×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Депозит «СКАРБНИЧКА» развод на пустом месте!!!!
Якщо ви знімаєте кошти зі Скарбнички (будь-яку суму) до закінчення терміну, відсотки виплачуються за зменшеною відсотковою ставкою — 0,01%.
При знятті коштів система попереджає вас про суму втрачених %.
Комментарии (15)
Консультанти привату надають недостовірну інформацію
Обов`язково перевіримо консультацію оператора. За результатом додатково повідомимо вашу дружину.
Комментарии (3)
Банк заблокировал мой финансовый номер, не могу войти в Приват 24
Не передавайте смартфон стороннім. Якщо ваш телефон або планшет потрапить до рук зловмисника, він зможе користуватися вашим SMS-банкінгом, отримувати одноразові паролі для входу до вашого Приват24 та підтвердження платежів.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (4)
ПриватБанк заблокировал карту без предупреждения
Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату вам зателефонуємо.
Комментарии (11)
Актуализация данных по достижении 45 лет
Я им ответил, что на сайте ДМС указано следующее:
Вклеювання фотографій до паспорта громадянина України при досягненні 25- та 45-річного віку
«Увага! Відповідно до підпункту 3 пункту 2 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону України від 17.03.2020 № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (набрав чинності 17.03.2020) установлено, що на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов'язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.
Відповідно до пункту 4 розділу ІІ «Прикінцеві положення» цього Закону установлено, що оформлення документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, у період дії карантину здійснюється за місцем звернення особи».
То есть, как я понял, на период карантина действует паспорт без вклеивания фото в 45 лет, но оператор колл-центра в поддержке Приват24 не согласен и требует актуализировать данные, ссылаясь на пункт 1.1.3.2.14 Правил обслуживания Приватбанка:
«1.1.3.2.14. У разі відсутності в Банку інформації, яка ідентифікує Клієнта та потребує актуалізації, Банк вживає заходи щодо отримання від клієнта інформації шляхом встановлення зв'язку з Клієнтом персональними комунікаційними та/або поштовими каналами зв'язку. У разі ненадання протягом 30 днів від дня запровадження заходів Банком по встановленню зв'язку з Клієнтом оригіналів документів, що необхідні для проведення ідентифікації, Клієнт доручає Банку закрити рахунки Клієнта, а грошові кошти перерахувати на рахунки згідно з нормативно-правовими актами НБУ та внутрішньою обліковою політикою Банку.»
Итак, сотрудник банка сообщает, если я не обновлю свои данные, то мои карты/счета будут заблокированы через 45 дней с момента уведомления меня банком и считает, что в приведенной мной норме Закона указано лишь то, что в период карантина приостановлено истечение сроков обращения в ДМС и я имею право вклеить фото не по месту жительства, а по месту обращения.
Кто прав?
Представитель Приватбанка, объясните мне точно, я должен в период карантина, проживая в сельской местности, рисковать здоровьем/жизнью и ездить в город заниматься вклеиванием фото в паспорт или же я могу это спокойно сделать после окончания карантина и предоставить банку необходимые документы?
Может Вам нужно сообщить руководству, юротделу и службе безопасности привести свои Правила в соответствие с требованиями карантина и обезопасить своих клиентов от риска заражения коронавирусом?
Ссылка ДМС:
https://dmsu.gov.ua/poslugi/pasport-gromadyanina-ukrajni/vkleyuvannya-fotografij-do-pasporta-gromadyanina-ukrajni-pri-dosyagnenni-25-ta-45-richnogo-viku.html
Дозвольте зазначити, що згідно з пунктом умов і правил 1.1.3.2.14. у разі відсутності в Банку інформації, яка ідентифікує Клієнта та потребує актуалізації, Банк вживає заходи щодо отримання від клієнта інформації шляхом встановлення зв´язку з Клієнтом персональними комунікаційними та/або поштовими каналами зв´язку.
Банк самостійно ініціює збір документів віддалено в web Приват24, без відвідування відділення. У разі, якщо після входу в акаунт у Вас з´являється сповіщення і посилання — Ви можете надати документи перейшовши за посиланням. В іншому випадку, Ви можете звернутися з документами в будь-яке відділення ПриватБанку.
У разі ненадання протягом 30 днів від дня запровадження заходів Банком по встановленню зв´язку з Клієнтом оригіналів документів, що необхідні для проведення ідентифікації, Клієнт доручає Банку закрити рахунки Клієнта, а грошові кошти перерахувати на рахунки згідно з нормативно-правовими актами НБУ та внутрішньою обліковою політикою Банку.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-21/?lang=uk
Для успішної актуалізації даних – радимо оновити паспорт за віком та надати його в банк.
У разі виникнення додаткових запитань — Ви завжди можете звернутися в нашу службу підтримки. Наші фахівці будуть раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (30)
Если Премиум обслуживание - то вам в ПриватБанк
Консьерж привата решает вопросы в течении 45 мин, быстро и качественно.
Конкурент в течении 4 часов и то не факт.
Единственно чего не хватает, так это кешбека :)
Отдельное спасибо, персональному менеджеру Анне.
Дякуємо вам за відгук! Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе в будь-якій ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Благодарность за вопрос
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Неправомерность и бестактность
Ми перевіримо інформацію за даною ситуацією та зв'яжемось за результатом.
Комментарии (16)
Можно ли доверять ПриватБанку?
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних, в тому числі зареєстрованої адреси проживання є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам. Ми перевіримо інформацію за наданими документами та зв'яжемось за результатом.
Комментарии (2)
Отделение, Харьков ул. Академика Богомольца, 4
Дякуємо за зворотній зв'язок! Ми постійно працюємо над підвищенням якості обслуговування прислухаючись до наших клієнтів. Хочемо зауважити, що для зручності та економії вашого часу ми активно розвиваємо дистанційні сервіси, які допомагають здійснювати всі необхідні операції максимально швидко та з мінімальними зусиллями. Інформацію по даному відділенню уточнимо та у разі його переїзду чи відркриття ми надамо вам відповідь в особистих повідомленнях.
Написать комментарий
Обман через терминал
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Комментарии (8)
Обман Клиентов!!!
Не так давно замовив авіаквиток через Приват24.Звісно ж при купівлі додатково оплатив страхування від затримки та відміни рейсу.(суть страхування: при затримці або відміні рейсу ПриватБанк, у разі сплати послуги страхування, гарантує повернути 100 відсотків від вартості квитка).І ось, декілька днів назад приходить лист від авіакомпанії, що рейс скасовано,і не тільки цей рейс, а всі рейси цієї компанії за кордон.Я звертаюся в ПриватБанк для повернення коштів, але там повідомляють, що ніяких коштів за білет вони не повертають, а повертається лише збір аеропорту у розмірі 172 грн.На мої запитання щодо страхування-оператори просто пишуть якісь шаблонні відмазки а потім закривають чат.Ось так.Завжди купував білети через Приват24, але після цього випадку буду обходити цей банк стороною.P.S. Шкода, що у відгук не можна додати скріни переписки з оператором Приватбанку і скріни сторінки купівлі квитка.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування. Хочемо звернути вашу увагу, що страховим випадком за послугою «Компенсація вартості рейсу» вважається затримка або скасування рейсу в день вильоту (за 24 години до встановленого часу вильоту згідно електронного квитка).
Також, необхідно розуміти, що у разі відсутності оформленої послуги «Гарантованого повернення» при купівлі квитка, як у вашому випадку, дана послуга буде недоступна в разі відміни рейсу.
Ми завжди дотримуємось умов та надаємо послуги, якщо вони були оформлені клієнтом. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю.
Комментарии (3)
Нашли мошенника и вернули деньги
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Комментарии (3)
Через глюк на сайті сплатила комісію
Договір закрився швидко. В мене вийшло закриття договору за рахунок «кредитних коштів», бо мій переказ на карту не зарахувався вчасно. Тому я втратила 4% від цієї суми. Дуже неприємна ситуація.
Зазначимо, що при здійсненні дострокового погашення за послугою «Оплата частинами», на екрані вказується баланс картки, з якої буде здійснюватись погашення та сума заборгованості за послугою.
Для здійснення дострокового погашення без комісії за використання кредитних коштів, необхідно спочатку поповнити картку, після чого здійснювати операцію. На жаль, в іншому порядку, кошти не можуть надійти на картку раніше підтвердження вами операції.
Наскільки ми бачимо з діалога в чаті, то складність при завантаженні була усунена після очищення тимчасових файлів браузера, з чого можна зробити висновок про некоректну роботу браузера, що й викликало тривале завантаження при підтвердженні платежу в кошику.
Написать комментарий
Подяка сайту minfin.com.ua та представнику Приват Ользі
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Написать комментарий
Прихват банк
У меня к вам вопрос — с какого перепугу при внесении помощи предприятию вы отжимание 4 %? Чем это вызвано?, другие банки не берут мзду за это. Прихват короче. Буду с вами прощаться. Не рекомендую.
При розгляду можливості надання кредитних послуг приймаються до уваги дані фінансової звітності, кредитна історія, статистичні галузеві показники та багато іншого.
Факторами, що можуть вплинути на перегляд Банком свого рішення є обсяг та стабільність обігу коштів по рахункам, що відкриті у Банку, досвід роботи підприємства, лояльність клієнта, відсутність прострочок за кредитними продуктами і т.д.
Хочемо зазначити, що розмір комісій залежить від кон’юнктури ринку.
Комментарии (19)
приватбанк стал одним из худших
Зазначимо, що співробітником було надіслано на вашу електронну адресу шаблон, заповнивши за яким заяву, ви можете перевести кошти до іншого банку.
На жаль, заяву було складено не за шаблоном та через те, що було втрачено зв'язок за номером телефону, що вказано в банку, вам було рекомендовано звернутись до відділення банку для проходження цієї процедури.
На даний час ми повторно передали ваше питання в роботу. Очікуйте, будь ласка, дзвінок від співробітника банка. Також, рекомендуємо завчасно підготувати заяву на переказ коштів, складену саме за шаблоном.
Написать комментарий
Нет реструктуризации или рефинансирования.
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 до 30.09.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Написать комментарий
Был 13-ть лет клиентом банка (социальная карта) - «Вы больше не обслуживаетесь у нас» без обьяснения причин!
Звонят в одну субботу из головного офиса — «Вам нужно прийти в отделение поменять карту» — ну ОК, надо, так надо.
Прихожу — сотрудник говорит «Я не могу поменять, карта заблокирована, вы больше не являетесь клиентом нашего банка, мы вас не обслуживаем. Вы имеете право снять ваши деньги, и всё, до свидания»!!!
Звонили оператору, и сотрудник писала в свой чат — ответ «Внутреннее распоряжения банка. Мы имеем право не объяснять причин и прекратить обслуживать в одностороннем порядке»!!!
Где это такое видано?! Выкинули меня, как собаку. Государственный банк! Я получаю пособие по инвалидности на эту карту восемь лет!
В итоге, оператор послала запрос в главный офис, сказала что ответ будет в течении 5 дней. Ответа не было месяц (картой пользуюсь, как и раньше)- пошел сам узнавать опять, что это было — «Вы у нас не обслуживаетесь, допользуйтесь картой и всё. Мы можем не объяснять причин».
Комментарии (70)
Найкращі послуги = задоволений клієнт .
Мене звати Христина.
Я, звичайна фізична особа. З ПриватБанком знайома уже 9 років, і я просто обожнюю цей банк. От, чесно, я ще не зустрічала на ринку, банків які б надавали послуги на такому високому рівні.
ПриватБанк навчив мене заробляти гроші на депозиті — я використовувала послугу «Стандарт Безподатковий», допоміг у важку хвилину, коли захворіла, то отримала грошу компенсацію, завдяки послузі « Страхування Здоров’я», здійснив мою заповітну мрію, я стала власницею квартири, завдяки кредитній програмі Іпотека, з ним я незнаю, що таке черга для оплати комунальних послуг чи бюджетних платежів, завдяки Apple Pay, я забула як це носити готівку з собою. Дякую всім, хто вдосконалює мій улюблений банк❤️
Дякуємо вам за відгук! Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Комментарии (3)