×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.82 | 42.42 |
| Все курсы банка | ||
Комиссии везде, не рекомендую Приватбанк
Ми не бажаємо, щоб між Вами та банком були непорозуміння. Дозвольте пояснити, що встановлення тарифів на оплату проводиться виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання даної послуги та відсотка прибутку.
Звертаємо Вашу увагу на те, що тарифи карток при здійснені платежів відрізняються, в залежності від їх типу. Судячи по описаній Вами ситуації – платіж був здійснений на картку для виплат, при якому присутня комісія та є можливість сплатити її за отримувача коштів. При поповненні картки «Універсальної» – комісія відсутня.
Окремо хочемо зазначити, що додаткова комісія може бути встановлена сервісом, який використовується при здійснені оплати.
Інформація про тарифи ПриватБанку знаходиться у відкритому доступі. Ознайомитися з нею Ви завжди можете на офіційному сайті ПриватБанку (https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke).
Комментарии (6)
Конченый банк
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Верификация данных
Нам дуже шкода, що дана ситуація вимагає додаткових дій.
Дана потреба виключно для того, щоб убезпечити ваші кошти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Если у вас украли телефон с установленным на нем Приват 24 - это конец
Переказ на карту ПриватБанку через додаток Приват24. Одержувач: Коваленко Андрій Олександрович
Картка
****4701
Сума
5 527.64 ГРН
У валюті картки
-5 748.75 ГРН
Залишок
-24 057.93 ГРН
и вторая сумма:
Переказ на карту ПриватБанку через додаток Приват24. Одержувач: Коваленко Андрій Олександрович
Картка
****4701
Сума
5 929.65 ГРН
У валюті картки
-6 166.84 ГРН
Залишок
-30 224.77 ГРН
Через 2 минуты пока я звонила в банк заблокировать карточки, сняли пенсию
15:26
Переказ зі своєї карти−6 130.50 грн
30.50 грн
573.27 грн
Банк перезванивал спрашивал совершала ли я эти платежи я сказала нет. Сказал будут разбираться на это у них есть 5 дней. Сегодня перезвонила сказали что принято решение что я сама виновата, оставила свои деньги в опасности. Мною конечно было подано заявление в милицию 16 июня.
Но уменя вопрос к Приватбанку. Что это за система защиты такая, что в телефоне были заблокированные сим карты и на телефон поступали сообщения?.. Мне сообщение о зачислении пенсии не пришло. На том же телефоне у меня был установлен онлайн ОТП банк. Туда мошенник не смог войти, т.к. мне на телефон приходили смс — сообщения с кодом- паролем и вор не видел их. Почему такая защита у Приват 24? Она никуда не годится надо уходить из этого банка. Если банк интересует мой случай можно проверить
Ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнта від шахраїв. Кожного дня ми працюємо над тим, щоб наші клієнти могли отримувати якісний сервіс та користуватись своїми коштами як їм заманеться. Але в наш час, на жаль, є велика кількість шахраїв, які найрізноманітнішими способами намагаються заволодіти чужими грошима. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, які дозволяють виявити та запобігти шахрайським операціям на різних рівнях.
На превеликий жаль, в описаній Вами ситуації, банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (9)
Уменьшают лимит без предупреждения уже второй раз за месяц.
Дійсно, Банк може переглянути ліміт по картці. Але це не означає, що в подальшому він залишиться таким же. При активному користуванні продуктами банку ліміт в майбутньому може бути збільшено. Дозвольте зазначити, що для кожного з наших клієнтів ми розраховуємо ліміт індивідуально, базуючись при цьому на великій кількості змінних, які впливають на рішення та суму кінцевого ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Скрытой подключений доп услуг
Сотрудники приватбанка, при любом обращении, пытаются впарить скрытые услуги, по типу копилки, страховок, открытие кредитных лимитов(после неоднократного закрытия).
Сегодня при обращении в отделение 23.06.2020 сотрудник банка активировал списание на копилку, не уведомив. А когда указали на это, отказывался деактивировать, аргументируя очередной раз «это всем включается».
Кроме того, даже после деактивации списаний, открытый депозит остается.
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося хибне враження про банк.
Описана Вами ситуація вимагає проведення перевірки та для цього ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані. Адже згідно чітко встановленого стандарту обслуговування клієнт має самостійно приймати рішення про оформлення тих чи інших послуг і їх нав'язування категорично заборонене.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
вход в приват 24
Ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнта від шахраїв. Кожного дня ми працюємо над тим, щоб наші клієнти могли отримувати якісний сервіс та користуватись своїми коштами як їм заманеться. Але в наш час, на жаль, є велика кількість шахраїв, які найрізноманітнішими способами намагаються заволодіти чужими грошима. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, які дозволяють виявити та запобігти шахрайським операціям на різних рівнях. Насамперед, ми намагаємось недопустити проведення таких операцій і сподіваємось на Ваше розуміння в необхідності таких механізмів, котрі дозволяють нашим клієнтам кожного дня не перейматись про безпеку своїх коштів. З міркувань безпеки необхідно перевипустити картку у відділенні чи звернувшись в підтримку банку для замовлення доставки картки.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Обмеження надання банківських послуг
недавно мені найдійшов переказ коштів не великий, після якого протягом тижня банк заблокував мої рахунки а потім взагалі обмежив надання банківськіх послуг, ходив у відділення ніхто нічого ні сказати ні допомогти у вирішенні цього питання не може///// кажуть звонити на 3700!!!
добре, звоню я туда. теж саме… кажуту що мені надійшли кошти пов'язані з шахрайською операцією///// то що я в цьому винуватий чи що, що получив переказ. а Підтримка взагалі для чого вона у вас існує коли ніякої інформаціїї неможе надати!!!
На жаль, в банку є негативна інформація, що обмежує Ваше обслуговування. Виконати Ваше прохання та зняти обмеження в обслуговуванні немає можливості.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
На банк приват нельзя положиться.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Я люблю свой банк ПриватБанк
Дякуємо Вам за відгук! Ми постійно розвиваємось та працюємо над тим, щоб клієнти отримували якісне обслуговування. Так все більше операцій можна виконувати через дистанційні канали обслуговування. Знайти найближче зручне відділення можна на нашому сайті — https://privatbank.ua/map
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Обман враньё и лохотрон
Перепрошуємо за незручності. За Вашим питанням було створено запити на страхову компанію, по яким ми разом з Вами очікуємо відповідь, щодо повернення коштів. Також рекомендуємо самостійно звернутись в страхову компанію, щодо питання фіксації та розгляду страхового випадку за даним договором.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Банк заблокировал все карты без понятной причины
21 июня после общения с оператором КЦ пропал доступ к Приват24. Консультанты на 3700 ничего внятного ответить не смогли. На следующий день пришел в отделение, оказалось, все карты заблокированы, причины не понятны. Никто ничего не знает, помочь не могут, только нужно перевыпускать все карты, в т.ч. именные. Каждая именная карта стоит 150 грн. Спрашивается, какого Х мне заблокировали все карты и кто мне компенсирует время и деньги?
Щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації більш детально ми звернулись до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Шахрайство
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте зауважити, що за Вашим зверненням в підтримку були проведені всі необхідні дії та зафіксовані заявки на повернення коштів, котрі зараз знаходяться в роботі. Для обробки заявки необхідне проведення інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені в термінал та визначити їх суму. Ми додатково повідомимо Вас за одним із каналів комунікації про результат їх обробки. Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Робота Приватбанка
Двічі ледь не залишилася без коштів за кордоном бо була заблокована карта і для розблокування потрібно було підходити в банк.
Зараз знову заблокували карту, начебто через не подання анкети. Як таке може бути, якщо я в січні підходила в банк і подавала всі данні?! Заповнила анкету ще раз онлайн, але блокування не зняли і оплатити рахунки я не маю можливості. Повний хаос. Буду думати чи не змінити банк.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Благодарность
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Блокировка счетов при штрафе в 1000грн
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Дозвольте пояснити, що банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк зобов'язаний суворо дотримуватися вимог чинного законодавства України. Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, дозвольте зазначити, що в разі знаходження на картках суми більше, ніж сума арешту, по зверненню до банку є змога зняти кошти, що перевищують суму.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Ми завжди раді допомогти та надати вичерпну консультацію нашим клієнтам.
Комментарии (57)
Накипело!!!
Лично я, моя жена, несколько знакомых сталкивались с попытками мошенничества со средствами на картах ПриватБанка, и шо вы думаете? Именно благодаря сотрудникам банка деньги никто не снял. А попытки были, и суммы норм (6-7 значные). У Вас мошенники воруют деньги? Виноват Банк? Сделайте финансовым номером телефона для онлайнбанкинга номер, который знаете только Вы (а не тот, которым пользуетесь), никому не разглашайте срок действия карты и CVV — мошенники ниразу и не позвонят.
Лично я за рубежем расчитывался картой ПриватБанка без комиссий!!! Разве не удобно? Снимал деньги с карты с 2% комиссией, ка к и в Украине, Это что, плохо?
Вы жалуетесь, что кредитный лимит на карте изменяют? Так Приват не дает «кредитных» карт. Это карты «универсальные», а кредитный лимит установлен банком и меняется на его усмотрение. Это не Ваши деньги, а банка, и ему решать, давать их Вам или нет. Нужны деньги «в долг»? Берите кредит через договор сколько Вам надо, читайте договор и никто Вас не обманет. Ничего не покупайте по «предоплате» и деньги будут целы.
Проценты по депозитам маленькие? Мы идем в Европу, посмотрите на депозитные проценты в европейских банках. Вопросы к Привату отпадут.
Проценты по кредитах большие? В разы больше чем в Европе? Так и риски в Украине в разы больше чем в Европе!!! Многие деньги берут и не возвращают вообще. Нужны маленькие проценты по кредитам? Так и условия выдачи тогда будут такие, что хрен кто кредит получит!!!
Да, согласен, попадаются в банке «не очень хорошие» сотрудники. Но они туда не с Марса прилетели, они такие же граждане Украины, как и мы. И знаю пример, когда такого сотрудника СБ банка «вежливо попросили с вещами на выход».
и Вообще, назовите банк, лучше чем Приват?
Дякуємо Вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Також, хочемо зазначити, що безпека коштів наших клієнтів є основним пріоритетом банку.
Дозвольте нагадати, що ми склали декілька правил, що допоможуть нашим клієнтам не стати жертвами шахраїв: https://pb.ua/safeness
Комментарии (16)
Ужасно!!!!
Вважаємо за потрібне наголосити, що банк неодноразово в своїх зверненнях просив клієнтів утриматися від походу у відділення та використовувати віддалені канали самообслуговування.
Зі свого боку ми проводимо безперебійну роботу всіх наших дистанційних сервісів.
1. Проведення всіх основних операцій по вкладах дозволені через інтернет незалежно від каналу оформлення вкладу (відділення або Приват24). Окрім того, в Приват24 можна виконати 147 операцій не виходячи з дому.
2. Термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) і карток Універсальна продовжений на 90 днів. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
3. Відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку).
4. Відділення перейшли на гнучкий графік роботи. Детальніше — https://privatbank.ua/news/2020/3/26/1162.
Просимо утриматися від відвідування місць скупчення народу в цей непростий період та берегти себе.
Також, варто пам'ятати, що наша служба підтримки доступна 24/7 і завжди допоможе розібратися та навчить користуватися дистанційними каналами самообслуговування.Вважаємо за потрібне наголосити, що банк неодноразово в своїх зверненнях просив клієнтів утриматися від походу у відділення та використовувати віддалені канали самообслуговування.
Зі свого боку ми проводимо безперебійну роботу всіх наших дистанційних сервісів.
1. Проведення всіх основних операцій по вкладах дозволені через інтернет незалежно від каналу оформлення вкладу (відділення або Приват24). Окрім того, в Приват24 можна виконати 147 операцій не виходячи з дому.
2. Термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) і карток Універсальна продовжений на 90 днів. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
3. Відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку).
4. Відділення перейшли на гнучкий графік роботи. Детальніше — https://privatbank.ua/news/2020/3/26/1162.
Просимо утриматися від відвідування місць скупчення народу в цей непростий період та берегти себе.
Також, варто пам'ятати, що наша служба підтримки доступна 24/7 і завжди допоможе розібратися та навчить користуватися дистанційними каналами самообслуговування.
У разі, якщо у Вас залишились додаткові питання, Ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
Комментарии (1)
Шахрайство
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (5)
Мошенники
Комментарии (16)