×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.75 | 45.75 |
USD | 40.95 | 41.55 |
Все курсы банка |
Блокировка счетов
Банк заблокировал все, включая зарплатную карту, мотивируя тем, что исполнитель не указал какие именно ЗАПРЕЩЕННЫЕ законом карты они блокировать не должны.
В залежності від того, що зазначається в постанові, арешт може бути накладено
— на всі рахунки, якщо в постанові не вказані рахунки, на які накласти арешт;
— на конкретні рахунки, які вказані в постанові;
— на суму, яка конкретно вказана в постанові про накладення арешту.
Якщо у постанові про арешт коштів боржника зазначено: «накласти арешт на грошові кошти, що обліковуються на всіх рахунках клієнта: ….., крім коштів, що містяться рахунках накладення арешту та/або звернення стягнення на які заборонено законом: рахунків для соціальних виплат, пенсії, заробітної плати...» — арешт не накладається на рахунки, на які надходять дані виплати.
Якщо у постанові про арешт коштів боржника зазначено: «накласти арешт на всі грошові кошти, що містяться на рахунку(ах)… та всіх інших відкритих рахунках, а також на кошти на рахунках, що будуть відкриті після винесення постанови про арешт коштів боржника, крім коштів, що містяться на рахунках накладення арешту та/або звернення стягнення на які заборонено законом» — (згідно ст. 73 Закону «Про виконавче провадження») Банк повинен виконати постанову здійснивши накладення арешту на всі без винятку рахунки (в незалежності чи є на рахунках цільові / нецільові надходження) боржника.
Комментарии (1)
Прохання надсилати фізичні картки до Європи
Наразі доставка карток здійснюється в Польшу, Молдову, Литву, Німеччину, Чехію, Румунію
Замовлення доставки можливе в додатку Приват24 (мобільна та веб-версія) — «Гаманець» – вибір картки для перевипуску – «Налаштування» – «Замовити картку» – «Доставка закордон» — вказання адреси доставки, номер телефону (обов’язково тієї країни куди буде доставка картки), email.
Доставка здійснюється кур’єром поштового оператора ТОВ «Нова Пошта Глобал» на адресу, вказану в заявці.
Комментарии (4)
Порушення прав
При прийнятті банком рішення рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в
обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальша співпраця неможлива.
Комментарии (3)
ПриватБанк отказывает в возврате средств.
Делаю звонок 3700, девушка Яна сказала, что будут и остальные 3 возврата. Зашёл в приложение, и правда 6 раз снята сумма по 174 грн. и 6 возвратов. Вроде бы все правильно, только сумма денег осталась на карте меньше на 348 грн. и исправлен остаток после каждой покупки в магазинах за все предыдущие периоды. Вроде бы комар носу не подточит, да только есть у меня доказательство в виде сообщений на почту после каждой транзакции и сумма везде не сходится ровно на 348 грн.т.е 2 раза по 174 грн.
Звоню опять в приват, девушка говорит, что да действительно у вас зарезервирована сумма 348 грн!!! Деньги вам вернут в течение суток.
Через полчаса приходит мне уведомление, что ПриватБанк не может вернуть средства ввиду чего-то там непонятного. Вообщем, такой получился развод от ПриватБанка.
Пенсия у меня 2093 грн., квартира моя разбита, скитаюсь кругом, как бомж, так мало этого ещё и ПриватБанк забирает последние гроши. Вот и всё, что я хотел рассказать о гарантировании вкладов у нас в стране. Вроде бы сумма небольшая, а неприятный осадок на душе присутствует от несправедливости.
Коли Ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
Комментарии (1)
Шахраї за товари із AliExspress, Маркетплейси та NYTIMES розрахувалися коштами моєї кредитної карти
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).
Правила оскарження в рамках правил платіжної системи єдині для всіх можливих банків-заявників і, на жаль, не можуть бути змінені. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (5)
Неможливо переоформити авто після лізінгу
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Комментарии (10)
Мне отказали в обслуживании в банке из-за сомнительных операций
Работаю с банком больше 20 лет почти с создания банка, никаких особых проблем с банком не было.
В этом месяце сделал много операций обмена с криптовалютой по П2П системе на бирже Байбит и банк отказал мне в дальнейшем обслуживании и предложил вернуть средства. Но я ничего не законного не сделал. Прошу банк пересмотреть мой статус и возобновить работу счета.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (24)
Несанкціонований овердрафт на суму 17 тисяч гривень з картки яка була закрита 3 місяці тому! Планую подавати позов до суду
Сьогодні під час останнього звернення в службу підтримки — мені сказали що вони не можуть нічого зробити з цими списаннями, та щоб я звернувся до тих хто надає послуги, так що ж мені до кінця життя платити за супутниковий інтернет котрого в мене нема?
Планую звертатись до суду, всі скріншоти переписок, та записи разгорів зафіксував, виписка про закриття рахунку та картки також є. Якщо банк не може захистити мої гроші, то що мені робити?
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (19)
Приват Банк Кидало
При розірванні ділових відносин, клієнту особисто або довіреній особі, надається можливість переказу залишку коштів до іншого банку.
Комментарии (4)
Банкомат Ощадбанка не видав гроші з карти Приват
Одразу після інциденту були зроблені звернення на гарячу лінію Ощада, а також звернення через онлайн-помічника в Приват24. 3/10/23 року статус заявки був «зареєстрована». З 19/10/23 — «в роботі».
На численні дзвінки спеціалісти розводять руками і відмахуються загальними термінами 45−120 днів. Персональний менеджер формує якісь додаткові заявки, але їх номер з якихось причин повідомити не може. Все в усній формі та без жодної письмової конкретики.
Сума 19000 є майже максимальною, щоб зняти її в банкоматі однією операцією, і чому я маю очікувати 4 місяці, щоб скористатись своїми грішми? при тому, що очевидно, що банк нічого не робить не те, що для прискорення, а навіть для інформування клієнта.
Нам шкода, що ви зіткнулись з такою ситуацією. Зі своєї сторони ми будемо оскаржувати цю операцію і зробимо все можливе для повернення коштів. Обробка відбувається за правилами міжнародної платіжної системи, яка і встановлює регламент на опрацювання таких заявок. Це не означає, що заявка буде опрацьована на 120-й день, вона може бути оброблена раніше. За результатом ми вас додатково повідомимо.
Комментарии (7)
Мошенничество с картой Универсальная
Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом.
Проведення платежів в інтернеті здійснюється в рамках правил, встановлених міжнародною платіжною системою.
Списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе, якщо раніше не тільки ввели, а й зберегли дані картки на сайті і дали згоду сайту на подібні списання. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем. Інтернет ліміт є одним з механізмів, та не єдиним, що допомагає вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Він спрацьовує при операціях, що визначаються ризиковими. Якщо ж були введені дані картки на сайті і збережені там, дозволивши подальші списання, даний сайт буде вважатись довіреним.
У разі здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
Наші колеги в підтримці на сайті pb.ua зможуть сформувати заявку на шахрайство та оскарження операції. Зі свого боку, ми зробимо все можливе, щоб вирішити питання на вашу користь.
Комментарии (1)
Блокирование клиентов, нарушение условий предоставления договора
Даже если вы частный предприниматель:
— имеете счета ФОП в банке
— платите налоги
— подали в банк налоговую декларацию, прошли актуализацию данных.
Будьте готовы, что при превышению лимита финмониторига платежей по личной карте (вы решили заплатить за ремонт машины для примера) банк заблокируем вам счет:
— без предупреждений
— запроса документов
— любых объяснений с вашей стороны
— с нарушением пунктов договора с банком
Приват банк заблокирует все ваши деньги, включая карты. Если у вас есть кредит, то будут звонить каждую неделю и угрожать вам испортить кредитный рейтинг.
При этом на запрос отправить счет для погашения кредита, они обещают отправить, но не отправляют.
У кого схожая ситуация, у кого есть время и готов идти до конца предлагаю подать совместный иск
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за відгуком.
Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (2)
Приват нагліє
Написать комментарий
Відмовили відмінити платіж
Зателефонувала на гарячу лінію сказала, що хочу відмінити платіж, відмовили сказали що я обовязково повинна отримату їхню карту. Готівкою повернути кошти не повертають.
Комментарии (7)
Заблокували рахунок
Отримав повідомлення, що всі мої картки і особисті кошти заблоковано, адже людина написала в підтримку, що я шахрай.
При цьому людина робила оплату від 3-особи, але відразу скинула всі квитанції.
А далі пише в підтримку, що я шахрай.
Звідки вона взяла номер моєї карти? Навіщо робила туди 3 поспіль перекази?
Приват навіть не хоче ні в чому розбиратись. В підтримці відповідають стандартними фразами: Звертайтесь в поліцію, розблокування можливе через суд.
Чому я маю звертатись в поліцію? Якщо людина у якої претензія не зверталась в правоохоронні органи, а лише написала в підтримку привата.
На якій підставі, ви блокуєте мої особисті кошти і не даєте ними користуватись?
Немає жодної постанови суду або інших відповідних органів. Це просто БЕЗЗАКОНННЯ.
Чому НБУ не контролює діяльність банку?
Я пішов в поліцію (відділ кіберполіції), читаю їм те, що пише підтримка привату, вони дивляться на мене здивованими очима і кажуть: чим ми можемо допомогти? Ми таким не займаємось, вам треба в відділення банку.
А відділення посилає до правоохоронних органів.
Єдине, що зробили у відділенні поліції, перевірили мою карту, на яку прийшли кошти. Відповідь: жодних заяв до поліції по цій карті не існує, вона не проходить в жодних відкритих кримінальних чи інших справах.
Питання до Привату: Чому заблоковані мої особисті кошти і я не маю змогу ними користуватись? Можливо від них залежить моє життя.
Ви знущаєтесь?
Взагалі є відчуття ніби шахраї і працівники привату працюють в змові.
Прошу розібратись в даній ситуації
Комментарии (6)
4 взаимодействия с банком — 4 косяка подряд за 1 день
05.11.2023:
1) Пополнял карту в терминале, деньги взяло, карту не пополнило. Еле-еле через поддержку выбил свои деньги: «Извините, ашибка».
2) Делаю оплату за товар на Розетке — не проходит: «Опять, ашибка».
3) Пишу оператору, не понимает в чем проблема, просит скрин, кидаю ей скрин, ответ: «Не магу аткрыть скриншот, напишите текстам». Хотя изначально текстом и писал)) Словом, ничего нельзя сделать, ничего непонятно, зайдите на недельке.
4) Кидаю со СВОЕЙ карты универсальной Приват (Mastercard) на СВОЮ карту универсальную Приват (Visa) деньги с мнимой надеждой может так сработает. И тут ошибка: «Платеж отклонен в целях безопасности». Со своей карты Приват на свою карту в Привате. Срочна, безопасность, спецназ и морские котики, вызывайте всех. Ответ оператора (табель 260241) — все плохо, идите в отделение. Комментарий у меня один — дно-днищенское.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу.
Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в терміналі повернути кошти.
Операція оплати на сторонньому сайті проходить в декілька етапів, яких потрібно дотримуватися для успішного проведення. Після введення реквізитів картки, сайт відправляє до банку запит на проведення платежу і ми в свою чергу відправляємо клієнту повідомлення для підтвердження (3-D Secure code).
Підтвердження може надійти в мобільний додаток Приват24 або в смс на фінансовий номер телефона. Після проведення підтвердження, на сторінці сайту буде відображено результат.
Приносимо вибачення, що сталася така ситуація. Будь-який платіж може випадати на перевірку. У разі якщо платіж розцінили, як високоризиковий, фахівці надають рекомендації для підтвердження платежу чи проведення його в альтернативному каналі.
Передали інформацію відповідальним фахівцям, котрі проаналізують діалоги під час звернення до служби підтримки та проведуть роботу зі співробітниками.
Комментарии (5)
Незаконне блокування карток для соціальних виплат ПриватБанком.
Накласти арешт на грошові кошти, що містяться на відкритих рахунках, а також на кошти на рахунках боржника, крім тих, що містяться на рахунках які заборонено законом. На соціальні рахунки та рахунки з яких виплачується грошове забезпечення (заробітна плата) накладувати арешт заборонено.- Це рішення Верховного Суду України.
І це було зроблено Державним Банком, мені людині яка є військовослужбовцем ЗСУ втой час коли в країні йде війна.
РАХУЮ, ЩО ЦЕ ПОВНЕ ІГНОРУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ ЗАКОНІВ ДАНИМ ДЕРЖАВНИМ БАНКОМ. Цікаво, чи хтось понесе за це відповідальність чи все спуститься на тормозах?
В залежності від того, що зазначається в постанові, арешт може бути накладено
— на всі рахунки, якщо в постанові не вказані рахунки, на які накласти арешт;
— на конкретні рахунки, які вказані в постанові;
— на суму, яка конкретно вказана в постанові про накладення арешту.
Якщо у постанові про арешт коштів боржника зазначено: «накласти арешт на грошові кошти, що обліковуються на всіх рахунках клієнта: ….., крім коштів, що містяться рахунках накладення арешту та/або звернення стягнення на які заборонено законом: рахунків для соціальних виплат, пенсії, заробітної плати...» — арешт не накладається на рахунки, на які надходять дані виплати.
Якщо у постанові про арешт коштів боржника зазначено: «накласти арешт на всі грошові кошти, що містяться на рахунку(ах)… та всіх інших відкритих рахунках, а також на кошти на рахунках, що будуть відкриті після винесення постанови про арешт коштів боржника, крім коштів, що містяться на рахунках накладення арешту та/або звернення стягнення на які заборонено законом» — (згідно ст. 73 Закону «Про виконавче провадження») Банк повинен виконати постанову здійснивши накладення арешту на всі без винятку рахунки (в незалежності чи є на рахунках цільові / нецільові надходження) боржника.
Комментарии (1)
СКАРГА
На жаль, нам не владось ідентифікувати вас за залишеними до відгуку даними.
Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Комментарии (1)
Обережно — карта Юніора!!!
Ви, доречі, теж ніяк не зможете це зробити, навіть якщо захочете закрити цю карту і припинити взаємини з банком!!!
Використання коштів дитиною передбачено в межах 50 000 грн/міс.
Якщо є потреба у використанні більших сум, з 14 років можна відкрити картку для виплат.
Комментарии (2)
Заблоковано картку та приват24 за підозрою в шахрайстві!!!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Написать комментарий