Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Veronikaclient 16 февраля 2024, 19:43
2.02 знаходячись в магазині за кордоном, я не змогла розрахуватись, так як мені було заблоковану картку. Подзвонивши оператору, лише через 8−10 хвилин мене зʼєднали, мені повідомили що це зараз проблема з додатком у всіх, хто за кордоном, а особливо у Іспанії, де на даний момент я знаходжусь. Це була не правдива інформація, так як вже було зрозуміло, що мене банк заблокував. Оператор сказав передзвонити ввечері. Звісно нічого не змінилось і вже написавши в чат, де я змогла зʼєднатися з живим оператора лише через хвилин 40, так як не могла пройти авторизацію через блокування картки, мені повідомили що банк розриває зі мною всі контракти.
Наступні декілька днів я намагалась вияснити як можна забрати свої гроші. В різних установах надавали абсолютно різну інформацію. На электронну пошту повідомили що потрібно моя особиста присутність або довірена особа і тоді гроші перерахують на інший рахунок або віддадуть готівкою, в одному банку моїй мамі повідомили що можна пройти верифікацію у відео чаті, в іншій банківській установі сказали лише особиста присутність і ніяк по іншому. В мене таке питання, чи взагалі кваліфіковані працівники працюють в такій установі, якщо кожен каже різну інформацію?

Ніякої інформації точної я так і не добилась, тому вирішила їхати сама в Україну, залишивши свого неповнолітнього сина на о. Тенеріфе, де ми зараз проживаємо. В країнах Європи я могла мати через це проблеми с законом, так як тут не можна залишати дитину одну навіть на 1 день. Але виходу не було, це всі мої збереження, які в мене були. В мене питання, чому у воєнний час не передбачено ніяких дій, щоб не їхати з закордону, щоб забрати свої ж гроші? Я розумію, що мені направили якийсь лист на адресу прописки, але мало хто живе по прописці, особливо зараз. Для чого електронна пошта, додатки?

Витративши 450 Євро на білети на літак і ще 1600 грн на автобуси, щоб розібратись з банком, який не може донести ніякої інформації я прийшла у відділення у м. Луцьк, щоб особисто написати заяву. Мене фотографували, просили ставити підписи, а потім сказали ручкою на папері написати заявку в довільній формі на перерахування коштів. Заявка 100993515. Було повідомлено що кошти повернуть в період до 3 робочих днів.

Вже повернувшись в країну, де я проживаю, нічого не змінилось через 3 дні. Написавши лист на електронну адресу, мені повідомили, що заявку відхилено через неправильне заповнення. Шановні співробітники, в мене знову одне і те ж саме питання, ви взагалі знаєте саої обовʼязки і як треба працювати? Я витратили 4 дні на дорогу, багато грошей на білети, проживання, залишила дитину одну, тиждень часу, купу нервів і отримала дуже великий стрес, а заявку не прийняли. Я заповнювала заявку під диктовку працівника банку.

Будучи в Україні, я зробила довіреність на маму і вона знову пішла в банк вимагати повернення моїх же грошей, їй видали абсолютно іншу форму заявки, а також прийняли її лише тому, що я вже писала іншу, яка не підійшла. Гроші мені повернули з великим боєм і нервовим стресом лише через 2 тижні. Чому я мала такі проблеми з державною установою. Я не маю проблем с законом, ніколи не брала кредити, не маю служити. Виходить тікаючи від війни і самостійно виховуючи сина, банк в країні, громадянкою якої я є влаштував мені просто колосальні проблеми. Вимагаю розібратись в цій ситуації і повідомити мені які дії щодо банку були прийняті і чи можу я отримати компенсацію за все це недорозуміння?
Приватбанк
Ответ банка
17 февраля 2024, 8:56
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що закриття доставило стільки незручностей.
Буде проведена вся необхідна робота, щоб в подальшому ні ви, ні інший наш клієнт не зіткнулися з цією проблемою. Ще раз вибачте за незручності.
Проблема решена
Владимир Петрович Зайнчковский 16 февраля 2024, 16:12
Отделение по адресу: Одесса, ул. Космонавтов, 23/1
Полгода работал в море и переводил ежемесячно в Приватбанк зарплату, которую теперь не могу получить. Заказываю наличные каждый день в приват24, выстаиваю длинную очередь в кассу, чтобы получить отказ в выплате, хотя получаю смс, что снятие наличных утверждено и деньги доступны в кассе. За такие «услуги» банк снял с моего счёта почти 20 тысяч грн. и бесплатно пользуется моими деньгами. Копии платёжных документов и персональный контракт отправил в банк, но их проигнорировали, продолжая затягивать выплату. Больше ни цента в Украину не переведу.
Приватбанк
Ответ банка
16 февраля 2024, 18:17
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Сьогодні зателлефонувала до банку, щоб відкрити рахунок для Громадської організації, яка опікується родинами військових та ними самими, надаєм всебічну підтримку та допомогу.І мені, як керівнику цієї організації відмовили, мотивуючи тим, що моє обслуговування в банку не можливе, бо я нагрубила службі безпеки банку, коли вони десь діли мої 76 тисяч гривень,і не повертали їх довгий час.Кошти були повернуті через місяць нервів та хамства служби безпеки.Тепер банк переслідуючи незрозумілі інтереси, відмовляє у відкритті рахунку
Приватбанк
Ответ банка
16 февраля 2024, 11:01
Вітаємо.
У разі, якщо співпраця з вами припинена, подальше обслуговування неможливе.
Проблема решена
Qwarq77 15 февраля 2024, 17:10
14 февраля, как ни в чем не бывало просыпаюсь, получаю информацию от банка путем пуш уведомления «Приват24», что со мной будут расторгнуты договора — окей, думаю я, зайду чуть позже почитаю, как я там накосячил.
Пытаюсь зайти — ноль, просто тупо выкинули из приложения и никакой информации нигде, только твердят, что придет письмо по адресу регистрации.
Думаю, окей, а как же мои деньги?
А деньги никак — прихожу в отделение, спрашиваю прямой вопрос, сколько денег на счетах? Говорят, мы не можем посмотреть, просидел в отделении три часа, в итоге оказалось, что посмотреть можно, пишу заявление на перевод средств в другой банк, а тут неувязочка — в этом заявлении которое составлено внутренними какими то актами самого Привата, нету никакой информации — сколько денег банк должен лично мне как клиенту.
В итоге оказалось, что есть индивидуальная форма, в которой я уже прописал лично, сколько денег должен банк, и что без моего ведома запрещаю проводить операции по счету.

К слову блокировка была скорее всего по финмониторингу, но и тут неувязка, запроса на финансовый мониторинг от банка — не было.

В итоге теряю сотрудничество с банком, летит вся работа по бизнесу, так как был предпринимательский счет и на карте заблокирована достаточно весомая сумма, хорошо, что у меня есть средства к существованию, а как людям которые все деньги условно хранят в привате.

Крайне отвратительное отношение, никаких пояснений по причине закрытию счета.

К слову, никаких связей с политиками и рашистами не имею.

Хорошо подумайте перед тем, как сотрудничать с банком.
Приватбанк
Ответ банка
15 февраля 2024, 18:41
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. Додатково вам буде надіслано лист від банку. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
anatolu1957 15 февраля 2024, 16:50
Доллары 2003 2006 нигде не берут, приват это знает, но спихывает только их. Люди не все это знают. ПОСЫЛАЙТЕ ИХ ВМЕСТЕ С ЭТИМИ ГРЕБАНЫМИ ДОЛАРАМИ.
Приватбанк
Ответ банка
15 февраля 2024, 17:32
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема решена
alanteriz 15 февраля 2024, 12:23
Подал заяву на перевод остатка по счёту в другой банк по случаю закрытия счёта, через день позвонили и сказали что деньги перевели, это было два дня назад, денег естественно до сих пор нет, я понимаю что перевод по iban может длится в течении какого-то времени, но понять вообще придут деньги или нет никак невозможно, написать в чат привата ты не можешь без регистрации чтоб узнать всё ли там нормально с переводом, и вообще какой-то информации о том когда в принципе придут деньги не имеешь, поэтому меня волнует лишь вопрос всё ли нормально с заявлением, и когда придут деньги?
Приватбанк
Ответ банка
15 февраля 2024, 13:40
Вітаємо. Заявка оброблена успішно. Рекомендуємо зачекати, регламент проведення міжбанківських платежів від 1 до 3-х днів. Спасибі за розуміння!
Klieent 15 февраля 2024, 12:18
Привіт.Як бути в такій ситації? Скоро в найближчі дні закінчується термін дії депозиту, хочу частину суми зняти (перевести на карту), а іншу частину суми перекласти на інших умовах.При спробі натиснути кнопку відмовитися від продовження відразу йде виклик від банку голосовий або прийняти смс, доступу до укр номером немає, Верефікацію проходив недавно, тоді зв’язок був, доступ Приват 24 розблокували, заходжу по біометрія, також знаю все сввоі паролі і коди до карт.Як бути?
Приватбанк
Ответ банка
15 февраля 2024, 13:35
Вітаємо.
Подати заявку на Відмову від автоматичного продовження вкладу, також можливо через веб-версію Приват24 https://next.privat24.ua/.
При наявності іншого активного номера телефону (українського чи закордонного), ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat для зміни фінансового номера.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
3son 14 февраля 2024, 22:33
Сьогодні мати-пенсіонерка хотіла скинути 100 грн. (100, Карл, гривень) на карту моно і на СВОЮ ж діджитал картку СВОЮ в інтернет-банкінгу. Не змогла — «процедура вимагає проходження верефікації, зателефонуйте на 3700…» бла-бла…Дзвонить — там…робот Яна. Потім, звичайно, будуть парити голосовий зліпок цим шантажем з верефікацією. І це при тому, що ваші менеджери давно і успішно торгують персональними даними, що ніякий не секрет — знає приват-знає свиня

Крім того, це знущання на копійчаних платежах і комісіях за все. Пора з вами прощатися
Приватбанк
Ответ банка
15 февраля 2024, 10:01
Вітаємо. Приносимо вибачення, що сталася така ситуація. Будь-який платіж, який проводиться з картки ПриватБанку, може випадати на перевірку.
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків.
Банк надійно зберігає особисту інформацію клієнтів, забезпечує безпеку коштів і робить все, щоб клієнти могли отримувати необхідні послуги в режимі 24/7.
ПриватБанк на постійній основі удосконалює системи захисту даних, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.
Щодо комісій, то вони встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті. Дякуємо за розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AveMari 14 февраля 2024, 13:46
Банк заслуговував подяки.Чудовий, кваліфікований персонал.24 години на зв’язку, завжди готові допомогти.Онлайн банк 24, має прозорий і легкий інтерфейс, спеціалісти завжди на зв’язку.Можу сказати, що деякі європейські банки далеко відстань від Українського Приватбанку.
Приватбанк
Ответ банка
14 февраля 2024, 14:49
Вітаємо. Вдячні вам за такі теплі слова. Наші оператори, дійсно, дуже люблять свою роботу та завжди будуть раді допомогти вам знову!
Анжела Мєтєль 13 февраля 2024, 22:09
Я обращалась в приват банк по поводу факта мошенничества. Я следовала всем инструкциям. По истечении определённого времени, банк возместил мне все суммы которые были сняты мошенниками с моей кредитной карты. Я очень благодарна банку в проделанной ими работе. Огромное спасибо банку, охране банка и именно людям которые занимались моей проблемой. Я очень рада, что мне вернули деньги, которые сняли мошенники. Я давно сотрудничаю с банком и кредитные деньги меня во многом выручают и я стараюсь вовремя положить их на место. Спасибо огромное Вам за проделанную вами работу. С. ув. Метель Анжела Ивановна.
Приватбанк
Ответ банка
14 февраля 2024, 9:48
Вітаємо. Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами!
Проблема решена
volodimir290 13 февраля 2024, 20:17
поповнити власну картку універсальну через термінал не можливо.пр.червоної калини 105 та коломийська 2.м.львів.через 3700 комунікація жахлива.та і через живий чат перепитують одне і те саме тричі.картку я не блокував.поповнити не можу.платити комуналку значить не буду.жах якийсь, а не обслуговування.на скарги нормально не реагують.відписки одні.буду цей банк «прославляти» всюду де можливо.
Приватбанк
Ответ банка
14 февраля 2024, 9:38
Вітаємо. Вже звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі і перевірити, чим можемо зарадити в цій ситуації.
Проблема решена
SchLV 13 февраля 2024, 16:23
27.08.23 при оплаті після введення в форму всіх даних щодо платника та признач платежу після проведення операції не сформувалась квитанція про оплату банку Після звернення в підтримку, проінформували що квитанцію банк не може сформувати, у них збій.

Така відповідь не личить такій установі!!!
Прийміть міри. Я прошу надати мені квитанцію банку, як факт оплати мною навчання дитини.
Приватбанк
Ответ банка
13 февраля 2024, 19:22
Вітаємо.
За вказаними даними, на жаль, вас не вдалось ідентифікувати, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти у вирішенні питання.
Проблема решена
mariya88c 13 февраля 2024, 12:34
Відмовили в страхуванні дитинці учаснику бойових дій, яке сумлінно сплачували роками. Лише в січні було 7, днів прострочки, із за того що військовим затримали зарплату, як тільки прийшли гроші плата за була стянута.Дитина третій раз за пів року прооперована, а допомоги нуль. А ще чекає реабілітація.Оператор толком не може нічого пояснити, бурмоче щось собі під носа. Буду кричати де тільки можна, не оформляйте страховки від приват банку, гроші роками сплачуватимете, а жодної допомоги не отримаєте
Приватбанк
Ответ банка
13 февраля 2024, 14:23
Вітаємо.
Рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія відповідно до умов договору та таблиці страхових випадків, за якими передбачена виплата коштів. У випадку, якщо страхова подія відбулась в неоплаченипй період, виплати не проводяться. Ознайомитись із договором страхування можна в Приват24, а також з відповідями страхової компанії в меню: « Сервіси» — «Страхування» — «Історія заявок по страхових подіях».
Ми постійно вдосконалюємо свої послуги і зараз для оплати страховки можна вибрати 2 картки — основну, з якої щомісяця буде проводитися оплата страховки, і альтернативну — яка включиться, якщо на основній картці буде недостатньо коштів або вона буде, наприклад, втрачена.
Evgeniy710 12 февраля 2024, 20:02
Ніколи ні за яких обставин не користуйтеся послугами цього банку, заблокували рахунок без жодних пояснень. В односторонньому порядку закрили всі рахунки, котрі були ще відкриті в 2010 році. Ніяких документів не запросили, просто нахабне блокування. Просто немає слів.
Приватбанк
Ответ банка
13 февраля 2024, 8:56
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Igor666Igor 12 февраля 2024, 16:47
Найгірший банк з яким доводилось працювати за весь час. Не вистачить слів і тексту щоб описати скільки різних негативних нюансів за весь час співпраці було, наведу тільки один приклад нашого прощавання, а ви вже самі робіть висновки чи зв’язуватися з цими шахраями, бо інакше їх не назвеш. Не один рік працював з ними, а саме з 2010го, за всю історію були різні картки, останній час був власником декількох карток Голд Універсальна, чим вона краща за звичайну? Тим що за обслуговування карти ви щомісяця платите 20 грн. Більше ніяких переваг, повірте моєму досвіду, і тому хто був власником тої карти безпосередньо, і не слухайте казок які вам розповідають у відділенні при оформленні. Заблокував карту, втратив фінансовий номер, телефоную у підтримку пояснюю ситуацію консультанту, до якого дозвонитися як до Папи Римського, та це окрема історія до якої з часом звикаєш (до такого скотського відношення до клієнта) Хочеш вирішити проблему? Чекай пес, стільки скільки тобі скажуть! Або робот, так званий «помічник у вирішенні питання» взагалі вам може коректно відмовити, типу спробуйте пізніше. Нарешті дозвонився і описав ситуацію у двух словах оператору, кажу хочу закрити картки я вже їх заблокував, та приїхати у відділення щоб закрити їх на даний час не маю змоги, (Чи потрібно розповідати чому не маю змоги приїхати у відділення Приват Банку, коли у країні війна? Я думаю всі і так все зрозуміли…) через Приват24 теж не можу закрити оскільки фінансовий номер загублений, Задаю питання оператору, яке взагалі не має бути питанням, але знаючи цих шахраїв не перший рік, думаю краще задати, Питаю чи буде зніматися щомісячний членський внесок з карток у даному випадку? Мені кажуть так буде, поки ви їх не закриєте… В мене питаннячко, Дак, а як так? Я їх заблокував, я їми не користуюсь, але щомісяця з них будуть зніматися кошти так наче вони активні, дак, а який сенс у блокуванні по перше? …якщо банк-шахрай продовжує знімати з мене кошти, А по друге, як можуть зніматися кошти за користування картою, якщо карта не використовується? Звісно ця інформація трохи зіпсувала мій настрій і мої плани, з горем пополам мені вдалося видертися в цивілізацію де є відділення Приват Банку, щоб шановні пани закрили мені картки, якщо ви думаєте що це кінець історії, то почекайте, далі буде цікавіше)) Дочекавшись у черзі як і необхідно ми з консультантом почали закривати мої картки, та вийшло це не одразу, почались якісь складнощі, і мене попросили почекати, або трохи пізніше підійти без черги, я так і вирішив, пройшовся по місту, зробив деякі покупки, подивився як живе вільний народ вільної країни, через хвилин 40 повернувся у відділення, де мені сказали що в них там трохи не виходить, тому мені потрібно відкрити ще одну картку, щоб закрити ті картки, What?! Л — логіка, а також погасити так званий борг, (ті самі щомісячні пограбування зі сторони Приват Банку у розмірі 20 грн. за обслуговування карток якими не користуються) На питання: А якщо я не буду закривати картки і не заплачу, що буде? Консультанти посміхнулися і сказали що не володіють даною інформацією, Тому якщо через декілька років після користування Приват Банком, до вас і ваших родичів почнуть дзвонити різні люди, або вибивати двері і розповідати про якийсь борг, то не дивуйтесь звідки у цих шахраїв ваш номер і інформація про вас…
Відкрив я ще одну карту, щоб закрити всі інші, заплатив невідомо за що, закрив карту яку щойно відкрив, подумав «Боже яке воно ко**ене той Приват Банк» і поїхав далі свободу захищати.

П.С. Обурює сам факт, як у такий час державна установа поводиться з людьми…
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2024, 19:39
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування. Ми постійно працюємо над розширенням і удосконаленням віддалених сервісів — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Закриття рахунків можливе без відвідування відділення в Приват24. У разі втрати фінансового номеру / доступу в акаунт — процедура зміни номеру передбачена також віддалено через чат підтримки.
Зобов’язання Клієнта щодо сплати щомісячної комісії за обслуговування Золотої картки припиняються в разі відсутності клієнтських операцій за карткою протягом 90 календарних днів поспіль та знову поновлюються в разі здійснення операцій за карткою. Інформація зазначена в умовах надання банківських послуг на сайті банку.
NastyaSh 12 февраля 2024, 14:05
В 2023 році, я народила дитину та пішла оформлювати в соцстрах дитячі виплати.В мене, на жаль,є два рахунки в банку, які заблоковані приватним виконавцем.Перед тим, як прийти оформити дитячі виплати, я звернулась до виконавця, щоб вона відкрила мене картку з виплатами, щоб я могла отримувати дитячі, що вона і зробила.У соцстраху я надала реквізити цього рахунку, що є в заяві.Що зробив банк, він просто нарахував дитячі на інший рахунок, який не розблокований.Вже пройшов майже рік, я дитячі (пакунок малюка) так і не отримала.Ось і питання, що це за банк??? Просто працюють некомпетентні люди.Яке право ви маєте так робити???
Приватбанк
Ответ банка
12 февраля 2024, 15:51
Вітаємо.
Зарахування проведено на картку, що зазначена у відомості.
Радимо звертатись до виконавця для врегулювання питання.
Додатково вам буде навправлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Проблема решена
Andnem 11 февраля 2024, 12:35
При замене карты по сроку, закрыли кредит по непонятной причине, кредитный лимит сказали одобрят когда им захочется. Представитель сам позвонил и сказал нужно менять карту после чего кредитный лимит по новой карте не одобрен. Буду менять банк и по зарплатной карте. Ужас, шарашкина контора!
Приватбанк
Ответ банка
11 февраля 2024, 15:46
Вітаємо. Ми розуміємо, що зниження кредитного ліміту на картці стало неприємною несподіванкою. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Safironny 10 февраля 2024, 16:00
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Леси Украинки, 55
В додатку приватбанку мені прислали форму для актуалізації даних, так к мені виповнилось 45 років. Я сфотографувала свої документи, заповнила форму та відправила. Мені відмовили в актуалізації тому що адреса моєї реестрації не співпадає з адресою яка є в базі привабанку. Я другий раз відправила форму акуалізації, на цей раз відмова тому що дуже великі поля у фото з документами.
Тоді я пішла у відділення приватбанку на пр. Л.Українки, 55 Дніпро і там менеджер ще раз сфотографувала та заповнила форму актуалізації, але знову відмова через те що адреса реестрації не співпадає з адресою в базі приватбанку. Як мені пройти актуалізацію без цих проблем?
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2024, 18:36
Вітаємо.
Якщо при введенні даних під час актуалізації вказати адресу реєстрації відмінну від тої, що вказана в паспорті, фото якого було прикріплено, актуалізація не буде коректною.
Для успішної актуалізації даних – необхідно вказувати актуальні та коректні дані, які збігаються з даними в паспорті.
Зазначимо, що фото документа має бути чітке (бажано при гарному освітленні), текст читабельним, мають бути видні всі поля і написи на розвороті документа.
У разі виникнення питань ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua або в Приват24 — наші фахівці будуть раді допомогти.
Проблема решена
Oksanonjka 10 февраля 2024, 12:58
Цього тижня помітила, що коштів на рахунку стало менше. Коли почала дивитися історію транзакцій — нічого не змінилося. У неділю 4 лютого зняла з теміналу 400 грн і в додатку показало, що залишок на той момент був 1953 грн, а на квитанції — 2163 грн. Кошти зняли чи 5 лютого чи 6 лютого. Коли телефонувала 6 лютого у службу підтримки, то відповіли, що стався збій системи. Сьогодні 10 лютого — сказали, що гроші в резерві. Виходить, що ПриватБанк знімає кошти без підтвердження і поки повернення немає. Як і довіри до Привату.
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2024, 15:20
Вітаємо. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Спасибі за розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zgadum 10 февраля 2024, 9:24
То не бачать, то инвойс не так, хоча договір вже 10 років.
Пишу скарги на онлайн, пишуть що не бачать.

Сьогодні, кліет пише — відказ від банку, банк не пітвердив принняття swift.

Я так поняв вони вручну сидять й моніторять!

Кліент пише «hi, banks is not accepting your payments release — shall we try to Mono bank? "

Й постійна ідентіфікація, Якщо щось не заповнив — відмова.
Скарга — заповніть анкету. Результат ми не бачимо ми не знаемо пішіть кліенту.
Приватбанк
Ответ банка
10 февраля 2024, 12:09
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝