Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
innapcholko 24 марта 2024, 8:34
При попытке пополнить карту приват-банка (с карты изи-банка) на сумму выше 20тыс гривен — ошибка — «превышен экваринговый лимит» — хотя при переводе сум выше 20тыс на карту ПУМБ и Монобанк — такой ошибки нет!
Причем ограничение накопительное — перевели 20тыс на карту привата — еще 10 невозможно скинуть — та же ошибка!
Приватбанк
Ответ банка
24 марта 2024, 12:26
Добрий день.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
TSYMANOVSKA 23 марта 2024, 19:08
Велика подяка професійним, доброзичливим, а головне терплячим працівникам служби підтримки банку! Я зараз перебуваю не в Україні і у мене заблокувалася платіжна карта і заглючив додаток Приват. Ваші фахівці, після декількох днів мого намагання самостійно розблокувати карту, допомогли це зробити. Бо карта пенсійна, і це єдине джерело доходів. Був просто караул і паніка. Залишитися без доходів, то була б катастрофа!
Дякую всім! Хай вас Бог береже! Миру всім!!!
Приватбанк
Ответ банка
24 марта 2024, 10:45
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Проблема решена
Lumbri 23 марта 2024, 7:15
Звернулась у відділення, щоб перевипустити свою картку gold. Мені на наступний день БЕЗ мого відому відкрили кредитний ліміт на карті у розмірі 10 000грн. Я не могла його знов закрити у той же день (лише раз на 24 години можна змінювати кредитний ліміт). Наступного ранку я виявила, що в мене з нікуди виріс борг по кредиту 3 777грн і ЗМІНИЛИСЬ ВИПИСКИ заднім числом. На онлайн звернення відповіли, що це я їх витратила. Я поїхала до свого банкіра і ми виявили, що за 2 дня ДО надання мені кредитного ліміту банк просто ПОДВОЇВ мої 11 платежів (що я розраховувалась з власних коштів). Пояснили, що «таке буває, кошти були заморожені і це УСЕ запити від магазинів» (там були витрати на білети у транспорті, приватні переводи на картки і покупки). Таким чином вони штучно мені ЗТВОРИЛИ «користування кредитними коштами». Гроші повернули, але на наступний день ЗНОВУ зʼявилась сума боргу 5грн. Я її погасила і закрила кредитний ліміт. Але тепер я не довіряю цьому банку і боюсь нових незаконних махінацій, які майже НЕМОЖЛИВО доказати. Закриваю усі рахунки і відхрещуюсь від Приват Банку. Будьте обережні! Шахраї!
Приватбанк
Ответ банка
23 марта 2024, 10:16
Вітаємо. Щиро перепрошуємо за можливі незручності. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться.
Fantomas2020 22 марта 2024, 16:20
Второй день пытаюсь добавить карту в Google Pay через Приват24. Для подтверждения банк просит в течение часа позвонить по номеру 3700. Вместо оператора приходится общаться с голосовым помощником Яной, которая задаёт одни и те же вопросы. В конце «диалога» говорит, что операция подтверждена, однако в итоге не удается завершить настройку карты для бесконтактной оплаты и в приложении Приват24 предлагают повторно позвонить по номеру 3700 и так бесконечно. Также в Приват24 предлагают с целью идентификации записать голосовой слепок. Считаю, что голосовой слепок является рискованной операцией, поскольку человек может, например, простудиться и банк будет считать, что звонит не владелец карты и заблокирует счёт. Негативные оценки голосовому помощнику Яне не решают проблему. Ранее добавлять карты ПриватБанка в Google Pay можно было легко без всяких ненужных диалогов с голосовым помощником. Устраните эту проблему на уровне банка, скорее всего многие клиенты банка уже столкнулись с ней. Писать в личку мне не нужно.
Приватбанк
Ответ банка
22 марта 2024, 18:08
Вітаємо. Приносимо вибачення, що сталася така ситуація. У разі виникнення непорозумінь з віртуальним помічником Яною, для з'єднання з оператором в зазначеній ситуації вам просто достатньо перефразувати питання. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку pb.ua/chat або в мобільному застосунку.
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків. Радимо повторити додавання картки для безконтактних платежів, через Приват24 або вручну через Google Pay і слідувати рекомендаціям для підтвердження операції.
Щодо запису голосового зліпка, то особливості цієї технології дозволяють підтвердити особу клієнта за голосом у разі незначних фізіологічних відхилень (хрипоти, закладеності носа тощо), а також за наявності сторонніх шумів. Якщо система все ж не підтвердила особу за голосом, оператор контакт-центру проводить консультацію після перевірки клієнта за стандартними запитаннями. Спасибі за розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ukrx 22 марта 2024, 10:34
Делаю много покупок, хотелось бы иметь возможность бонуса.
Приватбанк
Ответ банка
22 марта 2024, 12:48
Вітаємо. Для отримання більшої вигоди, пропонуємо скористатись Акційними пропозиціями на нашому сайті https://newpromos.privatbank.ua/.
Garmahis 21 марта 2024, 13:28
Заблокували рахунок без роз’яснення причини, звернувся у підтримку, сказали писати офіційного листа у головний офіс.
Приватбанк
Ответ банка
21 марта 2024, 14:27
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Додатково вам буде надісланий лист від банку за адресою реєстрації.
iirinam 21 марта 2024, 12:26
Мій чоловік, був діючим військовослужбовцем ЗСУ з 2015 року. Мав статус УБД.
У Приватбанку отримував грошове забезпечення. Тобто, банку було ДОБРЕ ВІДОМО, що мій чоловік військовослужбовець і РЕГУЛЯРНО, всупереч законам, знімав проценти за користування ВСІМА кредитами, які чоловік мав в цьому банку. За нашими підрахунками, процентів, знятих банком незаконно, можна було перекрити тіло кредиту на картці Універсальна, ще й залишиться банку якась сума
З листопада 2021 року чоловік неодноразово подавав — заяву та пакет документів, до яких входили не тільки форма, А 5, але й копії військового квитка та послужного списку з 2006 року. Також ми направляли такий же самий пакет документів, листом із описом і рекомендованим повідомленням до НБУ із проханням втрутитися в цю ситуацію, але почалася війна.
Замість того, щоб зробити перерахунок у повному об'ємі, ПриватБанк обмежився лише останніми трьома місяцями, які передували заяві. Ба, більше — після того, як з боку чоловіка, було припинено продовжувати розбиратися із цим, оскільки він знаходився на захисті України, банк на власний розсуд, почав перераховувати кошти на кредитку, із ГЗ, яке надходило.
Довелося змінити банк і готовити позов, але, у вересні 2022 року чоловік загинув на війні.
Майже наприкінці 2023 року юрист Приватбанк подав до суду ПОЗОВ до мого загиблого чоловіка. Коли я про це дізналася, в березні, 2024 року, сповістила суд про загибель відповідача по справі, надіславши відповідні документи, також зазначивши, що банк незаконно знімав проценти.
Вишенькою на торті БУВ ТЕЛЕФОННИЙ ДЗВІНОК ДО МЕНЕ ВІД ЮРИСТА БАНКУ, Олексія Сергійовича, З ПРИВОДУ БОРГУ МОГО ЗАГИБЛОГО ЧОЛОВІКА. (Як будемо вирішувати?) Юридичних підстав для звернення до мене — юрист банку не мав! Я не є правонаступницею свого загиблого чоловіка.
Я дуже вибачаюсь, ПриватБанк, у ваших робітників, взагалі, є якесь поняття про:
1. Належне виконання своїх обов’язків та законів та приписів Верховного Суду України що до нарахування та списання процентів з діючих військовослужбовців;
2 Тактовність та людське горе.
Як можна було так поступати із людиною, яка стояла на захисті України з 2015 року, а потім ще і турбувати дружину, яка, пів року, як поховала чоловіка, загиблого на війні?
Взагалі, є розуміння, що йде війна і не варто турбувати сім'ї, які поховали рідних, у зв’язку із війною? Чи до ваших юристів треба висувати позови про моральні збитки?
Я зараз ДУЖЕ ПРОШУ, знайти усі заяви із копіями документів мого загиблого чоловіка, зробити перерахунок і ЗАКРИТИ ЦИМИ КОШТАМИ ТІЛО КРЕДИТУ І ЗАБРАТИ ВАШ ПОЗОВ. Тим більше, що подібну ситуацію вже розглядав Верховний Суд України, де ваш банк був стороною по справі, і програв, оскільки (як і в наший ситуації) вочевидь не хотів бачити подані копії військового квитка позичальника.
Я вважаю, що цією ситуацією ваш банк ганьбить себе і знижує свою репутацію ще більше.
Вирішуйте.
Приватбанк
Ответ банка
21 марта 2024, 14:13
Доброго дня. Ми дуже занепокоєні ситуацією, що склалася з вами в цей непростий час. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деякі деталі та допомогти у вирішенні питання.
Минфин
Ответ администратора
17 апреля 2024, 16:38
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-berezen/
androp333 19 марта 2024, 20:38
При спробі війти в приват24 було виявлено, що розлогінилось. Для повторного входу використовував 3700. Зателефонувавши 3700 виявилось що банк вирішив розірвати зі мною договір. Онлайн підтримка ситуацію не коментує, як кажуть «йдіть у відділення і розбирайтесь». Змоги прийти в відділення немає, якогось онлайн вирішення мені не можуть запропонувати. Як діяти в такій ситуації? залишився без карт і з заблокованими коштами
Приватбанк
Ответ банка
20 марта 2024, 8:56
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
chill88 19 марта 2024, 20:03
1. дві години телефонував оператору, після того як дозвонився оператор не знає що робити.
2. розібрався як звернутися за допомогою через приват 24, самотужки оператори не в курсі що таке є.
3. ще 2 години потратив на зєднання з оператором через приват 24.
4. ура, встановили відеозвязок- оператор з величезним син6цем під правим оком з явними признаками алкогольного спяніння не міг зрозуміти що йому робити щоб вирішити моє питання.
5. покинув гроші привату, вирішив зміни банк
6. допомогли мен1 через 48 годин (цей же оператор) але вже тверезий, Синець пы оком був ще быльшим.
Приватбанк
Ответ банка
20 марта 2024, 8:58
Добрий день.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Марія Буткевич 19 марта 2024, 19:12
Банк просто жахливий, я обслуговувалась, як ФОП і фізична особа у цьому, так би мовити банку, але без попередження мене заблокували, наче шахрайські дії, працюю я офіційно, всі документи офіційні, на любий платіж можу предоставити документ, оаніше вже було, що питали, всі необхідні документи подала. Сьогодні вранці обслуговувалась в банку, все чудово, після обіду, в односторонньому порядку закривають всі картки, навіть без якоггось пояснення чи листа попередження!!! В мене стало виробництво, бо немаю змогу користуватись своїми коштами!!! Куди не зверталась, самі ж погоджуються ВАШІ ПРАЦІВНИКИ, що навіть і якщо є до мене, як ФОПа притензія, формують листа, а його навіть не друкували. Тобто, банк користується моїми коштами без мого дозволу!!! Ніякого виконавчого впровадження чи судового немає!!! Проюлему вирішити не допоміг ніхто!!! Далі всі питання будуть вирішувати юристи, обовязково буде позов до суду!!! Всім не раджу відкривати рахунок у цьому банку, особливо ФОП …, бо так само одного дня вас заблокують, взагалі без пояснень!!! І це коли ВІЙНА, хоч якось підтримуєш економіку, тим паче, маючи ВСІ документи, не тіньвий бізнес, без попередження закривати!!! Інформацію розголушувати буду по всім можливим сайтам і обовязково залучу журналістів!
Приватбанк
Ответ банка
19 марта 2024, 20:12
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

У разі, якщо вам відмовлено в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pixelman95 15 марта 2024, 18:40
Вчора вранці заходив в акаунт, все було добре.
В обід вибило — при вході пише що доступ заблоковано з метою безпеки. Дзвоню на 3700 — робот каже що договір розірвано, на пошту відправлено лист.
Але ніяких листів не приходило, сповіщень в додатку теж.
Спробував ще раз подзвонити на гарячу лінію щоб вияснити деталі — робот по кругу повторяв репліки, без можливості з'єднання з живим оператором.
Зміг додзвонитися з іншого номеру, сказали що треба йти у відділення з паспортом і ІПН щоб написати заяву на вивід грошей.
У відділенні консультант не розуміла що їй робити, питала чи на пошту не приходив лист, я показав що на пошті пусто.
Фотографувала мої документи по декілька разів, мене фотографувала 3 рази, кудись скидала.
Ще я спитав як покрити заборгованість по кредитці, вона сама не знає чи її можна списати із залишку чи треба закрити через касу. Заяву на вивід дала оформити, сказала що до мене подзвонять максимум до вечора наступного дня. От вже вечір наступного дня, а зв’язку ні якого.
Не зрозуміло скільки чекати на виведення коштів, як закрити заборгованість…
Мій перший банк, був клієнтом більше 10 років.
Але по відгукам бачу що зараз масова «епідемія» розривання відносин.
Але найбільше лякає те що немає ніякого зворотного зв’язку від банку, і невизначеність скільки чекати на вивід грошей, бо практично всі мої заощадження були на карті приват.
Приватбанк
Ответ банка
15 марта 2024, 19:18
Вітаємо.
Для ідентифікації та перевірки інформації щодо стану розгляду заявки ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
anastasia11111 15 марта 2024, 12:06
Дуже дивна робота банку. 11.03.2024 заблокували мені всі рахунки як фоп і як фіз ліца. Банк може не казати причину добре. Я сама розумію що це сталося через те що в листопаді мене кинули шахраї. Про це я повідомила сам банк про всі операції, написала заяву до поліції. І все одно я винна і я шахрайка виходить? Нагадую що я повідомила банк про кожний платіж шахраям. Також поліцію.Банку ніякі претензії не висувала.тобто це таке ваше рішення?
Мало того пішла до банку написати заяву щоб повернули мої кошти с заблокованих рахунків цього чудового банку, а саме з фоп, універсальна, карта для виплат та копілка. По моїм підрахункам повинно бути десь14000 ± це те що я пам’ятаю на вечір 12.03 поки я могла ще користуватись банком. Прийшло мені на карту іншого банку тільки 11000. На запии 3700 мені нічим допомогти не можуть і сказати залишки по рахункам. Дякую що хоч не 3000 грн повернули і все.
Перед тим як блокувати рахунки краще би перевіряли всі звернення.
Система працює погано мені досі приходять смс, що кредитного ліміту немає, але можете користуватись своїми коштами. 15.03 телефонує менеджер і каже що ми припинили з вами роботу підійдіть в банк та напишіть заяву. Хоча я це зробила за 11.03.2024.
Розберіться спочатку в системі, а потім вже блокуйте рахунки людей які і так постраждали від шахраїв. І дайте мені будь ласка виписку по всім моїм рахункам.Бо в мене недостача біля 3000 грн.Дуже школа що я була постійним кліентом цього банка 10 років.
Приватбанк
Ответ банка
15 марта 2024, 14:51
Добрий день!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Отримати виписку по закритому рахунку можна:
1 Через відділення написати письмовий запит
2 Написати листа адреса кореспонденції вул. Набережна Перемоги 30. м Дніпро, 49094, Україна
3. Написати листа на електронну адресу cancelyaria@privatbank.ua
Звернення має містити скан або фото письмової заяви.
ElinaKl 14 марта 2024, 16:55
Перше і головне, що хочу сказати, НЕ БЕРІТЬ в жодному разі лізинг в цьому банку. Бо в фіналі коли ви виконаєте всі зобовʼязання перед банком, ви не зможете переоформити авто в жодному тсц мвс в Україні. З січня я вже була в 5 різних тсц, в різних містах, і скрізь отримала відмову. А відмова з причини того, що банк знаходиться в реєстрі боржників, та ще й до всього цього печать на довідці про зняття ТЗ з військового обліку стоїть місто Дніпро, а має бути Київ, бо сам банк і його гараж зареєстровані в Києві. Банк каже беріть офіційну відмову, тсц її не дає, замкнене коло виходить, банк всі гроші по лізингу отримав, а всі проблеми тепер маю вигрібати я, бо банк не дуже зацікавлений в допомозі. Ах да, забула, на момент коли я брала лізинг, банк вже був в реєстрі боржників, але хто ж знав, я ж вірила, що це самий надійний банк в країні, як виявилось все навпаки. Тож у фіналі я маю витрачений час, бензин і нерви, а банк мої гроші і моє авто.
Приватбанк
Ответ банка
14 марта 2024, 17:42
Вітаємо. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
embber 14 марта 2024, 10:45
Не користуйтесь тим банком! люди в підтримці забули що війна в країні!
Заблокували рахунок після того як прийшли гроші з бінансу через п2п, це були гроші з донату і мали піти на запчастини для дронів, вони придумали що хтось подав скаргу на шахрайську транзакцію і заблокували рахунок, надав всі дані про транзакції що вот так і так, а людям що сядить в підтримці взагалі всеодно на то сказали ну шось робіть ми нічим не поможемо рахунок заблокований!
Приватбанк
Ответ банка
14 марта 2024, 12:28
Вітаємо. За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання.
Gvard 14 марта 2024, 6:38
Проплатив комуналку 01 березня 2024р. через LiqPay кошти списали. Але вони не дішли до мого ЖК. Кажуть звертайтеся в банк.
Приватбанк
Ответ банка
14 марта 2024, 9:25
Вітаємо. Вже написали вам у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та допомогти перевірити інформацію по платежу.
Максим Блаживский 13 марта 2024, 20:32
Отделение по адресу: Днепр, ул. Набережная Победы, 30
Брали авто в приватБанке в лизинг. Выплатили авто весной 2023 года. Пошли в декабре 2023 года переоформлять машину в МРЕО. На руках были (и есть) все документы с приватБанка о том, что лизинг закрыт. В МРЕО нам сказали, цитирую: «приватБанк находится в реестре должников и ни одна машина за 2023 год не была переоформлена». Пишу отзыв в марте 2024 года и ситуация никак не изменилась. Лично мой вам совет: кто хочет взять лизинг с приватБанка — НИ В КОЕМ СЛУЧАЕ ЭТОГО НЕ ДЕЛАЙТЕ! Вы попадете в ситуацию как у нас. Авто на приватБанке, переоформить никак, продать никак и так д. Все тыкают пальцем друг на друга. Некоторые люди советуют обращаться к юристам для решения этого вопроса.

ПриватБанк не смотря на всю происходящую ситуация спокойно оформляет лизинги дальше.
Приватбанк
Ответ банка
14 марта 2024, 9:21
Вітаємо. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Минфин
Ответ администратора
17 апреля 2024, 16:38
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-berezen/
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
servisplus 13 марта 2024, 18:30
Банк заблокував рахунки мої- фізичної особи, ФОП, підприємства.Цікаво те, що вони говорять що роблять моріторінг… Який…
Відкрив рахунки в цьому банку ще 2004 році …Брав драконівські кредити на закупівлю автобусів, вантажних авто …усе повіддавав та вижив.Жодних зауважень до моєї роботи, заробляючи свої прибутки, у банку не було.ВІЙНА, надважкий час, половина підприємств та підприємців позакривалися,інші на фронті деякі виїхали.Спасіння це людський ресурс та зброя тобто кошти на неї… А тут якийсь собі менеджер, по мені люди які підіграють ворогові -закривають та блокують рахунки…і стальвлять тебе перед фактом.
А, якщо вас позбавити коштів на 3 тижні і (до сьогодні ще не перерахували на рахунки які їм подав) …це переходить межі …недивлячись що мене позбавили ресурсу але ще є працівники …оборот коштів…Вихід -закриватися, розраховувати людей?
Це жах …
На основі якого моніторингу -це оперецій переліміт.Включіть мізки, в мене тіль програмка на перерахнок на збройні сили кидає за день від 5 до 10ти перерахунків.Ще щось робиться та купляється для різних потреб армії також, бо мізки є ще щось складати для воїнів…
ПИТАННЯ, КОЛИ ПЕРЕРАХУЮТЬ КОШТИ НА РАХУНОК ЯКИЙ ПОДАНИЙ???
Приватбанк
Ответ банка
13 марта 2024, 20:09
Вітаємо. Вже написали вам у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та перевірити інформацію.
Проблема решена
Anton Lytvynenko 13 марта 2024, 17:26
Після 15 років співпраці, банк присилає пуш — повідомлення «Що банк розірвав ділові стосунки в односторонньому порядку» як і всім сказали очікуйте листа за місцем реєстрації 14 днів.Доступу немає до рахунків. Стандартну відписку можете не писати, я знаходжусь за кордоном, у мене немає довіреної особи по місцю реєстрації, як мені повернути СВОЇ кошти, ви заблокували всі кошти для подальшого існування, чому не можна дати людині термін для того щоб перевести кошти в інший банк, а потім блокуйте скільки вам завгодно! Це називається просто взяли у використання чужі кошти без пояснення причини і зараз напишуть, що діють у рамках законодавства… Не тримайте кошти в Приваті. бо в один момент вас просто заблокують і все.
Приватбанк
Ответ банка
13 марта 2024, 18:56
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

У разі, якщо вам відмовлено в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку.
Місто Кривий ріг дніпропетровської області. Збіг термін придатності карти. Прийшли міняти карту і в той же день з карти списали 25000 гривень. Відсотки нараховується в поліції розводять руками. Таке розкрадання вважається у великих розмірах
Приватбанк
Ответ банка
13 марта 2024, 17:01
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та розібратися ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Микита Стефанишин 13 марта 2024, 9:24
Потрібно зробити пін код під час оплати за якийсь товар. Списалися гроші без підтвердження. Вимкнув безконтактний оплати через приват 24.
Приватбанк
Ответ банка
13 марта 2024, 11:04
Вітаємо. Технологія безконтактних платежів Visa PayWave / MasterCard PayPass дозволяє здійснювати транзакції, не випускаючий картку з рук.
Безконтактним платежем по картках з такою властивістю можна сплатити на суму:
500 грн по картці Mastercard, до 1500 грн по картці Visa.
Ми склали 10 простих правил, дотримуючись яких Ви можете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝