Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
6602299olga 22 февраля 2021, 10:52
за всю мою историю работы с приватбанком, такого еще не было!
заблокировали доступ к карте и расчетному счету организации в ноябре 2020, на линии поддержки сообщили что уведомят письмом по какой причине… письмо ожидаем до сих пор. Представители бизнеса, понимают, что денежки на расчетном счету — считай пропали
достучались в отделение, подали заявление на закрытие расчетного счета, на получение банковских выписок для отчета — срок подачи отчета до 28.02.2021… по карте физ лица отказались выдать остаток через кассу (а у физ лица нет карточки в другом банке. сказали только на карту и все… Где в каком законе указано, что если отказали в обслуживании то деньги возвращают только на карту???
. звоню менеджеру уточнить когда будут выписки по расчетному счету… а он вообще поставил нас в игнор!!! не отвечает. вот кков порядок наших действий? объясните нам в сем случае? как нам делать годовой отчет?
вы где-либо видели такое еще?
еще и за банковские услуги начислите с ноября по момент закрытия счета???
представители бизнеса, обходите сей банк стороной.
Приватбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 12:18
Добрий день!
Нам дуже важливо, щоб клієнтам було приємно та комфортно обслуговуватись в банку. В своїй діяльності банк керується чинним законодавством та нормами НБУ, які регламентують роботу всіх банків України. Банк не блокує рахунки безпідставно та ні в якому разі не бажає навмисно спричинити незручності. Щоб розібратись в даній ситуації більш детально та перевірити інформацію, ми звернулись в особистому повідомленні.
Проблема решена
Ts16397264 22 февраля 2021, 10:05
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганского, 61/17
Майже 2 місяці триває перевірка по зв’язку з публічною особою. Комунікація нульова. У відділенні тільки розводять руками — я в них майже через день. Надані всі документи. Пояснень нуль. Чат — профанація. Останнє спілкування в чаті — більше години, поки я не зрозуміла, що зі мною просто бот. Є всі принт-скрини. Проблема набагато глибше ніж зазначене вище: доручення нотаріальне у Приваті легалізується 2 тижні; якщо людина не може самотужки відвідати відділення — валютні рахунки навіть для вже легалізованих доручених осіб недосяжні; 3700 — служба яка націлена на інформацію тільки підібраного стандарту; якщо вам і пообіцяли передзвонити — приходить повідомлення що «ми Вам телефонували», але реального дзвоника ніхто не здійснював. Банк це повинна бути чітка структура — я бачу наразі хаос.
Приватбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 11:45
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Нам шкода, що вам доводиться очікувати та додатково звертатись в підтримку для отримання інформації. Наші колеги вже займаються даним питанням та зв'яжуться з вами за результатом. Минулого разу, на жаль, наші дзвінки залишились без відповіді. Ви можете вказати в особистому повідомленні номер, на який вам зручно прийняти дзвінок, якщо не матимете змоги скористатись для цього фінансовим телефоном.
Полезный комментарий
Ts16397264 22 февраля 2021, 17:06
Питання вирішено!
Але ж МОЖУТЬ! Розумію, що хто не працює, той не помиляється. Бажаю, щоб все ж таки, прикрих помилок було менше. Ми залежимо один від одного і професіоналізм Привату, є запорукою спокою, нас клієнтів.
Дуже вдячна сайту minfin за надані можливості.
Проблема решена
ambasador1969 22 февраля 2021, 8:27
18 февраля в супермаркете восторг г Харьков пытался
снять деньги с банкомата
банкомат деньги не выдал, а с карточки деньги списал
позвонил на горячую линию сказали что деньги вернуться
черепз сутки
сегодня уже 22 февраля денег на карточке нет
Вот такой банка приват
Приватбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 10:19
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент очікується проведення та звірка результатів інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
TaisiyaOdejka 22 февраля 2021, 0:17
Перечислили деньги мошенникам — С Привата на карту Альфа банка 5355 *** 0710 — Как сказали поставщики услуг — карта Сахно Сергей.
Нашли объявление на доске IZI. — Также есть группы в фейсбуке и других торговых площадках и соц. сетях — при чем с 2019 года!
предлагают услуги раскрутки сообществ и групп в разных соц. сетях! Интересовала вайбер!
Обещали услуги по раскрутке группы в вайбере — есть вся переписка в вайбер велась с номера — +380666121787, Также есть номер телефона +380986886944 — который в самом объявлении
Сообщили о мошенничестве в Приват банк, Альфа банк — ответили, что надо обратиться в полицию. Так и сделаем — будем обращаться в полицию и кибер полицию!
Приватбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 10:06
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідуваннь за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Ми склали декілька простих правил, дотримуючись яких, ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
Проблема решена
Volodumur49 21 февраля 2021, 23:15
Добрый вечер хочу поделиться с вами новой проблемой с приват банком, более 10 лет я получаю пенсию в етом… Банке и недавно несколько дней назад я пошёл в банкомат и мне не с того не сево выдал банкомат что мой счёт арестовали по неизвестной причине, в банке на горячую линию ответа не дали, если нужно скрины переписки могу предоставить) етот… Банк не может надать информацию по какой причине и на коких основаниях был наложен арест на счёт. Никаких документов и увеличений не было отправлено клиенту. Не советую пользоваться данным банком так как на гаряче линии не могут объяснить проблему, банк после того как стал государственной собственностю полностью… Я думаю что вы понимаете о чем я. Спасибо большое за публикацию.
P. S. Я думаю что в праве каждый обирать себе банк…
Приватбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 9:51
Доброго ранку!
ПриватБанк не є виконавчою службою та відповідно не з нашого боку надходить вимога про накладення арешту.
Виконуючи вимоги законодавства, Банк блокує рахунки при надходженнні постанови про арешт та розблоковує, після надходження постанови про зняття арешту.
Підстави для накладення арешту описані в постанові, копія якої має бути відправлена виконавцем на адресу боржника. Відсутність у клієнта копії постанови не дає банку право ігнорувати вимогу виконавця та не блокувати рахунки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Юлія Федчишин 21 февраля 2021, 22:45
Були питання про комісію щодо комунальних платежів. Довго я мучила ього хлопця, бо не розуміла в чому справа і чому та комісія таки включена. Але Владислав мене не покинув і мужньо та терпимо пояснював інфу)
Банк — таке собі, але ваш Владислав — справжня знахідка)))
Владиславе, дякую велике і людське)))))
Приватбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 9:16
Доброго ранку!
Ми 24/7 онлайн та готові допомогти, щоб ваше обслуговування було на вищому рівні!
Минфин
Ответ администратора
25 февраля 2021, 14:22
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 25.02.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Viktorvt 21 февраля 2021, 21:07
2014 році по дзвінку з Приватбанку підключили страхування від втрати роботи, де одним із страховим випадком було звільнення у звязку із ліквідацією чи реорганізації установи.
Ось цей час і настав. Представники страхової ІНГОСТРАХ відмовили в виплаті мотивуючи це тим що страхувальник знав або повинен був знати про настання даного випадка. Хоча згідно договору страхування виплати не призначаються, якщо страховий випадок настав раніше ніж три місяці після укладення договору. Рішення прийняте, маєте бажання оскаржуйте, ніяких пояснень, крапка.
Знаю, що такі формальні відписки надсилались багатьом хто звертався в дану страхову.
Приватбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 9:23
Доброго ранку!
ПриватБанк не є страховим агентом, а лише надає зручний сервіс для оформлення та керування страховкою. Рішення про виплату приймає страхова компанія на основі умов договору укладеного між вами.
Якщо вам відмовили у виплаті, більш детальну інформацію про причину відмови можна переглянути в своєму Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки» або уточнити звернувшись в підтримку.
Що ж до страхового випадку, то при його настанні необхідно подати заявку через Приват24 або звернувшись в підтримку, щоб страхова могла розглянути можливість компенсації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
pavliukov 21 февраля 2021, 20:41
20.02. 13.00 после долгих мучений в чатах звоню на 3700 и натыкаюсь на Владислава. я был впечатлен его знаниями, у него были ответы на все вопросы и он знал что можно решить в чате, а что только по тел. давно я не встречал таких специалистов, фамилию и город его я не знаю, но прошу отметить этого специалиста. потому что знания у всех разные, а зарплата одинаковая.
Приватбанк
Ответ банка
22 февраля 2021, 9:38
Доброго ранку!
Дякуємо, що знайшли час та залишили відгук. У разі виникнення питань ми завжди на зв'язку та раді допомогти.
Будемо також вдячні за зворотній зв'язок в особистому повідомленні, щоб ми могли покращити сервіс у всіх каналах обслуговування :)
Минфин
Ответ администратора
25 февраля 2021, 14:21
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.02.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
yana1495 21 февраля 2021, 17:40
5375 4141 1861 5417
Яворская Оксана
Взяла предоплату за футболку и удалила профиль.
Приватбанк
Ответ банка
21 февраля 2021, 18:50
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми склали декілька правил, що допоможуть вам не стати жертвами шахраїв: https://pb.ua/safeness
Проблема решена
Алеся Лозько 21 февраля 2021, 11:30
Отвратительный банк и отвратительное обслуживание. Три месяца назад офрмила в Приват ФОП, открыла счета и получила карты. Сейчас, через три месяца Приват требует от меня подтверждение личности. При том что на счет физлица падают деньги и идет приход расход. На карты привата тоже. На мой вопрос почему нельзя мои данные подтянут с Фопа по инн, операторы невнятно отвечают. На мой вопрос« как вы можете допускать ход денег по картам и моему фопу без моего подтверждения личности» тоже невнятно отвечают. При карантине заставляют идти в банк с паспортом. Уважаемый Приват банк, научитесь подтягивать данные по инн, иначе я заберу все свои счета и найду себе другой банк для обслуживания
Приватбанк
Ответ банка
21 февраля 2021, 13:40
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
З цієї причини, банк повинен здійснювати актуалізацію даних клієнтів.
Банк піклується про здоров'я як своїх клієнтів так і співробітників та надає можливість актуалізації даних віддалено за допомогою Приват24, про що вас було повідомлено співробітником банку раніше.
Valentyna545 21 февраля 2021, 10:16
Я являюсь держателем карты универсальная голд за которую ежемесячно банк требует 20 грн ни каких привелегий этот продукт не даёт ты всего лишь платишь за то что карта приват банка лежит без дела у тебя в кошельке. Помимо этого тебе звонят и угрожают что ты больше не сможешь взять кредит ни в одном банке. Хотя кредит в приват я не брала и не беру и не собираюсь брать. Я объяснила оператору что не могу сейчас физически перекрыть 70 грн на счету. Так как нахожусь в кризисном центре для женщин пострадавших от домашнего насилия. Я не могу выйти отсюда ближайшие 10 дней. У меня на руках маленький новорождённый ребёнок. Я без работы и без дохода. В стане карантин. В мире карантин и думаешь как бы не заразиться и выжить вообще. А приват банк звонит и угрожает. Я объяснила что погашу не сейчас чуть позже как только появится возможность. Почему работники банка получают такие инструкции и так делают? Мы что не люди что-ли? Почему так? Почему ни чего не хотят слышать ведь есть причинвюы по которым человек не может сделать вовремя. Что это такое и когда уберут этот банк с территории?
Приватбанк
Ответ банка
21 февраля 2021, 13:24
Добрий день!
Нам дуже прикро, що ви стикнулись з такою важкою життєвою ситуацією.
Зазначимо, що виконання своїх обов'язків як зі сторони банку, так і зі сторони клієнтів є основою плідної роботи банківської системи.
Для поповнення картки ви можете скористатись як будь-яким терміналом самообслуговування, так і скористатись переказом коштів з іншої картки за допомогою Приват24.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти у їх вирішенні у приватних повідомленнях.
emilia2020 21 февраля 2021, 8:02
Вчора спробувала провести платіж на IBAN (між фізичними особами які обслуговуються в Приват банку) через прив 24- банк відхиляв ці платежі. По телефону в Приваті співробітник взагалі незрозумів мого питання в приват24 мені в чаті дали пораду переводити на карту… нижче я покажу цей чат без персональних даних … для банка я робила фото з монітора. Чому я вирішила написати відгук тут-тому що банк ігнорує вимоги НБУ с 2019 (перехід на IBAN) друге банк навмисно блокує ці платежі на IBAN щоб заробляти на комісіях при переводах з карти на карту (відповідь Олени (Олена
Я Вас прекрасно розумію, однак сплатити у Прива24 Ви можете переказавши з картки на картку.)
Хотіла щоб банк пояснив чому він ігнорує вимоги НБУ по IBAN
ось неповна переписка в прив 24(Чим можемо бути Вам кориснi?
20:11
не виходить (спроба перевести кошти на заборонений рпхунок)
UA,
цей рахунок
Ольга
Зробіть, будь ласка, скріншот з помилкою.
Натисніть і одну-дві секунди утримуйте кнопку «Включення» + зменшення гучності.
це веб версія
Спроба виконати оплату на заборонений рахунок (рахунок:26206%;)!
Ольга
Дякую за Ваше питання. Для його вирішення підключаю профільного оператора. Спеціаліст відповість протягом декількох хвилин.
іпн — Олена
Добрий вечір, Еміліє!
Зробіть, будь ласка, скріншот з помилкою та додайте до чату. Ви можете переглянути як це зробити на прикладі: https://pb.ua/short?137
скріншот з компа?
Олена
Так
Презентация1.pptx
5.1 MB для чого переводити на карту коли дешевше на iban&
Олена
На жаль, даний файл не відкривается
в повер поінт відкриєте

у мене нема цієї програми
Олена
Ви робите платіж на картку ПриватБанку за реквізитами для платежів з інших банків, Вам необхідно запросити в одержувача номер карти і зробити платіж саме на номер карти
навіщо платити комісію…це є у всіх банків крім привату
я не хочу на карту…
єдиний банк який не дозволяє платити на iban-це ваш банк
як же вимоги НБУ?
з 2019
для чого платити комісію?
Олена
Я Вас прекрасно розумію, однак сплатити у Прива24 Ви можете переказавши з картки на картку.)
Ще один нюанс для чого Приват24 у мене питає Код ЄДРПОУ-це стосується юридичних осіб-доробіть веб версію прив24… користувалась ощадом і монобанком платежі на IBAN літають…а ви спеціально їх блокуєте щоб заробляти на комісіях по картах
давайте розбиратись… гарного дня вам
Приватбанк
Ответ банка
21 февраля 2021, 14:20
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала вам незручностей.
Перевіривши інформацію, можемо повідомити, що вам була надана коректна відповідь від співробітника банку.
Yananazarhan 20 февраля 2021, 21:09
Хочу заявить о незаконной деятельности Приватбанка. В 1914 году я открыла в этом банке кредит карту с лимитом 5000 грн. Потом сильно заболела, была операция и лечение. Кредит погашать небыло возможности. Банк начал начислять проценты. Прошло год, банк предложил реструктуризацию. Я согласилась. На тот мамонт была должна уже 19.000 грн. Проплатив некоторое время по реструктуризации, у меня на несколько месяцев попадает в больницу ребёнок. Естественно все средства идут на лечение. Реструктуризация пропадает. Опять начинается начисление больших сумм. Банк подаёт на суд. Дело доходит до апеляционгого суда. Который в свою очередь принимает решение выплатить банк сумму значительно меньшую требуемой. Я исполнила решение суда через исполнительную службу, в полной мере. Исполнительная служба сняла арест со счетов. Но банк продолжает на считывать непонятные штрафы, проценты, проценты на проценты. Снимать все финансовые поступления на мой, новый счёт. Долг при этом не уменьшается, а только растёт. Сотрудники банка ведут себя неадекватно, по хамски, не дают никакой достоверной информации по этому делу. Каждый раз провозглашая новую информацию. Говорят, что банк на свое усмотрение может решать и делать все, что в его интересах. А как же тогда суд? И его решение. Разве решение суда не должно исполнятся в правовом государстве? Большая просьба, помочь азобраться в этой ситуации.

--
Приватбанк
Ответ банка
21 февраля 2021, 12:43
Добрий день!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
LupijOleksandr 20 февраля 2021, 20:46
Працівники цього банку відверто знущаються зі своїх клієнтів. Ситуація така: при внесенні коштів через термінал на особисту картку термінал просто виключився… Звичайно ж гроші на картку незарахувалися. Я звернувся по допомогу на гарячу лінію банку, оператор оформила заявку та повідомила що ЦЮ ЗАЯВКУ БУДУТЬ РОЗГЛЯДАТИ АЖ 30 ДНІВ!!! Розумієте??? 30 ДНІВ!!! Ці кошти потрібні були для ПОГАШЕННЯ КРЕДИТУ В ЦЬОМУ Ж БАНКУ!!! РОЗУМІЄТЕ??? Я і це повідомив. Та всі оператори як один рекомендували мені знайти будь-де 5000 ГРН І ПРОПЛАТИТИ КРЕДИТ БО БУДЕ ПРОСТРОЧКА!!! Де я маю їх взяти??? ЦЕ КІНЕЦЬ МОЇХ ВІДНОСИН З ЦИМ БАНКОМ!!! НАЗАВЖДИ!!! ВЖЕ ОФОРМИВ КАРТКУ МОНОБАНКУ.
Приватбанк
Ответ банка
21 февраля 2021, 12:33
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб детально перевірити інформацію.
Vladr 20 февраля 2021, 20:23
Коллекторы из «Приватбанка» настолько берега попутали, что начали звонить в выходные по вечерам. При этом брату-должнику звонить почему-то стесняются, а терроризируют близких. Интересная у них политика: сначала раздают кредиты лицам, которые в Едином реестре должников с 2012 года (!!!) числятся должниками по алиментам, а потом требуют с родственников оплатить кредит, который сами же выдали.

Сегодня был шестой (!) звонок за последние пару месяцев. Пять раз общался корректно, оставлял известный мне номер брата-должника, но они каждый раз с упорством осла спрашивают этот самый номер вновь. Дошло уже до физических угроз моему ребенку несовершеннолетнему (!!!) ребенку.

Обращаюсь к руководству «Приватбанка»: ваши сотрудники вообще от безнаказанности оборзели и героизм по телефону проявлять изволят?

P. S. Звонок в полицию сделан, ситуация описана, о последствиях для коллекторов стражи порядка предупреждены
Приватбанк
Ответ банка
21 февраля 2021, 12:29
Добрий день!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Проблема решена
Gronaman 20 февраля 2021, 19:35
Доброго вечора. Проблема виникла з актуалізацією данних. Особисто знаходжусь за кордоном і подавав заявку онлайн. Її відхилили, після чого подати документ заново неможливо. Через спілкування з консультантами стало зрозуміло, що рахунки можуть бути заблоковані і потрібна тільки персональна присутність. Тобто мені потрібно спеціально витратити дві сутки і декілька сотень євро, замість дозволу ще раз подати на актуалізацію. Розчарований в банку, який присвоїв звання державного в Україні. Дякую
Приватбанк
Ответ банка
21 февраля 2021, 13:57
Добрий день!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Також, нами буде перевірено інформацію за вашим зверненням до підтримки та проведено роботу зі співробітником, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з подібними ситуаціями.
MOlena 20 февраля 2021, 16:19
Зверталася по допомогу фахівців через чат у пограмі Приват24, оскільки перебуваючи за кордоном, виникла проблема із купівлею в інтернет магазині. Незважаючи на те, що я звернулася у п’ятницю о 19 годині вечора, перший оператор відповіла протягом 5 хвилин, переключила на іншого, а той на третього, яка до останнього, протягом півгодини відповідала на мої питання. Хочу подякувати за терпіння, високий професіоналізм і готовність допомогти опаратору Аліні. Отримала детальні відповіді та необхідний документ для здійснення інтернет платежів. Дуже вдячна за якісну допомогу та уважне доброзичливе ставлення! Успіхів вам та процвітаня!
Приватбанк
Ответ банка
20 февраля 2021, 18:13
У разі чого – ми поруч цілодобово і готові допомогти :)
Дякуємо, що ви з нами!
Всегда считала ПриватБанк самым лучшим банком Украины (доступность отделений, банкоматов, терминалов, удобный интернет-банкинг, мобильность, без лишней бумажной возни), но недавно столкнулась с ситуацией, которая перевернула весь мой мир…

Дело было в субботу 17:15 Мне нужно было срочно сделать денежный перевод со своей карты, платеж попал на проверку и мне позвонил оператор ПБ (далее оператор № 1), задавал типичные вопросы, ответы на которые я оставляла при заполнении анкеты-заявления при получении дебетовой карты. Всё бы ничего, но какая-то инфо была названа не верно (позже выяснилось, что это е-почта!) и карту заблокировали. Я в шоке! Спрашиваю, что мне теперь делать? Оператор отвечает: «Идите в отделение с паспортом и ИНН там Вам разблокируют счета».

Напомню мне нужно СРОЧНО сделать перевод, время суббота 17:15 отделение если и работает то до 17:30, о чем я говорю оператору, она в свою очередь отправляет меня в чат онлайн на сайте ПБ на что я ей говорю «Зачем мне бежать в отделение или писать еще кому-то если я уже общаюсь с сотрудником ПБ давайте решать вопрос» и она не нашла ничего лучше как повторить только более грубым голосом все что сказала до этого.
Я в спешке зашла на сайт, перешла в чат онлайн и о чудо там для общения со специалистом требует у меня финансовый номер телефона, который был отвязан блокировкой счетов. И для того, чтобы его переподвязать нужно бежать к терминалу. Что я и сделала…

Далее я позвонила на 3700 что бы подать жалобу на оператора, который мне предоставил не достоверную информацию/не в полном объеме. Где робот ставит меня в известность что разблокировать карту может только сотрудник в отделении ПБ. И тут к жалобе добавилось дезинформирование.
А я напоминаю перевод был срочный, за каждую потерянную минуту я теряла деньги! Перевод я сделала через другие банки на потеряла 1.5 часа = 12 тис. грн.

В понедельник я пришла в отделение с паспортом и ИНН, перевыпустила карты, обновила о себе всю инфо, и чтобы впредь ситуация не повторилась попросила сотрудника при внесении инфо повернуть планшет таким образом что бы я видела, что она вносит в базу, вот тут я узнала, что назвала не правильную е-почту и из-за этого мне заблокировали карту. Из-за почты! У меня их за мои не долгие 25 было около 12… И разве почта является каким-то важным критерием оценки? Её взламывают, теряют пароли, меняют, НО для ПБ е-почта чуть ли не система БЛОКЧЕЙН!

Далее мне звонит сотрудник ПБ (далее оператор № 2) по поводу моей жалобы и выясняется, что оператор № 1 действовала согласно инструкциям и не повышала на меня голос, не дезинформировала, а предоставлять мне информацию по разблокировке она и не обязана так как персональная информация была названа мной не верно (напомню Е-ПОЧТА). Когда я спросила, что именно было указано не верно оператор № 2 мне сказала, что это мне сказать не может… НО по истечению диалога я узнала, что не только почта была указана не верно, но и что-то ещё… я так понимаю, что оператор № 1 допустила ошибку при внесении инфо во время звонка. И так же оператор № 2 уверяла меня в том, что без фин номера я смогу пообщаться со специалистом в чат онлайн. Я пришла домой и ещё раз все перепроверила, позвонила на 3700 попросила помощи у них, они мне провели полную консультацию, говорили, что и куда нажимать и оказалось, что сделать это нельзя. И вот тут полетела вторая жалоба на оператор № 2.

Во вторник я пополняла свой фин номер на 140 грн с дебетовой карты ПБ через П24 и отгадайте что? платеж попал на проверку и мне позвонил оператор ПБ. Ситуация повторилась карту заблокировали! Я вновь на 3700 уточнить причину, по которой этот платеж попал на проверку, оператор № 3 ответила, что банк проверяет вдруг это мошенники пытаются пополнить мой телефон… там оператор № 3 сказала, что она уполномочена решать этот вопрос. Я ей рассказала всю ситуацию, описанную выше, на что она мне сказала: «Извините за неудобства, Идите в отделение с паспортом и ИНН там Вам разблокируют счета или обратитесь в чат онлайн!»

В среду мне позвонила девушка из отделения в котором я в понедельник обновляла инфо и попросила прийти, обновить копии паспорта и ИНН. После чего ПБ заблокировал мне доступ к горячей линии 3700 оставив один единственный канал связи чат онлайн в котором на сообщение отвечают в среднем 2−3 мин.
Приватбанк
Ответ банка
20 февраля 2021, 8:58
Добрий ранок!
Буквально щодня ми стикаємося з різними способами шахрайства по відношенню до наших клієнтів. Шахраї не стоять на місці і придумують все нові і нові схеми. Повірте, нам дуже шкода тих клієнтів, які стають жертвами недобросовістних осіб і втрачають, іноді, свої останні гроші. В подібних випадках, нам потрібно розуміти, що операцію здійснює саме Клієнт. Дана процедура існує не тому, що хочемо витратити ваш час, а тому що хочемо захистити вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили незручності і щиро сподіваємося, що ви ніколи не станете жертвою шахрайства.
Проаналізувавши історію ваших звернень в контакт центр ПриватБанку, ми бачимо, що вирішення питання займає у вас тривалий час і викликає повторні звернення. Для оперативної та повної консультації рекомендуємо вам звертатися в Чат-Online. Ми будемо намагатися максимально швидко і повно відповісти на всі ваші питання по послугах і продуктах ПриватБанку.
Ваші скарги були ретельно проаналізовані та по результату ви були сповіщені.
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
0501488823 19 февраля 2021, 17:53
Неделю назад пришло сообщение, что ПБ пересмотрел кредитный лимит и теперь он составляет 0 грн. «Спасибо» им, конечно, но до зарплаты оставалась еще неделя, а они плюсом к этому сделали такой «подарок», что при получении заработанных денег пришлось первым делом срочно закрыть минус по карте в размере 4500 грн. Разумеется, это кредитные деньги и долг надо погашать, так что мое недовольство заключается в том, что они не предупредили хотя бы за неделю о том, что собираются сделать из меня «минусового» должника. Кредит закрыла, а рукодству банка желаю подумать над этим вопросом. Во время карантина у нескольких моих знакомых тоже самое случилось. У кого 2−3 тыс. грн, а у кого 17 тысяч. Так резко подставлять своих клиентов просто свинство
Приватбанк
Ответ банка
19 февраля 2021, 18:24
Добрий вечір!
Нам прикро, що ви відчули незручності. Дійсно, банк може в односторонньому порядку як збільшити, так і зменшити ліміт. Він встановлюється та змінюється на основі багатьох факторів. Один чи декілька з них виділяти було б некоректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення банком.
Рекомендуємо вам вчасно погашати заборгованість як в нашому банку, так і в інших фінансових установах. В такому разі, шанси на отримання бажаної вами суми кредитних коштів значно збільшаться.
З повагою, ПриватБанк.
Akna 19 февраля 2021, 17:36
Отделение по адресу: Харьков, ул. Китаенко, 8
Здравствуйте 😉 Хочу поблагодарить сотрудников Приват Банка за компетентность и быструю помощь в решении вопроса — система показывала, что есть долг и одновременно что задолженности 0.00грн. и какой-то виртуальный счёт. Консультант достаточно быстро разобрался что произошло, объяснил в деталях и решил проблему, закрыв виртуальный счёт.
Сотрудники банка и также операторы колл центра очень вежливы и заинтересованы в решении проблем клиентов. Спасибо, с вами приятно работать 🥰
Приватбанк
Ответ банка
19 февраля 2021, 18:27
Добрий вечір!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції. :)
Дякуємо, що ви з нами!

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝