×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.4 | 45.4 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Транзакция не проходит
Комментарии (1)
Приват проиграл апелляцию в суде.
Приват проиграл апелляцию, по которой требовал выплату около 40 тыс. грн. Апелляцию проиграл и по решению суда мне нужно выплатить 600 грн. за просроченный кредит и 1700 грн. Но самое интересное, что на это решение суда ПриватБанку пофигу:) Если я не оплачу раннее озвученные 12,5 тыс грн., то не смогу нигде взять кредит и тд. Вопрос: зачем подавать в суд, если ваш банк не чтет решение суда не в свою пользу?:) Ждите ответный иск в суд, который вы так же проиграете:)
Комментарии (58)
Урезают кредитный лимит без причин!!!
Нам шкода, що Ви відчули незручності.
Для доступності оплати частинами Банк рекомендує накопичити позитивну історію не менше 6 місяців або відкрити депозит не менше 10000 гривень, або мати цільову зарплатну карту з оборотом не менше 1000 гривень на місяць. При цьому, ліміти переглядаються щодня, Банк в будь-який момент може переглянути розмір доступного ліміту по сервісу. Рекомендуємо Вам не допускати прострочень по кредитній картці і перевіряти доступність послуги через СМС, Приват24 або співробітника Банку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (13)
Карта мошенницы 5354282041004339
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв законодавчо знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Решение проблемы в течении 4 минут
Огромное спасибо сотрудникам за оперативную работу не смотря на столь позднее время.
За 10 лет пользуясь услугами банка не осталась разочарована ни разу! Так держать!
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (10)
Шахрайство в Приватбанку!
Дозвольте пояснити, що кошти списує не банк, а сайт, на якому були вказані реквізити картки ( CVV2 код та термін дії ). В таких випадках ми прикладаємо усі зусилля задля того, щоб вирішити питання на користь Клієнта та формуємо заявки на оспорювання транзакцій.
Нам дуже шкода, але по Вашому випадку провести оскарження в рамках правил платіжної системи не є можливим. Це викликано тим, що сума платежу не підлягає оскарженню.
Правила єдині для всіх можливих банків-заявників і, на жаль, не можуть бути змінені. Рекомендуємо Вам звернутися до отримувача коштів для врегулювання цього питання самостійно.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Транзакция с наличными положенными на собственную карту получила неожиданные обороты.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
Комментарии (1)
Очень испортился банк и сами работники
Нам шкода, що Ви зіткнулися з таким неприємним інцидентом та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад. Дозвольте відмітити, що пристрій, в якому проводилася операція належить іншому банку. З нашого боку ми робимо все можливе для вирішення подібних ситуацій і подаємо заявки на оспорювання операцій, регламент розгляду яких чітко визначений Міжнародними Платіжними Системами.
Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб уточнити Ваші контактні дані та детальніше розглянути Ваш випадок.
Комментарии (5)
Украли деньги с карты
Вот, что мне ответили:
«Власник APPLE ONLINE STORE RUS
Ми дуже стурбовані тим, що виникла така неприємна ситуація. Є ймовірність, що Ви підключили платіж на даному сервісі.
З боку банку ми можемо зробити запит на оскарження операції.
Банк запросить у одержувача підтвердження факту надання Вам товару/послуги, якщо підтвердження не буде надано, Вам повернуть кошти. Дана процедура займає до 120 днів. „
Вопрос.
КАК СЛУЖБА БЕЗОПАСНОСТИ БАНКА пропустила данную операцию без какого либо подтверждения? Речь идёт о 6000 грн.
Телефон у меня не эпл, а обычный ксяоми. Поэтому я никак не могла оплатить какие то услуги APP Store.
Кто был в такой ситуации, что посоветуете?
Банк обещаниями только кормит.
Может есть смысл в прокуратуру обратиться или в суд?
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Дозвольте зазначити, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
За Вашим зверненням вже створено запит на повернення коштів, який буде розглянуто згідно правил міжнародної платіжної системи. Зі своєї сторони, ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта та якомога швидше, та строки обробки даного запиту залежать від платіжної системи. При отриманні інформації про результати опротестування ми Вас проінформуємо.
Для наших клієнтів ми склали декілька простих правил, що допоможуть безпечно проводити оплату в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
11.11 Несанкционированное списание
В итоге, получилось, что я купил ДВА одинаковых товара.
Обратился на 3700 и к своему менеджеру за разъяснениями. Мне сообщили, что в этот день было много сбоев и несанкционированных списаний. Что волноваться не стоит, и что эти ошибочные списания будут отменены и возвращены в течении 10 дней.
Но никаких отмен и возвратов Приват банк не сделал!
(Я не стал сам отменять «лишний» заказ в кабинете АлиЭкспресс, чтобы не вносить путаницу. Коль Приват обещал, что он будет заниматься этим сам, и таких ошибочных платежей было тысячи, то логично полагать, что Приват будет разбираться по этим вопросам с АлиЭкспресс. И должен решить эти проблемы за 10 дней. Если же я сам начал бы отменять этот явно допущенный по ошибке Приватбанка платёж, то мог таким образом накликать дополнительные проблемы и столкнуться с тем, в чём я не очень разбираюсь. А именно: АлиЭкспресс в случае отмены заказа пишет, что возвращает его в течении 45 дней. А я должен бы тогда где то взять ещё своих денег, обменять их на доллары, и пополнить эту карту для выплат, чтоб погасить «долг», заплатитв комиссии и т.п. Решил, что излишнюю инициативу проявлять не нужно, тем более Приват банк об этом не просил. Напротив, обязывался в более короткий срок, 10-дневный, самостоятельно всё исправить.
Наблюдал, что Али не отправлял товары в этот период 10 дней. Полагал, что задержка именно отложена всем до решения споров с многочисленными ошибками, в т.ч. Приватбанка.)
Но вот ситуация приняла иной оборот: Али отправил ОБА товара. А Приват банк снял с меня дополнительно 1,78 USD за пользование овердрафтом!
И что теперь посоветуете мне делать, уважаемый ПриватБанк? Только не говорите, что наилучшее — это погасить сделанный вами долг, и уплатить все комиссии, а лишний товар попробовать продать.
В описаній Вами ситуації, банк може сформувати запит на опротестування даного списання та відправити його в міжнародну платіжну систему. Але цей запит може бути відхилено через те, що оплата була проведена за товар який вже наданий продавцем. Таким чином, в поверненні коштів за даною транзакцією банку може бути відмовлено. Для повернення коштів, рекомендуємо звернутись до продавця. Також варто розуміти, що зі своєї сторони банк не має змоги вплинути на рішення сайту, щодо відправки товару та змусити його не відправляти товар. Якщо від сайту надходить запит на повернення коштів за раніше проведеною операцією, банк мусить відповісти на нього. Особливо враховуючи той факт, якщо товар було відправлено.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (14)
IBAN
Ваше питання передано в роботу профільним фахівцям. За результатом його розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
в сговоре с энергосбытом пытается облапошить клиентов
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що при створенні шаблону, та при відправці платежу, кошти перераховуються не на адресу, а по банківським реквізитам отримувача. Банк не може відправляти кошти орієнтуючись лише на адресу, за яку йде сплата комунальних послуг. В меню «Мої платежі» Ви можете обрати шаблон або ввести реквізити вручну, при цьому вказавши потрібну Вам адресу в призначенні платежу. Ми рекомендуємо перевіряти реквізити, за якими відправляєте кошти. Це можна зробити перед тим, як відправити платіж в кошик та підтвердити відправку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Мошеннические действия со стороны банка!!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Приватбанк как всегда в тонусе!
Відправка та отримання термінових грошових переказів в ПриватБанку можлива з 18-ти років. У випадку, якщо отримувач не може прийняти переказ, рекомендується відправнику звернутись в пункт відправки переказу для його повернення або коригування ( для вказання іншого отримувача ).
Обмеження відносно віку для відправки або отримання переказів в інших країнах діють згідно чинного законодавства країни відправлення/отримання переказу.
В подальшому можлива зміна мінімального віку отримання переказів, але виключно з повною відповідністю до вимог діючого законодавства.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Как Приват агентов разводит на деньги - часть 2
Счета были открыты 29.11.19 и Приватбанку не выгодно выплачивать по ним вознаграждение, поэтому заявки на их открытие бракуют по разным причинам, обзвон клиентов производится с нарушением регламента (сроки не устраивают клиентов, которых привликают — люди не готовы ждать 3 дня звонка, а хотят работать).
Требую выплатить вознаграждение по заявкам c референсами:
191127SF40525432ADD2
191127SF404333SO8BYH
191127SF404323CVBIN4
191128SF44710662ECOU
191128SF447028F4MZZK
191128SF445990YY1VV2
191128SF446163W8SZUQ
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення додаткової інформації, щоб детальніше розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (12)
Знизили суму споживчого кредиту до 0
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Комментарии (2)
Со счета воруются деньги
И чтоб вы думали, ровно через месяц на следующие платежи вновь списали с меня 292,53 грн. Но, теперь они придумали иной способ — в платеже за воду Квитанцию прислали на про плаченную мной сумму, а с карты списали себе в карман свыше чуть ли ни в два раза.
Прихожу к выводу — воруют непосредственно сотрудники банка!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути описаний випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер телефону.
Комментарии (7)
Как работает руководство
Дякуємо Вам за сигнал.
Інформацію передано керівнику на розгляд та реагування за ситуацією, що склалась.
Комментарии (3)
Кредитный лимит
Было 500 грн пару лет назад дошел до лимита 52500
В текущем году за 8 месяцев ПЯТЬ раз подавал заявку на поднятие лимита до 75000 грн.
Отказали. Плюнул, взял два лимита 10 и 12 тысяч в других банках.
При очередном погашении задолженности приватбанку, обнаружил снижение лимита до 34 000 грн.
После полного погашения — о чудо!!! Кредитный лимит НОЛЬ. ( Бо за последний месяц расход был около 4000, а приход около 40000 грн.)
Банк выразил ГЛУБОКОЕ сожаление о случившемся…
Я отписал «пожалейте себя сами» обнулил все счета, и впредь в приватбанке на моих счетах будет НОЛЬ.
Я не юрист, но считаю так:
Банк национализирован.
Банк разгоняет платежеспособных клиентов, чем сокращает доходы государства.
Мне неясно одно: это диверсия, или просто разгилдяйство ????
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (30)
Странно...
Комментарии (5)