Без будь яких попереджень, пояснень заблоковано доступ до рахунків
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- +16
- natashaGra
- 7 февраля 2024, 7:41
- #
К сожалению это не редкость в банках. Один банк блокирует и пытается отнять часть ваших денег, в другом — просто плохой сервис. У меня подозрение, что банки забыли не будет клиентов — не будет самих банков
Для мене, як для юриста, це якесь середньовіччя. Я читав раніше негативні коментарі про банк, але думав, що це неправда, або клієнти дещо перебільшують. Але вчора, я сам стикнувся з ситуацією, на яку, по крайній мірі на вчора, не зміг вплинути. Тобто без попередження, без будь яких претензій, в односторонньому порядку, з порушенням будь яких можливих законів про банки і банківську діяльність, з порушенням принципу невинуватості, в самий чутливий період для мене, банк, незважаючи що я є його клієнтом майже 20 років — голосовим повідомленням повідомив про розірвання відносин і обмежив моє право розпоряджатися моїм майно, в саме коштами. При цьому до цього часу, не повідомив конкретного порушення з мого боку.
Тому, Ви абсолютно праві.
Можна лише порекомендувати потенційним клієнтам все-таки обирати банк для співпраці, який сумлінно ставиться до своїх обов’язків і по крайній мірі сповідує хоч якісь загально-прийнятні принципи банківськоі діяльності.
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 7 февраля 2024, 12:55
- #
Банкам пофиг, фоп ты 20 лет был или 30, если клиент не полезен банку, не делает депозиты для банка, не юзает кредитные деньги, не делает часто переводы на карты для выплат где банк кушает %, к сож заметил таких клиентов косят…
А если ещё ты в ЕС то банкам дали команду из команды дяди Зе, косить тех кто свалил)
Еслиб ты был юристом ты бы понял что ты не можешь попадать под статью 15 о терроризме, не нарушив закон)
А если ещё ты в ЕС то банкам дали команду из команды дяди Зе, косить тех кто свалил)
Еслиб ты был юристом ты бы понял что ты не можешь попадать под статью 15 о терроризме, не нарушив закон)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.65 | 42.25 |
Все курсы банка |
Таке рішення начебто прийнято на підставі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Нібито відповідний лист був/буде направлений на адресу мого проживання
Сказати, що я був шокований, це нічого не сказати.
Я є клієнтом банку напевно близько 20 років.
Ніяких нарікань, претензій, зауважень до мене, ніколи не було з боку банку. Навпаки, банк завжди намагався просувати свої продукти, такі, як банківське обслуговування ФОПів та юридичних осів, овердрафт, тощо. Ніяких протизаконних дій, а тим більше передбачених вказаним законом, не здійснював.
Комунікація з банком завжди відбувалась за допомогою менеджерів, телефонних дзвінків, зустрічей, електронної пошти. Тому, коли я запропонував, щоб всі документи з цього питання були направлені мені на електронну пошту, мені було відмовлено.
Також, як з’ясувалося, я повністю позбавлений права перевести власні кошти на закриття кредитної картки.
Підсумовуючи, можна констатувати, що банк без попереджень, блокувань фінансових платежів, просто «наплював» на багаторічну співпрацю.
На жаль, так званий «розвинений сервіс», не є запорукою якісного надання послуг.
Подумайте, перед тим, як обирати банк для обслуговування.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.