×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Швидка і якісна допомога
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Ужасное обслуживание клиентов!!
В четверг 09.04.2020 около 18:00 по адресу г.Киев, ул.Саксаганского, 70/16 вносила наличные в терминал самообслуживания!!! Все данные принимал, наличные тоже!!! А в конце выдал ошибку!!! Никакого чека, никаких средст отправлено не было!!! Что за наглейшее мошенничиство!!! Как вернуть деньги!?
Написать комментарий
Информация для пользователей
— до 10 000 грн на 1 угоду для системних (національних) партнерів Банку;
— до 5 000 грн на 1 угоду для не системних (інших) партнерів Банку.
Та в цей період тимчасово зупинено оформлення Швидкого кредиту та Миттєвої розстрочки (Кредит готівкою).
Приносимо вибачення за можливі незручності.
Комментарии (2)
Страхування і повернення коштів
Раді, що Ваше питання успішно вирішено. Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
Написать комментарий
Может запретить Вам снять Ваши средства прикрываясь законом о противодействии терроризму. Ничего не держите на счету этого банка.
Для разблокировки ФОП потратил 12 дней на разбор ситуации и порядка 10 заявок с документами. Это при том, что часть отделений не работает или работает по сокращенному графику.
Для разблокировки физ лица этот список документов не подходит. И требуют ещё документы, которые физически не возможны, так как другая специфика бизнеса.
В общем, никто в этой стране ничего не должен и судиться с ними будет очень дорого и долго. Хотя уже смотрю и на этот вариант.
Не рекомендую работать с банком и хранить средства на счету в этом банке.
Никогда и ни в коем случае не храните деньги здесь!!!
Комментарии (4)
В авторизации отказано. И в компе и в телефоне.
У меня открыт депозит, есть деньги на Карточке для выплат, нет задолженности. При этом я пенсионер, соблюдаю карантин, хотелось бы заплатить комм. услуги — ан нет. Где мои деньги, где Приват-24? Видимо, они переехали в другую страну. Там веселее. Хорошо хоть пенсию получаю в Ощадбанке.
Комментарии (1)
Не связывайтесь с этим дебильным банком
Ви можете ознайомитися з інформацію про списання у виписці по картці Універсальна і переконатися, що списання відбулось без додаткових відсотків.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору по кредитним карткам.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Комментарии (1)
добрый день.
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (9)
Чудова робота операторів Приватбанку
Раді, що Ви цінуєте наш рівень обслуговування настільки високо. Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе комфортно в будь якій ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)
Не рекомендую.
Не рекомендую иметь дело с банком при работе ОЛХ Доставка. Ситуация — Оформлял покупку через ОЛХ Доставку товар при оплате Банк не предупреждает Вас о снятии комисси ни каким образом.
Это первое.
Второе Если вы не совершили сделку (продавец не выслал товар и т.д.) процент от суммы Банк Вам Не возвращает, хотя деньги на счет продавца НЕ переводятся,
От чего пострадал я в данном случае.
Так что Обратите ВНИМАНИЕ НА ЭТО.
Ми засмучені, що склалася така ситуація у зв’язку з тим, що сайт, на якому Ви робили платіж, міг змінити налаштування в проведенні платежів і видавати p2p-платіж з картки на картку як звичайну покупку товарів. Банк не бере комісію за оплату послуг в інтернеті. У рідкісних випадках комісія може бути списана, якщо вона передбачена сервісом/сайтом, на якому Ви робите оплату. Дозвольте зазначити, що інформація по усіх тарифах знаходиться у відкритому доступі. Ознайомитись з нею Ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Банк, на который не распространяются правила!!!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (64)
Номер телефону несподівано перестає бути фінансовим
p.s співробітницю не карайте просто хай буде уважніша
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Помощь
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Вікторії. Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе комфортно в будь якій ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Отдел взыскания не коректно работает во время карантина
09.04.2020 позвонили на номер мамы в 8:40 попросили поговорить со мной
соная я говорю але мне говорят у вас просроченая задолженость сегодня ожидать от вас платеж?
карл какой платеж если карантин и обещали что не будут тревожить.
самое обидное что на мой фин номер 0501701000 не было не единой смс о просрочке ни единого звонка а сразу маме.
теперь меня выгнали с дома. при взятии карты универсальная я сотруднику обьясняла что с родителями ситуация очень плачевная и дала номер своего руководителя для поддержания связи
позвонила на горячую линию мне начали тыкать условиями договора
ни человечности ни понимания нет
по возможности выплачу задолженость и больше с этим Банком не буду работать…
Дозвольте пояснити, що введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (21)
Нарахували комісію у період карантину
Ми не бажаємо, щоб між нашими Клієнтами та банком були непорозуміння. Дозвольте пояснити, що ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для Клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Однак, це не змінює умови погашення за послугою «Оплата частинами». Згідно договору, присутня комісія, яка складає всього 0,01%. Фактично, сума покупки від оригінальної значно відрізнятися не буде. Хочемо зауважити, що якщо списання наступних платежів проводиться в рахунок кредитних коштів стягується комісія картки в розмірі 4%, яка додається до суми платежу. Щоб її не оплачувати досить своєчасно внести суму платежу на кредитну картку, а саме за день до списання за договором. Дата списання — день оформлення Вашої покупки.
Перший платіж при оформленні угоди без комісії.
Детальну інформацію про комісії з регулярних платежів Ви можете подивитися в додатку «Оплата частинами» — Аккаунт — Виписка:
— iOS — https://pb.ua/short?MK;
— Android — https://pb.ua/short?MJ.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (8)
Клас...
Ваша оцінка дає нам змогу переконатися, що ми йдемо у правильному напрямку. Дякуємо, що знайшли час на відгук.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (3)
Кредитні канікули, реструктуризація заборгованості.
Хочемо повідомити, що ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
У випадку, якщо у Вас виникнуть труднощі чи додаткові питання – зверніться, будь ласка, в нашу службу підтримки. Будемо раді допомогти!
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
ПриватБанк вернулся в СССР?
ПриватБанк продовжує безперебійну роботу і дистанційне обслуговування клієнтів 24/7/365.
Основні зміни:
1. Термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) і карток Універсальна продовжений на 90 днів. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
2. Відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку).
3. Відділення перейшли на гнучкий графік роботи. Детальніше — https://privatbank.ua/news/2020/3/26/1162.
4. Проведення всіх основних операцій по вкладах дозволені через інтернет незалежно від каналу оформлення вкладу (відділення або Приват24).
5. З 08.04.2020 з валютних карток та рахунків видається валюта на суму 300 доларів/300 євро без попереднього персонального замовлення (при наявності в касі). Суми понад видаються виключно за наявності персонального замовлення. Строк виконання персонального замовлення валюти від 1 до 3 діб.
6. Змінюються умови нарахування штрафів і пені при появі простроченої заборгованості в період карантину.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Про приват
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Дозвольте пояснити, що Банк завжди дбає про збереження коштів наших Клієнтів. Для цього в нас працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист Ваших грошей. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб детальніше розглянути Ваш випадок та вирішити виниклі питання.
Комментарии (6)
Нклали арешт на рахунок
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)