×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Технический баг/бездействие IT Банка
Очень сильно раздражает бездействие Банка.
Нам дуже шкода, шо Ви зіткнулися з незручностями. Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Благодарность
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Не дают получить наследство!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Понятно, снижение %ставок по депозитам
Зниження відсоткових ставок по депозитах є позитивним сигналом на банківському ринку і сигналізує про подальшу стабілізацію економіки країни.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (32)
Списали деньги
Перепрошуємо за завдані незручності.
В даній ситуації, згідно правил міжнародних платіжних систем для подачі заявки на повернення коштів необхідно звернутись в банк, який видав картку.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Дуже хороший персонал кращого не бачила
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливий зворотній зв'язок. Завдяки йому ми розуміємо, що знаходимось на вірному шляху.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Робота банку по поверненню коштів від шахраїв
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
За Вашим зверненням, Банк, діючи в рамках правил міжнародних платіжних систем сформував запит на опротестування операції по картці. На жаль, нам не вдалося отримати позитивне рішення та оскаржити даний платіж.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (11)
Банк ужасный
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні деталі операції.
Комментарии (3)
Через скільки днів ПриватБанк поверне кошти?
Звернулися до приватних повідомлень для перевірки ситуації.
Потрібні додаткові дані за переказом для його пошуку та надання інформації
Будемо вдячні за зворотній зв'язок
Комментарии (2)
Перекидывал дочке 1600 гр на П У М Б банк через терминал ВАШЕГО Банка !!! Пропала связь...
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Комментарии (4)
Приват банк сливает базу данных адресов и телефонов клиентов кредиторам другим банкам
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у Банку проводиться ряд дій, які запобігають таким ситуаціям.
Банк не надає персональні дані третім особам, окрім випадків, що передбачені законодавством України.
Не варто забувати, що вказуючи свій номер на сторонніх сайтах, месенджерах і інших відкритих ресурсах інформацію про нього можуть отримати треті особи.
Комментарии (8)
Порушення закону України
закону України про виконавче провадження не підлягають арешту кошти із спеціальним режимом використання, звернення на які заборонено законом.Обов'язок банку повернути постанову без прийняття якщо рахунок має спеціальний режим використання.,, Водночас надійшла відповідь з банку:,, Отримавши зазначений документ про арешт коштів, банк був забов'язани прийняття його до виконання та накласти арешт, БЕЗ АНАЛІЗУ ПРАВОМІРНОСТІ НАКЛАДАННЯ АРЕШТУ НА КОШТИ. Тепер питання як банк міг грубо порушити закон України і заблокувати зарплатні рахунки!?
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Комментарии (13)
Банк перевёл мои карты на не существующего человека.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Ваше звернення було раніше детально розглянуто та надана відповідь, що для підтвердження зазначеної Вами інформації до банку потрібно надати довідку з податкової.
На жаль, без неї на рівні банку неможливо визначити, що вказаний Вами ІПН належить Вам.
Просимо Вас повідомити нам в приватних повідомленнях, якщо Ви отримали довідку, щоб ми могли допомогти Вам в вирішенні питання.
Комментарии (23)
Спасибо,той девушке)
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
Один з найкращих банків України
Ваш постійний бізнес клієнт з 2013 року.
Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
Написать комментарий
Робота служби безпеки банку
Перше моє звернення було у поліцію, заяву прийняли сказали що таких багато і ймовірності зясувати не багато, при умові що я пересилав кошти клієнту Приватбанка, дав номер карти ПІБ отримувача.
І тут я догадався зателефонувати на 3700 служба підтримки ПРИВАТУ і для себе вияснив що вони майже боги, не минуло і10 годин, як все було зясовано і кошти повернуто мені на карту.
Дякую Всім працівникам ПРИВАТУ, за надзвичайно відповідальне ставлення до проблем своїх клієнтів, дякую, дякую і ще раз дякую, особливо цій милі дівчині яка прийняла моє звернення і на кінець дня повідомила) що МИ все зясували і коши через кілька годин будуть увас на карті.
Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
Комментарии (2)
27.02
— Сам клиент более чем достаточно лет, что бы понять насколько удобный и простой в обслуживание банк для обычного клиента. Главное научится читать, чего наши люди в школе не учились
Раді, що Ви оцінили переваги та зручність нашого сервісу!
Будемо робити все можливе, щоб і надалі співпраця з нами у Вас залишала лише позитивні емоції!
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (6)
Отзыв о приват банке
Якщо у Вас є невирішенні питання — зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Написать комментарий
Деградация качества и уровня услуг и обслуживания в Приватбанке
Последние 2-3 года наблюдаю планомерную деградацию по всем ранее выигрышным пунктам относительно других банков. Постоянные сбои системы; онлайн консультации — какой-то совершенно бесполезный отряд мальчикой с дублированием информации такого же бесполезного чат-бота; глюченые терминалы и банкоматы, которые по 10+ минут могут карточку не отдавать просто потому что зависли; мутное и сложное в использовании мобильное приложение. Приложение пережило капитальную переделку, причём это была принудительная бета-версия с большими проблемами в работоспособности, часть полезной информации просто была выкинута, часть так глубоко спрятана, что без помощи консультантов не возможно найти.
Доверие к банку и уверенность в сохранности и безопасности своего депозита пропала.
Шкода, що у Вас склалося таке враження. Нам дуже важлива думка Клієнтів, які обслуговуються в нашому банку. За результатами перевірки діалогів бачимо, що Вам надавалась коректна інформація. Якщо у Вас є невирішенні питання — зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Шукаю відповідальних за вчинки та слова працівників «ПРИВАТБАНК»
1.Чому «ПРИВАТБАНК» публічно не виступить із заявою про дану ситуацію ( тим паче масові випадки) і не припинить «годувати» своїх клієнтів обіцянками?;
2. Чому я маю так довго чекати кошти та ще витрачати свій час на дзвінки?
3. Якщо завтра до 9.00 год, як обіцяли оператори (втретє перенесли терміни) не будуть повернуті кошти, ми, як юридична особа, змушені будемо замислитися про зміну фінансової установи. Ви б довірили свої кошти тим, хто не відповідає за свої слова та вчинки?
Комментарии (7)