×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
Вопрос решили
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написать комментарий
Поддержка просто закрывает чат без решения проблемы
Такая же ситуация с сотрудником Богданом, он просто закрыл чат не дав ответ
Перепрошуємо за цю прикру ситуацію.
Ми обов'язково проведемо роботу зі співробітником, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з подібними ситуаціями.
У разі, якщо у вас залишились не вирішені питання, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням.
Написать комментарий
Качество обслуживания
Быстро перезвонили. Оперативно помогли.
Огромное спасибо специалисту Татьяне
Завжди поряд і раді допомогти.
Написать комментарий
Кидалово банкомата!!!!. Приватбанка
Деньги положила отдельно, не в кошелек. Пересчитала деньги, когда нужно было отдавать. Вместо 1000 купюры была купюра в 100 грн. И конечно не хватало ровно 900 грн. Посмотрела выписку, списано; Зняття готівки в банкоматі: Чудо Маркет, Харків, вул. Академіка Проскури, буд. 3-в-−20 200.00 грн,200.00 грн. Позвонила в банк 3700 приняли заявку: Заявку на 20000.00 UAH прийнято. Регламент опрацювання — від 24 годин до 14 днів. Перевірити статус заявки можна за посиланням: pb.ua/refund/20146377. Через час приходит SMS: На жаль за заявкою на повернення 20000.00 UAH ми не виявили факт збою і змушені відмовити в поверненні коштів. pb.ua/2377. Вот и вся история. Кидалово банкомата!!!!.. Я в минусе 900 грн.
Комментарии (12)
Піклування про клієнта на достойному рівні!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Написать комментарий
Качественное обслуживание,лучшие сервисы для обслуживания клиентов.
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Мошенничество.
Много подобных сообщений от клиентов банка с совпадением времени и даты списания — 21.11 в 10.03, сумму тоже похожи. Очень это все странно…
За зверненням до підтримки банку може бути сформовано запит на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 26.11.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
Мошенничество и бездействие банка
Зі свого боку, при запиті торгівельної точки на списання, ми не зможемо відмовити, згідно правил міжнародної платіжної системи, так як операція була авторизована.
При вашому зверненні до підтримки може бути сформовано заявку на оскарження операції. Наші колеги зроблять все, щоб питання було вирішено на вашу користь.
Комментарии (4)
«Привид» у ПриватБанку та «Мисливці на привида»
Отож про «Привида» =), рік тому, або ще раніше я відкрив «депозит безподатковий» і отримував з нього % на картку для виплат «Х». І в цьому році, 7 місяця, ця «Х» картка закінчила свій термін дії. Я, як звичайна людина, помітив це не одразу. Спочатку, я помітив що щось не так після переводу відсотків(з депозита) з «Х» картки на універсальну «Z». Картка «Х» зникла зі списку моїх карток. Саме цікаве те, що коли відсотки з депозиту нараховуються на картку «Х», картка — з'являється, як тільки спустошується — зникає.
І мені стало цікаво, а що буде при закінченні терміну дії самого депозиту(19 листопада).
18 числа, після отримання замовлених грошей, я звернувся до «спеціаліста»(не пам'ятаю як її звати) з проханням «В картці „Х“ закінчився термін дії, хочу поновити картку для виплат». Після чого вона попросила відкрити в телефоні додаток «Приват24» і почала сама тицяти в мій телефон. Картку в списку «схованих» не знайшла. На що далі не стала розбиратись чому так, і видала нову картку для виплат «Y». А стару вилучила, і тільки після того, як я наголосив на знищенні картки «Х», вона її розрізала.
Проблеми спеціаліста:
— недотримання правил носіння маски(спущено, ніс не в масці, на скільки я пам'ятаю)
— в час коронавірусу, брати до рук чужий телефон, можна як передати так і підхопити (довелось дезінфікувати ретельніше)
— не розібралась в проблемі зниклої картки в списку, хоча і казала що картки просто так не зникають.
Я оцінив би візит на 2-3/10.
І от наступає 19 число, з депозита надходять % на карту «Х»!, я за звичаєм перевожу гроші на універсальну картку «Z», і картка знову зникає.
І ось тепер я намагаюсь розірвати депозит, а для зняття коштів необхідно вибрати картку, а карток у списку немає, жодної.
Пишу в техпідтримку «приват банка», пояснюю ситуацію, а спеціаліст Олеся відпрацювала як звичайний робот, «відкрийте діджитал карту», «змініть налаштування карти „Х“ на продовження терміну, вона стане діджитал карткою» і наче не читаючи та не бачачи, що цієї картки не існує. Потім порекомендувала піти у відділення і вже там розв'язувати це питання.
Роботу Олесі я б оцінив на 4/10.
Проблема не вирішена, йти у відділення немає можливості й бажання.
Вирішив подзвонити на гарячу лінію. І о диво, я потрапив до Спеціаліста Тетяни (10/10).
Пояснив ситуацію, Тетяна звичайно спочатку не розуміла, як так може бути, немає картки, і вона як співробітник банку не може її знайти. Пообіцяла знайти рішення і передзвонити. Передзвонила через деякий час і запропонувала таке рішення. Треба було зробити переказ будь-якої суми на картку «Х», коли вона з'явилась, закінчити депозит і вивести гроші на карту «Х», і вже потім, перевести карту в діджитал з поновленим терміном дії.
В теорії я міг би це провернути й сам нікому не казавши, але мені було цікаво, як співробітники банку відреагують на цей глюк в системі.
Чи як кажуть «Не баг, а фіча» і все воно так і мало працювати.
Комментарии (1)
При пополнении своей карты, деньги попали на чужую карту (вопрос решен 26.11.2020)
В онлайн чате оформлены 2 заявки на возврат денег, обе отказаны Приватбанком, первая — не выявили нарушения, вторая — получатель отказался вернуть деньги. ЗАШИБИСЬ!!!
Написала заяву в полицию. Служба безопасности Приватбанка ВООБЩЕ не хочет шевелиться и помогать порядочным клиентам. Зато помогает мошенникам, чем позиционируют себя мошенниками и пособниками мошенничеству.
Могут же проверить камеры слежения, кто предыдущий был у терминала, какую операцию проводил. Тупо не хотят.
Ми перевірмо чим можемо зарадити. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Комментарии (2)
Швидко, надійно, якісно!
Найкращій банк, з яким мені довелося працювати.
Швидко, ввічливо, оперативно.
Написать комментарий
Курьер не приехал
Комментарии (2)
Отличный банк!Быстрая помощь клиенту!
Написать комментарий
Предвзятое отношение к клиентам с Донецкой пропиской. Ваш банк тупо меня кинул
Щоб підтвердити фактичне проживання/перебування на підконтрольній Україні території, необхідно надати:
— довідку переселенця (довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи);
— довідку або витяг з Єдиного державного реєстру про місце проживання або тимчасове перебування;
— довідку з житлово-експлуатаційної контори або житлово-будівельного кооперативу;
— договір про купівлю-продаж житлового будинку (квартири) або оренду житлового приміщення на території України;
— довідку, видану уповноваженою особою лікувально-профілактичного чи лікувального закладу.
Подальше обслуговування за валютними операціями, терміновими грошовими переказами (зокрема й по Україні) можливе тільки після надання в банк одного з вищезазначених документів.
Комментарии (6)
Что это было?
Написать комментарий
Мне на emial пришло сообщение: с 01.12.2020 Приват банк вводит ежемесячную оплату за пользование золотой картой универсальной.
Возможности посетить отделение банка у меня НЕТ. Читала уже отзыв аналогичный. Толпы людей в отделениях!!! Проконсультировавшись со своим банкиром в телефонном режиме 23.11.2020, получила не совсем внятный ответ об альтернативной возможности перейти на виртуальную карту универсальную, но это, мол пока новшество и может не сработать..? В итоге, меня соединили для уточнения технических подробностей с консультантом от имени моего банкира. Консультант, кроме варианта с посещением отделения банка, никаких объяснений не дала. Сказала, что никаких виртуальных карт не существует! Назвала меня ЖАДИНОЙ, выразив в оскорбительной манере свою твердую уверенность в том, что я НЕ ХОЧУ оплачивать НОВОВВЕДЕНИЕ! Разъяснений непоследовало, просто констатация решения банка. С вопросами по изменениям условий пользования картой, предложила написать письмо на официальный еmail Приват банка.
Чувствую себя, провинившимся клиентом, выбраным для наказания из множества, честное слово…
Ну манипуляция, ну маркетинговый ход, ну решение банка ничем не обоснованое, но зачем же использовать ситуацию с КАРАНТИНОМ?! Не все же напишут, позвонят! Большинство же сразу ПОВАЛИТ в отделения банка!
Предупредили за неделю… низкий ВАМ поклон и «благодарность».
Вопрос!
Какие еще изменения, заставляющие добросовестных клиентов явиться в отделение банка в ПЕРИОД РАЗГАРА ВТОРОЙ ВОЛНЫ COVID-19, В ПЕРИОД ОБЩЕГОСУДАРСТВЕННОГО КАРАНТИНА следует ожидать от ПРИВАТ БАНКА? Что можно думать о доверии и сотрудничестве?..
Що стосується консультації в підтримці, обов`язково розберемося в зазначеній ситуації. За результатом перевірки додатково вас повідомимо.
Комментарии (23)
Не прошёл платеж
Написать комментарий
Оперативне вирішення питать
Дякуємо вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Допомогли вирішити важливе питання без візиту у відділення!!!
Вдячні вам за теплі слова на адресу Інни. Ми дуже раді, що висока кваліфікація нашого фахівця викликає у вас справжнє емоційне піднесення. Беремо і робимо все, щоб ви завжди відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Ужасное отношения к клиенту банка
Комментарии (6)