Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
paymex 18 декабря 2023, 19:16
Доброго дня 06.12.2023 я перевів на батьківський рахунок 55 тисяч гривень! 08.12.2023 був розірваний договір з моїм батьком, без попередження, номер рахунку є пенсійним, та для сплати по зеленому тарифу, 11.12.2023 батьки поїхали в відділення (Відділення Приватбанку: Велика Михайлівка, вул. Механізаторів, 1), моя мати підходить з батьком до працівника відділення з запитанням (з якої причини був розірваний договір), там в хамському порядку відповіли що вони будуть спілкуватися тільки з власником картки (батьком), а ви (мати) відійдіть в бік та не заважайте, мати каже що батько не дочуває, у відповідь відповіли, щоб батько приніс довідка про те що він є дієздатним, і тоді ви зможете підказувати, потім мати каже ми не чого протизаконного не вчиняли з рахунком, знову у відповідь хамськи відповіли що ви не обізнані в законі, що ви повинні знати закон, а не сперечатися з нами. Працівник банку не вірив, що нам не було доставлене повідомлення, і запропонував перевірити смс, ми показали що там повідомлення немає. Працівник банку сказав що ви його видалили, потів він запропонував перевірити картку на терміналі на факт заблокування, картка була заблокована. Працівник банку відкривши в себе список клієнтів вівши особисті дані батька, виявив що повідомлення повинно бути відправлене сьогодні о 23:00 11.12.2023 а карку заблокували 08.12.2023. Мати задала теж саме питання з якої причини був розірваний договір, ми зі своєї сторони не здійснювали не яких протизаконних дій, а навпаки кожен місяць вносимо як порядні громадяни в різні фонди для допомоги ЗСУ, Фон Притули, Стерненка та інші фонди, відповідь маму здивувала, (Працівник банку: Після війни ми ще будемо бачити, куди ті гроші пішли, іде той супутник на який всі донатили, і нехай Притула відповість куди поділися всі кошти). Це відповідь працівника який працює з клієнтами банку… Вам не соромно?.. 18.12.2023 сповіщення про розірвання з нами договору так і не відбулося…
Приватбанк
Ответ банка
19 декабря 2023, 9:27
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що ваші батьки зіткнулася з такими незручностями. Дякуюємо за сигнал: якісне обслуговування клієнтів є одним з наших пріоритетних завдань. Ми запросили у вас в особистих повідомленнях контакти батька, щоб детальніше розглянути ситуацію.
AnnaOrel 18 декабря 2023, 14:39
Я, Орел Ганна Григорівна, зареєструвалась на promos.privatbank.ua як учасник акції «Готівку на касі знімай — 50 гривень забирай». Отримала пароль 5864 16 листопада в 22.03. Належним чином виконала всі необхідні дії. До сьогоднішнього дня 50 грн. на Картку Mastercard не отримала. Зверталась з цим питанням на help@pb.ua. Отримала від них повідомлення з якого виходило, що зареєстровані для участі в акції, участі в акції не приймають і виплата їм не передбачена. Звучить дуже дивно. Навіщо тоді було їх реєструвати??? На це питання відповіді не отримала. Більше в акціях Приватбанку не приймаю участь і нікому не раджу.
Приватбанк
Ответ банка
18 декабря 2023, 16:20
Вітаємо.
Згідно з умовами акції, https://newpromos.privatbank.ua/hotivku_na_kasi_znimayte_keshbek_zabyrayte
виплату отримують Клієнти, які є власниками карток Mastercard від ПриватБанку (Картка для виплат, картка «Універсальна» або «Універсальна Gold», преміальні картки, в національній валюті) і які отримували повідомлення від банку та надавали згоду на отримання заохочення. Тобто виплата буде проведена всім клієнтам, які отримали запрошення на участь в акції та виконали її умови.
Anna3432 17 декабря 2023, 18:33
Вчера 18.12.23 пришла за телефоном, хотела воспользоваться Оплатой частями, и обнаружила что эту функцию мне заблокировали. Связалась с менеджером и она начала рассказывать что лимит устанавливается программой. Бред. Не одноразово пользовалась этой услугой! Всегда было все погашено. Иногда погашала досрочно. Без предупреждения и уведомления о блокировки этой функции, поставили меня в неудобное положения. От злости я перевела все свои активы на карту другого банка. Заказала с долларовой карты снять всю сумму что у меня там находиться. Если вы под новый год подставляете так клиентов, добросовестных, платежесплсобных, то и клиенты уйдут. Благо банков полно. И теперь вы будуте за мной бегать, а не я (как вы мне предлагаете, больше пополнять, делать хорошую кредитную историю, которая у меня идеальная) Из сложившейся ситуации могу сказать что у привата проблемы с долгосрочным кредитованием. Приват загнался с моим счетом перекрыв мне доступ брать товар в оплату частями, зато моно (в котором я вчера зарегистрировалась) дал со старта и кредит и лимит по оплате частями. Если терять клиентов это ваше направление то в правильном направлении идете господа
Приватбанк
Ответ банка
18 декабря 2023, 9:56
Вітаємо.
Розуміємо, що для вас зменшення могло стати несподіванкою.
Кожного дня система перевіряє в автоматичному режимі багато чинників за якими видається кредитування (наявність кредиту в інших установах, протерміновані платежі, та ще багато іншого).
Попередньо, що буде знижено ліміт смс не відправляється, бо тільки після перевірки системи буде прийнято дане рішення.
Ви можете перевіряти ліміт раз на декілька днів, бо змінитися він може в будь-яку мить.
AnastasiiaAna 17 декабря 2023, 12:01
Вже не перший день проблема з оплатою комунальних послуг через П24. Платіж не проходить. Платіж проводиться за себе та з рахунку ж якого оплачуватись ці КП вже не перший рік.
Звернення на 3700 сенсу немає. Відповідь: фін.моніторинг вимагає вказувати дату народження в призначені платежу.
На питання: чим регламентована така вимога?
Відповідь: фін.моніторинг.
На прохання надати реквізити документу в якому зазначена така вимога, відповідь: подавайте письмовий запит, бо ми такої інформації не маємо.
Я вперше бачу вимогу вказувати дату народження в призначені платежу, більш того платіж за КП.
Хотілось би розуміти чим керується ПБ блокуючи оплату КП і змушуючи вказувати додаткові персональні дані в призначенні.
Приватбанк
Ответ банка
17 декабря 2023, 14:12
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Основні документи, які регламентують здійснення фінансового моніторингу:

Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансуванні поширення зброї масового знищення» № 361-IX

Постанова НБУ «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторинг» № 65 від 19.05.2020 року
Egorsv 16 декабря 2023, 17:16
При відключенні мережі Київстар ПриватБанк показав себе як самий некомпетентний банк в напрямку екварінгу. 5 днів спілкування, 30-ть дзвінків і жодного адекватного спеціаліста на гарячій лінії 0 800 500 030. Всі як роботи обвинувачують Київстар, а самі і кроку не зробили щоб забезпечити роботу екварінгу!
Одне тільки почув від спеціаліста, що керівництвом ПриватБанк в момент відключення мережі Київстар було прийнято рішення відвернутися від всіх клієнтів і нікому не міняти сім карти на водафон та лайф, (це підтверджується неможливістю залишити заявку на заміну сім карти), що показало наскільки принизливо банк відноситься до своїх клієнтів. Вони не зробили нічого щоб забезпечити своїх клієнті роботою терміналу, а банк комісією від платежів по терміналу!

Ви тільки уявіть, які великі гроші втратив банк і кожен клієнт/користувач терміналом ПриватБанку і все тому що … тут самі допишіть (якщо це був би банк не державний, а комерційний то управління банку би голови пов…ло би за таке керівництво)

Висновком роботи ПриватБанку є: некваліфіційна команда, відсутність сервісу і неповага до своїх клієнтів!
Відділ екварінгу в цьому банку недосягаємий і безвідповідальний. Вони банально не можуть налагодити роботу терміналу даже через провідний інтернет!
На кожен дзвінок відповідають — заявка прийнята, ви в черзі! Коли запитуєш в якої черзі і коли черга доле до мене, кажуть що це закрита інформація і розголошувати не мають права!
Можу писати цілі реферати, но суті не змінює те що це самий нестабільний банк з відсутніми кваліфікованими спеціалістами які не хочуть і пів кроку зробити в бік клієнта і які впевнені в тому що все зійде їм з рук!
А може вони просто всі ТУПІ! Бо жодного рішення за тиждень (зараз вже 16.12.23 від ПриватБанку не було, вони всі чекають коли Кієвсиар витягне їх з ДУПИ).

Гидкий досвід! Зіпсований тиждень і результат дорівнює НУЛЮ!

* мало того, вони не здогадались перевести номери Київстар на іншого оператора. Та хочаб сказали клієнтам, що можно купити сім карту самостійно і встановити в термінал!
Приватбанк
Ответ банка
16 декабря 2023, 19:55
Вітаємо. Ми дуже стурбовані тим, що у вас виникла така ситуація. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти вирішити питання.
Проблема решена
UAF 16 декабря 2023, 14:58
Заблокировали все счёта. Отказ в обслуживании без объяснения причин. Я военный. Теперь значит у них и военные тоже уже преступниками стали. Даже дозвониться в техподдержку нельзя. Автоответчик бубнит езжайте в отделение, вот так взял все бросил и поехал пускай враги подождут. Заставляет задуматься где эти самые враги
Приватбанк
Ответ банка
16 декабря 2023, 16:38
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ми вже звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
Проблема решена
Anastasiia Mikhieieva 15 декабря 2023, 22:26
Сьогодні без попередження ПриватБанк заблокував всі мої картки, я не змогла авторизуватися в додатку та на сайті. Через онлайн чат оператор повідомив мені, що я більше не є клієнтом банку. Не пояснюючи причини. Пропонуют прийти в відділення банку та перевести кошти на рахунок іншого банку. Так, в мене там є невелика заборгованість по кредиту, але я сплачую щомісяця, і тільки нещодавно була невелика прострочена. Також банк попросив оновити дані і все після цього все й трапилося. Також на цей рахунок я отримую соціальні виплати як одинока мати. Так от, знаходжусь я далеко за кордоном в Азії, де немає жодного відділення банку. Кажуть можна зробити довіреність, але ніяких подробиць. Та взагалі обурює так відношення. Можна надіслати спочатку повідомлення, мейл, тощо. І взагалі в такій ситуації як зараз. За кордоном з дітьми і одна з найважливіших карт тепер не працює. Ви просто майстри ускладнювати життя.
Приватбанк
Ответ банка
16 декабря 2023, 10:20
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. Вам буде надіслано лист від банку з даного питання. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
ei9123831 15 декабря 2023, 19:03
Мені надійшов грошовий переказ від третьої особи, я робила обмін криптовалюти на біржі Binance, що є цілком законним сервісом у нашій країні. Нічого нелегального не робила.

Через деякий час мій рахунок був заблокований і без пояснень вони мене посилають звертатися до поліції. Тільки питання, з чим я піду туди? Жодного письмового повідомлення від ПриватБанку у мене немає. Банк цілий місяць ігнорує мої звернення, і зробили так, що я не можу додзвонитися до операторів, робот пропонує мені повернути кошти відправнику, або натиснути цифру 2, якщо я хочу вирішити проблему інакше, далі чергова фраза робота і відбій зв’язку.

Мої права ніхто не поважає, я згідно з політикою банку не маю права голосу у цій ситуації. Хоча біржа згодна надати всі дані, якщо до неї звернуться представники банку чи правоохоронці.

Також я надала банку скріншоти ордера, яким мені надіслали гроші і що мій грошовий актив було переведено контрагенту.

Банку начхати на мої аргументи, чергові фрази та утримання коштів.

Також банк дуже грубо порушує закон про звернення громадян. Ігноруючи мене скрізь.
Приватбанк
Ответ банка
15 декабря 2023, 20:12
Вітаємо.
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації щодо способів врегулювання питання.
Банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами або за рішенням суду.
Проблема решена
Graf91 15 декабря 2023, 17:37
15.12 Я звернувся у підтримку ПриватБанку з проханням надати мені номер мого минулого рахунку, який я закрив в січні 2022 року. У відповідь від оператора Дмитра я отримав коротку відповідь «інформація відсутня«(хоча раніше по іншим своїм закритим рахункам я отримував цю інформацію). І потім на три мої наступні питання він просто копіював одну і туж фразу.'»інформація відсутня». Потім все ж такинаписав що може надати інформацію про рахунок тільки по номеру рахунку. Для перевірки його слів я написав номера рахунків які були закриті ще раніше. Нащо він відповів що це не номера ПриватБанку в щоб я звертався до банку дк я вони були відкриті і відразу закрив чат. Хоча ці ж номера моїх минулих рахунків раніше надав мені в чаті інший оператор. Просто жахливе відношення! Я витратив свій час і нерви і так і не отримав допомоги від такого оператора
Якщо треба, можу пред’явити докази такого спілкування в чаті підтримки ПриватБанку.
Приватбанк
Ответ банка
15 декабря 2023, 20:04
Вітаємо.
Ми дуже шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з подібною ситуацією. Проаналізувавши діалог, ми обов'язково проведемо серйозну розмову зі співробітником, щоб в подальшому наші клієнти не отримували такий неприємний досвід. Ви можете отримати довідки по закритих рахунках в Приват24, в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс довідок'.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
userhome 15 декабря 2023, 16:28
Звернувся 15.12.2023 надати інструкцію по роботі із Клієнт — Банком, а саме формати файлів обміну та їх структуру. Такий собі оператор Дмитро № 296470 відмовився надати цю інформацію — у нас такого немає і звернення Клієнітів ми не приймаємо (просто збрехав). Звернувся в інший банк вирішів питання за 1 хвилину. Висновок підпримка Клієнтів в приватбанку просто ЖАХ.
Приватбанк
Ответ банка
15 декабря 2023, 17:19
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними до відгуку даними.
Hаписали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.
Peloquin 14 декабря 2023, 19:35
Користуюся банком давно, усім задоволена. Але є але, яке мені все псує.
Яке б в мене маленьке питання ні виникло, не дай боже воно буде хоч трохи нестандартне.
Бо кожного разу, буквально кожного, я повинна витрачати мінімум 10 хвилин, щоб прорватися через чатбота до живої людини. Цього разу я просто здалася та задала те ж саме питання іншому банку, де в мене є рахунок. Бо бот просто не розуміє, що я хочу запитати, запит ЖИВУ ЛЮДИНУ ПІДКЛЮЧИТИ ігнорує, каже, я розумію, що ви хочете живу людину, я також можу вам допомогти.
Кожного разу, коли мені вдається якось потрапити на живу людину, я до контакта з бідолашним оператором вже зла, як собака.
Дуже погано. Дуже. Ось щоб власник до Швидкої намагався зателефонувати, а йому таке відповідало, як ваш бот.
Приватбанк
Ответ банка
15 декабря 2023, 9:07
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Проблема решена
tav 14 декабря 2023, 18:48
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Победы, 92
Уже около месяца не могу снять долларовые депозиты!!!
Заказываю по 2600, прихожу, кассир говорит: «мусор» давать?" (либо пошарпаные, либо светятся, либо со штампами). Недели две назад девочки в банке сказали приходи после 10−11.12.2023, точно будут новые. Последние приходы 13.12.2023 и 14.12.2023: «мусор давать?» (Чернигов, пр. Победы 92). Блин, да сделайте чтобы депозиты выдавались нормальными купюрами, я не прошу новыми, я прошу чтобы у меня эти деньги приняли другие банки и обменники!!!
Персональный менеджер по телефону сказала: «ну я ничего поделать не могу, а Вы попробуйте заказать на центральное отделение, только приходите утром, только один момент, а если не получается прийти утром? — Мусор брать будете? Не можете, — сделайте бесплатный Swift перевод в другой банк! Квест еще тот!
Приватбанк
Ответ банка
14 декабря 2023, 19:49
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Develop 14 декабря 2023, 12:53
Я отримав повідомлення, що треба пройти ідентифікацію. Я не зміг пройти, так як були проблеми зі звʼязком Київстар по зрозумілим всім причинам. Мій рахунок майже одразу заблокували та прийшов лист про одностороннє розірвання відносин… Зараз я живу за кордоном, прийти у відділення Приват банку не є можливим. З шахрайськими діями не повʼязаний. Прошу розібратися в цьому питанні, відновити договір та розблокувати мою карту.
Дякую.
Приватбанк
Ответ банка
14 декабря 2023, 14:30
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
marykay 14 декабря 2023, 12:27
Находясь клиентом банка с 2007 года, получать зарплату, иметь депозит, но банк сегодня расторгнул со мной договор в одностороннем порядке, присвоив себе мои деньги, находясь на временно оккупированной территории, я не могу выехать и забрать деньги, а перевести в другой банк на мой счет, не хочет. А там несколько моих зарплат…
Думайте, если хотите быть клиентом этого банка, в других таких проблем нет. теперь как получать зарплату и забрать средства, неизвестно. По видео конференции не хотят. Но сорвать здоровье у них получилось. Вот такое отношение к клиентам
Приватбанк
Ответ банка
14 декабря 2023, 14:30
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі пакет документів для перерахування залишків коштів на ваш рахунок в іншому банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dd020785mva 13 декабря 2023, 16:55
Отделение по адресу: Днепр, ул. Набережная Победы, 30
Зверталася в Приватбанк для вирішення питання щодо приват24, співробітник Валерія (15836464) дуже чітко та швидко все пояснила. Дуже дякую буду звертатися ще.
Приватбанк
Ответ банка
13 декабря 2023, 17:22
Вітаємо. Обов’язково передамо ваші слова оператору Валерії. Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Chinar 13 декабря 2023, 13:41
Отделение по адресу: Полтава, ул. Соборности, 70-А
Я, Вікторія Анатоліївна, 06 грудня 2023 року у 17.28 повідомила за номером 3700 про собой у роботі терміналу місто Полтава, вул. Ковпака 26 ТРЦ Екватор. В мене у терміналі самообслуговування була проведена операція по погашення кредиту 620гр УкрСиббанк. В термінал я внесла три купюри 20 гр, 100 гр, 500 гр, на екрані терміналу показало 120 гр, а останні 500 гр пройшли, но на екрані нічого не показало. Я швидко набрала 3700 де зробила заявку 17.28. за номером 27861406, в 17.31 відповідь: За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності. 07.12 .23 мені повернули 120 гр (ті гроші які висвітились на екрані). 500 гр не знайшли після інкасації. Після багаточисленних дзвінків на 3700, сьогодні мені передзвонили і оператор сказала, тщо після інкасації зайвих коштів не було, а термінал повернув гроші в той самий час… Скажіть будь ласка, навіщо мені витрачати час, нерви, енергію на розмови, як би я забрала 500 гр. Шахраї працівники Приват Банку в місті Полтава. Як вам не соромно!!!
Приватбанк
Ответ банка
13 декабря 2023, 15:42
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. Вже перевіряємо інформацію та розбираємось в ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема решена
alexeiofficial 12 декабря 2023, 21:53
Доброго дня. Сьогодні в 13:00 заблокували мою картку. В підтримці мені написали що була скарга на мою картку. Великим плюсом є те що вони також написали час та суму переказу того хто подав скаргу. Ним виявився звичайнісінький ШАХРАЙ з біржі BINANCE. В його профілі є відгуки про те що він вже не одноразово займався такими справами. Після того як він оплачує ордер на біржі та отримує в обмін на свою гривню мій цифровий доллар він одразу ж телефонує в банку щоб йому повернули його гривні і в кінцевому результаті він залишається з цифровим доларом так ще й хоче щоб йому назад повернули його гривні!))) А вас хоче лишити з діркою в кармані! Але тут таке не пройде! Після моєї переписки з техпідтримкою біржі вони довели що він ШАХРАЙ його аккаунт та всі його активи було заморожено! На прохання підтримки Приват банку мною були надані всі необхідні підтверджуючі документи що він отримав те за що заплатив і що скарги кидає для забави та з шахрайською метою! В Приват банк мені пообіцяли розібратися до кінця робочого дня але день вже закінчився, а результату нуль. Прохання РОЗБЛОКУВАТИ мою картку!!!
Приватбанк
Ответ банка
13 декабря 2023, 11:06
Вітаємо.
Ваше питання розглядають спеціалісти відповідного відділу. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
Проблема решена
Elizaveta13 12 декабря 2023, 20:19
07.12 в г. Днепр в ТРЦ Даффи пополняла карту через банкомат с встроенной функцией терминала.
Вложила 50.000 в лоток, банкомат загудел, считал- считал и выдал сумму пополнения 18.400, при этом 1600 вернул обратно.
То есть, по мнению банкомата я вложила не 50.000, а 20.000 из которых 1600 мне выдало обратно. Прежде чем пополнять сумму она была несколько раз пересчитана через счетчик банкнот, пачка перемотана резинкой и лежала в сумке. То есть, частично потерять сумму по пути к банкомату я не могла.
В тот же момент как я поняла, что банкомат меня обсчитал, я позвонила на горячую линию, с оператором составили заявку на возврат 30.000
11.12 пришел отказ «На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджено. Якщо ви з якоїсь причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700»
Так же 11.12 в 9.23 была создана повторная заявка, а в 9.40 отказ. Неужели за 17 мин. смогли все повторно проверить и не найти 30.000, которые, судя по всему, испарились
12.12 была подана повторная заявка 15836127, которая еще в обработке, но уже понятно, что Приват не заинтересован в решении вопроса. Морозятся, делая вид, что деньги не нашлись
Вопрос к ПриватБанку, неужели нельзя посмотреть по камерам какая пачка была вложена в банкомат. Я думаю, что несложно понять каких размеров пачка 20.000 и 50.000. И неужели так сложно начать действительно разбираться с проблемами, которые возникли у клиентов, а не просто делать вид.
Приватбанк
Ответ банка
13 декабря 2023, 11:02
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою терміналу. Вже перевіряємо інформацію та розбираємось в ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Тетяна Скороход 12 декабря 2023, 17:22
Я сегодня позвонила на горячую линию ПриватБанка, чтобы получить консультацию по открытию валютной карты, открытию валютного депозита и много др. Консультация вышла обширная и она меня ОЧЕНЬ приятно поразила, поэтому появилось желание оставить благодарность. Обслуживала меня менеджер банка Яна (под номером: 304971). Она дала мне исчерпывающую информацию на ВСЕ мои вопросы на высоком профессиональном уровне. И вопросов были очень важные для меня и много. Также ОЧЕНЬ приятно, что менеджер Яна была вежливой и проявляла искреннее желание помочь в решении моих вопросов. Сердечно благодарю менеджера Яну (304971) за отличную работу и ПриватБанк за доброжелательных квалифицированных сотрудников! ❤
Приватбанк
Ответ банка
12 декабря 2023, 19:11
Вітаємо. Наш оператор Яна буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами.
Проблема решена
Tais1991 12 декабря 2023, 16:42
Заказала наличные $, пришла кассир показывает живого места нет от штампов, предлагает перебирать из лучших. Или обменять на гривны. Отказалась ушла. Имейте СОВЕСТЬ, вы специально создаете условия клиентам, подсовывая такие купюры, что б дальше ими пользоваться. Зачем я должна менять если мне нужны именно то, что я положила и хочу забрать свое.!!! Вы худший банк Украины. Берите пример с МОНО БАНКА, ГДЕ ЦЕНЯТ СВОЕГО КЛИЕНТА. Николаев 11.12 23. Татьяна.
Приватбанк
Ответ банка
12 декабря 2023, 18:03
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝