарии (2)
Отделение на Петра Калнышевского 7
Дякуємо Вам за те, що знайшли час та залишили відук. Ми дуже раді, що взаємодія з нами була комфортною для Вас. Упевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде також мати лише позитивний досвід.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Беспроцентно пользуются чужими деньгами.
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
Комментарии (3)
Тьотка Юлюка
Отвічає швидко з ранку
Шо куди і де наклацать
Щоб фінанси більш не тратить
Скоро картку Gold закрию
І не прийде вже Андрію
Смска з ПриватБанку
О восьмій годині з ранку
Що комісія знялась…
Дякуємо за залишений позитивний відгук! Раді, що наша робота відповідає Вашим очікуванням, і навіть викликає творче натхнення. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки високої оцінки.
З повагою, ПриватБанк!
Комментарии (1)
БАРДАК
Не пропускал ни одного платежа, какое мне дело до ваших сбоев?! Почему я должен платить снова? Издевательство, не компетентные сотрудники и постоянный бардак.
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (3)
Вопрос по Приват24
Сегодня, по личным соображениям, поменял финансовый номер для входа в Приват24. Решил зайти в Приват24, чтобы проверить, всё ли нормально. На сайте Приват24 пишет: Вам звонит номер: 056 797 60 10. А на телефон звонит номер: 056 733 50 40. Пожалуйста, исправьте ошибку(телефон должен быть один и тот же), чтобы я в дальнейшем, спокойно заходил в систему Приват24. Кстати, я уже обращался с подобной проблемой ранее и всё исправили. Надеюсь, что исправите ошибку и в этот раз. Спасибо)
Дякуємо за Ваш сигнал! Ваше звернення прийнято до уваги.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Не пришли деньги???
Дозвольте відмітити, що регламент міжбанківських переказів становить 1-3 операційних (робочих) днів. У випадку, якщо кошти не надійдуть на картку отримувача протягом зазначеного періоду — зверніться, будь ласка, в нашу службу підтримки. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (7)
Проценты по карте
Ми не бажаємо, щоб між Вами та Банком були непорозуміння. Дозвольте пояснити, що для того, щоб скористатися пільговим періодом, Вам потрібно внести всю суму використаних коштів за минулий місяць в будь-який день до 25 числа поточного місяця.
Пільговий період не діє, якщо раніше Ви з нього вийшли і в цьому випадку на нові витрати пільговий період поширюватися не буде. Тоді буде нарахований відсоток за всіма витратами минулого місяця.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,6% * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,6% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Окремо хочемо звернути Вашу увагу на те, що комісія присутня при поповненні картки без наявності картки (в т.ч. зарахування решти від 50 грн). У касі – 5 грн, у терміналі самообслуговування — 0,5% від суми (мінімум 5 грн). Детально ознайомитись з інформацією Ви можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Привишение полномочий сотрудниками банка
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Дозвольте пояснити, безпека клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб убезпечити наших Клієнтів. В сьогодення дана процедура є необхідним атрибутом для всіх клієнтів банку. Не тому, що хочемо спричинити Вам незручності, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, в подальшому, моральної шкоди. Дії нашого співробітника в даній ситуації будуть проаналізовані та по результату перевірки з Вами зв'яжеться наш спеціаліст додатково.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (12)
Банк отказывается выполнять решение суда по своему же иску.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (15)
Без коментарів!!!!
Являють клієнткою близько 13 років
Те що твориться зараз ні словами описати ні матюків не вибрати
1. Кредитний ліміт — зменшують коли хочуть, колись збільшували коли хотіли.
2. Оплата частинами — колись залежало від ліміту кредитного рахунку, тепер просто нема такої послуги.
3. Списання коштів- платиш за щось через інтернет, банк може собі через декілька днів без тебе списати суму ще раз, а далі скаже оператор почекайте декілька днів і кошти повернуть.
Для тих хто замітила пропавшу суму, то повернуть, а для тих хто не замітив- невідомо!!! Будьте обережні!!!
4. Ноу-хау від банку!!!
Сьогодні!!!
Платіжна система заблокувала переказ!!!
Мені гроші відправили, а я їх не отримала!!!
Пів дня вияснюю де гроші?????!!!
В мене їх нема
В тих хто відправляв нема
В приватні нема
ДЕ ВОНИ????????
Сума невелика й немаленька 3400
Де я їх маю шукатиии??????
Попросила в приват банку справу, що переказ дійсно заблокований — відповідь мене вбила — заплати 100 грн за нестандартну довідку
Ви там повністю Ох… ли????????!!!
Мої гроші пропали, і я ще маю за довідки платити ?????!!!
Оператор банку мені взагалі запропонувала змінити банк!!!
Я САМА ЦЕ ЗНАЮ!!!
Просто живу в такій дирі де тільки і є відділення привату.
Чесно кажучи за останні 2-3 роки я в ШОЦІ від дій банку.
А ще на останок добавлю
Дзвінки від операторів
За… ли
Просять переказати їхньому боржнику
Я тут до чого??????
Я вам все віддаю
Ще й ви самі собі забираєте
Якого х… Ви мені дзвоните, за якогось там мого майже незнайомого чоловіка?????.!!!
Кредитний ліміт по картці та ліміт по сервісу «Оплата частинами» встановлюється банком в індивідуальному порядку для кожного клієнта. При встановленні та зміні ліміту враховується велика калькість факторів, що впливають на прийняття рішення. Рекомендуємо продовжувати користуватись продуктами та сервісами банку, це може вплинути на суму ліміту в майбутньому.
При проведенні операцій на сторонньому сайті, даний сайт в момент проведення оплати може не списувати суму, а лише дати запит на її блокування. Сума в резерві може знаходитись до 10-ти днів, протягом яких, сайт може запитати суму до списання. Якщо сайт замість того, щоб списати раніше заблоковану суму надсилає на банк новий запит на списання такої ж суми, банк має відповісти на запит та відправити кошти сайту. При цьому, якщо в десятиденний строк сайт не запитує раніше зарезервовані кошти, банк повертає дану суму з резерву назад на доступний баланс картки автоматично. Це відбувається не залежно від того, чи звертався клієнт в банк. Такі правила затверджені міжнародними платіжними системами.
Питання по переказу відправленого на Вашу картку передано в роботу профільним фахівцям. За результатом його розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
«Нелюди»
Нашей бесплатной медицине отдельное спасибо, они не уступают по выкачке банкам, но это в прошлом. Самое ужасное это даже не проценты начисленные за время лечения которые в два раза превышают сумму изначального лимита, было бы здоровье — погасится, а это нелюди по решению задолженности от Привата которые не дают жить мне и моим родственникам.В соцсетях родственников появляются картинки-аватарки: с фотографиями жены с вставленными порно-картинками, личной информацией (прописка, контактные телефоны) с надписями должники отработают, ценники секс-услуг и т.д А в последующем приходят смс мне мол шевелись с долгом ведь дальше будет так выставлена твоя сестра или мать.
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалася негативна думка про банк.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту без Вашої ініціативи неприємна і разом з тим хочемо зазначити, що в майбутньому банк може переглянути своє рішення. Кредитний ліміт розраховується за комплексною методикою, яка включає в себе велику кількість факторів, котрі впливають на кінцеве рішення про встановлення або зміну суми ліміту. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись продуктами банку та своєчасно вносити платежі, щоб уникнути простроченої заборгованості, це може вплинути на суму ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)