×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
Хітророблений банк
Написали заявку до банку. кредитна історія — чудова.
Але був відкритий один поточний кредит. Менеджер банку запропонувала погасити поточний і взяти наступний. Ми погодились. В терміналі Приватбанку у відділенні Приватбанку повністю погасили кредит, навіть переплатили пару копійок.
Назавтра банк виставляє борг 729 грн!
На наши запитання: звідки взялась ця сума? Відповідь безглузда — начебто ми не попередили менеджера і вона не натиснула якусь кнопку.
За те, що менеджер не натиснула кнопку Я повинна заплатити гроші?
Ау, люди, ви при здоровому глузді? Борг погашен в повному обсязі!
Обманом та хитрощами заробляєте.
Позор!
Давайте розберемось в ситуації більш детально. Щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
Написать комментарий
Професійне вирішення, людське ставлення, грамотне та приємне спілкування, зі сторони фахівця онлайн чату-Андрія.Щодо мого звернення та вирішення питання.
Наші колеги завжди онлайн та готові прийти на допомогу :)
Написать комментарий
Не компетентність деяких співробітників просто вражає!!!
Я перетелефонував в службу підтримки.Оператор відповіла, що менеджер повинен надати номер рахунку в касу (якщо я надам ІПН і ПІБ клієнта в якого виникла заборгованість)і там я зможу оплатити заборгованість на що менеджер у відділенні мені відповіла «Нехай тоді служба підтримки вам це зробить!!!«Таке нахабство недопустиме) Таким єхидним голосом що все бажання пропало дальше вести діалог» Менеджер навіть не спробувала прикласти хоча би трохи зусиль для вирішення мого питання!!! Що правда пішов у інше відділення і там за 10 хв оплатив.
А ще раніше я пересилав з Універсальної на Карту для виплат власні кошти (5000 тисяч грн) Комісія склала 13 грн з карти універсальної і 13 грн з карти для виплат!!!
Користуюся 1,5 роки Моно і за цей період не відбулося жодного інциденту, щоб хоч трохи зрушити моє захоплення ними!
Перепрошуємо за дану ситуацію. Наші колеги детально її проаналізують та зв'яжуться з вами після проведення перевірки.
Що ж до комісії, то її наявність та розмір залежить від карток, між якими здійснюється платіж. Наприклад, переказуючи особисті кошти між картками Універсальна, комісії не буде.
Ми щиро прагнемо до того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій та розмістили декілька порад, що допоможуть вам в цьому — https://privatbank.ua/kak
Написать комментарий
Двойное списание
Хоть сума и не большая, всего 139.8 но это плевок от банка. Пора с ним прощаться. 10 лет сотрудничали, но такие фокусы не прокатит больше.
Зазначимо, що запит на списання відправляє саме торгова точка, в якій здійснюється оплата. Банк здійснює оскарження та проведення платежів в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою.
Як бачимо, питання повернення коштів за дублююче списання вже вирішено. Радимо перевірити виписку по картці в своєму Приват24.
Комментарии (5)
Консультація о 22:50
24/7 до ваших послуг :)
Дякуємо, що ви з нами.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Вирішення питання про шахрайство в інтернеті
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написать комментарий
Служба поддержки
Звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію за вашим зверненням.
Комментарии (1)
скрытые комиссии
Теперь внимание вопрос куда делись 1311 грн. Скрины и квитанцию в случае необходимости предоставлю
При здійсненні платежу вказується комісія за його здійснення.
Додатково може стягуватись комісія картки в залежності від її типу та коштів, що використовуються (особисті або кредитні).
Детально ознайомитись з тарифами за здійснення платежів ви завжди можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Комментарии (14)
Заблоковані цільові рахунки не законно
Тоді пишуть закони іменем України?
Банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Підстави для накладення арешту описані в постанові, копія якої має бути відправлена виконавцем на адресу боржника. Відсутність у клієнта копії постанови не дає банку право ігнорувати вимогу виконавця та не блокувати рахунки.
Комментарии (5)
не повертають кошти
перша заява була ще написана 19.02.2021р. через техпідтримку виявилось що мені видали не вірну заву на повернення коштів! написала нову заяву по фоп 4.03.21р. і теж виявляється: що я десь зробила помилку в реквізитах! але у своїй заявці на повернення коштів (уважно перевірив усе) я такої помилки не знайшла! де правдва і як отримати свої кошти?
Комментарии (2)
ПриватБанк злосно не исполняет решение суда.
Комментарии (19)
Приватбанк тероризує телефонними дзвінками.
1.1.3.2.4. Банк має право будь-яким чином доводити до відома третіх осіб інформацію про заборгованість Клієнта за Договором, а також про наявність (відсутність) і стан майна, переданого у забезпечення виконання зобов'язань, у разі порушення Клієнтом будь-якого із зобов'язань за Договором, а у разі виїзду Клієнта за межі території України – з моменту підписання сторонами Договору.
https://privatbank.ua/terms
Отримати довідку, виписку по рахунку ви можете в особистому кабінеті Приват24, меню: 'Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок'.
Отримати копію підписаної анкети ви можете через захищений канал в нашому чаті на сайті банку.
Комментарии (7)
Заблокування рахунків
Комментарии (2)
Вопрос задать хочу
Как быть в такой ситуации, если предприятие (на которое я устроилась) заключила с вашим банком зарплатный проект, получить зарплатню карту я не могу!!!
Комментарии (3)
Автоматический обзвон клиентов
Комментарии (5)
Комисия за оплату комунальных услуг
39.29 грн
При створенні платежу через сайт постачальника комісія відображається в кошику https://picua.org/image/snimok.dXA0p3
Мінімальна комісія встановлена в Приват24. Рекомендуємо використовувати безпосередньо даний канал для оплати комунальних та інших послуг.
Комментарии (2)
Три раза идти в отделение с одной и той же справкой что бы открыть депозит…
Открыл счет в банке несколько месяцев назад в отделении в Киеве (отделение на Большой Васильковской 80). Естественно все документы были отсканированы и предъявлены оператору в Банке (в т.ч. справка переселенца)
Хотел открыть депозит… получил уведомление в приложении:
«Увага! Згідно Указу Президента України № 875/2014 від 04.11.2014 р. призупиняється обслуговування рахунків, відкритих на територіях в районі проведення АТО. Відновлення обслуговування можливе після підписання Вами „Заяви про проживання поза зоною АТО“ із зазначенням нової адреси проживання. Для підписання Заяви зверніться будь ласка в будь-яке відділення ПриватБанку.»
Меня смутило… после долгой переписки (и моих комментариях о том, что менеджер в отделении видел мое фактическое проживание в справке и копировал ее) — меня все-таки вынудили ехать еще раз.
Я приехал второй раз. Отсканировали справку.
Депозит открыл.
Прошло несколько месяцев. Депозит был пролонгирован автоматически банком…
Я решил вчера открыть новый. В итоге получают опять то же самое уведомление в приложении…
Пишу в чат — зачем еще раз справка (3й раз уже).
Ответ — «фото документа не было сохранено»
Так, при мне менеджер делал фото и скан копию… вы издеваетесь???
Депозит главное пролонгировали без проблем…
Сколько раз мне ездить? Лучший мобильный банкинг в карантин?
Короче, последний банк в который нужно обращаться…
Комментарии (2)
Очень хороший оператор
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Беремо і робимо!:)
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Відмова в оплаті частинами без пояснення причини.
Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно. Перевірте, будь ласка, суму ліміту через кілька днів.
Важливо пам'ятати, що банк дає можливість користуватися коштами без відсотків не 60 днів, а до 55 днів. Тобто, якщо ви сплатите всю суму використаних коштів до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому ви скористалися кредитом, нічого додатково платити не потрібно. З детальною інформацією можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
ПриватБанк продолжает обнулять лимиты своих Клиентов
Вибачаємось за можливі незручності. Дійсно, ліміт встановлюється та змінюється на основі багатьох факторів. Один чи декілька з них виділяти було б некоректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення банком.
Рекомендуємо вам вчасно погашати заборгованість як в нашому банку, так і в інших фінансових установах, оформити депозит від 10000 гривень, або мати цільову картку з обігом не менше, ніж 3000 гривень в місяць. В такому разі, шанси на отримання бажаного вами ліміту значно збільшаться.
Сподіваємося на ваше розуміння та подальшу співпрацю.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий