×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Осторожно! Банкоматы привата воруют деньги
обращение в службу поддержки закончилось смской, что проверка показала что банкомат работал правильно!
выглядит как схема
Нам шкода, що у Вас склалася така думка про наш банк. Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях для уточнення інформації.
Комментарии (3)
Кидалово
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Дозвольте повідомити, що з нашого боку вже створений запит в систему термінових переказів. По результату Ви будете проінформовані додатково.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
развод планета авто
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Дозвольте зауважити, що даний сервіс не відноситься до ПриватБанку.
Рекомендуємо звернутись з цим питанням безпосередньо до компанії Автокредит Плюс:
— на сайті Автопланета https://planetavto.ua/ (підтримка чат-онлайн);
— з письмовим запитом за адресою 49126, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Праці, д. 2т.;
— за електронною адресою — planetavto.ua@gmail.com.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
4731 2191 2205 2511 Васьковская Катерина Александровна мошенница
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Якщо Ви оплачуєте товар або послугу і у Вас виникають сумніви — Ви можете скористатися накладним платежем. Послуга дозволяє перерахувати кошти одержувачу тільки після того, як Ви перевірите товар, таку можливість надають в більшості поштових служб. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Що сталося, Приватбанк?
Дозвольте зауважити, що ПриватБанк не здійснює подібні дії на адресу Клієнтів. Описана Вами інформація не відповідає правилам і умовам обслуговування в нашому банку. Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію, що описана Вами у відгуці.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (5)
Вопрос о депозитах (онлайн консультант)
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Для нас дуже важливий зворотній зв'язок, завдяки йому ми розуміємо, що знаходимось на вірному шляху.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Благодарность сотруднице call-центра Марине Максименко
Наталия Соловьева
Дякуємо за Ваш відгук! Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
О работе с обращениями
Позже 100 поступило на карту, 200 грн вернул банк, а 200 пропали в банкомате. Банк трижды вежливо с пониманием принимает обращения на аозврат 200 грн. И каждый раз обещают рассмотреть как новое обращение.После пятого обращения сообщили, что деньги в банкомат не пвпали. Вопрос- а куда они могли деться!!!?
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Зміна фінансового номера
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Мошенничество!!! Сняли деньги со счета через липовую доверенность.
Повторюсь опять, что никогда не думал, что что-то подобное может произойти со мной, и всегда был осторожным в этих моментах. Не знаю что дальше будет. Но знаю одно точно, что буду менять банк. И ТЕМ КТО ПРОЧТЕТ СОВЕТУЮ ДЕЛАТЬ ТО ЖЕ. Ведь по-сути не застрахован никто!
Ваше питання в роботі у профільних фахівців. По ньому проводяться всі необхідні заходи для детального вивчення ситуації. За результатом з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (10)
Арест карткового рахунку
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Щоб перевірити інформацію по Вашому питанню детальніше ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (5)
качество обслуживания и сервис
Сотрудник не может сказать, что делать, ответив, что вы на меня стоите и смотрите.
Теперь отвечают, что по моему заявлению могут дать ответ только в течении месяца, и деньги я свои получить не могу.
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
+380 56 785 8600 мошенники
Изначально я начала отвечать на вопросы, но после предложение внести данные для перевода по универсальной карте решила, что что то тут нечисто.
Сказала мол схожу в отделение банка и там уж разберусь.
Сразу же написала в чат Приват24, на что мне ответили, что данный номер не принадлежит им.
В общем, ребята, очередное кидалово!
Будьте бдительны.
Дякуємо за сигнал! Номер зафіксовано для подальшої протидії шахрайству. Ми склали декілька простих правил, дотримуючись яких, ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
реквизиты для пополнения юр.лиц на карты физ.лиц
А так все реквизиты были одинаковые.Дайте пожалуйста реквизиты на этот год для таких выплат.Мы юр.лицо
Для отримання коштів достатньо вірно вказати IBAN-код. Реквізити можна переглянути в своєму Приват24 меню «Всі послуги» — «Інфо» — «Мої реквізити». Таким чином, реквізити може отримати та надати Вам сам власник картки.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (9)
Вопрос по ипотеке
Перепрошуємо за завдані незручності. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Беспредел кошмар и ужас! Никогда бы не поверил , что такое бывает! Читайте и коментируйте!
Расскажу о своем случае: 11.01.2020г. В 13 14 мне был выполнен на карту Приват перевод с Кривого Рога отделение ул. Немецкая 5 на сумму 52 000 гривен. Ровно через 40 минут в 13 44 с моего счета банк снял 2000 гривен обьясняя тем, что кассир по ошибке перевела 52000 гривен, а потом посчитала деньги, а там оказалось 50000! То есть кассир Высощук Наталья сначала отправляет деньги, а потом их считает… Всё было бы понятно, кассир мог ошибиться, но отправитель по моей просьбе разобраться вчера пришел в отделение где он отправлял деньги, чтоб узнать, почему были сняты с меня 2000 гривен, ему сообщили. что такого случая не было и поставили на чек печать Приватбанка! Отправитель мне доказал, что пересылал мне 52000 и дал номер телефона кассира. Я связался с кассиром и она мне сообщила. что такого случая не помнит!!! Я каждый день звоню на 3700 где мне девочки говорят. что ошиблась кассир и ни каких официальных ответов мне по этому поводу не предоставляют! Вобщем сняли с меня 2000 гривен по придуманым предлогом. И это первый банк в Украине!!! Вернуть банк Коломойскому! Такого раньше не было! Будем уходить в другие банки.У меня и депозиты в привате на большие суммы. Теперь стало страшно. Буду забирать…
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Зі своєї сторони нами була проведена ретельна перевірка даної ситуації, за результатами якої з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (11)
Консультанты - это зло
Единственное спасение ПриватБанка — это её техподдержка, которая говорит совершенное обратное от слов консультантов в отделения и которые реально могут помочь с возникшей проблемой в отличии от самих консультантов, которые эти же проблемы и создают.
Нам дуже шкода, що Вам довелося зтикнутись з такою ситуацією при зверненні у відділення.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані, щоб провести детальну перевірку описаної ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Де безпека клієнта?
Дозвольте зауважити, що в банку інснує комплекс технічних та програмних засобів, котрі забезпечують необхідний рівень захисту персональної інформації.
Спробуйте, будь ласка, встановити нову версію ддодатку за посиланням: https://play.google.com/apps/testing/ua.privatbank.ap24
У разі виникнення додаткових питань, Ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням — будемо раді Вам допомогти.
Комментарии (3)
Отзыв
Дякуємо Вам за відгук!
Ми розуміємо, що неприємно отримувати відмови в своїх проханнях. Є деякі фактори, які допоможуть Вам при розгляді заявки.
Значною перевагою буде наявність депозиту. Не варто забувати і те, що банк звертає увагу і на те, як часто клієнт використовує картку, тобто чим частіше Ви проводите оплати, тим більша ймовірність схвалення ліміту. Ще може допомогти довідка про доходи, документи на майно, закордонний паспорт, при наявності віз за останній рік або декларація про доходи ФОП, якщо вона у Вас є.
Ці документи є не обов´язковими, проте вони збільшать Ваші шанси на установку бажаного ліміту на картці.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (2)
У меня нет просрочки а в личном кабинете пишут что есть!!!
Вот такая хрень висит в личном кабинете-просрочки нет! Мало того что они незаконно списывают деньги так еще и это! Договора нет! внятно обьяснить банк ничего не может!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Певне, щоб уникнути утворення простроченого платежу з Вашої картки була списана сума на погашення поточного платежу за кредитним договором.
Ми запросили в приватних повідомленнях Ваш контактний номер телефону для того, щоб ми могли детально перевірити інформацію та надати консультацію.
Комментарии (7)