×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
(не)Получение перевода western union
Муж пришёл в отделение получать перевод — отказ: вы не клиент банка, выплатить не можем.
Повторный звонок на горячую линию и пол часа разбирательств и уточнений, итог: у сотрудник call-центра инструкция в которой указано, что не клиент банка имеет право получить перевод western union при наличии паспорта и инн, НО (!) «у кассира нет технической возможности выплатить перевод не клиенту банка».
Скорее всего сделано специально, чтобы расширять клиентскую базу. А вот на сколько такие действия со стороны банка правомерны, ещё будем разбираться.
Перепрошуємо за незручності.
Для отримання переказу потрібно звернутись до співробітника з обслуговування клієнтів, який ідентифікує отримувача та зможе зробити виплату переказу, після чого, клієнт зможе отримати переказ готівкою в касі. Необхідність ідентифікації отримувача є вимогою платіжної системи, при цьому оформлення картки чи інших продуктів банку не є обов'язковим.
Комментарии (1)
Приватбанк угрожает физической расправой
Приватбанк фактически подтверждает принадлежность данных людей к Банку.
Одесса.
Улица Еврейская 52.
Якобы юридический отдел, а по факту-абсолютно отмороженные формальные или не формальные сотрудники Приватбанка, которые занимаются откровенной уголовщиной. Угрозы в стиле 90х
Государственный банк занимается бандитизмов.
Принадлежность данных сотрудников по адресу Еврейская 52 — подтверждает лично начальница отделения г Одесса гражданка
Беспалова Екатерина
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації ми звернулись в особистому повідомленні.
Комментарии (7)
Спасибо банку за разорваный круг.
Завжди до ваших послуг.
Беремо і робимо!
Комментарии (2)
Возврат денег
Були раді допомогти. У разі чого, 24/7 до ваших послуг :)
Написать комментарий
Задолженность
Ми намагаємось йти на зустріч клієнтам коли бачимо, що клієнт бажає цього та зі своєї сторони робить відповідні кроки. Наприклад, активно користується лімітом або хоча б частково погашає заборгованість. У вашому випадку, рішення знизити суму ліміту було вимушеним. Радимо внести кошти на картку для погашення простроченої заборгованості та в майбутньому не порушувати умови договору ігноруючи мінімальні платежі. В Приват24 ви можете бачити суму до погашення яку необхідно внести.
Комментарии (2)
Це жах!
Простоявши просто в шоці, не знаючи, що роботи, єдиним виходом залишилося телефонувати в свій банк та блокувати картку та чекати перевипуск.
Жахливий банк, жахливе обслуговування, точно не для людей!
Це нормально, що техніка виходить з ладу, і логічно, що і таких випадках потрібно якось до вас звернутися!!! але це не можливо!
Перепрошуємо за незручності.
Дійсно, техніка може дати збій та цей єдиний випадок не є показником сервісу в цілому. Зазвичай на банкоматі присутні наліпки з підказкою та номером гарячої лінії, на яку можна звернутись. Прослухавши голосове меню та обравши потрібний пункт можна з'єднатись з оператором. Також наші колеги завжди онлайн та готові відповісти на питання в онлайн чаті на нашому сайті pb.ua.
Щоб уточнити адресу банкомату ми звернулись в особистому повідомленні.
Комментарии (3)
Швидко допомогли!
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці.
Написать комментарий
Разорван договор в одностороннем порядке без объяснения
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Написать комментарий
Не повідомили про умови кредитування
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Комментарии (1)
Мошенничество на торговых площадках
Спасибо большое за оперативную работу оператора банка! Я пораженна вашей заинтересованностью ситуацией и быстротой выполнения! Спасибо
Не забывайте на ситуацию, а решайте ее оперативно чтобы не страдали другие люди
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Також, ми склали декілька правил, що допоможуть в подальшому не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Написать комментарий
Разорван договор в одностороннем порядке
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Комментарии (8)
Допомога
Мали доставити дві тверки з Польщі перерахував 50% предоплату, товар не доставили, з менеджерами сайту дуже тяжко було зв’язатись, пообіцяли повернути кошти протягом трьох днів знову недозвонився. Уже думав писати заяву в поліцію.
Але тут телефонують з ПриватБанка і розпитують за даний переказ коштів, все розказав як ми домовлялись в інтернет магазині, сказали що передзвонять і воаля
Дзвінок через 30−40хв. і оператор питає згоди на повернення коштів на ту саму карту на протязі доби.
Ось очікую на кошти
Приват Банк дуже чудово спрацював. Дякую
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Комментарии (1)
Замкнутый круг
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Комментарии (2)
Щодо участі в акції від ПриватБанку
При здійсненні замовлення мною було сплачено повну суму, без врахування відповідної знижки.
Після чого, я звернулася до онлайн-консультанта ПииватБанку і впродовж місяця кошти у розмірі 20% від суми замовлення було повернуто на мій особистий рахунок.
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написать комментарий
Не повертають кошти за авіабілет, куплений через ПриватБанк.
Після закінчення вказаного терміну очікування 2 місяці, я знову звернулася до представників Приватбанку за вказаними вище електронними адресами. На що отримала відповідь від privatbank. airlife@gmail.com такого змісту :«Уважаемая Татьяна, добрый день.
Информируем Вас о том, что по Вашему бронированию средства за возврат уже переданы на перечисление и течении двух недель должны поступить на Ваш счёт.
вт, 26 янв. 2021 г. в 09:14″
По перше, питання чому порушуються вказані терміни повернення? По-друге, судячи з цього повідомлення кошти від авіакомпанії повернуті, та будуть зараховані напротязі 14 днів, що суперечить терміну зарахування, вказаному від help@pb.ua, про що звернулася до help@pb.ua. У відповідь без жодних пояснень, чому термін повернення порушується 27.01.2021 отримала
«Тетяна Михайлівна, вітаємо!
Ми підготували відповідь на ваше звернення:
Кошти будуть зараховані на картку після їх перерахування авіакомпанією до банку. Орієнтовний термін повернення 14 днів. Очікуйте, будь ласка.
З повагою, служба підтримки ПриватБанку!"
На мої запитання чому порушуються терміни повернення, чому повідомлення від різних представників Приватбанку різняться стосовно повернення коштів від авіакомпанії, чому в архіві замовлення квитків стоїть статус «ПОВЕРНЕНО», але коштів до сих пір не має, на мої питання ніхто не реагує. Скільки таких термінів «2 місяці», тоді «2 тижні» ще може бути? Цей Приватбанк зареєстровано та ліцензовано в НБУ то це офіційний банк чи шахраї, котрі не повертають кошти, а відповідають« завтра, завтра, завтра. чекайте, будь ласка»
Прошу розібратися в даній ситуації як найшвидше, тому що ми не можемо купити нові квитки для повернення в Україну із-за цих нечесних маніпуляції з боку представників Приватбанку.
Буду вдячна за допомогу.
Нам дуже прикро, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми працюємо над якомога швидшим вирішенням питання.
Наші колеги вже передали запит до авіакомпанії.
Комментарии (4)
Списание денег с счета ! без ведома владельца карты, в 2.05 ночи, без запроса на подтверждение !
Покупка, ДАТИРОВАНИЕ УСЛУГ: LP DATING SER UAH (УКРАЇНА, ДНIПРО, НАБ. ПЕРЕМОГИ, 30) — -611.04 грн.
Не смс с кодом для транзакции, ни запрос уведомление не приходили.
Позвонил на горячую линию, девушка оператор сказала что в течении 5−7 дней будет ответ.
Я в приват банке уже 10 лет, такое в первый раз.
Варто розуміти, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Ми бачимо, що ви звертались до підтримки банку, де була названа інформація про отримувача платежу та подано заявку на оскарження операції. Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою і можуть складати до 120 днів.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжною системою.
У разі, якщо проти вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно співпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
Також, рекомендуємо відкрити окрему картку, яку ви зможете використовувати на сайтах, які ви вважаєте підозрілими та завжди ознайомлюватись з умовами сайту, на які погоджуєтесь при додаванні картки.
Комментарии (3)
Прошу провести навчання для операторів
Всі оператори проходять навчання перед тим, як приступити до роботи.
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації.
Комментарии (3)
Невірна переадача Приватбанком дат закриття кредитних договорів в УБКІ
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково
Комментарии (3)
Оператор Чат Поддержки
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення деталей вашого першого звернення та перевірки інформації, що надав наш співробітник.
Написать комментарий
Оплата товара в интернете
Написать комментарий